Last news in Fakti

17 Февруари, 2022 14:24 92 506 87

Трите най-надеждни масови автомобила за всички времена

  • mercedes-benz-
  • w124-
  • toyota-
  • rav4-
  • honda-
  • cr-v-
  • надеждни автомобили
Трите най-надеждни масови автомобила за всички времена - 1

Някой ще каже, защо да карам една и съща кола толкова дълго време - скучно е. Но дори и да е така, то не е зле да знаете, че автомобилът ви е един от най-надеждните. Има много класации по темата, но с годините три от масовите модели доминират над всички по отношение на здравина и надеждност.

1. Mercedes-Benz W124

Трите най-надеждни масови автомобила за всички времена


Първата позиция е за небезизвестният Mercedes W124 и не е преувеличено да кажем, че Mercedes-Benz W124 е легендарен автомобил. Мина много време от лансирането на тези автомобили, но по пътищата, както у нас, така и в Европа все още се движат такива коли, при това в доста от тях в безупречно състояние и без много сериозни ремонти.

2.Toyota RAV4

Трите най-надеждни масови автомобила за всички времена


За съжаление колата от първото поколение, за която говорим, подобно на Mercedes-а, вече не се произвежда, а сегашните поколения, макар и доста здрави, отстъпват по надеждност на първородния RAV4. Това е кросоувър, който се отличава с невероятна надеждност и издръжливост. По пътищата още се движат легендарни RAV4-ки, както и гореспоменатия W124. Последните поколения на кросоувъра също се славят с надеждност, но най-здраво е първото поколение.

3. Honda CR-V

Трите най-надеждни масови автомобила за всички времена


При условията на навременно обслужване и използване на маркови масла CR-V-тата служат вярно и са не по-малко здрави отот прекия си конкурент RAV4. Най-добрите екземпляри са тези, произведени в Япония, по-конкретно първо и второ поколение на модела. Дори триста хиляди километра пробег не са нищо за този "японец", като освен двигателя, със здравина се славят и окачването, и останалите помощни възли и агрегати.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 201 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мхм

    68 285 Отговор
    Само не знам тоя мерцедес кво прави там една от най-гниещите коли на света

    Коментиран от #3, #5, #9, #10, #13

  • 2 Псевдоним

    46 55 Отговор
    Уазка.

    Коментиран от #77

  • 3 Язък

    81 16 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    че е здрава техника и удобна кола.
  • 4 ЕвроЗона

    215 23 Отговор
    W124 = легенда!
  • 5 Хахахаха

    210 12 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    Гниещ??? Хахахаха. Ми той е 40 годишен модел бе! Хахахаха. Този не е гниещ, следващите модели (очеларките) са гниещи!

    Коментиран от #25

  • 6 Satanata

    157 5 Отговор
    Карайте си какво ви е на сърце че в избиране живота мина..Живота е кратък и един.Тия класации в канализацията и кола от джа мбаз с 10 очи на оглед.

    Коментиран от #65

  • 7 gost

    31 74 Отговор
    Точно CRV, което има ядове с дифернциалите.... всяка друга хонда ок. Или беше за следвашите това с дифа?

    Коментиран от #36

  • 8 Напиши коментар:

    177 2 Отговор
    Класацията е неоспорима - тъжното е, че си говорим за МПС-та от преди 40 г., а сегашните кинтоядци са с насоченост, различна от задоволеността на клиента.

    Коментиран от #50

  • 9 газо

    94 5 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    И аз се чудя ти какво правиш тук, ама...........
  • 10 този

    73 5 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    Г-н Смешев, не знаеш какви ги дрънкаш :D ;D :D
  • 11 руслан д

    83 22 Отговор
    Ауди80

    Коментиран от #15

  • 12 Гост

    97 21 Отговор
    Може да са били сред най-надеждните в своето време, но при 30-годишна кола времето си казва думата, колкото и да е здрава и пазена колата. Само ако е минала пълна реставрация или е притежавана от гаражен колекционер, може да е надеждна като в младините си. При 95% от екземплярите навсякъде има термична умора по гарнитури, уплътнения и връзки, при развиване на болт не знаеш дали ще го извадиш или скъсаш, и т.н. Съвсем друг вид проблеми са спрямо съвременна кола.

    Коментиран от #81

  • 13 MIB Plameni

    12 3 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    Хахаха .Само това!
  • 14 austria

    16 30 Отговор
    А Витарката къде е...
  • 15 Пич

    59 34 Отговор

    До коментар #11 от "руслан д":

    Ауди 80-ката е голяма трошка. Заблудил си се. И се кара трудно, карал съм 1.8 S без хидравлика, като танк, никакъв обзор, тромаво и спира трудно.

    Коментиран от #18

  • 16 БгТопИдиот

    22 38 Отговор
    DAweoo модел 1997 година СА ПРОПУСНАЛИ.
  • 17 123456

    54 12 Отговор
    Opel Astra , като гледам как се карат , бих ги включил в класацията . Друго ми прави впечатление , става дума за бензинови коли .
  • 18 Анонимен

    61 18 Отговор

    До коментар #15 от "Пич":

    Аз пък съм карал същата 80ка със 2.6 бензин, куатро, автомат с климатроник и автоматичен шибидах, подгрев на седалкоте също! Естествено и хидравлика. Доста по-добра кола от много днешни и тогавашни автомобили

    Коментиран от #22, #66

  • 19 Факт

    72 27 Отговор
    Френските кокошарници къде са ? Питам за един приятел, в момента е в сервиза и не може да пише, но много знае да говори

    Коментиран от #29, #82

  • 20 Аномимен

    46 15 Отговор
    А пък и аз съдя за това кое е по-побро по това което все още се движи по пътищата. Мерцедеси от 90те почти няма, масово Пасат б3, ауди 80, голф 3ки макар че и те позачезват напоследък.
  • 21 адрес

    89 2 Отговор
    Сега ги правят като от Зрънчо
  • 22 Пич

    39 10 Отговор

    До коментар #18 от "Анонимен":

    Трагичния обзор, по-точно липсата му, тесния интериор и изключително миниатюрния багажник и задно окачване на греда преди B4-ката не правят колата по-добра,ако ще да е с 4.0V8 мотор. А е и доста тежка,поне така се управлява. Не ми харесва тази кола, тясна за класа си, тежка и тромава. Това е моето впечатление, твое право е да не си съгласен. И си се чупи, проблеми с лабда сонда, моноинжекцион, окачване и помпа съединител.
  • 23 Автомонтьор

    43 75 Отговор
    Точно това ЦРВ е супер зле, защото само Субару Форестър гние повече от него. Задното окачване се разчепва през 2 месеца и не съм виждал такава Хонда, да не е разкрачена, а от там яде гумите за страх. Да не говорим, че сложиш ли му газ, почва да харчи масло и трябва да му регулираш клапаните на всяка смяна на масло, защото така затягат, че няма движение. От Японците става само Тойота и някои модели на Мазда, всичко друго начело със Субару е пълна скръб.

    Коментиран от #37, #61

  • 24 Кънчо

    20 83 Отговор
    Пасат 99. Японските боклуци нямат място

    Коментиран от #27, #28, #43

  • 25 Случаен

    22 15 Отговор

    До коментар #5 от "Хахахаха":

    Всичко започва от към края на W/S/A/V 124. Като цяло мерцедес и бмв винаги са били гнилочи, бмв се справят към 1998-1999, мерцедес с 211 и 203. 124 особено, гният отвътре навън, като я видиш ръждата и вече е късно.

    Коментиран от #30, #33

  • 26 хаджи Антон

    56 14 Отговор
    Имам мерцедес бенц W124- 200Е на 80хкм. Като нов откъдето и да го погледнеш. Гаражен, всичко оригинално в т.ч. и гумите. Возията и комфорта му те праща директно в "Нирвана". През живота си досега, карайки най различни автомобили през моят близо 50- годишен стаж като шофьор у нас и в чужбина потвърждавам тази класация.
    А със здраве!
    хаджиАнтон
    мога да го продам само на ценител- колекционер!

    Коментиран от #44

  • 27 Случаен

    33 9 Отговор

    До коментар #24 от "Кънчо":

    Баш пък пасат 5 няма нищо общо с надеждност. Пасат 6 с 2.0 тди по-може да се нарече надежден, но зависи от кода на мотора, че някакъв шестограм имали.
  • 28 Прав си

    10 3 Отговор

    До коментар #24 от "Кънчо":

    но за съжаление отдавна са претопени.
  • 29 Знаещ

    24 41 Отговор

    До коментар #19 от "Факт":

    Където са и 124ките, и 123ките, и 201ците, и е30ките и другите немски гнилочи - изгниха. Явно не си чувал за 205, 405 и 505?

    Коментиран от #35

  • 30 Случаен

    22 8 Отговор

    До коментар #25 от "Случаен":

    Някой ако не познава тия модели, ето и снимка в по-крупен план, преди да се свали калника

  • 31 Случаен

    38 7 Отговор
    Сега, не казвам че 124ките са лоши, ама са супер прехвалени. Винаги се говори за плюсовете и никога за минусите им. И много моля, научете се че W е базовия тип купе (W124-седан), S е комби (S124), A - 4 местен кабриолет, C - купе, V - дълга база и т. н. Тоест това са серии, 124 серия, 210 серия, 211 серия и т.н. А не W124, W210 и др. Защото комбита, купета, кабриота и др. са с различни индекси
  • 32 един от стадото

    17 27 Отговор
    само Лексъс и Хонда Акорд 1.8 и 2.0 всички генерации + 3.0 на Акура. А бакалъм на коментарите
  • 33 Иван

    26 16 Отговор

    До коментар #25 от "Случаен":

    Да те допълня, Мерцедес се справя с ръждата ЧАК при W204. w203 и W211 заедно с очиларката W210 и еската W220 са най-гниещите Мерцедеси. БМВ проблеми с ръждата никога не е имало. Карах 20-годишно Е34 комби и като сменях ляв калник прагът бе пълен с кал. Казах си край, всичко ше е изгнило. Но след като изчистих калта, нямаше и точка. Верно че колата бе от Италия, но откъм ръжда това БМВ бе чук.

    Коментиран от #34, #39

  • 34 Случаен

    23 4 Отговор

    До коментар #33 от "Иван":

    Ами, Е34 и те си гният. Най-често заради шибедаха, затлачва се и започва да прелива, и праговете. Е28 са много зле вече. Твоята явно защото е италианка и била запазена. В Германия и Австрия 100% има някои които вече са без под :D
  • 35 MIB Plameni

    38 9 Отговор

    До коментар #29 от "Знаещ":

    Най-лесно можеш да провериш колко автомобили от 80-90 години се движат е като погледнеш на улицата и в Мобиле колко се предлагат .За сведение Мерцедес са десет пъти повече от Пежо

    Коментиран от #42

  • 36 Пловдив 1912

    42 9 Отговор

    До коментар #7 от "gost":

    Ти да не си на Новичок, ХОНДА ЦРВ 1 и проблеми ...???? освен ако не я е карал някой шушляк ! Уникално здраво добиче и Рав 4 също ...просто истински коли ...Имал съм и от 2-те по 3 бройки....просто страхотни , изпреварили времето си ...дори сега са адекватни ...Хордата особено е пълен чугун , много яка ...само газ да не и слагаш.....

    Коментиран от #86

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Препатил от хонда

    25 35 Отговор
    Не знам колко са надеждни хонда црв, но аз преди три години подведен от подобни статии и съвети направих грешката да купя такъв. Много слаби ламарини започна да гние жестоко. Никакъв комфорт вътре, А до сега какви ли не ремонти не правих. Само скоростите още не съм му сменил. Хонда никога повече не бих взел

    Коментиран от #40, #41

  • 39 Майстора

    35 1 Отговор

    До коментар #33 от "Иван":

    Не знам какви коли си гледал но аз в сервиза съм виждал много изгнили бмв-та
  • 40 Хондаджия

    46 6 Отговор

    До коментар #38 от "Препатил от хонда":

    Сега сме 2022 година , преди 3 години, значи 2019 година, тази Хонда се произвежда до 2002 година ....има , няма си я взел на 20 години , и ако е шпорена яко , защото Хонда се взима за яко каране ..............Като цяло Хонда са доста здрави автомобили, но винаги може да се удари греда , след като не е от магазина !
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Знаещ

    6 15 Отговор

    До коментар #35 от "MIB Plameni":

    И като нови, мерцедес са продадени повече. Отделно нещо като пежо 306 не му трябва кий знае какво да се повреди за ремонта да прескочи стойността. Мерцедес са по-скъпи, но не защото са много качествени, 10% остатъчна стойност от 80хил и 10% от 20 хил просто са различни числа.

    Коментиран от #47

  • 43 Понтонее...

    5 19 Отговор

    До коментар #24 от "Кънчо":

    Карай си го още 20 години... Остави на нас новите коли
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Mnogo Potenten Balgarin

    30 18 Отговор
    24, ти си му взел здравето и ще го продаваш на колекционер?!..
    Напълнихте държавата с дараци!
    Колекционери Селяндури по 3,4 коли държат под навесите!..Скоро ще му се види края и на това!
  • 46 МАЛКА пенсИЯ

    37 8 Отговор
    ЗАПОРОЖЕЦ,МОСКВИЧ,ВОЛГА-ТЕ ТИЯ,СА ТРИТЕ.
  • 47 MIB Plameni

    1 12 Отговор

    До коментар #42 от "Знаещ":

    Като много знаеш,я кажи колко е струвал и колко са произвели Мерцедес 190 и как стоят нещата при Пежо 405 примерно,и ако Пежо са продали по-малко,защо?

    Коментиран от #52

  • 48 2383

    41 14 Отговор
    класация за надежна стара кола без голф 2 е нереална.

    Коментиран от #71

  • 49 ГруЮ

    10 32 Отговор
    И трите “надеждни” кенефа гният здравата.

    Коментиран от #51

  • 50 Vat

    28 2 Отговор

    До коментар #8 от "Напиши коментар:":

    Rav4 и CR-V първо поколение са от 1998,не са 40 Годишни!
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Знаещ

    9 9 Отговор

    До коментар #47 от "MIB Plameni":

    Мерцедес 190 са много стари, виж, 201 вече може да се сравнява. 1,6 милиона 201ци и 2,5 милиона 405ци. Както казах, остатъчна стойност и фанатизъм. XUD двигателите по нищо не отстъпват на ОМ601.

    Коментиран от #60

  • 53 Japan ръжда

    15 26 Отговор
    Тия ръждета ако са надежни щяхме да ги виждаме по пътищата. 124 - ки има още ама японските ръждета вече са на прах. Може да видите най-надежните кои са по бройката движещи се ;-) PASSAT B3
  • 54 Хе хе

    19 9 Отговор
    На втора позиция със сигурност друг мерджан -190тката. Даже може би и на първа, че е още по-опростен от 124.
  • 55 От тези

    16 41 Отговор
    кочини само мерцедеса е кола. Тези японски боклуци са си чиста скрап.
  • 56 SOS

    19 0 Отговор
    Уважавам мнението ви ,понеже всички сте дървени философи,от типа голани.
  • 57 Чичо Ждоо

    33 7 Отговор
    Признавам само Опел Астра старият мотор 1.6 75 коня И да пише GM на милион и сто и осемдесет хиляди Вярно гние но не ме е изоставил никъде Сега новите са много препилени мотори за газарчета За мен колата е да тръгна от Точка А и да стигна до точка Я всичко друго е газария и челен сблъсък.
  • 58 Деянов

    7 27 Отговор
    Renault Scenik, 1 фаза 2, 1.6 16V
    Уникален автомобил
  • 59 SAAB

    25 10 Отговор
    Истината е, че 124-ката винаги се е сравнявала по издръжливост само и единствено със SAAB 900 и 9000 до 1998г. Лично аз притежавам подобен шведски красавец от 1988г и за нищо не бих го сменил. Всичко по него работи идеално, дори и климатроника и АВS-а.
    Двигател, ръчна скоростна кутия, ходова част - бетон!
    Единствено на 10 х.км. сменям всички необходими консумативи и машината се отплаща подобаващо. Карам го повече от 20 години и за това време съм купил нови полиуретанови тампони, пружини, амортисьори Билщайн, касетъчна кутия (преди 10-ина години), воден радиатор, "питката" ( радиатор - парно ), водна помпа и рециклирани стартер, алтернатор и компресора на климатроника. Не включвам ремъци, накладки, филтри, масла, свещи, които са консумативи за всяка кола.
    Вече е на почти 800 х. км. и все още е с оригиналната си ангренажна верига, чийто живот е много дълъг. Не доливам двигателно масло. Може да е на 34 години, но не пуши и не смърди като някой дизелов набор. Разходът му е приличен - между 10 и 14/100 газ, като газовият инжекцион е Романо, монтиран професионално с 5 годишна гаранция, която отдавна е изтекла. През 2001 го купих от Италия без грам ръжда на реални 137 х. км. Карам най-различни автомобили покрай SAAB-a, но това ми е любимата машина с уникална возия, много здрава в техническо отношение и сигурна на пътя. Големи майстори са шведите. Имам и Волво, но не може да се сравнява с по-железния си брат по нищо освен безопасност, въпреки, че е по-нов модел

    Коментиран от #73

  • 60 Plameni

    14 2 Отговор

    До коментар #52 от "Знаещ":

    Хаха ,хем по малко произведени , хем повече Мерцедеси W201 на пътя в днешно време. Това говори само едно : просто са здрави и доволни собственици
  • 61 CRV

    23 6 Отговор

    До коментар #23 от "Автомонтьор":

    Ко каза за CRV-то? Точно този модел (първа генерация - моят е произведен 2000-та година) го карам вече повече от 10 години - освен да му сменям масло и филтри - друго не съм му правил. От няколко години чакам да се счупи и да го изхвърля, ама не ще да се чупи.

    Коментиран от #85

  • 62 Аве,

    11 24 Отговор
    За мерца съм съгласен, другите две са боклук! Супер работливо добиче е Опел Корса Б 1,7 д !. 3,8 л/ 100км, За 360 000 км- 30 смени на масло, филтри, 6 смени на гуми, 4 пъти смяна на ангренажен ремък, два пъти ферода и някой друг консуматив. И нищо друго! Забравих за ароматизаторите- двадесетина. На 22 години е, скоро забелязах, че по праговете има лека ръжда!
  • 63 CRV

    24 6 Отговор
    И за гниенето при хондите - и при моята, и при други, на които познавам собствениците - гният само там, където са удряни и нашите майстори в Горубляне са ги минали директно с чука и пистолета, без да защитят метала. Там, където не е удряно - няма ръжда. Дори и след 22 години.
    За сметка на това например BMW-тaта от тези години редовно си им гният петите врати отзад - и без да са удряни, както са си оригинални.
    Истината е, че едно CRV от първа генерация ако не е удряно и се пази - най-вероятно може да наджиее повечето четящи тук. Вози изключително комфортно, изключително надеждно. Между другото - имал съм и Голф2 навремето - той се чупеше за разлика от хондата, макар че моят беше доста запазен.
  • 64 Пернинчанин

    20 8 Отговор
    Къде е ГОУФУ???Тази класация е нелегитимна....
  • 65 Джамбаз

    11 6 Отговор

    До коментар #6 от "Satanata":

    Ако ми дойдетр 10 очи да ми гледате някоя астричка 1.6 бензин ще ви изпъдя с тоягата. АЗ не съм цирк Балкански

    Коментиран от #72

  • 66 Хахаха

    4 5 Отговор

    До коментар #18 от "Анонимен":

    Карал си ама предноте и гуми са в багажника като всяко алди и спираме да говорим
  • 67 Един е

    11 0 Отговор
    Кракомобил!
  • 68 lenor

    1 15 Отговор
    Моля ви се, уточнявайте, че тази смехотворна класация е за евро кошници. Дори японските модели са специално правени за европа и не биха издаянили и 1/10 от пробега си в други части на света.
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 шофьор на Opel Astra G, 1,6 75 HP, Mono

    6 9 Отговор
    Защо в класацията не сте включили някое от старите Volvos или Saab?
  • 71 Нико Розберг

    9 11 Отговор

    До коментар #48 от "2383":

    Ще добавя и Рено Клио1 ,Рено19-1 , Пежо 205,305,405 ...............няма да ги хваля който ги е имал или ги има още знае за какво говорим
  • 72 Кози

    15 1 Отговор

    До коментар #65 от "Джамбаз":

    Голям търговец си ти. Що продаваш Астрички? Взимай само мерджани, баварци и аЛудита на под 10 години и да те видим как ги продаваш
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Фен

    6 3 Отговор
    Така ли? А да видиш,а забравихте ли кои модели на Волво се движат по света? Ами Порше а корвет,а мустанг,хайде не проявявайте пристрастност,а обективност,или не ви се коментират други марки,Ами Сааб а Опел????????
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Владо

    5 4 Отговор
    Съгласен съм с класацията но испускате един много масаов и според мен по-здрав афтомобил а именно WV Passat B3
  • 77 Гошолошо

    9 13 Отговор

    До коментар #2 от "Псевдоним":

    Това съветско недоразумение, УАЗ-ката е един от най-чупливите боклуци, които ватниците са сглобили с теслите. Уникален боклук.
  • 78 expert

    4 11 Отговор
    Нито един от трите не надежден. И трите ръждясват по-бързо отколкото вървят. Вече ги няма по пътищата.

    Коментиран от #83

  • 79 Кипарс

    4 1 Отговор
    Пасат 2, Голф 2 ?
  • 80 Иван

    4 0 Отговор
    Чета и се си мисля, какво общо има надеждността и "гниенето". Тази класация е за автомобили, които са на 4-500хиляди + километри и се движат без особенни тежки ремонти. Действително ако не "гниеха" щяха да могат да изкарат и милион километра в на климата в Австрия. За какво ти е негниещ автомобил, който само е в сервиза? Класацията е за надежност, не за "гниене", комфорт, дизайн и т.н.
  • 81 Реставратора

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Що пишиш глупости.Късали се болтове ми като не знаете как да ги затягате и развивате ще се късат без значение дали е 50г.или 5г.колата.
  • 82 Кажи на човека

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Факт":

    само да не се притеснява всичко ще е на ред до следващият месец.Може да си вземе и майстора за Кум да му е под ръка.📣📣📣📣
  • 83 Asdfg

    3 0 Отговор

    До коментар #78 от "expert":

    Лелееееееее,колко си зле! Ужас! Сменяй дилъра! Спешно!
  • 84 Противник на Хондите

    1 0 Отговор
    Хордата е пълна Бангия не може да се сравнява по никакви качества с RAV4 проводимостта е нулева много лоша система 4×4 има Хонда една от най-недосмислените
  • 85 Противник на Хонда

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "CRV":

    Аре аре стига го хвали този гничлоч от нашето по Арно нема нищо не струва мога да ти кажа ти карал ли си го офроуд да видиш колко пара струва 4х4то му
  • 86 Противник на Хонда

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Пловдив 1912":

    Така си мислиш ти за мен шушляк е тоя който има подобна кола грешка гнилоч то не може да се нарече кола тая каруца
  • 87 Кеф!

    1 0 Отговор
    Най добрите коли са немски и най яката и надеждна кола която съчетава всичко което ми е нужно като, контрол, комфорт, визия, визия, сигурност, за градски и извънградски условия е vw голф който е карал това превозно средство той може да бъде обективен и да коментира д-р неее!