Last news in Fakti
  Тема: Украйна

30 Март, 2022 11:21 15 663 308

Русия: В рубли ще купувате не само газ, но и стоки

  • газ-
  • русия-
  • руска дума-
  • рубли-
  • стоки-
  • война-
  • украйна-
  • вячеслав володин

Европейските държави имат всички пазарни възможности да плащат в рубли

Русия: В рубли ще купувате не само газ, но и стоки - 1
Снимка: БГНЕС/ EPA

Председателят на Държавната дума Вячеслав Володин смята, че би било правилно да се разшири списъкът на стоките, изнасяни за рубли, включително продажбата на зърно, петрол, торове, метали и дървен материал.

„Европейските държави имат всички пазарни възможности да плащат в рубли. В това няма трагедия. Ситуацията е много по-лоша, когато има пари, но няма стоки. Ако искате да получавате газ, потърсете рубли“, написа той в своя Telegram канал.

Още новини от Украйна

Володин отбеляза, че руският президент Владимир Путин е взел правилното решение да прехвърли плащанията за доставки на газ към неприятелските страни в рубли. „Депутатите на Държавната дума подкрепят решението“, добави той. Говорителят на Държавната дума също така подчерта, че европейските политици трябва да спрат да търсят извинения, защо техните страни не могат да плащат в рубли. „Те самите направиха всичко, за да подкопаят доверието в долара и еврото, така че Русия да откаже да извършва взаимни разплащания в тези валути“, каза той.

"В тази връзка се обръщам към колегите от националните парламенти на неприятелските страни. Вземете по-сериозно въпроса за разплащанията в рубли. С политиката на санкции, опитвайки се да ни изолирате, вие се изолирате. Трябва да отговаряте за решенията, които взимате“, завърши Володин.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 209 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Не се ослушвайте!

    292 29 Отговор
    Шегите свършват на 1 април!Денят на Шегата..

    Коментиран от #84, #90, #199

  • 3 дгреге

    114 319 Отговор
    Дръжте си ги при вас стоките тогава!
    Егати наглите комунисти б....

    Коментиран от #12, #109, #117, #170, #176, #302

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Урюрвкос

    231 32 Отговор
    ако нямате рубли може в злато, даже е изгодно олиото скочи два пъти а златото 10-15%
  • 8 д34ет56

    64 210 Отговор

    До коментар #1 от "Дръжте си":

    "Токсични барели. Русия няма къде да съхранява непродадения петрол"
    статия

    Коментиран от #165

  • 9 Българин

    74 152 Отговор
    И Ладите ви, и телевизорите ви,и климатиците ви......
  • 10 гост

    26 104 Отговор

    До коментар #5 от "Хахаха":

    Това за орките ли имаше предвид ?? Точно това ще правят , само гледай , хахаххах !!

    Коментиран от #24, #308

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 До Автора

    229 29 Отговор

    До коментар #3 от "дгреге":

    А Великобритания която взе от Руските олигарси 500 милиарда каква е?!

    Коментиран от #77, #114

  • 13 Лондон/Вашингтон

    80 249 Отговор
    Никой няма да плаща в рубли,тотална икономическа и международна изолация на раша,банкрута им е неизбежен

    Коментиран от #20, #30, #115, #213

  • 14 Това

    164 16 Отговор
    е много яко !!!
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 р345

    39 113 Отговор

    До коментар #11 от "Ала бала":

    Верно ли, а до две седмици като не си получиш копейките, каква ще пееш?

    Коментиран от #137

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 66666666

    53 142 Отговор

    До коментар #13 от "Лондон/Вашингтон":

    И нищо произведено в русия не купувам!

    Коментиран от #52, #218, #262

  • 21 Фриман

    204 43 Отговор
    Сега заради тъпата политика със санкции народа ще страда. Плащайте в рубли, защото следващата стъпка е спиране на доставките! Русия ще продава газта другаде, а ние откъде ще го вземем?

    Коментиран от #33, #44, #118, #131

  • 22 333

    183 34 Отговор
    Европа и САЩ в дупката.Излизане само ако дадат рубли!Байдън, чу ли?

    Коментиран от #67

  • 23 Това беше очаквано

    175 27 Отговор
    лошото е, че сме в този списък, а за всички в този списък, ще има доста лоши икономически последствия!
  • 24 Даааааа

    84 22 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Абсолютно! За орките от Европа! Само гледай!
  • 25 До Автора

    175 16 Отговор
    Даже трябва да се плаща газа авансово как ние си платихме самолетите които ще дойдат друг път!

    Коментиран от #39

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 р345

    52 141 Отговор

    До коментар #17 от "Руснак":

    Дали ще спре а? Помниш ли желязната завеса преди 1990 г., чии икономики банкрутираха, съветските или западните?
    А тогава го имаше СИВ, и всичко отиваше в посока ссср, а сега мислиш че руснаците ще се оправят ли, ама друг път!
    Европа пак ще живее без техните "стоки"!

    Коментиран от #172

  • 28 Сандо

    160 28 Отговор
    Превъзпитанието на западните хулигани започва.Те се дърпат,но с добра дума и дрянова пръчка се постигат прекрасни резултати.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Учуден

    165 27 Отговор

    До коментар #13 от "Лондон/Вашингтон":

    Байдън ти ли си бре? Русия вече подписаха договори за газопроводи с Китай и Индия, които са 1/3 от световното население, подписаха договори за продажба на военна техника с Малайзия, предстои подписването и на такива със страните от Южна Америка, Африка и Близкия изток. От тези санкции май изолирани се оказаха само САЩ и ЕС.

    Коментиран от #209

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Треска ме тресе

    81 12 Отговор
    Сън не ме лови!От къде ще намерим рубли?
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Ха ха ха ха ха

    42 3 Отговор

    До коментар #26 от "Потребител":

    Ами колкото струва един американски:)))
  • 36 Явно лудостта в русия

    26 73 Отговор
    Е масова 🤣🤣🤣
  • 37 ДжафДжаф

    119 14 Отговор
    Краварите изчакаха Меркел да се махне и почнаха. За съжаление на този Шолц ще са му необходими поне няколко години за да се трансформира от политик в държавник. Петрорублата може и да подпомогне процеса, но пък кой знае. Тамън германците сколасаха да си създадат нов- 4-ти Райх, при това този път без война и англосаксите пак ги цапардосаха. Очевидно са готови на всичко само и само да не позволят съюз Германия- Русия. Чудя се само този внук на офицер от СС, кой мрази повече- англосаксите или руснаците!?

    Коментиран от #250

  • 38 Бгг

    62 7 Отговор
    За нас няма значение в какво ще плащаме. Е освен ако не е в левове, ама това няма да стане.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 айде сга

    79 10 Отговор
    таз новина ма искефи ! Амчи сга кво прайме, а ?
  • 42 Нема рубли

    36 39 Отговор
    За два дни Сидеров и Гаджева изкупиха всички рубли.Милиардери станаха.За Копейкин не останах
  • 43 Американски бумеранг

    118 12 Отговор
    Може би малко пари ще спечелят от оръжието, но цената е жестока - Ес е дестабилизиран, Украина е унищожена, опонентите по цял свят са активизирани и се обединяват, доларът си отива, променят се правилата които крепят световната хегемония, създадоха тотална криза.
  • 44 Ами просто е но не е за прости

    17 56 Отговор

    До коментар #21 от "Фриман":

    Ще го вземем от другаде🤣🤣🤣

    Коментиран от #64, #75, #122

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 ДА ИЗМЕТЕМ крадливата пасмина ГЕРБ

    108 17 Отговор
    Как сами си го нахлузихме с този ЕС...
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Анонимен

    75 7 Отговор

    До коментар #15 от "#рублъйНЕТ":

    С какво ще платиш бе, фантазьор? С тухли "четворки" ли?
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 То хубаво ама

    28 70 Отговор
    Наташките в еврокопторите не сакат рубъли, все долари и евро искат, а всички знаем, че те са основната експортна стока на рашкаговняшка 🤣🤣🤣🤣

    Коментиран от #113

  • 51 Рошко

    97 11 Отговор
    Скоро ротшилд ще се побърка, отдавна казвам че толарето е на изживяване. Едно не разбраха евреите че земята и хората са най ценния ресурс а не нещо напечатана от нищо
  • 52 оня

    87 11 Отговор

    До коментар #20 от "66666666":

    Купуваш и то много продукти произведени с руски ресурси:))
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 дааа

    57 11 Отговор

    До коментар #11 от "Ала бала":

    и хора ще играете
    и песен за партията ще пеете
  • 56 тц тц

    113 14 Отговор

    До коментар #33 от "р345":

    Ами не знам къде ще го продава...новия газопровод Русия Китай ще е за 500 милиарда кубика газ, този в ЕС е за 200 милиарда, населението на ЕС е 500 милиона, на Китай 1.3 милиарда, сега прибави и газопровода към Индия и се отдай на размишления.

    Коментиран от #140, #177, #185

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Павел Николаев

    118 17 Отговор
    Абе вчера четох новини, че Полша веднага се отказва от въглища и нефт от Русия. Днеска чета, че щели да се постарят до края на годината... Стой та гледай каква комедия предстои :)
  • 59 Външен дълг

    29 31 Отговор
    Ама нещо и онзи ден пропуснаха да си платят вноската по дълга в рубли... Защо ли???
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 КАКВИ РУБЛИ

    22 62 Отговор
    ИМА ЛИ ВЕЧЕ ТАКАВА ПАРИЧНА ЕДЕНИЦА.

    Коментиран от #73

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 666

    20 53 Отговор
    По добре да плащаме с тоалетна хартия тя е по скъпа от рублите и по мека. хаха🖕🖕🖕🖕🤩🤩🤩
  • 66 НЕ НИ ТРЯБВАТ НИТО

    29 59 Отговор
    ВАШИТЕ ГЛУПАВИ СТОКИ НИТО ТЪПИТЕ РУБЛИ.
  • 67 Иван

    21 48 Отговор

    До коментар #22 от "333":

    А какво е това "рубли" ?

    Коментиран от #78

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Путлер

    15 40 Отговор
    Троловете вече отдавна ги изнасяме с рубли
  • 70 Морски

    92 15 Отговор
    Браво!Набиите им го здраво на европейските джендъри да им държи и боли дълго.Следващия път да знаят какви са последствията когато си васал и подлога на САЩ!

    Коментиран от #260

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Сибир замина в Чайна, Курилите са наред!

    13 53 Отговор

    До коментар #61 от "КАКВИ РУБЛИ":

    Има още, и то доста добре катери към нулата!
  • 74 ззз

    36 6 Отговор
    Иде вече фалита ! Около година ,най много !

    Коментиран от #98

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Хахаха

    20 61 Отговор
    Тия се закопават все повече в л@йната. Повечето знаем как завърши предното противопоставяне на запада и опитите рублата да стане конвертируема, завърши с пълен колапс на системата с последващо разпадане на сесесерето. Сега ще се разпадне и пед...пардон федерацията
  • 77 тамън де,

    13 40 Отговор

    До коментар #12 от "До Автора":

    да си платят боингите с тия пари. боингите,дет ги зеха на лизинг и не щат да ги връщат

    Коментиран от #141

  • 78 оня

    25 1 Отговор

    До коментар #67 от "Иван":

    Има време, ще разбереш:))
  • 79 Костя Рубльов

    19 41 Отговор
    Продавам рубли в чували,че требва нова къщичка да купя
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 МНОГО СКОРО

    21 66 Отговор
    НИКОЙ НЯМА ДА ИСКА ДА ТЪРГУВА С РУБЛИ, ОЩЕ МАЛКО ДА КЛЕКНЕ ИКОНОМИКАТА НА РУСИЯИ ЧАО.
  • 82 Симо

    18 36 Отговор
    А денги за войната ?Аткуда бре ….
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Фермер

    54 10 Отговор

    До коментар #2 от "Не се ослушвайте!":

    България не умира,а е убивана,
    унищожавана и продавана.
    А хората които я убиват и продават имат имена и адреси!
    06.04.22г. от 12:00ч.
  • 85 Иво

    42 10 Отговор
    Е това е супер ! Сега ще стане интересно и болезнено
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Само питам

    37 0 Отговор

    До коментар #54 от "Клинтън":

    Ти ли за спазване на договори ще говориш?
  • 89 Доларът

    48 10 Отговор
    84 рубли и продължава да пада...

    Коментиран от #101

  • 90 Ха-ха-ха!

    24 63 Отговор

    До коментар #2 от "Не се ослушвайте!":

    Кой купува руски стоки?Та те не струват нищо кат потребителна стойност

    Коментиран от #129, #279

  • 91 Хаха

    38 1 Отговор
    Реалността обаче е друга, всички искаме едно но получаваме друго.
  • 92 Ай сифон бе

    20 40 Отговор
    Ееех жалко Тамън се каних да си купя Самовар Ще отида да си купя рубли от Копейкин
  • 93 ХА ХА ХА

    16 51 Отговор
    ТРИ ЧУВАЛА С РУБЛИ ЗА ЕДИН ДОЛАР, СМЯХ, ТОЯ ПУТИН ДЕНОНОЩНО ДА ПЕЧАТИ НЕМА ДА МУ СТИГАТ ПАРИТЕ, ШУМА ЛИСТОПАД.
  • 94 и кво от това?

    11 30 Отговор
    Копейкин да открие чейндж бюро.
  • 95 България

    58 14 Отговор
    Искам да видя нашите отворковци какво ще правят, като пак взеха грешната страна. Боже, какво ни чака години напред с такива некадърни и неуки политици. Още по- голям глад, високи цени, беднотия и пълна мизерия. Вече никой не може да ни помогне и освободи, ние сами си избрахме тази продажна сган. Както се казва в стихотворението на Иван Вазов "И братските орди не хвъркат към нас". Те няма повече пръста си да помръднат, за да ни спасят от нашите Американски и европейски поробители. Вече никога.

    Коментиран от #108

  • 96 Елейна храна за мурзили

    12 38 Отговор

    До коментар #72 от "Опорката е стара":

    Взе да си връща ли? Това според кого? Защото и ние помним как официално доларът беше 86 стотинки и никой не можеше да си го купи докато на черно го имаше между 3 и 5 лева. Та знаеш ли в Москва за колко се купува един долар? Не, не е за колкото централната банка обявява.

    Коментиран от #100

  • 97 Хаха

    12 39 Отговор
    Пилетата се броят на есен, много скоро ще се разбере кой какво и как ще купува. Рублата за момента си остава неконвертируема хартийка. Желанията им са да стане като еврото и долара, но може и да не стане при тази слаба Руска икономика. Китай ще се пробват да направвт същото скоро време …
  • 98 Фалит на клоаката

    17 45 Отговор

    До коментар #74 от "ззз":

    Чувал.рубли струва кутия боро, за кибрит трябва още един
  • 99 Кутиите

    28 9 Отговор
    В imot.bg започнаха да продават имоти в рубли.
    В нашата фирма от 01.04.2022 заплатите също стават в рубли.

    Коментиран от #245

  • 100 Не взе да се връща

    3 13 Отговор

    До коментар #96 от "Елейна храна за мурзили":

    А се върна на нивата от преди нивата! С по голяма точност, на 2 хилядни от цената! 😂

    Коментиран от #116

  • 101 кореком

    15 0 Отговор

    До коментар #89 от "Доларът":

    Като плащаш с долари и купуваш рубли курса и едно към едно да е ти ще дадед приготвената сума по договор в долари.Няма да се набуташ.
  • 102 Оооо

    34 11 Отговор
    РФ да не Продава нищо на Измекяри,,,
  • 103 Русия

    29 4 Отговор
    Ще се превърне в първата световна екологична ниша. Банките и държавните учреждения минават масово от майкрошит към Линукс и MariaDB. Идва ред на Оракъл.
  • 104 Варна

    48 9 Отговор
    До Коледа половината правителства е Европа са аут.
  • 105 Гларус

    15 16 Отговор
    Искаме и девочките с рубли да копуваме
  • 106 Жоро

    14 55 Отговор
    Не ви щем рублите. Не ви щем газта и нефта. ЕС така ще ги натисне тия пещерняци ще се чудят от къде им е дошло аут от целия международен пазар. Фалити глад и мизерия. В отговор Русия търси: Руския Илон Мъск, Марк Зукърбърг, алтернатива на FB, Twitter, IG, въобще хората си самодостатъчни там ХАХА смяяях!
  • 107 Въпрос

    11 51 Отговор
    Вие осъзнавате ли че така затваряте износа си към пазари с близо 60 Трилиона икономика само за неща за които те не са намерили алтернатива. Ако няма от къде да взема шперплат ще се прежаля с рубли, но например, ако внасям храни и имам 10 пазари, които предлагат в по-изгодна валута, веднага ще се насоча към тях и ще загърбя руския пазар. С такива действия от кремъл си ограничават собствения бизнес и промишленост.

    Коментиран от #126, #145

  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 Нещата са прости

    56 4 Отговор

    До коментар #3 от "дгреге":

    Ето какво се случва - аз работя цял месец. С моя работодател сме се договорили да ми превеежда парите по сметка а аз да ги тегля от банкомат. Да... ама държвата ме "санкционира" и не ми дава право да ползвам банкомати и банки. Така аз не мога да си тегля моите си пари! Нормално е да поискам, следващата заплата, работодателя ми да ми я даде на рака. Така де, както Песков каза, аз да не съм благотворително дружество и да работя/продавам без пари?
    Защото ако не получавам пари, то аз въобще няма да работя при него, ами ще отида там където ми дават реални пари.
  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 Комита

    7 14 Отговор
    И в натура ще плащат..
  • 113 Ха ха

    26 7 Отговор

    До коментар #50 от "То хубаво ама":

    Ти за наташките не страхуйся.Мисли за твоите леФчета и дали си струва да ги сменяш за евротапети.
  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 да бе да

    53 9 Отговор

    До коментар #13 от "Лондон/Вашингтон":

    Това да не ти е бабанова република???
    Че те един Иран не успяха да изолират, тръгнали Русия.
    Смях!
    Само, повтарям, само англосаксонците и зависимите от тях държави (като България) се съгласиха да наложат санкции на Русия (и то, защото англосаксонците им поставиха вилите на връта).
    Всичко останало, просто им би шута на западняците. (и Китай, и Индия, и Африканските и Южно и централно американските държави, дори и арабите не подкрепиха САЩ)
  • 116 Искаш ли да направим един опит

    15 14 Отговор

    До коментар #100 от "Не взе да се връща":

    По улиците на Москва? Аз излизам с 10 долара, а ти с 840 рубли и да опитаме да ги разменим съответно аз за рубли, а ти за долари и да видим кой с колко ще се върне след половин час.

    Коментиран от #127

  • 117 Бодак

    41 9 Отговор

    До коментар #3 от "дгреге":

    "Дръжте си ги при вас стоките тогава!" Аха -- те ще имат стоки, а ЕС и САЩ много ;лъскави хартийки

    "Егати наглите комунисти б...." И какво им е наглото ?
    Значи в долари и евро може, а в рубли не може... Егати наглите колонизато... опс.. демократизатори
  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Откога

    31 1 Отговор

    До коментар #114 от "Червен клошар":

    на кражбата викаш закони? Тия глави като не ги ползвате, утре ще сте слуги и ще се радвате!

    Коментиран от #128

  • 120 Пеперуда

    14 0 Отговор
    Не е ясно защо ме изтрихте. Триете си, което на ВАС не ви харесва.
  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 хаах

    42 2 Отговор

    До коментар #44 от "Ами просто е но не е за прости":

    Че то и досега можеше да го вземате от другаде.
    Кой ви пречеше?
    О... ще е по-скъпичко. Вярно.
    О... ще фалират няколко бранша. Вярно.
    О... ама то не може веднага. Вярно.
    О... вече ще ставаме бананов съюз. Вярно.
    Къде отидоха прословутите основи на "американската мечта" - чистите - свобода, демокрация и капитализъм?

    Коментиран от #149

  • 123 Хahaha

    33 5 Отговор
    Смейте се вие, но вижте курса на рублата. Долара беше 130 рубли. Сега е 84 рубли и курса върви към курса от преди войната. За 3 дни долара е поевтинял с п16% спрямо рублата. Ако си бяхме напазарували рубли по 130 за долар, сега щяхме да имамепочти 40% печалба.

    Коментиран от #130

  • 124 333

    32 4 Отговор
    Затваряй икономиката.Минаваме на фотосинтеза.Ще пиша писмо на Урсула да ме храни ако може.Всички в един глас!!!
  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Отговор

    52 5 Отговор

    До коментар #107 от "Въпрос":

    Да ти трябва шперплат и да внасяш храни е едно и също.Внисител си и ще внесел,ако на някой са му нужни хартийките ти.Щом на Русия не и вършат работа долари и евро ти се замисли.Русия си е в състояние да се задоволи сама с храна,дрехи и обувки .Имат си къщи,газ,коли.Не били Мерцедес и БМВ,нищо има китайски,индийски.От това не се умира .Но виж без жито,царевица и газ през зимата - да от това се мре .
  • 127 Нещо не схващаш

    33 2 Отговор

    До коментар #116 от "Искаш ли да направим един опит":

    Официален курс и курс на черно, са две коренно различни неща! Курса на черно е предизвикан от спирането на продажба на валута и има значение единствено за хората, които имат нужда от валута! А официалният курс, е този с който търгува държавата! Това е курса, който има значение за икономиката! А при положение, че всички ще плащат в рубли, означава, че ще ги купуват с валута, което логично в близко бъдеще, ще промени забраната за продажба на валута! Та подобни глупави опорки са хубави, ама не вършат работа! 😂

    Коментиран от #142, #173

  • 128 Пример

    52 5 Отговор

    До коментар #119 от "Откога":

    Дори Путин, който е във война с Украйна, не направи такава кражба на украинските активи на своя територия.
    Дори на западните фирми, които оставиха на улицата стотици хиляди хора, не им взе активите.
    А англичаните, само защото някой бил руснак, (без значение какво мисли или какво действа) му взимат всичко, което могат да докопат.
    Да попитам - с какво западната русофобия се различава от хитлериската еврейофобия?

    Коментиран от #136

  • 129 Хahaha

    39 0 Отговор

    До коментар #90 от "Ха-ха-ха!":

    Е стоките не са само айфони и червило, ама ти от къде да го знаеш. Мислиш си, че тези неща растат в магазина.
  • 130 Вова с ватенката

    6 16 Отговор

    До коментар #123 от "Хahaha":

    Купи си сега, клошар, нали тепърва ще поскъпва още!

    Коментиран от #154

  • 131 Лудия касапин

    12 31 Отговор

    До коментар #21 от "Фриман":

    Ще ти кажа нещо за икономическата война срещу Русия, то е,че Русия е тотално зависима от европейския пазар на газ. Износа за Китай е 10 пъти по-малък,отколкото за Европа и го изкупуват много по-евтино.Основния капацитет на руски газопроводи е на запад,инфраструктура изграждана половин век,към Китай,засега работи една тръба.На този етап Русия няма къде,да изнася освен на Запад. Това може да се промени след време,но,ако в момента Русия иска приходи,те могат да дойдат само от Европа.А Москва иска,щом изнася максимални количества газ през Украйна т.е. плаща за транзит на страна с която воюва.

    Коментиран от #157, #158

  • 132 Васил

    6 32 Отговор
    На кой са му потрябвали безполезни хартийки като Рублите да си ги пази рублата отдавна е в кома и курса зависи как ще се събуди Путя защото борсите не работят. И къде ще пласира нефта и газа ако Европа се откаже доста народ в Русия ще са без работа защото Китай купува някакви си символични 10 милиарда кубични метра на година и то без пари така едва ли ще си запълнят бюджета.

    Коментиран от #162

  • 133 СЛОНА

    32 5 Отговор
    ТАКА ТРЕБВА ДА БЪДЕ ОТИВАМ В ЕВРОПА ,С ТЕВРО,ОТИВАМ В ЩАТИТЕ С ГУЩЕРИ ,ОТИВАШ ЗА ГАЗ И ДРУГИ СТОКИ В РУСИЯ КУПУВАШ ГИ С РУБЛИ ,Е ЩО СЕГА ПИКАТЕ ГАЗ!!!
    НАЛИ СКАЧАХТЕ Демокрация,дойде ДЕМОГРАФИЯ,ИСКАХТЕ КОЛИ ВТОРЪ РЪКА ЗА ДА МАНЕТЕ КОНСКИТЕ КАРУЦИ,АМА СЕ ДВИЖАТ И ИЗ ГОЛЕМОТО СЕЛО СОФИЯ ,А С КОЛИТЕ СЕ ПРБИВАТ ЗАТОВА ЯЖТЕ НА ПРОМОЦИЯ ЕВТИНИ БАНАНИ ПАРТОКАЛИ И МАНДАРИНИ И ПИЙТЕ КОКА КОЛА ,ЧЕ Е НЕМАШЕ ТОГАВА И ЧЕКАЙТЕ ДА НИ ОСБОДИ РУСИЯ ЗА СЕТЕН ПЪТ!!!

    Коментиран от #151

  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 Хохохо

    7 30 Отговор
    Интересно защо в никой пресичащ границите не откриват недекларирани рубли, а откриват само долари и евро. Някой рублопитек да каже 🤣🤣🤣

    Коментиран от #139, #146, #193

  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 Анонимен

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "р345":

    Ще пее за центовете! По-бива викаш?
  • 138 Рублата ли

    38 3 Отговор

    До коментар #125 от "Вова замина за Хага":

    Че зад нея стои злато и нефт.
    Зад долара какво стои, че не се сещам? А... благодаря за подсказката - стои "кенеф".
    Великия изкуствен петродолар изчезва.

    Коментиран от #178

  • 139 СЛОНА

    19 3 Отговор

    До коментар #135 от "Хохохо":

    ЗАЩОТО ТРЕБВА ДА ИМА НОВ СВЕТОВЕН РЕД!!!
  • 140 р345

    7 0 Отговор

    До коментар #56 от "тц тц":

    Коя година ще е готов ако има въобще такъв?

    Коментиран от #175

  • 141 Не си ли нагъл?

    30 2 Отговор

    До коментар #77 от "тамън де,":

    Я първо върни 300млрд.долара в злато блокирани държавни сметки,а за яхти , въртолети и вили на руснаци въобще да не говориме.Жалък пубер.

    Коментиран от #256

  • 142 Явно бавно стопляш

    8 8 Отговор

    До коментар #127 от "Нещо не схващаш":

    Курс на черно има само там където икономиката куца

    Коментиран от #153, #160

  • 143 евлампи

    40 6 Отговор
    А бе , що мислите руснаците за глупаци!!! Това е все едно ти да бачкаш и шефа да ти плаща в банката , но сметката да е на негово име и той да решава кога и как може да теглиш!!!! Начи , Русия да дава ,а те да и привеждат кинти в блокирана карта!!! Е , не са толкоз тъпи руснаците !!! Не напразно те инат 800 милиарда резерв , а щатите 800 билиона дълг!!! За европските икономики даже не ми се и мисли!!!!

    Коментиран от #159

  • 144 Дако

    24 2 Отговор
    А СЕГА???????????? при БайДън деменцията
  • 145 Отговор.

    37 2 Отговор

    До коментар #107 от "Въпрос":

    Проблема е, че ЕС не плаща на Русия.
    Международните договори е записано, че се използват долари/евро. ОБАЧЕ западняците не дават право на Русия да си тегли и взима тези пари. Това е проблема. Реално ЕС НЕ плаща на Русия.
    Ето какво се случва - аз работя цял месец. С моя работодател сме се договорили да ми превеежда парите по сметка а аз да ги тегля от банкомат. Да... ама държвата ме "санкционира" и не ми дава право да ползвам банкомати и банки. Така аз не мога да си тегля моите си пари! Нормално е да поискам, следващата заплата, работодателя ми да ми я даде на рака. Така де, както Песков каза, аз да не съм благотворително дружество и да работя/продавам без пари?
    Защото ако не получавам пари, то аз въобще няма да работя при него, ами ще отида там където ми дават реални пари.
  • 146 Само питам

    13 0 Отговор

    До коментар #135 от "Хохохо":

    Пресичащите границата не отиват газ и нефт да купуват.Но знае ли се.
  • 147 Как

    22 2 Отговор

    До коментар #136 от "Червен клошар":

    Като крадат? Това ли е да си цивилизован! Без морал и ценности! Я по добре да не съм от тези "цивилизованите", с бозътъ в главътъ! 😂
  • 148 Нищо против

    7 23 Отговор
    ама какви стоки made in Russia имат в предвид?Газ,нефт,метали -да,...амааа... друго?Кое ще предпочета да купя пред нещо произведено "на запад"?

    Коментиран от #223

  • 149 Ами нали точзаради това другадено

    2 24 Отговор

    До коментар #122 от "хаах":

    Путин предизвиква конфликтите в Сирия, Украйна Либия...

    Коментиран от #179

  • 150 Фриман

    24 2 Отговор

    До коментар #118 от "Червен клошар":

    Няма инфраструктура за доставки на газ за Европа в необходимите количества, може да ме псуваш колкото си искаш, нещата от това не се променят!
  • 151 LOSHIA

    5 26 Отговор

    До коментар #133 от "СЛОНА":

    СЛОНЕ,......ЧЕМОДАН>ВОКЗАЛ>РУСИЯ!!!!....СЕГА И ВЕДНАГА!!! ТАМ ЩЕ ЯДЕШ БАМБУК,ВНОС ОТ КИТАЙ!! ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО И КАЧЕСТВЕНО НАЧАЛНА СКОРОСТ И ПОСОКА!!!!!!!

    Коментиран от #201

  • 152 ГОЧО БУЛГУРА

    7 20 Отговор
    ЗА. КОЙ. ЛИ. ПЪТ РУСКИТЕ БОГАТИРИ ОТ. КРЕМЪЛ. ПОКАЗАХА ЩО. ЗА. ИНДИВИДИ СА .ЗА МАЛКИТЕ. НАРОДИ. ТРЯБВА ДА СИ МИСЛЯТ. ЧЕ СА ИМ ПОДВЛАСТНИ.ЩО. НЕ. СИ
    ЗАВРЕТЕ. БОЛШЕВИШКИЯ. ИМПЕРСКИ. НАХАЛИТЕТ. ТАМ. ОТ КЪДЕТО. СТЕ. СЕ. ПРЪКНАЛИ.
    ВСЕКИ НАРОД. БИЛ. ТОЙ МАЛЪК ИЛИ. ГОЛЯМ. СЕ. Е РОДИЛ. СВОБОДЕН, И. НИКОЙ НЯМА ПРАВО ДА ПОРОБВА. И ИЗТРЕБВА.
  • 153 По просто

    0 0 Отговор

    До коментар #142 от "Явно бавно стопляш":

    не мога да ти обясня! Остава сам да се потрудиш! Ако стане, стане! Ако не, ще драскаш още глупости и те така! 😂

    Коментиран от #181

  • 154 Рушляк

    9 4 Отговор

    До коментар #130 от "Вова с ватенката":

    Ще си купи ама няма от къде,то и навремето рублата беше по скъпа от долара

    Коментиран от #249

  • 155 Много интересно,

    9 24 Отговор
    даже факт , че коментиращите рублажи деже си вярват на това което пишат, и си мислят че здраво мислещ човек може да повярва. На кой му трябва шума бе ватенки и гуманяци.

    Коментиран от #169, #184

  • 156 руска работа

    7 22 Отговор
    с рубли купувам само руски гладни пиленца
  • 157 Хahaha

    31 3 Отговор

    До коментар #131 от "Лудия касапин":

    Не знам даи си наясно, но по-евтините суровини за Китай означават още по-голямо свиване на производството в ЕС и САЩ, защото цените там падат, а тук се вдигат. Освен това означава, че при по-високи заплати имат по-ниска себестойност, а в ЕС ще трябва да намалят заплатите, за да компенсират поскъпване на суровините.Дървото няма да е само едно за ЕС от по-високите цени на суровини за ЕС и по-ниските за Китай. Скоро ще си внасяме опечен хляб от Китай като сме я подкарали.

    Коментиран от #189

  • 158 Прав си

    25 3 Отговор

    До коментар #131 от "Лудия касапин":

    Изнасяния газ към ЕС е към 20% от цялта и икономика.
    Не е малко, не е много.
    Но целта и посоката е ясна - тръбопроводи към Индия, Югоизточна Азия и Китай.
    Ще отнеме време, но и тръбопровода към Китай отне време.
    Без газопроводите на Русия, ЕС лека полека се превръща в стандарта на Южна Америка.
    Нека не забравяме, че и Аржентина е била една от най-богатите държави в света, а песото е било 3-та по сила международна валута (не случайно фашистите бягат към аржентина, при падането на Германия - както май нашите богаташи бягат към арабския полуостров). НО какво се случва само 50 години след тогава?
  • 159 изрод от ГЕРБ

    2 2 Отговор

    До коментар #143 от "евлампи":

    За последното изречение си абсолютно прав.Не се заемай с нещо ,което за тебе е непосилно!!
  • 160 Бодак

    18 1 Отговор

    До коментар #142 от "Явно бавно стопляш":

    "Курс на черно има само там където икономиката куца"

    Не само там. По света бродят няколко финансови потока и с финансови фокуси обезценяват за нула време здрави пари на здрави страни.
    Но в съвременната икономика това не се изучава - на Глобалистите им трябват финансови разбирачи, колкото да ги обслужват
  • 161 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 162 дабеда

    19 2 Отговор

    До коментар #132 от "Васил":

    Без пари в момента купува само ЕС.
    (защото същия този ЕС е забранил на Русия да си тегли парите).
  • 163 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 Само питам

    26 1 Отговор

    До коментар #8 от "д34ет56":

    А България къде ще съхранява отработения уран от АЕЦа? В Русия вече няма място викаш.Задръстени били от петрол и газ непродадени.

    Коментиран от #204

  • 166 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 167 Асандж

    15 1 Отговор
    Густо ми е
  • 168 българина

    20 4 Отговор
    Колективния Колхоз начело със фащ свикнаха 75 г да произвеждат само пари, нека да видят как е с ресурсите във века на ресурсите и енергията. За един пукнат долар и евро говоря.... ние пак сме от страната на булката
  • 169 Прав си

    21 4 Отговор

    До коментар #155 от "Много интересно,":

    Доларът и еврото все повече се превръщат в шума.
  • 170 българина

    14 5 Отговор

    До коментар #3 от "дгреге":

    кви комунисти вее, за пари говорим! Колективния Колхоз са комунисти, субсидии доцации цензура, това е запад
  • 171 Жужо ще съживи

    8 21 Отговор
    рублата, кога дедо съживи мъртвецо у потурите.
  • 172 българина

    19 1 Отговор

    До коментар #27 от "р345":

    прав си ама сега светът е мноого по комерсиален, а потребление без ресурси нет..
  • 173 Ето заради такива "икономисти"

    4 24 Отговор

    До коментар #127 от "Нещо не схващаш":

    И "финансисти" като тебе Рейгън срина и фалира кочината с все обслужващ я соцлагер. Сега путян ще срине и фалира федерацията. Курсовете на валутите се определя от икономиките които стоят зад тях. И какъв е този официален курс в Русия като фондовите борси не работят защото властимащите ги е страх да ги отворят след като ги затвориха когато за 1ден рублата загуби 30% от стойността си? Сега този официален курс не е реален, а е само плод на приумиците на безхаберниците. Явно си младок който не помни до какво доведе изкуственото поддържане на курса от 86 стотинки за долар у нас. Ама ти сибвярвай

    Коментиран от #180, #191, #235

  • 174 Ха,ха,ха

    14 2 Отговор
    Като не щете да целувате на попадията пъпа сега ще целуваме на попа х..
  • 175 Бързо ги строят

    23 3 Отговор

    До коментар #140 от "р345":

    Енергийните проекти не са като едно време, че да изискват 10-20години.
    2-4 години и са готови.
    Още повече, ако пък Китай се включи. Огромни проекти ги строи по-бързо, отколкото ние ремотнираме пътя Пловдив-София.
    "Интереса движи феса"
    САЩ хвърлиха бумеранга - икономическото отделяне на Русия от ЕС. Обаче този бумеранг се връща с огромна сила срещу хвърлящите - надига се нов мегарайон - евразия, в който ЕС в най-добри случай ще е перифери. (макар че в момента излгежда даже, че се откъсва от там)

    Коментиран от #188, #295

  • 176 гого

    20 2 Отговор

    До коментар #3 от "дгреге":

    много си к...х бе комунизъм няма от много много години ама той акъл не се набива като х..у ,и не им дреме за теб какво мсилиш ,имат продават никого не карат насила .като не искат да си турсят другаде продукция.ама си много плитък да знаеш че 60% от азотните торове в света идват от русия хаха смешко газ,петрол какво ли не
  • 177 Freerider

    2 21 Отговор

    До коментар #56 от "тц тц":

    Все едно да сравняваш Столипиново със Лозенец. Отказваш да правиш бизнес със платежоспособните и започваш със бедняците. Другото е, че ако Америка и Европа откажат или вече нямат финансовите средства да купуват китайски стоки, за кво им е тоя газ. А сега ти помисли малко и не се радвай че не виждам оправия за момента, освен ако не очистят плешивото джудже.
  • 178 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 179 точно

    21 4 Отговор

    До коментар #149 от "Ами нали точзаради това другадено":

    и Югослави, и Виетнам и Панама и Иран и Ирак...
    Все Русия беше виновна.

    Коментиран от #187

  • 180 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 181 На мен няма какво да ми обясняваш

    6 7 Отговор

    До коментар #153 от "По просто":

    Ами тичай до чейнджа да купуваш рубли да не свършат🤣🤣🤣

    Коментиран от #242

  • 182 Това

    11 2 Отговор

    До коментар #178 от "Сибир ще оправи борча към Чайна":

    дойче юеле ли ти ко каза или бейбиси?
  • 183 Сигурно си прав

    4 1 Отговор

    До коментар #180 от "гогои":

    Все пак опитът си е опит, явно много са ти набивали....ама не акъл

    Коментиран от #195

  • 184 Точно

    10 4 Отговор

    До коментар #155 от "Много интересно,":

    "На кой му трябва шума бе".
    И руснаците мислят като теб. Затова не искат да получават евро за газа си. Искат си "шумата"
  • 185 Проститутки и алкохолици за продан

    5 24 Отговор

    До коментар #56 от "тц тц":

    100 милиарда е стокообмена мужду путя и Китай, със Сащ и Ес е по 10. пусистан задлъжнява яко на чайна, лакея лавренко за това го привикаха в Китай, да оправят документите по прехвърлянето на Сибир. Вие си ревете за рубли, но те отиват към нулата

    Коментиран от #211, #266

  • 186 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 187 Там нещата

    5 0 Отговор

    До коментар #179 от "точно":

    Не опираха до това да дойде от другаде
  • 188 Така е

    24 2 Отговор

    До коментар #175 от "Бързо ги строят":

    най-голямата заплаха за бай дрън е Русия да влезе в ЕС. И ако политиците не бяха толкова продажни, а следваха интересите на държавите и народите си, сега нямаше да има война, която единствено да устройва кукловодите на бай дрън!
  • 189 Ми то

    7 13 Отговор

    До коментар #157 от "Хahaha":

    и сега си внасяме от китай почти всичко,произведено от тях по западни технологии,и какво,зле ли сме?Китайците си прибират доларите и еврото,и "пито-платено",ще произвеждат и за руснаците,с техни(руски) материали,и какво от тва?Какво точно произведено в РФ от руски работници ,по руска технология ще ми липсва не знам?Ако успеят да си заградят мозъците с бодлива тел както преди,все ще ги накарат да измислят нещо което си струва да продават на световния пазар.Ама тогава как ще ми обяснят,че техния "социален строй" бил по-доброто за живеене?

    Коментиран от #196

  • 190 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 191 стои

    24 2 Отговор

    До коментар #173 от "Ето заради такива "икономисти"":

    Путин им го каза - зад рублата стои нашия газ. Ако ви харасва газа, вземете си рубли. Това е курса - оправяйте се.
    Ако не щете - пробвайте да си купувате газ в евро от арабите... прав ви път. СВОБОДА.
  • 192 САТЪРА НА ХАНА

    22 2 Отговор
    ГЕРМАНИЯ АКТИВИРА СПЕЦИАЛНИЯ ПЛАН ЗА ОПАСНОСТ .....
    ... В СЛУЧАЙ ЧЕ РУСКИЯ ГАЗ СПРЕ
    ..... ВСЕ ОЩЕ Е ЕТАП 1 .... ХРАНИЛИЩАТА В ГЕРМАНИЯ СА ПЪЛНИ НА 25% . ИМА ГАЗ ЗА 15 ДНИ
  • 193 гост

    8 2 Отговор

    До коментар #135 от "Хохохо":

    Първо защото пресичащите границата в момента са Украйнци и тяхната валута е "гривни" защо са им рубли в Украйна бре младеж
  • 194 Евроатлантик

    22 3 Отговор
    Западът се опитваше да диктува на Русия от позицията на силата. Сега палачинката се обърна. Западняците най-добре да потърсят педагогическите учебници на другаря Макаренко:
    - Не знаете, ще ви научим. Не можете, ще ви покажем. Не искате, ще ви принудим.

    Коментиран от #208

  • 195 гого

    15 2 Отговор

    До коментар #183 от "Сигурно си прав":

    не гледал съм как го набиват на такива като теб и продължават да ти го набиват ,бачкай за 1000 лева а пък нацистите ще получават повече от теб без да работят е пак ти го набиха на паляч......ои гледай какво е в бг а не плачи на чужди гробища смешко
  • 196 Руснаците

    4 18 Отговор

    До коментар #189 от "Ми то":

    от почти век не могат да произведат нещо собствена разработка ОСВЕН ОРЪЖИЕ,то и прословутите им ракетни двигатели пак за оръжие са конструирани,де.Но иначе много държат останалия свят да ги има за благодетели, и най-умни , и най-миролюбиви, и най-първи....,това ако не е някакво болестно състояние,не знам какво е друго.

    Коментиран от #304

  • 197 1944

    2 14 Отговор
    палячото володин да премине на рушвети в рубли да видите хубаво ли е. ма то рублата не била банкнота ами билет. така пише.
  • 198 Хитрата сврака с двата крака

    20 4 Отговор
    Правилно! Хитрия запад,с двата крака! Ще пита къде одат гладните! 😂
  • 199 Русофоб

    5 18 Отговор

    До коментар #2 от "Не се ослушвайте!":

    Жалко, вече се бях наредил на опашката за руски стоки, щях да си купя един руски лаптоп и един смартфон.
    Бля, бля, бля.....

    Коментиран от #273

  • 200 ХА ХА ХА

    3 20 Отговор
    ТРИ ЧУВАЛА С РУБЛИ ЗА ЕДИН ДОЛАР, СМЯХ, ТОЯ ПУТИН ДЕНОНОЩНО ДА ПЕЧАТИ НЕМА ДА МУ СТИГАТ ПАРИТЕ, ШУМА ЛИСТОПАД.
  • 201 СЛОНА

    4 0 Отговор

    До коментар #151 от "LOSHIA":

    ЯВНО ПОВРЪЩАШ ОТ ИМАНЕ И НЕТИЕ КЕ ДА ПЛАТШТАШ С РУБЛИЧКИ
  • 202 ЩЕ СИ ПОРЪЧАМ

    4 11 Отговор
    РУСКО ФЕРАРИ И ЛАМБОРЖДИНИ ОТ МАСКВА С РУБЛИ ХА ХА ХА.
  • 203 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 204 евлампи

    21 2 Отговор

    До коментар #165 от "Само питам":

    Туй как и да е. Но сега трябва да се прави ремонт на 5-ти ? Та кой ще го прави , или си мислите че руснаците ще го направят без пари? Ако не сте разбрали :третата световна война започна !!!!! И ако ще участваме трябва референдум за това на коя страна да застанем !! РЕФЕРНДУМ !!! На всички да ясно!!!! Защото ако правителството ме ощетява като харчи моите данъци както иска , мога да преглътна , но да разполага с живота ми без ясна подкрепа -ТОВА НЕ!!!!!!

    Коментиран от #246

  • 205 Нищо насила

    2 10 Отговор
    няма да се получи.Насила едно време се пънахме със СИВ,който ръководеха не икономически,а политически.СИВ си замина мизерно и с агония видима от всички ,ЕС си работеше,остана като в него са важни икономическите механизми и парите естествено,затова и като икономически механизъм остана и продължава да работи.Лошото е че сега глупави политици започват да се опитват да го управляват политически,и най вероятно ще се разпадне като СИВ,ако не се освестят тъпаците.
  • 206 Турският сценарий

    14 3 Отговор
    Няма да проработи. Дори има вероятност рублата да се върне към стойностите отпреди 2014 г и тогава жизненият стандарт на руснаците ще скочи двойно.
  • 207 Юруш на руските ментаци

    3 17 Отговор
    Сигурно руснаците ще почнат да проивеждат бмв и мерцедес, имам много рубли ще си купя по един ментак.

    Коментиран от #216

  • 208 дгреге

    3 3 Отговор

    До коментар #194 от "Евроатлантик":

    Ти да не си от енергийната червена мафия в България? Защото тя много вика сега да не си загуби далаверата!

    Коментиран от #241

  • 209 Хохохо

    2 12 Отговор

    До коментар #30 от "Учуден":

    Подписаха договор и с Марс, сега почват и дотам да строят газопроводи.
  • 210 че какво прозвеждат Рашките

    3 15 Отговор
    Айфон, гучи, бентли или панасоник че не се сещам толкова години една кола нямат кат хората смешници.

    Коментиран от #217

  • 211 Area 51

    10 0 Отговор

    До коментар #185 от "Проститутки и алкохолици за продан":

    "Китай е водещият търговски партньор на Русия, допринасяйки с 16% от стойността на чуждестранната търговия, според изчисления на CNN Business въз основа на данни от 2020 г. на Световната търговска организация и китайските митнически служби."....а ти си дрънкай колкото искаш глупости!

    Коментиран от #289

  • 212 АХА СЕТИХ СЕ

    3 10 Отговор
    ЩЕ СИ КУПУВАМЕ КВАС ОТ РУСИЯ.

    Коментиран от #221

  • 213 Старец

    18 3 Отговор

    До коментар #13 от "Лондон/Вашингтон":

    Какво е пазара на Европа в сравнение с Азия и южна Америка, нищо.
    Тъпите европейци управлявани от джендърския ЕС ще се удавят за един месец без суровини и енергоизточници.
  • 214 ЖАЛКО ЖАЛКО

    2 6 Отговор
    ЩЯХ ДА СИ КУПЯ ДВА ЛУНОХОДА.
  • 215 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 216 Area 51

    17 1 Отговор

    До коментар #207 от "Юруш на руските ментаци":

    В Русия отдавна се произвеждат и Мерцедес и БМВ, но невежите си карат руските бмв-та по българските улици и дори не подозират за това. В Русия има 26 автомобилни завода,а руснаците имат един от най-новите автопаркове, като купуват годишно повече нови автомобили от Германия.

    Коментиран от #259

  • 217 гого

    15 2 Отговор

    До коментар #210 от "че какво прозвеждат Рашките":

    ти имаш нещо на gucci нали мисля че целия ти гардероб е на марката хахах а забравих в гаража имаш две бентли ,а всеки джоб айфон паляч...обачкаш за 1000 лева и се чустваш удовлетворен но от към д-то и то как .а иначе на нацистите им дават повече от колкото на теб като работиш.не ги мисли Русия .зимата ще цъкаш с зъбки и ментето гучи няма да те топли

    Коментиран от #248

  • 218 12345

    16 1 Отговор

    До коментар #20 от "66666666":

    А с какво си зареждаш колата?

    Коментиран от #224

  • 219 Ало

    11 0 Отговор
    Не мога да си обясня как така някои държави не участват във войната, но дават оръжие , пари, дори и наемници да се бият.наистина не разбирам....
  • 220 ЕЙ ТИЯ РАШКИ

    5 16 Отговор
    ЯКО ЩЕ ГО ЗАКЪСАТ, ТИК ТАК ТИК ТАК. ДАВАМ ИМ ОЩЕ ШЕСТ МЕСЕЦА АГОНИЯ.

    Коментиран от #236

  • 221 гого

    8 1 Отговор

    До коментар #212 от "АХА СЕТИХ СЕ":

    да квас с който да те мажат афроамериканците и опитват ,но пак ще напиша акъл не се набива като х...я който ти го набиват всеки ден от ЕС и америка

    Коментиран от #229

  • 222 Отваряйте шапанското ,раша фалира

    4 11 Отговор
    ЕС,Великобритания и САЩ много ясно и категорично казаха ,че ще унищожат раша,ще я превърнат на пепел без ядрено оръжие
  • 223 Хахаха ох

    15 0 Отговор

    До коментар #148 от "Нищо против":

    Тук 95% от пишещите са на възраст под 16г мой малки приятелю те тия стоки за който ти се сещаш как мислиш че се произвеждат нали за всяко производство трябва някаква суровина да нямат маратонки но за какво са им да ги правят те ги купуват ето пример ти произвеждащ маратонки аз ти спирам основната суровина за производство или я намалява на половина и вече и ти нямаш маратонки или имаш само за вътрешният си пазар демек аз и ти ще носиме гуменки понеже няма да има от къде да си купи е друго
  • 224 67890

    4 1 Отговор

    До коментар #218 от "12345":

    С ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ. СТИГА СТОЯ КЮМЮР.

    Коментиран от #228, #239

  • 225 Тавариш Клошарович

    4 14 Отговор

    До коментар #186 от "гого":

    Да, точно 9000т в злато, хартията не се брой, а путкистана около 300т, който се продават вече за да прибере орките от полетата украински и да плати за умрелите. И почва глада! Проститутките са по 100 рублей, долари не приемат, забранил е путя.

    Коментиран от #234, #244

  • 226 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 227 Boris

    11 3 Отговор
    Браво... Само така... Това зслужават всички които са против Русия. Да живее България... Да живее Русия...
  • 228 евлампи

    10 0 Отговор

    До коментар #224 от "67890":

    Вятър и слънце правят ток и вода, ма ако ги има!!! Никой не може да замести ТЕЦ и АЕЦ !!!!

    Коментиран от #232

  • 229 ДОГО

    5 8 Отговор

    До коментар #221 от "гого":

    НА ТЕБ КАТО ТИ ГА НАБИВАТ РАШКИТЕ Я КАК СЕ РАДВАШ ДОРИ САМ СИ ГО МАЖЕШ. А ЗА ОЩЕ ПИТАШ ЩЕ ИМА ЩЕ ИМА КВАС БЕЗПЛАТНО ЗА ТЕБ

    Коментиран от #237

  • 230 Под феса има Ум

    15 3 Отговор
    Много правилно решение на руснаците! Ние от 15 години сме в този крадлив ЕС и досега нищо добро не сме усетили от чуждата валута.
  • 231 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 232 ДА ДА ДА

    3 7 Отговор

    До коментар #228 от "евлампи":

    БЪДЕЩЕТО Е ВОДОРОД, ДА СИ ЧУВАЛ.

    Коментиран от #240

  • 233 Тракиец 🇩🇪 🇧🇬 🇺🇦

    4 16 Отговор
    Нито им ЩЕМ Газта нито стоките ! Кво да купуваме от Рашистан ? Матрьошки ли 😂. Вие сте от страната на загубилите, така че вие ще се съобразявате каквото ви каже Европа това ще е. Ако трябва и и жените ш-л-ю-хи ще си приготвите ние европейците да ги оно-ждаме и да ви правим европейски деца които ще плащат репарации на Украйна . Ясно
  • 234 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 235 Нещо не схващаш

    13 1 Отговор

    До коментар #173 от "Ето заради такива "икономисти"":

    От желанията и мечтите, до реалностите, разстоянието е като от локвата до океана! Та викаш борсите не работели! Пък видиш ли, рублата я търгуват нагоре надолу! Курс викаш няма, пък как ли плащат камара държави на Русия!? От драскането на евтини глупости, до реалностите, разликата е огромна!
  • 236 Червен и пиян

    6 14 Отговор

    До коментар #220 от "ЕЙ ТИЯ РАШКИ":

    6 месеца ако продадат и Курилите, иначе седмица.А путя стяга бухчата за Хага!
  • 237 гого

    4 1 Отговор

    До коментар #229 от "ДОГО":

    ама ама не е американски от негри както обичаш ти мила
  • 238 Рамзан Кадиров

    11 4 Отговор
    Слава Украине в составе России
    Ахмат Сила!!!
    Мы победим вместе

    Коментиран от #243, #252, #254, #258

  • 239 12345

    7 0 Отговор

    До коментар #224 от "67890":

    А знаеш ли че 60 процента от ел.енергията в БГ се произвежда в ТЕЦ, т.е. от кюмюр.
  • 240 евлампи

    9 1 Отговор

    До коментар #232 от "ДА ДА ДА":

    Е да де , ма водорода от какво се прави !? Сега за ПЕРПЕТУМ МОБИЛЕ ли ще си говорим!!! Ако измислят как КПД при производството на водород да е поне 101% , това е друго нещо!! Ако овладеят термоядрената реакция или анихилацията -ТОВА ДА!!!!! ИСКЕНО ГО ЖЕЛАЯ !!! Апропо , само Русия доставя полупроводниците за ТОКАМАК !! Само за информация де!!!
  • 241 Евроатлантик

    9 1 Отговор

    До коментар #208 от "дгреге":

    Де да бях ееех. Не знам какъв цвят ни е мафията, ама имаме американски ТЕЦ, много частни ВЕИ централки, нароиха се и купища частни ВЕЦ, дето точат язовирите. Не съм проучвал кои политици точно ги притежават. ТЕЦ Варна го купи Доган и плаща глоба от 3 милиона и нещо, а взема 22 милиона за студен резерв. Кой ли му го позволи? ТЕЦ-а нормално работеше с черни въглища от Донецк, но доколкото знам сега само втория парогенератор е използваем, той може да работи с газ. Та откъде казваш ще дойде тоя газ?
  • 242 Така е

    1 0 Отговор

    До коментар #181 от "На мен няма какво да ми обясняваш":

    Няма! При положение, че няма да се замислиш и да разбереш, просто е излишно!
  • 243 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 244 Добре де

    8 3 Отговор

    До коментар #225 от "Тавариш Клошарович":

    Тоя отпадък САЩ, продажника зеленски и прокопиев, няма ли поне един по умен, та да спусне нещо различно от тази детска простотия! И затова плащат! Ужас! 😂 Боклука САЩ наистина има неистова нужда от прости ора! 😂

    Коментиран от #270

  • 245 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 246 2022г

    4 9 Отговор

    До коментар #204 от "евлампи":

    Мислиш,че руснаците още правят плановите ремонти на нашия АЕЦ??!! Малейййй....,човеко? Да горивото е руско производство.В АЕЦ отдавана персонала е български и то много добре квалифициран.Онези "славни" години за ближещите отдавна минаха,платили сме си АЕЦа,че сме го и надлплатили отдавна на руските специалисти дето живот си живееха в България(видял съм го с очите си това слагачество на байтошовата власт) и не искаха с години да се върнат в "хубавия" СССР
  • 247 българин

    2 1 Отговор
    Какви стоки? 😁😁

    Коментиран от #284

  • 248 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 249 Рублииии

    8 5 Отговор

    До коментар #154 от "Рушляк":

    Да, помня това време, за чифт носени дънки в масква си продаваха децата. А за кутия цигари можеше да наевеш един автобус с девачки! Богати времена бяха в клоаката. А кой го хванеха с долари, лагер 10г. Тези времена се върнаха, мачкай путя!
  • 250 Питай ако можеш

    4 6 Отговор

    До коментар #37 от "ДжафДжаф":

    някой наследник на немските специалисти от онази Германия,защо всички бягаха към американците и англичаните или гледаха с четири очи да да ги пленят американски или англииски войници но в никой случай не са си и помисляли да идат или останат към руснаците,въпреки че са знаели че нито една от трите страни няма да ги убива-поради ценните им знания и умения.Отговора всеки може да си го даде,даже и сегашните путинофили(но не им е приятен)
  • 251 Българка

    5 12 Отговор
    Гледам че всички тролове са с комунистическа закваска я са рязали дърва в Коми я са били партийни секретари там, но всички са се понаучили и да щракат на компютър!

    Коментиран от #264, #283

  • 252 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 253 Навалний

    1 6 Отговор
    Този Володин е новият мъж на Кабаева. А и той дето се казва има Путин има Русия няма Путин няма Русия и внася единствен в Русия палмово масло
  • 254 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 255 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 256 Вай,вай,вай....

    3 10 Отговор

    До коментар #141 от "Не си ли нагъл?":

    "300млрд.долара в злато блокирани държавни сметки,а за яхти , въртолети и вили на руснаци"
    Сума ти ум и високи технологии са продали тез руснаци та са добили тез пари.....или продавали нещо което са намерили в територията си щото не могат да произведат стока от него?и тези пари им трябват да ги раздадат на руските работници и пенсионери ли?
  • 257 "Светлото бъдеще"

    2 1 Отговор

    До коментар #226 от "Котарак":

    Гарантирано от Руссия....
  • 258 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 259 Произведени

    2 6 Отговор

    До коментар #216 от "Area 51":

    със западни части,машини и технологии....No Coment!
  • 260 стоян

    4 10 Отговор

    До коментар #70 от "Морски":

    До 70 ком -другарю -така ли не разбрахте че путин се бъзика с вас влюбените в него -за да ви вдигне падналото самочувствие от загубите на орките в Украйна -германците казаха че ще си плащат каквото пише в договора-ако има неспазване в договора от руска страна -германците ще ги съдят -и осъдят руснаците и няма да платят

    Коментиран от #261, #265, #281

  • 261 Сократ

    5 0 Отговор

    До коментар #260 от "стоян":

    За форсмажор чувал ли си?
  • 262 дончичо

    10 0 Отговор

    До коментар #20 от "66666666":

    Ама ти и нищо българско не купуваш!Томатес ...Туркие, огурцы греческие оливки,за не знаещите маслини , баа...х не се произвеждат в Бг, какво бре Смехурко Бг купуваш? Седни си на дырника и почни нещо да произвеждаш нещо за себе си
  • 263 Точно, кратко и ясно

    9 2 Отговор
    "С политиката на санкции, опитвайки се да ни изолирате, вие се изолирате. Трябва да отговаряте за решенията, които взимате“
  • 264 Зззз

    11 0 Отговор

    До коментар #251 от "Българка":

    А ти явно си с краварска закваска и си била някой "недооценен"келипирджия член на БКП и сега искаш да не си капо, а ?
  • 265 Зззз

    6 0 Отговор

    До коментар #260 от "стоян":

    И какво бе ,като ги осъдят ще ги нападнат ,за да си ги вземат ли ,? ХАХАХА
  • 266 В същия

    15 0 Отговор

    До коментар #185 от "Проститутки и алкохолици за продан":

    сайт прочети - САЩ: Русия предизвика световна продоволствена криза!
    А щом САЩ го казват трябва да им вярваме нали? Само се чудя как "мизерна" Русия го направи хм!
    И още няколко факта към 2021г. Под прага на бедността живеят в РФ около 13% , САЩ около 15%, България около 24%, Украйна около 28%.

    Коментиран от #271, #272, #274, #275, #276

  • 267 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 268 hedge

    5 1 Отговор
    След новината за задявката на Хасенчо Василевич с Крум Флейтата, по софийските булеварди се появиха поредица от билбордове със следното:
    "хАсене, все още те обичам. Румен Спецов"
  • 269 Иван Василев

    3 2 Отговор
    Я да каже Володин неговите парички в рубли ли са всичките? Да не би да има и от лошите купюри малко, а володин ли си татков ли си? Тоя дето много обича началника си, като дойде новата власт да не смени фамилията на зеленовин?
  • 270 Аре

    6 6 Отговор

    До коментар #244 от "Добре де":

    Ленке гледаш да навалсаш щото в сливенския нета е трудно достъпен ли, другарко?
    А само червената мафия завладяла енергетиката няма изгода да се променят нещата!

    Коментиран от #280

  • 271 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 272 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 273 CODE88202

    14 3 Отговор

    До коментар #199 от "Русофоб":

    Само ако знаеше колко руски ресурс всъщност е въвлечен в производството на китайския телефон и лаптоп, който ползваш...На такива като теб, единствения начин за набиване на акъл в главата е глад, глад, глад и после много бой. После пак глад! Е, сега ще стане точно така.

    Коментиран от #278

  • 274 Путя султана на клошарите

    3 16 Отговор

    До коментар #266 от "В същия":

    Клошар продаден, в путкистан живеят роби пияни и напикани, 90% от училищата и болниците са с външни кенефи, мъжете умират на 40 от алкохол, какви статистики бълнуваш.

    Коментиран от #277

  • 275 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 276 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 277 zzz

    16 1 Отговор

    До коментар #274 от "Путя султана на клошарите":

    Много си нервен бе, натовски! Защо не си на работа по това време? Безработен, а? Гот! Скоро ще купуваш ФаФли с рубли сладур. И хоро ще играеш.

    Коментиран от #282

  • 278 Путя, падишаха на клошарите

    4 12 Отговор

    До коментар #273 от "CODE88202":

    Прав си, подлото, глада му е майката. Мачкай путя тия пияни роби, измори от глад и студ тия солдати, крематориумите бачкат на макс, малко останаха! Рублата върви добре, операцията също, чакаме те в Хага!
  • 279 гост

    7 1 Отговор

    До коментар #90 от "Ха-ха-ха!":

    Купувай само американски!.....ако има.
  • 280 Не чадо

    12 2 Отговор

    До коментар #270 от "Аре":

    Подигравам се на простите ора, продали се на оня отпадък зад океана! Някои леят лъжи, а други, пък с интелект на първолак, детска простотия! Сега анадъмо? Ако не, няма се пуашиш! Боклука САЩ има неистова нужда от прости ора! Ама много голяма, че много тъпа им стана пропагандата вече и ако не е прост, няма да им се върже човек!
  • 281 гост

    9 1 Отговор

    До коментар #260 от "стоян":

    Има рубле има газ!Съд?Кой?Къде?Мечтите на 32-половите!
  • 282 Червен клошар

    2 14 Отговор

    До коментар #277 от "zzz":

    Това ми е работата, подлого, но я върша безплатно, ако някой плаща с долари за това ще ги взема. И работя на бюро, не в колхоза за картошки и самагон. А ти пести рублите, печката с кюмура ще палиш с тях!
  • 283 ШАЛТЕТО

    5 1 Отговор

    До коментар #251 от "Българка":

    БълХарке!Я па ти!
  • 284 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 285 Генчо

    4 11 Отговор
    Тичам да обменят 100 евро в рубли първо да взема 2 захарни чувала че да мога да ги побера
  • 286 На ви блокиране на банковите сметки!

    13 2 Отговор
    Евгогейците са истински неприятели!
    Ще плащат ако трябва и в монголски тугрици.
  • 287 Пенсионер

    6 0 Отговор
    Имах едни 10 рубли, останаха ми от екскурзията, къде ли съм ги сложил?
  • 288 От новата ул."Украйна"

    12 3 Отговор
    Докато се препирате за долара и рублата, няма и да усетите как Кирчо тихомълком ще ви преименува улици и булеварди с украински имена! Нали чухте, украинските бежанци ИСКАЛИ! Как да не откликнем! Чакай да потърся жълто-синьо знаменце, че да го сложа тук.
  • 289 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 290 И какви стоки?

    5 7 Отговор
    Лада с тежка картечница ли?Или велосипед с гранотомет?...Не мерси!
  • 291 Рубльов

    7 1 Отговор
    По интересно е те къде и с кой ще се разплащат в рубли Никъде
  • 292 Нови времена

    14 1 Отговор
    Децата, с коментарите им-ясно! Отгледани са пред компютъра и разговарят само с новите си телефони. Не четат, не знаят.Но по-възрастните би трябвало да разбират, че по всички признаци е настанало време разделно. Или ще се промени изцяло загнилият, потънал във фалш и измамни илюзии свят, или загиваме вкупом. По въпроса за по-нататъшната доминация на долара-забравете! Невъзможно е само с печатане на зелени хартийки, с изнесено навън производство, да се задържиш дълги години. Каквито и фокуси да правиш. Рубли или юани, ще видим. Гладната, изхранвана в голямата й част от Русия Африка, изтощена от войни и разрушения, Азия, Китай, отвратената от американската политика Южна Америка, Индия с белезите от английската колонизация - отдавна чакат изгоден момент да се откъснат от диктатурата на САЩ и Англия. На Уилям и Кейт, колкото й да са симпатични, им показаха ясно при последното им пътуване навън, какво мислят там за институцията, която представляват. Най-новата война, при която безмилостно се унищожава Украйна, подлъгана в надеждите си за безусловна подкрепа, оставяна нарочно безнаказано да си развихря старите неонацистки идеи, използвана подло в борбата за надмощие между САЩ и Русия, е последният гвоздей в ковчега на Стария свят.
  • 293 3333

    5 6 Отговор
    Дръжте си ги стоките!!! Много нагли тия варници
  • 294 tomito

    6 2 Отговор
    Нали сме за демокрация ,те това е демокрация който продава ,той казва в какви пари да се извършва покупката.Така всички ще разберат колко струва долара колко рублата ,йената и т.н.Тия банки за какво са ще сменяват ,това им е работата.
  • 295 ежко

    2 4 Отговор

    До коментар #175 от "Бързо ги строят":

    2-4 години е само монтажа, а строителната работа?А логистиката и снабдяването?А проектирането?Специалните стомани не могат да се купят от днес за утре.Особенно ако са хиляди тонове.От заявката до получаването на материала само са 2-3 години чакане!Или викаш докато едните още произвеждат турбината, другите вече я монтират:)
  • 296 Я да видим

    9 1 Отговор
    Кой има активи, при това в истинско злато, ( и още толкова незаконно запорирано), кой има петрол, газ, пшеница, редки метали, диамантени и др. находища, необятни гори и т.н , заводи, собствени жилища, при това стабилни, а не от талашит и наковани дъски, отнасяни от всяка буря, и кой има чудовищни дългове, които обикновеният човек трудно може да пресметне и да си представи в цифри?
  • 297 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 298 Даскал МУНЧО

    4 3 Отговор
    Мен не ме интересува, аз си заработих вече доста рубли и ще си зареждам спокойно на бензиностанцията. Да видим другите подлоги русороби че на тях им плащат доста по-малко, за Копейкин знам че изхарчи копейките за вила ама сега чака друг транш, вече от евтините копейки. Кво ще прави кравата и другите придворни Путинофили, кат знам колко малко им дава Путлер.
  • 299 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 300 Даа!

    6 1 Отговор
    Един град- държава,вчера е платил руските доставки през рубла.Малък град- държава.Известен като Ватикан! Там са неуки и непросветени,а? Че те са невидимата върховна власт за целия католически свят! В задачката се пита: Защо?..Паралелно,китаеца ,руснака и пакистанеца стартират проект" Пакистански поток" . От руснака през китаеца.В каква валута ще се доставя,сещате ли се,и в каква валута ще го плаща китаеца на Газпром.Само от там говорим за 500 милиона население.Без китаеца.Това е само старта.Като нищо,да пуснат псралелна тръба,пред която СП- 2 да е джудже.Да захранва и индиеца.За когото плащане в рубли ще бъде още по изгодно.Огроме н пазар за жито,царевица,газ,петрол.Над 1,3 милиарда души.Само тези три държави,са над 1/3 от човечеството!

    Коментиран от #303

  • 301 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 302 Малка подробност -

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "дгреге":

    Русия има и долари, и стоки. Европа няма стоки, а доларите нямат стойност /спомнете си все пак имат ли златно или изобщо някакво покритие/. Европа има нужда от газ и доста други стоки, които Русия има . Ами ако искате, плащайте. Но ако не искате да плащате, ще платите по-скъпо.
  • 303 Има информация

    3 1 Отговор

    До коментар #300 от "Даа!":

    /не по нашата демократична медийност, разбира се/, че и Италия се готви за рублево заплащане. И че в Германия вече ограниченията са факт. На това ли му викат "пазарна икономика"?
  • 304 Е, хайде спрете с тази мантра -

    2 1 Отговор

    До коментар #196 от "Руснаците":

    Русия произвежда това, което й е нужно и когато й е нужно. И тази ситуация не е от вчера - ето нещо, за което е по-веротно да не знаеш - и което е доста показателно - в началото на 60-те години САЩ отказват да доставят на Русия стоманени тръби с голям диаметър. /"Санкциите" не са от вчера! Но някой не умее да си взема поука.../ Хайде сега поразгърни старите вестници, за да видиш какво се случва след този отказ... А оръжието им е доста по-нужно - та нали ако го нямаха, миролюбивото НАТО досега да е навлязло в Русия - както многократно вече САЩ са действали по всички точки на планетата...
  • 305 ганю

    3 1 Отговор
    ПУТИН Е ГОЛЯМ!!!САМО ТАКА!!!
  • 306 Ай сифон

    0 2 Отговор
    Смятах да си купя Самовар телевизор Рубин и часовник Ракета хладилник Зил
  • 307 Нина

    0 2 Отговор
    Били са се срещу фашистите но не са си взели поука.Тия излязоха по долни и от нацистите а тоя трол иска световно господство.Болен мозък и той ще се срине като тези преди него.
  • 308 Този коментар е премахнат от модератор.

Новини по държави:
Новини САЩ, Новини Великобритания, Новини Германия, Новини Италия, Новини Франция, Новини Испания, Новини Гърция, Новини Украйна, Новини Белгия, Новини Китай, Новини Сирия, Новини Сърбия, Новини Бразилия, Новини Австралия, Новини Япония, Новини Швейцария, Новини Северна Македония, Новини Турция, Новини Полша, Новини Румъния, Новини Иран (Ислямска Република), Новини Австрия, Новини Нидерландия, Новини Северна Корея, Новини Всички държави, Новини Унгария, Новини Канада, Новини Литва, Новини Индия, Новини Мексико, Новини Южна Корея, Новини Хърватия, Новини Норвегия, Новини Дания, Новини Финландия, Новини Ирландия, Новини Аржентина, Новини Дубай, Новини Португалия, Новини Словакия, Новини Беларус, Новини Латвия, Новини Естония, Новини Словения, Новини Чехия, Новини Швеция, Новини Ирак, Новини Афганистан, Новини Албания