Нови подробности за новия Mercedes-Benz 190

25 Декември, 2024 13:15 14 543 31

  • mercedes-benz-
  • 190-
  • hwa evo
Нови подробности за новия Mercedes-Benz 190 - 1

В Германия тече усилена подготовка за представянето на новия седан Mercedes-Benz 190, който ще започне да се сглобява в края на 2025 година.

Сега се появиха нови снимки и подробности за възродения модел. Те са публикувани на сайта на компанията HWA.

Именно това немско ателие ще произвежда новия Mercedes-Benz 190, наречен HWA EVO. Общо ще бъдат направени само 100 седана, които ще струват по 714 000 евро.

Нови подробности за новия Mercedes-Benz 190

Разбира се, за такива пари купувачите няма да получат обикновен седан Mercedes-Benz 190, а спортна версия. HWA възпроизвежда известния Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution.

Модерният автомобил съвсем точно възпроизвежда известния спортен бейби Mercedes. Има голямо антикрило, аеродинамичен бодикит и раздути калници.

Размерите не са променени, но каросерията е нова на 75%, а в дизайна е използван карбон. Размерите на Mercedes-Benz 190 HWA EVO са:

дължина - 4580 мм;
широчина - 1860 мм;
височина - 1355 мм;
междуосие - 2750 мм;
маса - 1360 кг.

Нови подробности за новия Mercedes-Benz 190

Интериорът на Mercedes-Benz 190 EVO също е разсекретен. Той запазва познатото оформление, но вече разполага с цифрово табло и със сензорен дисплей.

Още от екстрите включват климатроник, мощна акустика и безжично зареждане за смартфони. Спортните седалки са покрити със скъпа кожа.

На внтория ред не е монтирана обща седалка, а за повече комфорт са предвидени само две отделни клесла. Седанът Mercedes-Benz 190 HWA EVO е оборудван и с истински ДВГ.

Нови подробности за новия Mercedes-Benz 190

Двигателя представлява трилитров турбо шестак, който се предлага във версии с 450 и 500 конски сили. Максималната скорост е съответно 270 и 300 км/ч.

Автомобилът разполага с шестстепенна механична трансмисия, напълно ново окачване и лети джанти с диаметър 19 цола отпред и 20 цола отзад. Спирачките са карбон-керамични.

Нови подробности за новия Mercedes-Benz 190


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 46 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Винкело

    38 7 Отговор
    "Оборудван с истински ДВГ"? Сиреч - не китайски, или?

    Коментиран от #6

  • 2 шегичка

    17 6 Отговор
    Още си чакам тунингования трабант от лимитараната серия за маняци.
  • 3 Граф Монче Христов-Дупница

    32 5 Отговор
    По съм склонен да приема, че някой ще даде над 700 000 евро за оригинала, който въпреки всичко е един тунингован "190". Не е някакво Порше, например. Но да се изръсиш толкова пари за "реплика", не виждам никакъв смисъл. С тези пари може да се купи чисто ново Ферари, Ламборгини или някакъв друг, далеч по- спортен нов автомобил.
  • 4 Компот

    10 27 Отговор
    W190 е фашкия

    Коментиран от #5

  • 5 Никси

    10 3 Отговор

    До коментар #4 от "Компот":

    а, а W-201 какво е ? !!!.

    Коментиран от #19

  • 6 СЗО

    12 0 Отговор

    До коментар #1 от "Винкело":

    Сиреч не някакви хибридки.....3 литра шест цилиндъра не ти ли е достатъчно истински двигател...

    Коментиран от #13

  • 7 Гад

    9 9 Отговор
    Последни напъни и лежане на стари лаври.....хората се развиват ....тези ще възкръсват мъртвец.
    На подобаваща цена разбира се.
    Това недоразумение каква стойност ще добави към икономиката ...освен да напъни джоба на някой ...който ще произведе 100 бройки....а 100 спекуланта с парите ги купят?
  • 8 Ачо

    25 2 Отговор
    Имам един 190 Е на 80000км и 36 години.Истинско удоволствие е да седнеш в него и да врътнеш малко из града.Кола та дрънка и всичко в него е - made in Germany. Кой какво ще каже са него е без збачение.Който е седнал в него са му останали очите по тази кола.

    Коментиран от #10, #12, #26

  • 9 знаещия

    15 1 Отговор
    виждал съм я на живо ....навремето, никога не съм виждал по красива кола
  • 10 Демократ

    8 17 Отговор

    До коментар #8 от "Ачо":

    Е то малко де ако врътнеш многоми е директно до сервиза тоя разпадащ се коп тор.
  • 11 Мерцедес си е Мерцедес

    6 1 Отговор
    За съжаление как са тръгнали нещата в ЕС и основно засега в Германия да не им се наложи да възродят моделите от Цвикау преди падането на стената. :)) Все по трудно ще им е и накрая за съжаление и при тях качеството вероятно ще полети надолу !
  • 12 Знайко

    9 2 Отговор

    До коментар #8 от "Ачо":

    Аз пък имах късмета да карам един 2.5 24 вентила от Варна до Бургас и шефа да вика: аре ве ще се жениш ли за тоя, аре изпреварвай го най-накрая!
    Та.....на влизане в завоя на спирачки до апекса и АБС-а пацърка като полудял, на излизане с мръсна газ и ЕСП-то примигва като за последно , а задницата се приплъзва на няколко слайда. Много яка кола за времето си - топ-а на топовете и то без да е безбожно скъпа!
    Резервоарът беше на гърба на задната седалка, което е малко странно но не ми пречеше на кефа.

    Коментиран от #14, #30

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Никси

    15 1 Отговор

    До коментар #12 от "Знайко":

    нема текъв 24винтила , карал си 2.5 16 винтилен , 4 цилиндъра по 4клапана на цилиндър разликата е в цилиндровата глава с два вала разпределителни , ако си карал 190-ка 2.6 6 цилиндровия да там е с един вал разпределителен и са 12 клапана като на обикновения бензинов мотор примерно1.8 115 к.с , 2.0 122к.с. или 2.3 136 к.с.с по един вал и 4 цилиндъра и дизеловите дори с турбо126 к.с. или чист дизел 95 к.с. 5 цилиндрови също с един разпределителен вал и малкия дизел 2.0 75 к.с.!!!.

    Коментиран от #17

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Водач

    1 2 Отговор

    До коментар #14 от "Никси":

    Вентили ранният петтак е 20 клапана, шестака 3000 кубика е 24 клапана 177 коня

    Коментиран от #18

  • 18 Водач

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Водач":

    Да уточня, със турбина 177, атмосферен 136 коня

    Коментиран от #22

  • 19 Милчо лаков

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Никси":

    Ако имах пари,бих възстановил един 115 купе.В Касел,по складовете,сигурно още има части за тях.

    Коментиран от #24

  • 20 Ного скъпо

    4 0 Отговор
    Ге дават тия. Мое да се вземе Некоа Тойота или Лексус за до 70 илядо евро. Или пък десет.
  • 21 незнайко

    3 0 Отговор
    Най ме зарадва 6 степенната механична скоростна кутия ! За двигателя няма какво да се каже . За съжаление цената на това " старо " чудо е далеч от нашите възможности .

    Коментиран от #27

  • 22 Никси

    5 0 Отговор

    До коментар #18 от "Водач":

    бъркаш се нещо , тоя мотор 177 к.с. се слага в 124 ,126, и 140 този е с два вала и се води винтилиран 2.8/3.0 в 190 е 2.6 6-цилиндроия редови който е с един вал и две бутала повече и е без турбо атмосверен , а има мотор на 190 2.3 136к.с. също атмосверен с един вал същия като на 2.0 122 к.с. само дето софтуерно му е правен ремап и са вдигнати конските сили още в завода пройзводител .
  • 23 дедо..

    5 0 Отговор
    Много пари струва,не е за мене-предпочитам да си карам петцилиндровата 20 годишна печка,с30..единственио дизел на амегето..
  • 24 Никси

    5 0 Отговор

    До коментар #19 от "Милчо лаков":

    на 190-то когато започва пройзводството през 1982 година и приключва чак до 1993 година , тогава са били доста некачестени първите с тесната лайсна откъм ръжда най вече това пройзводство кара до 1988 година , 1989 година излиза вече както сега е модерно да казват Фейслифт с Широката Лайсна и чак до 93-година свършва там са остранени всички недоимаци които е имало в предишния и е с повече екстри за модела ; климатик , ел. стъкла , ел . люк ,ел. седалки и централно заключване с вакумпомпа, АБС ; ,този на снимката започва да се прави от 1984 година чак до 93-година също като обикновенната 190 но това е спортен варянт в две разновидности ЕВО 1 и ЕВО 2 , този е ЕВО 2 , първата 190 си се води W-190 с тесната лайсна , а този спортния и обикновенния с широката лайсна е с иницияли на купето W-201 , 115-ката е също доста много здрав автомобил желая ти колега успех в реставрирането , аз в момента притежавам два 201-ци гаражни с широка лайсна в уникално състояние който очакват новия собственик и добър стопанин с цени по договаряне на място за двата автомобила и двата са с Широката Лайсна !!!.
  • 25 Българин

    4 1 Отговор
    Хубава играчка за пораснали момчета.
  • 26 Никси

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "Ачо":

    поткрепям ;👍👍👍👍👍👍!!!.
  • 27 Никси

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "незнайко":

    на старото ЕВО е 5-степенна механична скоростна кутия Ге-трак която е направена нарочно за състезания да включва на обратно , първа предавка ти е на местото на задната , но 6-степенната кутия може би ще е една идея по добра тъй като с тези повече конски сили под капака няма да му отнема и убива от скоростта , но стига да не е чуплива и доста здрава кутия и денферния маховик , както ги има в следващи модели Ц класи започващи от W203 и E класиW211 с 6-степенна механична скоростна кутия , автомата Гетроник е по здрав но трябва да се обслужва навреме с масло и филтер !!!.
  • 28 Ся да попитам

    3 1 Отговор
    Този 3 литров шестак, витак ли е или редовак?
  • 29 здравко тошков

    3 2 Отговор
    красота ,и аз ще съм един от тези с този легендарен модел
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Неграмотници

    0 2 Отговор
    внтория . . . и малко по нататък . . . . клесла!