Това показва справка, касаеща регистрациите на автомобили в България за последната година. От данните, предоставяни от КАТ, става ясно, че за 11-те месеца на 2020 година у нас са регистрирани почти 226 000 автомобила.
Както може би се досещате, огромната част от тези коли са употребявани. Новите са само 24 000, а тези "втора ръка"- над 200 000. За съжаление, автопаркът у нас продължава да е доста стар.
Макар да се вижда леко повишение в регистрациите на по-нови коли, то 80% от регистрираните автомобили са на възраст десет и повече години. По отношение на това, какви употребявани автомобили предпочитат най-много българите - едва ли ще изненадаме някого.
Най-много регистрации през годината има за вездесъщия Volkswagen Golf, като след него десетката се доплъва основно от германски премиум коли. Ето и топ десет на най-често регистрираните модели през годината.
10. Volkswagen Touran
9. Audi A3
8. BMW 5er
7. Opel Astra
6. Mercedes0Benz E-Klasse
5. BMW 3er
4. Audi A4
3. Mercedes-Benz C-Klasse
2. Volkswagen Passat
1. Volkswagen Golf
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Според
13:19 25.12.2021
3 сила
Коментиран от #11, #61
13:20 25.12.2021
4 БАЙ Х@Й‼
13:20 25.12.2021
5 166
13:20 25.12.2021
6 С тези заплати
Коментиран от #39, #40
13:21 25.12.2021
7 ГРАД КОЗЛОДУЙ
13:21 25.12.2021
8 Сър
Коментиран от #35
13:22 25.12.2021
9 БАЙ Х@Й‼
Коментиран от #13
13:22 25.12.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Абсурд
До коментар #3 от "сила":
Да.. И прилича на хладилник, а вместо това Опел изкарват Кадет Е тогава, много по-заоблен и футуристичен и ергономичен дизайн. Също така с много по-добра аеродинамика.Коментиран от #37, #62
13:24 25.12.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Стефан
До коментар #9 от "БАЙ Х@Й‼":
Дори и маниаците на олдтаймери не ги предпочитаме. 😁😁 хубави коли за лятото и уикенда, но през останалото време по-модерна кола е много по-добре.Коментиран от #56
13:26 25.12.2021
14 Ами
13:29 25.12.2021
15 Педи
13:36 25.12.2021
16 За сведение
България - 18, 5 години /
Русия - 14,5 години /
ЕС - 10 години /
Коментиран от #19
13:39 25.12.2021
17 Историк
13:39 25.12.2021
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Педи
До коментар #16 от "За сведение":
Е, те това казах и аз, добре че има статистика.13:41 25.12.2021
20 Педи
До коментар #18 от "Дърт м@Нгал":
Има ли кормило, или това ще е екстра?13:42 25.12.2021
21 Мечо
13:43 25.12.2021
22 БАЙ Х@Й‼
Коментиран от #30
13:43 25.12.2021
23 Боли ме фара....
13:53 25.12.2021
24 Blackthorn
Коментиран от #31
13:55 25.12.2021
25 Васил
Коментиран от #55
14:01 25.12.2021
26 БАРС
14:04 25.12.2021
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Тука
До коментар #22 от "БАЙ Х@Й‼":
Нова кола - двоен данък.Ако имаш пари за нова значи имаш пари за двоен данък.
14:43 25.12.2021
31 Ха ха ха
До коментар #24 от "Blackthorn":
Що под прушкото, как беше? 20 години чакаш вноската да излезе14:45 25.12.2021
32 Читател на Факти
Коментиран от #63
14:54 25.12.2021
33 Алфа Вълкът
15:17 25.12.2021
34 Трол
Коментиран от #50
15:30 25.12.2021
35 Баща ти
До коментар #8 от "Сър":
А тези с градския транспорт бият дори голфаджийте!15:58 25.12.2021
36 Тома
Коментиран от #67
16:01 25.12.2021
37 C20NZ
До коментар #11 от "Абсурд":
И двете съм ги мъчил - за дълъг път с пасажери и багаж кадета беше ненадминат. За гъзареене и тръгване по софийските светофари - голфара. Голфът създаваше чувство за една идея по-масивен.Коментиран от #60
16:03 25.12.2021
38 Marinov
НЕ е най важното и най Фаталното на колко години са колите а е НАЙ важно да са поддържани добре и да са в НОРМАЛНО експлоатационно състояние!
ДИВ Комерсиализъм е да се иска и налага каквито и да е ограничения и спирания от движение на автомобилите по тяхната годишнина на производство както е и ДИВ Комерсиализъм да се иска и ограничава използването на Части от катастрофирали и бракувани автомобили и ТОРМОЗИ обикновения и беден Български собственик на автомобили!
16:40 25.12.2021
39 Немеца
До коментар #6 от "С тези заплати":
В коя Европа? И от кога е информацията?В Германия през 2002 беше 12 години.А от тогава посоката е към овеличаване на годините.16:54 25.12.2021
40 Немеца
До коментар #6 от "С тези заплати":
За тия пътища такива коли16:55 25.12.2021
41 X6 леле мале
17:39 25.12.2021
42 МАЙТАПИТЕ
Разбирам хората ,които си купуват Порше.....Мерцедес.......Ферари.........
Ама да теглиш кредит,за да си купиш Голф и да умреш от глад......е това не го разбирам......????
17:52 25.12.2021
43 Старите коли
18:24 25.12.2021
44 Кракра
20:13 25.12.2021
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 010101
22:42 25.12.2021
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Хайл
22:51 25.12.2021
50 Хайл
До коментар #34 от "Трол":
То за това са на тоя хал щото разбират от немски премиуми...добре че разбирачите са много за да работят сервизите🤣🤣🤣01:34 26.12.2021
51 оня с коня
Коментиран от #69
04:15 26.12.2021
52 Alex
05:40 26.12.2021
53 Дългия
08:18 26.12.2021
54 Бъдещи
09:50 26.12.2021
55 Бъдещи
До коментар #25 от "Васил":
Има доста хора който не желаят нов автомобил и аз съм един от тях.Имам и от двата вида.И новите и старите коли си имат + и - и като човек който е в тази индустрия от 2003г.мога смело да ти кажа, че колите до 98г.са в пъти по-мъжкарски и усета за удоволствие при шофиране е в пъти по-голям + това тези коли повечето от тях са лесни за ремонти и подръжка.Да новите са тихи шумоизолирани с таблети и ти мият (зъбите) докато шофираш спор няма, НО всичко спира до тук.За жалост старите коли, филми, храна и др.няма да се върнат и за това ще стават все по-скъпи.Но пък се появиха много джендари и за тях трябва да има нещо което да си купят.10:25 26.12.2021
56 Komapak
До коментар #13 от "Стефан":
Предпочитам стар Ягуар или Астън Мартин пред днешните еднодневки. Отделен е въпроса че и Евро2 едва ли ще вземат. 😀Коментиран от #58
16:36 26.12.2021
57 Некомпетентен
17:08 26.12.2021
58 Гост
До коментар #56 от "Komapak":
И аз си мечтая за един XK8 или DB7 като остарея малко повече, но реално като се замислиш не стават за друго освен за една много приятна хоби играчка през уикенда. Големи външни габарити с малко кабинно пространство и нисък покрив, дълъг преден капак който ти пречи на видимостта, горят като хали и не вървят толкова много, редки и скъпи части. XK8 e по-добре като надеждност, а Астъна е 3 пъти по-скъп в момента и сигурно е 3 пъти по-чуплив. Перфектната кола с която да си направиш един стилен road trip през лятото, но не и ежедневка която да палиш всяка сутрин и да влизаш в задръстванията.17:58 26.12.2021
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Димов
До коментар #37 от "C20NZ":
Прощавай, колега, но какъв е този двигател С20NZ, че не съм чувал за двулитрова моно инжекция, на Опел? Да не би да си имал предвид C20NE?19:04 27.12.2021
61 Ххахахх
До коментар #3 от "сила":
Амчи да е наборе ама то просто тогава машините не можеха да праят красиви коли01:33 28.12.2021
62 гиш иш
До коментар #11 от "Абсурд":
кадета изгни вече го няма и старата астра също11:00 10.01.2022
63 гиш иш
До коментар #32 от "Читател на Факти":
до голф 3 е рай11:01 10.01.2022
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Дедовия
09:00 22.01.2022
67 Само че
До коментар #36 от "Тома":
не е голфа а е гоууфа :)11:43 25.01.2022
68 средната
19:27 02.02.2022
69 Komapak
До коментар #51 от "оня с коня":
Най-продаваната кола в света е Тойота корола невежо. Колкото до немските боклуци, колкото по-нови толкова по-зле. И не говоря за механика, а за електроника.14:37 17.02.2022
70 Мацата
11:36 25.03.2022