25 Март, 2022 09:27 11 641 34

Нови гуми за премиум автомобили - Continental Vs. Michelin

  • гуми-
  • michelin-
  • continental

Разказваме на какво можете да обърнете внимание тази пролет

Нови гуми за премиум автомобили - Continental Vs. Michelin - 1

Пролетта дойде, а съвсем скоро ще настъпи времето, когато ще трябва да заменим зимните гуми с летни. Обръщаме ви вминамие на две от водещите марки в областта и на техните топ продукти, които са предназначени за т.нар. премиум автомобили. Става дума за Continental Sport Contact 7 и Michelin Pilot Sport 5 - изключително високоскоростни гуми с големи размери, започващи от 17 и 18 цола и достигаще до 21 - 23 цола.

Continental Sport Contact 7

Нови гуми за премиум автомобили - Continental Vs. Michelin


Компанията вярва, че гумата съчетава това, което преди изглеждаше несъвместимо. От една страна, това са свойства с високо сцепление, достойни за използване при спортни автомобили, а от друга страна, ниско (по спортните стандарти) съпротивление при търкаляне, 17% увеличен ресурс и повишена товароносимост. Диапазонът на размерите е доста широк - от 235/45 R18 до 315/25 R23.

Michelin Pilot Sport 5

Нови гуми за премиум автомобили - Continental Vs. Michelin


Още една новост, която превзема гумите със спортен характер. Въпреки това, има сериозна разлика от Conti SportContact 7 и това е стабилността на работата на гумата през целия експлоатационен живот. При представянето тези гуми в ново и износено състояние бяха сравнени с конкуренти в същото състояние, като предимството определено беше на страната на Michelin. Моделът се предлага в 36 размера, от 205/40 ZR17 до 255/35 ZR21.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 факт

    18 32 Отговор
    Мишелин е първи производител на гуми в Света а континентал са някъде надоле

    Коментиран от #26

  • 2 Петър

    11 14 Отговор
    Какво значение има, нали са нови гуми?
  • 3 Буха ха

    13 25 Отговор
    Защо пренебрегвате Пирели?

    Коментиран от #18

  • 4 Реалист

    26 4 Отговор
    и двете гуми са много добри, синоним за качество. от години карам само мишелин. ако бих сменил мишелина ще е само за континентала, нищо друго.

    Коментиран от #24

  • 5 Гост

    17 7 Отговор
    Имах Континентал Спорт контакт 6. Нямаха още един сезон, а гумите вече бяха на протектор. Поведението им също не беше уау. До края на лятото приличаха на полу-сликове…

    Коментиран от #6, #15

  • 6 MIB Plameni

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    На каква кола ги използва? Какъв размер?

    Коментиран от #8

  • 7 Димо

    8 20 Отговор
    От 35 години шофирам!Няма по добра гума от Континентал.Карам 4ти мерцедес със задно предаване само с тази марка задницата не мръдва в завоите.Наистина лепи за пътя.Със всички останали съм имал разочарование.С последните Мишлен свирех на старта и по завоите доста яко.А най разочарован съм от Ханкок...хвърлени пари на вятъра.

    Коментиран от #21, #29

  • 8 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "MIB Plameni":

    S-класа 4x4. 255/40/20. Имат не повече от 7-8000км.

    Коментиран от #12

  • 9 Смешки

    22 8 Отговор
    Континенталът си е дърво, да не кажа цепеница! Най-надценената гума за "качеството" , което уж предлага! Изобщо не може да се сравнява с Мишлен, че и с доста по-скромни марки!
  • 10 Someone

    20 3 Отговор
    Не знаех, че са излезли Michelin Pilot Sport 5. Аз съм с 4S и честно казано, това са най - добрите гуми, които съм ползвал. За мен лично е супер важно поведението на мокро и това е най - добрата гума в такива условия. Също така, макар да са доста нископрофилни возят учудващо комфортно. Continental Sport Contact са малко по - твърди, но имат отлично поведение на сухо, особено, когато гумата загрее. Както казва един изпитател в YouTube: Michelin е шосейна гума, с която можеш да караш на писта, а Continental е пистова гума, с която можеш да караш и по шосето.

    Лично впечатление за ситуацията в БГ: Хората недоглеждат гумите и много често страдат от това. Дори не говорим за псевдо палячовците, които имат пари за кола с 300+ коня, но нямат за гуми. Говоря за хората, които могат да си го позволят и пак купуват гуми нисък клас, който не подхожда нито на автомобила, нито на стилът им на шофиране.
  • 11 Пешо

    9 6 Отговор
    Купих есента хваления континентал нов модел,бил страхотен .пълен боклук добре ,че нямаше много сняг.пързаля се като летни гуми

    Коментиран от #13

  • 12 MIB Plameni

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Благодаря за отговора,но ми е интересно кои други марки си ползвал, който издържат повече километри.
  • 13 MIB Plameni

    14 7 Отговор

    До коментар #11 от "Пешо":

    Пешо, явно си купил Корморан или Кели ,защото Континентал са в челото на всички класации ,независимо дали за зимни или летни гуми

    Коментиран от #28

  • 14 qwerty

    8 2 Отговор
    Летните ми гуми са от по-скромна марка: Нankook ventus evo k117 - 275/45/20, зимните Нankook Winter icept evo2 SUV - 255/60/18. За изминати средно около 15 500км и с двата комплекта гуми, просто зимните ми лазят по нервите и ми разказват играта при малко повече снежец или лед. Летните захапват асфалта и не мърдат дори и в проливен дъжд. Като грайфер не са мръднали, но следващите земни определено няма да са унгарски ханкуци.
  • 15 Grote Olifant

    12 6 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    А ти на какво искаш да са? На телове? Разбира се, че ще са на протектор. Така се казва на грайфера :-))) Хубавата гума бързо се износва. Хубавите накладки и дискове също. Няма да казвам защо.
  • 16 Ескалейда.

    3 17 Отговор
    Много ясно че по-скъпата гума е по-премиум. Аз затова си ги менкам всеки месец. Всяка седмица центровка и реглаж. Фърлям на пичовете 500 евро и да се оправят.

    Коментиран от #17

  • 17 Реалист

    17 0 Отговор

    До коментар #16 от "Ескалейда.":

    Такси ли караш?
  • 18 Ко каза ко

    11 6 Отговор

    До коментар #3 от "Буха ха":

    Защото са твърди като пластмаса,никога Pirelli !

    Коментиран от #23

  • 19 Subaru WRX

    5 15 Отговор
    Няма лоши гуми, има лоши шофьори!

    Коментиран от #20

  • 20 Нямам Срам

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "Subaru WRX":

    Нито едното нито другото имам просто тарикати... От наще няма по голямо селски тарикати
  • 21 Потурко

    10 0 Отговор

    До коментар #7 от "Димо":

    Мишлен е звзда за оценяване на ресторанти .... за това не си доволен! Виж ако си купиш истински гуми Мишелин ще осъзнаеш разликата значително!
  • 22 Протектор

    2 0 Отговор
    Някой мерил ли е протектора на гумите, като нови ? Muchelin energy saver бяха 8 мм, Muchelin Primacy 7 мм. Любопитно ми е другите хвалени марки като Пирели и Континентал, с колко мм грайфер ги правят, а не намирам такава информация.
  • 23 Буха ха

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "Ко каза ко":

    Интересно какви Пирели си карал и на какъв автомобил, да не е било някакво менте?. Тук става дума за гуми които са около 500 лв. едната. Докато са нови, Пирели P Zero имат по-добро сцепление дори от Мишелин Пилот Спорт, но по-бързо се износват.
  • 24 РЗС

    9 2 Отговор

    До коментар #4 от "Реалист":

    Няма как Мишлен да бъдат заменени от континентал, изтъркал съм няколко чифта и от двете марки. Пирели са по-добри в пъти от контито. Контито дори не могат да се сравняват с гуми в среден клас. Поведението на гумите на пътя е лошо, а в дъжд и мокра настилка - скандално! Никога не си купувай континентал, на два пъти в мокро време ме изхфъляха от завоя и беше цяло чудо, че нямаше кола насреща. Повече никога континентал. Карам само на Мишлен, Пирели са супер добри гуми с мека смес и направо залепват за пътя, като поведение са феноменални, но се търкат супер бързо, заради меката смес.

    Коментиран от #27

  • 25 гост

    4 4 Отговор
    континентала има по-слаби бордове по-лесно се балонира,но сместа е по-добра ако карате малко и след 5-6 години държат докато мишлен след две три са направо за хвърляне

    Коментиран от #34

  • 26 Един

    3 10 Отговор

    До коментар #1 от "факт":

    Първи са Bridgestone. Б
  • 27 Реалист

    4 0 Отговор

    До коментар #24 от "РЗС":

    Мисълта ми беше ако не мога да намеря мишелин бих купил континентал. Но от 22 години карам само с мишелин:)
  • 28 Vat

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "MIB Plameni":

    Кели са японски и със сигурност по-добре от Континентал.От тези които съм ползвал също Ханкоок са добри,Йокохама също.Но може би Мишелин са най-добри от всички.

    Коментиран от #31

  • 29 Vat

    2 2 Отговор

    До коментар #7 от "Димо":

    Континентал ,Пирели,Фарестон,Бриджстоне са много надценени!
  • 30 Чипатоне

    3 0 Отговор
    Аз като се загледам по колите масово се кара с китайски боклуци.Много рядко,да не кажа ,че даже не се сещам кога за последно съм попадал на чисто нови премиум марки.Българина масово търси най-евтиното.
  • 31 MIB Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Vat":

    Другия път преди да пишеш глупости по-добре погледни в Гугъл или прегледай някой тест за гуми.
  • 32 Язък

    0 0 Отговор
    Щях да си взема ако имаше 14 цола
  • 33 Кози

    0 1 Отговор
    А язе си карам отпред с Бриджстоун Туранза на 1 сезон а отзад с некви Мишелинки на 10 години ама запазени, made in UK.
  • 34 Домакин

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Може би за различните цолажи да не е едно и също, но Мишелинки карани 1,5-2 години като предни и след това още 3 години като задни, са грайфер намалял до под 2 мм, нямаше никакъв проблем да са остатели