Доскоро у нас се предлагаха нови автомобили на цени под 20 000 лв, но сега, за съжаление такива вече няма. Марките Dacia и Toyota предлагат два модела, които към днешна дата са най-евтините нови автомобили, продаващи се в България.
Става дума за моделите Sandero и Aygo, като румънското предложение е по-скъпо само със 110 лв в базовата си конфигурация, но пък Dacia-та е по-голяма от Toyota-та. У нас цените за новата Dacia Sandero стартират от 20 200 лв.
Както вече споменахме, само със 110 лв по-евтино, може да се вземе базовото изпълнение на Aygo. Цената му е 20 090 лв., а изпълнението е с eднoлитpoв бeнзинoв двигaтeл c мощност 72 ĸoнcĸи cили и пeтcтeпeннa pъчнa cĸopocтнa ĸyтия.
Toyota-та е с пет врати и прилично оборудване, включващо и климатик. Що се отнася до Dacia-та, най-евтината ѝ версия е оборудвана с атмосферен двигател с мощност 65 конски сили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пич
13:19 07.11.2021
2 Сарая
13:21 07.11.2021
3 БАЙ Х@Й‼
Коментиран от #27, #47
13:28 07.11.2021
4 оня с магарето
Коментиран от #15
13:30 07.11.2021
5 БАЙ Х@Й‼
Коментиран от #8
13:33 07.11.2021
6 Аноним
Коментиран от #10, #48
13:43 07.11.2021
7 Емил
Коментиран от #61
13:44 07.11.2021
8 ВикиЛексъсВарна
До коментар #5 от "БАЙ Х@Й‼":
Тойота Айго - Тойота Корола и кросоувъра СХР се произвеждат изцяло в завода на Тойота до Измир! -Тойота Рав 4 е "чешка". Новият Хайлендър Хибрид и завърналият се само като хибрид за ЕС - Камри са японци! Пикапа Хайлукс е спрян за Евросъюза в момента. Ще му слагат хиебриден модул за да може да се продава в Евро съюза. Същото важи и за "бейби" ленд круизъра 120 и той засега е спрян за ЕС и се чака японците да му сложат бензин-хибрид мотор за ЕС.Коментиран от #18, #43
13:47 07.11.2021
9 яяяяя
13:47 07.11.2021
10 ВикиЛексъсВарна
До коментар #6 от "Аноним":
Хонда Сивик 10 е вече над 45 000 лв.Коментиран от #11, #42
13:48 07.11.2021
11 ⚜️Просветен⚜️
До коментар #10 от "ВикиЛексъсВарна":
Това се зачудих и аз. Как така Сивик може да е толкова евтин! Сериозна машина е! А иначе между двете машини тук в статията, нещо ми изглежда несериозно да избереш румънска кола пред японска! Вярно , че дачията всъщност е френчи , но то и този избор между френска и японска инжинерна мисъл е предрешен ! Горе долу същото като избора между френско и японско сирене или вино! В обратната посока разбира се !Коментиран от #14, #16, #26
14:00 07.11.2021
12 Аламинут
ли е???
14:11 07.11.2021
13 Qwerty
14:13 07.11.2021
14 Вальоо
До коментар #11 от "⚜️Просветен⚜️":
Амии всъщност ако се замислиш,от Франция идват едни от най-коравите дизели. Например 2.0HDi 90кс. Вярно,не е динамичен,но пък за сметка на тва-неубиваем! След това- Едни от най-добрите бензинки са на Рено. Супер здрави и непретенциозни двигатели за годините си разбира се.Аз за японски дизел,който да е известен не съм чувал,По нашите географски ширини. Нито пък,някой много да си хвали японскита бензинка. Идва и другия момент- Японските коли са здрави,но пък частите им са за сметка на това-двойно по-скъпи. Френските части са с нормални цени (Сравнение с другите). Е,не вярвам и на Дачия да са скъпи частите. Аз не харесвам Дачията като цяло,но смятам че много повече си струва в конкретния случай. Време е да се спрат митовете и легендите от 90те години и да погледнем в реално време.
Коментиран от #22, #23, #24, #50
14:15 07.11.2021
15 Гост
До коментар #4 от "оня с магарето":
Кофтито на върнатите е ,че на третата година са издухани/ служебни/ и на много висока цена. Върната от частно лице на много малко км почти не се среща,а ако слумайно изпадне такава ,не си струва прекалено високата цена.По-добре чисто нова .Коментиран от #39
14:19 07.11.2021
16 Аз 2323
До коментар #11 от "⚜️Просветен⚜️":
Винаги съм се чудил,защо мнение изказват само некомпетентните човеци14:20 07.11.2021
17 Дидо
14:26 07.11.2021
18 Екологус дебиликус
До коментар #8 от "ВикиЛексъсВарна":
А как ли аюарока продава в ЕС като е в6 а Хайлукса е 4 редовиКоментиран от #19
14:32 07.11.2021
19 а де
До коментар #18 от "Екологус дебиликус":
Амарока14:36 07.11.2021
20 Sieg
14:46 07.11.2021
21 хъмммм
14:50 07.11.2021
22 БАЙ Х@Й‼
До коментар #14 от "Вальоо":
Осем години карах Опел 1.7 D с мотор на Исузу ‼️ Нищо по мотора, праговете и веждите си бяха от Опел ‼️Коментиран от #29
14:53 07.11.2021
23 ребдак
До коментар #14 от "Вальоо":
С направиш 2 литра мотор с мощност на 1.6 атмосферен Опел от 96та не е голяма работа!Коментиран от #30
14:57 07.11.2021
24 БАЙ Х@Й‼
До коментар #14 от "Вальоо":
Какво френско виждаш ‼️ Третото поколение на Dacia Sandero вече няма да се произвежда в Румъния, а само във фабриките на Renault в Мароко. ‼️ Все едно в БГ да сглобяваме Мерцесес с немско качество, какво остава за мароканците дето ще правят румънска кола по френски лиценз‼️Коментиран от #25, #28
15:02 07.11.2021
25 смех
До коментар #24 от "БАЙ Х@Й‼":
И с какво един работник във фабриката на Мерцедес е по добур от тоя във фабриката на Дачия в Мароко?15:39 07.11.2021
26 А на теб ясно ли ти е
До коментар #11 от "⚜️Просветен⚜️":
Ти знаеш ли че инженерно различни решения нямамот началото на 20-ти век просто нищо ново не може да се измислиКоментиран от #49
15:42 07.11.2021
27 рено индия
До коментар #3 от "БАЙ Х@Й‼":
Индийците знаят най-добре. При тях това Рено се продаваше доста по-рано преди да стане "румънска" Дачия15:50 07.11.2021
28 пропагандата убива
До коментар #24 от "БАЙ Х@Й‼":
При положение че в мерцедес бачкат поляци и турци не виждам нищо немско освен че това немско е просто едно митичнониме свързано с някакви ваффен сс и хитлер.Човешкият мозък има един феноменален проблем дя прави несвързани аналогии например немско и Хитлер Мариус и пе де раст Евгени и г ей и тн.
Луда работа тва човека неслучайно дните му са преброени.
Коментиран от #31, #37
15:53 07.11.2021
29 Вальоо
До коментар #22 от "БАЙ Х@Й‼":
Ми то и аз карам 14 години 2.2HDi и нищо по мотора не съм правил освен масла и филтри. Щом ще си ги мерим,хубаво :D16:17 07.11.2021
30 Вальоо
До коментар #23 от "ребдак":
Спор няма,просто времената са били такива че моторите не са били изцеждани както са сегашните. То ако става на въпрос,60те години Американците правят 5-6 литрови двигатели с мощности от 150-160 коня. А сега тия кони ги вадим с три цилиндрови турбота16:18 07.11.2021
31 Вальоо
До коментар #28 от "пропагандата убива":
Бачкат какви ли не ахмаци.. Но се намират ей такива вундер киндове да обесняват митичната мощ,и как Ханс му е сглобил дивкателя.. Пък то като отвориш капака и на двигателя пише Унур Реджеп и ти става ясно колко немска ти е колата. Само плащаш немска цена.Коментиран от #58
16:20 07.11.2021
32 чиче
17:08 07.11.2021
33 Анонимен
Коментиран от #34
18:19 07.11.2021
34 Каращ Дачия
До коментар #33 от "Анонимен":
А карал ли си Дачия? :))) Защото служебния ми варел за 4г и 70000км почти ме накара да намразя шофирането. Карам го само аз от нов, в началото го пазех(както всички автомобили които съм карал), ама това нещо не си струва нито парите, нито нервите.Коментиран от #55
19:09 07.11.2021
35 Транспортер
19:11 07.11.2021
36 АВЕ... ЛАДАТА СИ Е
19:30 07.11.2021
37 Plameni
До коментар #28 от "пропагандата убива":
Не пиши глупости. Първо пробвай да започнеш работа в Мерцедес и после пиши!Коментиран от #40
20:23 07.11.2021
38 таshак пъLен
20:25 07.11.2021
39 123123
До коментар #15 от "Гост":
Добрите върнати коли не стигат до случайни клиенти. Тези, които се предлагат 100% не струват, а много са със скрити сериозни проблеми. Това за конкретна марка/дилър информация от първо лице, предполагам важи за всички.20:35 07.11.2021
40 Вальоо
До коментар #37 от "Plameni":
Мда,явно живееш в 1996-та година. Германия не се различава с България по едно отношение! Липса на работна ръка! Не случайно баба Меркел покани толкова много бежанци преди години! Сега сякакви работят там. И не вярвай на всеки който ти каже някакви измислица. Стига да отговарят на критерийте,взимат всеки един на работа в която и да е фирма!20:47 07.11.2021
41 6969
22:24 07.11.2021
42 Аноним
До коментар #10 от "ВикиЛексъсВарна":
В мобиле друго пише23:34 07.11.2021
43 TLC120
До коментар #8 от "ВикиЛексъсВарна":
Драги, модел 120 беше спрян от производство и подменен от новия 150 през 2009/2010 г.00:06 08.11.2021
44 Plameni
Коментиран от #52
05:47 08.11.2021
45 Българин
07:07 08.11.2021
46 Гост
Коментиран от #51
07:17 08.11.2021
47 Чук
До коментар #3 от "БАЙ Х@Й‼":
Ане повече от Тулупката бъди дигурен! Ха ха ха08:55 08.11.2021
48 Стига ва
До коментар #6 от "Аноним":
Таа сигур е с 1 цилиндър и 2 колела за "20 к-30 к"....смешник08:59 08.11.2021
49 Чук
До коментар #26 от "А на теб ясно ли ти е":
По-точно счетоводителите с молива над главите на инженерите не дават09:05 08.11.2021
50 Херо Мустака
До коментар #14 от "Вальоо":
Реално : за Пежо(308)филтър горивен 70лв(+ - 20лв).За Форд Фокус същото 140лв, за Инсигния (2015г) 18лв.
Частите за френски коли са скъпи и не издържат.За кратък
период от време френската изглежда добра но за кратко !
09:08 08.11.2021
51 Жгмъц
До коментар #46 от "Гост":
То южноафриканче ...и по света балуци бол09:12 08.11.2021
52 Яшарь ага
До коментар #44 от "Plameni":
Дръг път !Коментиран от #56
09:23 08.11.2021
53 ФАКТ
Коментиран от #57
10:22 08.11.2021
54 Дада
10:27 08.11.2021
55 Макрон
До коментар #34 от "Каращ Дачия":
Ще ме извиняваш, но родителите ми си купиха Дачия през 2013 в края и до момента е на 100 000 км. Купена е чисто нова. Проблемите ѝ бяха 1 бушон, 2 крушки на късите и толкова. Хич не ми е ясно какво толкова ти се е случило та чак да "намразиш" шофирането.Половината от пробега на колата съм го правил аз и колата не е лоша, не казвам, че е много комфортна, но за тези пари получаваш нова кола и не мислиш за ремонти. Поне в моя случай е така.
Коментиран от #60
10:53 08.11.2021
56 Plameni
До коментар #52 от "Яшарь ага":
Става въпрос за заводите на Мерцедес в Германия и по точно Афалтербах ,тъй като споменават в коментара за табелка с името на човека който е зглобил двигателя,а не за завода за камиони в Турция .11:00 08.11.2021
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Йо Несбьо
До коментар #31 от "Вальоо":
Мога да те уверя, че в момента за нископлатени длъжности на никого не прави впечатление кого взема, стига да има документи, да говори езика и да не е осъждан в държавата. Свидетелство за съдимост получаваш лесно, по принцип трябва да попитат и в България, но нашите НИКОГА не отговарят. Все пак не те наемат за инженер, а за обикновен монтажник на поточна линия, в цеха за прахово боядисване или някаква друга глупост. Е, парите са малко, защото големите пари идват с квалифицирана професия. Колкото по-малко хора могат да вършат твоите задължения, толкова по-платен си.11:28 08.11.2021
59 претенциозния
12:30 08.11.2021
60 Каращ Дачия
До коментар #55 от "Макрон":
Ще започна от там, че когато ни дадоха чисто новите дачии си мислех как когато и изтече мандата от 5 години ще си я купя. Защото: карал съм си я само аз, разработил съм си я както трябва, карам си я както си карам личната кола(не я юркам на газ-спирачки),не търся задължително спорт и лукс, прагматична натура съм с една дума:) В началото всичко беше наред - бързо свикнах с пласмасовата пустош в интериора, зимата оцених високия клиренс, колата си вършеше работата, времето си течеше спокойно и така година и половина. После обаче започна да се усеща как колата старее на забързан каданс: превключването на предавките ставаше все по-трудно, возията от комфортна стана друсаща, всички системи за управление ги хвана артрита. Дачията се превърна в едно инатливо магаре, което винаги може да ти развали настроението. Лятото карах друго служебно Сандеро, от същата партида, само че на 15000км. Ами всичко си му беше наред, нищо не дразни, нищо общо с моето разтракано недоразумение на 65000км(същите впечатления имат и колегите)... Ремонтите - накладки и дискове(30k) заминават бързо, ремонт на климатика(маркучите изгнили за 4г), това лято се чакаше 3 седмици за ремонта, защото имаше 19! бройки със същия проблем. Иначе от Омникар сме много доволни, гаранционното обслужване може да го дам за пример на други родни дилъри с претенции.Коментиран от #63
21:37 08.11.2021
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 ттт
08:17 09.11.2021
63 Макрон
До коментар #60 от "Каращ Дачия":
Аз пиша за Дачия Лоджи 1.2 TCe, за Сандеро имам сведения от местната охранителна фирма, която има 40+ коли, между които имат всякакви модели и двигатели, тяхното мнение също е, че са здрави коли, но това пък не значи, че вие не сте се сблъскали с описаното в отговора ви.13:55 09.11.2021
64 Нов
22:29 11.11.2021