Стюарт Роули, главен директор по трансформация и качество в компанията Ford, напуска работа след 32 години стаж в компанията. Той ще бъде заменен от Джим Баумбик, който сега е вицепрезидент по операциите за разработване на продукти и програмите за двигателите с вътрешно горене, съобщиха официално от компанията.
„Качеството е наш приоритет номер 1 като компания, а Джим Баумбик е правилният лидер за осигуряване на по-високо качество и надеждност от световна класа в автомобилите Ford“, каза главният изпълнителен директор Джим Фарли в официално изявление.
Фарли се оплаква от качеството, гаранционните претенции, сервизните акции и проблемите с пускането на нови превозни средства още от назначаването му за главен изпълнителен директор преди две години. сега обаче той налага нови лица с идеята качеството на автомобилите Ford да се подобри.
На годишното събрание на акционерите на компанията през май Фарли заяви, че проблемите с качеството засягат финансовите резултати на Ford, а също така причиняват болка на клиентите.
„За две години постигнахме лек напредък по отношение на качеството, което е видно и от проучванията, и от увеличаването на производството ни“, каза Фарли на срещата. „Въпреки това, ние изобщо не сме доволни от нашето качествено представяне, включително и от нашите сервизни акции и усилия за удовлетворение на клиентите.”
Той каза още, че отстраняването на проблемите ще изисква нови таланти, които компанията има, както и промяна на културата и по-добри процеси за инженеринг, производство и управление на цялата верига. „Ниското качество на автомобилите Ford е много разочароващо за нашите клиенти и затова ние правим всичко възможно, за да им предоставим правилните политики, за да ги подкрепим, когато имат проблем, и бъдете сигурни, че този мениджърски екип е напълно отдаден на идеята да превърне компанията в еталон“.
В изявлението на Ford се отбелязва, че Джош Халибъртън, който беше нает през януари от компанията за проучвания и анализ на данни JD Power за изпълнителен директор по качеството, ще докладва лично на Баумбик. Този ход ще интегрира работата по подобряване на качеството в дизайна, инженеринга, производството и веригата за доставки.
Роули ще се пенсионира на 1 декември след повече от три десетилетия в автомобилния производител, където заемаше множество позиции, включително главен оперативен директор за Северна Америка и президент на Ford Europe. Промяната е сред няколкото управленски хода, които компанията обяви в сряда.
Джой Фалотико, президент на луксозната марка Lincoln, също ще бъде принудително пенсиониран след 33 години работа в компанията. Тя ще бъде заменена от Даян Крейг, сега президент на International Markets Group. Стивън Армстронг, вицепрезидент за трансформацията на Индия и Южна Америка, също ще се пенсионира след 35 години работа във Ford.
Тези ходове идват във време на дълбока промяна, която Фарли ръководи във Ford, включително разделянето на компанията на две дивизии - електрически превозни средства и агрегати с вътрешно горене. През август компанията освободи 3000 "бели якички", за да намали разходите и да помогне за дългия преход от превозни средства с вътрешно горене към такива, задвижвани от батерии.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Форда е номер едно!
18:43 03.11.2022
2 Амиии,не съм сигурен
18:45 03.11.2022
3 ГРАД КОЗЛОДУЙ
18:50 03.11.2022
4 Дааа
Занаех су, че досега са били калпави и имат нужди от мнооооого подобрения.
18:53 03.11.2022
5 Най хубавия форд
18:55 03.11.2022
6 Тойота
Коментиран от #10
18:56 03.11.2022
7 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Found
On
Road
Dead ........
което ще рече....
намерен на пътя ум.рял ❗
19:02 03.11.2022
8 Гошо тъпооооото
19:11 03.11.2022
9 Автомонтьор със златни ръце
Коментиран от #11, #13
19:24 03.11.2022
10 Здрава е
До коментар #6 от "Тойота":
Но на дизайн е страшно дърво! Еле пък шлепа авенсис от 2002 до 2007!20:24 03.11.2022
11 Зрител
До коментар #9 от "Автомонтьор със златни ръце":
Аз пък съм чувал, че Форд и коза не боледуват, направо умират.Коментиран от #14, #25
20:47 03.11.2022
12 Димитър
22:28 03.11.2022
13 До автомонтьора
До коментар #9 от "Автомонтьор със златни ръце":
Явно аз съм късметлия. Моят работи вече 15 зимни сезона. А и тези изтъркани, постоянно повтаряни и лишени от смисъл изказвания вече стават досадни.00:28 04.11.2022
14 До зрителя
До коментар #11 от "Зрител":
Преди да пишеш не е лошо да провериш дали е така. Това, че си чул не е достатъчно.00:29 04.11.2022
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Производител
08:11 04.11.2022
17 Препатил
Коментиран от #18
09:19 04.11.2022
18 антрашпиц
До коментар #17 от "Препатил":
Имаш много зраве..Само ФВ 2.0 ТДИ 140 кс 8 клапана братче. Неразрушим!Коментиран от #19
09:29 04.11.2022
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 антрашпиц
До коментар #19 от "Препатил":
Тез филми де си ги гледал незная.Колата ми е Туран със 8 клапана,не със 16 и е вече 170 кс.Върви си доста прилично за семеен автомобил...10:15 04.11.2022
21 антрашпиц
До коментар #19 от "Препатил":
Само погледни във мобилето какви цени държат ФВ със този мотор.Повтарям,осем клапановия двулитров дизел ...не този дет пука глави със смотаните дюзи...10:18 04.11.2022
22 Тито13
Коментиран от #24
14:40 13.12.2022
23 ДА ВИ ОСВЕТЛЯ
13:36 23.01.2023
24 До Тито 13
До коментар #22 от "Тито13":
Тито,ти не разбираш от коли. Трябвало е да си купиш не Мондео,а Форд Куга.13:37 23.01.2023
25 Зрител,не си наясно
До коментар #11 от "Зрител":
Явно не знаеш че ФИАТ са по-зле даже и от Форд.13:39 23.01.2023