7 Ноември, 2022 15:25, обновена 7 Ноември, 2022 19:57 64 914 42

Тествахме новите китайски коли у нас (ЧАСT II)

  • dong feng-
  • dongfeng-
  • китайски автомобили-
  • електромобил

Dongfeng E3

Тествахме новите китайски коли у нас (ЧАСT II) - 1

ЧАСТ I

След като ви разказахме за купеобразния кросоувър IX5 в първа част, преминаваме и към втората част на нашия тест – електрическият E3. Моделът е поставен в най-продавания сегмент в момента, а именно този на компактните кросоувъри. Дизайнът на колата е подобен на този на другите модели на марката в предната част, като тук отново откриваме LED фарове и голяма радиаторна решетка, чиято роля е спорна. За разлика от повечето производители, тук китайците са заложили на традиционна визия, която по нищо не издава, че под капака на този автомобил работи електромотор, а не конвенционален бензинов или дизелов двигател.

Dongfeng E3

Тествахме новите китайски коли у нас (ЧАСT II)

Въпреки, че двата модела са сходни на външен вид, не можем да кажем същото за интериора, където единственото общо е волана. Тук отново има два дисплея, като единият е пред водача и играе ролята на дигитален километраж, а в средната част на таблото е разположен дисплеят на инфотейнмънт системата, която е идентична с тази при IX5. Климатроникът тук се контролира от отделен модул над централната конзола с класически „врътки“. За разлика от IX5, където имаме класически скоростен лост, тук той е кръгъл и се прибира, подобно на тeзи при Jaguar и Land Rover.

Тествахме новите китайски коли у нас (ЧАСT II)

С дължина от 4.39 метра, ширина от 1.85 метра и височина от 1.65 метра, размерите на E3 са подобни на тези при IX5, като тук таванът е с по-стандартна форма, което допринася за повече пространство за пътниците. За съжаление, седалките отново са тесни, но са с 6-степенно електрическо управление за шофьора и 4-степенно електрическо регулиране за пасажера.

Тествахме новите китайски коли у нас (ЧАСT II)

Задвижването се осигурява от синхронен електромотор с постоянни магнити, разположен в предната част с мощност от 163 конски сили и 300 нютон метра въртящ момент. Той се захранва от батерия, разположена в задната част, която е с капацитет от 54кВч. Тя е достатъчна за пробег от около 300 километра според WLTP стандарта и около 400 километра според китайския стандарт за измерване. При подходяща станция, батерията може да бъде презаредена в рамките на 30 минути при капацитет от 20 до 80%, докато стандартно зареждане отнема 8 часа.

Определено колата се усеща по-тежка на пътя, но въпреки това запазва специфичното си меко окачване. Превключвателят на "скорости" е лишен от режим B, който да позволява така нареченото каране с "един педал", но при отпускане на газта се забелязва рекупериране на енергия и съответно забавяне на автомобила. Това се отчита и в лявата страна на километража, който показва колко енергия хабите или съответно спестявате. Подобно на своите електрически "събратя", максималната мощност пристига още от старта, което дава по-агресивно усещане за колата, което бързо приключва.

Тествахме новите китайски коли у нас (ЧАСT II)

Дилърите в България отново са се погрижили за бързи доставки и са се заредили с автомобили на склад. И при този модел цветът също е единственият избор, като получавате идентични на IX5 екстри с допълнителни 360-градусови камери. Цената за този модел е 79 900 лева.

Тествахме новите китайски коли у нас (ЧАСT II)


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 40 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ПОЛИТ КУРЕКТ

    43 23 Отговор
    НЕ СТЕ СЕ КАЧВАЛИ НА ЗАЗ ДА ВИДИТЕ КАКВО Е ИСТИНСКА КОЛА
  • 2 332

    33 3 Отговор
    На равно е ясно.В дупките как се държи

    Коментиран от #3

  • 3 кво питаш

    22 15 Отговор

    До коментар #2 от "332":

    като нямаш пари да си я купиш
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 кръц,кръц

    58 37 Отговор
    Западните автопроизводители си вкараха голям автогол с излизането си от Русия. На тяхно място отидоха китайците. Както с всичко останало очертава се и колите които ще се карат по света да са китайски

    Коментиран от #7, #24

  • 7 Поживьом, увидим

    83 13 Отговор

    До коментар #6 от "кръц,кръц":

    Наистина китайците ще продължат да произвеждат все по-качествени неща, но да видим дали ние ще имаме възможност да си ги позволим. Най-малкото политиците ще се намесят и ще ги обложат с непосилни мита и такси за да защитят европейската промишленост.

    Тоест ако не могат да направят европейските стоки евтини ще направят така, че китайските да са скъпи.

    Коментиран от #12, #23, #31

  • 8 уточнение

    17 10 Отговор
    Снимките отвътре са на мерцедес. 😀
  • 9 Ко? Не!

    51 24 Отговор
    Брутални, неизброими кражби на интелектуална собственост виждам тука.

    Коментиран от #38

  • 10 4ххх

    47 12 Отговор
    После ще разправят, че китайските се трошели. Ми като погледнеш, че копират VW, как няма да се трошат.
  • 11 Тея да не са болни ?

    45 17 Отговор
    80 хилки ????????? За тея пари веднага една S-класа 2016 вземам
  • 12 Госあ

    29 23 Отговор

    До коментар #7 от "Поживьом, увидим":

    Точно така. Непосилни мита или направо ембарго за китайски стоки. Като ваксините например. Аз лично щях да се ваксинирам с китайска ваксина, защото е безопасна. Но ще издържат ли евроатлантиците ако и Китай ги резнЕ ?

    Коментиран от #22

  • 13 начо

    30 2 Отговор
    Какви са стоките на пазара китайски и колите ще са
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 2254

    45 1 Отговор
    Много добри са и двете коли. Ако ги пуднат съответно за 30000 и 40000 лева, ще избият конкуренцията. Но в евро, на цената на аналогични модели от доказани производители, нямат никакъв шанс.
  • 16 Турбо

    41 1 Отговор
    Китайски коли на европейски цени.Ще се продават , колкото се продаваха Great Wall на Гришата Ганчев.
  • 17 Гост

    24 1 Отговор
    Аве дайте ни китайки да тестваме. На достъпни цени са поне.:)))))

    Коментиран от #18

  • 18 Грета Тунберг

    22 6 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Китайките са много плитки,стават само за малки норвежки пИ6ки.

    Коментиран от #19, #20

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Гост

    20 1 Отговор

    До коментар #18 от "Грета Тунберг":

    Аве има едни китайки от китайския до блока знаеш как се пл щ т. Сите ги тествахме:))). Задълбочихме ги:)))).
  • 21 Иво

    28 10 Отговор
    Това не са коли а франкенщайн от пет шест модела. Външен вид на BMW японски скорости от вътре е AUDI немски мотор и накрая някаква екзотична китайска марка. Който е луд да дава 80 бона за това менте.
  • 22 666

    24 1 Отговор

    До коментар #12 от "Госあ":

    Абе направо се пресели в Китай. Там ще се ваксинираш всеки месец и то без пари.

    Коментиран от #25

  • 23 Иванушка🇺🇲

    14 12 Отговор

    До коментар #7 от "Поживьом, увидим":

    Естествено че трябват високи мита за да предпазим пазара от китайските ментета, които дори са опасни за живота.
  • 24 Иванушка🇺🇲

    20 18 Отговор

    До коментар #6 от "кръц,кръц":

    По света в скоро време няма да се карат китайски коли. А в Русия няма да имат пари да си купят и индийска рикша.
  • 25 Армуртлиев

    11 2 Отговор

    До коментар #22 от "666":

    И па ще е у локдауни и масовки тестове. Бухаахаа. И китайските вакси кат пфайзърките. Боцаш без край и не пазят от нищо.
  • 26 гост

    30 2 Отговор
    На тази таратайка цената ѝ в AliBaba е 13 000$ и има 3 звезди рейтинг... Пък вие пълнете гушите на БГ Вносителя
  • 27 Сериозно

    5 4 Отговор
    крадене от Мазда е имало по отношение на интериорния дизайн
  • 28 Рино фенъ

    11 0 Отговор
    Видехте ли че китайците като дойдат до Юръп и изобщо ни са по ефтини

    Коментиран от #30

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 ЗаМисли

    12 5 Отговор

    До коментар #28 от "Рино фенъ":

    Замисли се защо, защото ЕС е казал, че трябва скъп офис, скъп компютър, скъп телефон, скъп петрол, скъпа секретарка ... и накрая да продава евтина китайска стока ... ами за да излезе формулата, трябва всичко скъпо да калкулира и да каже крайната цена. Проблема е в нас, хората които си мислим, че живеем правилно като не произвеждаме нищо, но давме акъл как да живеят китайци, индийци и всякакви други на другия край на света, при все факта, че всички са по-стари култури от нашата.

    Коментиран от #35

  • 31 лкйухъгт

    13 4 Отговор

    До коментар #7 от "Поживьом, увидим":

    Записвай си:

    Европейската промишленост УМРЯ, НЕ СЪЩЕСТВУВА, ГЪТНА СЕ, РИТНА КАМБАНАТА и т.н...
    Съвсем ОФИЦИАЛНА информация е това, че Вагени-те закриват заводите у европа и отиват в Китай (закупени са вече терените за завод), БМВ и Мерцедес за момента обсъждат дали да инвестират заедно в огромен общ завод или да играят отделно- ако играят отделно ще им е около 30% по-скъпо всичко и сега, и занапред...
    Има и няколко фармацевтични гиганта дето от европа ще се местят в Китай, едни други ще се местят в Индия...
    Иначе казано от европа изтичат СТОТИЦИ МИЛИАРДИ € капитали (може и трилион да доближат) и не бягат някакви маловажни фирми от сфера "услуги", а бягат ОСНОВОПОЛАГАЩИ фирми от индустрията- точно тези които фактически движат и общо взето създават онуй нещо "икономиката на държавата".
    Простите сметки казват, че ако утре БМВ рязко изчезне от европа като производител това също толкова рязко ще доведе до 300 000 безработни в Швабия и над 2,5млн. безработни до 6 месеца в цяла европа- найс, а?

    Коментиран от #41

  • 32 ДАСКАЛ ГЕНЧО

    8 9 Отговор
    Аман от разбирачи.
    Сега китайските коли били брички, а вие не карате ли 10г западни брички.
    Качете се в един китайски Хавал, покарайте 1000км и след това говорете.
    Вградените активни и пасивни системи за контрол на автомобила са в пъти повече от останалите автомобили.
    Няма да мине много време и ще наводнят пазара китайците с техни автомобили.
    по добре нов китаец отколкото стор европейски таралясник.
    Аз карам китаец взет на промоция.

    Коментиран от #36, #37, #39, #42

  • 33 Хъм...,така ли...?!

    8 4 Отговор
    ,,...които обаче идват малки за хора с ръст от над 1.90 метра..."
    А колко пъти ще влезат хора в тази кола с ръст над ...1,90 метра...?!
  • 34 някойситам

    7 1 Отговор
    обем на багажника? спринт 0-100 ? разход на гориво? Какъв е този тест драйв?!
  • 35 някойситам

    5 1 Отговор

    До коментар #30 от "ЗаМисли":

    Проблемът, е че аз не искам да плащам за кожа "Наппа" в китайска кола. Да бяха направили по-добра шумоизолация и 4х4, това 60 000 за нов автомобил с 4х4 е ОК... но 60 000 за китайска кола с предно и "Наппа" - глупост.
  • 36 Пешо

    3 3 Отговор

    До коментар #32 от "ДАСКАЛ ГЕНЧО":

    А аз карам "американец" с много коне и без нито едно китайско винтче.
  • 37 Иво

    5 6 Отговор

    До коментар #32 от "ДАСКАЛ ГЕНЧО":

    Този нов "китаец" е по скъп от нов истински марков автомобил. Китайската пропаганда е като руската въздух под налягане. Ментетата нямат шанс във високо технологичния свят.
  • 38 И по-р

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Ко? Не!":

    И по-точно?
  • 39 Хахахахха

    3 0 Отговор

    До коментар #32 от "ДАСКАЛ ГЕНЧО":

    Щяло да наводнят хахахаха това го слушам от 10 г.
  • 40 ганю

    1 0 Отговор
    за дупките си купи луноход,лада нива или татра
    тоз електрокар не става
  • 41 Първобитния

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "лкйухъгт":

    Само по спокойно , не се напъвай толкова .
  • 42 Фунакоши

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "ДАСКАЛ ГЕНЧО":

    Това наводняване ще причини големи щети на купувачите.