4 Юни, 2023 13:15 5 028 17

Tesla отново намали значително цените на най-популярните си модели

  • tesla-
  • цени

Една от причините е, че компанията се подготвя за пускането на актуализирани модели

Tesla отново намали значително цените на най-популярните си модели - 1

Както вече знаете от предишни наши публикации, през тази година Tesla доста-често променя цените на своите модели. Последната такава промяна е свързана с най-продаваните модели на американската марка, като този път цените на най-продаваните автомобили на Tesla са спаднали , като максималният им спад надхвърля $3000.

Цените на Model Y вече се понижават през втората половина на май, след като се повишиха по-рано същия месец. Сега обаче те са намалени още повече. Модел Y Dual-Motor Long-Range AWD започва от $55 430, което е намаление с $560 от последната официална цена на модела.

Model 3, другата най-популярна кола на Tesla и по-конкретно версията ѝ със задно предаване получи намаление от $3 210 и сега този електромобил струва$39 530. Tesla казва на уебсайта си, че същият модел отговаря и на условията за субсидии във почти всички държави, където има такива.

Автомобилният производител обещава да достави автомобилите с по-ниски цени още този месец. Според експерти в бранша, с тези намаления, автомобилният производител просто иска да увеличи продажбите и доставките си, тъй като силните тримесечни резултати са визитната картичка и голяма реклама на Tesla.

Възможно е Tesla да прави всичко възможно и за да ликвидира произведените екземпляри, защото се подготвя за пускането на актуализирани модели. Говори се още, че Tesla работи върху актуализирана версия на Model Y с кодово име Juniper.

Очаква се автомобилът да влезе в продажба през 2024 година. Има и слухове за предстоящо пускане на актуализацията на Model 3 с кодово име Highland, който може да бъде представен и преди гореспоменатия Model Y.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Жерар Дьожарден

    14 18 Отговор
    Продажбите спадат балъците свършват намаляваме цените пари нема а на Марс искаме да ходим с кво?
  • 2 Гост

    11 18 Отговор
    Нещо не върви търговията,обещания ръст от 50% нещо спихна.Планът за 20 милиона Тесли пропадна.

    Коментиран от #9

  • 3 ДрайвингПлежър

    9 13 Отговор
    Идеална възможност за родните електричари да си вземат по една, чудно що още карат дъртите пушещи дизели, които не харесват, а не са грабнали ел
  • 4 12345

    8 18 Отговор
    Пазара си каза думата. Вече всички предлагат електрички и търсенето на Тесли намалява. Днес влезнах в конфигуратора им и срока за доставка е до 3-4 седмици. Нормало е цените да се намаляват. Лошото ще дойде, когато започнат да съкращават работници и да затварят за месец - два заводите. Плана за 20 милиона броя отиде у канала.

    Коментиран от #10

  • 5 Жулиен

    11 6 Отговор
    Така се прави електрификация! А не тъпи и малоумни ограничения.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Българска работа

    14 1 Отговор
    Докато всички тръгнаха да увеличават цените на автомобилите, някой ги намалява, а нашите приятели точно него псуват защо е намалил цените.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Тесла

    10 4 Отговор

    До коментар #4 от "12345":

    е конгломерат от фирми, тя не е само автомобилен производител!
    Номер едно е при електричките.
    Номер едно е при соларните покриви и керемиди в Сащ
    Номер едно в света по производство на Литиеви клетки за коли
    Номер едно е света е по енерджи сторидж паркове
    Ороизвеждат и мобилни къщи за хора
    и кои знае още какво...
    Та какво казваш за продажбите!?
    Това е конгломерат, огромен, не фирма за коли просто.

    Коментиран от #13

  • 11 Шофьор

    11 2 Отговор
    Тук ако нова кола 300 коня с 400 км реален магистрален пробег, нулева поддържа и реален среден разход 15 кВтч/100 (2-3 лв) струваше 39 бона, други коли нямаше да се движат.
    Но и сега за 2023 в България Model Y се продава повече от Mercedes, Audi и BMW.

    Коментиран от #12

  • 12 Водительо

    2 6 Отговор

    До коментар #11 от "Шофьор":

    на РК1- реален магистрален пробег 400 км, но със 110 км/ч и при 2-цифрени положителни температури…и 2-3 лв ама от контакта вкъщи за 7-8 часа зареждане…. ами след тия 300-на км за да се прибереш още колко ще висиш??? Хайде карайте си ги и не ни занимавайте с глупостите ви….
  • 13 Мхм

    0 3 Отговор

    До коментар #10 от "Тесла":

    Я извади една пита кашкавал и виж по сектори кой и е най големият

    Коментиран от #17

  • 14 ....

    0 4 Отговор
    супер скучни коли. как може да си вземеш толкова безлична кола във всяко отношение не знам. поне да беше като ситроените вътре все едно си си вкъщи на дивана и място имаш да се разпънеш.
  • 15 123

    1 5 Отговор
    Великата Тесла поевтинява 2 пъти в месеца, а Тойотите, които плюят че са още в миналото поскъпват и бележат брутални рекорди по продажби всяка следваща година, защото хората искат бензин хибрид,а не незнание кога ще закъсаш, плануваш пътя си, винаги има безпокойство с теб, не може да караш със 180 както аз с хибрида, защото първо повечето не вдигат толкова и ако вдигнат цената ти лев на квч ще стане колкото киросина за самолет, а рейнджа ти от 500 ще стане 250 :) А тези проблеми и с 80 и с 180 ги няма в бензина :) Да живее Тесла хахаха!

    Коментиран от #16

  • 16 а къде можеш

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "123":

    да караш легално с 180?
  • 17 питата я извади ти

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "Мхм":

    защото 2-3-4-5-6 автопройзводител взети заедно не струват колкото конгломерата Тесла в момента!!! Пич!
    И Тесла бичи сериозни маржове на чиста печалба и нисък дълг. Другите по нея са с ниски чисти печалби и огромни дългосрочни дългове! И това ти го казвам защото притежавам акции в някои от най-мощните фирми и други малки и добре знам кой с какви обороти е и кой с колко излиза на чисто и е затънал в дългове въпреки лъскавите си реклами.