25 Декември, 2021 13:15 17 701 70

В България, страната на Golf-овете, 80 % от колите са на възраст над 10 години

  • българия-
  • употребявани автомобили-
  • регистрации-
  • кат
В България, страната на Golf-овете, 80 % от колите са на възраст над 10 години - 1

Това показва справка, касаеща регистрациите на автомобили в България за последната година. От данните, предоставяни от КАТ, става ясно, че за 11-те месеца на 2020 година у нас са регистрирани почти 226 000 автомобила.

Както може би се досещате, огромната част от тези коли са употребявани. Новите са само 24 000, а тези "втора ръка"- над 200 000. За съжаление, автопаркът у нас продължава да е доста стар.

Макар да се вижда леко повишение в регистрациите на по-нови коли, то 80% от регистрираните автомобили са на възраст десет и повече години. По отношение на това, какви употребявани автомобили предпочитат най-много българите - едва ли ще изненадаме някого.

Най-много регистрации през годината има за вездесъщия Volkswagen Golf, като след него десетката се доплъва основно от германски премиум коли. Ето и топ десет на най-често регистрираните модели през годината.

В България, страната на Golf-овете, 80 % от колите са на възраст над 10 години

10. Volkswagen Touran


9. Audi A3


8. BMW 5er


7. Opel Astra


6. Mercedes0Benz E-Klasse


5. BMW 3er


4. Audi A4


3. Mercedes-Benz C-Klasse


2. Volkswagen Passat


1. Volkswagen Golf


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 49 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Според

    86 10 Отговор
    КАТ средната възраст на колите в Индииска България е 18.5г!! Средната възраст за Европа е 9.1г!
  • 3 сила

    92 32 Отговор
    двойката е с най готин дизайн.....вечна класика,вече няма такива коли

    Коментиран от #11, #61

  • 4 БАЙ Х@Й‼

    112 5 Отговор
    Явно пишещият не прави разлика между "предпочитани коли" и съответни "коли по джоба" на нашенца‼️‼️
  • 5 166

    42 20 Отговор
    На теа автомобили над 10г Сульо и Пульо им изкупиха катализаторите и продължават да изкупуват, за каква Екология говориме ? Какви Евро норми ? В ЕС знаят ли че у нас се премахват катализаторите за жълти стотинки ?
  • 6 С тези заплати

    103 1 Отговор
    Толкова.

    Коментиран от #39, #40

  • 7 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    70 2 Отговор
    всеки според възможностите
  • 8 Сър

    86 58 Отговор
    Голф-арите са най-големите комплексари след бмв-стите..

    Коментиран от #35

  • 9 БАЙ Х@Й‼

    92 6 Отговор
    Като махнем маниаците по Олдтаймери едва ли 80% предпочитат да имат кола над 7-8 години‼️

    Коментиран от #13

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Абсурд

    46 20 Отговор

    До коментар #3 от "сила":

    Да.. И прилича на хладилник, а вместо това Опел изкарват Кадет Е тогава, много по-заоблен и футуристичен и ергономичен дизайн. Също така с много по-добра аеродинамика.

    Коментиран от #37, #62

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Стефан

    46 12 Отговор

    До коментар #9 от "БАЙ Х@Й‼":

    Дори и маниаците на олдтаймери не ги предпочитаме. 😁😁 хубави коли за лятото и уикенда, но през останалото време по-модерна кола е много по-добре.

    Коментиран от #56

  • 14 Ами

    76 4 Отговор
    За жълти стотинки заплати, за такива и колите.
  • 15 Педи

    52 7 Отговор
    В България, 50% от каруците са над 15 години. Останалите 49 са между 10 и 15 години.
  • 16 За сведение

    58 2 Отговор
    Средна възраст на автомобилния парк :
    България - 18, 5 години /
    Русия - 14,5 години /
    ЕС - 10 години /

    Коментиран от #19

  • 17 Историк

    75 3 Отговор
    В Перник като се женела булката не хвърляла букета си а по стара пернишка традиция хвъркяла джанта на Голф..
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Педи

    6 1 Отговор

    До коментар #16 от "За сведение":

    Е, те това казах и аз, добре че има статистика.
  • 20 Педи

    15 1 Отговор

    До коментар #18 от "Дърт м@Нгал":

    Има ли кормило, или това ще е екстра?
  • 21 Мечо

    5 14 Отговор
    Ас лапатоп одавна имъм три са от гирмания искъш ли тида купиш
  • 22 БАЙ Х@Й‼

    34 4 Отговор
    Радо, я чукни една статия за страните в ЕС на тема къде какви еко бонуси и отстъпки има при покупка и ползване на нови МПС и елМПС ‼️

    Коментиран от #30

  • 23 Боли ме фара....

    29 34 Отговор
    За немските боклуци.
  • 24 Blackthorn

    41 14 Отговор
    Ами под Европейско робство е така!

    Коментиран от #31

  • 25 Васил

    57 3 Отговор
    По скоро заглавието е колите във България са над 20 години и ще е по точно. Кой не иска да кара нова кола ама доходите са такива че се купуват втора ръка.

    Коментиран от #55

  • 26 БАРС

    42 4 Отговор
    Една хубава новина за хората които работят в металургията ще имат много работа.За това трябва да благодарят на управата до сега която направи така да сме най бедната държава зада купуваме старите коли на запъдът..
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Тука

    42 3 Отговор

    До коментар #22 от "БАЙ Х@Й‼":

    Нова кола - двоен данък.
    Ако имаш пари за нова значи имаш пари за двоен данък.
  • 31 Ха ха ха

    19 16 Отговор

    До коментар #24 от "Blackthorn":

    Що под прушкото, как беше? 20 години чакаш вноската да излезе
  • 32 Читател на Факти

    32 12 Отговор
    И друг път съм писал,Голф не е автомобил а диагноза.

    Коментиран от #63

  • 33 Алфа Вълкът

    5 8 Отговор
    Сигурно е трудно от 226 да извадиш 24 и да пишеш 3 нули отзаде!
  • 34 Трол

    15 43 Отговор
    Всичко е дойчланд. Няма рена, храчии, монди бонди и темподобни. Българина разбира.

    Коментиран от #50

  • 35 Баща ти

    11 6 Отговор

    До коментар #8 от "Сър":

    А тези с градския транспорт бият дори голфаджийте!
  • 36 Тома

    11 3 Отговор
    Ако тго нямаше голфа ние у Перник сме умрели

    Коментиран от #67

  • 37 C20NZ

    20 8 Отговор

    До коментар #11 от "Абсурд":

    И двете съм ги мъчил - за дълъг път с пасажери и багаж кадета беше ненадминат. За гъзареене и тръгване по софийските светофари - голфара. Голфът създаваше чувство за една идея по-масивен.

    Коментиран от #60

  • 38 Marinov

    56 2 Отговор
    Кой каквито възможности има и каквито коли иска и може да си кара!

    НЕ е най важното и най Фаталното на колко години са колите а е НАЙ важно да са поддържани добре и да са в НОРМАЛНО експлоатационно състояние!

    ДИВ Комерсиализъм е да се иска и налага каквито и да е ограничения и спирания от движение на автомобилите по тяхната годишнина на производство както е и ДИВ Комерсиализъм да се иска и ограничава използването на Части от катастрофирали и бракувани автомобили и ТОРМОЗИ обикновения и беден Български собственик на автомобили!
  • 39 Немеца

    23 2 Отговор

    До коментар #6 от "С тези заплати":

    В коя Европа? И от кога е информацията?В Германия през 2002 беше 12 години.А от тогава посоката е към овеличаване на годините.
  • 40 Немеца

    25 3 Отговор

    До коментар #6 от "С тези заплати":

    За тия пътища такива коли
  • 41 X6 леле мале

    8 4 Отговор
    Пък 60% са над 15...
  • 42 МАЙТАПИТЕ

    38 3 Отговор
    НА АЛ БЪНДИ
    Разбирам хората ,които си купуват Порше.....Мерцедес.......Ферари.........
    Ама да теглиш кредит,за да си купиш Голф и да умреш от глад......е това не го разбирам......????
  • 43 Старите коли

    40 4 Отговор
    Са истинските .Как да си купуват хората тия новите пластмасови еднодневки.Пълни боклуци
  • 44 Кракра

    18 12 Отговор
    Поредното доказателство, че кратуната на Ганьо е абсолютно куха.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 010101

    8 0 Отговор
    Понеже няма коментари за "куизовете". оправете си номер 2 в последния такъв с автомобилни факти- "За колко време теоретично може да се стигне с автомобил до луната?". Правилният отговор от 1 месец който давате е абсурден.
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Хайл

    16 8 Отговор
    аааси немските "премиум" трошляци...били им "еФтини" частите и за това сменят в несвяст носачи и накрайници когато сменят маслото...резил,немски резил
  • 50 Хайл

    13 4 Отговор

    До коментар #34 от "Трол":

    То за това са на тоя хал щото разбират от немски премиуми...добре че разбирачите са много за да работят сервизите🤣🤣🤣
  • 51 оня с коня

    15 3 Отговор
    Голямо Браво за ФВ,сътворили са Най-продаваната Кола в Света,съобразена с Вкуса и Предпочитанията на Болшинството Купувачи,както и с Финансовите им възможности.Колкото до личното ми новогодишно пожелание, то е: Дай Боже НИКОГА да не попадам сред тях!:)

    Коментиран от #69

  • 52 Alex

    13 13 Отговор
    Вчера ми се наложи да обиколя 3 софийски мола. Най-накрая пришълците бяха освободили пространство за кореняк софиянците. Паркингите празни, обаче си личи че караме страшни таратайки или тотално сме безхаберно за техническото им състояние или само блондинки ги карат. На всяко парко място имаше гьол от масло. Не знам от двигател или от скорости, обаче имаше поне по половин литър, а на места и много повече, локва аот масло.
  • 53 Дългия

    12 3 Отговор
    Еййй аман от предубедени статии.Други пишат за Рена ,Дачии и някой друг японец.Тука само немски коли но така е свобода на словото всеки може да си измисля и пише каквото си иска.
  • 54 Бъдещи

    13 5 Отговор
    сервизни немски паркетници.То лесно да купиш сега кредити бол, и после започва едно чесане пред сервиза и звънене по моргите.Но бай ганя винаги е бил скъсан правеж.За едно беше прав Бойко българина трепери повече за куп ламарина от здравето си.А бе друго си е да паркираш БМВ-пред панелка от 61-първа комшиите и бабите полудяват.
  • 55 Бъдещи

    32 2 Отговор

    До коментар #25 от "Васил":

    Има доста хора който не желаят нов автомобил и аз съм един от тях.Имам и от двата вида.И новите и старите коли си имат + и - и като човек който е в тази индустрия от 2003г.мога смело да ти кажа, че колите до 98г.са в пъти по-мъжкарски и усета за удоволствие при шофиране е в пъти по-голям + това тези коли повечето от тях са лесни за ремонти и подръжка.Да новите са тихи шумоизолирани с таблети и ти мият (зъбите) докато шофираш спор няма, НО всичко спира до тук.За жалост старите коли, филми, храна и др.няма да се върнат и за това ще стават все по-скъпи.Но пък се появиха много джендари и за тях трябва да има нещо което да си купят.
  • 56 Komapak

    15 4 Отговор

    До коментар #13 от "Стефан":

    Предпочитам стар Ягуар или Астън Мартин пред днешните еднодневки. Отделен е въпроса че и Евро2 едва ли ще вземат. 😀

    Коментиран от #58

  • 57 Некомпетентен

    5 8 Отговор
    немаш ли голф...немаш нищо!
  • 58 Гост

    10 3 Отговор

    До коментар #56 от "Komapak":

    И аз си мечтая за един XK8 или DB7 като остарея малко повече, но реално като се замислиш не стават за друго освен за една много приятна хоби играчка през уикенда. Големи външни габарити с малко кабинно пространство и нисък покрив, дълъг преден капак който ти пречи на видимостта, горят като хали и не вървят толкова много, редки и скъпи части. XK8 e по-добре като надеждност, а Астъна е 3 пъти по-скъп в момента и сигурно е 3 пъти по-чуплив. Перфектната кола с която да си направиш един стилен road trip през лятото, но не и ежедневка която да палиш всяка сутрин и да влизаш в задръстванията.
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Димов

    1 1 Отговор

    До коментар #37 от "C20NZ":

    Прощавай, колега, но какъв е този двигател С20NZ, че не съм чувал за двулитрова моно инжекция, на Опел? Да не би да си имал предвид C20NE?
  • 61 Ххахахх

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "сила":

    Амчи да е наборе ама то просто тогава машините не можеха да праят красиви коли
  • 62 гиш иш

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Абсурд":

    кадета изгни вече го няма и старата астра също
  • 63 гиш иш

    1 3 Отговор

    До коментар #32 от "Читател на Факти":

    до голф 3 е рай
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Дедовия

    3 1 Отговор
    Не зависимо от марката автомобили.Едно време се произвеждаха коли от инженери, а сега са само мениджъри. Ха ха ха.Това е положението ,да живее измамата
  • 67 Само че

    1 2 Отговор

    До коментар #36 от "Тома":

    не е голфа а е гоууфа :)
  • 68 средната

    2 1 Отговор
    средната заплата у нас спрямо европа ДЕСЕТ пъти по малко от европейската а спрямо люксембурската сме като на заирската и сега какво да срявняваме че се убърках нещо май
  • 69 Komapak

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "оня с коня":

    Най-продаваната кола в света е Тойота корола невежо. Колкото до немските боклуци, колкото по-нови толкова по-зле. И не говоря за механика, а за електроника.
  • 70 Мацата

    4 0 Отговор
    У неше село се кара само Голф 4,5 и 6.С Голф 4 си Аполон, с 5-полубог, а с 6 си вече бог.Иначе казано с 4-ка си чичак на 40-так с 5-ца бесен татко, а с 6-ца младо пишлеме.Астра H e за разумните люде и не ни пречи.