В Германия беше публикувана нова класация на най-надеждните и най-ненадеждните автомобили - TUV Report-2023. За най-ненадеждните вече ви информирахме, а сега е ред на тези, които се характеризират с най-голяма надеждност.
Автомобилите са разделени на няколко зъврастови групи. Класацията се основава на данните от техническия преглед на няколко милиона автомобила, които експертите на организацията за технически надзор (TUV) правят през 2022 г.
2-3 годишни
В категорията на колите на възраст 2-3 години първо място заема Mercedes-Benz B-Klasseс 2% дефекти. На второ място е кросоувърът Mercedes-Benz GLC с процент на дефектност от 2.3%, а третата позиция е за VW Golf Sportsvan (2%). Средно нивото на дефектите при автомобилите в тази възрастова категория е 5.3%.
4-5 годишни
В категорията на колите на възраст 4-5 години първо място заема Porsche 911. Тази кола е с показател на дефектност от 2.7% . На второ място е Mercedes-Benz C-Klasse (4=1%), а на трето - Audi Q2 (4.5%).
6-7 годишни
В тази възрастова категория първо място заема отново Porsche 911. Той има процент на дефектиране 3.5. На второ място е Suzuki Vitara (7.2%), а на трето VW Golf Sportsvan (7.3%).
8-9 годишни
В тази възрастова категория първо място за пореден път се заема от вездесъщото Porsche 911. То има процент на дефектност 4.6%. На второ място е Audi TT (9.4%), а на трето Mercedes SLK (10.3%).
10-11 годишни
В категорията на колите на възраст 10-11 години първото място се държи също от Porsche 911. При него процентът на дефекти е едва 6.6%. На второ място е Audi TT (11.6%), а на трето Mercedes SLK (12.2%).
Трябва да се отбележи, че според TUV Report-2023 приблизително всяка пета кола в Германия в момента е в лошо състояние. Делът на автомобилите с "дребни дефекти" спрямо миналата година нараства от 1.6% на 10.7%. Предложения за всички тези коли, можете да откриете в най-големия сайт за автомобили в България - mobile.bg
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хаха
Коментиран от #6
10:56 22.11.2022
2 СЗО
11:02 22.11.2022
3 5577
11:02 22.11.2022
4 Смех
11:04 22.11.2022
5 Така е
11:58 22.11.2022
6 ТИРбушон
До коментар #1 от "хаха":
Според ADAC за 2018 г, когато бях в Германия най-много използвалите репатрак са Порше и Мерцедес. Кой както иска да я разбира тази статистика. И аз съм на мнение че немците са единствено добри в рекламата, вече.... Бих добавил и за съжаление. Всичко което си купих оттам като инструменти и машини е произведено преди 1990г. И е старото немско качество, а не новите боклучета.15:11 22.11.2022
7 бай Даньо
Коментиран от #8, #9, #11
18:08 22.11.2022
8 Еее друго
До коментар #7 от "бай Даньо":
си е Кия/Хюндай…а пък Тойота/Хонда/Мазда или Мицубиши да не говорим!!! Връх в автомобилостроенето!!!13:37 23.11.2022
9 иуътр
До коментар #7 от "бай Даньо":
Забележи дребните неща:Преобладават Порше 911, Ауди ТТ, Голф Спорт-нещо си, Мерцедес SLK... По една "случайност" все коли продавани в малки количества и рядко с голям пробег...
Тези класации на база "Х-годишни коли" са безполезни- ЕГН-то влияе на ръждата, но повредите и проблемите се влияят от пробега... Порше-то и след 10 години ще е на по-малко от 70 000км. докато всяка друга масова кола за 10г. ще е поне на 300 000км.- дребна разлика... Преди години като карах коли 2-ра ръка си ги внасях сам от Германия и НЯМАШЕ кола която да е правила под 40 000км. на година- дали 400 000км. за 10 години е същото като 70-80 000км. на Порше-то за тея 10 години?
22:35 23.11.2022
10 Джуган
07:23 24.11.2022
11 Буха ха
До коментар #7 от "бай Даньо":
Селски, ти колко 911-ки си сменил, та имаш такова категорично мнение?07:27 24.11.2022
12 Бай Онзи
23:49 30.11.2022