Last news in Fakti

25 Септември, 2019 10:15 14 138 51

Намери се Honda Civic с пробег 1.6 млн. километра

  • honda-
  • civic-
  • пробег
Намери се Honda Civic с пробег 1.6 млн. километра - 1

Потребител в социалната мрежа Facebook, с никнейм HondaPro Jason публикува на своята страница фотография на Honda Civic, километражът на която показва максималните 999 999 мили (1 609 000 километра).

Автомобилът е произведен през 2005 година и все още е с оригиналните двигател и трансмисия. Рекордната Honda регулярно е минавала задължителното техническо обслужване в сервизен център Matthews Honda в Охайо, като от там потвърждават информацията.

За времето на експлоатация, на автомобила са му сменяни стартер, блокът за управление и гарнитура на главата. Нищо друго по автомобила не е подменяно, с изключение на консумативи, като спирачни накладки, масла, филтри и ремъци. Оачнването е оригиналното и в момента колата се намира в отлично състояние.

Намери се Honda Civic с пробег 1.6 млн. километра


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    115 8 Отговор
    Japan power братчетата ми :)
  • 2 honda

    93 2 Отговор
    то ако нашите джамбази не въртяха километража, това с тея милионници в БГ, щеше да е нещо нормално, а не мега новина, както тази....
  • 3 Алфа Вълкът

    22 87 Отговор
    Смяна на гарнитура на главата означава ремонт на двигателя!

    Коментиран от #5, #13, #40, #49

  • 4 Borislav Popov

    25 26 Отговор
    Току що в един руски автосайт четох за една Лада - Приора, 250 000 км. била изминала без ремонт на мотора и руснаците го преподнасят това, като гоооолямо достижение на руската инжинерна мисъл. Браво Расия, Вперьод !

    Коментиран от #6

  • 5 мислещ

    31 6 Отговор

    До коментар #3 от "Алфа Вълкът":

    Е, и? При днешните, предимно европейски турбо-малолитражки, при 1/10 пробег целият двигател е за боклука, при това още от самото начало е най-вероятно да има проблеми, като най-малкото разход на масло (От VW не признаваха ли за нормален разход от 1/100?).

    Коментиран от #24

  • 6 Random

    23 1 Отговор

    До коментар #4 от "Borislav Popov":

    То при ония условия над 300000 си е рядкост и за японски, и за немски. Кофти масла, смотани горива, безпаричие, лъжливи сервизи...

    Коментиран от #11, #26

  • 7 муя

    10 4 Отговор
    VW хареса това
  • 8 Ъпгрейд

    58 1 Отговор
    Няма лош автомобил, има лош собственик и обстоятелства!! Изкарайте коя да е кола от завода на 0 км, направете най-правилната разработка на мотора, а не още няма 10 000км и хвърчи с 250 по магистралата. Сменяйте често маслото, с качествено, доказан произход, охладителна течност, свещи, филтри, ремъци. Карайте най-най-оптимално и внимателно и ще навъртя 3х1 000 000км. Всяко нещо си иска своето

    Коментиран от #14

  • 9 посерко

    6 32 Отговор
    Супер. Сега някой би ли ми обяснил за чий х*й ще карам една и съща кола за милион километра/мили ?

    Коментиран от #12, #22, #27

  • 10 Алфа Ромео

    21 1 Отговор
    Една колежка на работа има същата но хибрид, интересна кола е, със специални джанти за по-добра аеродинамика. Тази от статията не става ясно с какъв двигател е.

    Коментиран от #39

  • 11 Borislav Popov

    20 0 Отговор

    До коментар #6 от "Random":

    Всмчко зависи от собственика на автомобила и от двигатела, ако мотора е атмосферен и поне с обем 2 литра, при своевременна смяна на масла и филтри, може 500 000 и кусур да изкара без ремонт.

    Коментиран от #28

  • 12 Ъпгрейд

    33 1 Отговор

    До коментар #9 от "посерко":

    Има хора каращи една и съща кола около 40 години, особено американците. Това са хора ценители, колекционери, занимаващи се цял живот с това. Накрая ги продават за милиони долари в топ състояние. Какво лошо има в това, ако даден автомобил е безупречен, безпроблемен и задоволява сетивата ти, да го караш милиони километри. Шофирането е удоволствие..п.с. Аз не мисля да се качвам на електричка, предпочитам да си карам 18 годишната бензинка, поне още 5г.+
  • 13 Хонда

    15 1 Отговор

    До коментар #3 от "Алфа Вълкът":

    Пълни глупости пишеш.

    Коментиран от #29, #37

  • 14 Този

    4 13 Отговор

    До коментар #8 от "Ъпгрейд":

    Колега нали не мислиш че статията е истинска.. Щото ще ми бъде доста интересно да видя тампони на 1600000 км

    Коментиран от #15, #23, #30

  • 15 втора трета ръка табло

    0 13 Отговор

    До коментар #14 от "Този":

    Според мен таблото е на толкова, а то е взето от катастрофирал автомобили и е монтирано на друг автомобил на който се повредило.

    Коментиран от #31

  • 16 Вервай си баце

    6 14 Отговор
    Пълни интернет измишльотини за събиране на лайковел
    Потребител на Facebook, с никнейм HondaPro Jason публикува на своята страница...... хаха

    Коментиран от #38

  • 17 1234

    30 0 Отговор
    Повечето хонди са на толкова км и са като нови за Хонда и японските коли тези км.са си стандарт

    Коментиран от #25

  • 18 1234

    17 0 Отговор
    Повечето хонди са на толкова км и са като нови за Хонда и японските коли тези км.са си стандарт
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Volkswagen

    0 11 Отговор
    low cost вариантa на пасат 6 :) Дизайнът е копиран от там...

    Коментиран от #32

  • 21 Isuzo

    4 2 Отговор
    Те дизеловите не са ли с мотор Исузо ?
  • 22 Обяснение

    5 0 Отговор

    До коментар #9 от "посерко":

    Защо пък не, ако върви и го кефи който я кара.
  • 23 Тампони

    9 1 Отговор

    До коментар #14 от "Този":

    В България няма да намериш, но в страните с добри пътища може и да намериш.
    Амортизацията на окачването при нас, отнесено към нормалните пътища е приблизително в съотношение 1:100.
  • 24 type-R

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "мислещ":

    Малкият ми Акорд не гори капка масло, но е от 2000 година..... За новите модели гледах че дори Хонда са написали подобна изцепка в ръководството. Срамота. А този Сивик не е ли хибрид?

    Коментиран от #33

  • 25 АLFA Q 4

    18 2 Отговор

    До коментар #17 от "1234":

    НА КОЙ ГО ОБЯСНЯВАШ ТОВА.
    НА ВАГАДЖИЙТЕ ЛИ.. НАЛИ НА ВАГ ЧЕТАТА ЗА ТЕЯ КИЛОМЕТРИ МУ ТРЯБВАТ ПОНЕ 11 ДВИГАТЕЛЯ И 22 СКОРОСТНИ КУТИЙ, DSG,. И ДРЪЖКИТЕ НА ВРАТИТЕ НЯМА ДА ОСТАНАТ. А ПЕЙКИ ТЕ,, седалките на ВАГ са като пейки,
    ЩЕ СА ИЗТРИТИ ДО ПРУЖИНИ
  • 26 Ха ха

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Random":

    Готините масла и горива, многото манго и баш сервизите са на територията МУ, хи хи
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Нафърфорий

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Borislav Popov":

    Чедо аз колко VW, bmw, Audi i MB знам и много малко са по 2 л...ама километрите....
  • 29 Чук

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "Хонда":

    Той кара100%гоУф
  • 30 Соичиро Сан

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Този":

    Да бе то тампони само във Волфсбург правели))))
  • 31 Осморъкият Буда

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "втора трета ръка табло":

    Бръмммм в уста само табла сменят и то осма ръка...байПешо от кварталния гараж ряпа да яде
  • 32 Ха ха

    3 2 Отговор

    До коментар #20 от "Volkswagen":

    Как е, как е маслото...бичиш ли "по маниак" литър на хилядарка...или хортуват повече гълтала ярмомелката)))))
  • 33 Шеста генерация

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "type-R":

    Подкрепям
  • 34 Спиро Сан

    10 1 Отговор
    Някои смехурковци тук идея си нямат колко още бежанци има да отгледа Ханс докато се приближи даже на оръдеен изстрел до японското качество...ама се возят на разни дръгели сглобени от Махмуд, Зденек и Попеску и мислят че са хванали господа за шлифера...
    P.S. И не съм видял някой от тия смехурковци да са с немски климатик))))
  • 35 бай хондю барабар с москвичите

    4 5 Отговор
    Онзи ден водих Сивика на майстор да му регулират клапаните.
    - Майсторе със записване ли е тука ?
    - Абе изчакай малко, има един Москвич дванайсетак и две Жугулита преди теб да минат и си ти.
  • 36 Dokata

    21 1 Отговор
    Който знае кара само ЯПОНСКО,който не знае кара вагИните и си мисли че са здрави .Това им го насаждат майсторите за да са им клиенти в сервизите а тези с японските забравят къде има сервиз ,това е истината !
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 искамХонда

    7 1 Отговор

    До коментар #16 от "Вервай си баце":

    HondaPro Jason не е някой квартален смешник, а доста популярна личност. Всъщност е обвързан с хонда в смисъл че е бил дилър в техни автосалони, а сега обучава продавачите на хонда. Познава моделите доста навътре. Има си канал в тубата и има ценни видеота там: https://www.youtube.com/user/hondaproJason
  • 39 Н. Пецев

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Алфа Ромео":

    1.8 атмосферен бензин.
  • 40 Татко ти

    1 7 Отговор

    До коментар #3 от "Алфа Вълкът":

    Точно това означава,прав си.Ама на тъпите хондаджии как да им обясниш,че отваряне на двигател за ремонт на глава си е проблем с двигателя.Техните хонди не се развалят и ги карат само с Мотул 15w50,защото само него не го горят.Те са като коне с капаци,същата пасмина като голфаджиите и повечето бенвисти.
    Верно,че за 1,6 млн. км само една смяна на гарнитура си е постижение,ако беше някоя от сегашните още на 100000 щеше да е тоталка.

    Коментиран от #44, #46

  • 41 Onda 🚗🚗🚗

    9 0 Отговор
    Имал съм Голф 4, Бмв 320 Е36,
    Опел астра G, Форд Фокус, но най-здравата кола която съм имал беше Хонда Сивик 5 - 1.5, 90 коня. Тази кола нямаше чупене... Беше супер икономична и много вървеше, проблем беше само ръждата от която така и не се спасих 😪😪😪
    Сега карам Ауди което всеки месец посещава сервиз за разни грешки... 🚓
  • 42 Иван

    1 1 Отговор
    Как пък не видях едина статия за бмв или мерцедес след 2000 година да са минали 1 млн км даже да не са мили ми само някакви японски квнефи хонди и тойоти предимно..

    Коментиран от #43

  • 43 Ъпгрейд

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Иван":

    Защото няма такова здраво, надежно и сигурно ВМЗ , та за това
  • 44 Hond-ю

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Татко ти":

    Ало четете малко, смяна на гарнитура не на главата. Ма иначе сте големи умници. Я ми кажи защо не съм чул за нито един голф или квото и да е европейско без основен ремонт да е минало милион километри, даже 124-коте са минавали през основен, аз само съм чувал за тойоти и хинди че минават по милион без проблем. За горенето на масло съм съгласен, че някои горят но да смениш гарнитура ако не знаеш се прави, защото се е изтъркала и за да не се оукне и главата после тя се сменя и няма проблеми.

    Коментиран от #47

  • 45 Вълкет

    7 0 Отговор
    Момчета купете си нова Хонда караите нормално кафето трябва и ненормално на магистралата и аутобана в Германия и тогава обсъждате Хонда.. Купих си 2010г. Нова от магазина Хонда fr-v. Дизел 2.2 /140к.Карам я 9г.и не мисля да я махам или сменя. Само я обсллу една смяна на верига. 3 пъти спирачки. И 10-на пъти съм и мачкал педала на аутобана в Германия и все още върви като нова. И е на 415 000км

    Коментиран от #48

  • 46 Ха ха ха

    4 0 Отговор

    До коментар #40 от "Татко ти":

    Много си смешен ...алфата кат направи милион ми се обади....
  • 47 Икуо Кажитани

    3 0 Отговор

    До коментар #44 от "Hond-ю":

    Някои хонди може би...иначе вагините ФФсички, Фсички яко тупат масло....
  • 48 Тц ни щът ки

    2 0 Отговор

    До коментар #45 от "Вълкет":

    Тарикатите си купуват нови само по препоръки на Ауто Билд и сетне гризат дръвцето по сервизите
  • 49 Язе

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Алфа Вълкът":

    Не е ремонт на двигателя.Сваляш главата,шлайфаш,нова гарнитура и слагаш.Нищо по буталната група не се пипа.
  • 50 невярващ

    1 1 Отговор
    Абе ремонт не ремонт, и да са сложили глава от космическа совалка няма как след милион и 600 хил да не лабуцат вътре буталцата. Просто има нещо невярно в цялата работа.
    Представете си, че колата е карана предимно извънградско за да постигне този пробег. При 90км/ч това са по 3 часа и половина каране всеки божи ден от как е купена (2005).

    Коментиран от #51

  • 51 Вярващ

    1 1 Отговор

    До коментар #50 от "невярващ":

    Това не е дойчовски двигател