88 36499

Положението е трагично: Ето какви автомобили купуват и карат българите

  • автомобили-
  • българия-
  • статистика-
  • кат-
  • продажби
Положението е трагично: Ето какви автомобили купуват и карат българите - 1
Снимка: Shutterstock

Въпреки че през четирите месеца от началото на годината се забелязва повишен интерес към новите автомобили и лек спад в продажбите на употребявани коли у нас, българите продължават да карат доста стари превозни средства.

Последните данни са от статистиката за регистрирани коли в КАТ за първите четири месеца от 2022 година, от където става ясно, че в автопарка у нас продължават да преобладават коли, които са на възраст над 20 години.

Според данните на КАТ от началото на годината в България са регистрирани малко над 9 000 нови автомобила и 56 000 употребявани. Справка в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg показва, че най-търсен си остава моделът Volkswagen Golf.

Положението е трагично: Ето какви автомобили купуват и карат българите

Други модели на германския концерн от марките VW, Audi и Skoda също са в челните позиции. По-конкретно става дума за Passat, A4 и Octavia. В челната десетка има и представители на японския автопром - кросоувърите Honda CR-V и Toyota Rav4.

По отношение на това, автомобили с какъв тип гориво предпочита българинът, то напук на световните и европейски тенденции, у нас дизелът продължава да е на мода. По пътищата в България се движат над 1.3 млн. дизелови автомобили, а бензиновите са малко над милион.

Положението е трагично: Ето какви автомобили купуват и карат българите

Интересен факт от статистиката е, че автомобилите задвижвани от пропан-бутан не са толкова много, колкото мислят, че са болшинството българи. Само 30 000 автомобила имат монтирани АГУ-та. Това са регистрираните такива, но дори и на тази база можем да заключим, че колите с АГУ не са преобладаващи.

Що се отнася до електрическите коли, те у нас са едва 4 000. Като цяло почти 50 % от колите на територията на България са на възраст над 20 години, а само 9% са тези, които още нямат навършени пет години. Други 26% се падат на автомобилите на възраст между 15 и 20 години.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 84 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 А кой

    242 34 Отговор
    Ни докара до това дереже. Демократично

    Коментиран от #13, #30, #32

  • 2 BOB

    222 16 Отговор
    БЪЛГАРИТЕ БЕДНИ И ГОЛИ НО НАПЕРЕНИ

    Коментиран от #53

  • 3 Обикновен Беден бЪЛгарин

    98 59 Отговор
    ГоУфО е Велик. VW GOLF 4 е колЪта.
  • 4 Doko

    257 10 Отговор
    30 000 автомобили с газова ??? Къде ? В Люлин???

    Коментиран от #8, #25


  • 5 Отго

    55 18 Отговор
    Нормални дани . Сходно както в цяла европа.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Тома

    132 8 Отговор
    Ние ромите караме само бмв и мерцедес пета ръка
  • 8 САП

    112 5 Отговор

    До коментар #4 от "Doko":

    Пишат "30 000 регистрирани автомобила".

    Колко официално са отписани понеже направиха тъпотията на 10 години(лобиска промяна) задължително да се сменя бутилката и тези хора продължават да карат на АГУ.
    Или почти всички АГУ монтирани преди 2013 не се вписваха.
    За мен 50% от личните автомобили на бензин са АГУ повечето не са официално регистрирани.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Именно

    68 4 Отговор

    До коментар #6 от "Б А Й Х @ Й ‼️":

    Една лека справка. Новото м2 е £500 месечна вноска за три години, в България гледам е над 100000лв. Прай сметка…
  • 11 На бай ой братму

    21 41 Отговор

    До коментар #6 от "Б А Й Х @ Й ‼️":

    Базовия голф е 7 заплати, а най-наточения 20. Проблем?

    Коментиран от #22

  • 12 Майстор

    138 37 Отговор
    То новите за нищо не стават, освен за блъскане. Колкото и пари да имам, пак бих карал надеждна и красива кола произведена до 2000г, която се поддържа и ремонтира с лекота. Тесните специалисти на запад, с 2 леви ръце, е нормално да искат само нови пластмаси, които да карат по 3 години и да ги подменят.

    Коментиран от #39, #52, #80

  • 13 Естествено

    147 47 Отговор

    До коментар #1 от "А кой":

    Комунистите. Всеки нормален човек е виждал истинска капиталистическа страна. Западна Европа. А тук при нас е комунистическия капитализъм създаден от дс агенти. Бизнес създаден от раздадените куфарчета,а те да държат народа беден с ниски заплати. Капитализъм има в Западна Европа, където се мисли абсолютно за всеки един. Ако работиш,вземаш човешка заплата,ако не работиш вземаш държавна помощ,ако си пенсионер вземаш хубава пенсия. Ако няма кой да те гледа, държавата ти осигурява достойни старини....кое от всичко изброено го има в комунистическият капитализъм създаден от дс

    Коментиран от #19, #33

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 15 селтак

    150 9 Отговор
    Мерак се гаси със пари! Ако не може със пари то тогава с много пари! Със 400 евро заплата каква кола да си купа? И една келава Дачия не можеш да купиш!

    Коментиран от #16

  • 16 Ойно надолно

    41 109 Отговор

    До коментар #15 от "селтак":

    А питал ли си се защо изкарваш 400 евра, а не 2000?

    Коментиран от #20, #34

  • 17 Тиква Стайл

    104 11 Отговор
    Да набиеш маса пари за нова кола и да я потрошиш, това гаранция, на нашите пътища-полигони си е тъпотия. Пък и старите коли са по здрави от днешните.
  • 18 Чок

    49 15 Отговор
    Когато човек няма пари е естествено, че ще търси по евтина кола! Електричките са три пъти по скъпи от ДВГ. Ако имам кинти и аз ще си купя Тесла или БМВ i8
  • 19 Ракета Пейтриът

    130 6 Отговор

    До коментар #13 от "Естествено":

    То е и до народопсихология. Румънците чешат яко властта за корупция. При нас е наведената овча глава. Всеки пoдпръдва, пие Пpeзkypuн и мишкува.
    Другата причина за ниските доходи е, че едни българи експлоатират други. На немеца и унгареца му е срамно да дава трохи на хората си, защото те хранят немчета и да унгарчета. А нашенецът е често пъти малодушен пpeдател.
  • 20 Ракета Пейтриът

    117 10 Отговор

    До коментар #16 от "Ойно надолно":

    Ти ми кажи! Чешката касиерка или немският шлосер да не са по-производителни от българските? Мн ясно, че не.
    Та?

    Коментиран от #23

  • 21 710лв

    104 4 Отговор
    Докато Българина брой стотинките за хляб тия 20г коли ще се карат още 20г
  • 22 Б А Й Х @ Й ‼️

    52 8 Отговор

    До коментар #11 от "На бай ой братму":

    Къде е този Гоуф за 7 000 лв - 7 заплати ‼️ Няма проблем ‼️

    Коментиран от #65

  • 23 морски

    81 4 Отговор

    До коментар #20 от "Ракета Пейтриът":

    Прав си , аз работя с италианци в голяма международна пасажерска компания , италианец с по ниска позиция от мeн взима с 1000 евро повече плюс разните му осигуровки!м
  • 24 Дада

    67 2 Отговор
    С такива заплати какви коли да карат ако не НС над 20г ? При СРЗ ог 1000-1200 лв няма как ДС караш нова кола защото 1200 лв не ти стигат само за храна с кво остана за данъци За кола за дом гориво и т н . Нормално е

  • 25 @@@

    16 3 Отговор

    До коментар #4 от "Doko":

    Не бе! Само в 2 микрорайон.
  • 26 Edin ot mnogoto

    45 5 Отговор
    Само 30 000 автомобила имат монтирани АГУ-та--Глупости толкова са вписани в талоните
  • 27 БАЙ ГЕОРГИ

    47 8 Отговор
    това са пластмасови парлами - съвременните западноевропийски коли са маркетингов номер който цели да изземе парите на клиентите като ги превърне във роби на оределен бранд във новите коли има инженерно заложени мини - като разтягане на ангренажната верига след определени километри пробег което довежда до счупване на клапани кобилици и др.

    Коментиран от #28

  • 28 Хитлер

    89 7 Отговор

    До коментар #27 от "БАЙ ГЕОРГИ":

    Новите коли са наблъскани с яко електроника .Колкото повече електроника толкова повече бъгове и повреди. А електро ремонтите са много скъпи.Те какво очакват със заплата 1000 лева да караме коли за по 100 - 200 хиляди ли ? Статията на места е написана с някакво изумление,че се карат предимно стари коли.Ами българина си купува кола според джоба,стари и евтини коли .... значи господата отгоре да си направят сметка какъв ни е стандарта на живот.
  • 29 Нормален

    89 13 Отговор
    Българите купуват и карат 10-12 годишни премиуми, за да се издигнат в очите на слепите със селфита във Фейсбук и Инстаграм и да се фукат на село пред кръчмата където пият наливно Пиринско и ядат кебапчета от 80 стотинки.Много подходяща обстановка да се жалват от гадната държава, която им е виновна, че са дали 25-30000лв за бизнес модел, който богатия германец е карал 500-600 000км(ама Ганьо вярва, че е на 200 000) и сега Ганьо трябва да даде 2500 за верига и още толкова за не се знае какво, за да приведе премиума в състояние да се движи нормално.
    А с тези пари може да купи нещо непретенциозно на 3-4-5 години и да си гледа кефа ама не, не може да е по-долу от комшията.

    Коментиран от #58

  • 30 Българин

    41 41 Отговор

    До коментар #1 от "А кой":

    Вие комунягите ни докарахте до тук.Все пак в другите съветски колонии плюха на Русия и глупавия ѝ комунизъм и сега живеят много по-добре от България.Тук останахте да си разигравате коня и ето на какво положение сме.
  • 31 Нормален

    64 6 Отговор

    До коментар #6 от "Б А Й Х @ Й ‼️":

    Голфа вече е скъпа кола.Той е кола за европейци.За задунаеца Ганьо има Фиат Типо II и Дачия.Обаче Ганьо не можа да се излага така пред комшията.Той трябва да кара Мерцедес и БМВ.
  • 32 Бат Ваню

    17 15 Отговор

    До коментар #1 от "А кой":

    Стига мрънка. Все някой друг ти е виновен. Тези с новите коли кой ги е докарал до тяхното дередже?
  • 33 Нормален!

    29 25 Отговор

    До коментар #13 от "Естествено":

    Перфектен коментар и анализ!
    Няма какво да се добави, освен че убитите ои време на комунизма в България са около 220000 души.
    Пълен геноцид!!!
  • 34 селтак

    100 4 Отговор

    До коментар #16 от "Ойно надолно":

    Да запитвал съм се. Със честен труд във БГ.можеш само да си докараш болести и мизерия! Е не може всички да сме IT специалисти требват и метачи на боклук! Друг е въпроса че има една черна дупка на центъра на София и тя се казва народно събрание там потъват парите на обикновенните хора! Да си нарко дилър,чалга певачка,сводник,убиец е престижно и доходоносно но не и работник!
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Кольо,

    60 4 Отговор
    Коли и жени под път и над път, ама хляба стана два лева...
    Аз съм пенсионер и пътувам с 50% намаление с БДЖ-то.
    А вие в работен ден пишете коментари.....

    Коментиран от #37, #45

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 дедо

    93 3 Отговор
    Ако до скоро 2-3 бона беше добра заплата,сега вече е мизерия и нищо. Така наречената средна класа изчезна яко дим,чао -чао . Всички в блатото дето работят и 1-2 процента много богати. Нямаме вече разлика от Мексико,Боливия и Хондурас!
  • 39 друг майстор

    21 22 Отговор

    До коментар #12 от "Майстор":

    пич, вземи си каруца, ще ти кара вечно, само от време на време ще сменяш конете.

    Коментиран от #44

  • 40 Според мен

    35 3 Отговор
    Най-купуван е фолсфаген "тарале" (галено от таралясника) и задължително дизел.
  • 41 богат беден

    46 15 Отговор
    По-хубава кола от новата няма. Ама Гането си брои железните левчета на бензиностанцията ,и си пее мантрата че неговия 30 годишен премиум е"жисток трепач" дето гори 5 на сто. Мъка ,много мъка има по тези земи...

    Коментиран от #81

  • 42 Джамбазът

    40 3 Отговор
    Аз съм си сложил чип от украинска пералня и карам на вода.
    Новите автомобили могат ли го това?
  • 43 Кракра

    87 10 Отговор
    В България трябва да си луд, за да си купиш нова кола. Ако имаш парите готови - как да е. Но на лизинг, както ги взимат 90% от хората, е пълна щуротия.
    Първо, докато не изплатиш и последната стотинка от лизинга, колата не е твоя, а на лизингодателя. На практика ползваш един ужасно скъп Rent-a-Car.
    Второ, за най-най-най-малкото нещо, миниатюрна драскотина някъде по колата трябва веднага да викаш застраховател и да я оправиш.
    Трето, ако стане беля, удариш колата на тотал щета или ти я гепят, застраховката ще ти покрие само част от загубата, за остатъка пиеш една студена вода.
    Четвърто, всякакви ремонти и обслужване, дори извън гаранцията, ако срокът на лизинга е по-дълъг от гаранцията, трябва да се ходи във фирмения сервиз, където смъкват по 3 кожи и работят потресаващо зле.
    Затова, конкретно за България - 10-годишна талига в добро състояние на 1/7 от цената на нова кола, поддържаш я при доверен майстор, обслужваш я редовно, не се циганиш за части и консумативи и пей, сърце.
  • 44 Майстор

    43 2 Отговор

    До коментар #39 от "друг майстор":

    Мога да те впрегна теб, ако искаш, вероятно и ти за друго не ставаш. Иначе колите от края на 90-те не се различават чак толкова от днешните по важните параметри. Имат мощност, имат достатъчно системи и екстри -> ABS, Traction cotrol, въздушни възглавници, подгрев, ксенон и лупи, мултимедия, парктроници и т.н. 20 годишен премиум набъкан с екстри е много по-добре от 90% от базовите навеси на колела, които се продават, а нямат дори и плафони на сенниците.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Мечо

    14 14 Отговор
    Ас карам опел и сам много доволен
  • 47 Сачма Сапан

    35 3 Отговор
    В тази мафиотска държава ще карам само 20-годишни таралясници, само в белите държави си заслужава да караш нови коли.
  • 48 Петър

    35 11 Отговор
    По-добре стара читава кола отколкото нов б.клук,бъкан с електроника ,който може да те остави на пътя.
  • 49 Тира

    26 11 Отговор
    Най-счупената кола на света е Голфа. Ако искаш да си вечно в сервиза вземи си Голф.
  • 50 aнтифен

    45 1 Отговор
    И аз искам нова кола,...ОБАЧЕ, социалният ми статус не ми позволява,...защо да се ядосвам, че на вторият месец са ми гепили катализатора,... защо да се ядосвам, че на едно хлапе му дали 10 лв за сладолед и пирон на ми надраска новата кола,...защо с месеци да чакам застр.компания да плати и КАТ да се произнесе , че пиян шофьор
    е помачкал пракираната ми нова кола,... и още много ЗАЩО
    ЗА ТОВА хората карат стари коли, не че не искат нови
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Komapak

    14 6 Отговор

    До коментар #12 от "Майстор":

    Имам проблемче. Взеха ми 12000 евро за ягуар 1988г 😜 Дадох още хиляда да я стегна, но като цяло съм кзключително доволен от покупката си. Е..... Харчи като змей, но за осмак си е нещо нормално.
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 ДиД

    15 9 Отговор
    Трагично е….но не защото автомобилите са на години, а защото са издухани и замърсяването на въздуха е много, много високо. Да, нормално е като се съпоставят възможностите срещу желанието да се придвижваш свободно. За всички шофьори - знаете ли, че най-голямата концентрация на изгорели газове е на височина 1.20 - 1.40мтр - на видочината на 10-12г деца. Нашите деца! Може да е нелицеприятна информация, но е факт. В резултат - абонираме децата си за клиенти на здравната система и фармацевтиката. Въпрос на избор ….

    Коментиран от #82

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Джуджу

    20 8 Отговор
    Само 1.9 TDI и тесни ПKП-та.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Аз карам

    19 8 Отговор

    До коментар #29 от "Нормален":

    Ссари премиум и поддръжката не е чак толкова зле, обаче като се кача от 10 годишното ми Ауди в служебния Логан ми иде да си направя сепуко, та не знам за какъв кеф говориш
  • 59 Опааа селяни

    23 4 Отговор
    Мечтата на всеки дружбенски и селски тарикати е бмв 5 на 15 години страаашна бангия, само дето не могат да ги поддържат както трябва....
  • 60 Селяните

    11 5 Отговор
    Мечтата на всеки дружбенски и селски тарикати е бмв 5 на 15 години страаашна бангия, само дето не могат да ги поддържат както трябва....
  • 61 Пираня

    26 1 Отговор
    Има едно неписано правило на запад " Караш кола чиято стойност не надвишава годишната ти заплата". Та в този ред на мисли, какви автомобили се очаква да кара българина????

    Коментиран от #91

  • 62 Москвич

    16 13 Отговор
    Москвич 408 е колата, която трябва да си карал, за да почувстваш всяка друга кола, като космически кораб. Да ѝ е честито на ватенките завръщането на Москвич.

    Коментиран от #77

  • 63 Анонимен

    14 7 Отговор
    Автомобилът не е задължителна придобивка.

    Коментиран от #68

  • 64 6587

    16 1 Отговор
    Колко дупки има да се запълват, кола по-нова от 10г няма да успея да си взема никога. Обичам си родната страна и няма да се махна макар че всички управници я съсипват доста успешно с всеки изминал ден без значение от кои са.
  • 65 ачо

    5 2 Отговор

    До коментар #22 от "Б А Й Х @ Й ‼️":

    и през тези седем месеца ще ходиш с джобна метличка да си чистиш паежината на цваитера от глад
  • 66 11112222333

    7 1 Отговор
    Ако колите на газ са 30000, затворете половината газстанции
  • 67 Само във Варна сме 30 000 автомобила

    11 3 Отговор
    с АГУ
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 123

    2 1 Отговор
    Ето коментар който да не се трие - КОМЕНТАР
  • 70 234

    1 1 Отговор
    Коментар
  • 71 333

    1 1 Отговор
    Още един коментар
  • 72 1029

    2 1 Отговор
    Ей нямат край тези коментари.
  • 73 хехе

    3 0 Отговор
    Виж какви пр ости коментари пиша и остават, па умния изтриха
  • 74 ДРИПЧО

    16 4 Отговор
    КОЛАТА отдавна вече не е лукс, а средство за предвижване...щом кола 15-20 годишна за 2-3 хил.лева,ти върши работа,.. защо трябва да даваш 50-60 хлв и нагоре за по-нова кола...и тя ще ти върши същата работа
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Кольо

    14 1 Отговор
    Споко , скоро ще броите колко хиляди са над 30 годишни. Продавайте още лъскави пластмаси и двигатели еднодневки . Когато можем на всеки пет години да излезеш от автосалона с нов автомобил ,след като си върнал стария ,пак ще говорим. Масово трябва да е така за да имаме сравнително нови автомобили. За сега остават лъскавите трета -пета ръка лимузини карани без никакви такси и налози във вид на лепенки и хартийки от бъртчедите. Те и документи нямат и са все безработни ,ама с лимузини. Щото от тях вземат на ръка.
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Всъщност

    13 2 Отговор
    Комплексарщина. Купуват коли за по 30хил евро на по над 100хил километра но да е Мерцедес,БМВ, Ауди....колко трябва да ни е акъла че да не си вземеш нова кола за тези пари
  • 79 Сесесере

    7 0 Отговор
    БКП ни докара до Мизерията и няма измъкване все по богати и все по бедни превърнаха ни в страна от третия свят......
  • 80 георги

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "Майстор":

    Типично ганьовско изказване....
  • 81 Каралийчев

    1 3 Отговор

    До коментар #41 от "богат беден":

    Извинявай ,но има по-хубава - СЛужебната ,особено ако е на държавата . Т.е. от общите около 65 % данъци върху бедняците без тези за къщичката и колата. На всеки изработен законно лев ти ги няма 64 стотинки заедно с ДДС-то . Как да стане работата особено за масовите минимални заплати. Плосък данък и малкото с примерно чисти 8000 лв и масово с 710 лв. минус тези 64 % за да оцелеят за да могат да ходят на работа. Управници вдигащи си с неизменен % върху " Средната заплата " ???

    Коментиран от #92

  • 82 Стоян

    2 1 Отговор

    До коментар #54 от "ДиД":

    А Вие знаете ли колко замръсява автомобил с поставено законно газово устройство именно защото имаме деца за отглеждане ? А знаете ли колко е отстъпката в данъците за тази допълнителна екологична инвестиция в устройство и средства вземани от държавни органи ? Ще помогна малко - Първото е близко до нулата , а второто си е чиста "Нула " даже и в "минус " в полза на властимащите към всеки един момент и разните зелени грантови организации. Кога те ще се поборят малко за отстъпки на хора които инвестират реално в екология ? Та нали вече са милионери тарторите ? Не се ли наядоха ? Пуста алчност.
  • 83 Българин

    3 1 Отговор
    Българина най скоро време ще кара ефтина и нова кола москал ще струва само 2000лв кола за бедни
  • 84 Info jkjh

    3 1 Отговор
    Голфа си е голф особено ако е TDI. Добър и сполучлив дизел до помпа дюза.
  • 85 Джоко

    3 0 Отговор
    Наближа момента когато ще наблюдаваме изтегляне и от българския пазар на големите автомобилни концерни. Тук сме като във военно положение от трийсетина години.
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Българка

    5 2 Отговор
    Аууу какво невероятно заключение.Какво да карат българите друго?Да си купят онова недоразумение наречено Дачия ли?Че то няма дори уред за показване температурата на двигателя, а ти светва лампа като прегрее, а да не говорим, че новите им уникални двигатели с работен обем 0.9 които са взети сигурно от китайска косачка.Копувам си кола, а тя с мотоциклетен мотор.Европейските производители трябва да произвеждат и бюджетни модели за такива като нас, а ако това не им е изгодно, просто да ни оставят да си караме техните автомобили от които се отърват без да имат строги претенции към нас за еко норми.Ако ама възможност всеки би отишъл за нов автомобил.

    Коментиран от #96

  • 88 Bati

    0 1 Отговор
    Гроздето кисело щот на високо,на всеки играта е различна и си я играе по собствени правила,нищо никога няма да се промени тъй си е тръгнало от 681ва
  • 89 Bati

    0 3 Отговор
    Гроздето кисело щот на високо,на всеки играта е различна и си я играе по собствени правила,нищо никога няма да се промени тъй си е тръгнало от 681ва...ДАС АУТО
  • 90 Име

    0 0 Отговор
    И кое му е трагичното ?
  • 91 Кракра

    5 4 Отговор

    До коментар #61 от "Пираня":

    При соца - заплата 200 лева, москвич 6000 лева.
    30 заплати - 2 години и половина, и то за потресаващ съветски боклук.
    Разкажете ми пак колко хубаво беше при соца и колко бяхме богати.

    Коментиран от #97

  • 92 Кракра

    1 3 Отговор

    До коментар #81 от "Каралийчев":

    Стига писахте безумия. Идете в Германия, Франция, Италия, Испания, Англия да видите колко е ДОД и колко са здравните и пенсионни осигуровки.
  • 93 Golf

    1 1 Отговор
    Любимата ми кола.
  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Пламен

    5 0 Отговор
    Смешни пенсии и заплати най ниските в цяла Европа..Това е...
  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Пираня

    3 1 Отговор

    До коментар #91 от "Кракра":

    Ти през демокрацията колко нови коли си купи? Между другото примерът ми не е за соца!!!

    Коментиран от #99

  • 98 иво

    3 0 Отговор
    Живем във времена когато -Никой не знае утре какво ще стане ; епидемия,безработица ,инфлация, недостиг на хранителни продукти, суша, емиграция ( когато милиони от Африка -голямото перенаселение на народите- ) военен kонфликт като начало Източна Европа- започна с Украйна следваaщите могат да бъдат включeни Беларуся , Полша,Латвия,Естония,Литва, Молдавия ,Румъния нищо чудно да включат и България ( Никой няма да пита народа няколко предателj ще решат съдбата ни). Тези "умници" говорят за нови коли?
  • 99 Кракра

    0 0 Отговор

    До коментар #97 от "Пираня":

    А ти при соца колко коли на старо си купи? Щото тогава никой не продаваше, колата беше ценност като апартамента или вилата. 10-годишна лада струваше повече от чисто нова - защото я взимаш веднага, а не след 15-годишно чакане.