Last news in Fakti

31 Май, 2022 11:00 133 540 37

Три евтини автомобила на старо с изключително здраво окачване

  • автомобилът на старо-
  • евтини коли-
  • здраво окачване
Три евтини автомобила на старо с изключително здраво окачване - 1

Предвид основния пазар на автомобили у нас, който засяга т.нар. коли "втора ръка", както и доста поразбитата ни напоследък пътна мрежа, решихме да ви разкажем за три коли, които имат окачване, което е по-здраво от това на останалите. Това са сравнително евтини коли, които се предлагат на българския пазар за употребявани автомобили и които могат да се справят с този пътен тормоз. Ето кои са те, а екземпляри от тях можете да намерите ТУК.

Dacia Logan

Три евтини автомобила на старо с изключително здраво окачване


Смело поставяме Logan на първо място. По-конкретно става дума за второто поколение на модела, което стана още по-привлекателно отвън, а технически почти не се промени. Има същия надежден двигател, но тази кола се цени основно заради ниската цена и най-вече заради отличното си окачване. То е специално подсилено за пътища, като нашите, а успехът му се дължи на добре подбрани амортисьори и пружини, които издържат на много силни удари от дупки и неравности.

Nissan Almera

Три евтини автомобила на старо с изключително здраво окачване


Nissan Almera е втората кола в нашия рейтинг. Този автомобил не е толкова популярен на нашия пазар, но екземпляри от него се срещат. По-конкретно говорим не за японския, а за версията G11 (2012–2018 г.), която се прави на базата на гореспоменатия Logan.Технически окачванията са подобни, но поради по-тежката каросерия, окачването на Almera все пак е малко по-различно.

Skoda Octavia

Три евтини автомобила на старо с изключително здраво окачване


Лифтбекът Skoda Octavia също има изключително прилично окачване. Говорим за третото поколение на модела Typ 5E от 2012 година. В допълнение ще кажем, че моделът може да се похвали с висока надеждност и това ще бъде потвърдено от много автомобилисти. И странното е, че окачването е доста по-здраво от това на аналогичния VW Golf, макар Octavia да е по-голяма и по-тежка. Опитът от този модел показва, че е в състояние да издържи безпроблемно десетки хиляди километри по черен път.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 84 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Буха ха

    60 22 Отговор
    Къде остана Тойота Корола???

    Коментиран от #4

  • 2 сектант

    66 48 Отговор
    Дачията не е евтина, а е премиум, за разлика от немските които са нисък клас автомобили.

    Коментиран от #12, #14

  • 3 Ха ха

    81 30 Отговор
    Точна тази Шкода е Тотал щета!
  • 4 Пилот на Ферари

    58 21 Отговор

    До коментар #1 от "Буха ха":

    Тойота Корола да я караш само с цвички по хубави пътища без дупки .
  • 5 Гост

    85 16 Отговор
    Здраво окачване и возят като каруци, при което неравностите ги поема шасито и пътниците, а не амортисьорите, носачите и тампоните.
  • 6 Анонимен

    54 21 Отговор
    Тично гадната дачия с бензиновия двигател 1.2 маслоя недейта да я хвалите. Другите два двигателя с три цилиндрови боклука са още по-зле. Дизела оспяха да го спасят но бензина вече не си заслужава.

    Коментиран от #32

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Ники

    27 57 Отговор
    Само октавията става, другите са боклуци!
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Още един собственик

    32 12 Отговор

    До коментар #7 от "Собственик":

    Кое е трагичното на окачването на Октавия 3??? Карам такава 2-ка дизел с ДСГ от нова през 2016-та и в момента е на 170 000 км....един път тампони на предни носачи и 2-3 смазване на тампоните на предното окачване по акция заради прословутото поскърцване от тампоните през зимата...това е по окачването!!!

    Коментиран от #30

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Куку

    42 17 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Значение на думата " премиум " е качество или още по- качествено от обикновеното,от нормалното. Така как тази румънска шир потреба изцяло базирана на рено от 90г на миналия век може да е премиум? Освен ако се качваш от каруца на кола така ти се струва....

    Коментиран от #13

  • 13 сектант

    23 13 Отговор

    До коментар #12 от "Куку":

    тя е по-качествена защото издържа повече
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Карам бричка

    59 1 Отговор
    Не е ли по-добре да си оправим пътищата като за нормални возила, вместо да приспособяваме автомобилите към пътищата? Май го караме все наобратно.

    Коментиран от #37

  • 18 Жоро

    19 12 Отговор
    Все буклуци.
  • 19 Жоро

    10 13 Отговор
    Като чуя здраво окачване и първо се сещам за Outback
  • 20 Еееее

    3 12 Отговор
    Карам Impreza 160к от 2015г над 200 000км редовна подръжка. Сложих LSD заден и блок на среден диф стабилизиращи щанги колоувъри защити на диф и картер !! Гуми накладки гърне Ееее !
  • 21 ДиД

    14 7 Отговор
    Може и така да е. Нямам опит с тези автомобили. Не желая да имам опит с тези автомобили, също така …. От ежедневието си (30 години по пътищата + 27 сменени различни марки и модели коли) мога да споделя - в България, разбие ли се веднъж окачването и трябва да се ремонтира и сменят части - или се отърваваш от колата или се абонираш за сервиз. Независимо дали сервиза е гаражен или т.н. Оторизиран на производителят. Мисля си, че сигурно съм “карък”, за да имам този опит. Повечето хора казват - няма проблеми, колата е стегната …. а на мен ми се чува хлопане, скърцане и тракане….
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Куку

    32 3 Отговор
    Да ви кажа другари какво е за мен яко окачване. През 2011 г купихме Тойота ярис 1.33 бензин от гр. Русе нова за 25000 лв за жената. До момента е на 180 000 хил км и не е пипано нищо по окачването нито отпред нито отзад!! Карана яко из дупки в България, даже жената като ме вози ми се струва че нарочно ги улучва. За двигател и друго пак чук,чак не ми се вярва ама е така...Правена е във Франция колата и е нисък клас ....
  • 25 По здраво окачване

    15 11 Отговор
    От УАЗ ката нема!!!

    Коментиран от #26

  • 26 Красивия

    16 1 Отговор

    До коментар #25 от "По здраво окачване":

    Дай направо Краз…🤣
  • 27 Бай Киро

    21 3 Отговор
    Най-здравата кола е Мерцедес 190 дизел! Кола за вечни времена, надживяла и създателите си...
  • 28 ганю

    17 0 Отговор
    за Бг е нужно кола мелез между окачване на луноход и татра
  • 29 Имал съм и Октавия и Корола

    10 3 Отговор
    много смислени среден клас коли за нашите условия и далеч по-надеждани от други коли, които съм имал (Волво, Ауди, Рено). Но колегата No. 37 е прав - по-здраво от Мерцедес 190 дизел няма, или поне аз не съм срещал.
  • 30 хахаха смазване на тампони

    14 2 Отговор

    До коментар #10 от "Още един собственик":

    2-3 пъти щото скърцали!Що е
    то?Такова чудо не бях срещал от соца.Риските бангии имаха гресьорки да ги лубрекираш от време на време.Купи си тойота или хонда шкодите са леш.

    Коментиран от #34

  • 31 Еееее

    4 7 Отговор
    От 1970 г съм инструктор и съм имал и карал всякакви "каруци". Тия дето спорите за тях са обида за автомобилостроенето (освен Мерцедеса). Резервната ми кола е също Subaru 1993г. луксозно изпълнение. Ееееее ?!

    Коментиран от #35

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Смешно ли ти е?

    2 2 Отговор

    До коментар #30 от "хахаха смазване на тампони":

    Нека това да и е кусура на колата... да се налага едно смазване на тампоните през 30-40 хил км каране в БГ пък да няма хлабини и амортизация...
    Много знаеш ти за гресьорки, текаламити, Т01, Т02, Сезонно и т.н. обслужвания....
  • 35 Ееее де...

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "Еееее":

    Да не си Васко Бардаров, Стефан Стамболийски или Карло Янев??? :)))
    Ама пак не се връзват нещо годинките...
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 И затова

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Карам бричка":

    Се докараме все там, където не искаме да бъдем.