Първото с което трябва да започнете е проверка на сервизната документация на превозното средство. То трябва да има такава. Въз основа на датата, на която автомобилът е слязъл от поточната линия и пробегът между първоначалните задължителни обслужвания, записани в нея, можете приблизително да определите дали показанията на километража да реални.
В днешно време обаче е най-добре да се използват съществуващи бази данни и да се проверяват автомобилите по VIN-код. Цената на такива проверки винаги оправдава надеждността на бъдеща покупка, а в много от случаите такива проверки са налични и безплатно в мрежата. Но и тук има нюанс, че не всички автомобили могат да бъдат проверени по този начин.
Мониторингът или периодичното следене на сайтовете за продажба на употребявани автомобили също е важен. Ако една и съща кола се намира в повече от една обява и пробегът не съответства, можем да говорим за измама.
Можете за прецените дали пробегът е реален по състоянието на детайли от интериора. Волан педали, скоростен лост, тапицерия и т.н. трябва да се гледат внимателно. Ако са много износени, а километрите са малко, това означава, че не са реални. Ако пък са чисто нови (претапицирани или сменени), а километрите са повечко, това също говори за измама.
Най-добре е обаче реалният пробег на автомобила да бъде намерен с помощта на OBD скенера в блоковете за управление. Не, че и това е стопроцентова гаранция, но е добре да се направи.
Всички неизправности в електрониката трябва служат като предупреждение. Те са обвързани с определен пробег. Чрез свързване към диагностичния уред е лесно да се види на колко километра е възникнала повредата. Може да се сравни и с пробега, показан на скоростомера.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БАЙ Х@Й ‼️
Коментиран от #3
15:18 28.06.2021
2 Жоро
Коментиран от #12
15:21 28.06.2021
3 Фершел
До коментар #1 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Аз пък си я купих 19години на 68000км от Италия карана от свещеник само за литургия ходил15:28 28.06.2021
4 Буха ха
Коментиран от #17
15:30 28.06.2021
5 антрашпиц
Коментиран от #8
15:44 28.06.2021
6 jар
15:46 28.06.2021
7 Лада Веста Крос
15:51 28.06.2021
8 Зависи
До коментар #5 от "антрашпиц":
какъв клас е автомобила.Дизелова E-класа например годишно минава повече километри от Фиат 500 или друга подобна.Коментиран от #13
15:57 28.06.2021
9 Пасат 2010
16:17 28.06.2021
10 Новвнос
17:08 28.06.2021
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 хаха
До коментар #2 от "Жоро":
Точно казано17:51 28.06.2021
13 антрашпиц
До коментар #8 от "Зависи":
Мързеше ме да добавя,че за Е клас, Пета серия и А6 става въпрос за минимум 50 000 км на година...18:16 28.06.2021
14 Гож
Коментиран от #15
19:00 28.06.2021
15 така е
До коментар #14 от "Гож":
Точно. Много марки имат некачествени материали вътре и се износват бързо. Нищо общо с километрите19:03 28.06.2021
16 fakeTAXI
н. , и не отчиташе пробега, километрите не мърдат, всичко друго работи. Преди оторизоран сервиз пак се връщат километрите, за да няма проблеми. Това са само част от магариите.. Познавате само по цената на продавача и не от тук.
19:05 28.06.2021
17 Коментара
До коментар #4 от "Буха ха":
Той бастуна не е маловажен... трябва да имаш добра опора като започнат да ти се подкосяват крачетата от ремонти. А това със състоянието на интериора е толкова относително вече, че няма на къде повече. Това не са онези коли от преди 25-30 години които бяха правени с качествени материали и износването им наистина говореше за сериозен ъбюз.10:04 29.06.2021
18 стар джамбазин
14:30 30.06.2021
19 Коко
21:52 30.06.2021