16 592 18

Германски автомобили оглавиха рейтинг за най-ненадеждни кросоувъри

  • германски автомобили-
  • кросоувъри-
  • suv-
  • рейтинг-
  • надеждност
Германски автомобили оглавиха рейтинг за най-ненадеждни кросоувъри - 1

Експертите на портала TopSpeed ​​​​съставиха рейтинг на кросоувъри и SUV-та, които не отговарят на очакванията на собствениците си и се оказват най-проблемните през последните години.

В списъка от 10 модела има както азиатски, така и американски автомобили, но абсолютните антилидери са автомобили от Германия. Това са Volkswagen Taos и Tiguan, както и Mercedes-Benz GLC, които събраха минималните точки.

Десетото място заема Hyundai Tuscon от 2016 г. с шест точки от 100. Собствениците му се оплакват от проблеми с двигателя, трансмисията и електрониката. Nissan Pathfinder 2013 и Jeep Cherokee 2014 (по пет точки) с подобни дефекти са разположени на девето и осмо място.

Buick Encore 2014 печели същите пет точки с различни повреди на двигателя, повреда на охладителната система и проблемна електроника. След него се нарежда KIA Sorento със същия резултат – става дума обаче само за хибридната версия на кросоувъра.

Четири точки получи Ford Mustang Mach-E, който дори стана единствената електрическа кола, премахната от неотдавнашния списък с препоръки на Consumer Reports. Повредена електроника, течове на масло, преждевременно износване на ремъци – това са само част от недостатъците на „акумулаторната" кола с емблематичното име Mustang.

Челните позиции в антирейтинга отидоха при автомобили от моделната 2022 година. Четвърто място зае Volvo XC60 (четири точки от 100). В допълнение към проблемите, свързани със сложната съвременна електроника, потребителите се оплакват и от неравномерна работа на двигателя.

Челната тройка се отваря от Mercedes-Benz GLC (четири точки) с повреди в окачването и трансмисията. Volkswagen Tiguan заема второ място (три точки): тук проблемни са електрониката, трансмисията, двигателят и охладителната система.

Друг Volkswagen - Taos - се оказа най-ненадеждният модел, който спечели само една точка от 100. Собствениците му се сблъскват с проблеми от различно естество, засягащи двигателя, електрониката, включително системата за сигурност, трансмисията и горивната система.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 42 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 🙊🙊🙊

    66 9 Отговор
    Германските автомобили са като германския футбол!

    Коментиран от #3, #7

  • 2 Турбо газар

    18 18 Отговор
    Ами за Лада Нива нищо не сте написали. Или е много надеждна или има нула точки за да не влиза в класацията.
  • 3 Железна джанта

    31 20 Отговор

    До коментар #1 от "🙊🙊🙊":

    Абе като гледам над 80% от колите в БГ са немски. Или не са като футбола им или вие сте мазохисти.

    Коментиран от #5

  • 4 Геша

    34 11 Отговор
    Какъвто футбола такива и колите на джендърлюбителите и разпространителите.

  • 5 🙊🙊🙊

    45 3 Отговор

    До коментар #3 от "Железна джанта":

    Гледаш в БГ немски коли основно от 80-те, 90-те..., когато и немския футбол беше велик!
  • 6 Който

    30 6 Отговор
    Няма немски автомобил е късметлия!
  • 7 дойчин

    13 23 Отговор

    До коментар #1 от "🙊🙊🙊":

    ЛИСИЦАТА КАЗАЛА: ГРОЗДЕТО Е КИСЕЛО ПОНЕЖЕ НЕ МОЖЕ ДА ГО ДОСТИГНЕ АКО КАРАШ НЕМСКИ АВТОМОБИЛИ НА ПО 40-50 ЛАЗАРНИКА ТАКА ЩЕ ПИШЕШ НО ДОРИ И ТОВА С ГОДИНИТЕ ИМ НЕ Е ТОЧЕН КРИТЕРИЙ НА ТИЯ ГОДИНИ ИМА АУДИТА БЕНЗИН 1,8 И 1.9Д. БЕЗ РЪЖДИ И САМО МИНАВАТ ПОКРАЙ СЕРВИЗИТЕ БЪЛГАРИНА Е ПРАКТИК И ЗАТОВА 80% СЕ ВОЗЯТ НА ДОЙЧОВЦИ..... СЕГА ВСИЧКИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ ПО СВЕТО ПРОИЗВЕЖДАТ ДРЪГЕЛИ НО НЯКОИ ПО МАЛКО....
  • 8 Дфен

    10 3 Отговор
    Атакаа няма френскии
  • 9 Крум

    25 10 Отговор
    Глупости винаги най надеждни са Японските..
  • 10 Ужас

    34 6 Отговор
    ВАГовете се крепят на добър маркетинк, вкл. антиреклама спрямо други производители и държавни поръчки. Иначе са си едни доста посредствени превозни средства, отгоре на всичкото и доста чупливи.
  • 11 Георги Костадинов

    15 12 Отговор
    Един малко по сериозен коментар - интересно ми е как Фолксваген се представя зле в тази класация и какви са критериите? Не съм им фен, но не мога да не се учудя на подобно класиране, autobuild който са една от 2 те най-сериозни авто медии в Германия и правят дългосрочни тестове на автомобили и след това ги разглобяват напълно, дадоха на Тигуан 6- и то не след 100 000км а след 200 000, една от 3 те коли досега избрани за двоен пробег. Дадените резултати според мен са от САЩ и не съм сигурен за критериите на оценяване, преди 4 месеца се возох в такси фолксваген Тигуан в Германия на летището във Франкфурт на 480хил. Км и шофьора, каза само суперлативи за автомобила.

    Аз лично имам Хонда и Бмв и съм голям фен на японските автомобили защото са здрави, но не мога да си изкривя душата и да кажа, че crv е по добро от Тигуан...

    Коментиран от #13

  • 12 Перник

    8 6 Отговор
    Затуй 20 годишен TDI и туйто
  • 13 един от стадото

    11 3 Отговор

    До коментар #11 от "Георги Костадинов":

    кой ти каза, че е по добро. Важното е да не е по лошо. И една кола винаги можеш да я накараш да върви, но на каква цена само той таксиджията си знае. Немски таксиметър с японска кола няма да видиш. Егото им е по голямо и от тях. Не само, че дава повече пари за ремонти, но и колегите му ще го игнорират. Трябва да бяга в Минск, там такситата са Хонди и не им дреме на оная работа и на чуждо мнение

    Коментиран от #14

  • 14 Еуропеец

    9 6 Отговор

    До коментар #13 от "един от стадото":

    Дрън, дрън та пляс. Таксиджиите им си купуват нови автомобили, но им правят инспекция на всеки 20 000км. Смяна на масла, филтри, ремъци, ролки и всичко необходимо както е по книга, обслужване от сервиза. Но Ганя няма как да разбера като ходи при селския майстор само когато му се строши талигата и сам си сменя маслото. Няма как да ме разбереш, не живееш в Европа а в Абсурдистан.

  • 15 карача

    17 2 Отговор
    Що не четете статията внимателно? - това са мнения на собственици ,които са изсипали по един чувал пари и са очаквали за тия пари да има адекватно покритие.Много е верно написаното ,щото и тук става същото.Питайте собствениците на нови немски коли пък и не само немски да ви кажат как виждат нещата.
  • 16 Том Бюндхен

    16 0 Отговор
    "Повредена електроника, течове на масло, преждевременно износване на ремъци – това са само част от недостатъците на „акумулаторната" кола с емблематичното име Mustang." Някой може ли да ми обясни като на лаик от къде му тече маслото и какви агрегати му задвижват ремъците на електрическия Мустанг?
  • 17 Реалист

    10 4 Отговор
    Смешна, жалка и много непрофесионална статия. Не си заслужава коментара...на авторчето пикатата едва ли ще порасне!
  • 18 кукууе

    3 2 Отговор
    Ми то като в немските заводи работят предимно мигранти кво качество искате.