Руските въоръжени сили отговор на възстановяването на Втори американски флот, съобщи агенция РИА Новости.
Русия счита, че възстановяването на формированието от времето на Студената война застрашава северните морски комуникации на Русия и във връзка с това Москва планира „определени адекватни стъпки“ за обезпечаване на сигурността в Арктическия район.
„Северния Атлантик, в това число Приполярието и Заполярието. Създаването на този флот носи опасност за нашите северни морски комуникации“, заяви заместник-председателят на Съвета за сигурност на Руската федерация.
Американският флот отбеляза официалното възстановяване на Втори американски флот, съществувал по времето на Студената война. той бе закрит през 2011 година, но се завръща заради засиленото напрежение с Русия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ХАЙ
12:13 26.08.2018
2 😃😃😃
Коментиран от #4, #34
12:21 26.08.2018
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Болгар
До коментар #2 от "😃😃😃":
Годината е 2029. Путин обявява санкции на САЩ, а Тръмп решава да внася газ от Газпром, за да диверсифицира американската индустрия и да я направи независима от Монсанто, Шел, ... ЕК обявява 300% по-високи мита и американските стоки стават неконкурентни на китайския бе,змитен внос. Пекин в отговор си повишава цените, за да направи европейските и щатските стоки конкурентни на своите. Путин е доволен и разрешава на Пусси Райът да изиграе кючек на площада, но само веднъж. Много присмивате руснаците, май сънародници? Не вярвах, че ще доживея българи да се присмиват нацтруда на други хора. Изперкали сте. И министрите и те. Присмиват се на труда на този народ, не ценят мъките му, труда, болките му. Много жестоки сте станали много хора? Робота е добър, опасно оръжие е. И нищо да не носи, ти с кухата си лейка и с глава няма да го разбиеш. Откъде толкова присмех у бай Ганьо? За това ли се трудеха дедите и бабите ви?Коментиран от #8, #11, #36
12:46 26.08.2018
5 икем
Коментиран от #28
12:50 26.08.2018
6 Иванов
Коментиран от #10, #40
13:06 26.08.2018
7 Borislav Popov
Коментиран от #16
13:08 26.08.2018
8 Само питам
До коментар #4 от "Болгар":
Със сигурност си "Москаль"!Коментиран от #30
13:09 26.08.2018
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 dfgdgf
До коментар #4 от "Болгар":
има една такава поговорка : "който се смее ки му се навее".на нас отдавна ни се е навяло ,но и това не може да разберем с тиквите си!13:21 26.08.2018
12 Руският отговор
До коментар #9 от "Ха ха":
По-скоро едната ще бъде твоята, нали е рускиня, аз не съм руски мелез а българин.Коментиран от #15, #17, #31
13:21 26.08.2018
13 Иванов
До коментар #10 от "Ха ха":
Ти ако си питал твоята и ти е разказала и показала, аз имам респект пред родителите си, руский ибрико!!!13:25 26.08.2018
14 Petko
13:31 26.08.2018
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 СссереМ
До коментар #7 от "Borislav Popov":
Имат,имат и кораби и подводници и десетина самолетоносача,а балтийския флот го видяхме колко пари струва, на парада едва събраха 40 гемии барабар със спасителните лодки.Коментиран от #18, #21
14:09 26.08.2018
17 НКВД
До коментар #12 от "Руският отговор":
То и тия у Факултета и Столипиново разправят по Еврооа че се българи.14:12 26.08.2018
18 Инкогнито
До коментар #16 от "СссереМ":
А руснаците имат сошпециални торпеда за самолетоносачите им а руските подводници са в пъти по добри по въоръжение и технически от американските!!! ,,Курск" беше ударен от амерска подводница и тогава на САЩ им се размина Световната Война на косъм самоче др.път късмета няма да ги споходи!Коментиран от #23, #35
14:16 26.08.2018
19 ПЕНКО
14:17 26.08.2018
20 ПЕНКО
14:26 26.08.2018
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 гост
До коментар #18 от "Инкогнито":
Пичага ,американските подводници на САЩ са най-добрите и най-модерните.Единственото нещо по което русия превъзхожда САЩ откъм подводници е старото желязо.Коментиран от #24, #44
15:00 26.08.2018
24 Инкогнито
До коментар #23 от "гост":
Само дето засядат и замръзват в леда и плават на не повече от 300 м.дълбочина май не си чувал за руските подводници в Урал и са по- дълги от стадион ,, Уембли"Коментиран от #26
15:11 26.08.2018
25 стоян георгиев
15:14 26.08.2018
26 ссссссс
До коментар #24 от "Инкогнито":
Los Angeles class например се потапя на около 500м ,а тестовата дълбочина е на около 900 метра.Недей да пишеш по теми от които си нямаш хал хабер,копейко.Русия има около 60 подводници от които 80% са старо желязо ,освен 13-те които са им ядрени и правени по подобие на американските.Също така руските подводници са лесна мишена за САЩ ,защото Америка има най-добрата военна техника да ги открива.И това колко е дълга една подводница само не разбрах какво значение има ?!Коментиран от #29, #46
15:21 26.08.2018
27 Оня с баятия
15:40 26.08.2018
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Гом.ю си със сигурност !
До коментар #12 от "Руският отговор":
Пипер можеш за лютеница да речеш. Нали по.ерко ? От кога България е СУВЕРЕННА. 600 год под западно похлюпаче !16:04 26.08.2018
32 Българин
До коментар #30 от "Болгар":
Русофилите никога не сте били и никога няма да бъдете българи!Коментиран от #33, #39
17:17 26.08.2018
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Хаха
До коментар #2 от "😃😃😃":
Не знам за анимация ама сигурно е едно ,пак ще им пуснат тонове памперси против посиране в ръждясали корита.18:32 26.08.2018
35 Симо
До коментар #18 от "Инкогнито":
Знаеш ли как им се размина. Срещу опрощаване на дълговете и 100 милиарда безвъзмезден заем. Провери ако не вярваш. Срещу това Путин се зарече да замете всичко под килима и да не прави подробно разследване.Коментиран от #45
19:11 26.08.2018
36 Gam3
До коментар #4 от "Болгар":
К'ъв Тръмп след 10 години бе :D19:38 26.08.2018
37 москвич-ГОЛЯМА БРАКМА
Коментиран от #41, #42
20:01 26.08.2018
38 се се се ре УМРЕ урааааааааааааа
20:03 26.08.2018
39 Гост
До коментар #32 от "Българин":
Несъм русофил но такива американо продажници като теб не могат да говорят кой какъв е20:14 26.08.2018
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Generalissimo FRANCO
До коментар #37 от "москвич-ГОЛЯМА БРАКМА":
Ако бяха "бита карта", нито Меркел, нито Макрон, а още по-малко Тръмп нямаше да се срещат с Путин. Пред перспективата за нова Караибска криза, НАТО/САЩ и Русия, рано или късно ще преговарят и подпишат договори за взаимен контрол и ограничения във въоръженията. За съжаление, от това бъдещо споразумение ще бъдат изключени други "значими играчи", като Китай, Индия, Австралия....Коментиран от #51
20:56 26.08.2018
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Петър
До коментар #23 от "гост":
Вобще не съм съгласен с теб.И не го казвам щото залитам в едната или другата крайност а чисто обективно. Да,американците имат като бройка малко повече подводници,но руския подводен флот е по-бързо модернизиращ се. Вирджиния и Сийулф,са 2-та основни типа подводници на САЩ.Първата е многофункционална,а втората стратегическа,предназначена за „лов” на противникови подводници. Проекта обаче е от 90-те години като американците само я модернизират отчасти и модулно. Руския проект „Ясен” е от 2005г. Модернизирания проект 885М,от 2015г с съвсем нов принцип на изработка.Въоръжението на американците е Томахоук..(какво друго да бъде ) а руското е Калибър,морския вариант,и е 2 пъти по-бързо.Американците разполагат с 4 торпедни апарата,руснаците с 8.Обективно гледайки характеристиките им руските са с леко предимство.23:36 26.08.2018
45 Петър
До коментар #35 от "Симо":
Точно така е,Симо..! Учудващо за много хора занимаващи се с финанси,почти веднага след този случай с „Курск” дълга на Русия към Сащ,се стопи за 1 седмица. А бюджета им се увеличи с няколко милиарда..!23:43 26.08.2018
46 Петър
До коментар #26 от "ссссссс":
Е,защо пишеш глупости сега,а..? Или си чел нещо,ама не си го доразбрал,или направо си лъжеш. По време на Кубинската криза противник на Los Angelis,бяха руските Акули,и тогава още те са могли да се потапят до 600м,дълбочина а по това време американските са могли до 200м.Проблемът на руснаците е бил това че са били много по-шумни от американските,а не че не са могли да се потапят дълбоко.А това че питаш какво значение има разликата в дължината на подводниците,показва колко зле разбираш значението на този показател. Наследник на Los Andgelis e Seawolf,за които вече съм съгласен че стигат 600м,но са толкова скъпи че американците правят само 3, и продължават с клас Вирджиния..!Коментиран от #49
23:59 26.08.2018
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 меркурий
До коментар #46 от "Петър":
За потапянето съм съгласен! Но далеч по-важно е след това да могат да изплуват!!! Курск не можа да изплава от около 160 метра. Между другото, някой да е чувал за бойно използване на тези подводници след ВСВ? Мисля, че някои от тях изстрелваха ракети към Ирак по време на Пустинна буря, но не съм много сигурен.Коментиран от #50
12:06 27.08.2018
50 Петър
До коментар #49 от "меркурий":
Всичко е много относително,приятел. Казваш за Курск,ами удара при нея и взрива бяха в носовата част както знаеш. Най-невралгичната част,за всяка подводница .Като изчисляваха после силата на взрива,топлината,и др.параметри се оказа че дори не е трябвало да има вобще оцелели,но преградите на реактора са устояли на тази чудовищна сила. И в трагедията на тази случка,пак се извличат ползи и се трупа опит. Руснаците със сигурност знаят как да строят подводници,но проблема им е леко закъсняващото финансиране на процеса. От там и понякога закъсняват с въвеждането в експлоатация на новите си модели. Разликата им с американците е че ония строят 2,3пъти по-скъпи неща,а накрая се оказва че с по-малко средства но с изобретателност руснаците постигат ниво не отстъпващо на американското. Я си помислете за момент ако беше обратното,а.? Ами че те щяха да са в постоянна паника ако нямаха финансиране,но руснака е особенна порода човек . :)16:27 27.08.2018
51 Калоян
До коментар #42 от "Generalissimo FRANCO":
Дай пак за Китай, Индия и Австралия?! Мисля, че доста неща си пропуснал. Но с тези тъпи новини пропускате много важни събития. Паметта ви се скъсява и забравяте за Палестинския Геницид. Сякаш не се е случвал, а той още продължава. Деб*лът Дони-Мони спря по искане на чифутите 250 мил. за изстрадалите Палестинци. Това там не е живот. Относно подигравките към Руския народ, такива подигравки няма, защото всеки знае за юдейския погром над Русия и Руския народ. От онези страшни години има доклади в САЩ, където черно на бяло е записано: "Това е най-кървавото превземане на страна което историята помни!" - край на цитата. А сега отново чифутин на власт.03:09 28.08.2018
52 ПЕНКО
15:37 28.08.2018
53 Този коментар е премахнат от модератор.