29 Юли, 2024 16:01 4 717 6

На фона на несигурността с електромобилите Hyundai се връща към ДВГ

  • hyundai-
  • двг-
  • хибриди

Корейците активно разширяват своята хибридна гама

На фона на несигурността с електромобилите Hyundai се връща към ДВГ - 1

Hyundai е един от автомобилните производители, които активно инвестират в електрификация. Въпреки това, подобно на някои други компании, корейската марка вече започва да обръща все повече внимание на хибридните автомобили. Причината за това е намаляването на световното търсене на електрически превозни средства и политическата несигурност, особено в САЩ, която може да повлияе на електрификацията на превозните средства по целия свят.

В последния си доклад Hyundai отчита ръст в продажбите на моделите Elantra Hybrid, Tucson Hybrid и Santa Fe Hybrid през първата половина на 2024 година. Продажбите на електрически автомобили Hyundai съвсем не се увеличават с тези темпове.

Като цяло положителните резултати от продажбите на компанията могат да се обяснят с голямото търсене на кросоувъри и хибридни автомобили, които автомобилният производител възнамерява да използва в своя полза.

С наближаването на президентските избори в САЩ автомобилните производители са изправени пред несигурност. Настоящото правителство затегна изискванията за емисиите и няколко щата вече обявиха пълна забрана на автомобили с двигатели с вътрешно горене до края на десетилетието, принуждавайки производителите на автомобили да се съсредоточат върху електрическите превозни средства.

Междувременно бившият президент Доналд Тръмп, който отново се кандидатира за поста, е на друго мнение по този въпрос. Той открито се обяви против електромобилите и е крайно критичен към Закона за намаляване на инфлацията (IRA) на президента Байдън, като обещава да го отмени в първия ден от новия си мандат, ако бъде избран.

В отговор главният финансов директор на Hyundai, Лий Сеунг-джо, каза, че компанията следи отблизо възможността за разширяване на линията хибридни автомобили в очакване на възможни промени в действащото законодателство в Съединените щати.

В момента линията хибридни автомобили на Hyundai в САЩ се състои от пет модела. В допълнение към Elantra Hybrid, Tucson Hybrid и Santa Fe Hybrid има плъгин хибридни версии на Tucson и Santa Fe.

По този начин Hyundai продължава да се адаптира към променящите се пазарни условия и политическа ситуация, като се стреми да отговори на нарастващото търсене на хибридни автомобили и да осигури устойчиво бъдеще в автомобилната индустрия.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    21 1 Отговор
    Всички автомобилни производители се връщат към ДВГ.Защо така Теслю не ти се сбъдват прогнозите?

    Коментиран от #4

  • 2 СЗО

    8 1 Отговор
    Хахаха, пламна гората.
  • 3 Охотник

    8 1 Отговор
    Китайците бързо ви приключиха мечтата, за скъпи миксери. С прескъпи батерии. Хайде сега на изходно положение. Скоро най-големият производител, на ДВГ бензин дизел. Няма да са Honda и Isuzu. Нито Toyota ще продава най-много автомобили. Колелото се върти напред, а лакомията се наказва. За това ще спечелят само клиентите.
  • 4 хаха

    12 2 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Щото електрокарите са непрактични извън градско каране при много малко от тях в дадения град и хората го видяха. На село къде да презареждаш? Много места даже няма да издържат да ги натовариш със зарядно и цялото село ще падне. В града 80-90%, даже в САЩ са над 50%, живеят в апартаменти. Как да пуснеш ток към улицата, ако нямаш гараж, че даже и паркомясто? А как точно преносната мрежа би издържала зареждане на 100 коли на една улица? На път даже при налични зарядни имаш часове чакане, а често и не работят. Другото- спряха субсидиите и сега токът на обществено зарядно на запад излиза на цената да заредиш бензин или дизел. Застрахователите и те заради самозапалванията вдигнаха застраховките, като в УК говорим за по 5-6000 паунда и нагоре задължителна(каското им е и ГО и цените са често половината кола за една година). Та така... Просто този тип коли не стават на сегашното ниво и след 50ина години може и да има готовност при инвестиции в нови типове батерии, подмяна на мрежата и строене на нови атомни централи с капацитет поне 2-3 пъти днешния(толкова пъти повече произведена енергия в страните).
  • 5 12345

    4 1 Отговор
    Дано да се върнат и към страхотни си дизелов мотор с 200 коня. Здрав, пъргав и икономичен.

    Коментиран от #6

  • 6 Порно

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "12345":

    Да им се чудиш с какъв акъл правят джипове по два тона на бензин, ама на, политическия наратив не прощава.