Макар първоначално да не се предвиждаше, сега стана ясно, че комбито Volkswagen Passat B9 скоро ще получи и версия седан. Той ще бъде представен през април на автомобилното изложение в Пекин, а в мрежата вече се появиха снимки на колата, публикувани от сайта на Autohome.
На китайския пазар седанът на Volkswagen ще се продава под името Magotan. Със своя силует със скосен покрив в задната си част и профилирани странични панели автомобилът наподобява родствената Skoda Superb.
Автомобилът се различава от европейското комби Volkswagen Passat B9 с по-агресивен дизайн на предната част с по-широка радиаторна решетка и издължени фарове. Светлините са свързани с диодна вложка. Седанът ще бъде по-голям от своя предшественик. Размерите на Volkswagen Passat/Magotan 2024 са:
дължина - 4990 мм;
широчина - 1854 мм;
височина - 1487 мм;
междуосие - 2871 мм.
Интериорът на VW Magotan всъщност е същият като на Volkswagen Passat B9. Има скосен волан, виртуално арматурно табло и голям сензорен екран. В същото време може да се поръча отделен дисплей за пътника отпред.
Седанът Volkswagen Passat B9 ще дебютира с 1.5-литров (150 к.с.) и 2.0-литров (220 к.с.) бензинови турбо двигатели, а по-късно може да се появи и хибрид. И двете версии ще получат седемстепенен робот DSG с два съединителя.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 народна кола
Коментиран от #2, #6
12:11 25.03.2024
2 Абе ,
До коментар #1 от "народна кола":
народна ,народна ,колко да е народна ? Ще и забият цена от 5-60 000 евро и ще се чудят ,че алъш-веришът хич го няма.12:13 25.03.2024
3 Варна
12:15 25.03.2024
4 за балъци
12:18 25.03.2024
5 Гъзар тънкач с А8 на гаС
12:24 25.03.2024
6 Чукча писател
До коментар #1 от "народна кола":
Теглото, обемът и мощността нямат връзка колко км ще изкара.Дълголетието на един двигател зависи от други фактори
Коментиран от #7, #8, #17
12:36 25.03.2024
7 кой клас си , дете мое
До коментар #6 от "Чукча писател":
Така е , така е ! Ма , като си прав - прав си ! Значи (според теб) мощността на двигателя няма отношение към експлоатационното дълголетие ?! Според теб - едно двигателче от 900 куб. см. , работещо с турбинка , която го "надува" с 5000 оборота нон стоп може да издяни повече от един пет литров американски редови осмак , който я вдигне 2000 оборорота , я не един път месечно ?! ГолЕм си "разбирач" - спор нЕма !!!Коментиран от #10, #13, #14
12:52 25.03.2024
8 я ме образовай
До коментар #6 от "Чукча писател":
Я бе отворко,я ни открехни от какви фактори според теб зависи дъголетието на един ДВГ? Или,ако хич не караш една кола и тя все си седи на 30-те заводски киометра,ще изкара повече от всички други дето се карат,без аначение с какъв ДВГ е,а?Коментиран от #9
13:10 25.03.2024
9 Да каже
До коментар #8 от "я ме образовай":
също и за американския редови 8-мак….кой точно има предвид и дали не е преди войната евентуално….И коя е тази турбинка, която се върти само с 5 000 оборота!???
13:20 25.03.2024
10 Страхотна логика
До коментар #7 от "кой клас си , дете мое":
невероятна логика… ГАЗ/ЗИЛ V8 спадат ли в тази група и по колко изкарват до 4-ти основен???13:22 25.03.2024
11 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Коментиран от #12
13:42 25.03.2024
12 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #11 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Volkswagen (fɔlksˈvaːɡn, в превод от нем. — народен автомобил), съкратено VW (faʊ̯ ˈveː)13:44 25.03.2024
13 4 - 6 - 8 цилиндъра няма значение
До коментар #7 от "кой клас си , дете мое":
За това руските двигатели не могат да изкарат и 100 хил км. Без значение какви са и колко са мощниКоментиран от #18, #26, #31
14:11 25.03.2024
14 Сам си отговори
До коментар #7 от "кой клас си , дете мое":
Пълно е с три цилиндрови таксита на по 800 000 - 1 милион километраКоментиран от #15
14:23 25.03.2024
15 Не това
До коментар #14 от "Сам си отговори":
не може да е вярно…той си държи на редовия 8-мак….Коментиран от #27
16:05 25.03.2024
16 Гост
17:19 25.03.2024
17 Гост
До коментар #6 от "Чукча писател":
Ти, сложи слаб мотор на тежко купе, че да го товариш всеки път с газ до дупка, да изкачи баира, пък ела да ми кажеш, дали не си му съкратил ресурса след десетото прегряване.Коментиран от #20, #23
17:21 25.03.2024
18 Гост
До коментар #13 от "4 - 6 - 8 цилиндъра няма значение":
Руските коли се карат и днес, но съвременниците им от ЕС нещо поизчезнаха.Коментиран от #19
17:23 25.03.2024
19 Посочи
До коментар #18 от "Гост":
руска кола-милионер!???Коментиран от #28
18:45 25.03.2024
20 Гостенино
До коментар #17 от "Гост":
а защо трябва да го прегряваш и каква роля играе според теб силовото предаване..???Това да не ти е да мяташ тухли….
18:46 25.03.2024
21 БайБоцимир
18:59 25.03.2024
22 ...
07:16 26.03.2024
23 Десет прегрявания??
До коментар #17 от "Гост":
Примерите ти нямат отношение към ресурса на двигателя, нито към прегряването.Причините за прегряването са други.
Не съществува двигател с вътрешно горене (какъвто и да е той), който да издържи 10 прегрявания. ДВГ след пъво прегряване вече е за ремонт
08:45 26.03.2024
24 мда
14:19 26.03.2024
25 159
16:55 26.03.2024
26 личи си че
До коментар #13 от "4 - 6 - 8 цилиндъра няма значение":
нищо не разбираш от двигатели и също така не си запознат със пробега на руските такива … има време ще порастнеш и ще понаучиш това онова09:52 27.03.2024
27 ти виждал ли си
До коментар #15 от "Не това":
редови осмак и в колко автомобила?Коментиран от #29
09:55 27.03.2024
28 страта ми лада
До коментар #19 от "Посочи":
например а в пътното преди 20 години имаше два зила на по 800 и 900 000 км сигурен съм че има и много уазки милионници но каквото и да ти казват ти пак ще си знаеш твоето вие не работите с факти а със слухове…Коментиран от #30
09:57 27.03.2024
29 На живо
До коментар #27 от "ти виждал ли си":
не, само съм чел и то основно за пред-военни конструкции.. а ти колко и какви???15:52 27.03.2024
30 Давам ти
До коментар #28 от "страта ми лада":
колкото пари кажеш - докарай ми такова руско возило, ако ще и с 3-4 основни!!!Няма такава съветска техника - другаде им е силата...
А това, че ти гледаш грохнали и изгнили съветски МПС-та и си мислиш, че това означава висок пробег...лъжеш се и ти си човека, работещ със слухове...
На колко е била Лада-та ти??? Навремето в такситата със зор изкарваха до 400-500 хил км, с няколко основни и купета пред разпад... лично съм имал такава 2104 през 90-те....
15:56 27.03.2024
31 Порно
До коментар #13 от "4 - 6 - 8 цилиндъра няма значение":
Вярно, не са дълговечни, но двигател на 2103 без проблеми изкарва 400 000 км, ако се грижиш за него и не го презорваш. И спокойно отнася поне 2 основни ремонта. А новите не стават за ремонт. Разбира се, далеч е от комфорта и ускорението на съвременните. И си харчи десятка14:41 31.03.2024