Ford създава нова бизнес структура в Европа и се отказва от сегментите с нисък марж, за да се съсредоточи върху изцяло електрическите автомобили. Така повече у нас и в Европа няма да се продават евтини Ford-ове.
За целта европейското подразделение на марката ще съкрати повече от 1000 работни места в Германия, тъй като пренасочва бизнеса си в региона към продажба само на електрически автомобили.
Автомобилният производител планира да намали работната сила в своята европейска централа и фабрика в Кьолн, Германия, с четирицифрено число, твърди изданието Automotive News Europe Automobilwoche .
Съкращенията ще засегнат всички отрасли на производството - сглобяването, производството на двигатели и трансмисии, а също и в разработката, администрацията и продажбата, твърди Reuters.
Компанията създава нова бизнес структура за европейските си операции и поради тази причина Ford се оттегля от сегментите с нисък марж, като малки автомобили и компактни модели, в опит да направи своя европейски бизнес устойчиво печеливш.
Автомобилният производител похарчи 2 милиарда долара, за да преустрои завода си в Кьолн за изграждането на два електрически автомобила, базирани на MEB платформата на Volkswagen Group.
Заради това Ford прекрати производството на дългогодишния си субкомпактен хечбек Fiesta. Компанията ще се откаже и от компактния автомобил Focus през 2025 година, след като вече прекрати производството му в завода си в Саарлуис, Германия.
Пътническата гама на Ford в Европа ще стане изцяло електрическа до 2030 година, като се очаква и две трети от продажбите на търговски ванове да бъде изцяло електрическа или plug-in хибриди до същата дата.
Ford отказа да коментира тази информация, но от компанията заявиха, че трансформацията към електрически превозни средства изисква "значителна промяна" в начина, по който произвежда автомобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 и сега и после
Коментиран от #5
11:46 23.01.2023
2 ЕС фен
Коментиран от #17
11:46 23.01.2023
3 Факт
11:48 23.01.2023
4 Те и евтини да са
11:50 23.01.2023
5 хъхъ
До коментар #1 от "и сега и после":
Форд е любимата марка на британците. Там има най-много фордове по улиците. Не знам защо.11:50 23.01.2023
6 Факт
11:51 23.01.2023
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Found
On
Road
Dead
което ще рече...
Коментиран от #12
11:59 23.01.2023
9 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Само за фирмите, за над средната класа или рент-а-кар ‼️
12:02 23.01.2023
10 Не е точно така
До този момент предлагането беше далеч под търсенето. Сега те се изравняват и спадовете на цените ще преобразуват маржовете на печалба от електромобилите в по-високо търсене.
Ще се получи порочен кръг, тъй като търсенето на електромобили намалява търсенето на ДВГ и ДВГ губи икономия от мащаба.
Загубата на икономия от мащаба на ДВГ ще означава, че цените на превозните средства на изкопаеми горива ще се повишат, тъй като производителите на стари модели залагат на по-високи маржове, за да компенсират по-ниския обем, докато преминават към електромобили.
Цените на електромобилите ще продължат да падат 📉, докато цените на ДВГ ще се покачват 📈
12:08 23.01.2023
11 Гост
13:07 23.01.2023
12 Айде у лево..
До коментар #8 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
То бива да си толкова прост, ама ти вече прекаляваш.. Под всяка статия чета от тъп, по-тъп твой коментар..15:42 23.01.2023
13 Анонимен
17:39 23.01.2023
14 Тонката
Коментиран от #18
20:15 23.01.2023
15 Не ми пука
20:35 23.01.2023
16 Варненец
21:45 23.01.2023
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Съдията Дред
12:11 27.01.2023