92 39929

Още 5 употребявани коли, които можете да купите независимо от пробега

  • автомобилът на старо
Още 5 употребявани коли, които можете да купите независимо от пробега - 1

Изборът на употребяван автомобил никога не е лесен. Всеки шофьор се страхува да попадне в ситуация, в която да се окаже, че вместо запазен екземпляр е получил ръждясала кофа с болтове. Дори и задълбочена диагностика преди сключване на сделка невинаги помага да се идентифицира наистина проблемно превозно средство. Именно за това периодично ви разказваме за модели, които са забележимо по-добри като качество, надеждност и издръжливост от другите автомобили. Ето още няколко автомобила, които си струва да разгледате на вторичния пазар. Естествено всичко си зависи от конкретния екземпляр, но като цяло тези модели могат да се купят и с голям пробег.

1. Subaru Forester

Още 5 употребявани коли, които можете да купите независимо от пробега

Добър компактен кросоувър, произведен в Япония. Моделът се произвежда от 1997 г. и днес е преминал през пет поколения. Forester е създаден на базата на шасито на Subaru Impreza. Автомобилът традиционно е много популярен като семеен SUV не само в Европа, но и в Съединените американски щати. Днес на вторичния пазар можете да намерите много добре запазени модели със задвижване на всички колела с двигатели с обем два и и 2.5 литра и с безпроблемна четиристепенна автоматична скоростна кутия. Какви екземпляри от модела се продават у нас - вижте ТУК

2. Ford Fusion

Още 5 употребявани коли, които можете да купите независимо от пробега

Този непретенциозен компактен миниван е роден през 2002 г. и се произвежда до 2012 г. Тези автомобили са сглобени в Кьолн, Германия. Автомобилът използва предно задвижване и се предлага с двигатели 1.2-1.4-1.6 литра, както бензинови, така и дизелови. Fusion е създаден на базата на добре познатия модел Ford Fiesta от пето поколение. Какви екземпляри от модела се продават у нас - вижте ТУК

3. Toyota Corolla

Още 5 употребявани коли, които можете да купите независимо от пробега

Солиден японски компактен автомобил, роден през 1996 г. Още през 1997 г. Corolla успя да се превърне в един от най-продаваните автомобили на планетата. През 2005 г. тя дори влезе в Книгата на рекордите на Гинес, тъй като по това време колата е продадена в над 30 милиона копия по целия свят. Моделът премина през 12 поколения и придоби десетки модификации, Corolla се произвежда и до днес, оставайки един от най-ярките представители на C-сегмента. Corolla предлага доста богат избор от задвижвания и скоростни кутии. Какви екземпляри от модела се продават у нас - вижте ТУК

4. Toyota RAV4

Още 5 употребявани коли, които можете да купите независимо от пробега

Компактен японски кросоувър, който започва своята история през 1994 г. Първоначално автомобилът е позициониран от производителите като вид "младежка кола". В резултат на това колата оцелява пет поколения и продължава да се произвежда и до днес. RAV4 навлиза на пазара в три стила на каросерията и задвижвания 2WD и 4WD.. Моделът предлага широка гама от двигатели и скоростни кутии. Повечето автомобили са с високо качество на изработка. Какви екземпляри от модела се продават у нас - вижте ТУК

5. Honda CR-V

Още 5 употребявани коли, които можете да купите независимо от пробега

Още един компактен японски кросоувър, който е разработен основно за европейския пазар. Историята на модела започва през 1995 година, а колата се произвежда и до днес и вече е преминала през пет поколения. Среща се на пазара както във версии с предно задвижване, така и с задвижване на всички колела. Автомобилът е оборудван с 2-литрови двигатели. Машината е с постоянно голямо търсене не само в Европа, но и в САЩ и Канада, Индонезия и Китай. Какви екземпляри от модела се продават у нас - вижте ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 65 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 jap

    42 47 Отговор
    Статията е прекрасна но присъствието на немския модел в нея е неуместно.

    Коментиран от #9, #10

  • 2 Дар от БОГ

    9 9 Отговор
    За да се разбере, че за в бъдеще няма да бъда опасен човек, значи трябва да мина през детектора на лъжата, там истините излизат!
    Нека да бъдем реалисти и научно доказани специалисти!
  • 3 kvy

    25 11 Отговор
    Пропуснали сте и тези автомобили с JTDm двигатели.
  • 4 Б А Й Х @ Й ‼️

    65 2 Отговор
    В автосервиз:
    -Шефа, идва новичка кола!
    - Виж кой я кара! Ако е мъж- за накладки, ако я кара жена - за съединител ‼️

  • 5 Джими

    124 16 Отговор
    Субару Форестър е една от най-проблемните коли с феноменални цени за ремонти. Изобщо не трябва да е в тази статия, а в анти статията.

    Коментиран от #14

  • 6 Гладен брокер

    50 21 Отговор
    От 5 четири са за боклука.

    Коментиран от #7

  • 7 Хитлер

    32 17 Отговор

    До коментар #6 от "Гладен брокер":

    И за пореден път CR-V е в топа както и очаквах .Двулитровия им бензинов мотор още от преди 30 години не е пипан ,защото е ТОП изпълнение.Моя Ровер 600 Si (старата ми кола) беше със същия мотор.Много здрави.
  • 8 механик

    51 29 Отговор
    супер невярна статия Тойота отдавна не е Тойота и се чупи като за световно , Субару пълен леш сервизите са пълни с коли за ремонт Форд няма смисъл да говорим единствено Хонда що годе !!!
  • 9 Pena

    31 12 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Въпрос към радио Ереван: Защо произвеждат Форд? Отговор: За да се доказва, че има и по-лоши коли от Опел.
  • 10 Plimp

    27 2 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    добре, че е бил чичо Форд да измисли поточните ви линии
  • 11 ганю

    16 4 Отговор
    употребявана кола може- употребявана жена не
    особено ако им е раздрънкан ауспуха.
    Стара кола и млада жена много работа искат все лежиш под нея.
  • 12 ганю

    24 3 Отговор
    Мазда 626 купето изгни мотора не мръдна

    Коментиран от #17

  • 13 Даката

    27 7 Отговор
    Абсолютно точно. От по евтините и малки добавям тойота Ярис и Хонда джаз. Нищо германско
  • 14 Точно

    30 6 Отговор

    До коментар #5 от "Джими":

    Който ми каже как си карал Субарото безпроблемно си попийва тайничко в къщи от покупката, но си успокоява съвестта с неуместни коментари. Едно Легаси 2,5 ме съсъсипа.

    Коментиран от #18, #19


  • 15 Всеки Фоклсваген SDI

    13 13 Отговор
    Е на практика вечен, ако ще говорим за здравина.
  • 16 Qwerty

    20 21 Отговор
    Е заради такива статии, и след две ракии в Хоремага, народа скача като невидял! Ха, Хонда или Тойота на 500 000 хиляди е пълен леш! Ама според редакцията, топ от дъ поп! УжасТ…
  • 17 Сложи си го в рамка мотора

    10 9 Отговор

    До коментар #12 от "ганю":

    Пише за коли тук, не скрап.
  • 18 радио ереван

    12 10 Отговор

    До коментар #14 от "Точно":

    и как те съсипа бре приателю... тъста хфърли 3,8 к за. осн. ремонт на префаления в
    еко боост 3 цилиндърчета на форд c max;D а аз още си търкалям 3 литровото легаси на 300 + кm неотварян матор... аман от ревльовци не случили с секънд хенд кола... имам поне 5 екземпляра ауди фенове покрай мене,всичките са семейни приятели с монтьорите си:D...

    Коментиран от #26

  • 19 с опит

    4 3 Отговор

    До коментар #14 от "Точно":

    аз па 6 години карах такова, на близо 400 х.км. беше и нямах никакви оплаквания. Имат си специфики и поддръжката им не е съвсем стандартна, но грижиш ли се подходящо ще ти се отблагодарят
  • 20 turbo

    2 5 Отговор
    Само хамерикански боклуци
  • 21 123

    17 1 Отговор
    Имам fusion 1.4 бензин.Когато взех беше на 109 км. 2011 г.,сервизна история , и тн.Е няма такъв коптор.Скърцат пластмаси, евтиния от всъкъде, части не са толкова евтини...Синхр. на скорости са тръгнали, датчик дросел,рециклаж рейка, вие хлопа,тропа, задното прозорче е миниатюрно с чистачка с перо 28 см и цена 28 лв...Филтър купе се маха като свалиш педла на газта.Форд никога вече!
  • 22 Бай Х

    5 0 Отговор
    А Москвича го няма, защо ???
  • 23 Петко Таков

    7 3 Отговор
    От 2009г.карам само Рено,първото го продадох на 68х,със само 1 сменена крушка,а другите 2 ги правих поръчка по каталог и са нови,а дизела харчи 4.5/5 на 100 !
    Частите евтини,като за Лада от Власите и Турция и всичко има !!?
  • 24 Жоро

    5 8 Отговор
    Все буклуци които и подарък не искам!

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Мнение

    6 10 Отговор

    До коментар #18 от "радио ереван":

    Че немското отдавна вече не е каквото беше едно време, няма спор!
    Но да ми хвалиш тия откровени японски коптори за голяма работа, е меко казано неправилно!

    Като издръжливост "японките" наистина са сред първите (главно по-старите модели), НО като дизайн, качество на интериор и возия, много напомнят на съветските автомобили - дървено возене и визия!

    Ето и пример:
    Качвам се аз в на приятел тойотата авенсис от 2010-11г (2.2 D4D), на пръв поглед добре вози/ускорява, г/д има сносна визия (поне тоя модел), но после започват разни неща да правят неприятни впечатления:
    - Гледаш таблото и кво да видиш - сложили дисплейче от ония на които играехме тетрис едно време (с оранжева подсветка)?! На това дисплейче нарисувана една дървена кола (излязла като от детска рисунка, нямаща общо с реалната форма на колата), на която още по-дървено се изобразява, когато има отворена врата?!

    - После стана дума, дали автомобилът уведомява водача за неработещи светлини (чрез индикация на таблото)?! Ами не уведомява! Караш си из пътищата и чакаш катаджия да ти напомни за неработещи светлини?! Явно през 2010 на японците им е било трудно да я измислят тая екстра, която присъства в много по-стари VAG?!

    - След това дойде ред да ударя едно рамо за смяна на масло и консумативи. Масленият филтър се намира отдолу до предна дясна гума и се развива с не малко чалъми! Освен това кората отдолу се държи с едни пластмасови закопчаващи се нитове, които всеки момент могат да изпуснат (то

    Коментиран от #27

  • 27 Мнение

    6 4 Отговор

    До коментар #26 от "Мнение":

    ...не, че и металните винтове са 100% гаранция, но са по-добре от пластмасовите)!

    Вероятно има и други неща, но тези ми направиха силно впечатление.
    Все пак както всичко останало, така и автомобилите са въпрос на вкус, но лично на мен "японките" не ми допадат (не само заради този пример, а и заради мн други).

    Качваме се с приятел веднъж на оглед в няква Хонда CRV, оле оле то интериора сякаш като дялан с тесла вътре?!
    Качвал съм се и в сравнително нова тойота версо.
    Сложили приборите в средата на таблото, в някво електронно дисплейче???

    Но в крайна сметка, кой каквото реши това да кара :)
  • 28 БГ Иженер

    5 2 Отговор
    Вие големи ДВГ разбирачи СубаруФорестър ремонтирали сте. Или сте експлоатирали дълго време. Че давате такава профи оценка. На тези, "избрани" японски предимно возила. Колкото ПП разбират от държавно управление,
  • 29 Ej20

    4 2 Отговор
    Sf05 от 2002г. Вече 7 безпроблемни години и още ме радва шофирането .Няма ремонт на окачване и двигател,няма и ръжди .
    Не се продава:)