В Германия тече усилена подготовка за представянето на новия седан Mercedes-Benz 190, който ще започне да се сглобява в края на 2025 година.
Сега се появиха нови снимки и подробности за възродения модел. Те са публикувани на сайта на компанията HWA.
Именно това немско ателие ще произвежда новия Mercedes-Benz 190, наречен HWA EVO. Общо ще бъдат направени само 100 седана, които ще струват по 714 000 евро.
Разбира се, за такива пари купувачите няма да получат обикновен седан Mercedes-Benz 190, а спортна версия. HWA възпроизвежда известния Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution.
Модерният автомобил съвсем точно възпроизвежда известния спортен бейби Mercedes. Има голямо антикрило, аеродинамичен бодикит и раздути калници.
Размерите не са променени, но каросерията е нова на 75%, а в дизайна е използван карбон. Размерите на Mercedes-Benz 190 HWA EVO са:
дължина - 4580 мм;
широчина - 1860 мм;
височина - 1355 мм;
междуосие - 2750 мм;
маса - 1360 кг.
Интериорът на Mercedes-Benz 190 EVO също е разсекретен. Той запазва познатото оформление, но вече разполага с цифрово табло и със сензорен дисплей.
Още от екстрите включват климатроник, мощна акустика и безжично зареждане за смартфони. Спортните седалки са покрити със скъпа кожа.
На внтория ред не е монтирана обща седалка, а за повече комфорт са предвидени само две отделни клесла. Седанът Mercedes-Benz 190 HWA EVO е оборудван и с истински ДВГ.
Двигателя представлява трилитров турбо шестак, който се предлага във версии с 450 и 500 конски сили. Максималната скорост е съответно 270 и 300 км/ч.
Автомобилът разполага с шестстепенна механична трансмисия, напълно ново окачване и лети джанти с диаметър 19 цола отпред и 20 цола отзад. Спирачките са карбон-керамични.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Винкело
Коментиран от #6
13:23 25.12.2024
2 шегичка
13:34 25.12.2024
3 Граф Монче Христов-Дупница
15:30 25.12.2024
4 Компот
Коментиран от #5
16:47 25.12.2024
5 Никси
До коментар #4 от "Компот":
а, а W-201 какво е ? !!!.Коментиран от #19
17:30 25.12.2024
6 СЗО
До коментар #1 от "Винкело":
Сиреч не някакви хибридки.....3 литра шест цилиндъра не ти ли е достатъчно истински двигател...Коментиран от #13
19:37 25.12.2024
7 Гад
На подобаваща цена разбира се.
Това недоразумение каква стойност ще добави към икономиката ...освен да напъни джоба на някой ...който ще произведе 100 бройки....а 100 спекуланта с парите ги купят?
22:27 25.12.2024
8 Ачо
Коментиран от #10, #12, #26
22:32 25.12.2024
9 знаещия
22:38 25.12.2024
10 Демократ
До коментар #8 от "Ачо":
Е то малко де ако врътнеш многоми е директно до сервиза тоя разпадащ се коп тор.23:19 25.12.2024
11 Мерцедес си е Мерцедес
23:28 25.12.2024
12 Знайко
До коментар #8 от "Ачо":
Аз пък имах късмета да карам един 2.5 24 вентила от Варна до Бургас и шефа да вика: аре ве ще се жениш ли за тоя, аре изпреварвай го най-накрая!Та.....на влизане в завоя на спирачки до апекса и АБС-а пацърка като полудял, на излизане с мръсна газ и ЕСП-то примигва като за последно , а задницата се приплъзва на няколко слайда. Много яка кола за времето си - топ-а на топовете и то без да е безбожно скъпа!
Резервоарът беше на гърба на задната седалка, което е малко странно но не ми пречеше на кефа.
Коментиран от #14, #30
23:36 25.12.2024
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Никси
До коментар #12 от "Знайко":
нема текъв 24винтила , карал си 2.5 16 винтилен , 4 цилиндъра по 4клапана на цилиндър разликата е в цилиндровата глава с два вала разпределителни , ако си карал 190-ка 2.6 6 цилиндровия да там е с един вал разпределителен и са 12 клапана като на обикновения бензинов мотор примерно1.8 115 к.с , 2.0 122к.с. или 2.3 136 к.с.с по един вал и 4 цилиндъра и дизеловите дори с турбо126 к.с. или чист дизел 95 к.с. 5 цилиндрови също с един разпределителен вал и малкия дизел 2.0 75 к.с.!!!.Коментиран от #17
23:54 25.12.2024
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Водач
До коментар #14 от "Никси":
Вентили ранният петтак е 20 клапана, шестака 3000 кубика е 24 клапана 177 коняКоментиран от #18
02:46 26.12.2024
18 Водач
До коментар #17 от "Водач":
Да уточня, със турбина 177, атмосферен 136 коняКоментиран от #22
02:48 26.12.2024
19 Милчо лаков
До коментар #5 от "Никси":
Ако имах пари,бих възстановил един 115 купе.В Касел,по складовете,сигурно още има части за тях.Коментиран от #24
05:59 26.12.2024
20 Ного скъпо
07:09 26.12.2024
21 незнайко
Коментиран от #27
09:03 26.12.2024
22 Никси
До коментар #18 от "Водач":
бъркаш се нещо , тоя мотор 177 к.с. се слага в 124 ,126, и 140 този е с два вала и се води винтилиран 2.8/3.0 в 190 е 2.6 6-цилиндроия редови който е с един вал и две бутала повече и е без турбо атмосверен , а има мотор на 190 2.3 136к.с. също атмосверен с един вал същия като на 2.0 122 к.с. само дето софтуерно му е правен ремап и са вдигнати конските сили още в завода пройзводител .09:14 26.12.2024
23 дедо..
09:16 26.12.2024
24 Никси
До коментар #19 от "Милчо лаков":
на 190-то когато започва пройзводството през 1982 година и приключва чак до 1993 година , тогава са били доста некачестени първите с тесната лайсна откъм ръжда най вече това пройзводство кара до 1988 година , 1989 година излиза вече както сега е модерно да казват Фейслифт с Широката Лайсна и чак до 93-година свършва там са остранени всички недоимаци които е имало в предишния и е с повече екстри за модела ; климатик , ел. стъкла , ел . люк ,ел. седалки и централно заключване с вакумпомпа, АБС ; ,този на снимката започва да се прави от 1984 година чак до 93-година също като обикновенната 190 но това е спортен варянт в две разновидности ЕВО 1 и ЕВО 2 , този е ЕВО 2 , първата 190 си се води W-190 с тесната лайсна , а този спортния и обикновенния с широката лайсна е с иницияли на купето W-201 , 115-ката е също доста много здрав автомобил желая ти колега успех в реставрирането , аз в момента притежавам два 201-ци гаражни с широка лайсна в уникално състояние който очакват новия собственик и добър стопанин с цени по договаряне на място за двата автомобила и двата са с Широката Лайсна !!!.09:40 26.12.2024
25 Българин
09:40 26.12.2024
26 Никси
До коментар #8 от "Ачо":
поткрепям ;👍👍👍👍👍👍!!!.09:46 26.12.2024
27 Никси
До коментар #21 от "незнайко":
на старото ЕВО е 5-степенна механична скоростна кутия Ге-трак която е направена нарочно за състезания да включва на обратно , първа предавка ти е на местото на задната , но 6-степенната кутия може би ще е една идея по добра тъй като с тези повече конски сили под капака няма да му отнема и убива от скоростта , но стига да не е чуплива и доста здрава кутия и денферния маховик , както ги има в следващи модели Ц класи започващи от W203 и E класиW211 с 6-степенна механична скоростна кутия , автомата Гетроник е по здрав но трябва да се обслужва навреме с масло и филтер !!!.10:03 26.12.2024
28 Ся да попитам
10:21 26.12.2024
29 здравко тошков
12:41 26.12.2024
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Неграмотници
02:29 27.12.2024