12 982 11

TUV: Вижте кои са най-надеждните автомобили на възраст от 2 до 11 години

  • tuv-
  • употребявани автомобили-
  • надеждност
TUV: Вижте кои са най-надеждните автомобили на възраст от 2 до 11 години - 1

В Германия беше публикувана нова класация на най-надеждните и най-ненадеждните автомобили - TUV Report-2023. За най-ненадеждните вече ви информирахме, а сега е ред на тези, които се характеризират с най-голяма надеждност.

Автомобилите са разделени на няколко зъврастови групи. Класацията се основава на данните от техническия преглед на няколко милиона автомобила, които експертите на организацията за технически надзор (TUV) правят през 2022 г.

2-3 годишни

В категорията на колите на възраст 2-3 години първо място заема Mercedes-Benz B-Klasseс 2% дефекти. На второ място е кросоувърът Mercedes-Benz GLC с процент на дефектност от 2.3%, а третата позиция е за VW Golf Sportsvan (2%). Средно нивото на дефектите при автомобилите в тази възрастова категория е 5.3%.

4-5 годишни

В категорията на колите на възраст 4-5 години първо място заема Porsche 911. Тази кола е с показател на дефектност от 2.7% . На второ място е Mercedes-Benz C-Klasse (4=1%), а на трето - Audi Q2 (4.5%).

6-7 годишни

В тази възрастова категория първо място заема отново Porsche 911. Той има процент на дефектиране 3.5. На второ място е Suzuki Vitara (7.2%), а на трето VW Golf Sportsvan (7.3%).

8-9 годишни

В тази възрастова категория първо място за пореден път се заема от вездесъщото Porsche 911. То има процент на дефектност 4.6%. На второ място е Audi TT (9.4%), а на трето Mercedes SLK (10.3%).

10-11 годишни

В категорията на колите на възраст 10-11 години първото място се държи също от Porsche 911. При него процентът на дефекти е едва 6.6%. На второ място е Audi TT (11.6%), а на трето Mercedes SLK (12.2%).

Трябва да се отбележи, че според TUV Report-2023 приблизително всяка пета кола в Германия в момента е в лошо състояние. Делът на автомобилите с "дребни дефекти" спрямо миналата година нараства от 1.6% на 10.7%. Предложения за всички тези коли, можете да откриете в най-големия сайт за автомобили в България - mobile.bg


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 10 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хаха

    36 9 Отговор
    Немските лъжи нямат край.

    Коментиран от #6

  • 2 СЗО

    22 6 Отговор
    В заглавието е трябвало да уточнят че става дума за НЕМСКИ автомобили.
  • 3 5577

    14 1 Отговор
    Ние ги караме след тази възраст на колите.
  • 4 Смех

    11 13 Отговор
    Не е ясно кой набеди кошниците на Троше за спортни коли
  • 5 Така е

    10 5 Отговор
    Те и германците имат опит в пропагандата преди 70 години.Лошото е, че тук стана ежедневие да се публикуват хвалебствени материали за качествено и надеждно немско автомобилостроене.Пропагандата няма да промени отношението към скъпите и некачествени уж премиуми.Германците са голяма сила в техниката, но упорито напоследък все залагат на бити карти.
  • 6 ТИРбушон

    15 3 Отговор

    До коментар #1 от "хаха":

    Според ADAC за 2018 г, когато бях в Германия най-много използвалите репатрак са Порше и Мерцедес. Кой както иска да я разбира тази статистика. И аз съм на мнение че немците са единствено добри в рекламата, вече.... Бих добавил и за съжаление. Всичко което си купих оттам като инструменти и машини е произведено преди 1990г. И е старото немско качество, а не новите боклучета.
  • 7 бай Даньо

    11 5 Отговор
    Майко, по голяма глупост не бях чел!? Нищо надеждно няма в никои модел на Порше, Ауди и Мерцедес ... надежден Фолксваген Голф е добър виц. И дизелите чисти нали!?

    Коментиран от #8, #9, #11

  • 8 Еее друго

    2 4 Отговор

    До коментар #7 от "бай Даньо":

    си е Кия/Хюндай…а пък Тойота/Хонда/Мазда или Мицубиши да не говорим!!! Връх в автомобилостроенето!!!
  • 9 иуътр

    0 2 Отговор

    До коментар #7 от "бай Даньо":

    Забележи дребните неща:

    Преобладават Порше 911, Ауди ТТ, Голф Спорт-нещо си, Мерцедес SLK... По една "случайност" все коли продавани в малки количества и рядко с голям пробег...

    Тези класации на база "Х-годишни коли" са безполезни- ЕГН-то влияе на ръждата, но повредите и проблемите се влияят от пробега... Порше-то и след 10 години ще е на по-малко от 70 000км. докато всяка друга масова кола за 10г. ще е поне на 300 000км.- дребна разлика... Преди години като карах коли 2-ра ръка си ги внасях сам от Германия и НЯМАШЕ кола която да е правила под 40 000км. на година- дали 400 000км. за 10 години е същото като 70-80 000км. на Порше-то за тея 10 години?
  • 10 Джуган

    3 0 Отговор
    Порше 911 просто не е Ауди с емблема Порше, както са масовите им продукти. Будят смях коментаторите които дори не са сядали в 911, но имат мнение относно надеждността му, да не говорим че обслужването на 911 е по-евтино от това на куп "премиум автомобили.
  • 11 Буха ха

    1 2 Отговор

    До коментар #7 от "бай Даньо":

    Селски, ти колко 911-ки си сменил, та имаш такова категорично мнение?