Новини

От Русия: Българите са нагли. Да им дадем урок

Руски политолог коментира последното изказване на българското външно министерство

Публикувана: 5 Септември, 2019 15:39
225 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 23575
От Русия: Българите са нагли. Да им дадем урок
Снимка: Shutterstock
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 60 гласа.

Руски политолог предложи да бъдат намалени чартърните полети от Русия към България. Предложението е направено от Вадим Трухачов от Руския държавен хуманитарен университет, цитиран от „Говорит Москва“.

Той коментира последното изявление на българското външно министерство. Според него Съветският съюз не е част от освобождението на Европа от нацизма.

„Мисля, че можем да ограничим броя на чартърните полети до България. Това ще им подейства отрезвяващо. Там наглеят, защото не получават отговор. Мисля, че можем да им отговорим с временно ограничение.

България проявява черна неблагодарност, след като беше освободена от 500 години. Там постоянно искат да се подмажат на ЕС и НАТО, като се правят на по-големи русофоби от поляците, но ние не трябва да позволяваме това“, заяви Трухачов.

Българското външно министерство направи коментар по случай на изложба в руското посолство, като заяви, че не оспорва ролята на СССР в победата над нацизма, но поставя под въпрос термина освобождение, заради съветското влияние след това.

Русия обяви, че изложбата цели да запознае обществото с материали от руските архиви.

Русия

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 60 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
El boko
1 Отговор
Външно министерство са виновни!

Коментиран от #6, #54, #161, #192, #217, #223


Оценка:
-122 +251

Анти милиционер
2 Отговор
Ми не е освобождение. Никой не ви е молил да ни "освобождавате" от съюзника ни Германия. Вероломно нахлуха и инсталираха работнически строй, а по върховете - овчари и трудоваци.

Коментиран от #73, #92, #126, #138, #163


Оценка:
-244 +323

3
Този коментар е премахнат от модератор
гост
4 Отговор
Ама направо да ги спират !!! И не само чартърните , ами и редовните !!! Колкото по-малко ушанки в България , толкова по-добре !!! Идете питайте хората в Бургас как банди от оголели руснаци крадат по магазините !!!

Коментиран от #83, #184


Оценка:
-207 +237

5
Този коментар е премахнат от модератор
EL fatmak
6 Отговор

До коментар #1 от "El boko":


ФАТМАКА ПРОСТ,Е ВИНОВЕН.!

Коментиран от #27


Оценка:
-95 +50

7
Този коментар е премахнат от модератор
мали мали
8 Отговор
Ама защо ги спасяват въобще,то турско,то германско а сега пак сме си роби така ни аресва

Оценка:
-41 +133

9
Този коментар е премахнат от модератор
Нагляр
10 Отговор
Гадните и нагли руснаци да хващат пътя обратно, щото взеха много да си развяват байрака в нашата мила родина

Коментиран от #170


Оценка:
-183 +157

11
Този коментар е премахнат от модератор
гост
12 Отговор
Аз пък предлагам да спрат всякакви полети , та поне да си отдъхнем за малко от каскети и пияници...а и ще понамалеят случаите на черен азиатски тр..пер, разнасян от руските труженички на културния фронт. Да отиват в посока туркия , там да им се радват , че и кметици да си ги правят..халал да са им.

Оценка:
-113 +140

Кирил
13 Отговор
Не само да се ограничат чартърите,трябва напълно да се спрат и тая помия повече да не стъпва в България

Оценка:
-124 +135

Хахаха
14 Отговор
Боряшника пак им е дошъл в повече на подчовеците …
С какво ще ни накажете, като на година плащаме 10 милиарда лева енергиен данък на сибирския санджак.

Върнете ни архивите … руски крадци !!!

Оценка:
-88 +135

Антрополог
15 Отговор
Няма по-нагла и неблагодарна нация от руската!

Коментиран от #196


Оценка:
-113 +145

16
Този коментар е премахнат от модератор
Хрониките на Евразия
17 Отговор
Мракобесието настъпва в България след 1944 година .
Да вземем концлагерите , до 44 година е имало , но в тях е умрял само един комунист и то от апандисит и са ги затваряли за 6 месеца .

След 44 година стотици лагери , убийства , побоища , издевателства и всички прелести на фашистките концлагери .
Не се знае броя на убитите ..
Но вместо да се извинят , те ще наказват и шантажират .
Но и друго не знаят ..

Оценка:
-91 +139

Илия Бешков
18 Отговор
Кой народ се е хвалил така нахално с едно православие, взето назаем, с една азбука, подарена му от българите, със социалистически атеизъм, взет от немския евреин Маркс, с поети от Абисиния и Шотландия, с художник (да речем Репин), чиято картина, изнесена от Русия, струва само разноските по превоза? Това се отнася до цялата руска живопис и не става дума за някакво майсторство, а за това, че в картината неизбежно се отразява същината на русина: лъжлив, нескромен, развратен, преднамерен. Русинът няма духовно състояние. Той писа по подражание дълго време за Бога и светия Дух, докато убеди и света, и себе си, че му липсва. Години крещя за социализъм и труд, справедливост, правда, мир и благоденствие, за световно водачество, докато убеди света, че всичко това е пълна негова липса. Русинът е въобще нуждаещ се – той няма дар и когато е дълбоко убеден, че дава – той всъщност взема, защото откъде ще вземе бездарният, за да даде?

Коментиран от #122


Оценка:
-93 +134

19
Този коментар е премахнат от модератор
Киро
20 Отговор

До коментар #3 от "Румяна Костова":


Преди им викаха комунисти, сега са капиталисти и пак те си управляват държавата.Няма промяна от 89 година.Само че преди бяха руски подлоги а сега са американски подлоги.

Коментиран от #166


Оценка:
-43 +138

Истината за руснаците
21 Отговор
И. П. Павлов в речта си при награждаването му с Нобелова награда казва буквално следното: “Длъжен съм да кажа моите печални наблюдения за руския човек. Той има такава слаба мозъчна система, че не е способен да възприема действителността като такава. За него съществуват само думите. Неговите условни рефлекси са координирани не с действителността , а с думите."
Наблюденията на нобелиста важат в пълна сила и днес.

Коментиран от #104


Оценка:
-72 +100

22
Този коментар е премахнат от модератор
Нео
23 Отговор
Ето още едно доказателство за имперската политика на Путинова Русия. Не ми се мисли какво ще стане, когато започнем да зависим напълно от тях относно енергийните източници!

Коментиран от #32, #35, #44, #202


Оценка:
-61 +87

соросоид дебил
24 Отговор
С нашите селски простотии, не случайно стигнахме до тук! Това се много сериозни теми за които нашите неграмотни калинки дори не трябва да си отварят устата. Защо беше направена поредната простотия от нашите предатели! Ами много просто, да обслужат за пореден път господарите-кравари, които ни тикат в конфликт с Русия заради свои болни амбиции.

Оценка:
-88 +120

25
Този коментар е премахнат от модератор
Определение
26 Отговор
Не българите са нагли, а тези които не са Българи, а се наричат атлантици. Но е казано: по край сухото, гори и суровото! От ренегати не можеш да се опазиш. На каца мед, една лъжица катран (л@йна) и стига за я развали.

Коментиран от #29


Оценка:
-56 +114

27
Този коментар е премахнат от модератор
Ко каза ко
28 Отговор
Овца проста, България като съюзник на Германия е победена и завладяна от СССР както и редица други европейски страни в това число Германия ГДР.Великобритания и лично овчара Чърчил ни харизват на руснаците,какво не ти е ясно?Щом искаш да се отхвърли термина турско робство си ми ясна каква тапачка си.

Оценка:
-44 +121

Философа
29 Отговор

До коментар #26 от "Определение":


Правителството на Боридоффф е Анти-българско

Оценка:
-38 +79

Borislav Popov
30 Отговор
А какво общо имат чартърните полети със спора ? Гламавия руснак не му идва сигурно на акъла, че от това съкращение ще пострадат както български граждани, така и руски. Няма много да се учудя, ако утре някой още по гламав предложи, руснаците да ни спрът газта и тока !

Оценка:
-38 +70

Комуниста
31 Отговор
Така е като слагат алкохолички за министърки!

Оценка:
-44 +71

32
Този коментар е премахнат от модератор
Хрониките на Евразия
33 Отговор
Путин е нужен , за да може бъдещото поколение да разбере ,какво е това управление на
нквд/кгб/фсб. Алчни , завистливи, лошо образовани и патологически отмъстителни , лъжливи кръвожадни същества .

Оценка:
-57 +80

Мнение
34 Отговор
Мен ме дразни това, че някой неистово желае да ми препише нежелано наследство, а именно, че аз съм бил ,,освободен,, въпреки, че не съм съществувал тогава, и че трябва да съм бил благодарен за това, че ми налагат насила нещо, което не са ме питали дали искам

Коментиран от #40, #49


Оценка:
-57 +75

Морфей
35 Отговор

До коментар #23 от "Нео":


Къв си Нео от НПОто бе? Колко шекела ти плащат за да плюете по Русия? Ще ти стигнат ли за билет? А виза имаш ли?

Оценка:
-48 +70

Hhhhhhh
36 Отговор
Бг. се управлява от най некъдърното правителство в историята си. И най наглото. Само създават проблем след проблем. Ние нямаме нужда от конфронтация с Русия. И после потоци хъбовеи АЕЦ. Като не можете поне си мълчете.

Оценка:
-40 +96

Румяна Костова
37 Отговор
В статията не се споменава кой е въпросния политолог, а тази подробност е доста важна. Кой е този човек и какво е реномето му? Може да е you tube блогер с 2000 подписани на него. А може пък и Стойчев да е чул това изказване по счупен телефон и за това не знае името му.

Оценка:
-16 +46

38
Този коментар е премахнат от модератор
LuiK
39 Отговор
ТОВА ВЕЧЕ СА ПЛАТЕНИ КОМЕНТАРИ ЗА ДА СЕ ПОСТИГНЕ ТАКА НАРЕЧЕНОТО НАРОДНО ОБЕДИНЕНИЕ ОКОЛО ЗАПАДНО - АТЛАНТИЧЕСКИТЕ ЦЕННОСТИ. БРАВО! САЩ ПЛАЩАТ ОЧЕВИДНО МНОГО ДОБРЕ, МОЖЕ БИ В НАТУРА ЗАЩОТО НЕ ОБИЧАТ ДА РАЗХИЩАВАТ ПАРИ ЗА КРЕТЕНИ КОИТО НЕ ПОЗНАВАТ СОБСТВЕНАТА СИ ИСТОРИЯ И ИНТЕРЕСИ.

Коментиран от #67


Оценка:
-36 +79

Румяна Костова
40 Отговор

До коментар #34 от "Мнение":


Нашият отворко оспорва ролята на СССР за освобождение на Европа от фашизма, а не на България Четете по- внимателно, преди да скачайте.

Коментиран от #45


Оценка:
-25 +39

освободители и поробители
41 Отговор
Руския политолог да не слага под един знаменател продажните Управляващи и българския народ .Българските Управляващи не цепят басма на народа си ..та камо ли на Русия .Ако продължават руснаците с такива исказвания рискуват да загубят вечната признателност и добро отношение на българския народ към братска Русия . За освобождението от Турско Робство трябва да им бъдем признателни...но за събитията 1944 год са и освободители и поробители едновременно .Със сила и репр'есии наложиха съветския модел на управление ,, за хубаво или лошо '' без никой да е искал това от тях.

Коментиран от #85


Оценка:
-39 +50

Сержант Джон
42 Отговор
Много странно...заради един частен случай с някакви полети на туристи ни се отправят упреци за неблагодарност, пък щели да ни дават уроци и т.н. Та коя държава Георги Сава Раковски нарича "северното мъчилище на народите"?

Оценка:
-24 +56

Бай Яни
43 Отговор
Кои нормален Българин отива в Путкинстания. Да закрият изцяло полетите, дреми ми на дедовия, тъкмо пияни надрусани русопотамски педали няма да вършеят и крадът от родните магазини. Ще намалеят проститутки те по магистралите. А тези да си плашат гаргите, пияници азиатци не ни трябват.

Оценка:
-46 +53

44
Този коментар е премахнат от модератор
45
Този коментар е премахнат от модератор
На бае ти Таня все някой друг
46 Отговор
Му е виновен за кафявото в гащите му..

Оценка:
-5 +6

Румяна Костова
47 Отговор
Бъркате нещо, отправят ни се първо упреци от някакъв безименен и невидим политолог за неблагодарност и после се предлага от същия невидимко да се намалят чартърни полети.

Оценка:
-12 +23

Обикновен човек
48 Отговор
Почти всички тук лаят като бясни кучета против Русия ,откъде на къде Русия ви е виновна? Човекът си го казва в прав текст: външно министерство ! Не може заради един двама дебили назначени от мафията ГЕРБ да представляват България пред света да страда ме всички !Тук в България глад и мор а те се бъзикат с силните държави за да отклонят вниманието от тоталното разграбване на държавата от тях самите и малоумниците им се вързват и плуят ,но забележете не по ГЕРБ а по Русия!Е питам аз Русия ли е виновна че днес сме най бедната държава в Европа,Русия ли е виновна за корупцията ,ниският жизнен стандарт ,високата смътност,ниската раждаемост ,изтичането на млади хора на запад ,и т.н ...Русия или тези дето ви управляват и ви отклоняват вниманието от некадърността и наглостта си??????
мост

Коментиран от #70, #211


Оценка:
-37 +77

Бай хой
49 Отговор

До коментар #34 от "Мнение":


Чувстваш се засегнат заради руско-турската война от 1877-1878 година. Или поради отхвърлянето от страна на СССРна искането на Чърчил след ВСВ България да бъде разделена на части които да се дадат под управлението на Турция, Гърция, Сърбия и и Румъния а София да се превърне в картофена нива? И точно Сталин се е застъпил за независимостта на България.

Коментиран от #53


Оценка:
-31 +61

Джентълменът русофил
50 Отговор

До коментар #3 от "Румяна Костова":


"Защо ние българските интелектуалци, благородници, боляри и т.н.т. мразим Русия, а харесаме Германия и Адолф Хитлер??"
Ако българските интелектуалци харесваха Адолф Хитлер, тежко ни на всички българи. Уви, това че сте фен на убиеца Хитлер не ви прави интелектуалка, нито благородник - тъкмо обратното.

Коментиран от #65


Оценка:
-24 +47

51
Този коментар е премахнат от модератор
Нетолерантен
52 Отговор

До коментар #51 от "Само питам":


Но моля ви, защо с тези лоши думи за себе си.... Сигурен съм че имате и добри качества във вас...дерзайте.

Коментиран от #60


Оценка:
-7 +12

53
Този коментар е премахнат от модератор
Анонимен
54 Отговор

До коментар #1 от "El boko":


Вие хора който злословите така срещу Русия,не ви ли е ясно че ако не бяха те в момента щяхме да се разхождаме с фесове на главите!?Също и ако ги няма те да копуват апартаменти по бетонираното ни черноморие,да пазаруват в хипермаркитите и да пълнят ресторантите ще умрем от глад.Да не говорим колко други отрасли от икономиката ни са свързани с Русия.Силно зависими сме от тази държава много повече отколкото от САЩ и ЕС така че някой хора щът нещът трябва да си мълчат а не да бълват глупости

Коментиран от #56, #57, #58, #125


Оценка:
-41 +55

Рашка с чашка
55 Отговор
Голяма работа като спрат да идват руснаците, те и без това казват че тук вече им е скъпо. Румънците ги замениха. А иначе СССР обявява война на България и я окупира. Това няма как да се нарече освобождение на страна. По същия начин може да се каже, Германия освободи Полша, Франция, Холандия, Белгия, Дания, Югославия и така нататък.

Оценка:
-30 +40

Истината
56 Отговор

До коментар #54 от "Анонимен":


Днес само можем да се убедим, колко актуално звучат думите на покойния историк проф. Пламен Цветков: „След 9-ти септември ни разделиха на човеци и нечовеци. В България днес живеят две нации – едните се подчиняват подсъзнателно на всичко руско и съветско, а останалите се опитваме да бъдем българи”.

Оценка:
-37 +40

Истината
57 Отговор

До коментар #54 от "Анонимен":


Днес само можем да се убедим, колко актуално звучат думите на покойния историк проф. Пламен Цветков: „След 9-ти септември ни разделиха на човеци и нечовеци. В България днес живеят две нации – едните се подчиняват подсъзнателно на всичко руско и съветско, а останалите се опитваме да бъдем българи”.

Оценка:
-29 +34

Бранник
58 Отговор

До коментар #54 от "Анонимен":


Поредната куха,комунделска кратуна.Я да ни светнеш,колко ни е стокооборота с русия и колко с ЕС?А от туристите по морето печелят единствено мутро-комунделските бандити.Единственото което иска Кремъл е да ни зароби с разни безмислени проекти като АЕЦ Беляне и Южен Поток,от който ще се облажат за наша сметка.

Оценка:
-30 +39

887
59 Отговор
В тоя ред на мисли да забранят на руснаците да напускат Русия и полетите извън Русия, струва ми се добро наказанието....

Оценка:
-17 +36

Само питам
60 Отговор

До коментар #52 от "Нетолерантен":


За руската измет става въпрос путлераст, за руските отпадъци!

Оценка:
-29 +28

Кольо
61 Отговор
Всички пияни руски натрапници напуснете БЪЛГАРИЯ ТУК НЯМА МЯСТО ЗА НАГЛИ ОКУПАТОРИ !

Коментиран от #74


Оценка:
-30 +37

Българин
62 Отговор
Русофил=национален предател =българофоб!

Оценка:
-27 +33

Анонимен
63 Отговор

До коментар #3 от "Румяна Костова":


Г-жа Костова незнам за каква интелектуалка се имате като чета глупостите който сте написала, трябва ли да ви напомням че ако не беше Русия щяхте да ходите навън с фередже а аз със турски фес,никакви земи нямаше да имаме че Хитлер да ни помага да си ги връщаме Открай време сме свързани с тази държава къде за добро къде за лошо но доброто е в повече.Ако не са в момента руснаците да копуват апартаменти по бетонираното ни черноморие,да пазаруват в хипермаркитите ни и да пълнят ресторантите гладни сме умрели,да не говорим колко други отрасли от икономиката ни са свързани с Русия.Силно зависими сме от тази държава много повече от колкото САЩ и ЕС така че най добре някой хора да си мълчат когато става въпрос за Русия а не да бълват глупости

Коментиран от #72


Оценка:
-36 +43

Обикновен човек
64 Отговор

До коментар #53 от "Бранник":


Сталин, а не Чърчил е "надраскал "това листче ,човека е абсолютно прав и ти нямаш моралното право да го обиждаш !А що се отнася до Чърчил точно по това време е треперил от страх пред Сталин и е правил точно това което Сталин е искал без забележки и коментари ...

Коментиран от #77


Оценка:
-18 +26

ЕЕЕЕЕ
65 Отговор

До коментар #50 от "Джентълменът русофил":


ТАКОВА НЕЩО НЯМА, ИМА САМО ПИЯНИ НЕКАДЪРНИ РУСНАЦИ, АМА ДЖЕНТЪЛМЕН NO!

Оценка:
-30 +24

66
Този коментар е премахнат от модератор
67
Този коментар е премахнат от модератор
Ggggg
68 Отговор
Винаги ми е интересно колко трябва да ти платят за да предадеш род и родина?Зависи ли цената от етноса или просто предателя си е предател. Некомпетентността не бива да оневинява тези които ни я натрапват.

Оценка:
-0 +27

Рашка с чашка
69 Отговор
Ето ви разликата между съюза с Хитлер и съюза с СССР. През ВСВ България отказва на Хитлер да изпрати войски на фронта, за разлика от Унгария, Румъния, Словакия и Хърватия, а той се съобразява с това и не настоява. По време на събитията в Прага обаче България изпраща войска в Чехословакия под натиска на СССР. Кога България е по-независима? От какво са ни освободили СССР?

Оценка:
-25 +50

Комуняга
70 Отговор

До коментар #48 от "Обикновен човек":


Тавариш, ти си обикновен простак, не човек.

Оценка:
-9 +14

1122
71 Отговор
ВЯРНО Е ! УПРАВЛЯВАЩИТЕ ВЕЧЕ СЕ САМОЗАБРАВИХА! Забравиха,че ако не беше Русия сега ТЕ нямаше да драскат по европейските врати да им отворят.Хем искат да купуват газ от Русия,хем говорят против нея??!?Що за политици имаме?

Коментиран от #80


Оценка:
-27 +34

Комуняга
72 Отговор

До коментар #63 от "Анонимен":


Ти рязан евразийски Ердо-Путлерист!

Оценка:
-23 +19

Само Ердоган ше ви оправи
73 Отговор

До коментар #2 от "Анти милиционер":


И тогава жална ви майкя...кръв ше серете гяури

Коментиран от #175


Оценка:
-44 +7

Айде марш на острова да
74 Отговор

До коментар #61 от "Кольо":


Сбираш ягодки аре сиктир че требва да има за ес класичка с десно кормило да ходиш на кафенце като се върщаш да са показваш

Оценка:
-3 +15

Сега разбирате ли
75 Отговор
Що османлиите са ви колили и набивали на кол щот сте много хубави

Оценка:
-31 +18

Ачо
76 Отговор
Спрете танкерите с нефт. Не щем ви нефта и газта. Можем и без тях.

Оценка:
-18 +20

Бранник
77 Отговор

До коментар #64 от "Обикновен човек":


Ей червен охлюв,ти си поредният комундел,който интерпретира Историята,както Дявола чете Евангелието.Точно Чърчил е написал процентите на листчето и ги е дал на Сталин,който се е съгласил.

Оценка:
-26 +17

onq s konq
78 Отговор
Висшият РУСКИ ЕШАЛОН НА ВЛАСТТА е буквално като "Тенджера под налягане" от Българската изявление по въпроса - нещо,което 45г Народът единствено можеше да си го мисли,но НЕ И ДА ГО ИЗРЕЧЕ ГЛАСНО.А който се осмелеше-имаше Маси на ДС,имаше и Белене и Скравена,от където рядко се излизаше жив.Ах как БЕЗ ДА НИ БАВЯТ Руснаците биха пратили Танковете си тук както в Унгария и Чехия и нямаше да има "Братушки-Мратушки",а "всичко до стената и с Калашника...",ама НАТОооо...ги отрезвява САМО С ПОГЛЕД !Затова и само скърцат със зъби,но мълчат.Простият селяндур-политолог обаче дето няма задръжки след 100-200гр. Гаражна водка "избухва" ВОЛНО,че щял да ни наказва със "Намаление на чартърните полети"?!!Ами не мисли ли тойче по този начин ще накаже "Своите" които живеят тук постоянно,както и работят?А не знае ли той че Руските граждани и Българо-руски фирми са 500хил. и притежават около 300хил. Имота?Ами да вървят пеш...ама няма,щото ще го намерят тоя "Политолог" и ще му отвинтят главата..."НА ЦЯЛО":)

Оценка:
-27 +29

Кой68
79 Отговор
Нали архива на Отоманската империя се намира в България?Отваря се и се прочита след което се сравнява със наши документи...Правят се заключения и готово-кой крив кой прав...

Оценка:
-2 +23

Рашка с чашка
80 Отговор

До коментар #71 от "1122":


Хайде да направим едно уточнение, никой не е казал че Царска Русия не ни е освободила от Османската империя. Ясно е казано че СССР никога не ни е освобождавал, защото и на дебилите е ясно че да обявиш война на суверенна държава и да разположиш окупационни войски в нея, няма как да го наречеш освобождение. Това че съвременна Русия се отъждествява с СССР и че въпреки че градът Петербург е с истинското си име, а областта е още Ленинградска, говори че е все още са СССР, но с чуждо име.

Оценка:
-18 +28

чиче
81 Отговор
Тези които говорят глупости за РУСИЯ са ИДИОТИ.Губим МИЛИАРДИ

Коментиран от #87, #95


Оценка:
-24 +32

Госあ
82 Отговор

До коментар #44 от "Румяна Костова":


Хубаво е от време на време да пишете по някой коментар, въпреки че не съм съгласен в много от случаите, винаги ще давам положителна оценка заради онзи никаквец който краде никове.

Оценка:
-6 +3

ГОСТ
83 Отговор

До коментар #4 от "гост":


ВЯРНО Е.......МНОГО СА НАГЛИ........ВРЪТ СЕ НАВСЯКЪДЕ,ПРЕРЕЖДАТ,ПО ОПАШКИ,ДЪРЖАТ СЕ У НАС,КАТО ЗАВОЕВАТЕЛИ,ВСЕ ЕДНО СМЕ ИМ ДЛЪЖНИ ЗА НЕЩО......?????

Оценка:
-18 +27

Ти, които
84 Отговор

До коментар #3 от "Румяна Костова":


пишеш за пърдене в 90% от коментарите си ли имаш претенции за интелигенция? Бог да пази България от такива, като тебе!

Оценка:
-6 +15

През 1944 година царска България
85 Отговор

До коментар #41 от "освободители и поробители":


е съюзник на хитлерофашистка Германия, която е нападнала Съветска Русия, т. е. ние сме врагове на Русия по волята на фашизираните ни управници, както участвуваме с войски в окупацията на наши съседи.

Оценка:
-25 +18

Иван не Ваня
86 Отговор
саво дивотии идват от там., включителго 9 септември и Масквич

Оценка:
-16 +19

Рашка с чашка
87 Отговор

До коментар #81 от "чиче":


Чичка, това сегашното не е Русия, това е СССР но втален. Химна им е съветски - Саюз нерушимий! Санкт Петербург е в Ленинградска област!!! Бойния знак- червена звезда! Имат медии Комсомолец и Звезда! Сталин, грузинеца, който изби повече руснаци от немците е герой, а Власов е предател! Да продължавам ли?

Оценка:
-15 +32

Хахаха
88 Отговор
Смешковци. Преди плашихте, че руснаците ви защитават от американците, сега плашите, че американците ви защитават от руснаците. А в същото време, на никой не му пука за българите

Оценка:
-9 +32

Asadu'Akbar
89 Отговор

До коментар #3 от "Румяна Костова":


Кофти дилър имаш,охлюв.

Оценка:
-4 +5

Цар бой Борис IV
90 Отговор
Признавам това което е направила царска Русия за поробения български народ от исляма. Да от исляма, а не от османлиите! За жалост голяма част от българските боляри приемат мохамеданското и стават спахии. Съветска Русия през 1920 г създава република Татарстан с главен град казан! Ленин и еврейския елит не вижда българския етнос! Сегашна Русия отново не забелязва определящи се за българи изповядващи ислям в тази автономна република!

Оценка:
-2 +15

Фоти
91 Отговор
Нищо не разбираш от оссобождение. За наш срам руснаците са прави. От 8 века тук единици са българи. Българина не се срами да признае, когато опонента е прав. В случая руснаците са ни освободили от турската окупация, но повечето българи вече са били болни от болестта ,ДжейнДъризъм,, - за своите вълци, за поробителя надуФени. Но е била придобита от патрициите на Визанс, наподобявайки Ганьовците на тях. Спомнете си чорбаджи Нено, и хиляди други капуцини, наичащи се бъ!гари. И тази чуждолакейска черта във властта днес подари злаъото на Дънди, медта, предприятията, купува Ф16 за луди пари ощeтявайки нас българите, не ни позволясат дуФедавците на власт да печелим, но подаряват и крадат. Същите са били и са и фашистите в България, геножид за българи и надуФени пред Гестапо и Адолф. После се пребоядисват кат Цецка и лапат в соца, надуфени пфед Кремля. Ето и сега великата орхидея от Банкя, която преди прина, че ,,Аз съм тук, за да разпределям порции на фифмите в държасата,, да ви е ясно.,,, която ни убеждава, че при инфлация над 35% ние сме си подобрили живота, която купи с държавни пари най-скъпите изстребители в света, сякаш парите са негови, където цели агенции кат МВР, главна прокуратура, КЗК, ВАС и др. гледат този геноцид над българите и доволно пляскат за заплатките си, където от 32 години съдии и прокурори толерират много мутри и рецидиви...това е все изродилите се от 8 века българи по име. Защо се срамиш българино да го признаеш? Сега е момента Външно да с

Оценка:
-18 +29

92
Този коментар е премахнат от модератор
93
Този коментар е премахнат от модератор
Sith
94 Отговор
Грухачов, не е разбрал, че не е необходимо Русия да определя кое е реално и кое-не! Още повече, това което са испитали хората-на техния гръб!

Оценка:
-5 +16

гост
95 Отговор

До коментар #81 от "чиче":


Ама напълно си прав !! Даже ще ти кажа точно колко !! Между 7 и 8 милиарда ВСЯКА година от боклукчиви петрол и газ на тройни цени !! Че и отгоре !!! Да не говорим за още толкова от нелегален реекспорт на Нефтохим от пристанище Росенец , дето се претоварват на други кораби и заминават за ЕС с "произход" България !! И накрая фирма с оборот 4-5 милиарда от 20 години е на загуба !!!!! Това ако не са загуби здраве му кажи !!

Оценка:
-4 +29

96
Този коментар е премахнат от модератор
DARK LORD
97 Отговор
При няколко повторения на дадени събития, е случайност, при постоянно повторение - закономерност. Очевидно, е, че истината е точно обратното на руските твърдения. Нагли? Да! Вие сте нагли.

Оценка:
-9 +21

нервен ( разбивача на тролове )
98 Отговор
Оле малеее какво наказание !!!! Оле оле и ся какво ще правим ? Че колко чартърни полета има в годината че ще ги намалят бе ???

Оценка:
-12 +20

Бай Коко
99 Отговор
Ердоган чака с нетърпение неговия приятел от Москва да го попита дали си иска пак България

Коментиран от #123


Оценка:
-11 +12

Организираната
100 Отговор
антируска истерия в навечерието на 09.09. по традиция няма да постигне положителен ефект. Само ще ни скара пак с велика държава и още веднъж ще припомни на народа, за калпавата политика на държавата до 44 г. в резултат на което страната ни винаги е в групата на губещите. Какво още ровим в историята и си мерим ръста с големите? Кой би се съобраил с нас при този тон?Поредната заблуда.

Оценка:
-15 +22

101
Този коментар е премахнат от модератор
Guest
102 Отговор
Да ги спират всичките самолети, това е една от държавите които нямам желание да посетя.

Оценка:
-14 +18

Джентълменът русофил
103 Отговор

До коментар #96 от "Румяна Костова":


Искам да ви попитам Румяна Костова, защото вие се самоопределихте, като фен на Адолф Хитлер, как ще коментирате убийствата 57-те деца, загинали по време на антифашистката съпротива в България в периода 1941-1943 година, жертви на тогавашната фашистка власт в България? Тези деца са жертви на същата онази власт, която по една или друга причина се е присъединила към тристранният пакт на който вие така открито симпатизирате.

Коментиран от #116


Оценка:
-15 +20

От Пирдоп
104 Отговор

До коментар #21 от "Истината за руснаците":


,,Аз познавам българите те са грешен народ който заслужава да му бъде даден строг урок , София трябва да бъде бомбадирана! Каква нация са българите щом си честитят банята" Уинстън Чърчил

Оценка:
-17 +15

Блядове пияни
105 Отговор
Като пишете колко е велика Русия, каква армия и военна техника има, самолети, танкове, подводници,супер оръжия.. А ЗАЩО НЕ МОЖА 10 ГОДИНИ ДА ПОБЕДИ АФГАНИСТАН? Изостанали с двеста години, бедни, без армия и свръх оръжия...Афганистан видя как посраната червена армия напусна страната им. Жалко за убитите около 50 хиляди млади, невинни, насила закарани руски момчета. А синдромът Афганистан ще тежи на Русия още поне още две-три десетилетия: наркотично зависими, алкохолизирани, инвалиди, престъпни елементи-това са останалите живи руснаци от Афганистанската война

Коментиран от #185


Оценка:
-17 +23

Джентълменът русофил
106 Отговор
Фашизма не е мнение, фашизма е престъпление!

Коментиран от #111


Оценка:
-7 +19

Тръмп
107 Отговор
Колхозника Трухачов как ни изплаши,не е истина???:):):)Путин ги е избрал от Дебил на доле и все с напукани от яд пети!!!:):):)Махайте си фалшивите паметници на СССР и марш обратно в степите при големите колци и дървета!!!:):):)

Оценка:
-13 +17

Тръмп
108 Отговор
От комуноидния съветски говнар,няма по-ниска твар!!!:):):)Вече нямат Достоевски и Пушкин,а фалшив Путин с мозък на Сибирска мечка,лакома и страхлива!!!:):):)

Коментиран от #149


Оценка:
-14 +15

109
Този коментар е премахнат от модератор
Стефан
110 Отговор
Бляд смотан, ИСТИНА е че България беше осбодена, но това е едната страна на монетата, а другата е че сме си ПЛАТИЛИ за освобождението, а благодарноста е видна даже и на слепите и чугунените глави, въпроса е КАКВО донесе червената армия в България - убийства и робско поведение спрямо СССР, така че опят двойка, не чартърите спри, но въобще не идвайте.

Коментиран от #113, #114


Оценка:
-13 +26

Гост
111 Отговор

До коментар #106 от "Джентълменът русофил":


Комунизма с който руснаците заразиха света също е престъпление. Държаха ни зад телени огради за да не избягаме на запад и защо нали тук бяха построили рая, кой е луд да избяга от рая затова ни вардеха с автомати по границите защото ако не беше така още тогава хората щяха да избягат.

Оценка:
-17 +19

Тръмп
112 Отговор
Този Комуноиден отпадък какви уроци ще преподава на българската нация,която е на 6000години и е виждала по-страшни отрепки от тая съветска смрадлика???:):):)

Оценка:
-13 +21

Тръмп
113 Отговор

До коментар #110 от "Стефан":


Върви спешно в тоалетната за да се Освободиш от голямото съветско нещо,което ти е заседнало здраво в задния двор и те сърби!!!:):):)Ясно???:):):)

Коментиран от #148


Оценка:
-13 +13

Тръмп
114 Отговор

До коментар #110 от "Стефан":


Ходи в Масква да им връзваш заднишком обувките на тези комуноидни преподаватели на омраза и зло!!!:):):)Ясно???:):):)

Оценка:
-12 +12

Guest
115 Отговор
Чичо Тръмп е с нас вече и русия да изчезва на далече.

Оценка:
-13 +12

Тръмп
116 Отговор

До коментар #103 от "Джентълменът русофил":


А вие терористите от БКП, колко деца, майки и Български Генерали от Освободителните Войни избихте с "Народния съд" на Сталин и Атентата в Църквата "Света Неделя"???:):):)Дебили прости!!!:):):)

Коментиран от #130


Оценка:
-14 +17

Тръмп
117 Отговор
Точно СССР е спонсора на терористите и предателите убиващи българи и България!!!:):):)Знаеме ви имената,имотите и банковите сметки!!!;););)

Оценка:
-13 +18

Гост
118 Отговор
Русофил е диагноза за която лек е шамароза. Кой където види русофил с кеф да му набий един.

Оценка:
-13 +16

Тръмп
119 Отговор
Този съветски боклук що врещи,а не ни нападне пак,както през 1944-та година,да види какво ще му се случи???:):):)Страхлива и нагла путиноидна бляд!!!:(:(:(

Оценка:
-12 +18

120
Този коментар е премахнат от модератор
Гост
121 Отговор
Чичо путью нервно стиска зъби а Дони весело се гуди, мечката беззъба сили няма вече усеща че остана сама вече.

Оценка:
-9 +13

Ganiu tzarvula
122 Отговор

До коментар #18 от "Илия Бешков":


Abe,vijdal sum takiva neorientirani kato tebe!Deto si misli .che podaril azbuka na Rosia!?Ama rusnazite ne budali, pitat:Koi Kiril ,koi Metodi··· Gurzi!!A ,Kliment!?I toi gruk,ama miziski!A,ami kude e bulgarskata sleda v azbukata!???...Ma kak kude,be v samata azbuka e...A,B,v ,guza!

Коментиран от #147


Оценка:
-17 +2

DARK LORD
123 Отговор

До коментар #99 от "Бай Коко":


На кой накриви шапката с твоя инфантилен коментар? За твое сведение, след съединението Русия предлага на Османската империя да си поделятБългария. Българите казват на турците :Ваз ви познаваме, но с руснаците не искаме да имаме нищо общо. Тази подялба на България, не се случва само заради Османската империя. Руската империя, никога, на никого не е била освободител ка, СССР също!

Оценка:
-9 +19

124
Този коментар е премахнат от модератор
гост
125 Отговор

До коментар #54 от "Анонимен":


Тази опорка с фесовете дето сме щели да носим си я заври някъде и не я споменавай повече,че много олекваш.Да си виждал Ердуган с фес?

Оценка:
-5 +12

126
Този коментар е премахнат от модератор
6666
127 Отговор
Имаше един добър преводач който превеждаше овце от един баир на друг но освободителите го направиха главен секретар на БКП и полит бюро.Та този преводач забрани на овцете 45 години да излизат на запад от кошарата.Много сте нагли долни комунистически чада.Защо не кайете на децата как направихте национализацията?Колко хора избихте в името на петолъчката и партията?

Коментиран от #131, #132


Оценка:
-12 +15

малката истина
128 Отговор
Вярно си е,щом сме влезли в историческите анали,с определение дадено ни от англичаните; Българите са - МАЛКО ,алчно племе,склонно към предателство.....истина си е ,трябва да сме честни със себе си ! Не случайно,от 1300г държава,по-вече от половината сме роби.

Коментиран от #207


Оценка:
-8 +11

129
Този коментар е премахнат от модератор
Джентълменът русофил
130 Отговор

До коментар #116 от "Тръмп":


Добре е да прочететре книгата на Велислава Дърева "Атентатът 1925 - денят в който се отвориха портите адови", за да се запознаете с детайли от този трагичен за България ден. "Коминтерна" издава изрична заповед: Никакви агресивни действия, никакви атентати. За съжаление тези думи не успяват да достигнат предназначението си. Разбира се, няма оправдание за подобен акт на насилие. Относно Народният Съд, не знам доколко сте запознат, но същият е издал 2125 смъртни присъди от които изпълнени са хиляда и няколко. Между жертвите на този военновременен съд са имената на Ген Вълков и подчинените му офицери, които са отговорни за трийсетте хиляди избити комунисти и русофил в черните нощи на белият терор. Добре е да знаете, че народни съдилища е имало в абсолютно цяла Европа след края на ВСВ, като в Белгия и Франция например присъдите и жертвите на този съд са били десетки пъти повече в сравнение с тези на българският.

Коментиран от #141, #154


Оценка:
-10 +11

Дон Чичо
131 Отговор

До коментар #127 от "6666":


А знаеш ли какво правят днешните ти у правители!? Крадат земята с която са оземлявани Българите принудени да напуснат Гърция,защото са Българи! А ти що си?

Оценка:
-1 +10

132
Този коментар е премахнат от модератор
Plovdiv
133 Отговор
Тогава наистина СССР е бил окупатор в България. Но сега България има нужда от Русия, ЕС убива държавата в буквалния смисъл.

Оценка:
-10 +10

134
Този коментар е премахнат от модератор
България ЕС Нато
135 Отговор
Какъв е тоя Азиатски примат да ни наказвал Аве тези наистина ни смятат за техни крепостници

Оценка:
-10 +9

Венцислав
136 Отговор
А бе русофоби преди втората световна война България е била едно голямо село Днескашна велика сърбия държава несклонила глава нито пред руснаците нито пред запада я унищожиха Американците и Германците България се руши скоро и пак ли тогава руснаците и Борисов ще са виновни Дори Сърбите са по добре от нас замеслете се защо Хайде русофоби да живее Костов да живее Симеон Сакскуборкотски Що ли се занимавам с вас блюдогъзци и щом външно министерство говори така значи одавна сме оставели Руснаците че да целуваме други задници

Оценка:
-10 +10

137
Този коментар е премахнат от модератор
Опа тролчо
138 Отговор

До коментар #2 от "Анти милиционер":


Никой не е искал Германия за съюзник, освен управляващите фашисти. Да не би да е имало референдум? Да не би управляващите фашисти да не са избили десетки хиляди българи, сред които Гео Милев и Вапцаров за 20 години терор?

Коментиран от #162


Оценка:
-8 +16

Венцислав
139 Отговор
И още нещо на никой англосаксонец не му пука за вас те си имат негри и араби и турци закоито трябва да мислят и за съжеление те имат топки

Оценка:
-2 +11

Опа тролчо
140 Отговор

До коментар #7 от "Презвитер Козма":


Явно може, щом американците правят описаното от теб едно към едно сега, значи и преди е можело. Само че разликата е.че за 35 години.комунизъм станахме от 4.5 милиона 9 милиона, от 18% елекрифицирани къщи - 98%, от 20% дял на промишлеността в БВП - 70%, от никакъв износ на преработена селскостопанска продукция и промишлени стоки до 20% износ на запад, освен износа за източния блок. А за 30 години демокрация се докарахме до 6 милиона и не само че не изнасяме, а 80% от храната си я внасяме.

Коментиран от #142


Оценка:
-11 +14

Рашка с чашка
141 Отговор

До коментар #130 от "Джентълменът русофил":


Да имало е съдилища след войната навсякъде, но е факт че народния съд в България е издал повече смъртни присъди от този в Нюрнберг, където са съдени истинските нацисти! Без повече коментари!

Оценка:
-10 +14

Рашка с чашка
142 Отговор

До коментар #140 от "Опа тролчо":


А пък от средновековието колко се развихме при комунизма! Абе овцо, нормално е с времето да има технически прогрес. Колко домакинства имаха Интернет през комунизма, колко сега? Когато ние чакахме с години за цветен телевизор, във всеки дом зад Желязната завеса домакинствата имаха по два. И преди да кажеш че тогава никой не е имал Интернет ще ти напомня че е граждански от 1986 година.

Коментиран от #205


Оценка:
-8 +12

Митев
143 Отговор
Пак ни върнаха в изходна позиция.Правителството добре си играе с глупавия български народ- ние ще се караме,а те ще крадът и ще ни заблуждават,че живеем добре ха честито български юнаци....

Оценка:
-3 +14

да умреш от срам
144 Отговор
Без коментар. Все пак Външно не е българите!!!

Оценка:
-6 +7

NSDAP
145 Отговор
Славянската паплач грухти,а?Все още не могат да понесат загубата в ПСВ,когато бг войници бяха на 100 километра от Киев,а немските бяха стигнали до Санкт Петербург (тогавашната столица на Русия).Фашизъм е имало само и единствено в Италия,а национал-социализъм в Германия.В България е имало монархизъм,съчетан с национализъм.Същото е било и в Испания,където Франко и краля управляват.Русофоб=българофил!Дори нашите революционери са всички до един русофоби!Левски- Братя,който ни освободи,той ще ни и пороби Стоянов- Да бъде проклета оная минута, когато е стъпал руският ботуш в България.Ботев- Русия тази мнима майка на православието....

Оценка:
-10 +12

Някой от тълпата
146 Отговор
Много важно нали америка храни всички българи пръснати по целят свят, голяма работа, ще си припечелваме в европа, нали всички ние мургави и не мургави българи носим пари в отредената територия за България. Мало като скитници или като табор или като роби, мъкнем Пари в бг. Айде бе ще ни натрият носа, че нали след македония цял свят се върти около нас!

Оценка:
-4 +3

Някой от тълпата
147 Отговор

До коментар #122 от "Ganiu tzarvula":


Аз си мислех че еничарите са на изчезване, а то тука се появи още един затъркан под името " Ganiu Tzarvula"

Оценка:
-2 +6

148
Този коментар е премахнат от модератор
149
Този коментар е премахнат от модератор
Гледач
150 Отговор
Е те РУСНАЦИТЕ ни дават постоянно уроци .1944 1945 .год.1885 1990

Коментиран от #151


Оценка:
-3 +2

)))
151 Отговор

До коментар #150 от "Гледач":


Здрасти гледач, какво гледаш освен турски сериали? Можеби дали някой не е написал нещо върху глупавият ти коментар може би?

Оценка:
-1 +2

Божидар Димитров
152 Отговор
Да се слави вечно името му!

Едвали някой който разбира от история би седнал да пише в коментарите на " ФАКТИ"

Оценка:
-1 +4

Гост
153 Отговор
Да освободили са мързеливите, бедни и егоистични българи комуняги от това да се трудят и са ги назначили да ръководят умните, трудолюбивите и предприемчивите.

Оценка:
-6 +7

Експерт
154 Отговор

До коментар #130 от "Джентълменът русофил":


Книгата на ДЪРЕВ е изутско тълкуване на фактите с цел оправдаване на болшевишката сган. Горянското движение е 5 пъти по - масово от шумкаро болшевишкото и главната му цел не са мандрите! Като не искат, да не идват, дотрябвали са ни с просташкото си поведение нагли впиянчени и крадливи.

Коментиран от #165


Оценка:
-5 +3

None
155 Отговор
Ако не беше СССР сега в България щеше да се говори на турски език защото англичаните и американците са искали да ни подарят на Турция в знак на признателност че турците остават неутрални и не застават на страната на Хитлеристка Германия! Такава е истината но кой да ви я каже след като се слушат само сороските боклуци които казват че СССР ни е окупирала а за турското робство се води присъствие!

Коментиран от #160, #173


Оценка:
-10 +12

156
Този коментар е премахнат от модератор
Тони
157 Отговор
Явно американците не си харчат парите напразно и добре са проучили историята ни. История на продажници!!

Оценка:
-3 +10

Borislav Popov
158 Отговор
НАТО-вци още не могат да преглътнат как така на техни учения само нашите войски отказват да стрелят по руски мишени!

Оценка:
-6 +7

Иманяр
159 Отговор
От теб самия да те спасят,само в психиатриите го прявят.Те руските братя го владеят това, да спасяват народите от самите себе си, като ги завладяват.

Оценка:
-4 +5

160
Този коментар е премахнат от модератор
161
Този коментар е премахнат от модератор
162
Този коментар е премахнат от модератор
163
Този коментар е премахнат от модератор
Дрън дрън та пляс
164 Отговор

До коментар #163 от "???????":


И все пак е по-умен от теб!

Оценка:
-2 +0

Джентълменът русофил
165 Отговор

До коментар #154 от "Експерт":


Аз не мога да разбера, откъде идва разделението в българското общество на русофили и русофоби. Казвате имало горяни, ами нека да е имало, но от друга страна омаловажавате партизанското движение, защо? На България и трябва обединение, а не разединение. Българите трябва да се научат да уважават историята и да почитат всички нейни герои. Защото отрицателните герои за едни са положителни за други. Честно, никога не съм чул в Англия да се местят и разрушават паметници. В България е пълно с разрушени паметници, изчегъркани, боядисани, съборени, обезглавени. Същото важи и за празниците. Ето един светъл празник като 9 Септември е безпричинно очернен и изпратен в забвение. Това е грешка и срам за всички българи. Като не ви се празнува освобождението на България от фашизма, не го празнувайте, но защо лишавате останалите от това право?

Коментиран от #167, #171


Оценка:
-4 +8

Gypsykiller
166 Отговор

До коментар #20 от "Киро":


Нещо бъркаш колега и сега са си РУСКИТЕ!за това сме на тоя хал,а всички останали бивши комунистически страни са 200г пред нас!осъзнайте се защо това е така!

Оценка:
-2 +8

Gypsykiller
167 Отговор

До коментар #165 от "Джентълменът русофил":


И кое му е светлото?това че са нахлули в нашата страна,грабели и изнасилвали?че и накрая сме им платили с тонове злато?

Коментиран от #168, #169


Оценка:
-4 +9

Джентълменът русофил
168 Отговор

До коментар #167 от "Gypsykiller":


Вие там ли бяхте, видяхте ли с очите си?

Коментиран от #176


Оценка:
-3 +2

Джентълменът русофил
169 Отговор

До коментар #167 от "Gypsykiller":


Вие там ли бяхте, видяхте ли всичко това с очите си?

Оценка:
-3 +3

170
Този коментар е премахнат от модератор
Киряк Стефчов
171 Отговор

До коментар #165 от "Джентълменът русофил":


Не разбирате ли, о как само разбирате всички дето говорите за любов с Русия, а децата ви на всичките в гнилия запад. Обясни ни за сина на Корнелия Нинова примерно.

Оценка:
-2 +6

гост
172 Отговор
Тази опорка с фесовете и турският език си я завираш там,където слънце не огрява! 500 години българите не са говорили на турски език,та за още няколко са щели да проговорят.Къде ви намират такива неграмотни люде?

Оценка:
-4 +5

Роко
173 Отговор

До коментар #155 от "None":


Приятелю спри да лъжеш като дърт руснак искали са да ни дадат статут на държава победителка (заради хилядите български войни загинали за победата), но по настояване на съветския представител сме обявени за страна загубила войната (въпреки че сме единственият съюзник на Германия който не воюва срещу СССР).

Оценка:
-6 +4

174
Този коментар е премахнат от модератор
175
Този коментар е премахнат от модератор
Роко
176 Отговор

До коментар #168 от "Джентълменът русофил":


Все още има живи свидетели на престъпленията на червената армия в България и те помнят и разказват. А да единствените загинали червеноармейци в България са разстреляни те от свойте за мародерство и изнасилвания (изнасилени са хиляди българки, но нааказанията последват след като изнасилват няколко комунистки и Вълко Червенков се оплаква лично на Сталин). Има и няколко отровили се в Бургас с промишлен спирт които са откраднали. А за съдбата на таврийските българи да си чувал нещо?

Оценка:
-5 +5

Грух
177 Отговор
Руски братушки, наши освободители, извинявам се за наглостта на нашите продажни управници !
Мен, като обикновен българин, ме е безкрайно срам за гнусните им постъпки.
Ако можете, простете !

Оценка:
-10 +8

Валентин
178 Отговор
Нагли рашки! Да спрем всички полети и да затворим границите за тях. Рашка в България трябва да бъде посрещана само в стила на Ген. Колев.

Коментиран от #181


Оценка:
-4 +4

бат Рамбо е гей
179 Отговор
Сегашното неблагодарно поколение не е изпитвало сопата на робството на свой гръб. Не знаят що е казарма или дисциплина. Изнежени жедъря дето се пишат патриоти и родолюбци , а са само едни жалки лакеи ! Щото ако дойде турчина със сопата друга песен ще запеят!

Оценка:
-1 +6

180
Този коментар е премахнат от модератор
Само питам
181 Отговор

До коментар #178 от "Валентин":


Колелото се завърта на всеки 40-50 години, а 30 вече минаха. Да не стане така че да си един от първите дето ще лижеш краката на руснаците ?

Оценка:
-1 +5

Роко
182 Отговор
Партизанското движение никой не го омаловажава просто се показва в реалното му значение. Общо в така наречената "антифашистка борба" в България за периода 1923-44 година участват всичко 5000 човека (цифрата е от доклад до политбюро от 1948 година). Какво се е случило на 9 септември? Съветската армия сваля законното българско правителство и слага на власт свой агенти. В така нареченото всенародно въстание участват около 1000 човека организирани от професионалния превратаджия Кимон Георгиев (какво ли не прави този за кинти участвал в превратите през 23-та и 34-та). След 9 септември България вече не е независима държава всички решения за управлението и се взимат от Москва дори свалянето на правешкото говедо става след като Луканов получава разрешение от съветското посолство (информация Дина Станишева интервю в 24 часа). Така че какво му е светлото на 9 септември?

Оценка:
-1 +5

Да си гледаме националните интереси
183 Отговор
Освободили са ни от турско робство защото сами никога нямаше да се освободим. Руският император е имал стратегически цели, но руският народ искренно е искал да освободи един братски православен народ за което са дадени много жертви. 1944г. не са ни освободили а окупирали и де факто присъединили към СССР защото до 1989г. бяхме абсолютни техни васали. Тогава за нас руснаците са окупатори, но за много други народи са освободители от нацизма. Реакцията на Външно министество е пресилена и не е равносилна на руската изложба. Крайно време е да бъдем самостоятелни а не да гледаме да се харесаме и то без да получим нищо.

Оценка:
-1 +5

Путарина
184 Отговор

До коментар #4 от "гост":


преди години във Флоренция пред магазина стоят и просят русокоси пияници- гаварят па руски

Оценка:
-3 +4

Румяна Верова
185 Отговор

До коментар #105 от "Блядове пияни":


Вярно,а твои братя амери от колко години в Афганистан? Сметни от 2001 г.
Е как е? Спечелиха ли войната?
Да бъдем или да не бъдем в Афганистан? Това е въпросът!

Оценка:
-1 +3

186
Този коментар е премахнат от модератор
187
Този коментар е премахнат от модератор
Спасител от слънчака
188 Отговор
Обаче в прусия мно бедни.мно им забраняват да говорят че езика им е развален български примесен с руски измислени думички от мно нации. Азбуката също не признават че е българска но рускините дето ги ебеме си знаят и мно се кефят. Инак и тва че сме им дали релугията - пак мно доволно ни се отблагодаряват в леглого.не щат да си дават путетат@ на блядове.искат български дебели и длъчки.тва е истината.поздрави от слънчака

Оценка:
-0 +3

Румяна Верова
189 Отговор
А по въпроса че сме нагли, вярно е!
Първи пикаме срещу вятъра,а после се чудим защо ли няма специално отношение към нас.
Съществуват такива понятия като дипломация, стратегически партньор и т.н.
Е , придобивки не се получават само въз основа на историята,но и съвременни отношения. А то що не ден,то е някой гаф или скандал с изказването на някой умник. А тези във външното министерство май не знаят що е то дипломация. Доста ми приличат на калинки.

Оценка:
-1 +5

Цветан Пеевски
190 Отговор
Политиците идват на власт, за да управляват една държава и нейните поданици не за благото на тези поданици , а за свое благо . Затова казват че политиката е мръсна игра . Чрез манипулации в медиите се промива съзнанието на хората . Уж в името на някаква мъглява идея , малко по- малко истината и реалните факти придобиват такъв изкривен образ , удобен за управляващите . А тук нито Русофилите , нито Русофобите милеят за България . Истинските Русофили и Русофоби не поместват нищо . Те имат достатъчно интелигентно ниво . И не се впускат в такива махленски " екпертни" свади . Тук са само хора , обслужващи манипулативната практика на българските политици . Т.е. насъскай едните против другите и им гледай сеира . Жалко само за България
0

Оценка:
-1 +6

Aaa
191 Отговор
Ето това е истинското отношение на руснаците към нас, българите - ако не им ближеш подметките, се опитват да те ритнат! Истинските братя не правят така!

Коментиран от #198


Оценка:
-3 +6

Да да
192 Отговор

До коментар #1 от "El boko":


Няма ли да се обидят най-накрая като хората и да спрат да ни "подаряват" нефт и газ! Да ни оставят да измрем от глад и студ и тогава всички русифилистици да отидат в Матушка!

Оценка:
-1 +1

гост
193 Отговор
Една изложба, какви скандали, какви тролове...пълен цирк.
Че "овобождават" Европа от нацистите, може да се каже и така, защото за много народи, победа на нацистка Германия е щяла да бъде пагубна(България не е от тях), но ако се говори в този ред на мисли, не са само те а също и много други. Че обявяват война на България на 5ти септември 1944, след като е обявила неутралитет на 26 ти август 1944 и влизат като окупатори, също е вярно. От друга страна пък, в последствие ни въоражават и развиват производства у нас, както и броя на населението нараства, има работа за всички и стоките от първа необходимост са на символични цени. От втора страна, налагат ни пълна желязна завеса относно свободно пътуване и връзката със запада, за кола и телевизор се е чакало с години а заплатите предвид световния стандарт са били тотално мизерни. Също така, за слушане на западна музика, рок например се е ходело в наказателен лагер. От трета страна, във Виена има огромен паметник с фонтан отпред именно на червената армия освободител и австрийците нямат нищо против това, защото е история. Така, че истината дали са окупатори или освободители е някъде по средата.

Оценка:
-0 +4

до 130
194 Отговор
Права си, че тези, които най малко познават нещата най много врещят лозунги - ,,За!" и ,,Против!"! Няколко месеца преди атентата курсът за въоръжена борча е снет от коминтерна. такова решение не е взимано на високо равнище и е дело по скоро на анархисти! Преките извършители естествено са се погрижили да изчезнат А генерал Вълков да те изненадам е осъден чак през 1953-1954 година и за твоя изненада не е разстрелян. починал си е в затвора на 88 достойни години през 1964 г. Когато в лагера в Белене земеделския вожд Петър Сърбински, също лагерист му наврял главата в тоалетната с думите - ,,Ти уби Стамболийски! Как е сега!?"1 точно комунистите го спасяват от удавяне в л...та! Въпроси много и не за предубедени, нищо незнаещи или убедени, че знаят всичко!

Оценка:
-0 +0

Максим Калашников
195 Отговор
,,Точно сказал професор Леонтиев 120 лет тому назад - ,,Болгарская свлч! Не надо освобождат!"
Калашников пише това преди 20 години, следователно думите на проф. Ал. Леонтиев се отнасят за времето, когато в Русия се надигат гласове за война в помощ на християните българи! И професорът е бил пророк!

Оценка:
-0 +3

Йосип Броз Тито
196 Отговор

До коментар #15 от "Антрополог":


Така е, но руската е на 2-ро място, българската е на 1-во, ние сме по-неблагодарни.
Реално те на нас няма за какво да са ни благодарни, докато ние на тях определено има с какво, но това ще го разбере само човек, който е учил история и е запознат с фактите!

Оценка:
-6 +6

197
Този коментар е премахнат от модератор
реалист
198 Отговор

До коментар #191 от "Aaa":


То с всеки е така...ако не му играеш по свирката, започва да те притиска. Да не би сащ, европа, турция..да са по-различни?!!
Истината е, че в България има всякакви лобита: американски, турски, eu, руски, лобита защитаващи(използващи) циганите...НО ЗА СЪЖАЛЕНИЕ НЯМА БЪЛГАРСКО ЛОБИ, КОЕТО ДА ЗАЩИТАВА БЪЛГАРСКИЯ ИНТЕРЕС...В СОБСТВЕНАТА НИ СТРАНА!!!!!

П.п.:..." Радке, Радке..по-зле ще става, по-добре няма да става"

Оценка:
-0 +9

Спас безделника
199 Отговор
ТОЗИ ТРУХАЧОВ Е ЖИВО ДОКАЗАТЕЛСТВО, ЧЕ ИМАМЕ ОБЩА КРЪВ. АБСОЛЮТНО СЪЩИЯТ ОЛИГОФРЕН КАТО НАШИТЕ МАСТИТИ ПОЛИТОЛОЗИ. КОГО НАКАЗВАШ БЕ, ИДИОТ - УПРАВЛЯВАЩАТА ВЪРХУШКА ИЛИ НАРОДА? АКО ИСКАШ ДА НАКАЖЕШ ВЪРХУШКАТА, ПОИСКАЙ ДА СЕ ПРЕМАХНАТ ВИЗИТЕ ЗА БЪЛГАРИ. АКО ИСКАШ ДА НАКАЖЕШ НАРОДА, ЩЕ ТИ БЪДЕ МНОГО ТРУДНО, ЗАЩОТО ВЪРХУШКАТА ИЗГОНИ БЪЛГАРИТЕ И ТУК ОСТАНАХА ЦИГАНИ И ДЖЕНДЪРИ. Е, И АДМИНИСТРАЦИЯТА НА БОКО ИДИОТА

Оценка:
-4 +9

Tony 70
200 Отговор
Хайде спирайте ги. Да видим как ще идват гордите собственици на апартаменти по Слънчака и други места.И газта може да спрът ... но няма да го направат.Непорекъснато искат да командват.но нешто не им се получава.Нагли са като краварите.

Оценка:
-5 +9

8883
201 Отговор
Не само че са нагли, но са и страшно завистливи и заядливи. В България няма как, но когато си в чужбина стой далеч от българите там...

Оценка:
-0 +8

не мисли когато нямаш с какво
202 Отговор

До коментар #23 от "Нео":


ще стане че електроенергията ще бъде 4.5 ст дневна и 1.5 ст нощна , тец-овете няма да горят пластмаса да ни тровят и пл три пъти годишно да увеличават цената ...и да реват че имат много задължения(междувпрочем натрупани след приватизациите)...други въпроси имаш ли безмозъчен?

Оценка:
-0 +1

203
Този коментар е премахнат от модератор
rasho
204 Отговор
mechtata mi e v bg poveche nikoga da ne idvat rusnaci

Оценка:
-1 +3

Guest
205 Отговор

До коментар #142 от "Рашка с чашка":


Недей да лъжеш за интернет! Създаден е през 60-те години на 20 век, но е използван до средата на 90-те години само от институти и компании. От средата на 90-те години се комерсиализира и е достъпен за гражданите.

Оценка:
-0 +0

СССР - УМРЯ
206 Отговор
За радост на целия свят!

Оценка:
-2 +7

207
Този коментар е премахнат от модератор
Муки
208 Отговор
Няма по завършени идиоти от българите-русофоби...!!!

Оценка:
-8 +3

209
Този коментар е премахнат от модератор
Колко пъти да им плащаме ?
210 Отговор
32 тона злато за руско- турската война, 2 милиярда долара, от царският пенсионен фонд, за окупацията! Как се нарича, това, да си платиш цената и да ти искат още?!

Оценка:
-0 +4

211
Този коментар е премахнат от модератор
212
Този коментар е премахнат от модератор
Кирил и Методи
213 Отговор

До коментар #211 от "Иван":


Ами ти защо не му каза че всъщност той говори на Български език със странен диалект и пише на Българската Азбука

Оценка:
-0 +3

30 години парвеню изроди
214 Отговор
Смърт на капитализма, и демокрацията

Оценка:
-1 +1

иван киров
215 Отговор
Света е отвратен от нас...

Оценка:
-1 +1

216
Този коментар е премахнат от модератор
Расате
217 Отговор

До коментар #1 от "El boko":


Нашето МВР е дало много точен коментар.
Колкото и да ги боли някой слепи русофили.
Аз съм русофил, но най вече съм българин и не мога да кажа на черното бяло или обратно.
Русите имат две непростими грехове спрямо нас:
1. Светослав е основният виновник България да бъде завладяна от Византия.
2. Обявяването на война на България на 8 септември за да ни окупират.
На 8 септември България е във война и с Германия и със СССР, като сме във война с първите до 1945, а с вторите до 1947 г.
Т.е. България участва с войски във ВСВ, като част от 3 Украински фронт в състояние на война със СССР.
Не само, но решаващият глас победители или победени сме дава именно СССР, който ни нарежда в клуба на победените.
Равносметка- с Германия нямаме военни действия срещу СССР, а със СССР имаме срещу Германия и пак сме губещи.

Оценка:
-0 +2

Петър Волгин
218 Отговор
Русия, руснаците не разбраха, че махаш социализмът и идва фашизмът, сега в България е същото като преди 1944г. Въпросът, е че русофилите милион или повече, не фашисти, леви, се чувстват освободени. Референдум ще каже. РЕФЕРЕНДУМ Това което е посято и родено е на 30 години. След 10 години 90% от българите ще взимат ежедневно наркотици, и 99% от бащите секс със синовете си. И връщане назад няма. Онизи убийци за които сега се говори, са взимали метаамфетамини вероятно, като армията на Хитлер. НЯМА ДА СЕ ВЪРНЕ СОЦИАЛИЗМЪТ, ЩЕ Е КАТО МЕКСИКО И КОЛУМБИЯ. Не сте виновни вие, Божия воля, изпитание е. ВСИЧКО Е БОГ. Времето и пространството е Бог.

Оценка:
-1 +2

Петър Волгин
219 Отговор
Знаехме ли, през 1990та, че бащата на Луджев е бил шеф на затворът в Бургас 1950г., че Желев е приближен на Живков и дъщеря му, че Паси е комунистическа фамилия, а Стефан Савов е голям шеф на преводачите преди 1990та? БСП СКРИ, режисира. А сега има ли здрав разум, да мисли че БСП и тези от живковата олигархия, искат социализъм и нова НРБ? Нали те правят преходът и капитализмът, и махнаха социализмът и левите неща. Който е десен и антикомунист, супер много радва живковистите - капиталистите.

Оценка:
-1 +2

Петър Волгин
220 Отговор
Трябва някой да изкрещи в лицето на кпсс лайното дясно Путин. Русофобията е естествена за капиталистическа Източна Европа. Руснаците вън от пределите на България и Източна Европа. Руснаците премахнаха социализмът, следователно пожелаха времето преди социализмът. КПСС плутокрацията си гледа капиталистическият фашистки-к.десен интерест, та нашите говна от БКП плутокрацията ли да са русофили за нищо, и те си гледат фашисткият-капиталистическият интерест, и ходят да бършат американският гъз. КПСС и БКП избраха егоистичната идеология, и всичко което последва е логично. Тодор Живков за преходът - след НРБ: .. Един другар ... ми вика: Другарю Живков,
не вкарваме ли ние вълка в кошарата? Ах, викам ... вярно е, вкарваме
вълка в кошарата, но ... вълкът ще изяде мършата, а това което е здраво,
то ще остане .Да и Доган е руски агент, издал всичките ни агенти на турското посолство, и защитен от СДС, Стефан Савов, значи руското посолство е турското посолство, седесе елитът са руски подлоги, КГБ не знаят за наши агенти до геройството доганово. Сега америка пак твърди че сме под ботушът на Путин, и Пеевски е руския губернатор. Американците в базите ни са руски военни с американски униформи и оръжия. Ние стройм Южен поток и АЕЦ-Белене. В НАТО сме, заблудихме ги, а сме руска колона.

Оценка:
-1 +1

Ватник
221 Отговор
Колко идиотия има в педеруската кочина, Боже......да си стоят в кочината....

Оценка:
-1 +1

НЕ Е ИСТИНА
222 Отговор
Мдаааа, ние сме неблагодарни , че сме освободени от 500 годишно робство в една чисто имперска война от няколко части.Знаех си , че няма нищо общо в пари и влияние, просто ни обичат брей. После ни помогнаха(заедно с Великобритания) да изтрием от картата исконни български земи. И странното е е , че и си плащахме за това и то прескъпо и то в злато.Платихме си и за освобойдението 1945(те още имат да плащат по ланлийза към САЩ) Един бивш зам.министър на финанскиите (Иван Димов) стоя на тръни 6 месеца в щатите да се пазари да не ни свалят ризите от гърба.(репарации какво да се прави) и тогава пак братушките много ни помогнаха.Живял съм в Русия 3 години и после постоянно съм пътувал по работа.Хората там имаха нужда от водка, картофи и силна ръка за самочуствие(германците преди хитлер симаха нужда от почти същото е той им го даде)МДАААА , БЛАГОДАРЯ ЗА ОСВОБОЖДЕНИЕТО, КОГАТО ИСКАШ МЕД ТРЯНВА ДА ИМА И ПЧЕЛА И ЖИЛО Е НАЖИЛИХАНИ ГО

Оценка:
-0 +0

Млад алкохолизиран варяга
223 Отговор

До коментар #1 от "El boko":


Виновна е баба ти, че не се е скрила при свинете, за да не я докопа пияният червеноармеец, тръгнал да освобождава България и той не знае от какво. Не знае от какво ни освобождава, но знае, че всички булки из Европа са длъжни да дават на "славните" червеноармейци. Е, от това даване са се пръкнали тези, от които си се пръкнал и ти. На такива им викаме руски подлоги.

Оценка:
-0 +0

Умно село
224 Отговор
Що за политика може да има държава в която вожда се хвали, че се стриже сам!
Не се надявайте на лафа, че Дето е текло , пак ще тече.
И сезон 2020 ще е по зле от 2019.
Нема политика , нема реколта!

Оценка:
-0 +0

225
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери