4 5518

Mercedes намалява драстично броя на представителствата си - ще продава онлайн

  • mercedes-benz-
  • продажби-
  • онлайн-
  • представителства

Според плана след три години една четвърт от продажбите на марката от Щутгарт трябва да стават онлайн

Mercedes намалява драстично броя на представителствата си - ще продава онлайн - 1

Mercedes-Benz планира да коригира формата на продажбите на автомобили. Според Automotive News Europe, компанията ще намали броя на представителствата си и ще се съсредоточи върху директните продажби, докато дилърите ще бъдат по-ангажирани в следпродажбеното обслужване. Освен това, в името на по-млада аудитория, Mercedes-Benz ще развие онлайн продажбите: до 2025 г. те трябва да представляват една четвърт от всички транзакции.

На първо време Mercedes-Benz ще се съсредоточи в намаляването на броя на дилърите в развитите страни. Така например в Германия броят на шоурумите до 2025 г. трябва да намалее с 20 процента, а в редица други страни от Европа - с 10 процента. В същото време, на най-големия автомобилен пазар в света в Китай, германската компания, напротив, възнамерява да увеличи броя им.

Сега дилърската мрежа на Mercedes-Benz включва около 6500 точки по целия свят, като 1000 са разположени в Германия. Повечето от тях ще бъдат прекласифицирани, тоест няма за получават комисионна от продажбата на автомобил, но няма да инвестират и в реклама. Приходите им от продажби ще паднат, но ще бъде възможно да останат на същото ниво благодарение на следпродажбеното обслужване.

Според финансовия директор на Mercedes-Benz, развивайки директни продажби, компанията ще се доближи до клиента, а също така ще може да наблюдава директно ценообразуването. Продажбите през интернет ще бъдат от полза, като се има предвид „подмладяването“ на аудиторията: средната възраст на купувача на автомобили Mercedes-Benz става все по-ниска през последните години.

Освен това в близко бъдеще компанията възнамерява да преразгледа своята гама , като намали броя на автомобилите от начално ниво и увеличи броя на луксозните. 75 процента от инвестициите ще бъдат насочени към развитието на високия и средня сегмент - Top-End Luxury и Core Luxury, а гамата от Entry Luxury ще бъде намалена от седем на четири модела.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 6 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 АнтиГост

    7 3 Отговор
    Стил Тесла, но са много назад.
  • 2 Дфен

    6 4 Отговор
    Умирай бързо няма да ни липсват
  • 3 пфууууу

    6 4 Отговор
    Интересно, това да не е тоалетна хартия бе, ами как дадеш толкова пари без да видиш за какво?
  • 4 Факт

    10 3 Отговор
    И сервизите също ще са онлайн 🤣🤣🤣
  • 5 СатанаZ

    6 3 Отговор
    Кво беше това, Мерцедес?
  • 6 ожгтщкш

    2 2 Отговор
    Хм, да дадеш една, две торби пари за нещо, което си виждал само на картинка в браузъра? Явно съм беден и старомоден, но пък що не, след като има пазар за НФТ-та. И то голям пазар!

    А и колите стават все повече "комодитита", казано на чист български, и заприличват все повече на телефони с колела, така че новите милионери може би наистина ще ги пазаруват като телефони от уеб сайтове. А като добавим, и че за новите потребители колата е повече моден аксесоар, отколкото средство за предвижване или шофиране съвсем става ясно накъде отиват нещата.

    То и амортизацията на колите вече е като на телефоните и лаптопите - 4-5 години. Добре, че вече съм възрастен, та мога спокойно да цъкам с език и да се чудя накъде отива този свят...
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.