Last news in Fakti

4 Ноември, 2022 11:08 69 921 328

Питаме ви: Коя е най-надеждната кола, която сте имали?

  • надеждни автомобили

Казват, че японците неизменно правят най-надеждните коли. Но може би други марки също се справят много добре...

Питаме ви: Коя е най-надеждната кола, която сте имали? - 1

Едно от страхотните неща при работата в mobile.bg e, че сме заобиколени от хора, които имат същата страст като нас. И предпочитат да говорим за коли по цял ден. Наясно сме, че има и хора, които знаят много за всички автомобили. Но мненията им често се различават, особено що се касае до надеждността на автомобилите.

Голяма част от автомобилните фенове у нас са на мнение, че от германския премиум, та било то и употребяван, няма по добра кола. Други смятат, че японските автомобилни производители правят най-здравите коли, а трети са на мнение, че от новата кола, било то и Dacia, по-добро няма.

Нашето мнение е, че повечето автомобилни марки имат и здрави, и по-калпави модели, а що се отнася до употребяваните автомобили всичко си зависи от поддръжката на колата. Все пак и ние смятаме, че японските и германските коли са за предпочитане, но това не означава, че не харесваме френски, италиански и американски.

И тъй като, както вече споменахме, шофьори много, а мнения за надеждността на автомобилите - още повече, ви питаме: Коя е най-надеждната кола, която сте имали? Вашите отговори и защо е така можете да споделите в коментарите по-долу.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 84 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име

    229 95 Отговор
    Без да се замеслям - от японските коли по-здрави няма. Хонда е моят фаворит

    Коментиран от #12, #29, #237, #254

  • 2 Марто

    119 127 Отговор
    Аз пък съм на мнение, че от новата по-добра няма

    Коментиран от #56, #182, #203, #232

  • 3 Гаглей

    122 82 Отговор
    Хонда , здрава , но много грозна и отвратителна за дълъг път

    Коментиран от #129, #162

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Митко

    179 39 Отговор
    Тойота, за 6 години нищо не се повреди.
  • 7 Комунист

    107 37 Отговор
    Москвич и торба с инструменти!
  • 8 123

    39 88 Отговор
    Ford Fiesta 2003 1.4 бензин 80 коня Само обслужване никакви ремонти

    Коментиран от #14, #272

  • 9 Хасан

    73 14 Отговор
    Въпроса е от коя сме (сте) доволни, а не за коя мечтаем/те. Имал съм Тойота Аненсис, Поло, Корса, Сузуки. От скоро съм със Сеат Атека (за него след година ще коментирам). Най-много и най-безпроблемни километри (над 200 000) съм минал с Поло 4. Добра машинка, все още си е моя, без ръжди и без проблеми. Слабо място им е електрониката (датчици), но им хванах чалъма и не съм оставал на пътя. Най-недоволен от Корсата и Сузукито, ръжди и проблеми с компресията.

    Коментиран от #39, #164

  • 10 Лексус

    118 40 Отговор
    Няма по-добра кола от Лексус, 10 години смених 3 лексуса навъртях им по над 200к на бройка, никой не ме остави никъде!

    Коментиран от #115, #209

  • 11 ......

    97 19 Отговор
    всичко съм карал. всяка кола си е хубава само за себе си, но от към ремонт, здравина и надеждност- тойотите ми винаги са били 10 от 10. мислиш си за всичко останало, но не и за колата ти какво ще й стане.
  • 12 Бай Гълъб

    90 31 Отговор

    До коментар #1 от "Име":

    +1 за Хонда
  • 13 Алонсо

    106 30 Отговор
    Японските ,но най вече Хонда !!
  • 14 Галин

    112 36 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Един форд без да иска запалил през зимата и те го кръстили фокус
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Мерцедес

    22 37 Отговор
    ОМ646.811 ево

    Коментиран от #325

  • 17 Ваксиниран3002

    56 11 Отговор
    Нисан Примера 2002-ра и Хонда Сивик 2006, навъртени лично от мен над 100000 за по 5 години и никакви проблеми, само обслужване. Е, ако не броим Мерцедес 190 преди доста години, но за 190-та и 124-та всички знаем.
  • 18 Николай Дамянов

    16 83 Отговор
    Пасат B6 с коман рейл горивна система е най-здравата и надеждна кола, която съм имал.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Мундар

    24 73 Отговор
    Мерцедес С220 2002-2003! Не съществува по-здрав автомобил! По- е и от голф 2 , във всяко едно отношение.

    Коментиран от #52, #239

  • 21 5+5

    37 32 Отговор
    mazda 626 - 15 години я карах, страхотен автомобил! От скоро съм на subaru xv. Ще видим :)
  • 22 Същия

    10 46 Отговор
    Mini Cooper 1.6 2006
    Неочаквано за мен най здравия автомобил ever. Какво ли не видя, и не мръдна. Но е ужасен за извънградско.
  • 23 Гошо кравара

    58 16 Отговор
    Honda CR-V 3-та генерация - 150 000км без ремонти.

    Коментиран от #55

  • 24 Аз съм скромен човек

    67 9 Отговор
    Голф 2 1000000км бензин и от три години Тойота корола бензин това са топ здравите коли за мен
  • 25 Гергана

    62 23 Отговор
    Хонда - The power of dreams
  • 26 Кракра

    49 18 Отговор
    Fiat Marea Weekend HLX, 1.9JTD, 105 КС, 2000 г.
    Купих я 2007-а. Карах я 6 години. Остави ме един-единствен път и то по вина на майстора, който беше объркал свързването на кабелите на електрическата система и изгоря един от главните бушони. Никакви проблеми не съм имал, вървеше отлично. Комфортно семейно комби с голям багажник. 2013-а я подарих на баджанака и той я кара до 2020, отново без никакви проблеми.

    Коментиран от #274

  • 27 Иван

    12 67 Отговор
    БМВ Е90 325и

    Коментиран от #116, #153, #173

  • 28 Апостол Апостоловс

    46 46 Отговор
    PEUGEOT 406 -2001год.20години само климатик ремонт,евтин дизел, малък разход,меко возене, френската кола е най-добра за България.

    Коментиран от #260

  • 29 Българка

    14 41 Отговор

    До коментар #1 от "Име":

    Х трейл страхотен надежден
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Емилия

    26 41 Отговор
    Ситроен, много съм доволна 5 години я карам без никакъв проблем

    Коментиран от #220

  • 32 оня с коня

    66 24 Отговор
    Категорично "Жигули".Наливали сме както Бензин 100октана в Сърбия,така и 60 октана/промишлен бензин/- върви безотказно,никога не загрява.НАФТА погрешно й наляхме- имаше стабилни ниски обороти,потегля на Първа,но малко ако се подаде гориво с педала и заглъхва,мощност Нула...но нищо му няма на двигатела,не гори и грам масло.
  • 33 Димко Пантев

    16 48 Отговор
    Моят Опел Зафира !
  • 34 Ггжж

    9 42 Отговор
    БМВ е-34 и Субару Форестър. Имал съм над 15 автомобила.
  • 35 VW 2.0 тди

    12 43 Отговор
    VW Touran 530000 км, 2.0tdi. Само консумативи и то след 300000 км.
    Обърнете внимание, че споделяме опит за автомобили правени до преди кризата 2008. Сега като че ли вече няма такива коли. Мерцедес и С класа е с двигатели на Рено, също и Форд, Митсубиши са с ВФ и т.н.
  • 36 Нихат Фикри Дурмуш

    41 9 Отговор
    Мерцедес W210 E290 TD купен от мен в Холандия на 330 000км през 2009 г без аварийно сега е на 533 000км ремонт за 13 години смяна на бендикс стартер, смана на четки алтернатор, смана на гарнитури ГНП, термостат, 4 амортисьра всичко 750лв
  • 37 Драгатева

    24 23 Отговор
    Мерцедес
  • 38 Пламен

    15 26 Отговор
    Мазда 6 първа генерация 2004г. Дизел,взех я на 10,а сега е на18 години.За тези 8 години само гориво и редовна смяна на маслото на 10000 км,а и 1 комплект накладки

    Коментиран от #58

  • 39 Загрижен

    27 6 Отговор

    До коментар #9 от "Хасан":

    Хасане, Полото си гние. Не казвам много, но веждите, както и праговете ръждата им е пръв другар. Пиша за произведените до 2010, 12 г. Няма празно. Изключенията са рядкост. И чак пък много здрави не са, но сравнение с други марки от същия клас са добри колици. Пиша само за бензинови двигатели. Малка градска кола и дизел е несериозно.

    Коментиран от #63

  • 40 христов

    16 33 Отговор
    алфа 156 2.0
  • 41 Влд

    9 38 Отговор
    Рено Лагуна 3 ДЦИ 2.0 130кс
  • 42 Дрт

    13 34 Отговор
    Субару форестър
  • 43 Грозд-ан

    48 7 Отговор
    Волво
    И служебните без значение марката
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Петър

    19 12 Отговор
    Kia Optima - За 10 години освен за смяна на масло, филтри и консумативи не е имала нужда да стъпва в сервиза
  • 47 Х-во

    23 17 Отговор
    Opel calibra. Имам е от 15 години и мога да твърдя че е доста здрав автомобил!
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Али Бабата

    56 23 Отговор
    От фиата по безпроблемно няма! Колата и поддръжката евтини, двигателя чакмак, купето широко, ръжда няма.
    Преди това карах ауди купе. Банкет дадох, като го продадох.
  • 51 Христо

    42 22 Отговор
    Голф 2 е най-здравата, която съм имал.
  • 52 Хасан

    18 5 Отговор

    До коментар #20 от "Мундар":

    Може и да си прав, но ръждата ги яде като топъл хляб, та е трудно да ти повярваме.
  • 53 Ник

    59 9 Отговор
    Тойота Корола Е150, 2012, 1.6 валвматик. Купих я нова преди 10 г. и още я карам. За този период смених единствено един комплект дискове и няколко крушки. Обслужвана е регулярно в оторизирания сервиз и толкова. Вече е на малко над 160 хил. км. и все още не мога да намеря повод да в сменя, постоянно отлагам. Безумно скучен автомобил, но безспорно най-надеждният който съм притежавал.
  • 54 Спас

    28 17 Отговор
    От новата кола, по-хубаво няма !
  • 55 Хасан

    17 14 Отговор

    До коментар #23 от "Гошо кравара":

    CR-V имат странен проблем с алтернатора и е доста скъп за оправяне.
  • 56 Стар Мерцедес

    30 3 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    Най доброто! Само от ръждата се плаши!
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Хасан

    32 1 Отговор

    До коментар #38 от "Пламен":

    Извинявай, може и да не съм прав, но точно от тези дизелови шестици във форума на Мазда са се отказали писмено. Ръжда, ръжда и ръжда + какви ли не проблеми с мотора.
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Димитър

    17 14 Отговор
    Пежо 307 2004 90 коня дизел или 1.6 бензин газ!
  • 61 Герги

    32 12 Отговор
    Момци,...купих си втора ръка преди време Сеат Толедо...6 год.Нямах голям мерак,но така се случи...Имах я 10 год....в момента е на 310 000 км...Не ми е правила..,никакви проблеми...Никога не съм допускал че Сеата ще излезне така здрав...
  • 62 Марио

    4 30 Отговор
    KIA SPORTAGE III CRDI 184 Ch. 8 години, 99800км. Само смяна на масло, филтри и каране. Никакви проблеми, перфектна!
  • 63 Хасан

    12 2 Отговор

    До коментар #39 от "Загрижен":

    Както казах по моето ръжда няма, само му е паднал лака на места (от мивките за левче). От долу цялото е с кора до резервоара. На 440 000 е, а колко са скрили джамбазите , никой не знае. На газ-бензин е и над 300 000 го търкалям.
  • 64 Митко

    26 13 Отговор
    В семейството имаме Ситроен С5 с ненадежното хидравлично окачване. Е, Колата е при нас от 2010г., и освен обслужванията, и смяна на един термостат, нищо друго не се е налагало. Нито един път не ни е оставила на пътя, не ни е разочаровала, и не е правила проблеми. А окачването и помпата са най-здравите неща в цялата кола. Нищо не е пипано по тях от както е направена, и вози прекрасно.

    Коментиран от #178

  • 65 Кой68

    11 20 Отговор
    Няма причина и основание да се оплача от:
    -Golf GTI 1,8
    -Renault 18
    -Renault "Megan"комби
    -Пежо 308 аутомат
    -Пежо 206+
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 ДалавераАлавера

    64 8 Отговор
    Всички японски които съм карал са били надеждни. Най-голямата ми грешка обаче си остава Голф 4.
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Емилиян

    39 5 Отговор
    Lexus. Независимонот възрастта пак изкарват по една 5 годишна гаранция. Имах IS200 2004 карах го 5 години без нито един ремонт ( само една смяна на термостат) сега съм с RX400H 2008 и вече 2 години без никакви оплаквания. А освен че са супер надеждни са и удоволствие при пътуване с тях.
  • 70 Йордан Георгиев

    27 15 Отговор
    Най надеждната ми кола до сега Volkswagen passat b4, но никога няма да оспоря надеждността на Шведската марка Volvo!
  • 71 Вайс

    12 20 Отговор
    Мицубиши ,Субару
  • 72 Боби

    22 14 Отговор
    За мен лично пежо 306 карам 20 годишна кола вече 6 години,но също така подкрепям японските коли най вече Тойота и Хонда
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Пеуник

    32 7 Отговор
    Стари японски коли
  • 75 Версия

    15 16 Отговор
    ВАЗ 2101
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Роската

    12 8 Отговор
    2 коли, които лично съм притежавал, мога да посоча като такива :
    Honda Prelude - последно поколение - 2 години яко каране - ни една лампичка не е светнала за нещо, здрава ходова част, безпроблемен мотор, издържащ и идиотско натискане.
    Голф 4 - 1.6 101 к.с. - по същия начин този автомобил не ми е давал абсолютно никакви ядове за 2те години, в които съм го притежавал. Предвид славата, която им се носи на този мотор и скоростната кутия, по-скоро бих отдал здравината й на това, че колата бе 8 годишна, когато побадна в моите ръце и беше на наистина малко километри - под 120К.
    Имах голф 4ка 1.9 тди 116к.с. - убито от каране, съответно постоянно даващо ядове - включително доста голям разход на масло.
    Фиат Пунто 1.7 ТД - сравнително здрава количка, но за моите разбирания - слабо окачване.
    Роувър 25 1.4 103.к.с. - високооборотен мотор, здраво окачване - слаб мотор и по-скоро слаба гарнитура и скъп ремонт.
    Мерцедес ЦЛК 2.7 ЦДИ - идиотоустоичив мотор и скоростна кутия (5-степенния автомат) - здраво окачване, но може би слабата електроника се дължи на годинките на колата - когато беше в моите ръце, колата вече беше 13 + годиншна
    В момента карам Волво В50 D5 - 2.4 дизел 180 к.с. - идиотоусточив мотор и здраво окачване, слаба скоростна кутия (5-степенен автомат) - заради безхаберното поддържане на предишния собственик.
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Костов

    16 5 Отговор
    Купих нова-Сеат Кордоба 1998г.Карах я 22 г.
    Навъртях и 230 000 км.Сменял съм консумативи.
    Уникална кола.
    Единствения голям проблем бяха въздушните ключалки.
  • 80 Андрей Андреев

    12 14 Отговор
    ФИАТ МАРЕА 1.9 jtd
  • 81 Мошо

    23 18 Отговор
    Имах ,,Лада 1200 комби"
    Направи 22г.Беше кърпена два пъти и плачеше за трети път.Имаше 50кг.желязо+.Харчеше по 13 л.градско и с повече от 120 км.ч.не искаше да върви.Времената бяха такива.Сега,ако беше -никога не бих си купил Лада!?
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Хонда црв 2006

    25 10 Отговор
    +1 Хонда црв 2006
  • 84 Пловдив 1912

    41 7 Отговор
    За по нормални цени , или най общо казано цена-качество - ХОНДА С ДВЕ РЪЦЕ и след това Тойота...
  • 85 Алито от София

    3 29 Отговор
    Имал съм много коли, мерцедеси, поршета и бмв, но най добра ми е пасат 5, 1.9, дизел, невероятно здрава и икономична, японски не съм карал, синът ми кара нисан джи ти ер и много е доволен, но тя си е за гъзари и умни шофьори, що е ракета, но парсата ми е топ
  • 86 Германския

    12 24 Отговор
    Германския автомобил! И Японския не е лош, ама един търговец ми сподели” изтърва си клиент кафенцето в пластмасова чашка, навежда се и пак си взема чашката от земята, без да се е счупила. И в порцелановата чашка можеш да сложиш кафе “ А сега се замисли! Кое ще ти достави по голямо удоволствие?
  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Вилиян Топузов

    22 9 Отговор
    Тойота
  • 89 Класика

    34 11 Отговор
    Най неразрушимите,най прекрасно возещите и доставящи душевен оргазъм завинаги и безвъзвратно коли ,които са и легендарни и които съм имал са Форд Гранада 2,8 i с 180 к.с. и най-великата кола понятие и синоним ,образ и название на думата автомобил която имах честта!!!!! да имам е Фолксваген Костенурка от 1975 г. 1303sl 2,0 с 160 к.с и да ви кажа колите са измислени!!!! Новите коли са безумен скрап с ненужни чипове и жици! Точка и край!... Амин..

    Коментиран от #238

  • 90 Един

    14 29 Отговор
    БМВ Е36 318is ! Тоя мотор е направо неубиваем! За 11 години откакто е при мен, не е отварян нито веднъж! Естествено колата е само на бензин, никага не е имала газ, както обичат да казват в обявите! За ходовата част да не говорим - бетон! ;)
  • 91 Хонда

    26 5 Отговор
    Хонда Джаз е най-грозната , но и най-здрава кола , която съм притежавал !
  • 92 Красимир

    18 10 Отговор
    Honda civic 2000 години
    От Ахтопол до Пловдив без грам масло в двигателя с максимална скорост 80 км
  • 93 РаТко хиперкара § суперфоня

    24 2 Отговор
    На дедо ми волската каруца!
  • 94 Иво

    10 22 Отговор
    Рено Лагуна първа генерация. Изнендахте се нали?
    10 години само масла и филтри.
    Купувана от Горубляне :-)

    Коментиран от #251

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 ТНТ

    7 14 Отговор
    Vento 1.8 90 коня бензин абсолютен звяр
  • 97 Франсето

    22 17 Отговор
    За момента най-коравата кола при мен се оказва Renault Megane 2 1.6 16v 113 коня бензин. Аз съм фен на бензиновите коли и преди бях фен на VW. Дълго време ми създаваше ядове един Golf 1.6 101 коня - изключително проблемна кола, със сериозно лапане на масло, проблеми с електроника и т.н. С Реното направо се родих и не мога да повярвам, че части и обслужване струват толкова евтино сравнено с немска кола. Така че въпреки осмиването на всички български специалисти по немските коли, аз си се чувствам перфектно с френска кола.

    Коментиран от #130

  • 98 име

    34 8 Отговор
    от личния си опит мога да кажа че за мен Vоlvo е най-надежният автомобил. доволен съм и от Хонда но в никакъв случай колкото от Волво. За да не обиждам определена марка ще кажа, че в момента съм с автомобил от VW груп, той си има своите добри страни но по отношение на надежността е пълна скръб, за себе си - никога повече автомобил от тази група.

    Коментиран от #121

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Дфен

    12 38 Отговор
    Само Дачия и в краен случай Рено.Нищо друго ама нищо.
  • 101 ДАСКАЛ ГЕНЧО

    6 16 Отговор
    Шкода Октавия от 1 до 3 - дизел 150кс-
    Шкода Супърб - 150кс
    Сеат Толедо
    Хюндай Елантра
    Това са 6-ст автомобила на които само масло и филтри съм сменял до 150000км
    Карал съм Ситроен, Опел Астра, Фиат, - добри но не надеждни.
  • 102 Илиев

    16 8 Отговор
    Toyota Corolla Verso 1.8 2003. Шест години с навъртяни 150 000км.

    Коментиран от #194

  • 103 Свилен

    16 4 Отговор
    Имам хонда акорд 2007 с К20 бензин. От както съм я купил два пъти правя хидравлика, но това им е слабо място тъй като охлаждащата тръба гние, и втория път някъв маркуч. Останалото е обслужване + мотора е с верига и все още не се е обадила за смяна. Трябва да се внимава с ръждата
  • 104 Маринов

    23 3 Отговор
    Camry - Караме я вече над 200,000 мили (320,000 километра) и досега са правени само текущи обслужвания.
  • 105 Димитър Димитров

    10 3 Отговор
    Хюндай i20 , 1.6 бензин и Хонда FR-V, 2.0 бензин.
  • 106 Опел

    4 19 Отговор
    Опел Зафира 2011 на 674 158 км. Масло не пипа.
  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 Иво

    7 6 Отговор
    Първата ми кола беше 124 2.0 бензин, за2 години само гуми и масло
    После имах 316компакт,за 3 години само и подмених спирачките и... масло/гуми
    След това а140 - майкооу, мн зуе
    Дизелов Фокус беше следващия абонат, там нямам мнение, щото си го купих вече изветрял
    Ц200 от 2003 - къртеше мифки - само гуми и масла за 4 години
    Сега съм с V70 D5, колата е много добра и здрава, вече 2 години нищо(масло/гуми)
  • 109 Дедо

    31 6 Отговор
    карах 8 години двутактов Трабант произведен май 90 година .. е няма по здрава и евтина за експлоатация кола ... сега е важно само колко е голям "телевизора" вътре
  • 110 Валентин

    6 13 Отговор
    Рено 10 - никога не ме е оставила на пътя. След нея Ситроен С5 дизел.
  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 Танк

    13 12 Отговор
    BMW E38 728i - уникална кола
  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 любител

    7 8 Отговор
    Мазда 2 до2007г..
  • 115 12"12

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Лексус":

    А,цял Свят знае също го знае.....
  • 116 12"12

    21 6 Отговор

    До коментар #27 от "Иван":

    Б-бърка
    М-маслото и
    В-водата...

    Коментиран от #235, #236

  • 117 аз съм пак

    26 1 Отговор
    Когато избираш добре, поддържаш добре - те слушат... иначе страдаш независимо от марката,продукта,човека.
  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 истината е че

    2 14 Отговор
    10 години карах лагуна .без ядове.сега меган 1.6 бензин 113 коня от 3 години.без ядове.но най доволен бях от шкода 120.карах и пунто пефектна машина.
  • 121 Есен е

    8 4 Отговор

    До коментар #98 от "име":

    Аз също .Намразих го до болка
    VW. Изнерви ме.Имам ситроен zx.
    Върши работа,за тези пари.
  • 122 Бай Яни

    17 16 Отговор
    Те това е моят фаворит,19 години не е мръднал.

    Коментиран от #297

  • 123 Такси

    24 1 Отговор
    Ако искате добре статистика за кои коли са най-здрави, питайте таксиметровите шофьори.
  • 124 ПСР

    27 3 Отговор
    До тук,общо 27 автомобила са минали през семейството ни.3 Хонда и 2 Тойота от всички.Японските-по-твърда возия,по-ниско ниво на комфорт и тотално превъдходство за надежност.Копчето може да е грозно и поставено не точно на място,но работи.
  • 125 ЕХОООО

    6 1 Отговор
    Б Т Р
  • 126 Последния Софиянец

    8 13 Отговор
    ЧАЙКА! ЧАЙКА! ЧАЙКА! ЧАЙКА! ЧАЙКА! ЧАЙКА! ЧАЙКА! ЧАЙКА! ЧАЙКА! ЧАЙКА!

    Ако няма - става и Бентли или Бугати....
  • 127 Коко

    19 14 Отговор
    Незнам за Вас колеги, но като оставим всичко вносно, аз казвам МОСКВИЧ. Никога не ме е оставял на пътя. Проста кола, но надеждна.
  • 128 карчи

    12 8 Отговор
    Toyota Corolla 4WD без конкуренция!
  • 129 Бай Брадър

    15 4 Отговор

    До коментар #3 от "Гаглей":

    HONDA CR-V първа генерация. 350000 само консумативи и една смяна на съединител
  • 130 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 131 ЕвроЗона

    15 5 Отговор
    Най-надеждната кола, която съм имал са всъщност 2, и двете нови от магазина!
  • 132 Ха ха ха

    14 7 Отговор
    Тойота,разбира се!
  • 133 Юлиан

    5 16 Отговор
    Ауди 80!!! За 7 години-105000 км без проблеми, само консумативи!!!
  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 Ккк

    5 10 Отговор
    По старите няма да ги споменаваме, 96 до 2007г bmw e36 316i ръчка. Купувана нова 560000 км. Без ремонт на двигателя и ск. Кутия, регулярно обслужване и ремонти по окачването, ренонт на климатика. 2007 до 2016. Bmw e90 320d автомат. Купена на 70000км продадена на 460000. Смяна консумативи и едно лепене на буксата на динамото, нищо друго. 2016-2019 Mitsubishi outlander 2.0 бензин ръчка ново- продадено на 145000км. Само обслужване никакви непредвидени ремонти. 2018- 2021 ford kuga 1.5 дизел ръчка ново- 134000км само обслужване. 2021 Форд мондео 2.0 дизел 190кс. Автомат в момента е на 60000км когато беше на 19000 ме остави на пътя някаква букса на ск. Кутия. 2018 subaru forester 2 0 бензин в момента е на 62000км само обслужване. 2022 волво s90 d5 2017г модел купена април месец от мото пфое върната от лизинг на 110000км до момента навъртяни 25000км обслужване и задни накладки. Смяна по гаранция ел. Мотор на багажника и тръба на егр клапан.
  • 136 БгТопИдиот

    24 3 Отговор
    Най хубавата кола е моята !!!

    Защото само на мен ми върши работа.

    За другите не ми дреме каква емблема носят.
  • 137 Азазел

    1 14 Отговор
    Шкода Рапид 1,6 турбодизел.
    За пет години и 150 000 километра, само смяна на масло (на около 27-28000 км.) и един път накладки. Дори крушка не съм сменял.
    Отвътре няма нищо откачено/разлепено. Външно само драскотини от камъчета, ръжда не съм забелязал, но все пак е на пет години. Започва вече да потропва, но по българските пътища...
    А разхода около и под 5/100 смесено каране (горе-долу поравно градско и извън). Карам я само със скъпия дизел на Газпром.
  • 138 РЕАЛИСТА

    22 5 Отговор
    Тойота и ХОНДА
  • 139 Димитър

    14 5 Отговор
    Мерцедес и Тойота
  • 140 Елена

    9 14 Отговор
    Колкото по нова, толкова по надеждна.
  • 141 хо ха

    11 4 Отговор
    Имам голф 2 вече 23 години купен втора ръка като беше на 10г. В сервиз само за смяна на масло, накладки и съединител през 5,,6 7 години още си е с оргиналната боя. а седи на открито. Тази е най надежната която съм имал и още имам
  • 142 Бай ганю

    5 9 Отговор
    Опел астра 1,7 дизел исузо мотор и сузуки гранд витара 2,0 дизел мазда мотор!!!
  • 143 доктора

    16 8 Отговор
    Тойота са най-безпроблемните автомобили, които съм имал. Само обслужване, гориво и консумативи. Нищо повече не им трябва. Не случайно по света името Тойота е синоним на качество и надеждност. Също така, ако някой не е забелязал да види, че навсякъде, където има лоши природни условия, трудни терени и екстремно ниски или високи температури се ползват коли само от тази марка. Дори тази марка има спечелена война. Пуснете в търсачката „войната на Тойотите“ и ще видите.
  • 144 Некой

    6 6 Отговор
    Тойота Краун 2.4Д 1984 960000км.,форд Орион 1987 1.6Д 560000км.
    От по новите но често ги сменям за отбелязване е Яриса и ауди А3 8л 1.9ТДИ. Много каране и малко разход.

    Коментиран от #196

  • 145 Георги

    11 4 Отговор
    Навремето имах Ауди 100 2,0 бензин - за 7 години никакви проблеми, само редовно обслужване , масло , филтри и само каране.Вече не се правят такива автомобили.
  • 146 Анна Павлова

    8 13 Отговор
    Мерцедес!
  • 147 Гого

    3 6 Отговор
    Някои казват "от новата кола по-добра няма". Е, не съм съгласен. Навремето, ръководен от тази приказка купих Таврия (преди това имах Лада 4, също купена нова, та добре, че не я продадох тогава)- пълен боклук. После купих Джета, много бях доволен, просто ми омръзна. И оттогава само 2-ра ръка. Много бях доволен от пасат комби(изобщо от групата WV минах през всички, но не от всички бях доволен). Сега рязко смених гарда- бензин/газ на Форд-Cmax (а и жената беше по едно време на екскортче), не хаби, но ниска. Ще търся нещо джипоподобно за планините, НО- отново 2-ра ръка.
  • 148 ювиги

    6 6 Отговор
    Kia Sportage IV 132 коня бензин.Купих я чисто нова.В момента на 3.5г. на 55000км.Нищо не съм сменял даже е с оригиналните летни гуми.Не съм ги сменял ни зиме ни лете.Колата вози като мерцедес.Преди това скиа сийд.Продадох я на 5г. на 90000км. бетон от всякъде.Преди нея чисто нов голф 5 за 12г. и на 135хил.км. само 1000лв. ремонт.Ауди А6 2,8 бензин 1998г. правеше си проблеми.Мерцедес 124 Е 230 чук от всякъде същото и за 190 Е 2.3 БЕНЗИН.Имах и корола 1.3 бензин и газ дребни проблеми много здрава.Преди нея ГАЗ 2410 гореше много, вървеше добре, но и се чупеше.Най-скапаната кола, която съм имал е вартбург бензин.На 10000км. скоростния лост остана в ръката ми.Пълен трошляк, купих го нов и го продадох за 300 долара на 7г.
  • 149 Галина Колева,

    6 11 Отговор
    ТРАБАНТ
  • 150 факт

    14 5 Отговор
    Saab 9-3. Никога няма да простя на шведите, че си позволиха да се разделят с производството на автомобилите Saab.
  • 151 Иво

    8 9 Отговор
    Тойота, не случайно е най- скъпата марка в момента
  • 152 По надеждна от

    19 2 Отговор
    ЗАЗ 968 М няма. 24 години седи на двора и нищо и няма...
  • 153 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 154 Асен

    16 5 Отговор
    HondaCRV- най- добрия автомобил.Имал съм и Subaru u Mercedes Ml ,но не могат да се сравняват с Honda по сигурност,здравина и икономичност(като разход на гориво и цена на рез.части)
  • 155 Мъри

    4 6 Отговор
    От 87 ма и до сега- Рено,Дачия и Пежо- купени нови,служили по 14 години,реното 20.,...
    Продължавам така....
  • 156 димо

    4 4 Отговор
    голф 2 бензин
  • 157 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 158 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 159 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 160 Борислав

    10 2 Отговор
    Две хинди,никакви проблеми!
  • 161 Реалист

    15 3 Отговор
    БМВ си ми е слабост,но когато става въпрос,за надеждност Хонда е правилният избор!Имам вече три и говоря от опит.
    Сърцето ми е БМВ,разумът Хонда!
  • 162 Уча се

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "Гаглей":

    Ти каква Хонда си имал и чувал ли си за legend ?
    Непросветен си.
  • 163 Уча се

    3 2 Отговор
    Ти каква Хонда си имал и чувал ли си за legend ?
    Непросветен си.
  • 164 Уча се

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "Хасан":

    А има ли значение, на колко километра е била,като си я купил ?
  • 165 Уча се

    13 2 Отговор
    Хонда.
    Здрави, издръжливи и безпроблемни.
  • 166 ХЮНДАЙ

    4 6 Отговор
    НЕЗАВИСИМО КАКЪВ МОДЕЛ,ВСИЧКО Е БЕТОН.
  • 167 Газо

    4 7 Отговор
    Mercedes e270 cdi 2001 година
  • 168 Бръм

    12 3 Отговор
    Мазда 626, Хонда, Тойота.
    Хондата ми е на сърце - здрава, надеждна и пъргава. Маздата се опитах да я убия в Софийските окопи, ама дуракоустойчива машина излезе, не успях.
    Само японско
    + Хонда
  • 169 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 170 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 171 Човек

    3 8 Отговор
    Имах фиат Крома, 2000г., купих я на 183000, с оригиналните гуми, бяха на платове някъде но... смяна на няколко втулки по ходовата част при покупката, за 11 години и навъртях 400000 км, само консумативи и гуми и едни предни амортисьори. От 2006 до 2017 г. Тогава пътищата нямаха нищо общо с това. 2000 турбо бензин. Който иска да вярва. След това Сузуки Гранд Витара 2.0 бензи 330000 км, и чак тогава започнаха дребни проблеми. Но съвременните коли нямат общо с старите. Сега инженерите са магьосници. Търпят 10000 км след гаранция и чао
  • 172 Тцар

    8 10 Отговор
    Тойота е винаги номер 1!
  • 173 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 174 Митсубиши

    2 7 Отговор
    Оутландер 4х4, 2.2 турбодизел 177кс, ръчка. 11г, 227000км, 0 ремонти по ходова част и двигател. Купена нова и карана в семейството.
  • 175 Тойота

    7 6 Отговор
    Тойота и пак Тойота
  • 176 Дудин

    9 2 Отговор
    Най-безпроблемна - Нисан Съни 92,купен нов тук , в България - на 200 000 го продадох с едни сменени свещи и предни накладки . Най-емоционална - Пежо 205 - любовта ни започна от 94та , та до днес . В момента имам 3 бр , като едната е всекидневна . И няма омръзваме.
  • 177 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 178 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 179 дебела кратуна

    14 1 Отговор
    Най-здравата кола е служебната, от мен да го знаете!
  • 180 Йори

    9 9 Отговор
    То си е казано:.Волво за цял живот!
  • 181 Дзверцов

    5 3 Отговор
    Взех я на 6 години. Никога не смених амортисьори, носачи, шенкели, биалетки и тампони на макферсона. Вървеше и зиме и лете с гориво без добавки и много октани. Взех я с акумулатор, който беше окис и киселина, но работеше и при -20 С. Не знам на колко км я продадох и на колко съм я купил но в километража " едничката" за сто хиляди не мръдна като навъртях 99 999. До ден днешен се състезават с тези сандъци, а други марки за 10- 15 години стават не за скрап, а за тор. Не, не страдам за това италиано- съветско творение, но тази надеждност умишлено не се поддържа от днешните производители. Да си затворят заводите ли?
  • 182 ШаФИОР

    11 2 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    АЗ ПЪК МИСЛЯ ЧЕ ОТ СЛУЖЕБНАТА ПО "ДОБРА" НЕМА....!

    Коментиран от #197

  • 183 Деси

    18 1 Отговор
    Само аз ли уцелих кьопава тойота :(.Нов Авенсис (беше)
  • 184 Реалист

    8 1 Отговор
    W210 Е290 с кутия 5G 722.613
  • 185 емо

    2 8 Отговор
    Ауди 80 Б4-1.9 ТДИ, 90 к.с. За 14 години при мен само един датчик на Хол, тампоните на макферсоните , масла, филтри. Продадох я преди 2 години, човека още я кара. В момента имам 2 Аудита А4 Б6, 1.9 ТДИ-130 к.с., но...по не ми харесват. Имам още Т4 Фолсваген бус, с 2.5 чист дизел мотор 9 местен-хубава машина. Имам и Деу Корандо-внедорожник на рама, с 2.9 ТД, 120 к.с, на 163000 км прегрех мотора(главата) с бързо каране 130-140 км/ч, на двигателя нищо му нема, само главата се спука межди 4 и 5 цилиндри, и купих двигател на 300000 км -карам си го на лов, и в града. Много довоелен от Ауди а4 Б5 куатро седан 1.9 ТДИ 110 к.с.-подарих го. Имал съм Голф2 -1.6 карбуратор-много добра кола, и 7 Запорожеца-без документи обаче-продадени, и още ме е яд. Имал съм и други лични автомобили през годините, Кайрон-феиса, дизел, ръчни-продаден, не е лоша кола обаче, и така, Важна е подръжката, марката не чак толкова!:-)
  • 186 Петър Кимонов

    9 4 Отговор
    Toyota Sequoia. Моята беше първата регистрирана в София, 2008 г. (може би и в България). Още я виждам из София, със същия регистрационен номер е и изглежда перфектно.
  • 187 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 188 Хасковски каунь

    4 2 Отговор
    РАВ4 - 2005г . 310 000км.Смяна съединител и демпфер.
  • 189 Васил Цанов

    6 4 Отговор
    Мерцедес Е250тд 1999г - много здрав, без проблеми и страхотно возия.
  • 190 Хахаха

    13 2 Отговор
    Като чета коментарите, то няма кола която да се чупи. По 10 20 години само масло сменяте, то не са хонди тойоти вагове мерцедеси ;д

    Коментиран от #198

  • 191 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 192 Димитър

    5 9 Отговор
    Имал съм много коли, карал съм още повече. За среден клас избирам отново Пежо 406 - здрава, икономична, удобна и всички други суперлативи
  • 193 Алекс

    5 2 Отговор
    За 8 години Mitsubishi asx 2011 - само обслужва, единствен ремонт беше смяна на бобината за климатика. Очарован съм повече от 180 000 км от както я притежавам, страшно надеждна машина.
  • 194 Доган ага

    2 1 Отговор

    До коментар #102 от "Илиев":

    А за харченето на масло какво ще кажеш
  • 195 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 196 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #144 от "Некой":

    Тази тойота краун съществува ли още?
  • 197 Аз...

    7 1 Отговор

    До коментар #182 от "ШаФИОР":

    Убеден съм, че има- единствената по -добра кола от служебната е на шефа служебната 🙃
  • 198 Хайл

    14 2 Отговор

    До коментар #190 от "Хахаха":

    Теслата ли е хубава???? Ганюф,ти да видя някой да хвали тесла??? То не е за купуване,камоли за хвалене
  • 199 123456

    2 3 Отговор
    H-CRV и напред!
  • 200 Смок

    4 8 Отговор
    Голфа ми е най-безпроблемен и.евтин за поддръжка
    Ситроен имах - комфортен и здрав но с трудна поддръжка и малко по-скъпа от на голфа
    БМВ - мощно ,комфортно и скъпо за поддръжка но всичко си има цена .
    Опел (цензура ) скъпо и трудно за поддръжка и супер а а супер чупливо .Повече се ремонтира отколкото се кара тази кола и в момента пак е с блокирал двигател и иска 1 торба пари за да тръгне и после кой знае какво ще ми сервира ....Никога повече Опел дори да ми го подаряват !
  • 201 Мерцедес 124

    8 4 Отговор
    Мерцедес 124 м104 мотор
  • 202 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 203 ...

    1 3 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    тва е написано на специално ламинирано листче в жабката на всяка дачия, да може да си го напомня собственика като му дойде да си пререже вените :)
  • 204 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 205 Димитър

    0 7 Отговор
    Фолксваген Лупо-дизел.
  • 206 Чакала2Най после

    8 3 Отговор
    Последно време минах на Тойота, уникално здрава но нее и толкова комфортна...Няма лоша кола има лоши стопани.
  • 207 Стоев

    2 9 Отговор
    Ситроен C5 II.Уникална возия, нисък разход на гориво /адмирации за Peugeot HDI/, сравнително евтина поддръжка.Минуси - недозавиване, няма видимост отзад и отпред / поправимо с парктроници и камера за задно виждане/
  • 208 Георги

    1 8 Отговор
    Форд Рейнджър Раптор- модел 2019г.
    Изключително здрав пикап.
  • 209 Im-ДртiйУАЙТBoY!

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "Лексус":

    След доказалите се във времето твои ЛеХъСи /които в последно време поотстъпиха позиции по отн-ие на познатото ни високо кач-во, уви!/, настана време да се ПРЕориентираш към великолепните и супер-здрави премиум-машини на лЮкс-бранда на ХюнДай - GENESiS, които по нищо не отстъпват, както и по качество, технологични новости,визия,возия и комфорт те като чисто нов доказваща се марка са на абсолютно същото високо ниво като японците и прехвалените ГЕРМАН.возила, но пък на много по приемлива цена, т.е. 25-35 процента по-ниска от съответния им по клас конкурент... От миналото лято са кацнали и се подвизават вече след САЩ+Кенъда и на нашия континент като имат открити официални реп-офиси в 5 основни ЗЕ-държави.
  • 210 Дани

    9 5 Отговор
    Дълго карах Опел Астра Г, колата нямаше забележки. Доколкото знам и господата полицаи не се оплакват, като че ли доста по надеждни излезнаха от новите шкоди и китайските легота.🙋‍♂️
  • 211 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 212 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 213 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 214 Болярин

    2 3 Отговор
    Мазда СХ-З ... за 7 години само консумативи !!!
  • 215 Бай Благоййй

    5 5 Отговор
    ХХОООНДАААААА🇯🇵
  • 216 Гошо

    1 5 Отговор
    Vw passat b5 1.9 tdi 1998 г. притежавам го още и е без грешка
  • 217 В.В.

    2 3 Отговор
    Мазда 3 2.0 бензин Скай актив.7 години я притежаваме 91000 км даже и крушка не е горяла само консумативи.BМВ ф11 520d за 5 г и 85000 км само една въздушна възглавница .БМВ ф 30 320д 48000км без проблеми.Киа Соренто gut 7 месеца 18000км без проблем.
  • 218 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 219 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 220 Шофьор

    0 3 Отговор

    До коментар #31 от "Емилия":

    Браво, поздравления! Няма и да имаш! Особено, ако е с бензинов двигател.
  • 221 Тиквун

    6 2 Отговор
    Варбург. Три свещи и ключ и само газ
  • 222 Фена на

    5 7 Отговор
    Тойота и Хонда казвам и точка.!!!!!
    Нещо което работи не се пипа и не се сменя!!!Който иска да си прави експерименти с други марки защото копчетата и врътките били по-луксозни.😂😂😂😁😁😁🤪🤪🤪
  • 223 Търговец

    1 4 Отговор
    Сааб 9-5 2.0 2000 г, карам го 8 години и за 90000 км освен накладки, масло , свещи и биалетки друго не съм сменял.
  • 224 Очевидно

    5 2 Отговор
    Хонда кибик и Тойота кур0ла.
  • 225 тодоров

    5 3 Отговор
    w211 t-model facelifts, семейна, здрава, бърза при изпреварване, с голям багажник, за комфорта и сигурността няма смисъл да ги коментирам.
  • 226 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 227 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 228 Еманоил Драгнев

    5 13 Отговор
    Казано и доказано Мерцедеси всички останали-спора е излишен
  • 229 Симеон

    5 3 Отговор
    Опел Вектра
  • 230 ПЕРНИК

    3 3 Отговор
    Тойота Приус!А съм имал много коли,но тази по здравина е топ..
  • 231 Кире

    5 6 Отговор
    Ситроен ZX, 1.4 бензин.
  • 232 Хммм

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    Това беше някога . Пет годишен Мерцедес с тотал щета на колянов вал .Обслужван е възможно най добре. Преди това гори масло като двутактов. Замяна с "нов" двигател втора употреба 16 000 лева.
  • 233 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 234 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 235 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 236 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 237 Реалист

    3 5 Отговор

    До коментар #1 от "Име":

    Най-надеждната кола е новата кола:)
  • 238 Реалист

    2 1 Отговор

    До коментар #89 от "Класика":

    София-бургас с автобуса ли пътуваш?
  • 239 Хайл

    3 0 Отговор

    До коментар #20 от "Мундар":

    Не съм съгласен!Имам същият,ръждяса,има проблем с електрониката,климатроник а,вози твърдо за Мерцедес,окабеляване то му е аут,няма кабел без напукана изолация и окислени проводници,замине ли подгревни свещи се сваля цялата глава и т.н.Имам и пасат 5 AFN освен с окачването за 6 години и 800000 не ме е оставял никога на пътя.Сега е работна кола.Имах и Астра Х -страшно дърво,не беше здрава.Астра Ф освен с ръждата никакви други проблеми.Поло 6N проблемно...и т.н.Имал съм и японски-зрави но страшно скучни коли,особено отвътре.Френски-много служебни-лична никога

    Коментиран от #296

  • 240 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 241 Коки

    1 1 Отговор
    Имал съм над8автомобила,на времето 76-80години 408москвич здрава машинка,Пасат86-87 1.6дизел широк и корав,524тд седна смяна на гарнитура 500000,но най доволен от735 Е23.
  • 242 Най надеждна се пита

    3 2 Отговор
    Не питат за най хубава, а най надеждна. От тези, които съм имал и карал през последните 20 години - Тойота. А съм минал през всякакви японски, немски, френски и т.н.
  • 243 ЗаМен

    3 4 Отговор
    Най-надеждната кола която съм имал е:
    VOLVO 240
    18g/ над 600000мили/затрупвана многократно от сняг и лед, без нито един отказ.
    И във сняг и във дъжд
    VOLVO пали отведнъж
  • 244 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 245 Опел и Трабант са моите фаворити!

    2 3 Отговор
    Имал съм Мерцедес МЛ, Нисан и сега карам Мазда СХ 5.
  • 246 Фен

    1 2 Отговор
    Почнах от италиянско минах на немско и се спрях на японско вече 18-19 години.Първта кола която карах беше Ланча Делта 1,6 турбо с карбуратор невероятна за времето си модела е от 86-та година.После се качих на Фолксваген Сироко първо поколение пак 1,6 карбуратор после му смених агрегата с G60 че да понатичва повече.После се качих на Хонда CRX повече от 10 години не слязах от нея имах 2 една за европейския пазр с нормална дирекция и една истинска японка с всички екстри за модела и всичко работеше по колата безотказно(климатик,ел.стъкла,ел.огледала,хидравлика,ABS)Сега се возя вече 5 години на Прелюд 4-та и не мисля да слизам от нея
  • 247 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 248 чичо

    7 4 Отговор
    Разбира се, всеки е с мнение за това, което е карал, но.... Животът ми даде възможност да ползвам Голф, Субару, служебни тойоти и Е-класата на Мерцедес, имал съм Патрол и пикап на Митцубиши, но кола като Волво няма! Говоря за големите волва с пет- и 6-цилиндрови двигатели, а не новите измислени двулитровки с по 4 изпилени цилиндъра. Карам големи волва от 2000 г. като лични автомобили, навъртял съм поне 1 млн км с 4 коли и.... няма друга машина! Тойтите може някога да са били синоним на нещо , но сега....когато европейските Короли се правят в Турция, а авенсизите в Англия - не , мерси! Да не говорим, че след един случаен удар на куче със 70 км/ч се смаза половината кола - до предното стъкло! Вярно, волвата горят повечко, не са за пубери бръмчащи по светофарите, но сигурността, комфорта и безпроблемността на волвото не го давам за нищо! Всеки, който е успял да си го позволи ще разбере за какво говоря!
  • 249 Георгиев

    2 2 Отговор
    Тойота Такома. Взех я през 2007г. и от тогава само мъкнене влачене и товари над допустимите параметри. В момента е на 237.000км. Ремонте..предни дискове карета на кардан. Съединител два пъти шпрегване на листовете. От година и бие шайбата на водната помпа но все още си върви безотказно. Всичко си работи както трябва. В Щатите има такива с нормална подръжка карат по един милион километра.
  • 250 Такъв

    5 2 Отговор
    Фиат Мареа уикенд 1.8 бензин,само гориво и обслужване вече над 14 години и все още си я карам,най безпроблемният автомобил,комфортен,добре замислен и лесен за обслужване!
  • 251 Майна

    1 4 Отговор

    До коментар #94 от "Иво":

    При мен същата Лагуна от 14 г и служи вярно. 2.0 113 к.с с обикновена АГУ. Как да кажа на бялото черно, като продължава да върви и не създава проблеми.
  • 252 Най-здравата

    9 0 Отговор
    Кола е най-поддържаната. Без значение от марката, ако не се поддържа, ще те изостави! Като вземем на 1-во четене нашите пътища, по-старите коли са по-добрия вариант. Тия новиете са по-кекави и нещо не издържат а ремотите им надхвърлят бюджета на повечето българи.
  • 253 Били

    4 4 Отговор
    Алфа Ромео
  • 254 Врачанина

    1 10 Отговор

    До коментар #1 от "Име":

    Е какво му е здравото на Хондата обоснови се Хонда могат да правят само мотори баце не и коли нещо се бъркаш от Мерцедес по-здраво нема бацка от мене да го знаеш!

    Коментиран от #259

  • 255 Стоят Димитров

    1 2 Отговор
    Новата разбира с
  • 256 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 257 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 258 Начо

    2 1 Отговор
    БМВ Е30 316 (1.8 л.)
  • 259 Бръм

    6 3 Отговор

    До коментар #254 от "Врачанина":

    Всичко е до поддръжка и шофиране. Хондата е идеалният автомобил:
    - умерен разход
    - върви добре
    - твърда ходова част ( стабилност в завои, а и те държи буден из родните окопи )
    - надеждна
    - приличен външен вид
    - аеродинамична
    - ПРОИЗВЕДЕНО В ЯПОНИЯ ( висок стандарт на сглобка и метал )
    Няма да те лъжа, в цял свят изборът е надеждна кола ( Хонда, Тойота ), или кола за авторитет.
    Изводите оставям на вас.
    Повечето европейски автопроизводители за вътрешна употреба, заради което страдаме ние, любителите на японският перфекционизъм. Какви модели останаха зад океана, а тук ни заливат с пластмасови кашони, че и солидни пари им искат.
  • 260 Смешно

    5 2 Отговор

    До коментар #28 от "Апостол Апостоловс":

    Пежото 406 е пълен боклук. Чупи се много и не вози много меко. Тромав дизел 110 коня.
  • 261 тцтцтцт

    2 12 Отговор
    VW и всички останали !
  • 262 Барказ

    5 0 Отговор
    Колите са като жените, качиш им се няколко пъти и след това ти е все едно, затова за по 1-2 години и след това друга!
  • 263 Талибан

    3 3 Отговор
    300 000км.караше навремето 1 такси Жигули.Почти без да се гаси и да изстива.Къде е Мерцедеса и всичко останало?
  • 264 А и ся

    0 5 Отговор
    Пежо 406
  • 265 садсад

    7 2 Отговор
    Жигулка - VW - Audi - BMW - Mercedes

    Жигулката никога не е създавала проблеми.... ама като казвам никога - значи никога.
    Като изключим обслужването - не е пипано нищо по нея.

    VW - също като жигулката, никакви дертове

    Ауди - изрърпях го 1 година. За никакъв не ставаше.... проблем след проблем.

    BMW - след покупката оправих абсолютно всичко проблемно - и по елекктроника, и по двигател, и по окачване. НИКАКВИ проблеми след оправянето.

    Мерцедес - за 1 година 7000 лева по ремонти.... и не се знае кога пак ще се счупи нещо.

    ИЗВОД:
    Втора употреба кола - трябва да е макс 2002 година. Всичко след това е боклук. А след 2010 "премиум" марките (бмв, мерцедес, ауди) са като яйца....

    С други марки опит нямам
  • 266 Свтослав

    3 2 Отговор
    Най надеждната кола която съм имал е мицубиши колт. Безсмъртно окачване и двигател (1.6 до 2004та). Най дълговечна, може би, неше тойотата карина2, но само 250к км я карах и ми я смазаха в ПТП. Двигателя и още движи някаква лодка... След тези автомобили научих какво е шарнир, кормилни накрайници, биалети, както и че като се сменя ремък трябва и половин двигател също да се смени с него.
  • 267 Така така

    1 2 Отговор
    Хонда джаз 1,2
  • 268 Йосип Броз ТИТО

    2 4 Отговор
    Сузуки ,като танк е японска здравина и за разлика от хонда и тойота не гори масло !

    Коментиран от #270

  • 269 Taka така

    1 2 Отговор
    Пропуснах Фиат Браво 1 1,9 дизел без забележки, след като купих от турските носачи колата заспа цял ЕС обиколи без грижи, имах и Браво 2 1,6 дизел но Освен отличната ходова част другото не
    ми хареса особено, ръжда , електроника, скъп съединител, датчиците също са проблем. Сега съм на Хонда джаз поради това, че не карам много,а ДПФ филтърана дизелите е ужасен за къси разстояния. Тази Хонда 1,2 също до момента е чудесна. Само консумативи.Може би скоро да мина на Абарт 1,4 , дано е добър
  • 270 Taka така

    0 1 Отговор

    До коментар #268 от "Йосип Броз ТИТО":

    Моята не гори масло
  • 271 Аматьор

    3 2 Отговор
    БМВ и ХОНДА, но произведени не по-късно от 2000-ната година. Колкото по-нова, като година на производство, толкова по-капризна и трошлива!
  • 272 Николай

    3 3 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Форд Фюжън 2008, 1.4 бензин. Предполагам е същият двигател. Купен нов от Мото Пфое. Вече е на 510хил.километра.
    Без основен Ремонт!
  • 273 Александър

    2 1 Отговор
    Най надеждната кола която съм имал е maserati quattroporte m139 .
  • 274 Имах

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Кракра":

    Същата, наистина здрав и добре возещ автомобил, моята я купих на шест години 2006 и я карах до 2018,построих си къщата със нея,поне десетина пъти съм ходил до Германия, никога не ме е оставяла на пътя.Няма спор че вътре е пълно дърво,но си заслужи парите тройно поне
  • 275 йхнкхйких

    2 3 Отговор
    Лада и Москвич !
  • 276 Джуган

    1 6 Отговор
    Порше 911, единствената ми кола на която не съм сменял дори и крушка, само консумативи.
  • 277 Иванов

    2 2 Отговор
    Е39 528 чист бензин вече 270 000 км...
  • 278 Корназов

    3 1 Отговор
    Така е!
    Карам HONDA CIVIC,която купих нова 2004 -та.
    Преди това съм имал две Лади,един ЗАЗ гърбушка,Вартбург-нов,Мазда,Фиат Брава,BMW-3 и Крайслер,HONDA CIVIC втора употреба.
    От всички най-здрава е Хондата,но на дълъг път е много шумна.
    Най -удобна ми бе Бравата,но са слаби и чест се налага ремонт.
    Най-икономична е отново Хондата,а най много горяха BMW и Крайслер а.
  • 279 Аспарух

    2 2 Отговор
    От моят скромен опит с по-стари машини, Мергел 190 чист дизел и Баварец е36 M43 бензин и двете показват над 750,000км и не съм им сменяни веригите и двете в БГ са минали по над 400,000 км с нищожно евтина поддръжка. Още си ги пазя за работни кончета и не бих ги продал, че на новите кофтори нямам доверие.
  • 280 МАЛКА пенсИЯ

    4 1 Отговор
    МАГАРЕШКА КАРУЧКА!!!
  • 281 Младия шофьор

    7 0 Отговор
    Каквито и коли да съм имал задължителна смяна на чистачки, крушки на фаровете, амортисьори, накладки и дискове, амортисьори, съединител, шарнири, биалетки, тампони и масла и филтри. Няма такива понятия като Мерцедеси и Хонда не се чупели, това са измишльотини! За автомобили, като Мерцедес плащаш повече заради марката (както плащаш за телевизор на Сони или мобилен телефон на Самсунг), а реално не получаваш нещо повече от на конкурентните марки. Всяка части си има "умора на метала" и на гумата и с тези физични закони не мо е да се пребори никой инженер. За една кола е важно какъв е бил предишния собственик, ако е бил мърляч и е навивал самонарезки и е слагал силикон, това не е проблем на колата, а на собственика... Разграничавайте ги тия неща....
  • 282 Боби

    1 4 Отговор
    Ауди А4 1.9 тди 95 г! 90 коня! Карам го от 13 г. Никакви сериозни проблеми!
  • 283 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 284 Анонимен

    4 2 Отговор
    Опел !
  • 285 Дас Райх

    3 2 Отговор
    Е36 328i- за 17 години 2 амортисьора
  • 286 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 287 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 288 Боби

    0 4 Отговор
    Ауди А4 1.9 тди 95 г! 90 коня! Карам го от 13 г. Никакви сериозни проблеми!
  • 289 Марко

    1 2 Отговор
    Сузуки Свифт 1.3 бензин ръчка . (2008г)
  • 290 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 291 Любо

    2 4 Отговор
    Ауди А4 Б6 1.9 тди
    100000 км. Само консумативи, разход 5 предимно извънградско каране.
  • 292 ивелин

    7 1 Отговор
    Всичко друго но не и Немска произведена след 2005 EURO -4 и нагоре.
  • 293 Миро

    2 3 Отговор
    БМВ Е34 бензиново.... Много здрава кола!
  • 294 Някой

    5 1 Отговор
    Хюндай Гетц 1.1 бензин. Вече е на 320 000км .редовна смяна на маслото,антифриза и спирачна течност.до сега съм сменил два съединителя,а едва преди 20 000км правих предница..малка и много здрава кола.
  • 295 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 296 Хайл

    0 0 Отговор

    До коментар #239 от "Хайл":

    Ако обичаш да не ми ползваш ника-измисли си свой
  • 297 Хайл

    0 0 Отговор

    До коментар #122 от "Бай Яни":

    Толкова години го държиш на едно место ли???
  • 298 Тийчо

    0 2 Отговор
    1. АУДИ ново
    2. Мазда ново
  • 299 Николай Николов

    2 0 Отговор
    Хонда.
  • 300 Венцислав

    1 2 Отговор
    Ауди а4 куатро 110 к.с. 1998г. 1.9 ТДИ . Имам я от 2014г,все още я карам. 2комолекта предно окачване,1комплект пружини и амортисьори , 1комплект дискове и накладки . При покупката показваше 114 000 , към днешна дата 06.11.22 е на 410 000 км.
  • 301 Траун

    0 5 Отговор
    Гранд Чероки,Додж Чарджър и сега Шевролет Аваланш...
  • 302 Петьо Петров

    2 0 Отговор
    Е39 но само 523
  • 303 Димитров

    0 0 Отговор
    Пежо 407, 2.0 HDI , 2006г.
  • 304 Руди Хес

    1 0 Отговор
    WV Passat 1986г. Джелезно комби.
  • 305 Хайл

    1 1 Отговор
    Майбах 6.3AMG
  • 306 Борислав Боросов

    0 2 Отговор
    С опит над 30 управлявани от мен различни бензинови автомобила безъмнено това е МИТСУБИШИ!!! Най-безшумни, без течови на масла,без вибрации, никакъв разход на масло, с чувство за повече мощност от зададените конски сили!!! Топ марка!!!
  • 307 Митьо

    3 2 Отговор
    МБ 124 300 дизел - милиони, милиони километри!
  • 308 Другоселец

    0 0 Отговор
    Фиат Мултипла 1,9 JTD
  • 309 Борислав

    2 0 Отговор
    Мерцедес 124;190 и Ауди b4 и A6 c4 ,но това се знае от всеки,както и тойота и хонда
  • 310 Смотаняк

    0 2 Отговор
    Що не ме питате кое уиски е най-хубаво. Ще ви кажа. Купеното с фактура. А най-добрата кола е Муцубуши Пайеро.
  • 311 Явката!

    0 1 Отговор
    На мнение съм че като цяло лош автомобили няма, лошото в една кола е задкурмилното устройство сиреч човек който я управлява и поддръжа! А иначе съм фен на немските возила по точно на марката vw голф страхотни автомобили!
  • 312 Явката!

    0 1 Отговор
    На мнение съм че като цяло лош автомобили няма, лошото в една кола е задкурмилното устройство сиреч човек който я управлява и поддръжа! А иначе съм фен на немските возила по точно на марката vw голф страхотни автомобили!
  • 313 Кола

    0 3 Отговор
    Ми щом питате коя кола е най надеждна и добра веднага ви казвам TDI 1.9 ,105 кончета BKC мотор ми това е колата която е харесват не само в България а в цял свят сигурно има защо...!
  • 314 МБ 124 300D чист

    2 0 Отговор
    Мерцедес 124, 300D, без турбо, доказан с времето. На скоро имаше статия за такъв на почти 4 милиона километра, и доста други публикации за екземпляри по 1-2 милиона км, с оригинален двигател. Като добавка получавате возия и завиден за времето си комфорт.
  • 315 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 316 Най-надежден автомобил?

    2 0 Отговор
    Всичко е много относително и си зависи от конкретната бройка. Имах Мерцедес 124 Е200 бензин - окачване чук, но доста дразнещи проблеми по електрониката.Тойота Ярис 2001 г. - след първоначална инвестиция от 600 лева, 4 години без проблем. Алфа 156 2.4 жтд, дреболийки с изключение на ново турбо. Хюндай и30 2011 г - остави ме на пътя със семейството ми заради изгоряла бензинова помпа... Жена и кола са на късмет...
  • 317 лекувам наркозависимост

    0 0 Отговор
    .ибайти са ама всички
  • 318 Томи Томовски

    0 0 Отговор
    Форд Фокус 2 фейслифт нов 2011г.Никакви проблеми. Само редовна смяна на консумативи.
  • 319 Ангел

    0 0 Отговор
    Сеат Леон 1,9 tdi след 2014
  • 320 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 321 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 322 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 323 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 324 Тодор

    0 0 Отговор
    Досега съм имал четири автомобила в момента имам 3 Vw golf, Volkswagen LT 40, Skoda octavia . Имах и Mercedes C220 D. От тези изброените Голфа ми e най - здравият артомобил. Купен е от Германия от баща ми през 2001, със сервизна книжка от първи собственик. Каран е само на бензин. В момента още се кара като само са сменяни консумативи и за годините си няма на нито едно място ръжда. Държан е само навън, никога в гаража. Шкодата ми е създавала най-много проблеми. От мерцедеса бях много доволен, но цената и разхода на горивото ме накараха да го продам.
  • 325 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 326 ДЕУ ТИКО

    0 0 Отговор
    ДЕУ ТИКО
  • 327 Класика

    1 0 Отговор
    Без аналог!!!!
    Форд Гранада!!!! с 180 кс
    Газ-24 10 Волга!!!! 120 кс
    Фолксваген Костенурка 1303 2,0 ls от 1975 г. 160 кс
    Имах честта!!!! и късмета !!!! да притежавам най великите и легендарни и красиви коли в света!!!! За здравина не говорим! Говорят за новите натъпкани с чипове тенекии,защото не са здрави,нито приличат на коли! За колите които имах качеството беше нещо като въздуха за хората!
    А сега се мъча да купя колата за която казват:".Съвършенството не търпи промяна"!!!!!, и това е Лада Нива Урбан - Легенда с 5 врати!!!! Ще се мъча да завърша съвършения цикъл от легендарни коли!
  • 328 Този коментар е премахнат от модератор.