1 959 4

Какви ще станат BMW-тата до 2029 година?

  • bmw-
  • бъдеще-
  • neue klasse

Постепенно ще започнат да се изграждат на платформата Neue Klasse

Какви ще станат BMW-тата до 2029 година? - 1

С обновяването на своите модели BMW ще предлага повече от тях в изцяло електрически версии с надпис „i“. За целта производителят ще разчита от 2025 година на платформата Neue Klasse. Ето и какви ще са бъдещите модели на BMW до 2029 година. В момента BMW подготвя нова модулна платформа, оптимизирана за 100% електрически автомобили. Германският производител кръсти тази архитектура Neue Klasse, подобно на семейството седани, с които напълно обнови каталога си през 60-те години на миналия век.

BMW официално обяви, че SUV и седан ще открият техническата база Neue Klasse през 2025 г. Вече знаем и моделите, които ще последват и които ще се отличават с вътрешнозаводски индекс „Nxx“. Тази платформа ще включва ново поколение литиево-йонни батерии с цилиндрични клетки (+30% автономност), салон без екрани, но оборудван с информация, проектирана в разширена реалност на предното стъкло, технология, позволяваща промяна на цвета на автомобила по желание и дори усъвършенствана автоматизация на шофирането, разработена с Qualcomm.

Какви ще станат BMW-тата до 2029 година?

Платформата Neue Klasse първоначално ще се използва за Серии 1, 2, 3 и 4 до 2028 г. Успоредно с това X5, X6, X7 и XM SUV, както и техните електрически варианти, ще бъдат подновени и оборудвани с електрически двигатели. Едва от 2029 г. моделите от най-висок клас ще приемат Neue Klasse. Тогава седмата серия ще се предлага само в електрическа версия. В този краен срок BMW трябва също да пусне своята нова батерия, разработена съвместно с American Factorial и с която ще оборудва първия прототип през 2025 г.

Следващото BMW iX3 ще постави началото на платформата Neue Klasse през 2025 г. Представянето му се очаква в края на годината и началото на производството му в началото на 2026 г. Следващият термичен X3 , от друга страна, ще остане верен на архитектурата CLAR и ще влезе в производство през лятото на 2024 г.

Електрическите BMW-та през 2025 и 2026 г.

Началото ще бъде поставено с iX3 (NA5), като това ще се случи през август 2025 година с производство в Унгария. След X3 и X1, останалите SUV-та на марката също ще станат електрически. BMW ще премине към втория нов модел през 2026 г., по-специално с представянето на i3, който ще предшества бъдещата серия 3 (начало на производство през 2027 г.). Този седан може да напомня по дизайн на скорошната концепция i Vision Dee . Очакват се и две електрически SUV-та, включително iX5, който обаче няма да използва Neue Klasse.

Какви ще станат BMW-тата до 2029 година?

i3 Sedan и Touring (NA0/NA1): ноември 2026 г.
iX4 (NA7): ноември 2026 г.
iX5 (G65): декември 2026 г.

Електрическите BMW-та през 2027 г

BMW ще поднови най-компактните си модели с електрически през 2027 г. с пристигането на ново поколение i1 и iX1 . Подобно на iX5, iX7 те ще бъдат разработени на многоенергийна техническа основа.

Какви ще станат BMW-тата до 2029 година?

iX1 (NB5): юли 2027 г.
iX7 (G67): август 2027 г.
i1 (NB0): ноември 2027 г.

Електрическите BMW-та през 2028 г.

Новото BMW i2 се очаква през 2028 г. Следващият XM ще бъде електрически под името iXM, но няма да използва Neue Klasse като iX6.

Какви ще станат BMW-тата до 2029 година?

iX6 (G66): април 2028 г.
i2 (NB8): юли 2028 г.
i4 (NA2/NA3): юли 2028 г.
iXM (G79): декември 2028 г.

Електрическите BMW-та през 2029 г.

Преди да приключи десетилетието, BMW ще поднови своя флагман с пускането на втора i7. Именно от тази дата платформата Neue Klasse ще се използва от моделите от висок клас.

Какви ще станат BMW-тата до 2029 година?

i7 (ND0): юли 2029 г.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Смех 😆🤡🤣

    15 2 Отговор
    Е как какви грозни
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 мани мани

    16 1 Отговор
    с нищо не впечатляват новите коли вече ... гъчkaни с електроника, пластмасата не ми е проблем толкоз, но механичната трансмисия ме нерви, а почнаха масово да са такива ... ел. ръчна? пф! бeги! ... но тва ме устройва де, така поне не ме е яд, че не мога да си ги позволя :) то стана модерно да се карат позапазени коли от 80-90те ... повече ги заглеждат хората - интересно им е, хеле на подрастващите ... старите коли имат душа, стил ... в тези новите нищо няма! ... там в тях има само много пари :)
  • 4 Жалко и тъжно

    2 0 Отговор
    Подкрепям коментар 3

    Новите модели (без значение от марката) изглеждат абсолютно еднакво и безлично. Бездушни са, защото го няма онова усещане, което придават така наречените "по-стари" автомобили. При тях имаш пълен контрол над колата, усещаш я. Тук всичко е електроника и радостта от шофирането както е мотото на BMW я няма, защото реално ти не можеш да я управляваш самостоятелно. Не се усеща по същия начин, по който се усеща кола от така нареченото вече "предно поколение". Тези коли са за хора, които предпочитат да не мислят и обичат някой друг вместо тях да взема решенията , защото така е по-лесно. Тоест можем да кажем , че тук голяма роля играе психологическият тип на днешния човек, който става все по-зависим от технологиите, което на свой ред считам за минус, не мога да го приема за нещо положително.