Китайските автомобилни производители бавно, но сигурно започват да превземат западните пазари. Great Wall също се подготвя за дебюта си в Западна Европа, въпреки че формално корпорацията присъства на Стария континент с продажби у нас и в Италия.
GWM обаче се стреми да се премести още по-на запад и вече обедини усилията си с дилърската мрежа на Emil Frey, която има над 700 точки за продажба, разпространени в континентална Европа. Същата тази дилърска мрежа се очаква да поеме у нас и продажбите на Renault, Dacia и Nissan.
GWM ще стартира в Германия, където марките Ora и Wey ще се продават от четвъртото тримесечие на 2022 г. Досега са обявени два модела: електрическият хечбек Ora Cat 1 (който ще бъде известен като Funky Cat на някои пазари) и хибридният SUV Wey Coffee 01 (Wey Mocha в Китай).
Засега плановете за други страни не са разкрити, но вече е известно, че GWM може да дебютира в Обединеното кралство и Франция, има слухове за началото на продажби и в Скандинавия. Ако вземем предвид опита на други китайски марки, можем да предположим, че електрическите автомобили Ora със сигурност трябва да се появят и в Норвегия.
За GWM е изключително важно да започне работа с вече съществуваща дилърска мрежа, тъй като това ще позволи на китайската корпорация да получи достъп до всички дилърски центрове на Emil Frey наведнъж, без да се налага да формира собствена мрежа. Освен предстоящото навлизане на пазара у нас с Renault, Dacia и Nissan, дилърската мрежа Emil Frey, продава Toyota , Hyundai и Mitsubishi в Европа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Край
12:10 15.08.2022
2 Гост
14:27 15.08.2022
3 Абв
15:03 15.08.2022
4 6789
Китай превзема пазара, кой пазар. Те нямат продажби в Европа, не могат да покрият краш тестовете. Та колко коли са продали превземачите на пазари и покорителите на Европа???? 🤣🤣🤣
16:35 15.08.2022