82 88283

Трите най-надеждни масови автомобила за всички времена

  • mercedes-benz-
  • w124-
  • toyota-
  • rav4-
  • honda-
  • cr-v-
  • надеждни автомобили
Трите най-надеждни масови автомобила за всички времена - 1

Някой ще каже, защо да карам една и съща кола толкова дълго време - скучно е. Но дори и да е така, то не е зле да знаете, че автомобилът ви е един от най-надеждните. Има много класации по темата, но с годините три от масовите модели доминират над всички по отношение на здравина и надеждност.

1. Mercedes-Benz W124

Трите най-надеждни масови автомобила за всички времена


Първата позиция е за небезизвестният Mercedes W124 и не е преувеличено да кажем, че Mercedes-Benz W124 е легендарен автомобил. Мина много време от лансирането на тези автомобили, но по пътищата, както у нас, така и в Европа все още се движат такива коли, при това в доста от тях в безупречно състояние и без много сериозни ремонти.

2.Toyota RAV4

Трите най-надеждни масови автомобила за всички времена


За съжаление колата от първото поколение, за която говорим, подобно на Mercedes-а, вече не се произвежда, а сегашните поколения, макар и доста здрави, отстъпват по надеждност на първородния RAV4. Това е кросоувър, който се отличава с невероятна надеждност и издръжливост. По пътищата още се движат легендарни RAV4-ки, както и гореспоменатия W124. Последните поколения на кросоувъра също се славят с надеждност, но най-здраво е първото поколение.

3. Honda CR-V

Трите най-надеждни масови автомобила за всички времена


При условията на навременно обслужване и използване на маркови масла CR-V-тата служат вярно и са не по-малко здрави отот прекия си конкурент RAV4. Най-добрите екземпляри са тези, произведени в Япония, по-конкретно първо и второ поколение на модела. Дори триста хиляди километра пробег не са нищо за този "японец", като освен двигателя, със здравина се славят и окачването, и останалите помощни възли и агрегати.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 194 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мхм

    66 278 Отговор
    Само не знам тоя мерцедес кво прави там една от най-гниещите коли на света

    Коментиран от #3, #5, #9, #10, #13

  • 2 Псевдоним

    41 54 Отговор
    Уазка.

    Коментиран от #77

  • 3 Язък

    79 16 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    че е здрава техника и удобна кола.
  • 4 ЕвроЗона

    209 22 Отговор
    W124 = легенда!

  • 5 Хахахаха

    206 12 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    Гниещ??? Хахахаха. Ми той е 40 годишен модел бе! Хахахаха. Този не е гниещ, следващите модели (очеларките) са гниещи!

    Коментиран от #25

  • 6 Satanata

    150 5 Отговор
    Карайте си какво ви е на сърце че в избиране живота мина..Живота е кратък и един.Тия класации в канализацията и кола от джа мбаз с 10 очи на оглед.

    Коментиран от #65

  • 7 gost

    31 72 Отговор
    Точно CRV, което има ядове с дифернциалите.... всяка друга хонда ок. Или беше за следвашите това с дифа?

    Коментиран от #36

  • 8 Напиши коментар:

    171 2 Отговор
    Класацията е неоспорима - тъжното е, че си говорим за МПС-та от преди 40 г., а сегашните кинтоядци са с насоченост, различна от задоволеността на клиента.

    Коментиран от #50

  • 9 газо

    92 5 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    И аз се чудя ти какво правиш тук, ама...........
  • 10 този

    72 5 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    Г-н Смешев, не знаеш какви ги дрънкаш :D ;D :D
  • 11 руслан д

    83 21 Отговор
    Ауди80

    Коментиран от #15

  • 12 Гост

    95 21 Отговор
    Може да са били сред най-надеждните в своето време, но при 30-годишна кола времето си казва думата, колкото и да е здрава и пазена колата. Само ако е минала пълна реставрация или е притежавана от гаражен колекционер, може да е надеждна като в младините си. При 95% от екземплярите навсякъде има термична умора по гарнитури, уплътнения и връзки, при развиване на болт не знаеш дали ще го извадиш или скъсаш, и т.н. Съвсем друг вид проблеми са спрямо съвременна кола.

    Коментиран от #81

  • 13 MIB Plameni

    12 3 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    Хахаха .Само това!
  • 14 austria

    16 29 Отговор
    А Витарката къде е...

  • 15 Пич

    56 33 Отговор

    До коментар #11 от "руслан д":

    Ауди 80-ката е голяма трошка. Заблудил си се. И се кара трудно, карал съм 1.8 S без хидравлика, като танк, никакъв обзор, тромаво и спира трудно.

    Коментиран от #18

  • 16 БгТопИдиот

    22 36 Отговор
    DAweoo модел 1997 година СА ПРОПУСНАЛИ.
  • 17 123456

    53 12 Отговор
    Opel Astra , като гледам как се карат , бих ги включил в класацията . Друго ми прави впечатление , става дума за бензинови коли .
  • 18 Анонимен

    59 18 Отговор

    До коментар #15 от "Пич":

    Аз пък съм карал същата 80ка със 2.6 бензин, куатро, автомат с климатроник и автоматичен шибидах, подгрев на седалкоте също! Естествено и хидравлика. Доста по-добра кола от много днешни и тогавашни автомобили

    Коментиран от #22, #66

  • 19 Факт

    72 27 Отговор
    Френските кокошарници къде са ? Питам за един приятел, в момента е в сервиза и не може да пише, но много знае да говори

    Коментиран от #29, #82

  • 20 Аномимен

    45 15 Отговор
    А пък и аз съдя за това кое е по-побро по това което все още се движи по пътищата. Мерцедеси от 90те почти няма, масово Пасат б3, ауди 80, голф 3ки макар че и те позачезват напоследък.
  • 21 адрес

    87 2 Отговор
    Сега ги правят като от Зрънчо
  • 22 Пич

    37 9 Отговор

    До коментар #18 от "Анонимен":

    Трагичния обзор, по-точно липсата му, тесния интериор и изключително миниатюрния багажник и задно окачване на греда преди B4-ката не правят колата по-добра,ако ще да е с 4.0V8 мотор. А е и доста тежка,поне така се управлява. Не ми харесва тази кола, тясна за класа си, тежка и тромава. Това е моето впечатление, твое право е да не си съгласен. И си се чупи, проблеми с лабда сонда, моноинжекцион, окачване и помпа съединител.
  • 23 Автомонтьор

    42 72 Отговор
    Точно това ЦРВ е супер зле, защото само Субару Форестър гние повече от него. Задното окачване се разчепва през 2 месеца и не съм виждал такава Хонда, да не е разкрачена, а от там яде гумите за страх. Да не говорим, че сложиш ли му газ, почва да харчи масло и трябва да му регулираш клапаните на всяка смяна на масло, защото така затягат, че няма движение. От Японците става само Тойота и някои модели на Мазда, всичко друго начело със Субару е пълна скръб.

    Коментиран от #37, #61

  • 24 Кънчо

    18 80 Отговор
    Пасат 99. Японските боклуци нямат място

    Коментиран от #27, #28, #43


  • 25 Случаен

    21 15 Отговор

    До коментар #5 от "Хахахаха":

    Всичко започва от към края на W/S/A/V 124. Като цяло мерцедес и бмв винаги са били гнилочи, бмв се справят към 1998-1999, мерцедес с 211 и 203. 124 особено, гният отвътре навън, като я видиш ръждата и вече е късно.

    Коментиран от #30, #33

  • 26 хаджи Антон

    54 14 Отговор
    Имам мерцедес бенц W124- 200Е на 80хкм. Като нов откъдето и да го погледнеш. Гаражен, всичко оригинално в т.ч. и гумите. Возията и комфорта му те праща директно в "Нирвана". През живота си досега, карайки най различни автомобили през моят близо 50- годишен стаж като шофьор у нас и в чужбина потвърждавам тази класация.
    А със здраве!
    хаджиАнтон
    мога да го продам само на ценител- колекционер!

    Коментиран от #44

  • 27 Случаен

    31 8 Отговор

    До коментар #24 от "Кънчо":

    Баш пък пасат 5 няма нищо общо с надеждност. Пасат 6 с 2.0 тди по-може да се нарече надежден, но зависи от кода на мотора, че някакъв шестограм имали.
  • 28 Прав си

    9 3 Отговор

    До коментар #24 от "Кънчо":

    но за съжаление отдавна са претопени.
  • 29 Знаещ

    24 40 Отговор

    До коментар #19 от "Факт":

    Където са и 124ките, и 123ките, и 201ците, и е30ките и другите немски гнилочи - изгниха. Явно не си чувал за 205, 405 и 505?

    Коментиран от #35

  • 30 Случаен

    21 8 Отговор

    До коментар #25 от "Случаен":

    Някой ако не познава тия модели, ето и снимка в по-крупен план, преди да се свали калника

  • 31 Случаен

    37 7 Отговор
    Сега, не казвам че 124ките са лоши, ама са супер прехвалени. Винаги се говори за плюсовете и никога за минусите им. И много моля, научете се че W е базовия тип купе (W124-седан), S е комби (S124), A - 4 местен кабриолет, C - купе, V - дълга база и т. н. Тоест това са серии, 124 серия, 210 серия, 211 серия и т.н. А не W124, W210 и др. Защото комбита, купета, кабриота и др. са с различни индекси
  • 32 един от стадото

    16 26 Отговор
    само Лексъс и Хонда Акорд 1.8 и 2.0 всички генерации + 3.0 на Акура. А бакалъм на коментарите
  • 33 Иван

    26 16 Отговор

    До коментар #25 от "Случаен":

    Да те допълня, Мерцедес се справя с ръждата ЧАК при W204. w203 и W211 заедно с очиларката W210 и еската W220 са най-гниещите Мерцедеси. БМВ проблеми с ръждата никога не е имало. Карах 20-годишно Е34 комби и като сменях ляв калник прагът бе пълен с кал. Казах си край, всичко ше е изгнило. Но след като изчистих калта, нямаше и точка. Верно че колата бе от Италия, но откъм ръжда това БМВ бе чук.

    Коментиран от #34, #39

  • 34 Случаен

    22 4 Отговор

    До коментар #33 от "Иван":

    Ами, Е34 и те си гният. Най-често заради шибедаха, затлачва се и започва да прелива, и праговете. Е28 са много зле вече. Твоята явно защото е италианка и била запазена. В Германия и Австрия 100% има някои които вече са без под :D
  • 35 MIB Plameni

    36 9 Отговор

    До коментар #29 от "Знаещ":

    Най-лесно можеш да провериш колко автомобили от 80-90 години се движат е като погледнеш на улицата и в Мобиле колко се предлагат .За сведение Мерцедес са десет пъти повече от Пежо

    Коментиран от #42

  • 36 Пловдив 1912

    39 8 Отговор

    До коментар #7 от "gost":

    Ти да не си на Новичок, ХОНДА ЦРВ 1 и проблеми ...???? освен ако не я е карал някой шушляк ! Уникално здраво добиче и Рав 4 също ...просто истински коли ...Имал съм и от 2-те по 3 бройки....просто страхотни , изпреварили времето си ...дори сега са адекватни ...Хордата особено е пълен чугун , много яка ...само газ да не и слагаш.....
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Препатил от хонда

    22 33 Отговор
    Не знам колко са надеждни хонда црв, но аз преди три години подведен от подобни статии и съвети направих грешката да купя такъв. Много слаби ламарини започна да гние жестоко. Никакъв комфорт вътре, А до сега какви ли не ремонти не правих. Само скоростите още не съм му сменил. Хонда никога повече не бих взел

    Коментиран от #40, #41

  • 39 Майстора

    34 1 Отговор

    До коментар #33 от "Иван":

    Не знам какви коли си гледал но аз в сервиза съм виждал много изгнили бмв-та
  • 40 Хондаджия

    43 6 Отговор

    До коментар #38 от "Препатил от хонда":

    Сега сме 2022 година , преди 3 години, значи 2019 година, тази Хонда се произвежда до 2002 година ....има , няма си я взел на 20 години , и ако е шпорена яко , защото Хонда се взима за яко каране ..............Като цяло Хонда са доста здрави автомобили, но винаги може да се удари греда , след като не е от магазина !
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Знаещ

    5 14 Отговор

    До коментар #35 от "MIB Plameni":

    И като нови, мерцедес са продадени повече. Отделно нещо като пежо 306 не му трябва кий знае какво да се повреди за ремонта да прескочи стойността. Мерцедес са по-скъпи, но не защото са много качествени, 10% остатъчна стойност от 80хил и 10% от 20 хил просто са различни числа.

    Коментиран от #47

  • 43 Понтонее...

    5 19 Отговор

    До коментар #24 от "Кънчо":

    Карай си го още 20 години... Остави на нас новите коли
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Mnogo Potenten Balgarin

    28 18 Отговор
    24, ти си му взел здравето и ще го продаваш на колекционер?!..
    Напълнихте държавата с дараци!
    Колекционери Селяндури по 3,4 коли държат под навесите!..Скоро ще му се види края и на това!
  • 46 МАЛКА пенсИЯ

    34 8 Отговор
    ЗАПОРОЖЕЦ,МОСКВИЧ,ВОЛГА-ТЕ ТИЯ,СА ТРИТЕ.
  • 47 MIB Plameni

    1 10 Отговор

    До коментар #42 от "Знаещ":

    Като много знаеш,я кажи колко е струвал и колко са произвели Мерцедес 190 и как стоят нещата при Пежо 405 примерно,и ако Пежо са продали по-малко,защо?

    Коментиран от #52

  • 48 2383

    39 14 Отговор
    класация за надежна стара кола без голф 2 е нереална.

    Коментиран от #71

  • 49 ГруЮ

    8 31 Отговор
    И трите “надеждни” кенефа гният здравата.

    Коментиран от #51

  • 50 Vat

    27 2 Отговор

    До коментар #8 от "Напиши коментар:":

    Rav4 и CR-V първо поколение са от 1998,не са 40 Годишни!
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Знаещ

    9 8 Отговор

    До коментар #47 от "MIB Plameni":

    Мерцедес 190 са много стари, виж, 201 вече може да се сравнява. 1,6 милиона 201ци и 2,5 милиона 405ци. Както казах, остатъчна стойност и фанатизъм. XUD двигателите по нищо не отстъпват на ОМ601.

    Коментиран от #60

  • 53 Japan ръжда

    15 26 Отговор
    Тия ръждета ако са надежни щяхме да ги виждаме по пътищата. 124 - ки има още ама японските ръждета вече са на прах. Може да видите най-надежните кои са по бройката движещи се ;-) PASSAT B3
  • 54 Хе хе

    18 9 Отговор
    На втора позиция със сигурност друг мерджан -190тката. Даже може би и на първа, че е още по-опростен от 124.
  • 55 От тези

    16 37 Отговор
    кочини само мерцедеса е кола. Тези японски боклуци са си чиста скрап.
  • 56 SOS

    18 0 Отговор
    Уважавам мнението ви ,понеже всички сте дървени философи,от типа голани.
  • 57 Чичо Ждоо

    31 7 Отговор
    Признавам само Опел Астра старият мотор 1.6 75 коня И да пише GM на милион и сто и осемдесет хиляди Вярно гние но не ме е изоставил никъде Сега новите са много препилени мотори за газарчета За мен колата е да тръгна от Точка А и да стигна до точка Я всичко друго е газария и челен сблъсък.
  • 58 Деянов

    7 26 Отговор
    Renault Scenik, 1 фаза 2, 1.6 16V
    Уникален автомобил
  • 59 SAAB

    24 9 Отговор
    Истината е, че 124-ката винаги се е сравнявала по издръжливост само и единствено със SAAB 900 и 9000 до 1998г. Лично аз притежавам подобен шведски красавец от 1988г и за нищо не бих го сменил. Всичко по него работи идеално, дори и климатроника и АВS-а.
    Двигател, ръчна скоростна кутия, ходова част - бетон!
    Единствено на 10 х.км. сменям всички необходими консумативи и машината се отплаща подобаващо. Карам го повече от 20 години и за това време съм купил нови полиуретанови тампони, пружини, амортисьори Билщайн, касетъчна кутия (преди 10-ина години), воден радиатор, "питката" ( радиатор - парно ), водна помпа и рециклирани стартер, алтернатор и компресора на климатроника. Не включвам ремъци, накладки, филтри, масла, свещи, които са консумативи за всяка кола.
    Вече е на почти 800 х. км. и все още е с оригиналната си ангренажна верига, чийто живот е много дълъг. Не доливам двигателно масло. Може да е на 34 години, но не пуши и не смърди като някой дизелов набор. Разходът му е приличен - между 10 и 14/100 газ, като газовият инжекцион е Романо, монтиран професионално с 5 годишна гаранция, която отдавна е изтекла. През 2001 го купих от Италия без грам ръжда на реални 137 х. км. Карам най-различни автомобили покрай SAAB-a, но това ми е любимата машина с уникална возия, много здрава в техническо отношение и сигурна на пътя. Големи майстори са шведите. Имам и Волво, но не може да се сравнява с по-железния си брат по нищо освен безопасност, въпреки, че е по-нов модел

    Коментиран от #73

  • 60 Plameni

    13 2 Отговор

    До коментар #52 от "Знаещ":

    Хаха ,хем по малко произведени , хем повече Мерцедеси W201 на пътя в днешно време. Това говори само едно : просто са здрави и доволни собственици
  • 61 CRV

    21 5 Отговор

    До коментар #23 от "Автомонтьор":

    Ко каза за CRV-то? Точно този модел (първа генерация - моят е произведен 2000-та година) го карам вече повече от 10 години - освен да му сменям масло и филтри - друго не съм му правил. От няколко години чакам да се счупи и да го изхвърля, ама не ще да се чупи.
  • 62 Аве,

    11 21 Отговор
    За мерца съм съгласен, другите две са боклук! Супер работливо добиче е Опел Корса Б 1,7 д !. 3,8 л/ 100км, За 360 000 км- 30 смени на масло, филтри, 6 смени на гуми, 4 пъти смяна на ангренажен ремък, два пъти ферода и някой друг консуматив. И нищо друго! Забравих за ароматизаторите- двадесетина. На 22 години е, скоро забелязах, че по праговете има лека ръжда!
  • 63 CRV

    21 6 Отговор
    И за гниенето при хондите - и при моята, и при други, на които познавам собствениците - гният само там, където са удряни и нашите майстори в Горубляне са ги минали директно с чука и пистолета, без да защитят метала. Там, където не е удряно - няма ръжда. Дори и след 22 години.
    За сметка на това например BMW-тaта от тези години редовно си им гният петите врати отзад - и без да са удряни, както са си оригинални.
    Истината е, че едно CRV от първа генерация ако не е удряно и се пази - най-вероятно може да наджиее повечето четящи тук. Вози изключително комфортно, изключително надеждно. Между другото - имал съм и Голф2 навремето - той се чупеше за разлика от хондата, макар че моят беше доста запазен.
  • 64 Пернинчанин

    18 8 Отговор
    Къде е ГОУФУ???Тази класация е нелегитимна....
  • 65 Джамбаз

    10 6 Отговор

    До коментар #6 от "Satanata":

    Ако ми дойдетр 10 очи да ми гледате някоя астричка 1.6 бензин ще ви изпъдя с тоягата. АЗ не съм цирк Балкански

    Коментиран от #72

  • 66 Хахаха

    4 5 Отговор

    До коментар #18 от "Анонимен":

    Карал си ама предноте и гуми са в багажника като всяко алди и спираме да говорим
  • 67 Един е

    11 0 Отговор
    Кракомобил!
  • 68 lenor

    1 15 Отговор
    Моля ви се, уточнявайте, че тази смехотворна класация е за евро кошници. Дори японските модели са специално правени за европа и не биха издаянили и 1/10 от пробега си в други части на света.
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 шофьор на Opel Astra G, 1,6 75 HP, Mono

    6 9 Отговор
    Защо в класацията не сте включили някое от старите Volvos или Saab?
  • 71 Нико Розберг

    8 11 Отговор

    До коментар #48 от "2383":

    Ще добавя и Рено Клио1 ,Рено19-1 , Пежо 205,305,405 ...............няма да ги хваля който ги е имал или ги има още знае за какво говорим
  • 72 Кози

    15 1 Отговор

    До коментар #65 от "Джамбаз":

    Голям търговец си ти. Що продаваш Астрички? Взимай само мерджани, баварци и аЛудита на под 10 години и да те видим как ги продаваш
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Фен

    6 3 Отговор
    Така ли? А да видиш,а забравихте ли кои модели на Волво се движат по света? Ами Порше а корвет,а мустанг,хайде не проявявайте пристрастност,а обективност,или не ви се коментират други марки,Ами Сааб а Опел????????
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Владо

    5 3 Отговор
    Съгласен съм с класацията но испускате един много масаов и според мен по-здрав афтомобил а именно WV Passat B3
  • 77 Гошолошо

    9 12 Отговор

    До коментар #2 от "Псевдоним":

    Това съветско недоразумение, УАЗ-ката е един от най-чупливите боклуци, които ватниците са сглобили с теслите. Уникален боклук.
  • 78 expert

    4 11 Отговор
    Нито един от трите не надежден. И трите ръждясват по-бързо отколкото вървят. Вече ги няма по пътищата.

    Коментиран от #83

  • 79 Кипарс

    4 1 Отговор
    Пасат 2, Голф 2 ?
  • 80 Иван

    3 0 Отговор
    Чета и се си мисля, какво общо има надеждността и "гниенето". Тази класация е за автомобили, които са на 4-500хиляди + километри и се движат без особенни тежки ремонти. Действително ако не "гниеха" щяха да могат да изкарат и милион километра в на климата в Австрия. За какво ти е негниещ автомобил, който само е в сервиза? Класацията е за надежност, не за "гниене", комфорт, дизайн и т.н.
  • 81 Реставратора

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Що пишиш глупости.Късали се болтове ми като не знаете как да ги затягате и развивате ще се късат без значение дали е 50г.или 5г.колата.
  • 82 Кажи на човека

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Факт":

    само да не се притеснява всичко ще е на ред до следващият месец.Може да си вземе и майстора за Кум да му е под ръка.📣📣📣📣
  • 83 Asdfg

    3 0 Отговор

    До коментар #78 от "expert":

    Лелееееееее,колко си зле! Ужас! Сменяй дилъра! Спешно!