25 Август, 2022 10:02 2 815 6

Вижте шестте най-скъпи автомобила, продадени на Monterey Car Week

  • monterey car week-
  • класически автомобли
Вижте шестте най-скъпи автомобила, продадени на Monterey Car Week - 1

В Монтерей, Калифорния, годишната седмица на автомобилите приключи и Hagerty състави списък с шестте най-скъпи коли, които успяха да се продадат като част от това събитие. Рейтингът се оглавява от Ferrari 410 Sport Spider от 1955 г., за който заплатиха 22 милиона долара.

Вижте шестте най-скъпи автомобила, продадени на Monterey Car Week

Последна от тази "шестица" е отново кола с марката Ferrari. Става дума за модела 275 GTB / C Coupe от 1966 г. на стойност 7 595 000 долара. Произведените такива машини са общо 12. Това е деветата поред.

Вижте шестте най-скъпи автомобила, продадени на Monterey Car Week

Като уточнение ще споменем, че Hagerty е включил в списъка само колите, закупени на публичен търг. Частните сделки остават в тайна - и едва ли някога ще разберем за тях. Следва Ferrari 500 TRC Spider от 1957 г. Състезателният роудстър, който участва в 24-те часа на Льо Ман, се продаде за $7,815,000.

Вижте шестте най-скъпи автомобила, продадени на Monterey Car Week

Луксозният Hispano-Suiza H6C Tulipwood Torpedo от 1927 г. с оригиналната махагонова каросерия беше оценен на 9 245 000 долара, а Mercedes-Benz 540K Sindelfingen Roadster от 1937 г., собственост на краля на Афганистан Мохамед Захир Шах, беше оценен на 9 905 000 долара.

Вижте шестте най-скъпи автомобила, продадени на Monterey Car Week

Bugatti Type 57SC Atalante Coupe от 1937 г. се нареди на второ място в класацията на най-скъпите автомобили на търга в Монтерей. Това е най-доброто оцеляло копие на модела (общо са произведени 17 бройки), така че купувачът плати за него 10 345 000 долара.

Вижте шестте най-скъпи автомобила, продадени на Monterey Car Week

И накрая, Ferrari 410 Sport Spider от 1955 г. струва на новия си собственик 22 005 000 долара. На фона на Ferrari 250 GTO от 1962 г. , за което бяха поискани 48,4 милиона долара, това наистина не е много.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Токмак

    8 0 Отговор
    Едно не разбирам, защо в момента почти не се правят такива красиви коли? Ако не могат да създадат нови дизайни, да ползват поне старите. Електричките им дават още повече свобода да развихрят въображението си, а те правят едни и същи банални форми.

    Коментиран от #2, #3, #4, #5

  • 2 Про100 100

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Токмак":

    Не съм съгласен за електричките. Според мен върви конкурс кой ще направи най-грозната...
  • 3 Про100 100

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Токмак":

    Стила арт деко отдавна се е изчерпал. Новите коли са по- "ръбести" , но със значително по-добра аеродинамика. Не че одобрявам стила на ламборгини, но явно на клиентите им харесва. Най голямата заигравка с ъгловати форми е при японците. Притежавам много стар ягуар, който въплащава старите традиции и форми. Само не ме питайта как се поддържа😆😆😆
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Асд

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Токмак":

    Просто на мода е липсата на индивидуалност или безличие с други думи.
    Дизайнът на телефоните е аналогичен с този на колите.

    Коментиран от #6

  • 6 Про100 100

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Асд":

    Телефон и дизайн са две несъвместими неща.