16 Октомври, 2023 09:33 15 434 37

Това са електромобилите с най-голям пробег с едно зареждане

  • електромобили-
  • пробег

Има почти 40 модела, които могат да изминат над 400 км с едно зареждане на батерията

Това са електромобилите с най-голям пробег с едно зареждане - 1

Експертите от What Car? посочиха най-добрите електрически автомобили по отношение на пробег с едно зареждане на батерията. Всички тези електрически автомобили могат да изминат повече от 400 км с едно зареждане.

Както е добре известно, към днешна дата пробегът е един от най-важните критерии при избора на електрически автомобил. Ето защо експертите отсяват модели, които лесно могат да се справят с дълго пътуване.

Рейтингът включва 37 модела, които могат да бъдат закупени като нови през настоящата 2023 година. Всички тези електрически автомобили имат голям пробег, но най-голям е този на електрическата S-Klasse.

Това са електромобилите с най-голям пробег с едно зареждане

ТОП-37 електрически автомобили с най-голям пробег:

Mercedes-Benz EQS - 727 км.
Polestar 2 - 653 км.
BMW i7 - 623 км.
BMW iX - 616 км.
Mercedes-Benz EQE - 611 км.
Tesla Model 3 - 602 км.
Ford Mustang Mach-E - 599 км.
BMW i4 - 587 км.
SUV Mercedes-Benz EQS - 587 км.
BMW i5 - 575 км.
BYD Seal - 570 км.
Volkswagen ID.3 - 558 км.
Skoda Enyaq iV Coupe - 555 км.
Audi Q8 Sportback e-tron - 554 км.
Volvo C40 Recharge - 550 км.
Cupra Born - 550 км.
Skoda Enyaq iV - 546 км.
Audi Q4 Sportback e-tron - 546 км.
Hyundai Ioniq 6 - 544 км.
Volvo XC40 Recharge - 538 км.
Audi Q8 e-tron - 536 км.
Tesla Model Y - 533 км.
Audi Q4 e-tron - 531 км.
Nissan Ariya - 529 км.
Volkswagen ID.4 - 528 км.
Kia EV6 - 528 км.
Volkswagen ID.5 - 526 км.
Mercedes-Benz EQA - 521 км.
MG4 - 520 км.
Genesis GV60 - 517 км.
Hyundai Kona Electric - 513 км.
Toyota bZ4X - 512 км.
Porsche Taycan - 512 км.
Hyundai Ioniq 5 - 507 км.
Porsche Taycan Sport Turismo - 497 км.
Audi e-tron GT - 491 км.
Porsche Taycan Cross Turismo - 489 км.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 29 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Смех

    23 10 Отговор
    Мангълсидеса щял да мине 700+км с едно зареждане ама некой друг път я му дайте капацитета на батерийката да се посмеем

    Коментиран от #4

  • 2 0001

    14 4 Отговор
    A къде са китаиските.

    Коментиран от #9, #21

  • 3 ТОЗ

    17 11 Отговор
    Хибридът ми минава 1000км с едно зареждане и след 4 мин на бензиностанция може да мине още 1000. Вече е каран 2пъти около 2000 км без големи паузи. А освен това излиза по-евтино с бензин отколкото с ток. Пък и много, много по-спокойно.
  • 4 Элфа

    11 10 Отговор

    До коментар #1 от "Смех":

    Не като Ауриса на Пусин минава 3000 км. без зареждане крепостните го бутат. Ха ха ха ха
  • 5 гост

    20 9 Отговор
    Къде са Тесла Модел С и Х ???? Дали "експертите" от What Car "не знаят" , че тези модели съществуват и със сигурност имат по-голям пробег от умрелия Мерцедес или това ще ги лиши от хонорара за реклама на проваления модел , дето и в Германия не може продаде и една десета от продажбите на Модел С и Х ?? Май точно това е причината да липсват от "класацията" !!!!

    Коментиран от #6, #14

  • 6 гост

    5 10 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Пак да повторя за неразбралите , Тесла Модел С и Х в ГЕРМАНИЯ имат в пъти повече продажби от Mercedes-Benz EQS - 727 км.
    BMW i7 - 623 км.
    BMW iX - 616 км.
    Mercedes-Benz EQE - 611 км
    Дали германците са прости или някой се опитва нас да прави на прости ???

    Коментиран от #15

  • 7 ДрайвингПлежър

    11 9 Отговор
    Боже... над 400 км с едно зареждане...
    и то при иделн температурни условия
    и то ако си достатъчно смел да изцедиш и последната капка енергия
    и то модели за по 100 хиляди и горник.

    Я да вървите заглава с тия трошляци!!! Това е "транспорт" за ментално ограничени!

    Коментиран от #11

  • 8 Няма значение колко км минават

    8 7 Отговор
    Защото като се повреди нещо , електромобила е по изгодно да се изхвърли на вторични суровини. Защото ремонтите им и частите са безумно скъпи

    Коментиран от #13

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Мартин Николов

    14 1 Отговор
    Нищо вярно, извадете приблизително 35% и може да разберете истината.

    Коментиран от #12

  • 11 МЪСК МОТОРС

    2 6 Отговор

    До коментар #7 от "ДрайвингПлежър":

    Говориш лии или някой пъpдии?
  • 12 Ами

    1 4 Отговор

    До коментар #10 от "Мартин Николов":

    Пак ми стига!

    Коментиран от #27

  • 13 Нищо подобно

    0 8 Отговор

    До коментар #8 от "Няма значение колко км минават":

    Първо са с 8 г. гаранция, второ и след нея ремонти няма

    Коментиран от #24

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Алабалист

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    добре колега,ама ти много лично го приемаш. тесла е най-добрата ,ни и най-грозната по мое мнение. Най-красива според мен е Шкода Ениак, Хюндай 6 и Мерцедес тия дето приличат на ниски миниванове,а се водят леки коли,точно EQS и EQE, сега ги видях, не са перфектни, но не са баш сапунерки като другите модели на мерцедес грозника.

    Коментиран от #19

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Справка

    0 3 Отговор
    Не се напрягай толкова. Тесла най-добра след нея - мерцедес - б мв,фо лксваг ен шк ода,се аат и хюондайи и кия

    Коментиран от #23

  • 19 Япа ти

    2 3 Отговор

    До коментар #15 от "Алабалист":

    Карай си фокуса и не се обаждай много .... като не можеш да си позволиш мерга не ги хули

    Коментиран от #20

  • 20 Алабалист

    4 0 Отговор

    До коментар #19 от "Япа ти":

    Хаха,ами много са грозни, грозотата не зависи от парите. Ти може да си много богат, но да си грозен. Това че нещо е скъпо не го прави автоматично красиво. Мерцедесите приличат на Варшави от 50-те години, гърбави сапунерки.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 голяма радост на тези елллл фушннни

    6 0 Отговор

    До коментар #18 от "Справка":

    да попитам ти тесла имаш ли ????? 99% от коментиращите дори нямат ел тараляс....ик ама нейсе
  • 24 пгггггггггггг

    11 0 Отговор

    До коментар #13 от "Нищо подобно":

    да разбирам ли че ти имаш тесла повече от 8 год че си наясно ... или просто си гледаш някви си клипове хах нищо не се разваля хахаххаха
  • 25 Име

    6 2 Отговор
    Интересно ми е колко пробег имат след 1-2 години, и след 5. Капацитетът на батериите пада с годините, всички знаете отлично това.
  • 26 Александър Иванов

    0 0 Отговор
    И нито един китаец?
  • 27 Да беше

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "Ами":

    карал с 90….сложи към това време и още 1 час висене преди тръгване за зареждане…та си станаха 7-8 часа, за нещо което се прави без зор за под 6….
    Нормална стокова печка ще ти даде около 4 на това влачене…ама натоварена и с хора и багаж…и ще има да се вози във Варна и после пак с това влачене да се прибере до София….

    Коментиран от #28

  • 28 Смях

    2 8 Отговор

    До коментар #27 от "Да беше":

    И защо да ти трака, пуши и вибрира някаква нафтова печка от 19 век,като колата може да е напълно безшумна,без никакви вибрации и без пушек?А и много по-бързо ускорява електричката.

    Коментиран от #30, #32

  • 29 Нормален човек

    9 1 Отговор
    Статията е обикновена реклама на новата пазарна ниша - електромобилите. Дадените цифри са по данни на производителите, точно както по данни на производителите бензинова Шкода Октавия 1.5, 150 коня трябва да гори 5.2 л/100 км. обаче тя гори 7.5-8 л. Същото е и тук. Показаният пробег е уж измерван от производителя, а всъщност е поне 20-30 % по-малък. Температурата отвън и стилът на шофиране на водача са от първостепенно значение. Карал съм Хюндай Кона 64 квт. Батерия. Тук пише 513 км. Зимата и с малко повече натискане не може да мине и 300. Това е положението. По-добро от дизела няма, а климатичните промени са геофизичен процес и не зависят и на 5 % от човешката дейност!

    Коментиран от #31, #36

  • 30 Ако твоята

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "Смях":

    смешна кола - трака, пуши и вибрира... проблема и комплексите са си твои!!!
  • 31 И да и не

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "Нормален човек":

    Колега с Октавия 3 2018 - 1.8ТСИ 180 к.с. с ръчна кутия прави разход по борд 5-5.5 от София до Добрич с бавно каране 90-100 извънградско, заради малко дете в колата... така че при ДВГ колите обявените разходи са малко или много по-постижими отколкото при ел-а....

    Коментиран от #35

  • 32 Смехоранчо

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "Смях":

    я разкажи нещо за комфорта при тРеслата!??
  • 33 123

    1 0 Отговор
    карам си 6-така бензин и ми дреме. В градът съм с 4-ка хибрид с 3/100 разход бензин. Животът не може да стане по-добър ако мина на ток.
  • 34 гхфгхдф

    7 0 Отговор
    пълна глупост....половината от тия коли не могат и 350км да избутат
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Октавиан

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Нормален човек":

    1,5 тси автомат гори 7-8 в тежък трафик. На дълго гори 5-6 колкото и газ да й раздаваш, така че не пиши глупости
  • 37 Име

    0 0 Отговор
    Мазда 6, 2.0 бензин автоматик 2015 година. В студено време минавам 600 км, в по-топло 650-70км в града. Извънградско достигам до 900-930км със скорост между 110-130. Преди това имах лексус rx450h, уж хибрид, уж малък разход при хибридите, извънградско не можах да го смъкна под 14 литра. Аз лично предпочитам бензин или дизел за автомобил, хибридите и електричарките са явно за накой друг.