Дизайнерите на компанията Vanarama от Великобритания представиха своята визия за колата Apple, за която самият технологичен гигант все още не дава официална информация. Интересното обаче е, че за разлика от други подобни рендери, външният вид на модела не е просто плод на въображението на британците.
Той е базиран на реални патенти, а авторите дори са посочили номерата на документите, на които са се позовали при изчертаването на детайлите. Резултатът е кросоувър модел с футуристичен вид и характерния за британците десен волан. Много от специалистите от Европа са на мнение, че форм факторът на автомобила е почит към тенденциите на пазара, където кросоувърите властват днес.
Други детайли, за които все още няма патенти, са направени в стила на различни джаджи на Apple. Например, предната решетка е проектирана да напомня за вентилационните отвори на компютъра Mac Pro, а вдлъбнатите дръжки - за страничните бутони на iPhone.
Според патентите прозорците и задните врати, които се отварят срещу посоката на движение, са нарисувани, почти лишени от колони, но колелата с логото на Apple и оптиката са плод на въображението на дизайнерите.
В салона има един-единствен гигантски екран, на който водачът и пътниците ще могат да персонализират информацията, както им е удобно. Това вече е ясно от патентите. От дясната страна художниците са поставили овален волан с една дебела "спица", в която е интегриран друг малък дисплей, отговорен за вградения асистент Siri.
Що се отнася до самата компания Apple, оттам съобщиха за преговори с Toyota, както и с южнокорейските SK Group и LG Electronics, но все още няма официална информация за бъдещия нов продукт. Според слуховете серийното сглобяване на колата на Apple може да започне още през 2024 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Оооо не
13:16 14.11.2021
2 ВЕРЕВРВЕ
13:17 14.11.2021
3 Sieg
Коментиран от #42
13:17 14.11.2021
4 Hahah
Коментиран от #11
13:17 14.11.2021
5 Рено Алпин
13:18 14.11.2021
6 куратс
Коментиран от #15, #19
13:19 14.11.2021
7 провинциалист
13:19 14.11.2021
8 САТЪРА НА ХАНА
13:19 14.11.2021
9 6969
13:19 14.11.2021
10 Аферим
13:19 14.11.2021
11 ЯВЕЯ
До коментар #4 от "Hahah":
Не обиждай старите автомобили :). Това бозата, а не старите от 1955-та.13:19 14.11.2021
12 Бричка
Коментиран от #14
13:19 14.11.2021
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Аферим
До коментар #12 от "Бричка":
Мултиплата е красавица в сравнение с това ....Коментиран от #54
13:21 14.11.2021
15 Каква Жигула
До коментар #6 от "куратс":
Това направо си е пикапа на Тесла, ама малко по-грозно.13:25 14.11.2021
16 А ще
Коментиран от #55
13:28 14.11.2021
17 Госあ
13:30 14.11.2021
18 един от стадото
13:37 14.11.2021
19 Има да си мечтае
До коментар #6 от "куратс":
Да е красиво като ЖИГУЛИ13:39 14.11.2021
20 ТRIF
Коментиран от #22, #25
13:41 14.11.2021
21 сектант
13:41 14.11.2021
22 Не си далече от истината
До коментар #20 от "ТRIF":
Първоначалния замисъл електричките да изглеждат грозно беше именно това - стогодишните производители да казват на политиците, че произвеждат електромобили, но клиентите не желаят да ги купуват. Освен грозни, ги правиха и малки и тесни без багажник в който тъпчеха батериите, имаха ужасно ускорение заради високото тегло и максимум стотина километра пробег след което трябва да заредиш за поне осем часа преди да продължиш. А да намериш място за зареждане беше мисия невъзможна.После се появи Тесла и им разказа играта с голям и просторен автомобил с два багажника, който ускорява по-бързо от спортен автомобил и можеш да го заредиш за 40 минути до 80% на изградените червени зарядни станции пръснати навсякъде по света включително и в България, а с течение на времето зареждането стана още по-бързо. Това направи автомобилите на Тесла по-желани от електромобилите на стогодишните.
Apple са много добри в маркетинга. Като гледам, засега няма да грабнат вниманието на клиентите с външен вид, та сега се чудя какво ще предложат повече на потребителите, за да вземат клиентите на Тесла. Какви ли са скритите им козове в ръкава?
Коментиран от #26, #33
14:00 14.11.2021
23 Грую
14:02 14.11.2021
24 ЮМЗ
14:06 14.11.2021
25 Госあ
До коментар #20 от "ТRIF":
Не сладурче, просто електрокарите са предназначени за иновативните и креативните 💁 каквото и да означава това. Мисля че дизайна много добре ги представя, каквото и да означава тоя дизайн 😂Коментиран от #32
14:06 14.11.2021
26 Госあ
До коментар #22 от "Не си далече от истината":
Аве, калниците на тея боклуци още ли падат по време на движение ?Коментиран от #30
14:17 14.11.2021
27 Българина
Коментиран от #28
14:20 14.11.2021
28 Нивото на автобранша
До коментар #27 от "Българина":
То нивото на авто бранша падна преди десетина-двайсет години и пада главоломно с всяка измината година. Вече всички марки взимат компоненти от едни и същи доставчици и сглобяват от тях автомобилите си на общи платформи, като само ламарините отвън са с различна форма и слагат различни облицовки на интериора. Тоест едни и същи боклуци опаковани в различни опаковки и различни цени.А едно време всяка марка си имаше индивидуалност и всеки производител се стремеше да произведе продукт по-добър от конкурентите, а не да прави общ продукт с тях, за да постигне по-ниска цена на производство и по-висока печалба.
14:29 14.11.2021
29 Ябълков
14:31 14.11.2021
30 Ами не знам?
До коментар #26 от "Госあ":
Ти кажи дали си чувал за проблеми с качеството на сглобките напоследък? Особено с тези произведени в Китай, които са с по-голямо качество от американската сглобка, а за германската сглобка се очаква да е на по-високо от средното ниво при premium производителите.Докога ще дъвчеш стари опорни точки?
14:32 14.11.2021
31 Димов
14:34 14.11.2021
32 един от стадото
До коментар #25 от "Госあ":
кубизъм. Пак ли го почваме. Стил, който се характеризира с пълно отрицание на класическата концепция за красота. Не се спазват пропорциите, завършеността на живите модели и материалните обекти. И ако креативните и иновативните според теб подкарат такива ковчези нищо чудно да изравнят убитите по пътя с починалите от короната..И не ме питай защо, и двамата разсъждаваме по една картинка само/преразказ по картинка/. И дано остане само такава. М/у впрочем кубизма съществува само 10тина години официално, явно има наследници, но реализма е вечен. Като Леонардо14:48 14.11.2021
33 Ами ...
До коментар #22 от "Не си далече от истината":
Бизнес инженерите се наричат скритите козове. 😀 Политици, които са решили да натрапят по-скъпо и по-нефункционално решение на гражданите. При цитираната скорост на зареждане, само за скромните 80%, зареждането е 20 ПЪТИ по-бавно. А за 100%? Сега зареждане+плащане е около 5 минути. Представяш ли си какви опашки ще бъдат, когато ни натрапят електричките? По 40 минути само на колонката. Не си взеха поука, някой хора, от краха на комунизма. Пак със социално инженерство са се заели. 😀 Всичко се плаща.14:49 14.11.2021
34 Егати и
14:51 14.11.2021
35 Мир
15:08 14.11.2021
36 Заради такива умници като тебе
За 24 часа измина 2781 км, което прави по 115 километра за всеки час с включено зареждане.
Май пропусна да забележиш, че това време за зареждане се отнася за 2012 година за батериите 18 650, които се зареждаха с мощност 120 киловата. През 2017 година Тесла започна да ползва батериите 2170, които се зареждат значително по-бързо с мощност 250 kW. В момента тече тестово производство на батериите 4680, време за зареждане от 10% до 80% 15 минути. Ако имаш нужда само от 50% зареждане, може да си готов за 7 минути - колкото зареждане на резервоара с гориво.
При положение, че пет пъти в годината ще ти се наложи да минеш повече от 500 км на ден в една посока, надали пет пъти по 10 минути допълнително за зареждане на година могат да ти объркат живота!
За сметка на това през останалото време на годината, ще зареждаш много по-евтино и няма да се налага да чакаш по пет минути до колонката, а само включваш и я зарязваш да се зарежда, а като се върнеш, като си свършиш работа изключваш колонката и потегляш веднага.
Коментиран от #38, #40
15:34 14.11.2021
37 Кмета
16:36 14.11.2021
38 Гост
До коментар #36 от "Заради такива умници като тебе":
Мун40 сега тук ли се кукна да ръсиш мозъци.Стига си мислил като ми6ок как да спестиш нещо.По добре помисли как да заработил повече пари.17:02 14.11.2021
39 Абе трол
Коментиран от #41
17:10 14.11.2021
40 Дизела
До коментар #36 от "Заради такива умници като тебе":
Как реши че 5 пъти в годината ще ти се наложи да минеш 500 км?Това дали е възможно за всички.Забравяш транспортните фирми,малкия и среден бизнес.Всички тези хора минават по толкова всеки работен ден в годинатаКоментиран от #44
17:20 14.11.2021
41 Гост
До коментар #39 от "Абе трол":
Цитирам...."ще зареждаш по евтино".Цените на тока ще вървят нагоре.Забрави за евтино зареждане.Почакай да видиш цените за битовите потребители след нова година.Да не ревеш после с глас.Коментиран от #45
17:24 14.11.2021
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Един от вас
18:17 14.11.2021
44 Не се прави на луд
До коментар #40 от "Дизела":
Специално за тебе започнах мнението което коментираш така "За 24 часа измина 2781 км, което прави по 115 километра за всеки час с включено зареждане."При положение че караш с 90 км в час по магистралата, на практика ще ПЕСТИШ време. Какво се оплакваш?
Коментиран от #47, #48
18:54 14.11.2021
45 А добрютро
До коментар #41 от "Гост":
Ето че обърна палачинката и цените на тока започнаха да те интересуват, а само преди няколко часа обясняваше, че не ти пука за тях и ще си плащаш колкото и да струва. Два пъти ще кажеш ли едно и също? На практика дори да зареждаш на една и съща цена, когато зареждащо като си на работа или в къщи, пестиш време. А рецептата за ниски цени на тока съм я дал. Много хора да произвеждат по малко ток, за да се разбие монопола. Свръхпредлагането бута цените дори под нулата.Коментиран от #46
18:58 14.11.2021
46 Гост
До коментар #45 от "А добрютро":
Примера с цената на тока ти го дадох за край на опорката ти за евтино зареждане на електромобилите.Фотоволтаици ти може да си сложиш на покрива или на двора.Аз къде да ги сложа ?А за мен е без значение дали ще платя 50 или 200 лв.за битов ток .19:15 14.11.2021
47 Гост
До коментар #44 от "Не се прави на луд":
За 24 часа с 115 км/ч ще изминеш 2781 км само с тролей закачен към контактната мрежа.Спирали са поне няколко пъти и са зареждали 2 или 3 часа общо.Движили са се с по висока скорост.19:21 14.11.2021
48 Дизела
До коментар #44 от "Не се прави на луд":
Предлагаш бизнеса да си замени пикапите,бусовете и камионите с Теслата от този експеримент?Стана за смях с това предложение,няма да коментирам подобна тесларска т@пня.Много си далече от реалния бизнес.Стой си пред компютъра, щракай си с мишката.Никой няма нужда от това което ще изтропаш с напъните си.19:51 14.11.2021
49 Tim Cock
20:04 14.11.2021
50 Дедо
21:41 14.11.2021
51 Машала
11:47 15.11.2021
52 12345
16:29 15.11.2021
53 ОТ МРАКА
17:46 15.11.2021
54 Художествен критик
До коментар #14 от "Аферим":
Мултиплата е грозна, но доста практична. Това нещо хем е грозно, хем е непрактично, хем е и скъпо. То аз бягам от телефоните им, те кола ще ми пробутват!21:28 15.11.2021
55 Художествен критик
До коментар #16 от "А ще":
Ще имате избор. Ще можете да плащате на 1000км. или на 10 000км. като за втория вариант ще трябва да доплатите за Apple care.21:33 15.11.2021
56 мамун
жалко за вложените пари
00:45 16.11.2021
57 Ужас
Та тази кола като и светне таблото ще е много красиво нещо предполагам, но отвън е някакъв ужас. С такава скица не биха приели никой кандидат студент за графичен дизайн, а как тези милиардери са одобрили такова нещо, да им се чуди човек...
10:38 21.11.2021
58 Тираджия
17:39 29.11.2021