46-ият президент на САЩ Джо Байдън още в първия ден от поемането на новия си пост нареди премахването на някои от стандартите за автомобилната индустрия, приети от неговия предшественик Доналд Тръмп. Първите законопроекти ще бъдат насочени към мащабното развитие на електрическия транспорт, както и към строг контрол върху икономичността на автомобилите с двигатели с вътрешно горене. Така производителите на автомобили ще трябва да правят по-икономични и по-екологични автомобили.
Според Джо Байдън повсеместната електрификация трябва да бъде приоритет за развитието на автомобилната индустрия. Президентът обяви плановете на правителството да инвестира милиони в развитието на мрежа от електрически станции. Техният брой трябва да се увеличи с поне половин милион. Освен това в САЩ ще се появят нови преференциални условия за производителите на електрически превозни средства. Всички тези промени ще станат част от нова стратегия за развитие, която трябва да доведе до нулеви емисии на CO2 в страната до 2050 г.
Инициативите на новия президент ще окажат пряко влияние върху традиционната автомобилна индустрия. По-специално Байдън планира да върне предишните стандарти за автомобилните производители, които ще трябва да подобряват ефективността на автомобилите с пет процента годишно (1.5 процента бяха достатъчни при Тръмп). В допълнение, новият ръководител на Съединените щати ще върне на щата Калифорния способността да установи свои, по-строги изисквания за емисии на отработени газове.
Не е известно кога ще влязат в сила обявените изменения в работата на автомобилната индустрия. Във всеки случай, преди да промени съществуващите стандарти, администрацията на новия президент ще трябва да обсъди иновациите с представители на индустрията, както и с местните власти и природозащитниците. В същото време представители на Министерството на икономическото развитие предложиха да се премахне транспортният данък и върху екологичните автомобили, работещи на газ. Според експерти новата мярка ще спомогне за подобряване на екологичната ситуация в страната. А всъщност, знаете ли какви за автомобилните предпочитания на Джо Байдън?
Коментиран от #2, #135
-100 +90
До коментар #1 от "Аз40🏴☠️":
И тоя като другите перковци...........
Коментиран от #92, #96
-35 +168
Коментиран от #86
-37 +260
Коментиран от #114
-33 +237
Коментиран от #13, #121
-17 +196
Коментиран от #10, #16
-13 +175
Коментиран от #106
-21 +172
-20 +234
-4 +104
До коментар #6 от "сила":
И дизелов генератор отзад в коша нали!?!
-10 +72
-9 +94
Джо Байдън говори именно за това !
-9 +101
До коментар #5 от "Каишков":
Само че ще бъде електрически. И американците ще са доволни от това! Ще е по-мощен от дизелови и бензинови F350 и ще може да тегли по тежки товари.
Коментиран от #14, #15, #39
-88 +19
До коментар #13 от "Най-продавания ще си остане F150":
Това просто няма как да стане , при положение ,че ще има Сайбъртрък с каросерия от неръждаема стомана или много по-добри показатели за 40 000 долара !!! Форд до такива цифри не може я докара и след 10 години !!
Коментиран от #23, #91
-43 +31
До коментар #13 от "Най-продавания ще си остане F150":
И на всеки 20км спираме за половин час да зареди, ако има свободни места на колонките
Коментиран от #17, #20
-14 +84
До коментар #6 от "сила":
Един електрически ще тръгне, ама дизелов няма да запали!
-53 +16
До коментар #15 от "Ще тегли":
Или ако успее да добури, до някоя ел. колонка....
-6 +41
А когато добавим към по-ниските цени на електромобилите и по-високите цени на бензиновите и ограниченията за тях, заради намаляване на емисиите, продажбите на електромобили като цяло допълнително ще се вдигнат, а с тях и продажбите на Tesla. Дали пък за ужас на троловете, след 36% ръст по време на корона криза, следващата година ръста няма да е 100% и продажбите на Тесла да чукнат милион в световен мащаб? Шансовете стават все по-големи това да се случи.
Коментиран от #151
-56 +26
Коментиран от #21, #22
-13 +81
До коментар #15 от "Ще тегли":
Те бензиновите сигурно минават по 1000км без да зареждат с 3 тона товар? Те празни горят по 15 на сто и не могат да добутат 700 км, а като ги натовариш, горят повече от дизелов ТИР. Защо мислиш че в Европа никой не кара пикапи? Защото при краварите бензина е без пари, но тук този разход направо обезсмисля карането на пикап.
Коментиран от #30
-29 +44
До коментар #19 от "Бай дън":
Особено с това за липсата на конкуренция. Но времената се промениха и пазара на електромобили в момента е много конкурентен, за разлика от преди десетина години когато се "конкурираха" само стогодишните, които нямаха полза да произвеждат електромобили и все още нямат.
Сега обаче се нароиха десетки стартъпи, които да произвеждат електромобили и няма какво да губят за разлика от стогодишните. Може да се каже че 2020 година, беше първата в която Тесла има конкуренция, въпреки че продава електромобили от 10 години. И както виждаш през 2020 година, Tesla най-накрая реши да обнови Тесла модел S, който се произвежда без никакви технически промени от 2012 година насам, просто защото нямаше конкуренция и беше най-добрия на пазара, въпреки преклонната си възраст. Чак тази година ще го обновяват заради конкуренцията.
Коментиран от #25
-15 +19
До коментар #19 от "Бай дън":
Ядрен синтез засега само в ядрените оръжия има.
-5 +38
До коментар #14 от "гост":
Ключовата дума е ЩЕ.Това за Сайбъртръка го дъвчете сума ти време.Ще ще ще.....
Коментиран от #26, #29
-9 +37
-3 +45
До коментар #21 от "Съгласен съм":
И кое му е конкурентното много модели Хюндай Киа Рено Тесла бмв и тн и общото е че никой няма пробег над 500-600 км при каране с магистрална средна скорост.Тоест тая конкуренция не е продуктивна тя не води до прогрес.Само слагат по големи дисплей аз ако искам да си цъкам на плейстейшън ще си седя дом.
-7 +44
До коментар #23 от "Дизела":
Колко време го дъвчем това със cyber truck, след като беше представен само преди една година, през втората половина на август 2020, бъдещия завод за производство на cyber truck изглеждаше така, а се очаква след няколко месеца да започне производството на първите пикапи. Това бавно ли ти се струва? Покажи някой друг производител, който да се движи с такива темпове? Спомняш ли си, кога Volkswagen се чудеше дали да строи завода в България или Турция? Това беше една година преди да бъде представен пикапа на Тесла, а Volkswagen още се чуди къде да строи завод. През това време Тесла построи почти три завода, единият от които работи вече втора година, а другите два започват производство след няколко месеца.
Коментиран от #27
-31 +9
До коментар #26 от "Я пак, я пак?":
Ето Как изглеждаше завода в Тексас през втората половина на август 2020
Коментиран от #40
-5 +7
-3 +3
До коментар #20 от "Да бе":
Аз си карам пикапа, дизел разбира се, и не ми пука какво карат еврогейците, пикапът е сто пъти повече автомобил от някакъв скъп СУВ паркетник който с мъка се качва на висок бордюр.
Коментиран от #37
-8 +39
До коментар #29 от "гост":
Модeраторите да вземат да трият такива мнения писани от чуждо име с цел заяждане, както са написали в правилата. Благодаря предварително!
Коментиран от #32, #33
-5 +16
До коментар #31 от "Крайно време е":
Колко минаваш с един резервоар?
Коментиран от #34
-14 +3
До коментар #31 от "Крайно време е":
Вместо да ми ползвате ника си измислете ваши
Коментиран от #47
-9 +3
До коментар #32 от "Без да се заяждам, просто ми е любопитно":
Колко минаваш с един резервоар?
Предния път съм задал въпроса към друг пост по невнимание.
-6 +2
-28 +2
До коментар #30 от "Джуган":
Колко минаваш с един резервоар?
Този път съм сигурен, че коментарът ми е към 30-ти коментар на Джуган по време на писането. Да видим при публикуването какво ще се случи отново?
Коментиран от #58
-6 +1
До коментар #29 от "гост":
Ще ще ще...Може да си капарирал някое колело хахахаха ако имаше Тесла да си сложил снимки отдавна хахахаха Сайбъртръка излезе като новина преди две години и още не се произвежда.Тесла и камиони щяха да правят ще ще ще ще в бъдещето!
Коментиран от #41, #42, #43, #44, #46
-5 +21
До коментар #38 от "Дизела":
Я кажи на коя дата излезе cyber truck, че нещо си зле с математиката? По никакъв начин годините не са две. За да ти помогна ето ти клип от представянето, може да видиш датата. Я направо кажи колко месеца са минали от тогава?
Коментиран от #57
-10 +5
Коментиран от #49, #56
-18 +3
До коментар #38 от "Дизела":
Когато го попитах това кафявото миризливото този "камион тесла" дето щеше да е убиец на камионите дали ще може да изкачи Монблан с едно зареждане-почна да блещи че по надолнището щял да се зарежда,после разправя че няма такъв камион...ко да ти разправям...това е едно тупо нещо
Коментиран от #48
-6 +16
До коментар #33 от "гост":
Ти си с 1000 ника,ко протестираш тухльо
-1 +16
До коментар #46 от "Хайл":
И какъв е смисълът да се отговаря на малоумни въпроси? Като гледам доста дизелови тирове са се качили с един резервоар до горе. На върха не може да се стъпи от тирове.
Давай сега обясни как на Еверест се ходи с половин резервоар.
Коментиран от #52
-13 +3
До коментар #45 от "Ето и фабриката в която ще се правят":
Копират, а не купират.
-1 +6
Коментиран от #51, #54, #136
-7 +15
До коментар #50 от "Ще видим":
Въпросът за електричките вече не е дали, а кога и къде. Някъде по-рано, на други места, като И при нас по-късно, но процеса вече е необратим. Пазарният дял на електричките ще расте в геометрична прогресия.
Коментиран от #53, #62, #68
-16 +4
-0 +33
До коментар #45 от "Ето и фабриката в която ще се правят":
Дааааа,на Гигапресите ще се лее гигантска отливка хахахаха на преси се огъват и режат детайли от ламарина умньо,лее се в леярски форми и кокили тухльо хахахахахахаха
-4 +26
До коментар #41 от "Я пак, я пак?":
При представянето на Сайбъртрък през 2019 година Афрото се изложи много,като счупи стъклото на кочака!Колко години са до 2021?Ще го очакваме най-рано 2020 година са заявили от Тесла!Ще ще....някъде в бъдеще време...
Коментиран от #67
-3 +16
До коментар #37 от "Защо днес всичко става от третия път":
600-650 км ако карам микс от офроуд и градско (около 12 л/100 км), над 1000 извънградско (7л/100км). спокойно каране
-1 +13
До коментар #59 от "А де":
Да вземеш да го освободиш ти непрокопсаник,с непрокопсаниците!!! Така като гледам няма коментари в твоя подкрепа..хахахахахаха....
-2 +7
До коментар #51 от "Правилно си разбрал":
Сам си пишеш и сам си отговаряш за пореден път🤣🤣🤣🤣 мнооо си ръп...ти си оня в училище дето всички го бият щото е противно ръп и нагъл,момичетата ти свалят гащите и ти се подиграват на малката чурка,но влезеш ли тук си велик...ама си пак същия тухльо като излезеш
-2 +13
Въобще гледа ли видеото или пак си само писател? Изгледай и това и се заслушай колко пъти ще кажат словосъчетанието "гига прес кастинг". Дори да не знаеш английски сигурно, ще се сетиш че става въпрос за преса за отливане, а не за огъване щамповане и щанцоване.
Коментиран от #84, #87
-14 +1
Коментиран от #78
-8 +1
До коментар #57 от "Дизела":
Ако не си забравил В момента сме 2021, значи имаме още 2020-та и 2019-а, та станаха три години.
Ако ще броим на месеци са 14 месеца, което са година и два месеца. Както и да смятаме, по никоя сметка не са две години.
А счупването на стъклото беше гениален маркетингов план, който сработи на 100%. Никой нито ще си купи нито ще се откаже от пикапа заради бронирано стъкло, но пък новината беше отразена в абсолютно всички световни медии, което нямаше да се случи, ако не се бяха счупили стъклата. Но вие кълвете на бастун и дори без да се усетите правите реклама на пикапа, като го плюете. Лоша реклама няма.
Хайде сега кажи кой строи заводи толкова бързо, като Тесла?
Коментиран от #70
-14 +6
До коментар #51 от "Правилно си разбрал":
"ЩЕ" "ЩЕ" "ЩЕ "ЩЕ" "ЩЕ" "ЩЕ" "ЩЕ" "ЩЕ"........все в бъдеще време в далечното разстояние някъде....
-4 +10
ами лъгал съм се
явно и на него му дърпат конците
Коментиран от #72
-3 +8
До коментар #67 от "Ами брой де":
Уахахаха 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣било част от плана🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 то за това стои на макет без мокет🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ЕДЕОТ СИИИИИ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Коментиран от #76, #77
-3 +4
-14 +2
-0 +20
Аз си джиткам с жипо,
ще ми свалите ципо !
-3 +12
-0 +9
До коментар #70 от "Хайл":
Това да не са ти картинките на останалите, които щели да произвеждат скоро през 2025 година, но дори и макет нямат.
Казваш пикапа на Тесла бил макет, а Джей Лено анимационен герой!
Не знам дали си толкова тъп или вече от липса на опорки, премина само на лични обиди и отричане на реалността и фактите.
Коментиран от #82
-6 +4
До коментар #70 от "Хайл":
Макет без мокет казваш?
-9 +3
До коментар #66 от "Видеото":
Кво ги рекламираш тия непродаваеми бклуци?
-4 +12
-1 +14
-12 +9
-1 +14
До коментар #76 от "Макет а?":
Каква реалност бълнуваш? Виртуална реалност-там живееш и си кьораФ за очеВадното,какво се опитваш да си натрапваш тъпите разсъждения и мнение-КОЙ СИ ТИ ГАШЛЬО БЕДЕН...що те обиждали-щото си противно,нагло,гнусен с ненормалните ти простотии с които досаждаш на хората
-5 +11
Коментиран от #89, #93
-1 +16
-0 +3
До коментар #3 от "Пурко":
Всики вибдаме К.урко. Екологията естествено е в Уляновските и вазовските автомобилни заводи, водещи в световната автоиндустрия - бензин само 30 на сто и дизел 80 на сто! напред в ерата на модернизацията и болшевизацията.
Коментиран от #88
-15 +2
До коментар #65 от "По-стара тролска традиция":
Ако беше държал изпит по Гореща обработка на металите щеше да знаеш,че леенето се извършва в кокили под налягане в специални леярски машини.Тези машини нямат нищо общо с пресите.В английския език думите имат по няколко значения в зависимост от контекста.Пак си ползвал Гугъл преводача умнико хахахахахаха
Коментиран от #90
-2 +13
До коментар #86 от "Само БСП":
Що, кво е излъгал? Икономия на бензин в САЩ? Вярно, не е като преди 10-20 години, но в сравнение с Европа разликата е огромна.... Ако плащаха бензина на европейски цени дали щеше да е така? Или викаш един милион тесли за всички тези години променят нещо? Абсолютно нищо. Дори те чрез добива на ток за САЩ де факто цапат повече от Шкода 2.0 тди 180кс (по тяхна таблица). А само Форд продава всяка година повече пикапи Ф серия отколкото Тесла е продала автомобили за цялото си съществуване... Та разходът на гориво в САЩ не е кой знае колко важен, горивото евтино, все тая. Да има такива кат теб за кво да мрънкат.
-1 +17
До коментар #83 от "Здравейте!":
Здравей и ти 🤝.питай оня електричар с многото имена дали ТРЯБВА ДА КАРАШ кола която ти харесва или ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да е тесла и да се кланяш Мъск...просто е гнусно нагъл и е с психични отклонения
-0 +16
До коментар #87 от "Дизела":
Ако прочетеш утре от навлека че теслата се отлива наведнъж да не се учудиш 🤣🤣🤣
Коментиран от #94
-0 +12
До коментар #2 от "Criminal":
Кримианалния миризлив галош може ли да не се обади ...
Коментиран от #143
-3 +1
До коментар #83 от "Здравейте!":
Добре дошъл, като поседеш повече ще разбереш че има двама прайдаджии които пишат с много никове и се чувстват задължени да оповръщат с антиелектричарското си мнение всяка възможна тема.
-11 +5
До коментар #90 от "Хайл":
Преди време гост твърдеше,че Сайбъртръка ще се изработва от дебела 4 мм. хромникелова ламарина заварена чрез триене.Сега твърди, че купето ще се лее на "преси" .Тоя тухльо не вдява разликата между гореща и студена обработка на металите.Превежда си статии от английски с Гугъл преводача и разбрал недоразбрал пише по форумите.
Коментиран от #95, #105
-3 +15
До коментар #94 от "Дизела":
Щом и от Факти го подиграват и той скача като петел...дай му клипове от ютуб,статии от факти и да се прави на математик...много е зле горкия...представи си ако във факти пишат че таблото на теслата е заварено с бамбукови електроди как ще спори че в тази "технология" е бъдещето 🤣🤣🤣
Коментиран от #99
-5 +7
До коментар #2 от "Criminal":
Ирония очевидно,но не я разбираш
-1 +1
-2 +11
Коментиран от #102
-8 +5
До коментар #95 от "Хайл":
Питах го колко ще тежи това чудо изработено от толкова дебела ламарина.После реши,че купето ще се лее от две части,за да се избегне заваряването на панелите и се спести време.Като добавим и тежестта на батериите,колко тона ще тежи Сайбъртръка и дали ще може да се движи това чудо.
Коментиран от #100, #101
-1 +15
До коментар #99 от "Дизела":
🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍аз все го питам за камиона на тесла дето бил убиеца на другите камиони-първо казваше че щом е нагорнище има и надолнище и "ЩЯЛ ДА РЕКУПЕЛИРА" енергия,но така и не каза КАК ЩЕ ИЗКАЧИ МОНБЛАН с едно зареждане...после се оказа че няма такъв камион тесла,а по-горе тук пак едни бръщолевеници пишеше за камионите 🤣🤣🤣🤣🤣🤣да се смееш ли,да ревеш ли...
Коментиран от #104
-1 +13
До коментар #99 от "Дизела":
Дори сам си пише с друго име и си отговаря-много пъти съм го засичал,даже има няколко случая от писане на глупости сам да си се скара...🤣🤣🤣🤣🤣
-2 +9
До коментар #98 от "Честито":
Тихо че пак ще се скараш сам със себе си🤣🤣🤣🤣
-1 +5
Коментиран от #107
-6 +3
До коментар #94 от "Дизела":
На това му се казват факти!
Това че не различавате един факт от друг си е ваш проблем заради липса на сиво вещество.
Гига пресите ще се ползват за отливане на задната част на модел У, точно както вече се прави в Китай.
От ламарина ще се прави сайбъртрък, но няма да се учудя и за него да отливат нещо на тези гига преси, да речем корпуса на батерията.
Коментиран от #108, #109
-9 +1
До коментар #7 от "Ивайло":
И ти не си по различен лицемер
Коментиран от #139
-2 +0
До коментар #103 от "Добре че чу от мен за кокилно леене":
От теб съм го чул трънки!Това се учи в училище тухльо!Налягането не се създава с преса.От какъв метал ще е отлято купето и колко ще е дебелината на отливката?
Коментиран от #111
-3 +10
До коментар #105 от "Не го твърди гост, а аз!":
Ти и гост сте един и същ човек.Писателя с многото имена.
Коментиран от #112
-2 +8
До коментар #105 от "Не го твърди гост, а аз!":
Айде стига писа лягай си вече гост.
-1 +5
До коментар #107 от "Дизела":
Сега вече ще звъни на мъск да пита🤣🤣🤣🤣
-1 +9
До коментар #108 от "Дизела":
Утре може и от твоя ник да пише.опитвал е с моя но не му се получи🤣🤣🤣
Коментиран от #113, #120, #125
-2 +6
До коментар #4 от "Псевдо екология":
С какви -вози се вади черната мaзга (петролни кладенци и нефтени разливи, платформи в океана), с какви потъващи танкери и влакове-цистерни се транспортира, къде и как се рафинира, с какви цистерни се дистрибутира и с какви кюнци се гори да метат черни турлуци отзад. Скрий се и не се показвай!
Коментиран от #137
-2 +8
До коментар #115 от "Тарикат":
Ние се изнесохме в големи къщи в околностите на София, а селтаците дойдоха и накупиха апартаменти в “елитни” квартали като Манастирски ливади и няма къде да си паркират колите през седмицата.🙈🙈🙈
Коментиран от #172
-0 +19
-2 +7
-1 +15
До коментар #112 от "Хайл":
Той писателя този номер го прави редовно.Виждал съм го да пише с ник гост,Гост,Дизела,дизела,Димов,Радев,Фау Ве,Хе хе и много други с цел да ги злепостави и да им се присмива.
-2 +6
До коментар #5 от "Каишков":
Кой, камионЪТ
Коментиран от #127
-0 +3
-5 +10
-2 +14
-4 +11
До коментар #112 от "Хайл":
Разбира се че мога да пиша с великия ти ник, но не ми интересно
Коментиран от #145
-7 +6
-4 +5
До коментар #121 от "Пея":
Да не си даскал по Български език ? Имах един дето поправяше некролозите по улицата .
"камиона е производна форма на камион (ед. ч. непълен член)."
"камионът е производна форма на камион (ед. ч. пълен член)."
Ако можем да заместим думата с "той" пишем пълен член. В останалите случаи непълен.
Пример - "ДокторЪТ прегледа пациентА"
В случая - "най продавания автомобил е камионА ."
Коментиран от #128, #130
-7 +3
До коментар #127 от "Каишков":
След Е винаги членът е пълен!
Коментиран от #133
-0 +5
Бая ще има да работят, докато стигнат останалия свят.
-1 +6
До коментар #127 от "Каишков":
КамионЪТ е най-продавания автомобил
Коментиран от #132
-0 +6
-4 +8
До коментар #130 от "Каназирев":
В случая обаче излечението не е построено така - " КамионЪТ е най-продавания автомобил" , а обратно "най продавания автомобил е камионА ".
"СилниЯТ вятър гътна саксиите ми от первазА ".
-4 +2
До коментар #128 от "Шегичка":
ПациентЪТ подаде ръка на ЛекарЯ .
ЛекарЯТ прегледа пациентА.
най продавания автомобил е камионА.
Коментиран от #134
-3 +3
До коментар #133 от "Каишков":
Случаят е "всъщност съседът е лекарят"
И автомобил и камион се отнасят за един и същ предмет, следователно се членуват и двете с пълен член.
-1 +3
До коментар #1 от "Аз40🏴☠️":
Електромобилите замърсяват природата още повече.
-5 +6
До коментар #50 от "Ще видим":
Ако слушаш Бойко още преди година имахме 250 автомобилни заводи. Колко му е до изборите да направим поне още 300 за електромобили!
-0 +6
До коментар #114 от "Мосю експерт":
И що да не се показвам.С какво твойте доводи отхвърлят изгореният от контейнеровозите дизел и понижават замърсяването им.Кво ти става не виждаш ли истината или си китаец или търгуваш с тях няма друга логика да защитаваш това замърсяващо производство.Техните заводи не работят ли с гориво няма ли танкери.Ти си глпак запиши си го на стената със спрей че си Глпак с главно Г.
-0 +6
-0 +4
До коментар #106 от "Хаха":
А също и ти умник! Вече ако ще и хиляда ника да смениш,пак си оставаш пълен непрокопсаник...госте..хахахаха...
-0 +6
По -добре да разчистим нашата кочинка от проруските предатели.
-3 +1
-0 +6
-2 +2
До коментар #92 от "пиджа":
Момче, като излезеш от населеното ти място, през храстите, като мишок, тогава се обяснявай........и как е черния варел на покрива, топли ли вода, че да умиеш главата, за краката е ясно, че е на дъжд под улука......и аз съм селски, ама са ме учили на хигиена, така, че не ми говори, кой намирисва с ханцунга от руския пазар.............
-1 +5
-0 +4
До коментар #125 от "Xaйл":
Щото си тъп...та какво те беше научила сестра ми? Кажи как сестра ми научи баща ти да прави като вятъра на турските шофьори на околовръсното,щото само му ревеш че искаш тесла а пари йок,та е отишъл да е простатут
Коментиран от #148, #150
-4 +3
-2 +0
-4 +0
До коментар #145 от "Хайл":
сестра ти ми разказа за тежкото ви детство, съчувствам, не е лесно да израснеш в семейство с двама татковци
-3 +3
-2 +4
До коментар #145 от "Хайл":
Аз съм електроджендър и чакам тати да ми купи Тесла,ама друг път.
Коментиран от #153
-1 +4
До коментар #18 от "А троловете се притесняваха за Tesla":
За троловете не е ясно, но за тъпанаритд "се изионери" е сигурно!
-0 +3
-0 +2
До коментар #150 от "гост":
И като се засечете по прашки на прайда с Хайл и Дизела как ще реагирате?
Коментиран от #154
-2 +3
До коментар #153 от "Буха ха":
И ще направят четворка. Не знам как, но за човек с разчетворение на личността, все ще намери начин!
Коментиран от #156, #157
-3 +0
-0 +0
До коментар #154 от "Ще викнат и Турбо":
Няма шанс да се засечем там.Ще ходиш сам на прайда.Там ти е мястото джендърче.
-0 +4
До коментар #154 от "Ще викнат и Турбо":
Сега е модерно да си джендър хахахахах и да караш Тесла
Коментиран от #158
-4 +1
До коментар #157 от "гост":
И аз съм джендър. Male gender. Вие всички останали не сте ли? Защо се опитвате да се обиждате с това, вместо да се гордеете като мен.
Коментиран от #159, #160, #161
-3 +0
До коментар #158 от "Разбира се че всички сме джендъри":
Ти може да си джендър.Аз съм мъж,не ги признавам тези дивотии на либерастите.
Коментиран от #162
-0 +4
До коментар #158 от "Разбира се че всички сме джендъри":
отрязаха ли ти бе дженди хахахахахаха сега седнал ли пикаеш хахахахахаха
-0 +4
До коментар #158 от "Разбира се че всички сме джендъри":
джендър! Превода в Гугъл ли го гледаш? Джендър на английски означава род! Джендър идеологията отрича половете.Джендър означава безполово същество, което има право да избере пола си хахахахахаха пълни тъпотии
-0 +4
До коментар #159 от "Дизела":
Ти като си трансджендър, който от жена е станал мъжки пол, какво ми се правиш на по мъж от мен?
Това че използвате думите без да ги разбирате, си е лично ваш проблем.
Аз си имам пол и се гордея с него! Вие като сте безполови и се гордеете с това, никой не ви пречи, но стига сте ни го натрапвали, че не искате да сте никакъв пол. Аз искам и си държа на джендъра (пола).
Коментиран от #163, #164
-3 +0
До коментар #162 от "Аз съм си male gender и се гордея с това":
Пак си ползвал Google translate гост,това е машинен превод и често не е верен.Джендърите не признават понятието "пол".За тях пола е без значение.Всеки може сам да се самоопределя според джендър идеологията хахахахах пълни глупости.На английски sex е пол,а gender е род.Така е,като си бъркаш в носа в час по английски!
Коментиран от #166
-0 +4
До коментар #162 от "Аз съм си male gender и се гордея с това":
Разбрал си ти какво е джендър хахахахах и се гордееш с това петролофил , прочети малко информация преди да пишеш глупости хахах на Дизела пишка ли са му пришили бе хахахахах
Коментиран от #165
-1 +0
До коментар #164 от "гост":
Да видим какво означава джендър? Това че вие го използвате като обидна дума, не означава че това наистина е така.
Джендър е термин за това, какъв пол се самоопределя индивида. Може някой пут@о като тебе, да се самоопредели и запише като жена или безполов (джендър неутрален) в документите си, въпреки че Господ при раждането му е дал мъжки полов орган и пикае прав.
Тоест всеки един е някакъв вид джендър, било то мъжки, женски или неутрален. Очевидно се затруднявате с избора дори когато се замислите и го приемате тежко.
Аз съм мъжки джендър и се гордея, а това че ти се срамуваш и го приемаш за обидно, защото ти е трудно да избереш какъв джендър да бъдеш, си е твой проблем! И да искаш, няма как да ме обидиш на джендър. Аз дори не се замислям при избора.
Коментиран от #167, #168
-2 +0
До коментар #163 от "Дизела":
Защото ти си затрудняваш със самоопределянето.
-2 +0
До коментар #165 от "Дай източника на какъвто и да е език":
Виж какво пише в Уикипедия там е написано простичко хахахах като за тебе,дано разбереш мисленето не ти се отдава хахахах
-2 +2
До коментар #165 от "Дай източника на какъвто и да е език":
Виж си личната карта,ако имаш такава ,ако си над 14 години.В графата пол/sex М/М или Ж/F.Никъде не виждам да пише джендър,а пол/sex.При регистрация в хотел в чужбина,на формуляра също пише sex M/F.Английски учил ли си?
Коментиран от #169, #170
-1 +2
До коментар #168 от "Дизела":
Нали искаха вместо sex да пише gender дори и в личните карти и всеки сам да си избира какъв пол да е. Към момента в личните карти полът се определя по биологичните особености и можеш да го смениш само ако си направиш операция за да си смениш външните полови белези.
Дори си има понятие трансджендър - такъв който е сменил външните си полови белези и се е превърнал от мъж в жена или от жена в мъж дори биологично, а не само психически.
Дали е записано в личните карти или не, то всеки има джендър и си го избира сам, независимо от външните полови белези. ВСЕКИ! Без изключение!
-2 +0
До коментар #168 от "Дизела":
защо си губиш времето да му обяснаваш на джендьо хахахахахаха той много добре разбира, че си прав,но ще върти суче и няма да си признае хахахахахаха щял да си избира пола джендьо
Коментиран от #171
-0 +2
До коментар #170 от "Гост":
Дето му е трудно да си самоопредели пола! Пък и се гордее с това и обижда останалите, че знаят какъв пол са. Ех докъде я докарахме! Безполовите да се присмиват на мъжете!
-2 +0
До коментар #116 от "Баш тарикат":
Нещо имаш грешна информация! Имам апартамент в Манастирски ливади и си паркирам двата Мерцедеса в подэемния гараж, сигурно си си купил къща в Брусарци!? 💩🙈🙊🙉
-0 +1