3 Септември, 2019 20:20 28 693 295

Дипломатически скандал между България и Русия

  • българия-
  • русия-
  • посолство-
  • скандал-
  • червена армия-
  • изложба-
  • освобождение

Червената армия избави човечеството от фашистката чума, написа руското посолство

Дипломатически скандал между България и Русия - 1
Снимка: Shutterstock

Руското посолство в България отговори на позицията на Министерство на външните работи на Република България, свързана с предвидената за 9 септември „Изложба 75 години от освобождаването на Източна Европа от нацизма“.

Българското дипломатическо ведомство посочи, че не може да си „затваря очите“, че щиковете на Съветската армия са донесли на народите в Централна и Източна Европа половин век репресии.

От Руското посолство в България отговориха, че Червената армия е имала решаваща роля в избавлението на човечеството от фашистката чума. Вижте позицията на руското дипломатическо представителство:

Изложбата към 75-та годишнина от освобождението на Източна Европа от нацизма, която на 9 септември ще представим в нашия културно-информационен център, е подготвена със съдействието на Руското историческо дружество и е насочена изключително към запознаване на българското общество с материали от фондовете на руски архиви. Много от тези документи бяха досега непубликувани или неотдавна разсекретени и разказват за решаващата роля на Червената Армия в избавление на човечеството от фашистката чума.

Тази изложба няма нищо общо нито с днешния български вътрешнополитически дебат, нито с отделни политически сили, затова до известна степен сме учудени от това, че може да се правят каквито и да било официални заявления преди запознаване със самата експозиция.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 47 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 666®

    557 152 Отговор
    Откакто ГЕРБ са на.власт.ме е срам, че съм българин.

    Коментиран от #9, #11, #22, #31, #35, #41, #82, #84, #195, #196, #219, #223, #261, #282

  • 2 El boko

    374 192 Отговор
    СЛАВА РОССИИ! :)

    Коментиран от #201, #208

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Българин

    226 485 Отговор
    Червената армия окупира България, грабише, изнасилваше и убиваше и доведе на власт свои марионетки, руски еничари и българофоби! Трябва да премахнем гнусните съветски паметници!

    Коментиран от #171, #174, #242, #248, #263, #271, #294

  • 7 Нео

    212 369 Отговор
    Достойно поведение на Външно Министерство! Едните фашисти се нарекли нацисти, а другите - комунисти. Идеята на Сталин въобще не е била освобождение от нацизма, а завоюване на сфери на влияние! Самият факт, че са имали договор с нацистите и са си разделили Полша е достатъчно показателен. Спрямо България думата "освобождение" е още по-неприложима, защото е била сателит на Германия!
  • 8 Тръмп

    205 348 Отговор
    България не бе засегната от Кафявата чума и Хитлер,та Русия не ни е "спасявала" а ни е Окупирала!!!:):):)Това е Историческия Факт,а на дебилите им е все тая как ще ги излъжат комуноидите от Москва!!!:):):)

    Коментиран от #213

  • 9 Българин

    178 348 Отговор

    До коментар #1 от "666®":

    Русофилите никога не сте били и никога няма да бъдете българи!

    Коментиран от #40, #283

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Волен Сидеров

    170 268 Отговор
    “Съветската армия е страж на мира” – тази лъжа се насаждаше в главата на българина от буквара на първолака до вестника на пенсионера. Песни се пееха и стихосбирки се тиражираха в прослава на “легендарната Червена армия”. Не знам друга нация да е възпявала така окупатора си и да му е издигала мегаломански паметници, по-високи от телевизионната кула. България го е правила. Гнусотата на голяма демагогия изискваше не само да се подчиниш, но и да обожаваш този, който ти носи робството. А там, където е стъпил ботушът на Альоша, друго, освен робство, хората не са узнавали. Предполагам, че в бъдещите буквари и енциклопедии определението за съветската армия ще бъде “Страж на робството до разпадане на империята”.

    Коментиран от #202

  • 13 Бай Яни

    87 192 Отговор
    Коя червена армия. Татарите ли🤫казаците ли. Украйнците ли или монголите😁. Онези да си гледат своя двор. Да не гледат чуждия.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Гостъ

    126 218 Отговор
    Благодарен съм на Роналд Рейгън че ни избави от червената чума!ФашизЪмЪт и комунизЪмЪт са две различни лица на едно и също зло!

    Коментиран от #123

  • 16 Тръмп

    129 186 Отговор
    Комуноидните дебили от Москва искат да ни убедят,че с Обявяването на Война,на България и Последваща 45годишна Окупация са ни "Освободили"???:):):)Жалките и Наглите колхозници вече не могат да ни налагат Фалшиви и Комуноидни Лъжи!!!:):):)
  • 17 Сух

    229 62 Отговор
    Тези от това правителство, какво се опитват да направя? Геноцид ли е това срещу българина?! Мизерен живот за млади и възрастни, борещи се да оцеляват, работещи на 2 и повече места за да успеят да свържат 2-та края. Последни в Европа по всички важни показатели, но на първо място по застаряване и смъртност. И сега се опитват да ни скарат с хората, с които до вчера се наричахме взаимно братушки. И в изявление ни се сервират някакви буквички, абривиатури на нещо определено-неопределено. Имена трябват, кой го е писал, името му, кой е той?

    Коментиран от #29, #276

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Ами сега

    81 23 Отговор
    Ко праим с АЕЦ Белене и Анадолски поток??
  • 20 Истината за руските окупатори

    118 130 Отговор
    На 14 септември 1944 г. при грабежи в складовете на пристанище Бургас, тълпа от червеноармейци се натъква на големи количества спирт. Без каквато и да е проверка за годността на плячката, тълпата се нахвърля като обезумяла върху трофейната течност. Резултатът от двудневния запой с метилов алкохол на близо 200 бойци и командири от Червената армия са 42-ма починали и шестима ослепели бойци, а останалите са хоспитализирани с тежки отравяния. Всъщност това са и единствените „герои“, загинали в „двойното“ освобождение на България. Жертвите обаче не са напразни: покрай погребенията е оформено и първото съветско военно гробище на „падналите“ червеноармейци за освобождението на братския български народ от фашизма и капитализма.
  • 21 Червено Знаме

    184 51 Отговор
    ГЕРБЕРАСТКАТА простотия не няма граници!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Духът на Чърчил

    92 23 Отговор
    Ние, наглоджендърите запалихме ВСВ като насъскахме Хитлер срещу Сталин. Ха-ха-ха.....

    Коментиран от #95

  • 24 Фън Шуй

    139 64 Отговор
    Репресиите бяга периода 1923-1944години, нещо се е объркала госпожата от Външно любителската на Водка!
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Експерт

    149 33 Отговор
    Така са им казали от едно посолство така говорят от,, Министерството на Външните работи "
  • 27 Обикновен човек

    112 38 Отговор
    Леле как лае и увива на умрело говедарската пасмина ,чак кеф ми прави!!!! До коментар с номер:5,6,7,8,9,11,12,13,14,15,...,

    Коментиран от #33

  • 28 Само питам

    74 115 Отговор
    Колко голям боклук и мръсна отрепка трябва да си за да защитаваш чужда държава враг на България?
  • 29 партизан Иван

    67 18 Отговор

    До коментар #17 от "Сух":

    И от това правителство, и от онова правителство, и от по предното правителство и т.н. ВСИЧКИТЕ до един са с ПАРТИЙНИ КНИЖЛЕТА,в най-лошия случай на кюрпетата татковците им са с такива тескерета.Нищо че ги крият!!!А партийните книжлета ги раздаваше червената шапчица+бонус по една шапчица тип ''каскетче''!
  • 30 НПО педерстчийче

    120 39 Отговор
    Русия ни окупира! Сорос така каза!
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Гювендиьооо

    52 14 Отговор

    До коментар #5 от "Русороб":

    Миришеш на евтин рая!
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Гого

    158 33 Отговор
    Интересно, каква бърза реакция на правителството и на външно. Интересно е също, защо с такъв плам не отправиха вместо поздрави към американското посолство по случай на 4 юли, напомняне за зверските бомбардировки над София, когато загинаха стотици и хиляди мирни жители и бяха разрушени стотици домове от летящите крепости. Загинаха и наши летци, опълчили се на американците. Тях сега ги обявихме за герои. Защо така? Нещо не му стиска на Бойко да се зъби на американците и пълни гащите от шубе. Ега ти министър председателя. Ега ти патриота. Не ги ли е срам да се унижават. Ето затова никой няма да ни уважава, не само на запад, ами и на изток и където си поискате. ГЕРБ ако искат да се унижават - това си е тяхна работа. Лошото е, че маскарят и останалите.

    Коментиран от #277

  • 35 Да да

    14 54 Отговор

    До коментар #1 от "666®":

    Ти не си българин!
  • 36 Гювендиьооо

    49 11 Отговор

    До коментар #33 от "Българин":

    Ти не си българин бе Тюрбаш с шалвари пременен.
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Обикновен човек

    93 37 Отговор
    Лай мръсна американска кучко ,лай за кокалчето подхвърлено от САЩ,лай за да не си лягаш гладна вечер!!!
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 обективен

    54 10 Отговор

    До коментар #9 от "Българин":

    Не платеният трол ще определя кой е българин и кой не е.
  • 41 202©

    40 8 Отговор

    До коментар #1 от "666®":

    Не само теб те е срам!
  • 42 Обикновен човек

    65 32 Отговор

    До коментар #33 от "Българин":

    Лай мръсна американска кучко ,лай за кокалчето подхвърлено от САЩ,лай за да не си лягаш гладна вечер!!!

    Коментиран от #47

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Джаба

    61 44 Отговор
    Всички които плюят по росия са черни,миризливи кюрди.да лапат на барак Обама шланга.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 чичо

    76 31 Отговор
    Неблагодарността е български политически специалитет. Тя е най-големия грях - независимо дали е капитализъм или социализъм. Този грях винаги се наказва сурово.
  • 47 Българин

    30 52 Отговор

    До коментар #42 от "Обикновен човек":

    Изпускаш си нервите бе путлерастино българофобски.

    Коментиран от #53

  • 48 КОНТРАТА

    100 39 Отговор
    ТАКИВА ЖАЛКИ ИЗКАЗВАНЯ МОЖЕШ ДА ЧУЕШ САМО ОТ БЪЛГАРСКОТО ВЪНШНО МИНИСТЕРСТВО! Тази да говорят от името на ПП на ГЕРБ не от името на целия български народ!
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Българин

    35 55 Отговор

    До коментар #45 от "500 години на турската КУЛТУРА":

    Единствено гнусен руски еничарин може да напише подобни неща, каквито си написал ти. И вярвам, че дори семейството ти се е отрекло от теб и те е оставило да се удавиш в русофилската си бяс!
  • 51 Отечествен Фронт

    35 41 Отговор
    1 милион българи влязоха в редиците на БКП 1944г.наведнъж по собствена воля. Какво говорят разни кукли на конци през 2019г.е без значение!
  • 52 Перхидролен руснак-лайнар на копанка

    29 29 Отговор
    И какво е салдото между бг-то и страните от Ес или дори Сащ.Почти по равно, а с Русията, като са братушки що не купуват, толкова колкото им плащаме за суровини
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Жожобата

    83 27 Отговор
    Най неграмотните министри за всички времена с от правителствата на ГЕРБ. Срамът е абсолютен с дъното което ударихме в ЕС. Всичко друго са АЛА-БАЛА ПРИКАЗКИ ЗА МАГИСТРАЛИ И ГРАДИНКИ!
  • 56 Само питам

    38 63 Отговор
    Има ли по-долни, по-гнусни и презряни създания от доброволните роби на руските роби? Те са най големите национални предатели и българофоби!

    Коментиран от #57

  • 57 КОНТРАТА

    41 15 Отговор

    До коментар #56 от "Само питам":

    Такива презрян подлоги като теб далжът 30 години развитие на българите и държавата България!

    Коментиран от #68

  • 58 Гост

    33 83 Отговор
    САЩ никога няма да изоставят България с тях ще сме по силни а не както бяхме с фалшивите братушки.

    Коментиран от #206, #212

  • 59 Българин

    22 23 Отговор

    До коментар #53 от "Обикновен човек":

    Българофобската измет трябва да бъде ликвидирана в зародиш. Ще бъдеш най-големият късметлия ако не те срещна на живо!

    Коментиран от #61, #130

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 666

    43 11 Отговор
    интересно,ако ни бяха освободили американците,кво щехме да кудкудякаме?
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 no name no face no number

    60 33 Отговор
    Браво Русия, живеехме си добре по времето на Соца, но този златен половин век си отиде и отново дойде смотаната западна система на живот. Да вмъкна и че по времето на фашизма в Италия са си живели супер хората, жалко, че не са си подали ръка ами са започнали тази война помежду си и вместо гадният капитализъм да си отиде завинаги си отидоха фашизма и социализма, нооо пък може нещо по добро да се появи и да измете шибаните капиталисти никога няма да е късно

    Коментиран от #274

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 терминатор

    51 21 Отговор
    тъй са заръките от американското посолство! Следващите самолетчета ф16 през 2050 г мое са без долари.
  • 68 Гост

    35 54 Отговор

    До коментар #57 от "КОНТРАТА":

    Грешиш всичко лошо за България тръгва още от вземането на властта през 1944 година от простите комунисти и до днес. Всичко е в следствие на тяхното некадърно управление на държавата не без помощта на руските им братя.

    Коментиран от #140

  • 69 Българин

    29 52 Отговор

    До коментар #61 от "Сух":

    Не е заплаха русоиде, само приятелско предупреждение. Много дълго търпим руската измет!

    Коментиран от #73

  • 70 Русороб

    27 53 Отговор
    Да ви пикая на изложбата и в устата на руският посланик, онази торба с говна зализана на каскет.
  • 71 Приятел

    36 52 Отговор
    Само комплексари възхваляват Червения ботуш затрил милиони хора,изселвал цели народи,изпращал собствените си герои от нацистки лагери до руски такива.Подлоги търсещи закрила.
    https://youtu.be/842hZPAn79c
  • 72 Antymediator

    21 35 Отговор

    До коментар #10 от "someone":

    И аз ще се изпикая на тази,, изложба "!
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Гост

    30 47 Отговор
    Изгонете ги от България тези руски боклуци, достатъчно навредиха на страната ни.
  • 75 Българин

    40 56 Отговор
    Няма дипломатически скандал. Просто за първи път през този век българското правителство защитава българския интерес и пресича интересите на наглите руснаци на българска територия! На който не му харесва да си събира багажа и да се изселва в руската кочина! На България и трябват български патриоти, не руски!

    Коментиран от #78

  • 76 злобар

    26 50 Отговор
    Абе хора вие историята знаете ли я изобщо .....Добре че бяха САЩ Англия и Израел та ни отърваха от Хитлер и фашизма .
  • 77 Джеронимо

    47 10 Отговор
    Липсата на дипломация в България е сериозен проблем.Това води често до гафове и икономически вреди. Много икономически вреди.
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Българин

    6 9 Отговор

    До коментар #73 от "Сух":

    Най-добре ще се изсушиш на някое дърво!

    Коментиран от #80, #133

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Guest

    19 25 Отговор
    И аз ще им се изпикая на скапаната им изложба.
  • 82 Истината

    23 23 Отговор

    До коментар #1 от "666®":

    Къв българин можеш да бъдеш та ти си си руснак .
  • 83 Есаул

    57 30 Отговор
    Ами, след като не сте искали Червената армия да ви окупира, защо не застанахте на Дунава и да я спрете! Обратното - посрещнахте ги като истински братушки, така, както не са били посрещани никъде по пътя към Берлин! Онова поколение е преценило какво е било! Не се изказвайте вместо тях и вижте кинохрониките - всенародна радост!

    Коментиран от #91

  • 84 Ханс картечаря

    28 44 Отговор

    До коментар #1 от "666®":

    И мен ме е срам, че все още има руски подлоги, които се мислят за българи.

    Коментиран от #163

  • 85 Sith

    34 33 Отговор
    Комунизма, е обратната страна на медала. Жертвите на конунизма, надвишаващи тези от самата война в коя категория да ги сложим? Комунистите единствено могат да освобождават - от свободата!
  • 86 Фалшименто

    30 27 Отговор
    Интересно от кой са ни освободили като една пушка не е гръмнала в България и не сме си давали съгласието да ни поробват
  • 87 ТИР

    21 0 Отговор

    До коментар #49 от "500 години на турската КУЛТУРА":

    С тоя словоред май нямаш завършен трети клас.....
  • 88 А БЕ

    29 32 Отговор
    КАКЪВ СКАНДАЛ БЕ ВСИЧКИ ОТ БИВШИТЕ ДЪРЖАВИ НА СОЦЛАГЕРА МРАЗЯТ РУСКИТЕ ОКУПАТОРИ! НЯМА ДЪРЖАВА, КОЯТО ДА ГИ ХАРЕСВА !
  • 89 Ха-ха-ха

    22 31 Отговор
    Цялата безродна измет, която е изпълзяла от руска дупка се е строила на амбразурата в защита на гнусната руска кочина!
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Русороб

    31 29 Отговор

    До коментар #83 от "Есаул":

    Кинохрониките са снимани години след това, познавам режисьорът неотдавна почина, но разказа достатъчно, никаква всенародна веселба не е имало! А на военните е заповядано да не се противопоставят и да предадат оръжието, много е писано но то кой да чете.
  • 92 Истината

    30 34 Отговор
    Днес само можем да се убедим, колко актуално звучат думите на покойния историк проф. Пламен Цветков: „След 9-ти септември ни разделиха на човеци и нечовеци. В България днес живеят две нации – едните се подчиняват подсъзнателно на всичко руско и съветско, а останалите се опитваме да бъдем българи”.
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Тръмп

    33 33 Отговор
    Русия кога ще си плати за Кирилицата???:):):)
    Русия кога ще ни Благодари,че ги направихме Християни???:):):)От Комуноиди нищо добро не чакаме,само лъжи и мизерии!!!:):):)

    Коментиран от #119

  • 95 И сега правим същото

    11 1 Отговор

    До коментар #23 от "Духът на Чърчил":

    Виж Брекзит.
  • 96 СВД

    33 14 Отговор
    Когато в края на август 1944 Стойчо Мошанов отива в Кайро да покани англичани и американци да ни освободят, те му казали, че щени окупират сърби, гърци и турци! Нашият се ужасил, а те му се изсмели:
    - Що, бе! Вие как ги окупирате 3 години?
    И ако тук не беше 38 съветска армия това щеше да се случи. Но Беломорието не трябваше да напускаме и Сталин казал, че е наша грешка.

    Коментиран от #103

  • 97 Радой Ралин

    24 43 Отговор
    Пиша ти от Плевен, драги Ванка.
    Помниш ли кагда пришол със танка?
    Беше млад, но се държеше мъжки.
    Зарази семейството ми с въшки…

    Взе на мама златните пендари
    и дори галошите ми стари.
    Помниш ли, как кушаше картошки?
    Наконец забърса три кокошки.

    После си преспал със какa Сия
    и изпил си всичката ракия.
    А след време чухме и мълвата,
    че си гръмнал тате във главата!

    Длъжен бях да те обичам, Ваня.
    Даже кръстих дъщеря си Маня.
    Залъкът си давахме насила
    на Русия – тая дива сила.

    После цели девет петилетки
    грабихте уран и руди редки.
    Грабихте и жито, папироси…
    Зарад тебе ходим голи-боси!

    Дружбата ни беше “свята”, “чиста”.
    Ние всички хранехме танкиста.
    А пък ти ни пазеше със танка
    и ни взе последната луканка…

    Пазеше и немците, и чехите.
    Ние тук възпявахме успехите.
    С паметник стърчиш ни на главата
    и скверниш небето и земята.

    Коментиран от #101, #105

  • 98 2333

    21 4 Отговор
    Политиката на България за последните 140 г. се заключава в изречението ,,Винаги със Германия,никога против Русия,, .Явления като това изказване или рязането на глави на казаци от кавалерията на ген.Колев са по-скоро леки забежки.....:)
  • 99 Истината

    23 36 Отговор

    До коментар #93 от "Сух":

    Русофилите сте единствените продажници! От 140 години насам все продавате българските интереси на Русия!.

    Коментиран от #218

  • 100 Тръмп

    20 9 Отговор

    До коментар #64 от "500 години на турската КУЛТУРА":

    Турците вече сте Руска подлога,та ще го гризнете големия КГБ Змей на Путин!!!:):):)Путин като ви "Освободи" от НАТО и ЕС,ще ви втаса ибрика много бързо!!!:):):)
  • 101 Гост

    20 32 Отговор

    До коментар #97 от "Радой Ралин":

    Вън руската измет от България.
  • 102 NSDAP

    18 44 Отговор
    Ако не бяха генерал Дуайт Айзънхауърд и генерал Честър Нимиц,които побеждават Германия в Европа и Япония в тихия океан,Русия днес нямаше да я има.
  • 103 Русороб

    19 30 Отговор

    До коментар #96 от "СВД":

    По голяма глупост не бях чел, искали са да пратят окупационен корпус от Турция защото не са могли да освободят техен, а за Сталин и Беломорието също е писано много, истината е че са дадени заповеди за изтегляне от Македония и Беломорието и са ги оставили без никаква подкрепа и логистика, заповядали са им всичкото военно оборудване да бъде оставено в ръцете на партизаните. Димитров привежда заповедта в действие веднага, а Сталин му звъни след няколко дена с искане да останем на позиции в Беломорието и като разбрал че слугата е изтеглил войската му е крещял няколко часа по телефона. Най смешното е че на тъпите руснаци все проливите са им в главата и излаз на море и отново го изпускат, а що войни са водени, да не мислите че от любов идват да ни освобождават ;)
    Тъп прост неук болшевишки народ и нашият роден слугинаж.

    Коментиран от #135

  • 104 322

    25 26 Отговор
    Много интересен казус - да те освободят, но да нямаш никаква свобода! Фашизма, е престъпен, а комунизма, е престъпно-извратен и уродлив, като целта е човека да го няма ментално изобщо, ако го има физически разбира се.
  • 105 Османагич

    3 8 Отговор

    До коментар #97 от "Радой Ралин":

    Ausgezeichnet !👍
  • 106 Кориере де Ла Сере, Сере ма...

    4 4 Отговор
    Пикаем.....
  • 107 Ла 5

    18 15 Отговор
    ,,За пръв път от началото на войната, в България се почувствахме сред свои, като у дома си! Хазаите се сърдеха ако не закусваме и вечеряме с тях! В полковата столова се хранехме само на обяд! И когато внезапно ни вдигнаха и преместиха на Запад в Югославия, след 2 дни един старшина от тила ми каза, че българските ми домакини са много натъжени. Исках разрешение и летях до Брегово да се сбогувам с тях! И дъщеря им Мирослава!!!" - Н. Скоморохов - ,,Боем живет изстребитель"!
    А джендерите си пишете политкоректно, модерно и добре платено!

    Коментиран от #110, #113

  • 108 Хрониките на Евразия

    10 12 Отговор
    Едно не мога да разбера , какво общо има този 30 годишен елцински проект , наречен РФ , със СССР ?
    Тези изложби , победобесие , гордост от Победата , грош цена имат , без Украйна , Беларус , Грузия ..
    Първите две са най - пострадали от тази война .
    А Грузия държи първото място по Герои на Съветският Съюз по време на войната .
  • 109 NSDAP

    28 34 Отговор
    Русия никога не е освобождавала България!През 1878 година,Русия води война срещу ОТОманската империя (не казвам Турция,защото подобен народ няма,а турци са били войниците на султана) за да завземе Босфора и Дарданелите.На берлинският процес не се обсъждат границите на България,Ами се обсъжда това кога Русия ще напусне България,която я е окупирала.Така след като се сключва сделка,Русия напуска България,а Княжество България е създадено под опеката на кайзера Ото фон Бисмарк,който иска да възстанови Българската държава,защото по онова време в учебниците по история се е изучавало че баварците(най-голямото германско племе) са с БЪЛГАРСКИ ПРОИЗХОД!През 3 и 7 век българите (траките) нахлуват в Бавария първо под ръководството на Вулфила,а после под това на Куберих(Кубер).
  • 110 Русороб

    23 26 Отговор

    До коментар #107 от "Ла 5":

    Захари Стоянов, 1886 г.

    "И подир всички тия върволици жестокости и злини, които ни една държава не е направила над България, възможно ли ще да бъде да се намерят помежду ни такива идиоти и изменници даже, които да клеветят, че Русия е наша освободителка, покровителка и доброжелателка! Мълчете и не говорете, защото и природните стихии ще да въстанат и протестират срещу подобно едно престъпление! По-малък грях е да обереш черква и манастир, отколкото да клеветиш пред олтара на историята и на събитията, че руското правителство имало братски, честни и благородни намерения, когато е стъпило в земята ни да ни освобождава. Ще ни се смеят ташкенците, авганците, черкезите, бухарците и арменците, за които същата Русия не по-малко кръв е проляла. 

    Но Русия ни освободи, ще да ни се каже. Да, но тя освободи и татарите, и черкезите, и бухарците, и поляците, и грузинците и много още други. Ако тя ни е освободила, то е било само за това, за да ни тури на гърба нов самар." 
  • 111 селянин 1

    13 10 Отговор
    А бе,таа държава,не моо да уцели на поробители,сега им били виновни,,братушките,,ти чии го дириш,като си бил от,,страната,,на швабите,и станал на пъто на червената армия..е па да вземат да ни заобиколат..после имало две истини,две българии,тоо ни виновен,оня виновен..а сиктер на всички боклуци.
  • 112 Аз за суверена

    13 2 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Интересно ти какво зомби си,растете като гъби на сухо и плюете отрова. Какво въобще търсиш в България,щом си на страната на българоубийците.
  • 113 Русороб

    22 20 Отговор

    До коментар #107 от "Ла 5":

    ЗАЩО РУСИЯ ПРЕЧИ НА СЪЕДИНЕНИЕТО?
    Статия на Стефан Стамболов (на снимката) във вестник ''Свобода'', бр. 7, 19.11.1886г. Големите българи се познават по това дали са разбрали истината за руската антибългарска политика и въобще историческия факт, че Русия е враг № 1 на България, великата сила, причинила с държавната си политика най-големи злини на България и на българския народ. Сред тези велики Българи безспорно е и Стефан Стамболов-най-големият български държавник, признат в Европа, където е наричан ''българският Бисмарк'' и мразен от враговете на България, особено в Русия. Той е сред малкото политици и дипломати на България, истински български държавник, който води държавна политика на модернизация, протекционизъм и последователна защита на българските национални интереси. Той е държавникът, който се е противопоставял успешно на всички руски посегателства спрямо България и на терористичната дейност на руския Азиатския департамент и неговите платени политически наемници русофилите, наричани с основание от българския народ тогава ''черни души'', ''предатели'' и ''рубладжии''. Статията на Стефан Стамболов ''Защо Русия пречи на Съединението?'' от 1886г. е писана в момента на много остро противопоставяне на Русия спрямо българите, поели вече пътя на самостоятелното развитие след Съединението и победоносната Сръбско-българска война. Съединението от 6.09.1885г. е това велико събитие в българската история, едно чисто българско дело, срещу което Русия се обявява

    Коментиран от #115, #166

  • 114 Слави

    6 3 Отговор
    Молдова.Буковина,Банад, Войводина и т.н
    Казвам ти дъще,сещай се снахо.
  • 115 Русороб

    17 19 Отговор

    До коментар #113 от "Русороб":

    категорично за голяма изненада на българския народ. Тъкмо поради това нейната антибългарска позиция ОТВАРЯ ОЧИТЕ НА МНОГО ЗАБЛУДЕНИ ДОТОГАВА БЪЛГАРИ. Следва превратът срещу защитника на Съединението княз Александър I, свален от власт на 9.08.1886г. от агентите русофили на Азиатския департамент. Опитът на Русия да погълне България и да я превърне в своя Задунайска губерния след 9.08.1886г. е провален заради твърдата съпротива на истинските български патриоти начело с председателя на Народното събрание Стефан Стамболов, главен организатор на успешния контрапреврат, временно върнал на власт княз Александър I, който е принуден окончателно да абдикира под руския натиск. Поставя се началото на така наречената ''БЪЛГАРСКА КРИЗА'' в Европа (август 1886 - август 1887), когато съществуването на Българското княжество е заплашено. Въпреки това начело със стамболовистите националисти то оцелява. Провалят се опитите за руска окупация на България, а грубата намеса в българските вътрешни работи на руския императорски пратеник генерал Николай Каулбарс води до прекъсване от Русия е скъсала дипломатическите си отношения с България и преминаването на властта в ръцете на регенството начело със Стефан Стамболов, което полага отчаяни усилия да намери княз на България, без одобрението на Русия. Статията ''Защо Русия пречи на Съединението?'' илюстрира не само големия патриотизъм на Стефан Стамболов - по това време регент, а от 20.08.1887г. до 17.05.1894г. министър-председател

    Коментиран от #116

  • 116 Русороб

    14 16 Отговор

    До коментар #115 от "Русороб":

    ЗАЩО РУСИЯ ПРЕЧИ НА СЪЕДИНЕНИЕТО?

    ''Мнозина у нас живяха дoскоро време с твърдо убеждение, че наший народ трябваше да очаква доб­ро от Русия; но от 6 септемврий миналата година всеки разбра, доколко тя е била искрено (разположена) в благопожеланията си спрямо нашата страна.
    От този знаменит ден 6 септемврий се забелязва постоянно, че политиката на руското правителс­тво е устремена против нашата независимост и самостоятелност. Всеки здравомислещ человек разсъждава, че ако Русия е желаела една силна, съединена и независи­ма България, тя трябваше освен да се възползва от извършеното на 6 септемврий и да поддържа Съеди­нението. Нейните доброжелателства за наший на­род щяха да се покажат пред целий свят, че са искрени, несвързани с никаква задня мисъл. Обаче Русия какво направи? Тя употреби всички средства само и само да попречи на народний идеал - Съедине­нието. Не искаме да упоменаваме тука за всички интриги и подлости, които се вършеха против интересите на нашето Отечество. Делото на Съединението беше общонародно, а не частно на княз Александра, както претендираше руското правителство и поради което най-много го обвиняваше, като тръбеше чрез своите органи, че княз Александър щял бил да продаде България ту на англичаните, ту на турците и пр. Интригите на руското правителство имаха своето зловредно влияние над наша­та интелигенция, която, заслепена от страстта на властолюбието, мереше народните интереси и нужди според своите лични. По този начин кликата на

    Коментиран от #117

  • 117 Русороб

    10 15 Отговор

    До коментар #116 от "Русороб":

    цанковистите проповядваше чрез печата, че зло­то на България бе княз Александър, а министрите Каравелов, Цанов и Никифоров приготовляваха поч­ва измежду войската за свалянието на Негово Ви­сочество, чрез което тези господа искаха да се нап­равят приятни и услужливи на руското правителс­тво, което в замяна на това да ги закрепи на власт­та, тъй като почвата им в народа беше почнала да се изплъзва изпод краката им. Гнусните замисли на властолюбците се осъ­ществиха посредством легкомислието и клетвопрестъпничеството на някои военни. После сваля­нието на княз Александра от българский престол руската политика захвана все повече и повече да си разкрива картата. Всеки, който по-напред предполагаше, че мо­же би с отиванието на княз Александра из България ще се премахнат причините за едно сдобрявание с руското правителство, остана смаян, като видя как царский пратеник г. Каулбарса работеше не за едно сближаванье и споразумение, а приготовлява­ше бунтове и смущения в страната с цел да предиз­вика една окупация на България с руски войски и за окончателно завоевание (на) Отечеството ни. За всекиго вече стана ясна тая цел на руските дипло­мати и на царя. Грубите отношения на руския пратеник спря­мо нашето правителство, неговото незачитанье на законите в страната, приготовлението на бунто­ве посредством подкупничества и още други гнусни работи на този господин, накара всеки един чес­тен и съвестен человек да изгуби всяка симпатия към „покровителката“ и да са позамисли в

    Коментиран от #120

  • 118 Есаул

    8 5 Отговор
    Ти като си чел, кажи защо Софийската опера под диригентството на Пипков посреща руснаците с музика, триумфална арка, хляб и сол! Кажи защо командира на българската дивизия /ти кажи коя/ в Добруджа и НЩ тръгнаха да проверяват войската и просто изчезнаха! Та се наложи помощник НЩ капитан /ти кажи кой, като си чел/ да докладва в София, че срещу тях граничарите са преброили на румънска територия 500 танка и да иска указания! И от София никой ,,патриотичен фактор" да не даде заповед за отпор. Изчезнали! След часове се обадил началника на оперативния отдел към ГЩ и му казал, че началниците както при него са се изпокрили и да си наляга парцалите.
  • 119 нове

    24 12 Отговор

    До коментар #94 от "Тръмп":

    Дядо ми беше герой от ВСВ,участвал в кървавите боеве при Драва-Соболч.Рзправяше как след тридневни яростни атаки,тикани напред от руснаците,реката почервеняла от българска кръв.Измъкване никакво...Скрит зад дънер,го обстрелва немско картечно гнездо,и оживява след няколко рани.До края на живота си мразеше всичко руско,остана си безпартиен,но обичаше Германия.Работил е там преди войната,и често говореше на немски.Надявам се не съм обидил или засегнал никого с коментара си.Просто трябва да бъдем българи,лесно е,защото такива сме родени...
  • 120 Русороб

    7 13 Отговор

    До коментар #117 от "Русороб":

    върху ней­ните благопожелания за наший народ. Настана ве­че решителний час за нашите ръководящи елемен­ти, нашата интелигенция да покаже пред света до­колко наший народ е достоен за свободен индивиду­ален живот. И действително, трудно беше да се произнесе човек отстрана като как ще се покаже наший на­род. Борбата беше неравна: от една страна, една велика империя, която разполага с грамадни мате­риални средства, а от друга, млад един беден, малочислен и неопитен народ, току-що излязъл из пелените на политический живот и който нямаше на своята страна друго, освен правдата. При такава една неравна борба, при такива критически времена, каквито преживя и преживя­ва нашето Отечество, когато нашата независи­мост и самостоятелност са изложени на опаснос­ти да бъдат закопани завинаги, поражда се неволно въпроса: как е възможно да се намерват българи, които под булото на патриотизма да стават още оръдия на чуждите замисли против самостоятелността на своето Отечество, които с четири очи гледaт да дойдат неприятелите по-скоро у нас! На този въпрос може лесно да се отговори, щом направим една повърхностна анализа върху нравствената самостоятелност на нашата интелигенция. При тази борба за съхранението (на) самостоятелността на Отечеството нашата интелигенция се е поделила тъй: първий ред се състои от хора, снабдени с инициатива и твърда решимост, които се въодушевляват и ръководят от идеята за съхранението на истинската народна независи­мост и самостоятелност, като са

    Коментиран от #124

  • 121 NSDAP

    20 11 Отговор
    Българите са траки.Траките са най-старото население на Европа.Траките са били арийци и техни синове са галите,келтите,готите и гетите.Българите са най-близко разположени до северните италианци,британците,южните германци и унгарци.За Македония,Северна Добруджа и т.н. няма смисъл да се говори-там е ясно,че сме повече от близки.Българите са народ,който има само 1.7% тюрско-алтайски генни,но пък за сметка на това Руснаците имат 45% тюрски генни,15% ХАЗАРСКИ и останалото е викингски генни.СЕГА ВАЖНОТО!!!ВЪПРЕКИ 500 ГОДИНИ ИГО, БЪЛГАРИТЕ НЯМАТ ПОЧТИ НИКАКВИ ТЮРСКИ ГЕННИ,НО ЗА СМЕТКА НА ТОВА В ТУРЦИЯ СЕ ЗАБЕЛЯЗВА БЛИЗО ОКОЛО 45-50% БЪЛГАРСКИ ГЕННИ!!!Така че Ердоган вместо да ми говори за Велика Турция,нека покаже на турският народ тези Генетични изследвания,които са правени от швейцарци!Така де,ако се чудите защо турците са арийци,ето ви го отговора.Тюрките отдавна са дълбоко под земята,а тези днес са някакви си потурчени българи,кюрди и хазари,дето се мислят за тюрк,тюрк.
  • 122 Хрониките на Евразия

    18 19 Отговор
    Две гордости имат Чебурашките - Победата във Втората Световна Война и полета на Гагарин в Космоса , а вие сте тръгнали да издавате общоизвестна тайна , че тяхното " освобождение " се оказа по - лошо и от фашизма ..
  • 123 Гошо

    15 9 Отговор

    До коментар #15 от "Гостъ":

    За това да помолим и щатското посолство да организира една изложба ,как те са ни освождавали заедно с англичаните Щото руснаците еитака си идват ,наготово 44 а Англоамериканските воиски две години се бият и дават свидни жертви за нашето освобождение и хоп руските ушанки се намърдали с непраните си гащи в София
  • 124 Русороб

    5 8 Отговор

    До коментар #120 от "Русороб":

    в същото време твърдо убедени във високонравствеността и ползотворността на тази идея. Към тази интелиген­ция принадлежи болшинството от нашата инте­лигенция начело с днешното правителство. Подир това следват личности, които не при­тежават твърди политически убеждения и на кои­то е се едно каквото и да бъде управлението в Отечеството им, стига само техните лични интереси да не бъдат докачени. Тези хора, без всякакво по-­нататъшно разсъждение, са обаяни от блясъка на грубата сила на руското правителство и очакват от него всичко добро за България. Към този ред не принадлежат мнозина.Последний ред обхваща ония хора, които се явя­ват много пo-активно в полето на политический жи­вот, отколкото тези във вторий ред, които не се ръководят от никакви високонравствени принципи, а мерят народните интереси според своите лични. Те не се спират пред никакви средства, за да мо­гат да си постигнат целта, държението (на) власт­та. Те се обявяват и коленичат пред величието на грубата сила и се стремят да й се представляват угодни и приятни, за да може тази груба сила да ги умилостивява, те са готови да вършат всякакви бе­зобразия, да направят престъпления, да предадат Отечеството си, само да имат милостта на по-силний. От този род са напр. Каравелов, водителите на бившата Источна Румелия - лъжесъединистите. От характеристиката, която дадохми за на­шите хора, се вижда кой какво върши и кой какво е. Работата е много ясна. Но какъв е в действителност успеха на тази наша борба,

    Коментиран от #126, #194

  • 125 М. Иванов

    15 11 Отговор
    Братя Българи, стига сте се разделяли на русофоби и русофили и подобни за сащ! И двете велики сили имат големи грехове към България. И двете имат и положителни неща към нас. Трябва ние да си се уважаваме , за да ни уважават и другите. За съжаление тиквата която ни управлява "дадена ни от горе" - ни показва на всички нас колко сме разединени и грешни. Българио мила прости ни!
  • 126 Русороб

    4 9 Отговор

    До коментар #124 от "Русороб":

    ще възразят може би някои. „Ето и досега не се е решило още кой и какъв ще бъде бъдъщий български княз?“ В отговор на това ний ще кажем, че един успе­шен резултат от нашата национална досегашна борба съществува. Той се състои в разкриванието на истинский исторический ход по нашите работи от страна на общественото мнение в образований мир. Да се обясним: в началото на преврата от 9-й август хората в Европа мислеха, че ний българите сми един нищожен народ, който не се ръководи в своя обществен живот от никакви високонравствени по­литически принципи, а инстинктивно и без всякак­ви по-нататъшни разсъждения се покланя пред бля­съка на грубата сила и е в състояние да се откаже от всичко свято и мило като самостоятелна на­ция. Днес общественото мнение за нашите работи не е вече така. То високо признава, че българский народ крие в себе си такива жизнени сили, които му гарантират пълно самостоятелно развитие в политический му живот. Това обществено мнение, в убеждението на тази истина, заставя своите пра­вителства през печата и своите народни предста­вители да помогнат на нашия народ в борбата му за неговата независимост поне чрез морална под­дръжка. Като видя, че нашия народ не желае да бъде сляпо оръдие на завоевателните стремления на рус­кото правителство, издигна знамето на възражданието и уягчаванието на българите, като прогла­си, че на мястото на болна Турция трябва да се ос­нове силна самостоятелна държава. То казва, (че) европейските интереси не могат да не

    Коментиран от #128

  • 127 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 128 Русороб

    5 9 Отговор

    До коментар #126 от "Русороб":

    бъдат ед­накви с тези на нашия народ. Мислим, прочее, че днешният резултат от на­шата национална борба не е маловажен, и твърдо сме убедени, че българският народ е повикан да играе немаловажна роля в политическия живот на Балкан­ския полуостров.

    Вестник ''Свобода“, бр. 7, 19.11.1886 г.
  • 129 NSDAP

    12 18 Отговор
    Чакай,чакай!В България комунистите са били 3500 нехранимайковци,неграмотни субекти,хора от небългарски произход(като циганина Тодор Живков) и издирвани от закона отрепки.Само на западният фронт е имало 10 000 български добворолци,а на източният са 100 000.При Сталинград са заловени 14 709 Българи,а Виена и Мюнхен се бранят от българките войници във Вермахта!Да не говорим,че горяните са били 15 000 хиляди!Вие сте били само 3500 и вас ви спасява единствено червената чума,начело с еврейна Йосиф Висерионович (в превод син на еврейн) Сталин.

    Коментиран от #137

  • 130 Обикновен човек

    17 11 Отговор

    До коментар #59 от "Българин":

    Кучко ,американска лай си колкото щеш ,но не се опитвай да хапеш че ще гризнеш дръвцето!!!!
  • 131 Русороб

    14 19 Отговор

    До коментар #127 от "Реалист":

    Всеки ден пикая на моча и не ме предизвиквай да не се събудите на 09-09 с новината за взривения паметник твоята мама шумкарска.

    Коментиран от #134

  • 132 СВД

    18 3 Отговор
    За всеки българин би било добре Германия и Русия да са в съюз! Така ни бе върната Добруджа през 1940 г. До 22 юни 1941 легионери и ремсисти са четели заедно реферати и са водили идейни спорове. Когато Русия и Германия са в добри отношения, България се обединява.
  • 133 Обикновен човек

    7 9 Отговор

    До коментар #79 от "Българин":

    Пак ти повтарям кучко ,лай колкото си щеш но не се опитвай да хапеш хората за да не ги заразиш с бяс!!!
  • 134 Обикновен човек

    15 10 Отговор

    До коментар #131 от "Русороб":

    С какво ще го взривиш този паметник?С пръдня ли?
  • 135 ИМПЕРИАЛИСТ

    23 10 Отговор

    До коментар #103 от "Русороб":

    След 2.Х. 1944г. правителството на Муравиев за няколкото дни, в които то е на власт, България прекъсва дипломатическите си отношения с Германия. Започва изтеглянето на българските войски от Югославия. Иска примирие от САЩ и Великобритания на тайни преговори в Кайро... Англичаните и американците са съгласни, но има една пречка, нямат свободен военен контингент, който да изпратят в България за окупационен корпус, който да контролира примирието. Тогава се договарят да се изпратят турски дивизии, тъй като Турция е вече техен съюзник. Съветското разузнаване се научава за този план. Маршал Толбухин предлага на Сталин да се навлезе преди турците в България. Сталин склонява. Незабавно започва навлизането на командвания от Толбухин ІІІ-ти Украински фронт, без да бъде върнат в тила за възстановяване и доокомплектоване, от които има голяма нужда, след кръвопролитната Яш-Кишиневска операция. Признателните Българи съборихме след 10.11.1989г. паметника на маршал Толбухин в София в градинката срещу СУ, докато русофобите чехи, пазят в Прага до Площада на героите /Витезне намести/ паметника на маршал Конев - спасителя на Прага.

    Коментиран от #193

  • 136 NSDAP

    13 20 Отговор
    България е под руско робство,СВОБОДА ИЛИ СМЪРТ!ДА ЖИВЕЕ НАЦИОНАЛИЗМА И КАПИТАЛИЗМА!!!
  • 137 Джугашвили

    3 7 Отговор

    До коментар #129 от "NSDAP":

    А кому пора отдохнуть на Колыме
  • 138 322

    25 10 Отговор
    Кратка история на комунизма :Нямащите разбойници, ограбват имащи хора. След изземване на властта, всички строят общото ( комуналното) и вървят към светлото бъдеще. В един момент, това общо, разбойниците си го присвояват-и то става частно. А глупаците, които ги боготворят, обвиняват за това гнилия капитализъм. Историята е за Русия и 16-та и республика. В нормалните държави, е друга!

    Коментиран от #142

  • 139 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 140 Бесен Язовец

    19 14 Отговор

    До коментар #68 от "Гост":

    Трай си бе 1944 г още са орали земята с волове а икономиката се свежда Ла до цехове за вълна след 1945г България започва да се индустрялизира 70 години след цивилизацията! Имало един Рилски водопровод и жълти павета в центъра на София дар от австрийците при това, това е наследството от Царско русофобско време, пародия!!!
  • 141 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 142 Бесен Язовец

    18 16 Отговор

    До коментар #138 от "322":

    Кратка история преди 1944година :въшки, въшки и пак въшки и много глад!

    Коментиран от #147

  • 143 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 144 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 145 Тагматархис

    20 9 Отговор
    Вас, вулгари никой не може да ви окупира, защото който и да дойде го посрещате като голям приятел и брат! Така беше с руснаци, германци, американци! Винаги ви освобождават, защото ги приемате като освободители!! Сега осъзнахте, че и робство е нямало - напротив -Прекрасно съжителство! И обратното! Едното поколение казва, че са ги освободили руснаците, следващите казват, че дядо и баба били окупирани.
  • 146 някой си там

    21 10 Отговор
    "Не може да си затваряме очите,че щиковете на Съветската армия донесоха на народите от Източна Европа половин век репресии"? Това "умната" външна министърка ли го е писала или някоя още "по-умна"? Първо тези малоумници как ги "видяха" тези репресии, че "не могат да си затварят очите"? По страшното обаче е че си позволяват да говорят от името на "народите на Източна Европа"? След това в типичния си селски стил го обръщат в махленска свада, като казват че това "обслужвало определена политическа сила"? Ох селяндури , селяндури..
  • 147 NSDAP

    22 11 Отговор

    До коментар #142 от "Бесен Язовец":

    Странно,как тогава бг лев е бил почти колкото щатският долар и БВП в България на човек е бил по-висок от тези на държави с колонии като Холандия,Испания и Италия?

    Коментиран от #149

  • 148 Комуниста

    18 14 Отговор
    ДОБРЕ ЧЕ БЯХА ТЕЗИ,, ОКУПАТОРИ" ДА НАУЧАТ БЪЛГАРСКИТЕ СЕЛЯНДУРИ ЩО Е ТУЙ ТРАКТОР И КОМБАЙН ЩО Е ТУЙ ТУХЛА А НЕ КЕРПИЧЕНА КЪЩА ПЪЛНА С ДЪРВЕНИЦИ И ВЪШКИ!
  • 149 Бесен Язовец

    8 12 Отговор

    До коментар #147 от "NSDAP":

    Хахаха 1987г 1 $ е бил=на 85 стотинки!!! Много си зле малчо по - късно стана 92 стотинки!

    Коментиран от #157

  • 150 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 151 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 152 Обикновен човек

    7 8 Отговор

    До коментар #143 от "NSDAP":

    Агент 007 събуди се тук не е Холивуд с черни и бели актьори това е България пак си попаднал в грешният филм !
  • 153 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 154 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 155 Бесен Язовец

    23 7 Отговор
    Елин Пелин в разказа си,, На Браздата "най добре описва живота преди 1944г.на сиромасите които са били 95% от населението на Княжество България и 5 %продажници,, интилигенция" чорбаджийските наследници образовали се, на запад от Турско време преди 1877г.!Тия наследни на същите чорбаджии които си живееха добре с турците преди освобождението!
  • 156 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 157 Хрониките на Евразия

    13 13 Отговор

    До коментар #149 от "Бесен Язовец":

    През 1987 година , долара се продаваше за 3 лева. .и струваше няколко години затвор , ако те хванат с долари ..

    Коментиран от #162

  • 158 Анти-комуне

    14 17 Отговор
    Червената армия е най-голямата чума връхлитала БГ,да горят в Ада,боклуци недоносени,прав е бил Борис III-винаги с Германия!!!!

    Коментиран от #159

  • 159 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 160 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 161 Дориан

    7 2 Отговор
    Не се хабете в безсмислени интернет спорове, които никой не чете
  • 162 Бесен Язовец

    11 6 Отговор

    До коментар #157 от "Хрониките на Евразия":

    Къде е бил 3 лева на Магурата ли?
  • 163 ...МГ 42...

    6 2 Отговор

    До коментар #84 от "Ханс картечаря":

    ....аз съм горд, че съм БЪЛГАРИН и много ама много ме е яд на ВСЯКЪКЪВ вид ПОДЛОГИ ! ! !
    пп........и някой може ли да ми обясни каква е разликата между едните и другите ПОДЛОГИ ........
  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 Пешо

    19 8 Отговор
    Ах, тия хитри рашки, бе! Изчакаха съюзниците от Англия и САЩ да ни омаломощят с масирани бомбардировки и да дойдат наготово, та да ни поробят.
    Нашенските марионетки вече дотолкова се самозабравиха в идиотизмите си и раболепния си слугинаж, че даже са жалки в опитите да се харесат на новите господари. Даже при Бай Тошово време нямаше такова падение!

    Коментиран от #168

  • 166 Бесен Язовец

    6 9 Отговор

    До коментар #113 от "Русороб":

    Скрий се в дупката с измислиците ти бе мишкин.
  • 167 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 168 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 169 123544

    8 13 Отговор
    Като чета коментарите и съответните + или - за сетен път се убеждавам колко увредени са комунягите! За тях няма мисъл, няма факти - на черното казват бяло и на бялото черно! Просто промити мозъци - добре, че са на изчезване!!!

    Коментиран от #295

  • 170 cornholio

    10 6 Отговор
    Фашистка е била Италия. Германия е националсоциалистическа. А това от, което сте освободили източно европейците е свободата и ресурсите им.
  • 171 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 172 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 173 Нищо странно

    11 6 Отговор

    До коментар #167 от "странно":

    за 100 годишнината вече няма да е имало ВСВ просто СССР е виновен за всички беди на бедния български народ още от 1394г.(няма значение, че не е съществувал) заради Русия и в частност Путин клетия българин не краде, не мами и не лъже из цяла Европа (в България не остана нищо за крадене). Как на другите страни от източната и средна Европа не се оправдават през последните 30г.а търсят начин да се оправдават, а само честния и трудолюбив българин все някой му пречи.
  • 174 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 175 Комуниста

    22 5 Отговор
    Искам пак руснаците да ме репресират кога ме репресираха руснаците циганите и турците в България не смеха да се обадят. сега когато руснаците не ни репресират турците ни управляват а циганите се въдят с по бързо темпове от българите! По времето на голямата репресия от руснаците 1970г са се родили 150 000 деца тази година 2019 са едва 60 000 в,, светлия капитализъм" на Захариева!

    Коментиран от #186

  • 176 Старото

    6 4 Отговор

    До коментар #14 от "Истината за руските окупатори":

    И какво стана след писмото, знаеш ли? Право на първата линия на фронта пред веригата автоматчици от НКВД. След това - нито един золум
  • 177 Йосиф Сталин

    14 13 Отговор
    Срам и позор тази външна така наречена министурка Захарева да взима позиция срещу Русия ... ако нямаше СССР и Червената армия нямаше да има и тази тъпа очилата корва ... ще я видим какви песни ще пее като дойдат братята руснаци да ни спасяват за поледен път ... долна кенефна очилата пачавра

    Коментиран от #178, #179

  • 178 SS14

    8 13 Отговор

    До коментар #177 от "Йосиф Сталин":

    Кога пък точно пияниците са идвали специално нас да спасяват ?
  • 179 SS14

    11 13 Отговор

    До коментар #177 от "Йосиф Сталин":

    Май показваш само ,че си безроден антибългарски лакей и подлога на руската пиянска нация.
  • 180 Банана е виновен

    1 19 Отговор
    След 9 сеп. 1944 год. изведнъж в България почнаха да се раждат детца със сини очи и руси коси значи руския банан работил здраво в България .
  • 181 Джентълменът русофил

    9 8 Отговор
    Ех че хубава новина. В смисъл, че се организира такава изложба. Браво на руското посолство. А всъщност от колко часа е изложбата?
  • 182 Историята помни

    13 5 Отговор
    Нито СССР, нито САЩ, а най-малко пък Англия са ни мислили доброто по това време... Само ако заедно с Германия бяхме сред победителите, само тогава щеше да се сбъдне мечтата за Целокупна България на поколения българи още от Възраждането...
  • 183 Бай хой

    2 0 Отговор
    Местим патладжана. 😂
  • 184 стоян георгиев

    9 10 Отговор
    време беше да им се каже на другарите в прав текст че няма никакво освобождение 1944 година,а окупация .като бяхме съюзници на хитлер бяхме в хиляди пъти по-свободни от последвалото освобождение.това обаче не трябва да се използва за да се опрвдава нацизма и свинщината дето направи хитлер в европа.просто истината трябва да се знае и казва.реално комунизма причини наи-тежки поражения на русия.там бяха наи-големите жертви и мъчения.лошото е че и пораженията там са наи-сериозни.в русия все още масовката си мислят че комунизма е светло дело и че са освободили половин европа като са го наложили насила там!
  • 185 ЕВРАЗИЙСКА КОЧИНА

    13 16 Отговор
    Руската измет ни обяви война, окупира ни, ограби ни, убиваха дедите ни съветските боклуци.Съветските изчадия бомбандираха Русе, Добрич ш Варна, фактни, факти неоспорими.Същите съветски боклуци вдигнаха един моч в центъра на София, срам за срамотийте.А, войниците и генералите от БА проливали кръвта си тънат в забвение.Срам ме е, че руската измет продължава да ни разделя и да прави интриги.Вън от България всички руски агенти и предатели.Стига вече руско влияние!Стига не ви искаме!
  • 186 Гостъ

    7 9 Отговор

    До коментар #175 от "Комуниста":

    Не бой се комунисте колкото и да ти е харесвало да репресират братушките ти няма начин да родиш, пък и сега джендърите не ги закачат! А ако толкова ти липсват репресиите на руснаците свободна страна сме вече...чемодан, вокзал,масква!
  • 187 ДЕбили

    8 4 Отговор
    Както се казва, в спора се ражда истината. Мисля си, ако спорят две неправди какво ще се роди!?.
    Миналото си и е минало и монетата има две страни. Някой ще каже добре бяхме през социализъма. Дали Германия е била зле-не. Целия запад беше по-добре. Гледахме Корекомите както и Оказионите, като гавроши. Факт е, че по-големите и богати държави контролират малките/бедни/ държави.
    Знам само, че германеца през втората световна война си е плащал с пари. Яде му се кокошка, плаща си. Винаги са били чисти и избръснати. За руснаците, предполагам се досещате. Ние сме толкова братски народи с тях, колкото Германците с Австрийците.
  • 188 баба ти

    4 3 Отговор
    нещо неразбирам кога нацистите са нападали България македония да но България? верно е че са имали щабове и летища в бг-то
  • 189 баба ти

    5 2 Отговор
    Ако хитлер искаше да нападне България винаги мажеше да го направи Списаревски със месершнит ли бранеше софия или със мустанг А Фердинант какъв е бил
  • 190 Шаран БГ

    8 1 Отговор
    Чета с интерес всички коментари. Всеки според пристрастията си "нежно"деформира историческата правда и всеки се опитва " от мухата да прави слон". Единствен № 125 "М.Иванов" се опитва да каже нещо смислено! НО никой не му обръща внимание и продължава същата "неразбория"!! Разглеждат се и коментират събития и факти от преди век и половина или по-малко, на които голяма част от пишещите тук не са свидетели, не са ги видели, не са ги чули, още по-малко почувствали. и своята интерпретация на усвоената информация, разбира се !!По писания, по документи, по разкази, по слухове - всеки развява своя байрак Един герой на свищовлията Алеко бе казал: " И едните и другите са маскари ! " по друг повод. Напълно прав е и за случая. Не сне опитвайте едного да черните и тикате в калта, а другиго да величаете ! Нещо подобно е казал и Стефан Стамболов.Със всичките си човешки кусури е бил истински патриот и .......за това е съсечен. Политиката не е мръсна - тя е отвартително-жестока, абмициозна и алчна. И за малка Българийка важи правилото: ИНТЕРЕСА КЛАТИ ФЕСА !
  • 191 друм

    4 4 Отговор
    Освободили са ни но прекаляват вече колко пъти го казаха?
    Какво искат да им .... ли?
  • 192 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 193 Некакъв

    6 5 Отговор

    До коментар #135 от "ИМПЕРИАЛИСТ":

    Турция остава напълно неутрална през Втората световна война. За какви турски дивизии пишеш?
  • 194 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 195 Николенко

    6 4 Отговор

    До коментар #1 от "666®":

    И мен ме е срам, че си българин .
  • 196 Българин

    8 11 Отговор

    До коментар #1 от "666®":

    Русофилите никога не сте били и никога няма да бъдете българи! Руските роби, които винаги са защитавали руските интереси и се пренебрегвали българските не могат да бъдат българи!
  • 197 Българин

    7 6 Отговор

    До коментар #194 от "Русия":

    Няма по-гнусна твар от доброволния роб на руските роби!
  • 198 Истината

    10 6 Отговор
    Не е скандал а за първи път българските власти дават адекватен отговор на поредната руска наглост и безочие.
  • 199 Каскет с радиация

    6 6 Отговор
    А на манифестация няма ли да ни задължат да маршаруваме Обичам да нося портрета на Ленин и Сталин
  • 200 Истината

    5 8 Отговор
    Днес, четейки коментарите само можем да се убедим, колко актуално звучат думите на покойния историк проф. Пламен Цветков: „След 9-ти септември ни разделиха на човеци и нечовеци. В България днес живеят две нации – едните се подчиняват подсъзнателно на всичко руско и съветско, а останалите се опитваме да бъдем българи”.
  • 201 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 202 Boxer 3.0

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "Волен Сидеров":

    Гледаш едностранно на нещата. Има много голяма доза истина, в това, което казваш. Но има и друго. Имаше и лошо, и добро. Щеше да е добре, ако се бяхме отървали само от идеологията и лъжите, но уви, те и сега преобладават...
  • 203 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 204 onq s konq

    2 7 Отговор
    Язе мразим рушняците штото са утепале и изяле на дедо ми кокошките и баба ми се поболела тогива

    Коментиран от #214

  • 205 Браво Бесен Язовец

    6 2 Отговор
    До Коментар 142: Абе ,Народе отвори си очите!!!Забравихте въшките, гнидите, туберкулозата, детския паралич, заушката, видовете шарки, сополите , които си ядяхме, черните нокти, босите крака, неизмитите ОЧИ!!!....
  • 206 Къню

    0 3 Отговор

    До коментар #58 от "Гост":

    Не знам сащ кво ги боли за България ама щом казваш.То важи и за Русия също.
  • 207 Така си е

    5 2 Отговор
    ПРОСТ НАРОД - СЛАБА ДЪРЖАВА ...!!!!!!!!!!!!
  • 208 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 209 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 210 Леле Мале

    13 7 Отговор
    УЖАС! Абе, хора, какво ви пречи изложбата ?Първо отидете и вижте , не сме толкова всезнаещи, Човек винаги има какво да види и да се учи...

    Коментиран от #235

  • 211 ник3900евро

    10 11 Отговор
    Руската окупация на България нанесе по големи вреди от Турската който и до ден днешен вредят на Държавата. Бяха избити много интелигентни хора а други бяха затворени в лагерите унищожиха частната собственост накараха хората да работят за жълти стотинки затвориха границите.
  • 212 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #58 от "Гост":

    И кое ти е по-силно то?! Съдейки по теб - изпростяването!
  • 213 Хилари

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Тръмп":

    Ооо колко си прост и има ли смисъл с тебе да споря?
  • 214 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 215 нервен ( разбивача на тролове )

    9 6 Отговор
    Докато комунистическото поколение ме измре от старост и възпитаните от тях поколения няма да има оправия ....това са хора казващи на бялото черно ....както викат за кривото колело прав път няма ...винаги ще спъват развитието ни друго освен да ни дърпат назад не правят .. това е !тролове в реалния живот
  • 216 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 217 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 218 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 219 Патриот

    6 4 Отговор

    До коментар #1 от "666®":

    Преди да се запознали с документите, вече са готови критики и хули..само да отвличат вниманието на народа от факта, че управляващите са унищтожават България, следвайки курса, който зададен от САЩ...
    И всички разговори за уж самостоятелен курс на умираща и изнемогваща майка България прикриват с псевдодемократически и общоевропейски ценности ....
    Който не помни миналото, той няма и бъдеще!
  • 220 et.galen1

    5 6 Отговор
    Срамувам се от това министерство и правителство.Позор!

    Коментиран от #222

  • 221 Баба Гуца

    10 6 Отговор
    Червената армия не е окупирала България.
    Тя бе посрещана с много цветя хляб и сол
    от народа. Стига изопачавайте историята ни под нечия чужда диктовка.Срам Позор и Неблагодарност,.това е. неприсъщо за
    българския манталитет

    Коментиран от #224

  • 222 руски боклуци

    7 8 Отговор

    До коментар #220 от "et.galen1":

    От какво се срамуваш руска подлого, да се наречеш българин ли?
  • 223 Патриот

    6 8 Отговор

    До коментар #1 от "666®":

    За пореден път България показва своето политическо лице- ,,храни куче да те лае!,,

    Коментиран от #225, #226, #227

  • 224 руски боклуци

    8 8 Отговор

    До коментар #221 от "Баба Гуца":

    Посрещната беше от руските подлоги, от криминалните боклуци и терористи на БКП, които избиха хиляди и стотици хиляди пратиха в лагери!
    9 септемрви 1944 г. е един най-черните дни в българската история, България спря да съществува, като самостоятелна държава и после 45 години народа беше подложен на нечувани репресии и комунистическо робство!
    И до ден днешен българските олигарси, руски слуги ни разкатават фамилията.
    Срам и позор, че не можете да го осъзнаете, все още!
  • 225 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 226 руски боклуци

    7 11 Отговор

    До коментар #223 от "Патриот":

    Кой те е хранил бе, руснаците ли? Руснаците само грабят, от 1944 г. разграбват българската икономика, грабят и до ден днешен!
    Българските олигарси, особено тези в сферата на енергетиката, откъде имат тия милиарди, кой то вдига тока, кой ти продава газта на високи цени?
    Кой създаде ДПС и държи бутона на етническото напрежение?
    Направило ли ти е впечатление, че в Европа има само две държави с олигархичен модел на управление, България и Русия!?
    Защо така? Айде задай си тоя въпрос?
  • 227 Българин

    6 9 Отговор

    До коментар #223 от "Патриот":

    Руските патриоти да си ходят в Русия!
  • 228 Истината

    5 9 Отговор

    До коментар #218 от "Мечо Грух":

    Руската измет е най-българофобската и продажна измет в света!
  • 229 руски боклуци

    4 8 Отговор
    Поздрав за русо-робите по случай освобождението:
    Зиг Хайл боклуци, мрете бързо и отивайте при Бай Тодор и другата измет, при Бай Георги алкажа.
    По бързо измирайте, за да започнем да живеем нормално, само тогава ще се оправи България.
    Олигарсите няма да си занесат парите в гроба, и тях го чака мране, по-бързо, по-добре, няма нищо вечно, мамичката ви мръсна.
  • 230 Презри ги

    5 1 Отговор
    Девета дупка на кавала сме днес от техния "девети",нахлул посредством идеала на простотия под каскети,канибализъм и възторзи под стряха-Сталинов мустак,на лумпени без капка мозък,затрили свястното до крак и гъгнещи осанка мерзка край символ,на народа чужд,в угода на страна имперска,на азиатския ботуш. 2-Те днес ликуват.Радостта им вещае на страната гроб;горчилката на сключен заем подслаждат с празничен сироп.На тях дължиш си днеска хала-гробокопачи на народ,от тях доведен до провала;девета дупко на кавала,те пак жадуват твоя вот! 3-Жадуват с плитките интриги да те натикат в своите игри...Но ти си българин-презри ги!За цяла вечност ги презри!
  • 231 Мечо Грух

    5 4 Отговор
    По отношение за "Вликата Америка" с една плюмка може да бъде затрита, една бомбичка и край с гиведарството, защо я връхлита тази Америка, торнадо, урагани и циклони, защото и Господ не я обича 😂😂😂, ако се разбягват заселените нации от континента по родните си държави, ще останат само негри, индианци и Г-н Тръмпчик.
  • 232 гост

    8 5 Отговор

    До коментар #168 от "SS14":

    О горкият, неук трол! Той дори не е чувал за американски бомбардировки, ама знае всичко за руските?! Я разцъкай в нета, образовай се (макар и да съм сигурен, че си напълно наясно за какво става дума) и се върни с малко факти, цифри и съпоставки на жертвите и разрушенията. Знам, че няма да го направиш! Ще ти удържат неустойка господарите!
  • 233 Мечо Грух

    6 5 Отговор
    Не се оплаква те, България и Българинът явно е забравил 500 така нареченото по новому "Отоманското присъствие" малко ли бяха подтискани, бити, изнасилвания, на колове дадени, малко ли беше половин век, е вярно последните стотина години е било разрешен дребен "бизнес", за животновъдство на овце с цел да се изкупуват кожи за облекла за армията, кои се възползваха тогава, погледнете големите къщи в старите исторически геадове
  • 234 Мечо Грух

    6 4 Отговор
    Не се оплаквайте, България и Българинът явно е забравил 500 така нареченото по новому "Отоманското присъствие" малко ли бяха подтискани, бити, изнасилвания, на колове садени, малко ли беше половин век, е вярно последните стотина години е било разрешен дребен "бизнес", за животновъдство на овце с цел да се изкупуват кожи за облекла за армията, кои се възползваха тогава, погледнете големите къщи в старите исторически градове, не мога да разбера това мазохизъм ли е да търпиш 500 години подтисничество, или...
  • 235 гост

    6 8 Отговор

    До коментар #210 от "Леле Мале":

    Как какво?! Страх ги е някой да не си би да си отвори очите или още по-страшно - съзнанието! Затова е воят на всички платени мекерета под темата. Ако отделиш половин час да прочетеш коментарите ще събереш 90% от copy/paste набора на опорките на тукашните русофоби. В 100% от всяка тема с политическа или историческа насоченост ще намериш 1/1 постовете оттук. Чак ми е чудно как не им писва една и съща глупост да я копират десетки пъти седмично?! Българите ВСЕ ОЩЕ не сме паднали интелектуално на новото на овцете оттатък океана, драги сороспии и скоро няма да паднем. Не и докато има съвременници на времето, за което пишете.

    Коментиран от #238, #241

  • 236 Стамат

    5 8 Отговор
    С последния соц. пенсионер ще си отиде носталгията по гнусния социализъм и "освободителката" Русия. Виждате как се топят редиците на БСП-то. Това е! До 10 години ще се отървем от кухите червени чугуни!
  • 237 Славян

    8 7 Отговор
    До всички които обвиняват руските войски, че са откраднали някоя кокошка иоще нещо друго за ядене. Знаят ли какво са вършили българските войски в Гърция и Македония.

    Коментиран от #240, #258

  • 238 SS sturmführer

    9 11 Отговор

    До коментар #235 от "гост":

    Готов съм да воювам срещу русия и русофилите в България, ще ви изчистим за няколко дена, заедно с олигарсите ви, те ще виснат първи по дърветата.
    След това няма и да си помислите за социализъм или за комунизъм.
    България е независима държава, гордея се, че съм Българин!
    Руснаците ВЪН! Руските подлоги ВЪН! Гадове мръсни!

    Коментиран от #246

  • 239 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 240 Само питам

    4 10 Отговор

    До коментар #237 от "Славян":

    Какво са правили бе безродник русофилски? Готов си да хвърляш кал по България за да оневиниш руските дегенерати.
  • 241 Българин

    7 10 Отговор

    До коментар #235 от "гост":

    Няма русофоби бе руски ибрик! Руcoфoб e тeрмин, c кoйтo руcкитe мeрзaвци нaричaт вceки, кoйтo ce прoтивoпocтaвя нa aгрecивнитe руcки импeрcки интeрecи. Руcoфoб, e вceки, кoйтo e прoтив мaниaкaлнaтa идeя, чe руcнaцитe ca уникaлни и имaт някaквa ocoбeнa миcия в cвeтa. Руcoфoб e вceки, кoйтo нe cпoдeля руcкoтo виждaнe, чe cвeтa трябвa дa им ce пoдчинявa и дa им лижe зaдницитe. Тaкa, чe cпoрeд руcкитe примaти цeлият cвят, ocвeн тях и тeхнитe cлуги e руcoфoбcки.

    Коментиран от #247

  • 242 Псе

    8 4 Отговор

    До коментар #6 от "Българин":

    Ти на американски хапчета ли си
  • 243 1914

    6 7 Отговор
    Много ме е яд,че Германия не освободи света от Руската чума!!!!!
  • 244 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #225 от "руски боклуци":

    Ще ти отговоря на тъпо адресираните въпроси! Отговорни са тези, при които отива веднага след избирането си ВСЕКИ президент, министър-председател и гл. прокурор от 89 насам. А сега ти кажи къде: Москва или Вашингтон? Руснаците май имаха интерес и от АЕЦ- а и от Северен поток, а какво стана знаеш много добре нали?! Много си прозрачен, тролче и миризлив! Лесно откриваем си!
  • 245 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 246 гост

    5 5 Отговор

    До коментар #238 от "SS sturmführer":

    Какво е България? Независима?! ХАХАХА няма да си губя времето с теб! Потъвай!
  • 247 гост

    3 4 Отговор

    До коментар #241 от "Българин":

    Що тогава не мериш с един аршин бе "Българин"?! Що коментираш САМО неща отпреди 30 години и не смееш да погледнеш по-дълбоко в настоящето и бъдещето?! Няма да отговориш смислено, нали! Няма го отговора в copy/paste речникът ти!

    Коментиран от #251

  • 248 Хаха

    2 5 Отговор

    До коментар #6 от "Българин":

    Само опитай псе татарско

    Коментиран от #252

  • 249 Славян

    0 3 Отговор
    Всеки който в името на своите идеи е готов да унищожи друго мислиштия е болшевик.тои винаги е на страната на власт имащите.
  • 250 Точен коментар

    2 6 Отговор
    Ами то и сега сме окопирани от руските олигарси.На българското черноморие основният език вече е руски.А работещият българин и на собственото си море неможе да отиде.Руснаци и турци изкупиха земите ни за жълти стотинки.Това е самата истина.
  • 251 Българин

    7 4 Отговор

    До коментар #247 от "гост":

    Ами формулирай прецизно какво искаш да кажеш бе истерик русофилски. Какво точно от това, което съм написал не ти е ясно? "Русофоб е термин, с който руските мерзавци наричат всеки, който се противопоставя на агресивните руски имперски интереси. Русофоб, е всеки, който е против маниакалната идея, че руснаците са уникални и имат някаква особена мисия в света. Русофоб е всеки, който не споделя руското виждане, че света трябва да им се подчинява и да им лиже задниците. Така, че според руските примати целият свят, освен тях и техните слуги е русофобски. Какъв аршин, какви 30 години?

    Коментиран от #269

  • 252 Българин

    3 4 Отговор

    До коментар #248 от "Хаха":

    Ти руско псе ли си?

    Коментиран от #287

  • 253 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 254 Само питам

    5 4 Отговор
    А защо руската подлога Радев, който се води за държавен глава мълчи?
  • 255 гост

    10 1 Отговор
    Леле как си личи обаче, кои новини и постове налазват платените тролове. Другите новини с по 30 до 100 коментара и има няма 50-70 харесвания на първите такива, постове като този 250 + коментара и с по 400 + харесвания или не харесвания на коментар. Много си личи и всичко съвпада с инструкциите, изтекли от онзи случай, когато един ги беше постнал заедно с поста по погрешка. А в този ред на мисли, дали е възможно да си хем американски, хем руски трол? Това си е страшен бизнес и възможност за допълнителен доход.
  • 256 Истината

    6 3 Отговор
    Навъдиха се разни самозвани влогъри, блогъри, интернет тролове и т.н, на които има се плаща да изопачават историята и да пишат глупости. А да променяш историята и да заличаваш хората, които са дали кръвта си за родината е нещо страшно!
  • 257 Пламен Костенечки

    4 2 Отговор
    И какво сега , докараха ни съветската чума . На всичкото отгоре без абсолютно никаква причина обявиха война на България , след като българското правителство взе решение да влезе във война с Германия.
    Докараха престъпност , робство и въшки в България.
  • 258 Подп Крумов

    4 1 Отговор

    До коментар #237 от "Славян":

    Ти не си славян , ти си прост . Българските войски с малки изключения не са вършили тези неща в Македония. Допитай се до всички по-стари хора , как са се държали немците и как руснаците. Диви си ,диви са ,тез "братушки" на всичкото отгоре невежи и неандерталци.

    Коментиран от #262

  • 259 безобразие

    3 8 Отговор
    Ние отново се изкашляхме, за да угодим на Германия,Полша,САЩ.
    Безспорен исторически факт е, че благодарение на Червената армия света бе освободен от хитлеро-фашизма. Безспорен факт е, че големия победител във Втората св.война е СССР. Всичко останало са грозни опити за пренаписване на историята. Факт е, че Полша далеч преди договора Молотов-Рибентроп сключва договор с Германия за разпарчетисването на СССР. Странно защо се забравят зверствата на СС, защо се забравят избитите деца на партизани, ятаци;децата от Ястребино и още хиляди такива примери не само в България, а и в света. Как да не е имало фашиски режим в България. Факт е, че България по онова мреме предава на Хитлерова Германия 11 000 евреи /за справка "Съвременността"-Пол Джонсън/. Отвратително е за кой ли пореден път Външно да излезе с такава угодна на чужди сили позиция. За това което се е случило в България след девет септември 1944 - това е отделен въпрос. Така, че прави са руснаците, когато са казали на нашите - хайде първо я вижте, пък тогава коментирайте. Срмна работа.
  • 260 румен

    9 2 Отговор
    когото съветската армия е освобождавала от нацизма да я слави /нещо не виждам да го правят поляците унгарците и другите „освободени“ България е окупирана и превърната в „Задунайска губерния “ с продажна и послушна колониална администрация Хиляди избити и репресирани и вековно изоставане в развитието
  • 261 Путинофилче

    2 4 Отговор

    До коментар #1 от "666®":

    Иди се срамувай в Москва или най добре в Сибир.И се радвай ако ти предложат вазелин,поне хемороиди няма да имаш.
  • 262 Путинофилче

    3 4 Отговор

    До коментар #258 от "Подп Крумов":

    Почети малко от апостола В.Левски,после Захари Стоянов,по късно и Радой Ралин и тогава се изказвай неподготвен.
  • 263 Факт

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Българин":

    На фашиста и това му е малко!
  • 264 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 265 Тръмп

    6 3 Отговор
    Наглите провокации и подривна дейност на Путин и Комуноидите не хващат дикиш вече в България!!!:):):)Изложбата ще бъде посетена само от Дебили и Национални предатели за които на никой не му пука!!!:):):)
  • 266 Тупата

    0 0 Отговор
    Оле ле майко юнашката за една изложба колко коментари.за мен най хубавия,показващ съвсем човешки това за което толкова много коментирате е n.119 на Нове нека има повече такива защото за мен това е нашата история.
  • 267 бай Киро

    4 5 Отговор
    от столетия насам сме били винаги приятели и в добри отношения с руснаците , тея нашите политици с тъпотиите си ще направят такай ,че руснака ще ни обърне гръб. Много са тъпи , елементарни и гъзоблизци на запада и Америка . Позор !
  • 268 Бравос

    2 4 Отговор
    Откъде в Българското Външно министерство толкова смелост ? Поздравления !
  • 269 гост

    5 1 Отговор

    До коментар #251 от "Българин":

    Не ми отговори на въпроса?! Не го бил разбирал?! Нищо изненадващо! Извинявай, надцених те! Нека го кажа по друг начин: Ако беше истински БЪЛГАРИН поляризацията на постовете ти трябваше да е пробългарска, което означава, че част от тях щяха да са русофобски, част американофобски според конкретният случай. ТИ обаче имаш ИЗЦЯЛО русофобски уклон и не те интересуват националните интереси, стига да са против Русия. Твоите постове се припокриват с американофилството и прозападният слугинаж, не са конструктивни и НИКОГА не заемат на позиция против господарите ти. Няма разсъждения в тях, само спуснати опорки. Всъщност ти си такъв, каквито са ти постовете - елементарен, злобен и измислен. Българин си, колкото Каракачанов е патриот, дори по-малко! Няма някакъв прогрес или умствено развитие и израстване последните години в постовете ти - едни и същи бълвочи, често по няколко пъти в тема. Ниска топка си! Направо се търкаляш!!!
  • 270 681

    1 4 Отговор
    вън червените окупатори!
  • 271 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 272 Като

    1 0 Отговор
    Чета коментарите се убеждавам че България нищо добро не я чака.
  • 273 пушещ бакелит

    2 0 Отговор
    Англичаните попиха от българското Министерство на външните работи и нарекоха русия рошавляк Борис Джонсън ФАШИСТ!
  • 274 Казуар

    1 2 Отговор

    До коментар #65 от "no name no face no number":

    Пропусна да напишеш, че България фалира.

    Коментиран от #280

  • 275 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 276 Иван

    6 4 Отговор

    До коментар #17 от "Сух":

    Аз по принцип съм русофил, но от твоите писания ме хваща срам! Не го ли виждаш, че България в онези години беше окупирана и съсипана страна, от която бяха изнесени безброй богатства и за дълги години беше закотвена в съветската сфера на влияние като марионетка. Да, народът ни съгради икономическа база, инфраструктура, здравеопазване, полетяхме даже и в Космоса, бяхме 28-ма развита страна в света по Индекс на човешко развитие, но въпреки това си оставахме марионетка на Москва, на която както й кажат, така ще играе. Самият Тодор Правешки правеше опити да вкара чужди вериги хранителни магазини и фирми в България, но опитите му се размиваха заради натиска и забраната от Москва. В един момент Кремъл прерязва връзките с колониите, които получаваха нареждания какво да правят от московските функционери, а нашите новоизлюпени мениджъри нямаха представа какво да правят в условията на изчезващи пазари за българска продукция (нашето производство беше ориентирано най-вече към СИВ), което доведе до колапс на икономиката. Отново казвам, аз съм русофил, харесвам руснаците, руските жени, култура, песни, владея руски език почти перфектно, но не мога да си затворя очите пред глупостите и арогантността, които долитат откъм Русия. Тези глупости са същите, както преди 30 години, нищо не се е изменило, само са отпаднали думите за социалистическото съревнование и народните републики... Извинявай, но България има правото да смени приятелите и радиопрограмата!
  • 277 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 278 Древен

    4 3 Отговор
    Срамно е , че България е била германски съюзник.Благодарение на БКП сме понесли по-малко щети след войната.Връзки.А какво са ни готвели Гърция и вечният ни враг Великобритания....Ужас! А СССР наистина спаси човечеството от германският кошмар.Другите мишоци от западните съюзници само са имитирали участие срещу някакви рехави немски части. МВнР е срам за България! Докога ще сме слуги на Запада???!!! Ние сме част от Източната цивилизация. Няма ли да го разкараме най-после този ГЕРБ?!
  • 279 аман от прости хора

    4 3 Отговор
    ЗАЩО ПИШЕТЕ ГЛУПОСТИ?? България е била съюзник на Германия,тоест сме били фашистка държава и руснаците подобаващо,след 44г, са ни третирали? Кое е чудното и какво мрънкате. И за Руско -Турската война лаехте тука,че пак не сме били освободени от руснаците, ОСВОБОДЕНИ СМЕ и затова нося българско име,и родителите ми и децата ми не се казваме Мехмед или Мюмюн и т.н. какво лаете пак с/у руснаците? Победителите пишат историята....не знаете ли?
  • 280 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #274 от "Казуар":

    Има доста истина в написаното от теб. Подтискането на инициатива и страхът от чуждият успех явно са били заложени в стратезите от Москва тогава. Забраната за частната инициатива и ограничения продуктов пазар на СИВ е големият минус на бившите соц. страни и голямата грешка от страна на Москва. Китай явно много добре са анализирали историята, взели са си поука. Интегрирали са частния капитал в икономиката и живота си, без да му дават възможност да унищожи държавата, както е направил и прави навсякъде по света. Затова в момента са най-големият враг на източника на съвременният капитал. ОБАЧЕ, не съм съгласен, че Крeмъл е прeрязал връзкитe и че "нoвoизлюпeни мeниджъри" са нямали представа какво правят. Това, което се случи - разпада на СССР и СИВ бе планиран и осъществен от Запада в лицето на Рейгън и предателството на Горбачов, така че Кремъл за известен период просто бе подвластен на Вашингтон. Нямам как да ги обвиняваш, че руснаците са прекъснали връзките, защото и руснаците тогава, подобно на нас сега са изпълнявали задокеански заповеди. А т.н. "мениджъри" много добре знаеха какво правят. Ликвидационните комисии в държавните предприятия и масовата приватизация не са имали за цел да променят собствеността на държавният сектор и да положат основите на "пазарна" икономика и субекти. Единствената им цел беше да ЛИКВИДИРАТ индустрията! Това пак е целенасочено, а не случаен процес дело на хора, които не знаят какво правят. В крайна сметка Запада получи най-голем

    Коментиран от #281

  • 281 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #280 от "гост":

    ... В крайна сметка Запада получи най-големият си бонус от България - кръвният данък, който някога е отивал към Османците, но сега в пъти по-големи мащаби и доста по-подмолен - маскиран зад "свободното право на избор". Репродуктивният потенциал на нацията бе разпръснат по Света, а на местно ново десетилетия се инкубира подмяната. От България ще остане само негативен пример в западните учебниците за изчезването на една нация!
  • 282 Бат Ачко

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "666®":

    Ами толкоз ти е ума бе драги.Между впрочем ти умен комунист виждал ли си ....е няма такова животно.Да си здрав.
  • 283 Дядо Йоцо

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "Българин":

    Въпреки че България не участва в активни бойни действия от 1941 до 1944 година Американците и Англичаните изсипват над 45000 бомби и
    убиват над 4000 души (повече от 2000 в София) 88% жени деца и старци. Сега пред Американското посолство нагло се мъдри паметник на убийците, а такива самозвани "българи" като теб лижат задника на извратените влечуги които са решили да ни затрият.

    Коментиран от #285

  • 284 Психо Доктор

    2 1 Отговор
    Какво очаквате от секретутката на Роско, само изцепки на бездушни продажници. Гаврят се с нас както си искат защото сме мърши.
  • 285 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 286 Истината

    1 2 Отговор
    Че България не е Туркмения, която може да се управлява просто с камшик, това Русия трябваше да знае. Ако другите не са знаели туй нещо, то е простимо. Но за Русия не е простимо, защото България беше за нея през цял един век главната точка на източната й политика. Русия, следователно, трябваше да познава България и българския народ, като себе си. Но не това беше случаят. Руските дипломати не изучиха добре характера на българския народ, та затова се излъгаха горчиво. Те мислеха, че ще могат да управляват българите с камшик, както татарите и туркмените. Но, господа руски дипломати, българите не са родени за камшици и робство, а за самостоятелен, свободен живот. Лозунгът на българския народ е: “ Свобода, независимост и България за себе си”. ( Артур фон Хун, “Борбата на българите за съединението си”, ( стр. 27-28 )
  • 287 Ти говедарско

    0 0 Отговор

    До коментар #252 от "Българин":

    псе ли си?
  • 288 A3e

    0 0 Отговор
    -В Русия знаем, че кирилицата идва от Византия, обяви пред bTV шахматистът и депутат от руската Дума Анатолий Карпов по повод скандала около изказването на руския президент Владимир Путин, който обяви на 24 май, че славянската писменост идва от македонските земи.
    - Руският патриарх Кирил (агент ог КГБ), идва на гости и говори глупости, като не уважава жертвите на загиналите от други нации във войната и после се кара и държи назидателен тон на Президента Румен Радев
    - „В годините на ВСВ благодарение на нашите СЪВЕТСКИ войни беше предотвратено депортирането на евреи от България и така около 50 000 души бяха спасени от неизбежна смърт” - Мария Захарова, говорителната на руското външно министерство.
    МВнР: Не съветската армия, а българският народ спаси българските евреи.
    - “Струма” е български кораб под панамски флаг, на сутринта на 24 февруари 1942 г., безпомощният кораб е торпилиран и потопен от съветската подводница „Щ-213“, убивайки 768 мъже, жени и деца-еврейски бежанци от Румъния
    - депутатът Толстой отговаря: "Разбира се. Просто ще я купим цялата (БГ). Половината от крайбрежието вече купихме".
    - Щангистът Ангел Генчев: Олимпиадата в Сеул беше първата от 12 години, която се проведе нормално, без бойкоти. И руснаците искаха да доминират на всяка цена. Затова два пъти тяхна делегация пристига при Иван Абаджиев, за да се разберат за подялбата на медалите. Абаджията обаче никога не е бил дипломатичен и ги отпрати. те се ядосаха и някои наши трябваше да и
  • 289 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 290 Димитър

    3 0 Отговор
    Американците и англичаните се намесват във втората световна воина едва когато Русия надделява над хитлеристка Германия.
    Ако Хитлер беше надделя как ли щяха да се развият нещата. А що се отнася до зверствата на червената армия, ние не сме били по прилични окупатори за това нашите мили съседи ни "обичат" и ритат за нас.
    Ако аз тази седмица съм убил десет двайсет човека, които нищо не са ми сторили и аз ще се напия ако намеря с какво.
    Научете си историята. Мислете с главите си.
    Паметници не се събарят те са история.
    Добра или лоша е без значение.
    Какво е направила Америка за България.
    Спокойно, и под тяхно робство ще сме.
  • 291 Димитър

    4 1 Отговор
    Руският народ обичаше българския.
    Ние сме една кръв.
    Общ корен, общ език и история.
    Това ще се промени.
    Европа бие през ръцете и не дава.
    Заради тях затворите станаха хотели.
    Полицай не може да се защити.
    Деца убиват стари хора и свои връстници.
    Карат им се, съдят ги малко и ги пускат.
    А трябва да ги бесят.
    Мутри разбиват заведения.
    Имат явно енергия, трябва да копаят канавки и да чукат камъни.
    Но не!!!
    Европа не дава.
    А Америка???
    Тук е стратегически раьон от военна гледна точка. Повече е излишно да казвам.
  • 292 Димитър

    4 0 Отговор
    Чужденците знаят за България, че тук има благоприятна бизнес среда.
    Сиреч роби.
    За който не е разбрал.
    Ние сме роби. Такъв ни е манталитета.
    Истинския враг не е руския народ, а ние самите. Уж се правим на големи патриоти а само се лаем едни други.
    Оставете всичко що ви е мило, майка, баща, любима.
    Вземете оръжие в ръце и дайте живота си за България.
    Избавете я от поробителя. Вие знаете кой е той всъщност.
    И едва тогава народът сам, ще ви обяви за патриоти.
  • 293 Димитър

    4 0 Отговор
    България била велика, независима и дрън дрън дрън. Халюти на фудболен фен надрусан с гъби.
    Да си патриот, не означава да се самозалъгваш и отрича реалността.
    България е кучката на Европа...
    Ля Ля Ля Ля нищо не чувам.
    Българите изчезват, не се раждат българчета.
    Българите бягат.
    Ля Ля Ля не чувааам, България е великааа
    Смърт за еди кой си отбор.
    Чуйте се бе.
    България умира. Това е истината.
    Не го казвам щото съм нечия подлога и дрън дрън.
    Това е истината.
    Трябва да направим нещо.
    Не трябва да се чака.
  • 294 Неотрален

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Българин":

    ...и да върнем джамиите......
  • 295 Дгд

    0 0 Отговор

    До коментар #169 от "123544":

    Ти кажи един факт. Айде пакам
Новини по държави:
Новини САЩ, Новини Великобритания, Новини Германия, Новини Италия, Новини Франция, Новини Испания, Новини Гърция, Новини Украйна, Новини Белгия, Новини Китай, Новини Сирия, Новини Сърбия, Новини Бразилия, Новини Австралия, Новини Япония, Новини Швейцария, Новини Северна Македония, Новини Турция, Новини Полша, Новини Румъния, Новини Иран (Ислямска Република), Новини Австрия, Новини Нидерландия, Новини Северна Корея, Новини Всички държави, Новини Унгария, Новини Канада, Новини Литва, Новини Индия, Новини Мексико, Новини Южна Корея, Новини Хърватия, Новини Норвегия, Новини Дания, Новини Финландия, Новини Ирландия, Новини Аржентина, Новини Дубай, Новини Португалия, Новини Словакия, Новини Беларус, Новини Латвия, Новини Естония, Новини Словения, Новини Чехия, Новини Швеция, Новини Ирак, Новини Афганистан, Новини Албания