Преди почти 50 години, на 6 септември 1971 година, от поточната линия на завода в Рюселсхайм слиза 10-милионният автомобил с марката Opel, произведен там след старта на тези автомобили през 1898 година.
Марката с мълния на емблемата отбелязва случая, като дарява „10-милионния Opel“ Opel Rekord C Caravan на ръководствата на всяка от германските федерални провинции, в които Opel има производствени мощности - Хесен (Рюселсхайм), Северен Рейн-Вестфалия (Бохум) и Рейнланд-Пфалц (Кайзерслаутерн).
Интересно е да споменем, че преди това Opel достига до милионния си автомобил през 1940 година - 490 месеца след началото на автомобилното производство. За достигането на втория милион обаче са необходими само 190 месеца.
От този момент нататък, интервалите между милионите стават все по-кратки. За осмия са необходими 17 месеца, за деветия - 16, а за десетия - само 15.
От Земята до Луната – редицата от 10 милиона автомобила Opel е с астрономически мащаби
„Ако изпратите всички тези автомобили на Opel в Космоса и ги подредите в редица с разстояние 30 метра между тях, първият ще достигне Луната в момента, в който последният слезе от конвейера в завода“, се посочва в пресинформацията на Opel от онова време. „Така пътуването до Луната ще изглежда като оживен германски аутобан“, добавят от пресотдела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 факт
Коментиран от #2, #3, #7
10:33 30.08.2021
2 Qwerty
До коментар #1 от "факт":
Кой? Беше взел, дал?Коментиран от #17
10:35 30.08.2021
3 барабус
До коментар #1 от "факт":
Точно!И да им кажат как се прави дизел,че техните бяха-олеле майко!Пък за ръждата няма да споменавам.Коментиран от #10
10:36 30.08.2021
4 Опел
Коментиран от #6
10:45 30.08.2021
5 Пост на гост
Коментиран от #13
10:50 30.08.2021
6 Сър
До коментар #4 от "Опел":
BMW само маратонки10:52 30.08.2021
7 Пилот на Ферари
До коментар #1 от "факт":
Взели дали са GM , Опел нямат вина. Американците от производител номер едно , сега са на изкуствено дишане.Коментиран от #12
10:53 30.08.2021
8 Пилот на Ферари
10:54 30.08.2021
9 Димов
Калибра беше красива кола с нейните 0,26 аеродинам. коеф. (с по-малкият мотор), което си беше нечувано за сериина кола, по него време.
Ама няма ги вече двигателисти, като Д-р Фриц Индра и дизайнери, като Уейн Чери.
Коментиран от #11, #23
10:55 30.08.2021
10 Димов
До коментар #3 от "барабус":
Закога да правят дизел?10:56 30.08.2021
11 TBC
До коментар #9 от "Димов":
Още си пазя една Astra GSi с C20XE в гаража. Карам го ей така лятото да го поразтъпча малко, имам 2000 км за последните 6 г. с него. Страхотен автомобил, невероятен звук и динамика за времето си. Сега не е нищо особено, напротив даже е бавна и мудна. Но пък е истинско удволствие.Коментиран от #14
10:58 30.08.2021
12 факт
До коментар #7 от "Пилот на Ферари":
Това си има политическо обяснение.ГМ правят много добри коли както и всички американци но американското подкупно правителство къде за финансиране на ДП къде от геополитически съображения цакаше собствените си производители за да могат японци и немци да продават.
Сащ създадоха Япония ако не бяха янките японците щяха да са на рикши и отдавна претопени от руснаците.
ИНаче в момента ГМ правят страхотни коли Корвета е топ по продажби на спортни коли зад Океана новите Кадилаци са добри а Джи ем Си правят топ пикапи за Форд важи същото Ф150 е най-добрият пикап и най-добре продаваният автомобил изобщо а дори и в Европа тяхните СУВ като Куга и Пума са страхотни което си личи и по продажбите.
11:00 30.08.2021
13 Димов
До коментар #5 от "Пост на гост":
В момента, в който оправиха ръждата, развалиха двигателите. И аз съм фен на марката, но не може най-добрият им двигател да е отпреди 30 години.След него имаха супер идеи за директно впръскване и т.н., но така и не направиха повече двигател, който да достигне славата на редтопа.
11:02 30.08.2021
14 Димов
До коментар #11 от "TBC":
Създраве си го карай! Моята я потроших. Какво ли не съм експериментирал с нея. Имат много як чалъм за безплатен чип-тунинг, ако си със старият Мотроник-2,5. Замасяваше се един пин на ЕКУто (мисля че пин 20) и от С20ХЕ става на 20ХЕ - 156 коня. Получаваш едни 6 коня бонус. В ЕКУто на Мотрониик-2,5 са старите карти от първо поколение, когато са били без катализатор. Замасявамето на пина обръща на тях. Пробвано е, но не съм сигурен кой беше пина.За Мотроник-2,7 не става, нито пък при Сименс управлението.
11:08 30.08.2021
15 Боката
А Форд - 90 % от всички фордове са още по пътищата. Останалите с стигнали за там, където са били тръгнали.
11:30 30.08.2021
16 Байхуй
Коментиран от #21
11:35 30.08.2021
17 Ръждаров
До коментар #2 от "Qwerty":
Опел.11:46 30.08.2021
18 КОРОЛА
12:10 30.08.2021
19 доминото
12:15 30.08.2021
20 Бойко
12:32 30.08.2021
21 Гост
До коментар #16 от "Байхуй":
Опел ползват много японски и френски дизели. Сигурно си останал доволен от някой от тях.13:58 30.08.2021
22 Komapak
14:22 30.08.2021
23 бравос
До коментар #9 от "Димов":
Изобщо не си прав....имахме 3 опела рекорд 2.3 дизел.....бетон машини....само от време на време като остане с малко нафта,гълтаха въздух,но обезвъздушаването им ставаше мн лесно,с болт от горе на помапата....и това е....товарили сме го с 1.5т киреч с ремарке,ровеше асфалта и вървеше без преблем....10:09 31.08.2021
24 Емблемата
11:32 31.08.2021