3 2055

Сериозни подобрения в осемцилиндровия Mercedes AMG GT 63 S 4matic+

  • mercedes-benz-
  • amg-
  • gt-
  • 63 s 4matic+
Сериозни подобрения в осемцилиндровия Mercedes AMG GT 63 S 4matic+ - 1

Mercedes‑AMG GT 63 S 4MATIC+ (разход на гориво, комбинирано 13.5 –13.0 л/100 км; CO2 емисии, комбинирани 308–295 г/км) получи своите технологични и визуални подобрения. Освен промените в дизайна, това включва и AMG RIDE CONTROL+ окачване, което е част от стандартното оборудване за V8 модела.

С обновленията клиентите имат възможност да персонализират още повече своя автомобил, като изберат от разширените варианти за оборудването му. Това им позволява да адаптират желания модел още по-точно към индивидуалните си изисквания. По-големият избор на джанти, тапицерия и цветове за екстериора дават и още много възможности за персонализиране.

Сериозни подобрения в осемцилиндровия Mercedes AMG GT 63 S 4matic+

Обновеният 8-цилиндров модел може да бъде разпознат още на пръв поглед по индивидуалния дизайн на предната броня, който беше представен с топ модела - GT 63 S E PERFORMANCE. Престилката на предната бронята е отлята като един модул и се слива хомогенно в цялостния динамичен дизайн на автомобила. Външните въздухозаборници са по-широки и насочени към центъра на колата. Въздушният поток вече се насочва към радиаторите през 3 вертикални ребра.

Цветовете за екстериора са допълнени със спектрано син металик и спектрано син magno. Това дава избор на клиентите от 4 матови външни цвята, 4 външни цвята металик и 2 външни цвята неметалик. В допълнение се предлагат още два ексклузивни варианта за Edition моделите.

Сериозни подобрения в осемцилиндровия Mercedes AMG GT 63 S 4matic+

Експресивният дизайн на екстериора може да бъде подчертан допълнително с новия пакет AMG Нощ II или например с комбинация от пакет AMG Нощ и пакет AMG Карбон. За интериора се предлагат също нови цветови концепции и декоративни елементи, както и волан AMG Performance.

Със своите непрекъснато настройващи се клапани за освобождаване на налягането стандартното AMG RIDE CONTROL+ окачването регулира демпферните сили на всяко колело за милисекунди, така че да отговарят на моментната ситуация. С AMG DYNAMIC SELECT за избор на програма на шофиране могат да се изберат различни варианти - "Sport+" за динамично шофиране до "Comfort", за комфортно преживяване на пътя.

Сериозни подобрения в осемцилиндровия Mercedes AMG GT 63 S 4matic+


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 10 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Miro Vasilev

    7 8 Отговор
    С две думи нищо ново ! Нови лампички тея немски коли са си тръгнали към фалита и 3 те марки!

    Коментиран от #5

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 До долния

    8 1 Отговор
    Карай си рено-неудачията, докато наистина все още не са фалирали,и не се бъркай при Колите!
  • 4 ПЕТКО

    3 1 Отговор
    А знае ли се дали ще има "ABS" и др. Да не са започнали да ги правят по РУШНЯШКИ като "новите лади" 🤪😄🏁🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪
  • 5 MIB Plameni

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Miro Vasilev":

    Дай малко примери с новости,да научим нещо от теб. Не само празни приказки.