21 Октомври, 2020 13:05 44 914 111

Илон, какво става? Клиентите на Tesla те искат на съд

  • tesla-
  • проблеми-
  • дефекти-
  • съд

Собственици на електрически автомобили Tesla от Нидерландия се вдигнаха срещу срещу американската компания и подготвиха колективна жалба пред съда. Целта е да я принудят да изтегли нискокачествените си автомобили от пазара

Илон, какво става? Клиентите на Tesla те искат на съд - 1

Неведнъж сме говорили за проблемите с качеството на Tesla и по-конкретно за тези при Model Y. Някои от тях са наследени от близкия по платформа седан Model 3 - най-популярният електрически автомобил в Холандия.

Според изданието EV Sales, през първите три тримесечия на тази година, в Нидерландия са продадени 4 307 електромобила от компанията на Илон Мъск, а фактите сочат, че колкото повече автомобили се продават, толкова по-недоволни собственици има.

Сред тях са и много притежатели на далеч по-скъпите Model S и Model X. Вутер ван Ванинг е един от тях, който през първите шест месеца от притежаването на Model S P100D се сблъска с дузина неизправности.

Илон, какво става? Клиентите на Tesla те искат на съд

"За да ги разреша, трябваше да вися няколко дни поне по половин час на телефона, за да си запиша час за ремонт. Впоследствие се оказва, че записването за сервиз вече не може да става през телефон, а само чрез мобилно приложение и отнема около месец, докато клиентът си изчака реда.

В същото време, ако възникнат нови неизправности по време на изчакването за ремонта, тогава компанията изисква отделно заявление за тях и при следващото посещение поправя само това, което е обявено по-рано, и игнорира новите проблеми" - казва недоволният Ванинг.

Той смята това отношение за подигравка и с помощта на адвокатската завежда дело срещу компанията на Илон Мъск. През април тази година съдия принуди производителя да оттегли некачествени продукти, но Tesla оспори това решение. Ван Ванинг и неговите адвокати основават през октомври фондация Tesla Claim Foundation, с помощта на която решават да натрупват жалби от недоволни клиенти на марката и да изготвят групов иск въз основа на тях.

Фондацията изброява основните неизправности, пред които са изправени собствениците на електрически автомобили Tesla: повреди на автопилота, повреда на чистачките, загуба на управление при внезапно ускорение, паразитни шумове в салона при шофиране през неравности, падане на прагове, счупени фарове, неработещи ключалки на вратите, неизправности в мултимедията, повреди в екрана, проблеми с зареждането, силна загуба на капацитет на батерията с течение на времето, реалната мощност е по-малка от декларираната и т.н.

Оплакванията относно качеството на услугата са отделен фронт: Tesla не отговаря на обажданията, не иска да отстранява всички проблеми наведнъж, не изпълнява обещанията (например, казват, че ще се обадят и не се обаждат).

Как ще приключи този съдебен иск срещу Tesla в Нидерландия, може само да се гадае. Ясно е обаче едно - броят на недоволните клиенти нараства, а „глухотата“ на компанията към критиките вече се превърна в основна тема в Нидерландия, където електромобилите tesla съвсем не са малко.

В началото на октомври стана известно, че Tesla напълно разформирова собствената си PR служба и сега не отговаря на въпроси на журналисти. Основният източник на новини за Tesla е Twitter, където се изявява лично ръководителя на компанията Илон Мъск, който не обича много да му се карат и реагира само на благоприятни коментари от феновете.

Илон, какво става? Клиентите на Tesla те искат на съд


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 59 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Балончо

    214 25 Отговор
    ...се,спука !!!

    Коментиран от #56

  • 2 JAPCARS4EVER

    205 26 Отговор
    Еми купувайте си още тия щепсели,докато не си промените възгледите от собствен опит... за тия пари дето ги давате уж да спестявате от гориво,да сте си купили 3 автомобила и гориво за години напред

    Коментиран от #8, #106

  • 3 ВЕЧЕ ЧИЧО

    166 26 Отговор
    НЯМАШ ПАРИ, НЯМАШ ТЕСЛА, НЯМАШ ПРОБЛЕМ. В БЪЛГАРИЯ НЕ Е ПРОБЛЕМ ДА НЯМАШ ПАРИ. ФАКТ ВЕЧЕ 30 ГОДИНИ!
  • 4 Strugar

    161 24 Отговор
    Ако си купиш Тесла си страшен балък - има толкова много алтернативи на по-ниски цени със същия капацитет на батерията + добър стайлинг.

    Коментиран от #18, #99

  • 5 vukadin

    159 22 Отговор
    Аз от години твърдя и казвам, че това са скапани електронни коптори от които чеп за зеле не става. Ама все се намира някое зомби да ми опонира, колко били иновативни, екологични и теxнологични теслите. Ми карайте си ги, набивайте пари за ремонти, чакайте по опашки и сервизи. Халал да са ви.
  • 6 диоген

    106 20 Отговор
    С една дума вземи си теслата и си я заври...дето слънце не огрява. Привет за олигофренмодулатора
  • 7 Мммммм

    50 15 Отговор
    Само ще кажа, че клиентите на ФВ ИД3 имат също много проблеми, но за сега не се раздухва, защото го връщат в сервиза. Много проблеми с програмите. Рязки спирания, изключване на фарове в движение, светване на всички лампи, докато колата се движи и т.н.

    Коментиран от #21

  • 8 Само Рено

    22 54 Отговор

    До коментар #2 от "JAPCARS4EVER":

    И кво да изхвърляме це о2 във въздуха ли?

    Коментиран от #10, #20

  • 9 Никой не е казал че нямат проблеми

    25 106 Отговор
    Но Тесла се продава точно защото има най-малко проблеми, предимно от естетично естество. Тук не съвпадат детайли, там смени ли цвета на кората, някъде уплътнението не прилепва. Все проблеми които не ти пречат да идеш да си свършиш работа.

    Докато при другите марки проблемите са основно в задвижването и основните функции на автомобила.

    Коментиран от #15, #17, #60, #93

  • 10 куку руку ку

    93 15 Отговор

    До коментар #8 от "Само Рено":

    То защото при производството на батериите за теслите и после при производството на ток не се отделя СО2? Ами спри да дишаш тогава!

    Коментиран от #13

  • 11 Ай стига бе

    56 61 Отговор
    Скъсала му се гумата на чистачка и хоп в сервиза. Ай стига бе, капризни джендърчета.

    Коментиран от #35, #75

  • 12 DrivingPleasure

    91 17 Отговор
    "да изтеглят некачествените..." ми то значи всички бе :D

    Гледай чудо, хората започнаха да осъзнават, че това е една безобразна кочина, а Илончо е един жалък клоун егоманияк, който не обича критика...
  • 13 Хи хи

    27 19 Отговор

    До коментар #10 от "куку руку ку":

    Ааа така ли а при добива ректификацията на нефт транспорта на горивото щото не се изхвърля це о2.Винаги се е изфърляло при дишане це о2 ама 50-те са дишали два милярда а сегаа 7.Избиите китяйците много са.
  • 14 Е60 3D

    43 5 Отговор
    По-добре да си карам моя кошник.
  • 15 Не е вярно

    35 5 Отговор

    До коментар #9 от "Никой не е казал че нямат проблеми":

    Питайте гост ,той ще ви каже че няма проблеми с Тесла

    Коментиран от #19

  • 16 Още

    31 81 Отговор
    като прочетох заглавието си викам-тука ще има яко реване,плюене,ритане,апане и скубане!Така е!Кофти е да немаш пари за Тесла,а се опушваш на дизелова каруца!

    Коментиран от #33, #47

  • 17 Язе

    51 11 Отговор

    До коментар #9 от "Никой не е казал че нямат проблеми":

    Като ти падне волана ходи си свърши работа.Става ама кола с двг.хахахаха
  • 18 Фрезаджия

    4 4 Отговор

    До коментар #4 от "Strugar":

    Ама пк си мноу фешън рийш ли))))
  • 19 Чук

    6 1 Отговор

    До коментар #15 от "Не е вярно":

    Има ди хас нсш гост е винаги птост
  • 20 Госあ

    8 12 Отговор

    До коментар #8 от "Само Рено":

    😄 само теслите не изхвърлят, затова са някъде след десятката за екологични автомобили 😄 Но това е защото държавните субсидии са малко, нали ? 😂
  • 21 123

    63 8 Отговор

    До коментар #7 от "Мммммм":

    Дрън, дрън. Имат, ама имат исключително развита мрежа от сервизи, в които те приемат веднага или ако са много заети след няколко дена. Колко сервиза тесла си видял в България или в Европа. За нас, май най-близкия беше Виена, което означава, че и в половината Австрия няма друг такъв. Овен това, автомобилът е най-малко двигател и резервоар или електромотор и батерия. Знаеш, че изобщо не ме интересува какво ще ми осигурява конете под капака, стига да е комфортно, сигурно, стабилно. Да произвеждаш автомобили качествено отнема години надграждане. Корейците например им трябваха 20 години, за почнат да правят прилични превозни средства. Всички автомобили се развалят, но само който е посещавал фирмен сервиз знае, какво означава да не ти вдигат телефона или да те записват след месец. Няма производител, който може да си позволи такъв лукс, освен някой нагъл, който е решил, че може да се ремонтира автомобил през интернет.

    Коментиран от #24

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 323223

    44 12 Отговор
    Тези са фалирали в наи скоро време. Нишо особенно а торба пари за мотокар.
  • 24 Мммммм

    5 26 Отговор

    До коментар #21 от "123":

    В моя град са 3,на Тесла.
  • 25 Covid

    10 2 Отговор
    СервиС!!! Фактиии;)!
  • 26 Диамантената ръка

    26 8 Отговор
    Докато има балъци...
  • 27 Таблет

    21 5 Отговор
    Ми тесла те нещо повече ли са очаквали.
  • 28 КУПУВАШ ТЕСЛА

    31 4 Отговор
    ПОЛУЧАВАШ ДЪРВО. .ХА ХА
  • 29 дизела

    48 7 Отговор
    Отказа на Тесла за връщане на парите на недоволните клиенти ще доведе съдебни дела.Това Ви го казах още вчера.Раздухването на проблема е във вреда за Тесла.Обидиш ли клиента и го губиш завинаги.Хайде смейте се сега!
  • 30 Стефан

    20 11 Отговор
    идеално ме устройва. Гнусните холандци са извлекли на света имането назад във времето и продължават да го правят и сега. Да си врат тея акомулатори на колела някъде по телесните дупки и да не ни занимават с глупости.
  • 31 TSLA

    13 24 Отговор
    Който няма пари за цигари, не може да пие. Който е зависим само от една кола, Тесла не е за него. За ухажване в сервиза + безплатен бонбон, си има други марки. Тва е все едно да си вземеш на зелено апартамент в Ливадите и да протестираш после що нямало улици. Всяка жаба да си знае гьола
  • 32 омъскаряване

    26 8 Отговор
    Банално е "Казах ви аз", ама вие ми цъкахте минуси, ся чакайте и се молете на "свети" Илон да ви помогне хаха
  • 33 Лудогорец9

    36 5 Отговор

    До коментар #16 от "Още":

    Мисля си наясно, че ако нямаше дизел досега и тесла нямаше да има нали? Предполагам като ти я зглобят тая тесла с кораб на ток ти я носят до европа? И от пристанището ти я носят камиони на ток сигурно? А в изкопните работи за добив на взички изкопаеми за батериите, каросерията и гумите пак машини на ток работят нали?
  • 34 гост

    10 54 Отговор
    Голям праз, Тесла е с най голямата пазарна капитализация от всички автопроизводители, това че трима холандски бурсуци се оплакват само ще повиши търсенето, хахахахах

    Коментиран от #38, #39, #45

  • 35 Говорим за Гаранционна Кола

    16 4 Отговор

    До коментар #11 от "Ай стига бе":

    тия гумички в чайна да бяха ги поръчали щяха да изкарат 10 години...
  • 36 някой

    16 37 Отговор
    Голям проблем с чистачките и екранче някакво.
    Купете си немска премиум барака на 5 г да видите какво е проблем, счупени скорости, счупени турбини, плюещи дюзи, надрани цилиндри и мотори за основен ремонт и всичко тва е торба пари, под 3-4 хиляди няма ни едно от тия.

    Коментиран от #40, #44

  • 37 Прав чеп

    14 4 Отговор
    Някой изобщо прочете ли скапаната статия?!?
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Димов

    17 2 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    Ти сериозно ли се изказа?! При все това?!
  • 40 Димов

    36 5 Отговор

    До коментар #36 от "някой":

    Друго си е носач за $7000 на Теслата.
  • 41 ДаДа

    49 4 Отговор
    А защо не споменават за носачите на Тесла. Има много случаи на скъсани носачи по време на движение с над 150, а обяснението на Тесла е умора на материала. Това добре ясно е, че материалите стареят и имат умора, нооооо това да се случва на кола на по-малко от 2 госини и едва 45000 км си е позор. Нищо лично, пораровете се малко из US форумите и сами се убедете какво се случва. Няма нито един случай, който да е отстранен за сметка на Тесла. Собствениците са принудени да сменят носачите за тяхна сметка и то това е по-добрият вариант, защото явно са оцелели за разлика от тези, които не са сред живите и им все тая дали ще бъдат възстановени носачите и за чия сметка. От 4 години това е проблем номер 1 в конструктивно отношение, но умело се оборва в съда от адвокатите на Тесла с едно простичко умора на материала. Явно при тях носачите са си годишен консуматив. Айде честито на гордите собственици и умната на пътя!
  • 42 Андреев

    32 4 Отговор
    Аз имам две тесли. На едната дръжката и е по-къса.
  • 43 ТОЧКАТА

    22 3 Отговор
    американската тесла*,е по калпава от българската тесла*...А то ПРЕЦАКАНИЯТ Е НИКОЛО ТЕ*СЛА!!!Вземаха му ИМЕТО ама не платиха за него,типично по амерички...!!!!!
  • 44 123

    15 3 Отговор

    До коментар #36 от "някой":

    Никой нормален драйвър ни си купува 5 годишен премиум! Премиум се взима до макс 2 години, в повечето случаи демонстрационен! Пък и честно казано, ако това което пишеш за проблемите е вярно, то 5 годишната кола трябва да е на 0.5 милиона километра, минимум!

    Коментиран от #70, #91

  • 45 DrivingPleasure

    25 4 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    само преди дни излезе класацията за най-добрите брандове (съответно най-добрите автомобилни брандове)...
    Странно ама Тойота все още е най-добре класираната автомобилна марка на 7мо място мисля беше с 50 и няколко милиарда следвана от Мерцедес с 49 милиарда, а Т,слата беше към оттатък средата с 12 милиарда...
    Това, има борсова капитализация тая кочина нищо не значи, друсаното афро е затънало в глупостите си и дет се вика сметките си за вода не може да плати ;) А ти брой акции като искаш...
  • 46 Borislav Popov

    19 5 Отговор
    тия е гати мазохистите за да си купят тесла
  • 47 Охлюв

    9 6 Отговор

    До коментар #16 от "Още":

    Ти пък щот си купи Тесла нали? Карай си кошарата и си затвори плювалника
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 James

    11 1 Отговор
    "Фактите сочат, че колкото повече автомобили се продават, толкова по-недоволни собственици има."

    М?

    Коментиран от #59

  • 52 Movado

    3 4 Отговор
    Само VOLVO какво друго

    Коментиран от #58

  • 53 Мария Тънасова

    11 1 Отговор
    Ило е като Боки. И той така с народът се отнася, като с УФСЬЕ.
  • 54 шофйор

    9 5 Отговор
    Егати теслата по добре човек дачия да си купипо малко проблеми дава
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Илончо бачка на кило

    9 3 Отговор

    До коментар #1 от "Балончо":

    По зле са вече и от жълтурковците
  • 57 Не е важна

    3 3 Отговор

    До коментар #55 от "До автора":

    Граматиката, важен е смисъла на написаното, анадънму аркадаш

    Коментиран от #66

  • 58 Много точно

    4 1 Отговор

    До коментар #52 от "Movado":

    И аз си жъткам с Волво вече 13 г. Верно, излезе ми 26000€,но пък сигурна работа
  • 59 Така е

    14 1 Отговор

    До коментар #51 от "James":

    като работи на килограм и бълва от конвейера, нали трябва да трупа милиарди, а балъците да му купуват ширпотребата
  • 60 Хайл

    26 2 Отговор

    До коментар #9 от "Никой не е казал че нямат проблеми":

    Теслата никави проблеми няма по задвижването-🤣🤣🤣🤣само се разпада в движение-носачи,болтове,тавани отлитат,пали се от дълги съединения,боята пада на мивката....абе нищо и няма🤣🤣🤣🤣

    Коментиран от #83

  • 61 Хайл

    10 0 Отговор
    Илон хвана мъжката на теслата дръжката този път...нали госте🤣🤣🤣
  • 62 перничанин

    5 1 Отговор
    "Впоследствие се оказва, че записването за сервис вече....."
    Факти какъв е тоя сервиС?? Това , че Теслата е доста скъпо недоразумение е ясно, но къде ви е редактора?

    Коментиран от #76

  • 63 Бъдещето

    13 3 Отговор
    и заместител на горивата е водорода - Браунов газ. Това е истината. При изгаряне се отедля само пара. Получава се при електролиза на водата. Понеже е нестабилно гориво водорода се смесва с прекурсори. Това е бъдещето. А тези фенерчета на Тесла са чисти боклуци.

    Коментиран от #81

  • 64 ДА ИЗМЕТЕМ ГЕРБ

    6 1 Отговор
    Честито на печелившите - седнаха на дръжката на тесла̀та...
  • 65 CTruck

    12 23 Отговор
    Тесла е бъдещето, не разбирам как слепците не го виждат... но ще дойде видов ден. Само за 4-5 кратки месеца стойността на Тесла скочи над 500%, а с отварянето на гига фабрики в Берлин и Китай, където още не е тръгнало даже производството не ми се мисли. Догодина по това време ако не са се укрили всички пак ще си говорим кой кого. А такива дребни проблеми като този е имало и ще има. Няма производител, който да не е изкарвал кофти модели на пазара. За да се стигне до топ качество, няма как да не се мине през няколко грешки. Научете се вече, не залагайте срещу Илон. Човека се е доказал, за разлика от многознайковците, които говорят по теми без необходимите компетенции. Но това си е специалитет за Ганьо, с това се знаем в цял свят :).

    Коментиран от #78, #103

  • 66 Читател

    6 0 Отговор

    До коментар #57 от "Не е важна":

    Проблемът е, че като куца граматиката се изкривява смисъла ;)
    Има и друго - как да възприемеш сериозно статия, написана неграмотно? Все едно да наемеш циганин с първи клас за учител....
    Но ти сигурно би го направил ;)
  • 67 Палко

    12 3 Отговор
    Като чета статията и си мисля " Дано F-16 които платихме не са същите като Тесла", че там няма къде да отбиеш при повреда!??
  • 68 ГОСТ 1

    11 5 Отговор
    От самото си появяване "автомобилите",ако така може да се нарече това недоразумение Тесла съм твърдял че са истински боклуци.То не бяха акумулатори,самозапалвания,проблеми с спирачки,кормилно управление и въобще списъка е много дълъг.А наглеца Мъск винаги се оправдаваше с доставчици,подизпълнители и всякакви други причини,но никога не си призна че е сгрешил.
  • 69 Миладин

    4 4 Отговор
    Както казва ТКП щом искаш да си еко- оди пеш! Тези пластмасарки с индийски софтуер и електрика ала голф- количка не стават и за лунапарк.
  • 70 Хи хи

    4 4 Отговор

    До коментар #44 от "123":

    Аз се чудя кой е луд д си купи върнат премиум.На запад такива коли се карат от нгри и араби.Само болен може да си купи такава кола.
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Генчо

    5 1 Отговор
    едно време москвича се го оправях сам, нямаше приложения имаше комплект отверки. За тоя електрокар трябва да си много зле за да платиш толкова пари за пълно с дефекти недоразимение , скрито зад добър маркетинг и реклама
  • 73 незнайко

    7 1 Отговор
    Илон Мъск вече не го интересува производството на ЕЛЕКТРИЧКИ ! Вниманието му е към космоса където ПАРИТЕ са повече ! Пределно ясно беше, че американските коли няма да са на нивото на европейските а да не говорим за японските ! АКО НЕ СВАЛИ ЦЕНАТА НАПОЛОВИНА НЯМА БЪДЕЩЕ В ЕВРОПА !!!
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Ха ха

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ай стига бе":

    Проблемите с Тесла по значимост са степенувани в обратен ред.Като за обратни.
  • 76 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #62 от "перничанин":

    Теслите ходят в сервиС,а нормалните коли се случва да отидат в сервиЗ
  • 77 Българин

    2 0 Отговор
    Ами да са си купили автомобил с ДВГ.Хем искат да са модерни, екологични и дрън- дрън, хем се изръсили с торба пари за електрокар, хем се жалват. Ами не купувайте тези нискокачествени ел. мобили.
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Факта

    3 3 Отговор
    Ами защо расте броя на закупените автомобили в Нидерландия след като са толкова много проблемни? А?
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Хайл

    3 1 Отговор

    До коментар #63 от "Бъдещето":

    Брауновият газ не е водород а Н2О вода с разделени молекули чрез ток и си казал правилно че при запалването на тази смес се отделя единствено вода,само има едно ЧЕ- че нефтените компании ще ФАЛИРАТ и всячески се опитват да попречат включително и със забранени методи-кой го блъснала кола,кой инфаркт "получил" кой в затвора с фалшиви обвинения...

    Коментиран от #84

  • 82 Ташун Касапа

    4 1 Отговор
    Shell е холандска компания и неслучайно ударът идва от там.
  • 83 Хитлер

    5 3 Отговор

    До коментар #60 от "Хайл":

    "Теслата никави проблеми няма по задвижването-🤣🤣🤣🤣само се разпада в движение-носачи,болтове,тавани отлитат,пали се от дълги съединения,боята пада на мивката....абе нищо и няма🤣🤣🤣🤣"


    Я кажи кое от всички тези които си изброил спада към задвижването?
  • 84 Пак отричате физичните закони

    3 2 Отговор

    До коментар #81 от "Хайл":

    Само абсолютен невежа може да вярва в бъдещето на брауновия газ или водорода от електролиза при задвижването на леки автомобили.

    Ако от ток направиш газ, от който после пак да направиш ток за да задвижиш електромотора на автомобила, ще изминеш три пъти по-малко километри със същото електричество, отколкото ако директно беше заредил батерията на електромобил.

    Ако ще го гориш в ДВГ, ще изминеш пет пъти по-малко километри. Чиста физика без грам емоция. Понеже същите физични закони, които отричате и упорито не искате да спазвате.

    Коментиран от #97

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 1234

    3 1 Отговор
    ID.3 има по-добра звукоизолация на кабината, по-широко е, по-красиво, хетчбек е(голям плюс) и е бая по-евтино от модел3 range plus (тя има същия пробег). И е малко по-безопасно изглежда:

  • 89 Балък

    1 0 Отговор
    Не е виновен този , който яде баницата
  • 90 Пурко

    6 0 Отговор
    Време е да продаде Теслата си на някой който знае как се правят превозни средства, а не сглобявани в палатка от неграмотни мексиканци миксери! Има шанс все още да вземе добри пари, но времето изтича с всеки изминал ден! Много дини под една мишница води рано или късно точно до това!

    Коментиран от #92

  • 91 Пурко

    5 0 Отговор

    До коментар #44 от "123":

    Демострационен е най-голямата глупост да си купиш! Изнасилен автомобил от стотина журналисти, шефове на дилърства, техни любовници, служители и приятели! Всеки го юрка като за последно! Явно ти трябва малко повече от онова сивото вещество за да спреш да пишеш глупотевини!
  • 92 Късно е вече

    7 0 Отговор

    До коментар #90 от "Пурко":

    Няма кой да я купи тази фалирала фирма. Вчера излезнаха финансовите резултати и в Тесла не можа да оправдае очакванията на Уолстрийт за печалба. Реалността с доста се размина спрямо очакванията.

    Пък и наличния кеш вече е с 5 милиарда разлика спрямо предишното тримесечие! С две думи Тесла е балон, който скоро ще се спука!

    Коментиран от #102

  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Грую

    6 0 Отговор
    Ама какви са тези глезотии? Сервиз! Хайде сега ! Дядо му едно време все на сервиз е ходил. Москвича като се развали нещо и взимам ключ 8, 10, 12, 13, и 19, лягам под него и ето ти го сервиза. Излиза почти без пари и не е толкоз неприятно освен ако не се секнеш или удариш някой пръст докато човъркаш!
  • 95 мдааа

    4 0 Отговор
    Само Лада,с тел и клещи ще си я оправиш и в гората да закъсаш ! :)))
  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Хайл

    3 1 Отговор

    До коментар #84 от "Пак отричате физичните закони":

    кой ти е казал че ще задвизваме ЕЛЕКТРОМОБИЛ??????? Ти си нямаш понятие от нищо,а инжинер се извъди-всичките ти сметки до една са грешни,не се прави на умен...ти изобщо знаеш ли какво е барунов газ-мънъли знаеш....знаеш ли че земята е плоска с триъгълна форма на куб върху ромбоиден кръг...противен си с глупостите си
  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Батко

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Strugar":

    То една няма, къде ги видя толкова много електрички?
  • 100 Sassin

    0 1 Отговор
    В Нидерландия този автомобил се купува заради статус! Както и Волво,типично за канцеларски мишки с остри велурени обувки!
    Нормалните хора караме дасауто😁

    Коментиран от #104

  • 101 Американски КЛОЗЕТ

    1 1 Отговор
    Като си продадох те дизеловите Мерцедес... Сега ще се вози те наа телата на дръжката. Всички Електроксри в Надин!
  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Хайл

    0 0 Отговор

    До коментар #100 от "Sassin":

    Съгласен съм освен с дас ауто,малко необосновано скъп проблем...не е като теслата де
  • 105 Факти

    0 0 Отговор
    Естествено, всичко срещу Тесла веднага се раздува и препредава от информационните отходни канали. Другите производители кротко си плащат за спокойствието. Примерно миналата година осъдиха Мерцедес Бенц заради миризми в купето от климатиците, над 2 милиона автомобила са засегнати...
  • 106 Помисли добре

    0 2 Отговор

    До коментар #2 от "JAPCARS4EVER":

    Тук става въпрос да упазиш околната сррда пи - чиста за следващото поколение а не да спестиш някой лев за още един автомобил!
  • 107 ТТТТ

    0 0 Отговор
    Големи тъпаци. Все искат да съдят някой за да изкарат малко незаслужени паразитни пари.

    Само коментиращите мрънкачи в коментарите са по-тъпи.
  • 108 Sancho Pansa

    0 2 Отговор
    Знаете ли приказката за лисицата и киселото грозде....
    Е коментиращите са като лисицата. Понеже нямат пари за такава кола и дайте да плюем :D женчовци, стига мрънка.
  • 109 Трошка

    0 1 Отговор
    Абе не знам, но когато ида на сервиз винаги е пълно с гоуфове, аудита и биенвета.... И почти никога няма опел и фиат.... Правете си вие сметка за качеството.
  • 110 дизел

    3 0 Отговор
    Балканкар - най-добрите електрокари!!!
  • 111 Фаро

    4 0 Отговор
    Еврейска му работа.Пробутва на богатите балъци коли за чиято основа са използвани стари български електрокари.Малко повече електроника да ги чеше по цялото тяло и толкова.Това са съвременните американски технологии и компютърни анимации за свръхвъзможности