24 40822

Най-безпроблемният 10-годишен кросоувър

  • автомобилът на старо-
  • honda-
  • pilot

Този просторен и мощен модел не е евтин, но не създава проблеми на собствениците

Най-безпроблемният 10-годишен кросоувър - 1

Когато купуват кола на вторичния пазар, автомобилистите се опитват да изберат най-надеждния модел, който, въпреки 10-годишната си възраст, например, няма да създава проблеми. Експертът на "За рулем" Сергей Зиновиев ни подсказва за един много интересен вариант. Това е голям, просторен и добре оборудван кросоувър с мощен, но икономичен двигател, който може да изключи половината цилиндъри при по-млко натоварване.

Ако търсите кросоувър на възраст 9-10 години с пробег от не повече от 200 хиляди километра, тогава обърнете внимание по-отблизо на рестайлинг версията на второто поколение Honda Pilot. Тази кола ще струва около 30 000 лв. Тя не се продава у нас, като нова, но на вторичния пазар изпадат екземпляри, които определено заслужават внимание.

За тези пари ще получите почти 5-метров триредов кросоувър (4 875 мм) с просвет от 200 мм и 510-литров багажник. Сред "екстрите", които са във всяка конфигурация, са круиз контрол, безключов достъп, камера за задно виждане и много други. Но най-важното е, че Pilot е оборудван с много надежден 3.5-литров шестцилиндров V-образен двигател, чиято мощност е 249 к.с.

Най-безпроблемният 10-годишен кросоувър

Ако предишният собственик не е позволил маслен глад на двигателя, тогава дори при пробег от 200 хиляди километра не се очакват проблеми с него. В противен случай лопатките на разпределителния вал и биелните лагери могат да бъдат износени. В случай на повишен разход на масло, единствено ще трябва да почистите клапаните и да смените "гумичките" им.

Сдвоен с двигателя е петстепенен автоматик. Това е трансмисия, която се адаптира към стила на шофиране на новия собственик. Но най-важното е, че е невероятно надеждна. Подобно на двигателя, кутията изкарва безпроблеми 300 хиляди километра. Преди този пробег болшинството от собствениците на Pilot сменят само консумативи. По-старите версии от модела също са препоръчителни, а какви екземпляри от най-безпроблемния кросоувър се продават у нас, вижте ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 39 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Върви с бензиностанция

    27 13 Отговор
    На ремарке

    Коментиран от #2

  • 2 Когато бедният Ганчо

    32 13 Отговор

    До коментар #1 от "Върви с бензиностанция":

    Не може да си позволи хубави неща, ги оплюва.

    Коментиран от #18

  • 3 име

    27 30 Отговор
    грозна е и скъпа за 10 год. хонда

    Коментиран от #7

  • 4 4856

    49 2 Отговор
    Неактуална информация! Този модел Хонда е за северно американския пазар, без Мексико!

    Коментиран от #14


  • 5 железна е

    16 20 Отговор
    Honda CR-V си вземете, ама не тоя двигател, дето гори 30 на 100, а нещо по-скромно, например дизелче 120-140 коня.

    Коментиран от #20, #21

  • 6 Иван

    23 4 Отговор
    Много хубав автомобил за големи семейства. Трябва да се внимава със автоматика, иначе е типичен за Хонда практичен и здрав, без излишни глезотии.
  • 7 haha

    43 6 Отговор

    До коментар #3 от "име":

    Викаш друго си е немски премиум на 10 години? Там не само цената, ами и поддръжката си е скъпа, но пък анцузите за шофирането им са евтини. 😅😅
  • 8 jap

    32 0 Отговор
    Модела наистина е здрав и надежден но е проектиран за страна в която бензина струва центове за галон и дори най-тесните улици са достатъчно широки.

    Коментиран от #13

  • 9 дада

    10 10 Отговор
    Чакайте сега нали сме против руснаците, пък тяхно мнение взимаме.
  • 10 Гост

    11 2 Отговор
    Този ще ти изяде ушите...ламя....

    Коментиран от #12

  • 11 Тъжни времена

    22 5 Отговор
    Тия модерни думички...Крос-СУВ..дрън-дрън...ми то такива проходими коли за нашите пътища си ги имаше още през соца. В кви ниви съм вкарвал Жигулито...не е истина и що картофи и грозде със щайгите от 2 лозя съм прекарал и то през разорани блокове с овощни градини...А сега 4х4 БМВ и на един язовир легна по тумбак. Ровъра го теглихме с един трактор...абе големи камиони, горят като ламя и кат се окопаят и голем праз-крос....просвета 160-170...на малките СУв-чета...185 със 17 цола гуми. Абе всеки да си купува квото иска, ама на мен една RAV 4 от строто матриал ми е даже много. И Дъстъра става...ама пак със старото ДВГ.. .щот сега да сложиш 3-дупков алюминиев турбомотор на СУВ си е извращение и подигравка с клиентелата!
  • 12 Аре стига сте дрънкали глупости

    9 2 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Колата си е топ неубиваема при нормално каране лапа 13 на 100 за такъв тежък и голям камион си е направо супер.Същия двигател го слягат и на Ледженд на газ лапа 15 на 100.
  • 13 Такава страна вече няма

    3 7 Отговор

    До коментар #8 от "jap":

    И те така
  • 14 Перник

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "4856":

    Така е колега, поредната безсмислица, важното е да вземе хонорара

  • 15 7584

    8 1 Отговор
    Повечето SUV-ове са направени за да имат малко предимство при заснежени пътища и при някои модели - малко черен път за пикник в сухо време, не за офроуд. А пък ако човек има три - четири деца и трябва да тегли каравана или лодка, няма да му свърши работа нещо с 2л. двигател. Трябва си тегло на теглещото МПС и мощност. Така, че тези возила си имат и конкретна необходимост, а дали не се купуват и от хора без такава е друг въпрос.
  • 16 не багодаря

    8 14 Отговор
    Тоя ръждив боклук не багодаря
  • 17 Japan ръжда

    5 11 Отговор
    Пфффффф РЪЖДА
  • 18 да научим стойноста на парите

    7 5 Отговор

    До коментар #2 от "Когато бедният Ганчо":

    Единственото хубаво в тоя грозилен сув му е цената 18 бона за 16 г кенеф и с тоя разход и цените в момента караш и не пееш а ревеш....
  • 19 4587

    14 2 Отговор
    Защо немските коли не ръждясват? Защото са постоянно на закрито в сервиза :)

    Коментиран от #22

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Дизела

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "железна е":

    е кално куче!
  • 22 ОТ ОПИТ ДЪРТ

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "4587":

    имам хонда пикап с 3,5 бензинов мотор и VW таурег 3,6 /той е поръчка на пружини/ закупени са през година в САЩ 2008 и 2009 втората лично от мен,хондата ръждяса и ми скъса нервите от разни ремонтчета през тези 13 години и не мога да се отърва, на дойчовеца съм сменявал два пъри обслужващ реммък за 160000км. ,свещи ,гуми,накладки и масла и свети като нов а и една бубина и е по проходим при зимни услови/ хондата е 4х4 и блокажи и боксува/имам наблюдения и в/у други немци и японци СЮВ за сравнения щото съм имал възможноси и мнението ми за,, скапаните дойчовци ,че са по добри в автомобило строенето а япончетата в бойните изкуства и ориза