Според информация на изданието Car&Driver от 33 модела, предлагани на европейския пазар и в САЩ, почти половината ще бъдат изпратени в пенсия. Става дума за 14 коли, сред които популярните у нас GLC Coupe, GLE Coupe, CLS, CLE, както и признатият за неликвиден спортен автомобил AMG GT.
Моделите ще започнат да изчезват от продуктовата линия на марката от следващата година.
Първият ще бъде Mercedes-Benz CLS, след това небезизвестният AMG GT ще потъне в забрава, а малко по-късно ще ги последва и комбито на C-класата. Същата съдба очаква и универсалната версия в семейството на E-класа. Всичко това се прави с цел оптизация на разходите и преминаване към електрически превозни средства.
Ще припомним, че Mercedes не е първата марка, която решава да „оптимизира“ разходите си чрез намаляване на гамата. Според скорошна информация на Financial Times, стана ясно, че Volkswagen ще откаже да произвежда автомобили в бюджетния и средния ценови сегмент. От VW искат да увеличат маржовете, като произвеждат по-печеливши продукти. По-специално от марките Audi и Porsche .
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Тлрпрхая
11:16 07.02.2023
2 Мммммм
Коментиран от #14
11:18 07.02.2023
3 Ти да видиш!
Е как няма да я гонят, като продава на по-високи цени от mercedes, но въпреки това ще ги задмине по продажби вероятно още тази година, а в най-лошия случай догодина.
Само че правят огромна грешка като се отказват от евтините си модели, защото тесла се е запътила точно натам - към електромобили на по-ниски цени, където могат да се очакват огромни обемни продажби. И не намалява разходите, като затваря заводи и спира производство на половината си модели, а отваря нови заводи и се възползва от икономиите от мащаба и новите производствени технологии, които въвежда.
Както е тръгнало, скоро освен по печалби, брой продажби, бързина и ефективност, ще започне да изпреварва останалите и по брой предлагани модели.
Коментиран от #11
11:21 07.02.2023
4 СЗО
11:37 07.02.2023
5 Реалист
Коментиран от #6
11:41 07.02.2023
6 Друга е причината
До коментар #5 от "Реалист":
Ще оставят бюджетните автомобили и електромобили да ги произвеждат китайците, защото на тях не им се занимавало с производство на автомобили с малък марж на печалбата.Но страшно грешат ако си мислят че китайците ще се задоволят само с бюджетните автомобили и няма да им вземат пазарния дял и на луксозните.
11:55 07.02.2023
7 като произвеждаш боклуци
12:00 07.02.2023
8 Батановци
12:47 07.02.2023
9 Селянин
12:50 07.02.2023
10 небрежнев
12:51 07.02.2023
11 Данни
До коментар #3 от "Ти да видиш!":
Абе ти си напълно лудХахахахахахахаах
Тесла сигурно са продали 3-4% от седаните а има рейсове бусове камиони влакове нали за електрички говорим
Коментиран от #12, #13
18:38 07.02.2023
12 Данни
До коментар #11 от "Данни":
А Тесла колко модела и фабрики има знаеш ли?сравнение с МерцедесХахахахахахахаах хаха
А за китайците от поне 15г имат 20сет различни марки за коли на ток
18:44 07.02.2023
13 Не говорим за електрички
До коментар #11 от "Данни":
Говорим че тесла тази година ще продаде 2 милиона автомобила, а mercedes я продаде два милиона, я не ги продаде. Автомобили, а не електромобили. А това че mercedes има стотици заводи, а тесла е толкова ефективна, че само с четири завода ще произвежда повече от mercedes, защо смяташ че е предимство на mercedes и е за хвалба?20:46 07.02.2023
14 Любознателен
До коментар #2 от "Мммммм":
Ммммммм мънЧО прочети малко поне. По не- качествени от тесла -та със сигурно са теслите правени в китай от 16- то качество ( ако изобщо знаеш, че в Китай има 16 стандарта за качество) Толкова много жалби не е имало към никоя друга компания. 😂😂😂00:02 08.02.2023
15 Мерцедес имат няколко модела добри
06:48 08.02.2023
16 Пуйката пита
09:24 08.02.2023
17 Тралала
10:19 08.02.2023
18 Мерцедес
10:22 08.02.2023
19 Коко Н
Коментиран от #20
14:32 08.02.2023
20 Коко Н
До коментар #19 от "Коко Н":
P.S.И Амазон са с електрически малки бусове ,комуналните за боклука също всички на Мерцедес.
14:38 08.02.2023