BYD практически достигна нивото на продажбите на Tesla в сегмента на електрическите автомобили. Според Bloomberg в края на 2023 г. китайската марка може да изпревари американската корпорация по брой продадени "батерийни" коли. Според официални документи разликата между Tesla и BYD е намаляла до историческо дъно през третото тримесечие на тази година.
През третото тримесечие на 2023 г. Tesla е продала 435 059 електрически коли. В сравнение с второто тримесечие нивото на продажбите е намаляло с около 30 хиляди.
Сегашната ситуация позволи на китайската компания BYD почти да настигне компанията на Илон Мъск по брой продадени електрически автомобили. Китайският концерн е доставил 431 603 електрически коли на клиенти през третото тримесечие, намалявайки разликата спрямо Tesla до 0.8 процента. В същото време, според темповете на растеж, BYD увеличава продажбите си с 67 процента на годишна база. В американската корпорация този показател е 26.5 процента. Подобна ситуация се разви и в сегмента на хибридните автомобили.
Ръководството на Tesla обясни изоставането с производствена пауза, която е свързана със спирането на Shanghai и Texas Gigafactories. Ако инженерите в Китай се подготвят за производството на ново поколение на Model 3 , то в САЩ Tesla все още коригира сглобяването на електрическия пикап Cybertruck. В същото време до края на годината американската компания възнамерява да продаде 1.8 милиона електрически коли.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Асошиейтед прес
Коментиран от #27
09:12 06.10.2023
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Китай майка
09:23 06.10.2023
4 Дед
Коментиран от #5
09:24 06.10.2023
5 Смех
До коментар #4 от "Дед":
И на кой пазар освен китайският са лидери посочи ми един но съм сигурен че си достатъчнотъп да не можешКоментиран от #7, #10, #12
09:27 06.10.2023
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Кит Ай
Коментиран от #11
09:30 06.10.2023
9 Кът си, Вапцаров
09:31 06.10.2023
10 Така е
До коментар #5 от "Смех":
Абсолютно прав си, че засега китайците са лидери на най-големия автомобилен пазар в света - китайския. Досега трудно задоволяваха търсенето на най-големия автомобилен пазар, но скоро ще го пренасят с електромобили като минат 50% пазарен дял там и няма да има къде да растат освен на другите по-малки пазари като Европейския и американския Доколкото подразбирам са се запътили и към японския за срам и резил.09:32 06.10.2023
11 Така е
До коментар #8 от "Кит Ай":
Така е Тесла не може да продава Китай. Само е най-продавания електромобил там и нищо друго не може да постигне. Представяш ли си, ако постигаха по-големи успехи?Всъщност е по продавам модел дори от най-евтиния електромобил в Китай който струва 4 000 долара и имаше месеци в които продаваше повече от моделите на Тесла.
09:36 06.10.2023
12 ДрайвингПлежър
До коментар #5 от "Смех":
Китайските електромобили имат 70% дял в Израел и почти 100% дял в Бразилия.Всъщност извън ЕС и Америка доминират китайските брандове и както беше писал някой в коментарите - напълно заслужено. Ако недай боже трябва да си купувам електричка определено няма да е свръх надценен германец или някоя трошка на Тсла, а китайски модел!
Коментиран от #13
09:52 06.10.2023
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Сам си противоречиш
До коментар #14 от "ДрайвингПлежър":
Ако искаха да ни свалят от колите, щяха да го направят много по-елегантно, като в Сингапур. Там са приели закон, според който по пътищата могат да се движат само 950 000 автомобила. За целта се издава 10-годишно разрешително да ти издадат номер и като изтече, номерът се освобождава и се дава на търг за който наддават всички желаещи. Към момента цената на такъв номер е достигнала 180 хиляди долара. Ако искаш карай си сегашния 20-годишен дарак за 5 000 лева с номер за 180 000 лв.Коментиран от #17
10:43 06.10.2023
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 ДрайвингПлежър
До коментар #15 от "Сам си противоречиш":
Европа в момента приема някаква поредна щуротия за велосипедите - изчакай.Сингапур е откровена диктатура, техните методи не могат да ги приложат в Европа - тя е скрита "мека" диктатура. Европа работи по метода "Прозореца на Овертон" - започва се от далече като целта се постига с няколко стъпки.
Коментиран от #21
10:55 06.10.2023
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Могат разбира се
До коментар #17 от "ДрайвингПлежър":
Имат си толосистеми с камери и могат да налагат такса за шофиране и в градовете, както направиха в Англия. 12 паунда на ден за влизане в града и още 12 паунда допълнително за всеки с по замърсяващ автомобил. За 25 паунда на ден ако искаш си карай стария автомобил, на който му вдигнаха и застраховката на около 1000 паунда за година. Прозореца го отвориха та внимавай да не изстинеш!Другата аналогия е синдрома на сварената жаба. Вече ни свариха и свикнахме за цени на 3 лв за литър. Токът е спасението, въпреки че и там могат да измислят нещо, но ще е по-трудно като с варенето на ракия и плащането на акциз.
11:14 06.10.2023
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 гост
Коментиран от #26
15:27 06.10.2023
24 Мъск 💪🏻
- Г-н Мъск, какво ще кажете за другите, които пускат коли на ток като BYD?
- Хахахахаааа!
- Ама, г-н Мъск, защо се смеете?
- Виждали ли сте им колите? Хахахаааа
"Илон Мъск е причината да изляза от BYD" - Уорън Бъфет
18:28 06.10.2023
25 Име
18:28 06.10.2023
26 Име
До коментар #23 от "гост":
Това са само електрическите има модели без хибридите. Със сигурност BYD надмина всички немски производители по продажби на електрички и гони Тесла. Трябва да се спомене че спада в продажбите на Тесла е само временен и е причинен заради обновяването на поточни линии които ще поемат новия Модел 318:31 06.10.2023
27 Разбира,
До коментар #1 от "Асошиейтед прес":
местен неместен, застигат краварите и ще ги отнесат с "двеста". Стой да гледаш как китайският дракон ще покори света12:27 07.10.2023
28 зле
13:51 09.10.2023