Last news in Fakti

30 Януари, 2020 10:01 6 934 14

Клиент размаза чисто нов Morgan за €140 хиляди

  • morgan-
  • plus 6-
  • катастрофа-
  • нидерландия

Демонстрационният Morgan Plus 6 на вносителя на марката в Нидерландия Louwman Exclusive пострада тежко по време на пробно шофиране в град Утрехт. По неизвестни засега причини клиент блъснал челно в дърво колата за € 141 055.

Клиент размаза чисто нов Morgan за €140 хиляди

Катастрофата станала на едва няколкостотин метра от автосалона на Louwman Exclusive. Ударът бил толкова силен, че предните колела на "моргана" отхвърчали.

Клиент размаза чисто нов Morgan за €140 хиляди

Клиентът, блъснал колата, също е пострадал. Макар да се води най-новият модел на Morgan, Plus 6 няма еърбегове, което е доста смело решение за автомобил с мощност 450 к.с.

Публикация в Instagram-профила на Louwman Exclusive показва, че унищожената неокласика е доставена и регистрирана в Нидерландия едва на 10 октомври миналата година.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 автоджамбаз

    49 8 Отговор
    След като няма еърбегове как е получила разрешение за продажба от комисията на ЕС ?

    Коментиран от #3, #4, #5, #11

  • 2 Коmapak

    17 1 Отговор
    Колко напушен е бил шофьора?!?!?! И аз не одобрявам двигателите бмв ама тоя ги е унищожил. Май няма да си види книжката повече.
  • 3 ТиНеРазбраЛис

    18 6 Отговор

    До коментар #1 от "автоджамбаз":

    Ти не разбра ли, че разрешителни искат само на "не-нашите". Ако си кореец, китаец, руснак, индиец - ще те скъсат от проверки и изисквания и ще те бавят по техните лаборатории. Но Ако си от Европа (и Британия...) ами ще си затваряме очите със изключения от закона. Това е ЕС политиката, ние трябва да сме им пазар, не да внасяме и да им продаваме източни продукти (защото просто сме на пътя м/у изтока и запада).
  • 4 куку руку ку

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "автоджамбаз":

    Защото е "куче' или "котка', а не "прасе"...
    За един селянин с колело се сетих.
  • 5 Аууууу

    12 2 Отговор

    До коментар #1 от "автоджамбаз":

    Защото производствения тираж е нисък! В цял свят дали продават 200 коли на година, от който сигурно не повече от 20-30 са в Европа! Такива автомобили с нисък производствен тираж не ги засягат никакви ограничения

    Коментиран от #8

  • 6 type-R

    12 0 Отговор
    Само вижте как се прави бордюр! И нормалния и отрязания! Ако беше у нас, нямаше да стигне и до дървото, още бордюра щеше да я спре....
  • 7 Миризлив пор

    14 2 Отговор
    Тази кола е почти като истинските коли от 60-те, без серво на спирачките, без серво на волана, без системи за стабилност. Ако човек никога не се е качвал на нещо подобно и не са му обяснили с какво се захваща е много вероятно да се качи на някое дърво.

    Коментиран от #10

  • 8 ТиПъкДаЗнаеш

    14 2 Отговор

    До коментар #5 от "Аууууу":

    То и Лада, продава 200-300 коли от даден модел в Европа, но ги гонят до дупка за какви ли не "датчици" за налягане на гуми или др. подобно ЕС глупости.
  • 9 Капитан Америка

    3 0 Отговор
    Като прочетох заглавието и си казах:
    - О не, Ричард Хамънд, не отново....
  • 10 Коmapak

    12 0 Отговор

    До коментар #7 от "Миризлив пор":

    Бъркаш. Има серво на спирачките! И дотам... Останалото е така. Те и спайкър много не продават, но си съществуват вече дълги години. Има много малки до средни производители, които заслужават респект. Морган е един от тях. Ще ги има пще много дълго време защото са радост за окото.
  • 11 Луд

    12 2 Отговор

    До коментар #1 от "автоджамбаз":

    Много правилен въпрос.Красиво е и до там.Това гледах по дискавъри как го правят и си мисля ,че ако е българско няма да можеш го регистрираш.Но нали е английско няма проблем. Никаква сигурност няма в тая кола иначе 450 коня.Предните гуми изхвърчало, но няма проблем. .Иначе 141 000 струва,а реалната му цена е 20000.

    Коментиран от #12, #13

  • 12 333

    6 6 Отговор

    До коментар #11 от "Луд":

    Давам ти 50 да ми направиш такъв. С 6 цилиндровия BMW B58 двигател на БМВ с две турбини и 8 степенен ZF автоматик.
    Колата е страхотна. Ама гроздето кисело.

    Коментиран от #14

  • 13 type-R

    7 1 Отговор

    До коментар #11 от "Луд":

    Морган по принцип се купува за пистова кола. Да, там някъде където го няма Боко и сиренето струва 2,5 евро килограма, а млякото 45 цента, има пистови уикенди и хора с пистови коли купени единствено за едното удоволствие.....
  • 14 ЛудЛ

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "333":

    То е ясно ,че аз не мога да ти я направя.Ясно е ,че е мощна ,но сме 2020 г.,а това не предлага никаква сигурност.Тези 450 коня все едно са на картинг сложени.Притискане към пътя никакво.Иначе колата е красива ,но и с двигател 100 коня ще е добра.Сега е опасна за движение.