1 864 0

Стартира предизвикателството Workout to Win

  • смарт часовник-
  • amazfit-
  • adidas

Amazfit в сътрудничество с Adidas с общо приложение

Стартира предизвикателството Workout to Win  - 1

Amazfit, водеща световна марка за преносими смарт устройства, собственост на Zepp Health, компания за здравни технологии, стартира предизвикателството Workout to Win - първата съвместна кампания на марката с Adidas Runtastic след неотдавнашното обявяване на тяхното сътрудничество.

Всички участници, които се запишат за предизвикателството в приложенията Adidas Running или Adidas Training от 17 ноември 2022 г., ще получат купон с 10% отстъпка за магазините на Amazfit за техния регион. За да имат шанс да спечелят чисто нов смарт часовник Amazfit GTR 4 или GTS 4 , те ще трябва да проследят и споделят три часа натрупани тренировъчни данни към едно от горепосочените приложения на Adidas между 22 ноември и 5 декември 2022 г.

Примери за тези данни са разстояние, продължителност на тренировка или бягане, пулс, скорост, начално и крайно време и много други. Потребителите на смарт часовници Amazfit могат да видят физическото си състояние по всяко време и след всяка тренировка получават личен отчет в приложението Adidas Running. С помощта на този доклад те получават целенасочена и ефективна помощ, за да могат да подобрят бъдещото си обучение и резултати.

Стартира предизвикателството Workout to Win

Интелигентните часовници осигуряват силно и точно GPS проследяване, благодарение на новата двулентова кръгово-поляризирана GPS технология, значително подобрен мониторинг на сърдечната честота, 150 спортни режима и разпознаване на силови упражнения. Те са идеалните спътници за всяко фитнес предизвикателство, от дейности на открито с помощта на GPS до тренировки във фитнеса. Освен това повечето преносими устройства Amazfit, свързани с приложението Zepp, вече поддържат синхронизиране с Adidas Running.

Amazfit насърчава активния начин на живот, за да помогне на хората да живеят по-здравословен и по-щастлив живот. Важно е представянето и обучението да се записват изключително точно, поради което разработихме наш собствен BioTracker.

Amazfit предлага богат избор от интелигентни часовници и каишки, същността на марката е „Up Your Game“, насърчавайки потребителите да изживеят своите страсти и да изразят свободно своя активен дух. Amazfit се захранва от собствената платформа за управление на здравето на Zepp Health, която предоставя базирана на облак денонощна практическа информация и насоки, за да помогне на потребителите да постигнат своите цели за здраве. С изключителна изработка смарт часовниците Amazfit са спечелили много награди за дизайн, включително iF Design Award и Red Dot Design Award.

Стартира предизвикателството Workout to Win


Поставете оценка:
Оценка 2 от 4 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА