5 4626

Не пренебрегвайте антикорозионната защита на автомобила

  • съвети-
  • ръжда-
  • антикорозионно покритие
Не пренебрегвайте антикорозионната защита на автомобила - 1

На мнозина е известно, че кишата и солта по родните пътища през зимата превръщат тънкия слой боя на съвременна кола в прах за няколко години, а след това желязото започва да гние. Каросерийните ремонти са скъпи и сложни, а качествените, при които се използват солидни и заслужаващи парите състави, са още по-скъпи. Така че е много по-лесно да се третира цялата кола със защитни съединения, отколкото по-късно да се възстановява фабричният ѝ външен вид.

Днес пазарът изобилства от разнообразна "химия", която може да запази не само вътрешните, но и външните елементи на колата, създавайки надеждна защита от ръжда за години напред. Има скъпи, има евтини препарати. Има такива, които се продават в желязна кутия за нанасяне с четка, но има и готови спрейове. Всъщност не форм-факторът е важен, съставът.А той в повечето случаи е сходен.

Не пренебрегвайте антикорозионната защита на автомобила

Всички такива продукти предполагат коктейл от консервационни вещества в течна форма, които се нанасят по един или друг начин върху дъното и праговете на автомобила. Но трябва да знаете, че реалният експлоатационен живот и на най-качествените такива продукти е не повече от пет години. Разликата при различните препарати е във времето за изсъхване и течливостта им, защото е важно съставът да остане върху металните части на каросерията, а не да изтече на земята.

Важен момент, за който много хора забравят, е предварителната подготовка. Преди да нанесете какъвто и да е продукт, повърхността трябва да се измие. И колкото по-добре е направено това, толкова по-дълго ще продължи действието. Повечето специалисти са на мнение, че един тънък слой спрей по дъното на колата, няма да даде ефект. Просто ще бъдат похарчени едни пари. Професионалистите са на мнение, че за висококачествена обработка на един автомобил от среден клас са необходими 5-6 флакона, които след щателно измиване се нанасят в дебел слой върху метала.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 9 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ром от лом

    12 4 Отговор
    Какви бои,какви спрейове за 20годишни кошняци изгнили.
  • 2 Севикар - Варна

    14 2 Отговор
    Ние от Германия вземаме такива с изгнили мостове ама лъскави от автморгите и ги продаваме тука. Още бой не сме яли ама винаги се оглеждаме ....
  • 3 Като гост

    2 3 Отговор
    Повече от 20 години не знаех какво е проблем с корозия защото карах коли от Италия. Защо ми трябваше Германка да ме пребие човек. Шарнир сменям заедно с шенкел сега заради ръжди. Накладки съм спирачни апарати. Гърнета леш. Под всяко уплътнение и лайсничка се жълтее. Кола от Швейцария и Германия никога вече!
  • 4 Да се върнем на думата

    2 4 Отговор
    Пикапът на Тесла е от неръждаема стомана и даже не е боядисан.

    Шаситата на другите им модели започнаха да ги отливат от алуминий, който също няма как да ръждяса.

    Тоест имат добри идеи и ако повишат малко качеството, ще държат цени дори на вторичния пазар с годините.
  • 5 Грешка

    3 2 Отговор
    Алуминият корозира т.е. "ръждясва" също !
  • 6 Анти-корозионна защита

    2 0 Отговор
    Само Анти-корозионна защита е спасението - най-добре е нанесена в завода - а после и допълнителна както е описано