14 Ноември, 2021 13:15 9 944 58

Автомобилът на Apple ще изглежда така!

  • автомобил-
  • apple

При рисуването на 3D модела са използвани патентните му изображения

Автомобилът на Apple ще изглежда така! - 1

Дизайнерите на компанията Vanarama от Великобритания представиха своята визия за колата Apple, за която самият технологичен гигант все още не дава официална информация. Интересното обаче е, че за разлика от други подобни рендери, външният вид на модела не е просто плод на въображението на британците.

Той е базиран на реални патенти, а авторите дори са посочили номерата на документите, на които са се позовали при изчертаването на детайлите. Резултатът е кросоувър модел с футуристичен вид и характерния за британците десен волан. Много от специалистите от Европа са на мнение, че форм факторът на автомобила е почит към тенденциите на пазара, където кросоувърите властват днес.

Автомобилът на Apple ще изглежда така!

Други детайли, за които все още няма патенти, са направени в стила на различни джаджи на Apple. Например, предната решетка е проектирана да напомня за вентилационните отвори на компютъра Mac Pro, а вдлъбнатите дръжки - за страничните бутони на iPhone.

Според патентите прозорците и задните врати, които се отварят срещу посоката на движение, са нарисувани, почти лишени от колони, но колелата с логото на Apple и оптиката са плод на въображението на дизайнерите.

Автомобилът на Apple ще изглежда така!

В салона има един-единствен гигантски екран, на който водачът и пътниците ще могат да персонализират информацията, както им е удобно. Това вече е ясно от патентите. От дясната страна художниците са поставили овален волан с една дебела "спица", в която е интегриран друг малък дисплей, отговорен за вградения асистент Siri.

Що се отнася до самата компания Apple, оттам съобщиха за преговори с Toyota, както и с южнокорейските SK Group и LG Electronics, но все още няма официална информация за бъдещия нов продукт. Според слуховете серийното сглобяване на колата на Apple може да започне още през 2024 година.

Автомобилът на Apple ще изглежда така!


Поставете оценка:
Оценка 1.9 от 33 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Оооо не

    80 0 Отговор
    Ужас
  • 2 ВЕРЕВРВЕ

    61 0 Отговор
    Ужас
  • 3 Sieg

    69 12 Отговор
    Грозно като телефоните им.

    Коментиран от #42

  • 4 Hahah

    48 8 Отговор
    Ретро боза. Стил от 1955г.

    Коментиран от #11

  • 5 Рено Алпин

    58 5 Отговор
    Много е грозен.
  • 6 куратс

    53 8 Отговор
    Прилича на модернизирана жигула.

    Коментиран от #15, #19

  • 7 провинциалист

    55 5 Отговор
    Лада и Москвич започват да изглеждат като недостижими върхове...
  • 8 САТЪРА НА ХАНА

    43 3 Отговор
    С ТОЯ ТЪНЪК ПОКРИВ ГЕЙПЪЛА НА КРАШ-ТЕСТОВЕТЕ ЩЕ Е КАТО УИНДОУС
  • 9 6969

    24 2 Отговор
    Да дойде в БГ, при една нормална за тукашните територии неравност на пътното платно, гумата ще опре в ламарината. 😂
  • 10 Аферим

    29 0 Отговор
    С теслЪта ще го издялам по-хубав🤫🤣
  • 11 ЯВЕЯ

    21 1 Отговор

    До коментар #4 от "Hahah":

    Не обиждай старите автомобили :). Това бозата, а не старите от 1955-та.
  • 12 Бричка

    30 4 Отговор
    Грозен е като Fiat Multipla.

    Коментиран от #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Аферим

    37 0 Отговор

    До коментар #12 от "Бричка":

    Мултиплата е красавица в сравнение с това ....

    Коментиран от #54

  • 15 Каква Жигула

    25 0 Отговор

    До коментар #6 от "куратс":

    Това направо си е пикапа на Тесла, ама малко по-грозно.
  • 16 А ще

    20 0 Отговор
    трябва ли да се заплаща накаква такса на всеки хиляда километра?

    Коментиран от #55

  • 17 Госあ

    9 12 Отговор
    аааахахахаха все повече се убеждавам, че онова недоразумение иво христов е бил напълно прав за 80те процента, само че в обратен смисъл. Всъщност ми се струва, че той винаги говори в обратен смисъл, този къдравелко 😂 Та българина в 80те си процента наистина ще се окаже мъдър в древността си ! Иначе, има двайсетина процента джендъри, които крякат и представят България у Европарламентът начело с тоя нежен къдравелко с незнайно каква професорска титла и незнайно откъде.
  • 18 един от стадото

    27 0 Отговор
    такъв курник не бях виждал още. Сякаш дело на Икеа от фазер и винкели
  • 19 Има да си мечтае

    10 0 Отговор

    До коментар #6 от "куратс":

    Да е красиво като ЖИГУЛИ
  • 20 ТRIF

    29 1 Отговор
    Имам усещането, че някои плаща нарочно електричките да изглеждат грозни и нефункционални. Тези дизаинери автомобил не са ли виждали? Не може ли електричката да изглежда като нормален автомобил и просто да е електрически? Това трябва наистина да си много талантлив да създадеш такава грозотия та дори и на картинка.

    Коментиран от #22, #25

  • 21 сектант

    29 0 Отговор
    Рядко се среща толкова грозно нещо
  • 22 Не си далече от истината

    8 7 Отговор

    До коментар #20 от "ТRIF":

    Първоначалния замисъл електричките да изглеждат грозно беше именно това - стогодишните производители да казват на политиците, че произвеждат електромобили, но клиентите не желаят да ги купуват. Освен грозни, ги правиха и малки и тесни без багажник в който тъпчеха батериите, имаха ужасно ускорение заради високото тегло и максимум стотина километра пробег след което трябва да заредиш за поне осем часа преди да продължиш. А да намериш място за зареждане беше мисия невъзможна.



    После се появи Тесла и им разказа играта с голям и просторен автомобил с два багажника, който ускорява по-бързо от спортен автомобил и можеш да го заредиш за 40 минути до 80% на изградените червени зарядни станции пръснати навсякъде по света включително и в България, а с течение на времето зареждането стана още по-бързо. Това направи автомобилите на Тесла по-желани от електромобилите на стогодишните.


    Apple са много добри в маркетинга. Като гледам, засега няма да грабнат вниманието на клиентите с външен вид, та сега се чудя какво ще предложат повече на потребителите, за да вземат клиентите на Тесла. Какви ли са скритите им козове в ръкава?

    Коментиран от #26, #33

  • 23 Грую

    16 0 Отговор
    Грозно, по-грозно, най-грозно, Епъл
  • 24 ЮМЗ

    5 1 Отговор
    дизейнера да не би да руснак?Много прилича на ЗАЗ.
  • 25 Госあ

    2 11 Отговор

    До коментар #20 от "ТRIF":

    Не сладурче, просто електрокарите са предназначени за иновативните и креативните 💁 каквото и да означава това. Мисля че дизайна много добре ги представя, каквото и да означава тоя дизайн 😂

    Коментиран от #32

  • 26 Госあ

    7 2 Отговор

    До коментар #22 от "Не си далече от истината":

    Аве, калниците на тея боклуци още ли падат по време на движение ?

    Коментиран от #30

  • 27 Българина

    3 0 Отговор
    нивото на влизане в автобрнша вече е като при лаптопите, ниско... сиреч немските боклуци бай бай

    Коментиран от #28

  • 28 Нивото на автобранша

    6 1 Отговор

    До коментар #27 от "Българина":

    То нивото на авто бранша падна преди десетина-двайсет години и пада главоломно с всяка измината година. Вече всички марки взимат компоненти от едни и същи доставчици и сглобяват от тях автомобилите си на общи платформи, като само ламарините отвън са с различна форма и слагат различни облицовки на интериора. Тоест едни и същи боклуци опаковани в различни опаковки и различни цени.

    А едно време всяка марка си имаше индивидуалност и всеки производител се стремеше да произведе продукт по-добър от конкурентите, а не да прави общ продукт с тях, за да постигне по-ниска цена на производство и по-висока печалба.
  • 29 Ябълков

    4 0 Отговор
    Ще си купя електрическата кола на ИЖ-калашников и ще си сложа лепенка Apple
  • 30 Ами не знам?

    2 4 Отговор

    До коментар #26 от "Госあ":

    Ти кажи дали си чувал за проблеми с качеството на сглобките напоследък? Особено с тези произведени в Китай, които са с по-голямо качество от американската сглобка, а за германската сглобка се очаква да е на по-високо от средното ниво при premium производителите.

    Докога ще дъвчеш стари опорни точки?
  • 31 Димов

    5 0 Отговор
    Кола като за редакцията на факти.бг - съчетава обичта към лъскавите и руските автомобили
  • 32 един от стадото

    6 0 Отговор

    До коментар #25 от "Госあ":

    кубизъм. Пак ли го почваме. Стил, който се характеризира с пълно отрицание на класическата концепция за красота. Не се спазват пропорциите, завършеността на живите модели и материалните обекти. И ако креативните и иновативните според теб подкарат такива ковчези нищо чудно да изравнят убитите по пътя с починалите от короната..И не ме питай защо, и двамата разсъждаваме по една картинка само/преразказ по картинка/. И дано остане само такава. М/у впрочем кубизма съществува само 10тина години официално, явно има наследници, но реализма е вечен. Като Леонардо
  • 33 Ами ...

    2 5 Отговор

    До коментар #22 от "Не си далече от истината":

    Бизнес инженерите се наричат скритите козове. 😀 Политици, които са решили да натрапят по-скъпо и по-нефункционално решение на гражданите. При цитираната скорост на зареждане, само за скромните 80%, зареждането е 20 ПЪТИ по-бавно. А за 100%? Сега зареждане+плащане е около 5 минути. Представяш ли си какви опашки ще бъдат, когато ни натрапят електричките? По 40 минути само на колонката. Не си взеха поука, някой хора, от краха на комунизма. Пак със социално инженерство са се заели. 😀 Всичко се плаща.
  • 34 Егати и

    2 0 Отговор
    талигата!
  • 35 Мир

    3 0 Отговор
    Задната част ми напомня кабинките на камионите играчки Мир - Разград от едно време. Хората са го измислили в някое българско градче през соца. Смятайте какво е нивото тогава, наистина.
  • 36 Заради такива умници като тебе

    1 4 Отговор
    Бьорн ниланд реши да покара като вас 24 часа само със спиране за зареждане, за да се види колко може да се мине с електромобил.


    За 24 часа измина 2781 км, което прави по 115 километра за всеки час с включено зареждане.

    Май пропусна да забележиш, че това време за зареждане се отнася за 2012 година за батериите 18 650, които се зареждаха с мощност 120 киловата. През 2017 година Тесла започна да ползва батериите 2170, които се зареждат значително по-бързо с мощност 250 kW. В момента тече тестово производство на батериите 4680, време за зареждане от 10% до 80% 15 минути. Ако имаш нужда само от 50% зареждане, може да си готов за 7 минути - колкото зареждане на резервоара с гориво.

    При положение, че пет пъти в годината ще ти се наложи да минеш повече от 500 км на ден в една посока, надали пет пъти по 10 минути допълнително за зареждане на година могат да ти объркат живота!

    За сметка на това през останалото време на годината, ще зареждаш много по-евтино и няма да се налага да чакаш по пет минути до колонката, а само включваш и я зарязваш да се зарежда, а като се върнеш, като си свършиш работа изключваш колонката и потегляш веднага.

    Коментиран от #38, #40

  • 37 Кмета

    3 0 Отговор
    Финиш на старта!
  • 38 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "Заради такива умници като тебе":

    Мун40 сега тук ли се кукна да ръсиш мозъци.Стига си мислил като ми6ок как да спестиш нещо.По добре помисли как да заработил повече пари.
  • 39 Абе трол

    0 2 Отговор
    Къде видя някой да ти говори за пестене?

    Коментиран от #41

  • 40 Дизела

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "Заради такива умници като тебе":

    Как реши че 5 пъти в годината ще ти се наложи да минеш 500 км?Това дали е възможно за всички.Забравяш транспортните фирми,малкия и среден бизнес.Всички тези хора минават по толкова всеки работен ден в годината

    Коментиран от #44

  • 41 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #39 от "Абе трол":

    Цитирам...."ще зареждаш по евтино".Цените на тока ще вървят нагоре.Забрави за евтино зареждане.Почакай да видиш цените за битовите потребители след нова година.Да не ревеш после с глас.

    Коментиран от #45

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Един от вас

    4 4 Отговор
    На мен ми харесва.Различна е....
  • 44 Не се прави на луд

    0 2 Отговор

    До коментар #40 от "Дизела":

    Специално за тебе започнах мнението което коментираш така "За 24 часа измина 2781 км, което прави по 115 километра за всеки час с включено зареждане."

    При положение че караш с 90 км в час по магистралата, на практика ще ПЕСТИШ време. Какво се оплакваш?

    Коментиран от #47, #48

  • 45 А добрютро

    0 4 Отговор

    До коментар #41 от "Гост":

    Ето че обърна палачинката и цените на тока започнаха да те интересуват, а само преди няколко часа обясняваше, че не ти пука за тях и ще си плащаш колкото и да струва. Два пъти ще кажеш ли едно и също? На практика дори да зареждаш на една и съща цена, когато зареждащо като си на работа или в къщи, пестиш време. А рецептата за ниски цени на тока съм я дал. Много хора да произвеждат по малко ток, за да се разбие монопола. Свръхпредлагането бута цените дори под нулата.

    Коментиран от #46

  • 46 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #45 от "А добрютро":

    Примера с цената на тока ти го дадох за край на опорката ти за евтино зареждане на електромобилите.Фотоволтаици ти може да си сложиш на покрива или на двора.Аз къде да ги сложа ?А за мен е без значение дали ще платя 50 или 200 лв.за битов ток .
  • 47 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #44 от "Не се прави на луд":

    За 24 часа с 115 км/ч ще изминеш 2781 км само с тролей закачен към контактната мрежа.Спирали са поне няколко пъти и са зареждали 2 или 3 часа общо.Движили са се с по висока скорост.
  • 48 Дизела

    3 0 Отговор

    До коментар #44 от "Не се прави на луд":

    Предлагаш бизнеса да си замени пикапите,бусовете и камионите с Теслата от този експеримент?Стана за смях с това предложение,няма да коментирам подобна тесларска т@пня.Много си далече от реалния бизнес.Стой си пред компютъра, щракай си с мишката.Никой няма нужда от това което ще изтропаш с напъните си.
  • 49 Tim Cock

    2 0 Отговор
    Ще има да взимате. Евтина лъжлива новина...
  • 50 Дедо

    2 3 Отговор
    свиквайте с локдаун за неваксинирани, ПП и дизайна на тия дето ви докараха първите две
  • 51 Машала

    2 0 Отговор
    Прилича на детска играчка. Товали ли сътвориха? Ако те лепне някой на пътя май нищо няма да остане.
  • 52 12345

    3 1 Отговор
    Това е кола само за ценители на марката. Грозен, но за сметка на това скъп и прескъп. Ще се купува като топъл хляб, както телефоните им.
  • 53 ОТ МРАКА

    1 0 Отговор
    УЖАС!!!
  • 54 Художествен критик

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Аферим":

    Мултиплата е грозна, но доста практична. Това нещо хем е грозно, хем е непрактично, хем е и скъпо. То аз бягам от телефоните им, те кола ще ми пробутват!
  • 55 Художествен критик

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "А ще":

    Ще имате избор. Ще можете да плащате на 1000км. или на 10 000км. като за втория вариант ще трябва да доплатите за Apple care.
  • 56 мамун

    0 0 Отговор
    голямо дърво
    жалко за вложените пари
  • 57 Ужас

    0 0 Отговор
    Харесвам продуктите на Apple най-вече заради дизайна им (включително на менютата), но специално при телефоните им ме отблъсква функциалността налична при Андроид, та дори да е за сметка на 1 забиване на телефона на 3 месеца (сравнително евтин ми е, под 400 лева).
    Та тази кола като и светне таблото ще е много красиво нещо предполагам, но отвън е някакъв ужас. С такава скица не биха приели никой кандидат студент за графичен дизайн, а как тези милиардери са одобрили такова нещо, да им се чуди човек...
  • 58 Тираджия

    0 0 Отговор
    Много зле.!