Американската аналитична фирма J. D. Power публикува нова класация за надеждност. Този път американците изследват надеждността на тригодишните автомобили по марка и модел. Имайте предвид, че говорим за автомобили, които се предлагат за закупуване в Съединените щати, но сред тях има и такива, предлагащи се в Европа и у нас.
Оценката за надеждност на колите се основава на проучване сред 30 000 собственици на автомобили. Традиционно основният индикатор за (не)надеждност е броят на проблемите на 100 превозни средства (PP100). Колкото по-ниско е, толкова по-надеждна е колата.
По отношение на „общата картина“, изследователите съобщават, че първокласните и луксозните модели причиняват повече проблеми от „популярните“ модели. И така, масовите имат среден индекс на надеждност (към 2022 г.) от 190, докато скъпите автомобили имат 204. Това се дължи на изобилието от електроника и нови технологии, които често дефектират. Ето и по-конкретно за какво иде реч.
Първите десет марки са:
Kia
Buick
Hyundai
Genesis
Toyota
Lexus
Porsche
Dodge
Cadillac
Chevrolet
Ако говорим за марките, чиито коли причиняват най-много проблеми, тримата „губещи“ или най-надеждните автомобили по марки са:
Land Rover
Ram
Volvo
Това е и цялата класация
И в заключение - най-надеждните модели автомобили по класове. Според резултатите от изследванията именно тези коли причиняват минимум проблеми на собствениците си през първите 3 години на експлоатация.
в общото класиране - Porsche 911;
компактен клас - Toyota Corolla;
компактен премиум клас - BMW 4-Series;
компактен спортен автомобил - Mazda MX-5 Miata;
автомобил среден клас - Hyundai Sonata;
среден премиум автомобил - Lincoln MKZ;
среден спортен автомобил - Ford Mustang;
пълноразмерен автомобил - Chevrolet Impala;
субкомпактен кросоувър - Buick Encore;
премиум субкомпактен кросоувър - Lexus UX;
компактен кросоувър - Buick Envision;
премиум компактен кросоувър - Lexus NX;
среден кросоувър - Hyundai Santa Fe и Kia Sorento;
премиум среден кросоувър - Lexus RX и Porsche Cayenne;
пълноразмерен SUV - Chevrolet Suburban.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Госあ
Коментиран от #7, #8, #9, #11
10:40 14.02.2022
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Инженер
Коментиран от #6, #14
10:52 14.02.2022
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 🇧🇬БАЙ Х@Й‼
До коментар #4 от "Инженер":
Ами сравнявали са .... АВТОМОБИЛИ😉😉😉Коментиран от #17
11:06 14.02.2022
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Мхм
До коментар #2 от "Госあ":
Никога не ги е имало просто списания като АутоБилд и Мотор унд Шпорт ги налагаха особено на германофилските ко чи ни като Бул гаристан.Мерцедес 124 190 и тн. са етялон за гнил очи както и Гоуфа от ония години да не говорим за слабите им дизелиКоментиран от #10
11:39 14.02.2022
10 MIB Plameni
До коментар #9 от "Мхм":
На пътя в днешно време може да сравняваме кои стари коли са здрави,а аз повече от Мерцедес W201 и W124 не виждам да се движат по улиците. Относно дизелите дай пример за други производители от същите години да ги сравним,може и бензиновиКоментиран от #12, #18, #29
11:55 14.02.2022
11 Щото класацията е
До коментар #2 от "Госあ":
манипулирана, за до три години.Ако беше до 15 минути щеше да е пълно с немски коли. И ланд Ровер щеше да е надежден.
11:56 14.02.2022
12 Мхм
До коментар #10 от "MIB Plameni":
Ми няма и да видиш щото са изгнили и отдавна изхвърлени а дизела е ясен прост допотопен дори без турбо не говорим за инжекция и модерни технологии.11:57 14.02.2022
13 Qwerty
12:17 14.02.2022
14 Госあ
До коментар #4 от "Инженер":
Ситроен и Пежо са във WRC и Дакар.Коментиран от #24
12:18 14.02.2022
15 Иванушка
12:23 14.02.2022
16 Гост
Коментиран от #19, #20
12:25 14.02.2022
17 Бръм
До коментар #6 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":
Сравнявали да от ненадеждните, кои са най-зле.PSA нямат място в такава класация .
12:51 14.02.2022
18 Бръм
До коментар #10 от "MIB Plameni":
Виждам и Лади и Москвичи все още да се движат, от преди 1990, ама аре нема нужда от такива бракми12:52 14.02.2022
19 Komapak
До коментар #16 от "Гост":
За какви съпоставими модели говориш като Бюик произвеждат в момента само един? 😀12:56 14.02.2022
20 Мхм
До коментар #16 от "Гост":
Мерцедес е най-измислената марка без никаква техническа иновяция за цялата си историяКоментиран от #23, #27
13:02 14.02.2022
21 Дизел
13:07 14.02.2022
22 Дизел
13:08 14.02.2022
23 MIB Plameni
До коментар #20 от "Мхм":
Явно няма нужда да спорим13:08 14.02.2022
24 Инженер
До коментар #14 от "Госあ":
Дакар са веднъж у годината. Във Формула 1 цял сезон бой се вижда какво става срещу ДойчландцитеКоментиран от #25
13:15 14.02.2022
25 Госあ
До коментар #24 от "Инженер":
Да, ама WRC не са веднъж в годината.Коментиран от #26
14:56 14.02.2022
26 Гост5
До коментар #25 от "Госあ":
Малко си изостанал с около десет години15:16 14.02.2022
27 Да,да-ама Не!
До коментар #20 от "Мхм":
Мерцедес,ПЪРВИ въвеждат колан,АВС ,ARB,и мн.др.новости станали даденост с годините.19:37 14.02.2022
28 Риба
20:38 14.02.2022
29 Рик
До коментар #10 от "MIB Plameni":
Има още даже Опел Кадет/Аскона,Фиат Типо/Брава,че и Регати и то дизел.Форд Ескорт/Сиера,за Пежо 405 станало кола на годината мисля 1988г беше е пълно и то със станалия пословичен със своята здравина дизел XUD9.Освен това Пежо-то няма и точка ръжда,за разлика от изгнилите до основи тежки и грозни Мерцедес-и.Ако Пежо-то не бе на заден торсион,почти непригоден за българските пътища,тук щеше всяка втора кола да е Пежо 405 дизел,както в Африка преди години се е наложило Лъвчето.Коментиран от #30
20:47 14.02.2022
30 MIB Plameni
До коментар #29 от "Рик":
Една кратка справка в любимото на ФАКТИ Mobile bg показва че по българските пътища се движат и продават над десет пъти повече Мерцедеси 124 от колкото Пежо 405,което означава какво...че Мерцедес са десет пъти по-здрави21:27 14.02.2022
31 така е
16:41 15.02.2022
32 Някой си
Ама ми харесва Мазда
15:23 05.05.2022
33 Бацо фацата
15:39 17.06.2022
34 Пешо светулката
15:58 17.06.2022