13 Февруари, 2023 12:26 10 794 14

Разсекретиха евтин китайски електрически кросоувър с пробег над 1000 км, но с ДВГ

  • електромобил-
  • двг-
  • генератор

1.2-литровият бензинов двигател, с мощност 131 к.с., не е свързан пряко с колелата

Разсекретиха евтин китайски електрически кросоувър с пробег над 1000 км, но с ДВГ - 1

Дни преди премиерата, в интернет пространството се появиха първите снимки на електромобила Leap C11 EREV. Впоследствие китайците направиха официално представяне на модела, като от него стана ясно, че евтиният електрически кросоувър ще се продава за по-малко от 30 000 долара.

По информация на CarNewsChina, кросоувърът разширява линията на модела Leap C11, известен от 2021 г. Основната му разлика се състои в новия електрически силов тракт. Новият Leap C11 EREV запазва електрическия мотор с мощност 272 конски сили на задната ос и може да ускори до 100 км/ч за 7.9 секунди.

Разсекретиха евтин китайски електрически кросоувър с пробег над 1000 км, но с ДВГ

Максималната му скорост е 170 км/ч, но новото е появата на 1.2-литров бензинов двигател с мощност 131 к.с., който не е свързан пряко с колелата, а действа като генератор и произвежда електричество (както при BMW i3 или новата Mazda MX-30).

Leap C11 EREV има малък пробег само на батерия - едва 285 км. Когато обаче генераторът е включен, той нараства до 1 024 километра. Китайският кросоувър Leap C11 EREV има опростен дизайн с тънки фарове и задни светлини. Отличава се от стандартния модел и по променената предна част.

Разсекретиха евтин китайски електрически кросоувър с пробег над 1000 км, но с ДВГ

Размери на Leap C11 EREV:

Дължина - 4 780 мм
Широчина - 1 905 мм
Височина - 1 775 мм
Междуосие - 2 930 мм
Маса - 2 030 кг


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Съдията Дред

    3 18 Отговор
    Нещо не разбирам каква е файдата. Хубаво, удължава се пробега, но не е ли по скъп от плъг ин хибридите?

    Коментиран от #2, #4

  • 2 Патурко

    6 16 Отговор

    До коментар #1 от "Съдията Дред":

    И по-скъп и по-чуплив! Но се мъчат да пробият на Европейския пазар и за това се чудят какви недоразумения да изкарат!
  • 3 Ха-ха-ха...

    14 6 Отговор
    Елавтомобил с бензинов генератор... (На цената на бензинов Москвич...)
  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    15 3 Отговор

    До коментар #1 от "Съдията Дред":

    Ами плъгинът, като му свърши токецът и се чист ДВГ , че даже харчи повече ❗
    Всъщност това е липсващото звено -
    ДВГ- плъгин- ел. с генератор ДВГ- Ел

    Коментиран от #5

  • 5 Съдията Дред

    11 4 Отговор

    До коментар #4 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    А не може ли "генератор ДВГ" да си го карам в ремаркенце отзад. На градско ще го откачам да не ми тежи и да не пречи при паркиране. На извънградско ще го прикачам. :Р
  • 6 Зевзек

    14 3 Отговор
    Ленд Ровър отплед, Ауди отзад и двигател на Дачия под капака.
  • 7 Знайко

    8 2 Отговор
    Може би бъдещето е на хибридни електромобили с роторен двигател-генератор. Роталният двигател е лек и мощен.

    Коментиран от #8

  • 8 ТеслАта

    15 1 Отговор

    До коментар #7 от "Знайко":

    За електричките това е бъдещето. Средно голяма батерия и много малък ДВГ като генератор. Дизелов генератор с мощност 5kW има разход 1л/ч.
  • 9 Уса

    14 0 Отговор
    Трябва да усъвършенстват генераторите да стават все по-малки,икономични и прости за подръжка и ремонт.Това са колите на бъдещето
  • 10 а акоо махнат електриката

    5 3 Отговор
    Пробегът ще стане 1835км. Хващам бас.
  • 11 Перфектно

    7 0 Отговор
    Точно такъв автомобил искам. Ако може да не е от Китай….но и на китаец ще се навия в крайна сметка.
  • 12 Александър

    7 1 Отговор
    Никъде не пише разход на гориво , вредни емисии на км и на колко оборота ще работи бензиновия мотор, за да захранва 1000км една батерия. Поредната ви статия през пръстите.
  • 13 Пешо

    1 0 Отговор
    Наскоро по ТВ Евронюз - в Аутофест представиха нов модел на Нисан - Х- трейл със същата конфигурация , но с тази разлика , че има ел.двигател на всяка ос и е 4х4 задвижване. Бензинов двигател 1.5 л , който работи на три режима / обороти/ задвижва генератор за зареждане на батерията, която е само 2 кВтч. Вече е в търговската мрежа - на цена около 100 000 лв.
  • 14 Ганьо

    1 0 Отговор
    На този принцип са всички големи самосвали при големите мини. Всичики големи круизни кораби двигателите им всъщност са генератори, захранващи мощни електродвигатели, задвижващи перките. Отдавнаща технология