Дойде моментът Турция да се откаже от мечтите за руски територии. Това обяви ръководителят на комитета по дипломация в кримския парламент Юрий Гемпел, цитиран от РЕН ТВ.
Коментарът е отговор на репортаж по турска телевизия. Репортажът представи карта с прогнозно разширяване на турското влияние.
Очакванията са за следващите тридесет години. Картата включа райони на Крим, Северен Кавказ, Краснодар и Ростов.
Гемпел определя картата като излязла от научната фантастика. Според него подобни очаквания изглеждат нелепи.
Той посъветва турската страна да се откаже от апетитите за руски територии. Според него там имат интерес към района отдавна.
Припомня се, че Крим трябва да се разглежда като законна част от Русия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
18:05 13.02.2021
2 Бандера
Коментиран от #8, #21, #223, #228, #254
18:06 13.02.2021
3 фесчета
Коментиран от #55
18:07 13.02.2021
4 КОТарАК
18:07 13.02.2021
5 Де Факто
18:07 13.02.2021
6 дедо Герчо
18:07 13.02.2021
7 Булгур
Коментиран от #10, #23, #27, #34, #200, #255
18:09 13.02.2021
8 ДРУГАРЮ
До коментар #2 от "Бандера":
Това се нарича демокрация, а не лицемерие, бе ДРУГАРЮ.18:09 13.02.2021
9 пожелание
Коментиран от #25
18:12 13.02.2021
10 Гъзибаров
До коментар #7 от "Булгур":
ДРУГАРЮ евроГЕЙски ТУЛУП, само за сведение, ТАЗИ ВОЙНА СЕ НАРИЧА СВЕТОВНА....ДРУГАРЮ.18:13 13.02.2021
11 розово
18:15 13.02.2021
12 Чики рики
18:16 13.02.2021
13 :D :D :D
18:17 13.02.2021
14 Стопанин
18:20 13.02.2021
15 розово
Коментиран от #45
18:20 13.02.2021
16 Националист
Коментиран от #17, #26, #44
18:21 13.02.2021
17 барабус
До коментар #16 от "Националист":
Да велик е ,но в краденето!18:26 13.02.2021
18 Само
Коментиран от #178
18:26 13.02.2021
19 Турция притежава русия!
Коментиран от #29, #36, #38, #40, #103, #258
18:27 13.02.2021
20 мдда
18:30 13.02.2021
21 Папуций
До коментар #2 от "Бандера":
Бе то и в Турция е Вселенския Патриарх.......18:30 13.02.2021
22 Анонимен
Имаха някаква търпимост с руснаците , но ако се скарат пак с тях не мисля че американците с които също не са в прекрасни отношения ще им дойдат на помощ . Много държавни и лични трагедии са се случили от надценяване на собствените сили . Ако турците имат нужда от съвет в конкретната ситуация могат да се допитат до французите и германците . И двата народа са се опарили от амбиции в руска посока.
18:31 13.02.2021
23 Само питам
До коментар #7 от "Булгур":
Интересно краварите кога дебаркираха в Европа? Когато Руснаците бяха на немската граница ?Коментиран от #139
18:32 13.02.2021
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 История
До коментар #9 от "пожелание":
Близката история показва, че жуже се свива в бункера при всяка акция на диктатора Ердоган. Страхливото московско диктаторче построи най голямата джамия на Ердоган, когато му свалиха хвърчилото. В Сирия, Либия и Армения руските пиянки подвиха опашки пред турските дронове. Жуже му построи Турски поток, а газ не се купува. Това са фактите .Коментиран от #32
18:32 13.02.2021
26 НАРОДЪТ
До коментар #16 от "Националист":
Абе тука, в село Банки чакаме една ТИКВА, а някои казват, че е велик.Случайно да знаеш къде мишкува великата ТИКВА, че съвсем ни ПРЕМРЪЗНАХА "ДРЕНКИТЕ"?🤣🤣🤣18:35 13.02.2021
27 казва историята
До коментар #7 от "Булгур":
МНОГО ДОБРЕ ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ ЧЕ ДЕСАНТА В НОРМАНДИЯ Е НА 6ти ЮНИ/ за да не стигнат русите до Гибралтар/ , КОГАТО РУСНАЦИТЕ ВЕЧЕ ЯКО СА ПОДГОНИЛИ ФАШАГИТЕ ...............18:35 13.02.2021
28 Дядо Поп
18:35 13.02.2021
29 Ха ха
До коментар #19 от "Турция притежава русия!":
Че то и в Кравария болшинството са мюслита.Турция и тях ли завзе?18:35 13.02.2021
30 другарят
Коментиран от #42, #192
18:36 13.02.2021
31 Ха ха
До коментар #24 от "Мюмюн":
А преди хаганата Ал Маке владееше цялаТурция.Хайде марш в Анадола .Коментиран от #39, #179, #227
18:38 13.02.2021
32 Барба Ганиос
До коментар #25 от "История":
Сельо, от 01-ви януари, когато пуснаха руската газ към Сърбия, там ЦЕНИТЕ НАМАЛЯХА с 30%, а тук на ТЕРИТОРИЯТА се ПОКАЧИХА с 20%.Питаме ТИКВАТА как стават тия работи, ама се спотайва при кмета на греяна ракия, и дума не обелва.18:38 13.02.2021
33 Deepdown
18:38 13.02.2021
34 де юре
До коментар #7 от "Булгур":
Нищо не знаеш! Руснаците (по спомен без Гугл) държат почти едномилионна армия по време на цялата ВСВ на Далечния Восток разбирай района на Хабаровск и Владивосток . Замисли се само ,че те всеки ден са очаквали японците да открият втори фронт, т.е каквато помощ са получили с такава косвено и са се отблагодарили и на янките .Коментиран от #195
18:38 13.02.2021
35 Слава Україні
Коментиран от #46, #152
18:39 13.02.2021
36 Брат ми
До коментар #19 от "Турция притежава русия!":
На простия българин и до края на света да му обясниш,пак няма да те разбере.Защо ли аджаба?Ами, защото е прост.Хи хи хи.18:39 13.02.2021
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Статистиката
До коментар #19 от "Турция притежава русия!":
Тотална обърквация си .Агломерацията на Москва с население 15,1 милиона (2012г ) е най-голямата в Европа. В града има над 300 църкви.
Мюсюлманите представляват 9,2% от населението.
18:44 13.02.2021
39 Мюмюн
До коментар #31 от "Ха ха":
Аз ти говоря за Русия ти за друго мрънкаш Крим и цялата територия на Русия са тюркски земи векове преди да се появяват така наречените славяни дори и казаците са тюрки покръстени тероризирани от руската империя учете историята преди да говоритеКоментиран от #157
18:45 13.02.2021
40 ГруЮ
До коментар #19 от "Турция притежава русия!":
Само дето южна Русия някога е била част от Османската империя. Пробват ли се пак, Русия може и да се разрасне до Босфора този път.18:46 13.02.2021
41 Картата е вярна
Коментиран от #158
18:48 13.02.2021
42 Мери
До коментар #30 от "другарят":
Видях картата, не са ни забравили. Присъединена е част от югоизточна България. Явно приятелството с Боко не обезценява сиренето. Наглеци!18:53 13.02.2021
43 Значи България на три язовира е ок
18:55 13.02.2021
44 Киро
До коментар #16 от "Националист":
Прост, по-прост, милиционер.А ти си и бил милиционер! И никога не можеш да бъдеш националист.
18:58 13.02.2021
45 така е
До коментар #15 от "розово":
То вече се случва!Не може тая гадост Ковида да е пуснат от нормални хора,нали!?18:58 13.02.2021
46 Анонимен
До коментар #35 от "Слава Україні":
Турците да внимават за да не стане основен приоритет на Русия случващото се с турските кюрди .А украинците които дадоха Крим без една пушка да пукне да спрат да хленчат . Народ който не е наясно че земя с кръв се взима и с кръв се брани не заслужава да има такава.
18:59 13.02.2021
47 Баба Ванга
19:00 13.02.2021
48 Брендилия
19:01 13.02.2021
49 големият глад
19:01 13.02.2021
50 БПФ
19:02 13.02.2021
51 Ганчо никога не се е славел
Коментиран от #59
19:04 13.02.2021
52 Stéphanie 🎲
Знаете ли в кой европейски град живеят 1,5-2 млн. мюсюлмани и, предполагаемо, още два милиона мюсюлмани мигранти? Не, това не е Париж с неговите 1,5 млн. мюсюлмани и не е Лондон с един милион.
Знаете ли в коя европейска държава има осем хиляди джамии? Ако предположите, че това е Русия, сте познали. Държавата с най-голямото количество мюсюлмани и джамии в Европа е Русия. А градът с най-многобройно мюсюлманско население в Европа е Москва
Коментиран от #54, #84, #129
19:04 13.02.2021
53 !!!?
19:06 13.02.2021
54 Stéphanie 🎲
До коментар #52 от "Stéphanie 🎲":
В крайна сметка, ако мюсюлманите и ислямът действително представляват сериозна заплаха за Европа, то Русия, изразявайки се с думите на класика, днес е „страна, в която утре вече означава вчера“.Коментиран от #71
19:06 13.02.2021
55 Брендилия
До коментар #3 от "фесчета":
Няма сравнения да правиш, а чети! Факти исторически говорят, че българите тръгнали от Изток и стигнали Балканите са се смесили и има няколко държави! Турците тръгват от същото място, заедно с българите са живяли, но по друг маршрут..Коментиран от #58, #161
19:09 13.02.2021
56 Колчо
19:13 13.02.2021
57 жалка работа
Коментиран от #61, #67
19:14 13.02.2021
58 сокак
До коментар #55 от "Брендилия":
е, и какво от това, и днес българи и сигани живеят на едно и също мястоКоментиран от #62
19:17 13.02.2021
59 ГруЮ
До коментар #51 от "Ганчо никога не се е славел":
Ганчо може и да простее понякога, ама знае, че нарисуват ли руснаците Турция на своята карта, значи вече ще е факт. При това - завинаги.Коментиран от #72
19:18 13.02.2021
60 Само че
Коментиран от #153
19:18 13.02.2021
61 Брендилия
До коментар #57 от "жалка работа":
...от българите в света. Филм на живо 12 години Ганьо обикаля из Европата, ходи до Чикаго и назад, и едно голамо нищо сътвориха политическите елементи..19:19 13.02.2021
62 Брендилия
До коментар #58 от "сокак":
От това, че не е мястото хИндия, а Западен Уйгур, държава ТуркестанКоментиран от #66
19:21 13.02.2021
63 Мумунчо
До коментар #24 от "Мюмюн":
Тогава още пророка ви не е бил роден,бе, а и козите не са били изнасилвани все още.19:23 13.02.2021
64 Бъдещето е ясно
19:24 13.02.2021
65 Дебалцево
Коментиран от #80, #108
19:24 13.02.2021
66 сокак
До коментар #62 от "Брендилия":
всеки знае, че турците са били нещо като роби, като сигани, на големите монголски завоевателиКоментиран от #69, #78
19:29 13.02.2021
67 Взеха им цялата държава
До коментар #57 от "жалка работа":
Изгониха гърците на един полуостров и напълниха целият им календар с трагични дати.Коментиран от #74
19:30 13.02.2021
68 Onq s konq
Коментиран от #70, #83, #117
19:30 13.02.2021
69 А ти какъв си им бил
До коментар #66 от "сокак":
5 века 🤭🤭🤭19:31 13.02.2021
70 Я си гушкай коня
До коментар #68 от "Onq s konq":
Да не стават престъпления от нравствен характер.19:33 13.02.2021
71 хихихихихи
До коментар #54 от "Stéphanie 🎲":
Френския има 24 времена ти не можеш да се оправиш с две!Коментиран от #100
19:34 13.02.2021
72 Явно не знаеш
До коментар #59 от "ГруЮ":
Как се рисува карта. Видя ли как турците нарисуваха картата на Карабах?Коментиран от #73, #162
19:34 13.02.2021
73 ГруЮ
До коментар #72 от "Явно не знаеш":
В този случай имаха късмет, че Армения я управляваше недолюбван от руснаците соросоид. Нали се сещаш, че ако се бяха включили, безпилотните кенефи щяха да изпопадат като зрели круши.Коментиран от #75
19:37 13.02.2021
74 Фрегата Лимнос
До коментар #67 от "Взеха им цялата държава":
Почерненото дупе на Кемал Рейс това лято показва друго, Хасанe.Коментиран от #76
19:37 13.02.2021
75 Е нали се включват в Сирия и Либия
До коментар #73 от "ГруЮ":
Що и там ядат бойКоментиран от #87
19:39 13.02.2021
76 Това на пристанището в пирея
До коментар #74 от "Фрегата Лимнос":
Докато ти кърпеха разбитият нос ли ти го казаха😂😂😂Коментиран от #89
19:41 13.02.2021
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Брендилия
До коментар #66 от "сокак":
Какви роби бе? В сърцето на монголоидната раса е Синдзян Уйгур. Държава Туркестан от българи и турци, наричани белите хора. Пиши и чети в уйкипедията. Същото знаме едно към едно с турското, само че небесносиньо. Гербът е бил като впоследствие печат на султаните в Османската ИмперияКоментиран от #82, #85, #88, #163
19:42 13.02.2021
79 Рико
19:45 13.02.2021
80 кол зад врата
До коментар #65 от "Дебалцево":
а стига бе и колко са загиналите американци от тези 200 дивизии?Питам просто за сведение-19:45 13.02.2021
81 Само че
19:46 13.02.2021
82 Истината
До коментар #78 от "Брендилия":
Турците, дошли някога от Монголия, не представляват дори 7% от ДНК на сегашните жители на Турция. Изследванията показват, че повечето имат гръцки днк, след това персийски, арабски и разбира се славянски.Коментиран от #90, #91, #104
19:47 13.02.2021
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 Хасан
До коментар #52 от "Stéphanie 🎲":
Крим си е на кримските татари ..Карабах на азербайджанци ..Чеченистан на чеченци ,Дагестан на дагестанци ..щом българите си имат независима страна защо пък чеченците ,уйгурите,дагестснците да нямат ?Коментиран от #160
19:48 13.02.2021
85 Недей да присламчваш българите
До коментар #78 от "Брендилия":
Към турците, макар и да имат някакво много далечно родство и общи предци, кръвта толкова много се е разводнила. Докато турците никога в историята си не са били роби никому, в "славната" 13 вековна история българите са били роби около 8 века, нямало ги е на картата даже..Коментиран от #101
19:48 13.02.2021
86 яку ва
сазмо щи е м разщират ишли затрупат босфуря е дараданерлти!!
сал с3 рякети м
еай??
19:48 13.02.2021
87 ГруЮ
До коментар #75 от "Е нали се включват в Сирия и Либия":
Щото ги налитат наемници от всички посоки. Платени от Турция, Саудитска Арабия и от американците. И не руснаците ядат бой, а наемниците. Ако не бяха те- Сирия щеше да прилича вече на Ирак.Коментиран от #93
19:49 13.02.2021
88 GUASTATOYA
До коментар #78 от "Брендилия":
Уйгурите ли са бели? хахаха кво им е бялото на тея мелези между Арабо-Пакистанци и Тюрки хахаххаха по скоро са КафявиКоментиран от #99
19:50 13.02.2021
89 Фрегата Лимнос
До коментар #76 от "Това на пристанището в пирея":
Когато турците показват дупето си на гърците, те показват ..носа си на турците. И знаеш какво казват за носовете на гърците, нали. Колко големи са те..Коментиран от #92, #175
19:50 13.02.2021
90 Чъргубиля Мостич
До коментар #82 от "Истината":
А колко от българите имат моите гени или гените на Аспарух хан с който дойдохме също от монголия?19:50 13.02.2021
91 GUASTATOYA
До коментар #82 от "Истината":
Анадолските Турци имат по скоро смесен ген от Балкански,Арабски,Анадолски и Кавказки произход!!! Гърците идват от Африка и с сигурност Турците нямат от техния ген понеже Гърците не са натурални от Балканите.......... а Славяните не са етнос а Лингвистична Езикова група.......... все едно да кажеш на Латиносите(Индианците от тъй наречената Латинска Америка) че са Латинци по раса(няма как да стане понеже Латинския е езикова група а не расова или етническа)Коментиран от #165
19:52 13.02.2021
92 Абе, остави това
До коментар #89 от "Фрегата Лимнос":
ти най-добре знаеш какво и колко им е голямо на турците, да не казвам, че сигурно четат и малки деца. Ами кажи сменихте ли поличките на моряците отново с бели?19:53 13.02.2021
93 В Сирия руснаците са официално там
До коментар #87 от "ГруЮ":
В Либия са руски наемници, ако чвк Вагнер се броят за наемници.19:56 13.02.2021
94 Рико
Коментиран от #96, #98, #198
19:57 13.02.2021
95 GUASTATOYA
Коментиран от #166, #226
19:59 13.02.2021
96 Един
До коментар #94 от "Рико":
По-скоро ще стане обратното. Като гледам накъде се е запътила Европа, след няколко поколения ще заприлича на историческия Рим в съвременна Африка.Коментиран от #131
20:01 13.02.2021
97 paul61
Коментиран от #111
20:02 13.02.2021
98 GUASTATOYA
До коментар #94 от "Рико":
а Гърците в СУБ-САХАРСКА АФРИКА откъдето идват!!! така че бъде НАЙ-ЦИВИЛИЗОВАНО!!!!!20:03 13.02.2021
99 Брендилия
До коментар #88 от "GUASTATOYA":
Не си разбрал! Това е област Синдзян Уйгур. Между СССР и Китай е имало спор и СССР са я върнали в Китай. От 01.10.1955 е автономна, а България влиза в ООНации на 14.12.1955 по изрична заповед на СССРКоментиран от #106
20:04 13.02.2021
100 Stéphanie 🎲
До коментар #71 от "хихихихихи":
🥴🥴🥴🥴🧠?🙊🙈Браво супер си 😂😅 ти прочете ли какво си написал ?Кефиш много да знаеш добре се посмяхКоментиран от #167
20:06 13.02.2021
101 Брендилия
До коментар #85 от "Недей да присламчваш българите":
Съжалявам, че така изглежда коментара, но това са исторически факти..далечни-близки, това е положението..20:08 13.02.2021
102 Путин
20:08 13.02.2021
103 нико
До коментар #19 от "Турция притежава русия!":
мюсулмани ,но с руско мислене и патриотизъм !20:09 13.02.2021
104 Брендилия
До коментар #82 от "Истината":
Дори и да е така, както пишете, днес сме съседни държави. Факт..20:11 13.02.2021
105 paul61
Коментиран от #124
20:11 13.02.2021
106 GUASTATOYA
До коментар #99 от "Брендилия":
тази област която казваш вмомента е част от КНР а в съседство са Киргизстан и Монголия.... иначе съм виждал наживо Уйгури и да ти кажа доста са ми мургавички в първия момент ги помислих за Филипинци даже.... просто смес между Арабо-Пакистанци и Тюрки......20:14 13.02.2021
107 Константинопол
20:25 13.02.2021
108 Боко Тиквата
До коментар #65 от "Дебалцево":
Ти изглежда си пасивен....,а?!20:32 13.02.2021
109 Дрът коЗел
20:32 13.02.2021
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 Боко Тиквата
До коментар #97 от "paul61":
Да, Турция е микс от много племена приели исляма, както САЩ приели протестантството!Коментиран от #116
20:38 13.02.2021
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Юрий Гемпел
20:39 13.02.2021
115 Въххх
Коментиран от #118
20:40 13.02.2021
116 Брендилия
До коментар #111 от "Боко Тиквата":
Тая сбирщина там не може да излъчи религия. Нещо бъркаш?!20:44 13.02.2021
117 Боко Тиквата
До коментар #68 от "Onq s konq":
Сигурно лапаш на коня.... я!20:44 13.02.2021
118 Брендилия
До коментар #115 от "Въххх":
Лекичко с думичките, че тоя ритуал и едни други по-лоши го изпълняват.Коментиран от #121, #122, #168
20:46 13.02.2021
119 кръглоглав ушолет
20:47 13.02.2021
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 Севинч
До коментар #118 от "Брендилия":
щи наготвя катми ....👯👯20:49 13.02.2021
123 Този коментар е премахнат от модератор.
124 Хасан
До коментар #105 от "paul61":
Да ,но Кюрдистан не е имало в историята ..все едно Ирак21:01 13.02.2021
125 Gkbb
Коментиран от #133
21:02 13.02.2021
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 Хасан
До коментар #126 от "Stéphanie 🎲":
Обичам те мила моя. Ех, след козата разбира се.21:04 13.02.2021
128 Алфа Вълкът
Коментиран от #130, #132
21:07 13.02.2021
129 555
До коментар #52 от "Stéphanie 🎲":
тия данни ердо ли ти ги прати.....Коментиран от #140
21:12 13.02.2021
130 Брендилия
До коментар #128 от "Алфа Вълкът":
АЛФА Вълко, тук на Балканите е трябвало да се създаде Балкански съюз с водеща роля на България, но нашите от 1989 правят само клептокрация и поломиха не само държавата, а и съседите ни отнасят разни спорове. Разбираш ли ме?21:13 13.02.2021
131 Рико
До коментар #96 от "Един":
Дано грешиш. Европа прави основна грешка - пускаш гост, щом е дошъл с добро, да заповяда. Но е гост, не си делиш имота с него. Като цяло Европа до сега през вековете се е опазила, ако допуснем друго-ние сме прокълнатите поколения.21:16 13.02.2021
132 И аз не я
До коментар #128 от "Алфа Вълкът":
Виждам тази карта,жива провокация,Ердо е мужик,винаги в своите изказвания е подчертавал,че на Турция не и нужна чужда територия,като е имал предвид Сирия и Либия,а камоли Руска територия,статията е за балъциКоментиран от #135
21:18 13.02.2021
133 Рико
До коментар #125 от "Gkbb":
Знаеш ли каква им е доктрината? Всички мюсюлмани са турци; всички турци говорят на турски; всички говорещи турски са в една държава - Турция! Може да ти изглежда налудничаво,но това им е голямата цел.Коментиран от #134
21:24 13.02.2021
134 Алфа Вълкът
До коментар #133 от "Рико":
Аз я намерих веднага, но като кача снимка ми изчезва бутона публикувай. Иначе от България не взима нищо или много малко снимката е скрийншот. Взима цяла Гърция, целия Арабски полуостров, Египет и Либия. Както и изброените територии от статията!Коментиран от #136
21:32 13.02.2021
135 Алфа Вълкът
До коментар #132 от "И аз не я":
До #132Аз я намерих веднага, но като кача снимка ми изчезва бутона публикувай. Иначе от България не взима нищо или много малко снимката е скрийншот. Взима цяла Гърция, целия Арабски полуостров, Египет и Либия. Както и изброените територии от статията!
21:34 13.02.2021
136 и при мен се случва
До коментар #134 от "Алфа Вълкът":
Близо месец опцията за качване на снимки във Факти не работи само видео ,бутона публикувай изчезва .Мислих че е само при смартфон ,не съм пробвала от лаптоп дали действа .21:41 13.02.2021
137 Ние народа на бегето с радост ще
Коментиран от #145
21:41 13.02.2021
138 Турция българия дружба
Коментиран от #171
21:42 13.02.2021
139 Дедото
До коментар #23 от "Само питам":
Бе ти учил ли си история? Или гледаш само руска телевизия или си зомбиран комунист социалист. Без САЩ и Англия руснаците сега щяха да слугуват на германците говорейки немски. Явно не си гледал достатъчно обективни филми за втората световна война. А само руски и комунистически в България, но този манипулативен и лъжлив период мина отдавна. Ето един цитат на големия немски политик Ханс Дитрих Геншер. "По добре американци да те окупират отколкото руснаци да те освободят" . Без коментар истината боли по някой път другари.Коментиран от #224
21:42 13.02.2021
140 Stéphanie 🎲
До коментар #129 от "555":
Не ми дава никой инфо,смешно ми е не рабирам истина ли е или лъжа някой да взема пари от драсканици визирам русофилите 😉които са необективни !!!С извинение на другите ,просто пиша по дадена тема когато имам време коментар както всички тук нищо повече.Не съм маронетка ,зомби ,папагал ....някой да ми казва какво да мисля и пишаКоментиран от #174
21:45 13.02.2021
141 Я русский.
21:55 13.02.2021
142 Nnn
Всъщноат това повече приличаше на наказателни акции, а не на военни действия и основен потърпевш беше руската репутация! А нека само да припомня че във всички бивши мюсюлмански републики турски се говори повече от руски и за разлика от арабските страни там турците са по-добре дошли от руснаците! Путин допусна турците да успеят в кавказ за пръв път от 200 год. и това само разпали апетитите им!
Коментиран от #164
21:56 13.02.2021
143 Хлъц
Територия с огромни нефтени и газови находища,редки ценни метали, гранични територии със морски пространства,неразработени рудни изкопаеми за милиарди.Достатъчно е,да осъществи един пояс,основно базиращ и опиращ се на тюркизма, и самата Турция може да се превърне в неформален лидер на доста огромна територия. В икономиката, търговията със суровини,газ,нефт.Защото има огромно преимущество.Географски е единствената врата между Азия и Европа.
22:07 13.02.2021
144 ЭЭЭЭ
22:53 13.02.2021
145 Алфа Вълкът
До коментар #137 от "Ние народа на бегето с радост ще":
Не ни ще Ердоган, страх го е, че ще побългарим империята му. Цигански кючеци, поркане до козирката, далавери и кой колко може да изнесе от службата по джобовете!23:01 13.02.2021
146 Нямам срам
До коментар #24 от "Мюмюн":
А преди 1400 Крик е бил Български23:15 13.02.2021
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 кръглоглав ушолет
До коментар #147 от "Бай Ставри":
намайкати напудката23:28 13.02.2021
149 Този коментар е премахнат от модератор.
150 Лимонад Томатньй сок
23:37 13.02.2021
151 Ларëк ЛаФка
23:38 13.02.2021
152 Приказка
До коментар #35 от "Слава Україні":
Сталин изсели и изби Българите от Крим и засели татари. Крим е Български!23:51 13.02.2021
153 Най ми е забавно
До коментар #60 от "Само че":
Не когато се хващат на такива провокативни статии ,написани за тесногръди колхозници,а когато се хванат за гушата русофили и американофили ,кой е най -велик.За Турция е ясно имат исторически комплекси и не могат да се отърсят от робската си психология,но несподелената любов към американци и руснаци не ми е понятна...Няма такъв народ ...23:58 13.02.2021
154 Този коментар е премахнат от модератор.
155 Този коментар е премахнат от модератор.
156 Този коментар е премахнат от модератор.
157 Въххх
До коментар #39 от "Мюмюн":
Говорим, за реални исторически събития, а не за измислици. Тюркският хаганат е тюркско племенно обединение възникнало във Вътрешна Азия към средата на VI век. В разцвета си обхваща Централна Азия, Монголия и северен Китай. Основан е през 552 г. от гьоктюрките начело с Бумън хан от рода Ашина. Разпада се през 745 год. и Крим никога не е бил в пределите на този хаганат. Евтина турска пропаганда, за примати. Смехотворен лъжа е, че казаците били тюрки. Това е реално СЛАВЯНСКО население, обитаващо южните области на Велика Русь. Много ти е ниско нивото на познанието и много ти е обременено, от пантюркисткото влияние съзнанието азиатецо.Коментиран от #204
01:54 14.02.2021
158 Крим е руски
До коментар #41 от "Картата е вярна":
Няма такова, нещо карта за разширяване на влияние, в чужда държава. Това е чиста проба, агресивно поведение, спрямо тази държава. турция, винаги е имала желание да владее руски територии и в частност Крим. От общо 13 войни, между Русия и турция, 12 са печелени от Русия...!!! Средно азиатците, отново надигат глава, но този път, може да им е за последно.02:10 14.02.2021
159 Въххх
До коментар #154 от "Статистики":
Направихме си сметка....!!! Съвременната война приемате, нама да се води в ръкопашен бой. Съвременното оръжие, не се състои от копия и стрели. Руската армия е най-силната и боеспособни армия в света. Въоръжението й, няма аналог. Това ни е равносметката, но и вие си я направете добре. Да не стане така, че турция да спре да съществува. Имате и много други "доброжелатели"02:17 14.02.2021
160 Крим е руски
До коментар #84 от "Хасан":
В Крим може и да живеят татари, но не са мнозинство. Преобладаващото население е славянско. Защо, кюрдите да нямат своя държава, като преобладаващото население в Кюрдистан е кюрдско?Коментиран от #180
02:35 14.02.2021
161 вещ историк
До коментар #55 от "Брендилия":
Ти вероятно говориш, за прабългарите. Само, че от тях в съвременна България нищо не е останало освен името. Прабългарите само след три поколения са притопени от славянското население, на създадената преди повече от 1300 години държава. Българския народ е славянски народ и няма нищо общо в произхода си и по-принцип с турците. Всичко друго е преднамерена пропаганда... Толкоз!!!02:44 14.02.2021
162 Контра
До коментар #72 от "Явно не знаеш":
Освен, да рисуват карти, турците друго не могат да правят. Не си приписвайте, някакви заслуги за Карабах.02:51 14.02.2021
163 кривак
До коментар #78 от "Брендилия":
Ти истирията в Уикипедия ли я учиш примате. Чета ти измислиците и все повече се убеждавам, че не си се изкачил по-високо от първото стъпало на човешкото развитие. Това обече, не се отнася само за тебе, нищо лично. Това е характерно за цялата ти на*ция.03:03 14.02.2021
164 Този коментар е премахнат от модератор.
165 истината
До коментар #91 от "GUASTATOYA":
е, че според класическата наука, за произхода на всяка племенно-народна група се съди по майчиния език. Славяните са племенна група и сравнението с латиносите не е подходящо.03:11 14.02.2021
166 истината
До коментар #95 от "GUASTATOYA":
е, че няма такъв народ, кат траките. Само лингвистична група.......03:15 14.02.2021
167 хах
До коментар #100 от "Stéphanie 🎲":
та ти освен да се посмееш, не си способна на друго......03:18 14.02.2021
168 Въххх
До коментар #118 от "Брендилия":
Дуичките, са за да се казват нещата такива, каквито са. Иначе, заплахите тук и по Нета са нещо обичайно. Комплексарите, безстрашно си избиват комплексите така.Иначе можеш да си пишеш небивалиците, никой не ти обръща внимание!
03:29 14.02.2021
169 Този коментар е премахнат от модератор.
170 Този коментар е премахнат от модератор.
171 БОЛШЕВИК
До коментар #138 от "Турция българия дружба":
Такова животно българо турска дружба не съществува. Не е имало, няма как и да има!03:44 14.02.2021
172 Този коментар е премахнат от модератор.
173 Този коментар е премахнат от модератор.
174 Този коментар е премахнат от модератор.
175 Факт
До коментар #89 от "Фрегата Лимнос":
Преди 4 дена в интервю на Мицотакис журналиста го пита дали Гърция и Турция са стигнали до горещ инцидент. Мицотакис отговори че когато положението ставало напечено турците винаги правиха крачка на зад.Никой от турската страна не опроверга изявлението му а Мицотакис е сериозен политик и не говори глупости на вятара. Точно това се случи и с фрегата ЛимносКоментиран от #181, #182
04:00 14.02.2021
176 Този коментар е премахнат от модератор.
177 Този коментар е премахнат от модератор.
178 666
До коментар #18 от "Само":
Коя е първата по сила армия,ако руската е втора?Коментиран от #183
08:07 14.02.2021
179 Този коментар е премахнат от модератор.
180 Хасан
До коментар #160 от "Крим е руски":
В Пазарджик преобладаващото население са ромите и дай да направим Ромска република по подобие на Донецка РепубликаКоментиран от #188
08:11 14.02.2021
181 биби
До коментар #175 от "Факт":
тоя не е в ред.то турската армия няма да се сражава с гръцките мишки.ще им пусне ловната дружина наброяваща 265000 хил.души.то турците мичо не го вземат на сериозно затова и няма коментар о турска страна.затова ли мичо орева орталъка.нямаше врата която дане е чукнала за помощ срещу турците.08:14 14.02.2021
182 Хасан
До коментар #175 от "Факт":
Мицотакис е кръгла нула ..като Костов ..той е подставено лице на западната олигархия ..как им се иска да изкарат газ от турски териториални води и да продават на 83 милионна Турция както тока от български Тецове се продават на български граждани от американски фирми08:16 14.02.2021
183 Питагор
До коментар #178 от "666":
Знаем от историята , че първата по сила армия , за конкретният исторически етап , винаги напада втората по сила руска армия в големите световни войни . Съответно руската армия ги натрепва , и ги праща в историята . Значи по пътя на логиката руската армия е винаги втора по сила , до момента в който не бъде нападната от първата сила . Може да се изведе като теорема , следствието от която гласи - Руската армия е винаги втора по сила.Коментиран от #185
09:03 14.02.2021
184 Киро
Групичка кремълски тролове без регистрации шляпат глупости и се лайкват един друг!
Пфуууу!
Коментиран от #190
09:37 14.02.2021
185 Хасан
До коментар #183 от "Питагор":
Ами Руската империя за да се справи с Османската почнала да подстрекава българи,сърби,арменци,гърци ,грузинци срещу турците за да отслаби и да заграби територии като използва панславизма и православието ...същото са направили и англичани,французи и италианци ..уж са" освобождавали " от турци но сами са се настанявали ..и сега турците набраха мощ и правят същото ..искат да освободят татари,чеченци,дагестанци,уйгури,либийци,сирийци от руско и западно владичествоКоментиран от #186, #194
09:40 14.02.2021
186 Трол
До коментар #185 от "Хасан":
Руската империя от петнайсетина войни с Османската е изгубила две. Във всичките войни Франция и Англия са били на страната на Турция. За справка Асенчо-Кримските войни!Коментиран от #187
09:48 14.02.2021
187 Троле
До коментар #186 от "Трол":
Не е важно колко войни са спечелени или изгубени,важното е да имаш смелостта да воюваш,и днес е същотото,Турчина има смелостта да воюва с всички страни,без изключениеКоментиран от #202, #205
09:56 14.02.2021
188 как
До коментар #180 от "Хасан":
С тия плоски измислени и не отговарящи на истината примери, можеш да мислиш, че някой ще те вземе на сериозно. Видно мисленето, не е най-силната ти страна.09:56 14.02.2021
189 АМЧИ ТО
10:02 14.02.2021
190 Този коментар е премахнат от модератор.
191 ТАКА Е
Прeмиeрът в ocтaвкa Бoйкo Бoриcoв c кoмeнтaр cлeд кoнcултaциитe при прeмиeрa
Нe cи пoжeлaвaй жeнaтa нa ближния, зaщoтo мoжe дa cтaнe твoя."
10:03 14.02.2021
192 Падналия Ангел
До коментар #30 от "другарят":
От преди 30 годин сме им паднали .Още със разрешаването на протурски партии ,телевизии и обгрижване на римлянското малцинство дето се писа сичкото Мюсли и Турчин. Дианета не спи за разлика от наще попове дето тогава се изпокараха и до сега Бентлито не могат да си разделят. Ама онея с уговорките отново да сме под тяхно икономическо и друго робство ,с религия проповядваща че те са висши същества и надъхване за извънземни облаги печелят и душите на ромляните. Подготовка в стил един чичко от миналото с особенни мустачки и вдигната ръка. Този от юг и той с негов жест още в началото на диктатурата . Единствено ,че сме в пълна разруха и толкова беден пръснат народ ни спасява , а потоците от пари и облаги си вървят към Турски фирми . Кво да вземе от народа-то не остана . Освен и без тези 300 евро минимални заплати да останем и да работим "ангария" . Ми тя сегашната наща е с повече по вид глоби ,санкции и данъци . Я излез с колата се разходи или вземи ,че озакони всичко по нея. Найшли кога ще си купиш нови зимни гуми от добра марка ? а знаеш ли на какъв език трябва да говориш в цели области на държавата ни загрижена ,за да си намериш работа или да си купиш нещо от магазина ? Многострадална България не е София. Цели области са с надписи и табели на Турски и трудно ще разбереш коя фирма или помещение за какво е. Та в коя Европа сме питам? В Турската ли? Не им трябва и няма нужда от война и инвазия по друг начин в наша територия щом имат политиците ни от всякакви10:05 14.02.2021
193 радост
10:07 14.02.2021
194 дебицил
До коментар #185 от "Хасан":
от *репко ти не си ли чувал, че турците са подложи и на геноцид терор и унижение всички европейски християнски народи, чиито земи са завладели с огън и ятаган. Самите вие, рез*няците сте настроили сърби, българи, хървати, гърци и много други, да ви ненавиждат. Вие сте били чуждо тяло за Европа и продължавате да сте такова. Истината е, че не сте европейци и нямате нищо общо с европейските и християнски ценности и култура. Да някои европейски държави, са подкрепяли турция, но това е било защото са я ползвали, за свои интереси срещу Русия. Хайде у лево и марш в Мала Азия, с цялата ти елементарна пропаганда.Коментиран от #197, #199
10:16 14.02.2021
195 Бат Мишо
До коментар #34 от "де юре":
Точно така и тая армия държи прикована основната сила на Японците Манджурската армия10:20 14.02.2021
196 1234
10:32 14.02.2021
197 Хасан
До коментар #194 от "дебицил":
Ами и англосаксонците са чуждо тяло в Северна и Южна Америка ,в Австралия и Африка ..руснаците са чуждо тяло в Кавказ и Балтиките ..даже в Украйна ..представяш ли си украинец си ,искаш да си говориш на украински и да си имаш украинска култура а руснака те обвинява че си фашист10:41 14.02.2021
198 Хасан
До коментар #94 от "Рико":
Ами по твойта логика и Сащ да се прибере на континента ,Франция да се откаже от колониите си а Англия е да си на острова ,Израел да напусне окупираните арабски земи ...ще стане ли?10:43 14.02.2021
199 Тоа па,дебил
До коментар #194 от "дебицил":
Големия Европеец,по смешно нещо не бях чул пхахаха,ей гиди балканджи Йово,за 500 г не стана Българин,а изведнъж за 13 г вече си Европеец хахаха,по-полека оправи си калпака😂10:43 14.02.2021
200 Един
До коментар #7 от "Булгур":
Единственото, което знаеш е, че си много умен, като амеба.10:44 14.02.2021
201 ПСФ
Коментиран от #207
11:07 14.02.2021
202 Урко
До коментар #187 от "Троле":
Блястяща мисъл. Щом няма значение, дали ще печелиш войните, какъв е смисъла да се воюва...??? За да не се скучае ли??? Смешки.... от вечеринки...Коментиран от #208
11:24 14.02.2021
203 ФАКТ
11:27 14.02.2021
204 Гост
До коментар #157 от "Въххх":
На какъв език говорят казаците ??Коментиран от #206
11:32 14.02.2021
205 Сун Дзъ
До коментар #187 от "Троле":
Побеждаващите воини първо печелят и след това отиват на война, а победените воини отиват на война и след това се опитват да спечелят.11:37 14.02.2021
206 Трол
До коментар #204 от "Гост":
Казаците говорят на руски, казахите на тюркски, но доста по различен от турския. Няма вокална хармония, падежите са с други окончания, повлиян е от монголския и китайския.11:42 14.02.2021
207 КОЙ
До коментар #201 от "ПСФ":
Там пазаруват едни небългари и идиоти,а няма емигранти щото Меркел даде едни 5-милярда евро. Просто нашия министър се нагъзи уж той спрял миграцията.Пак нашите политици ни продадоха заради собствени облаги.И разбери турция е враг.Коментиран от #209
11:54 14.02.2021
208 Ами
До коментар #202 от "Урко":
Турците воюват,защото винаги са ги нападали лешоядите,чети малко за войните и причините,тогава ще разберешКоментиран от #210
12:05 14.02.2021
209 Турция
До коментар #207 от "КОЙ":
Ако беше враг досега да ти е изчезнала родата,щом си се запазил 500 г значи?обиждаш Българите,които отиват в Турция да се лекуват,пазаруват или почиват,явно живееш на село,време е да излезнеш от колибата си,много си далеч от истината и те съветвам поне малко образование(1 крачка напред,5 назад си)Коментиран от #213
12:12 14.02.2021
210 Този коментар е премахнат от модератор.
211 Хасан
До коментар #210 от "Въххх":
Турците докараха на Европа хигиена и човечност ..кой ти направи градските бани? Мръсотия беше по цяла Европа ..епидемии и болестиКоментиран от #214, #215
12:34 14.02.2021
212 Не трий бе
2050 г. Русия - 130 млн. души, предимно възрастни и пенсионери.
Сами си направете сметка.
Коментиран от #216, #218
12:39 14.02.2021
213 КОЙ
До коментар #209 от "Турция":
Ули.гофрен, Турция е враг и това не подлежи на съмнение.Родата ми се е запазила, не благодарение на турците, а въпреки геноцида от страна на турците. Родата ми се е запазила, също така, поради нежеланието на предците ми да живеят в една изостанала азиатска империя, с която не са имали нищо общо и са се борили с оръжие за освобождението си. Родата ми се е запазила, защото има зад гърба си един близък братски народ, който малко преди физическото й унищожение, ни пристигна на помощ и ни освободи от омразните поробители. С това не искам да обидя никой. Това е истината. Твоята пропаганда я пробутвай на друго место. Между българите има и много заблудени, които ходейки на пазар в турция си мислят, че много ще спечелят. Това обаче е резултат, на грешната политика в БГ през последните 30 год. и от турската пропаганда. Те обаче, не са толкова много, болшинството от тези хора са ти сънародници и едно друго малцинство, които по стечение на обстоятелствата също населяват България. Толкоз...!!!Коментиран от #221, #230, #231, #239
12:44 14.02.2021
214 Този коментар е премахнат от модератор.
215 абе неук
До коментар #211 от "Хасан":
Баните-наследство от ИРИ! Донесли тюрките номади от степите на средна Азия в едно с юртите и мраморни бани на колела!12:52 14.02.2021
216 Този коментар е премахнат от модератор.
217 ИМПЕРИЯ
Коментиран от #219, #220, #245
13:01 14.02.2021
218 Тоя път няма
До коментар #212 от "Не трий бе":
Сметката си я направихме добре.. !!! Жалки напъни на велики нищо.жества...!!!Препоръчително е вие също да си направите сметката, срещу кой тръгвате за пореден път. Винаги, когато сте получавали видения, че сте много велики, сте получавали шумни плесници и сте се прибирали обратно, в каменистите полета на Мала Азия
13:05 14.02.2021
219 Мания
До коментар #217 от "ИМПЕРИЯ":
Няма такова нещо...!!! Това е поредната заблуда...!!! Дипломацията на турция е продиктувана от страх към великите сили на деня...!!! Вътрешните проблеми на турция, дават широко отражение на руската външна политика...!!! Турция клекна и пред Гърция. Трепери от това, какво ще кажат и направят Великите сили.Коментиран от #246
13:10 14.02.2021
220 КGewehr
До коментар #217 от "ИМПЕРИЯ":
Нищо притеснително, свинското месо е най-предпочитано от българите.13:14 14.02.2021
221 Филите на Шипка
До коментар #213 от "КОЙ":
Люта битка се води между "филите" на Шипка. Русофили, туркофили, ромофили, макефили и още една дузина робофили са се хванали гуша за гуша, та чак убиха екологията, оти камъни и дърве изчезнаха там. Да видим кой пръв ще пристигне " со гръм"; Радецки или Османски, или солджърс чорний ще ревне гороломно: "Пошли все на......, маскари "! Аман, Асвабадители, елате, плийз, докато труповете мъртви не са фръкнали завчаска !Коментиран от #236
13:18 14.02.2021
222 Уплашиха
13:24 14.02.2021
223 Гост
До коментар #2 от "Бандера":
И?! Турция и ислям не е едно и също! Забележи, че населението изповядващи ислям в Русия, не желае Турция. А, Русия е многонационална федерация. Капиш?!Коментиран от #225
13:55 14.02.2021
224 Тъпан
До коментар #139 от "Дедото":
чети осмесли и след това пиши.14:10 14.02.2021
225 Мехмед
До коментар #223 от "Гост":
Mюсюлманите в Руската Федерация са основно тюркоезични, т.е.братовчеди на турците. Останалите, също така и руснаците нямат проблеми с нас. Те да не са ганювци.
Коментиран от #237
14:11 14.02.2021
226 Лингвист
До коментар #95 от "GUASTATOYA":
Лингвистичен и езиков е едно и също, колега.15:05 14.02.2021
227 анаЛдолУ
До коментар #31 от "Ха ха":
Точното им наименование е анаЛдолУи амджикистан или мисиркистан15:12 14.02.2021
228 До тъпият Бандера
До коментар #2 от "Бандера":
А бре фашисте...,малко ти е акъла да разбереш,че това е тънка дипломатична заигравка на Путин с Ердоган...!Ама кво се чудя...- требе и акъл за дипломацията,а не само дрънкане на мускули и оръжия ...Коментиран от #233, #250
15:14 14.02.2021
229 Реалист
Коментиран от #232, #234
15:21 14.02.2021
230 Добре
До коментар #213 от "КОЙ":
Да се мразим тогава,щом Турчина ти е враг,къв ти е проблема,и Българина е мой враг,е ии?кво печелим?Казваш геноцид,то ако беше геноцид щеше да се приключи за 5 дена,а не 500 г,напротив геноцида е извършен от ваша страна,убивахте тукашните Турци,сменяхте имена,вкарвахте ги в Белене и по най жестокия начин убивахте,забранено беше да се говори на Турски и да се слуша музика Турска,с Турско име не можеше да се запишеш в училище,мога да ти изброя още един куп неща.Питай дядо си да видим той какво ще каже за Османците,дали е имало такива зверски убийства и всякакви забрани.Верно зад гърба си имаш братски народ,но той дойде и те пороби,който го плюете в момента,сега робувате на Европейците,ще дойде ден и тях ще ги плюете,помни ми думатаКоментиран от #238, #252
15:41 14.02.2021
231 Хасан
До коментар #213 от "КОЙ":
Като динозавър на изчезване си15:43 14.02.2021
232 Трябва да се ограмотиш
До коментар #229 от "Реалист":
Ниско образование?15:45 14.02.2021
233 Рико
До коментар #228 от "До тъпият Бандера":
Турците им свалиха самолет и убиха публично посланник. Какво последва? Онзи страхлив кремълски плъх ,за две седмици три пъти ходи в Анкара да се покланя на Ердоган.15:46 14.02.2021
234 Хасан
До коментар #229 от "Реалист":
Аскера е единствената редовна която не е победена от партизани ...Червената армия беше разбита в Афганистан от муджадахидини ,Американската беше разбита в Виетнам от партизаниКоментиран от #240
15:48 14.02.2021
235 Хасан
15:57 14.02.2021
236 КОЙ
До коментар #221 от "Филите на Шипка":
Вече се знае всичко...!!! Ти си чакай без роднико...!!! Позакъснял си, но не пречи да чакаш...!!!!16:09 14.02.2021
237 ГанЮ
До коментар #225 от "Мехмед":
Това, че руснаците нямат и не могат да имат проблеми с вас рез. няците е сигурно, но е още по-сигурно, че вие може да имате проблеми с руснаците.!!16:14 14.02.2021
238 КОЙ
До коментар #230 от "Добре":
Това са твои фантазии, че всичко е можело да приключи за 5 дни. 500 години, не сте успели, ти ми говориш за 5 дни. Не се опитвай да прехвърли проблема на друго место. Тая антибългарска реторика от страна на шепа западни подлоги, няма да промени нищо. След освобождаване, на България от турското робство, никой друг не е поробвал България. Това е съвсем сигурно. България стана васална и колониална държава, от 30 години насам. Точно, краварските и соросоидните лакеи поробиха и продадоха интересите на народа. Но те не са народа и са шепа, родоотстъпници.Вие сте им подгласници и потривате ръце,чакайки удобен момент, за да ползите България отново. Всичко това, обаче е под контрол и тези своеволия няма да продължат още дълго време. България е малка, а българите са малобройни но с Русия сме по-силни.....!!!!Коментиран от #242, #247
16:34 14.02.2021
239 Мъка, брато, мъкааааа !
До коментар #213 от "КОЙ":
Юнакът Бълвански така яростно се съпротивлява, че никаква сила не е в състояние да го освободи от неговата светая светих- РОБСТВОТО.Коментиран от #241
16:38 14.02.2021
240 Въххх
До коментар #234 от "Хасан":
Поредната, сентенция на анкарския трол. Въпросът тук не е вашата армия дали е побеждавала или не срещу партизани. Въпроса се състои в това, че редовната турска армия е губила много повече войни с други редовни армии отколкото, е печелила такиваКоментиран от #243
16:41 14.02.2021
241 Робббб
До коментар #239 от "Мъка, брато, мъкааааа !":
Освободения роб, цени свободата....!!! Ти нали не си роб? Кротувай в Мала Азия зомбиран от от налудничави идеи за величие. Мечтай си за велика империя и мизерствай...!!16:47 14.02.2021
242 ПАВЛОВ
До коментар #238 от "КОЙ":
Спасиба, сабачки маи ! А сега си избършете пяната около зурлите и натиснете с муцунки червеното копче, за да ви напълни, Маша, ялаците с каша. Не се тръшкайте, ей ; новините за Турция тепърва ще се обогатяват.17:02 14.02.2021
243 Хасан
До коментар #240 от "Въххх":
Ами то е като Левски и ЦСКА ..17:04 14.02.2021
244 Кочината се тресе та дрънка😂😂😂😂
Коментиран от #251
17:07 14.02.2021
245 Роко
До коментар #217 от "ИМПЕРИЯ":
Тошко тъпото не беше ли кравар?17:46 14.02.2021
246 Роко
До коментар #219 от "Мания":
Пич в последните пет години турската външна политика се заключва само в едно бии руската мутра където я видиш и при това доста успешно я бият. Точно затова на турското предизвикателство отговаря треторазряден чиновник от далечната провинция от които нищо не зависи а от Кремъл си мълчат (кво да се прави когато зависиш от някого не може да му повишаваш глас)17:53 14.02.2021
247 Добре
До коментар #238 от "КОЙ":
Не искам да споея с теб,защото е безполезно и няма да успеем са се разберем,жив и здрав да си17:53 14.02.2021
248 Хасан
22:03 14.02.2021
249 Рико
Коментиран от #257
22:53 14.02.2021
250 Рико
До коментар #228 от "До тъпият Бандера":
От новините 12/02/21 "Джихадисти подготвят престъпления на руска територия" Москва седи върху 20 млн кв км динамит. И когато експлодира, никой няма да помни кой и защо е драснал клечката. Тръгне ли една плочка от шареното и огромно домино РФ, няма да спре до крайното насищане на експлозията. Разпуснете доброволно този Франкенщайн, защото ако тръгне отдолу, жив руснак няма да остане, за да оплаква Россссииййй.23:20 14.02.2021
251 Стрелец
До коментар #244 от "Кочината се тресе та дрънка😂😂😂😂":
Леле каква свещенна простота!02:37 15.02.2021
252 Стрелец
До коментар #230 от "Добре":
И заемахте местата в университетите с квоти вместо да сте както останалите българи приемани след издържани изпити.Коментиран от #253
02:43 15.02.2021
253 Хасан
До коментар #252 от "Стрелец":
Това беше идеологично ..искаха да се създадат образовани турски комунисти и чрез тях да се повлияе на натовска Турция и тя да излезе от Западния отбор или да се дестабилизира08:10 15.02.2021
254 ттт
До коментар #2 от "Бандера":
Мусюлманите в Русия имат същите права, каквито имат християни, евреи, будисти, атеисти и т.н..Коментиран от #256
15:24 15.02.2021
255 Този коментар е премахнат от модератор.
256 Този коментар е премахнат от модератор.
257 Станислав
До коментар #249 от "Рико":
Как сказал Путин - "Граница России нигде не заканчивается" (С). Живите с этим, НАТОвцы😄20:16 16.02.2021
258 Макс
До коментар #19 от "Турция притежава русия!":
Половина населения Москвы, даже больше - мусульмане???Господи, да не оскудеют земли Болгарские дураками. Вас в гугле забанили что-ли? Ну неужели проще верить в откровенную ересь, чем поискать цифры в интернете?
И для таких "влажных мечтателей", рекомендую поинтересоваться, что делали испокон веков русские мусульмане, с вторженцами любой же веры, в т.ч. и той же. Резали их во славу Аллаха и государства Российского с превеликим тщанием )))
20:58 16.02.2021