16 Април, 2024 11:28 15 756 17

Повече от половината от потенциалните купувачи на електромобила Xiaomi са се отказали от покупка

  • xiaomi-
  • su7
Повече от половината от потенциалните купувачи на електромобила Xiaomi са се отказали от покупка - 1

В рамките на 24 часа след официалния старт на продажбите Xiaomi събра 88 898 предварителни поръчки за първия си електрически автомобил SU7. За да се регистрирате, трябваше да направите депозит от 5000 юана (650 евро), като в рамките на една седмица от компанията дават възможност да отмените покупката и да получите пълната сума обратно. Оказва се, че много потенциални купувачи са се уплашили от дългото време за доставка и са отказали поръчките си. IT Home съобщава, че процентът на отказа е 55%.

Списъкът на чакащите за Xiaomi SU7 се разтегна на осем месеца. Първо ще започнат доставките на автомобили от лимитираното издание Founder's Edition. В края на април идва ред на версиите Standard и Max. И едва през втората половина на май ще започнат доставките на SU7 Pro. Xiaomi ще може да произвежда около 9 хиляди коли на месец. Колата струва от 215 900 до 299 900 юана (28 000 - 39 000 евро), а компанията продава всеки екземпляр на загуба.

SU7 е седан с размерите на Porsche Taycan. Базиран е на платформа, наречена Modena с вградена батерия с капацитет 101 киловатчаса. Под капака на SU7 има електрически двигатели, които са собствен дизайн на марката. Двумоторният автомобил е с мощност 673 к.с. с. и 838 Нм въртящ момент, а мощността на версията с един двигател е 299 конски сили. Автомобилите ускоряват до сто съответно за 2.78 и 5.28 секунди. Максимална скорост е 265 и 210 км/ч, а пробегът с едно зареждане - 800 и 668 километра.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 30 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Немислимо

    17 26 Отговор
    Ха, ха, ха, секцията с новини вече се припокрива с тази за вицове.

    А какво късане на ризи и тръшкане беше как китайците и по-конктретно Шайоми (Ксиаоми или както там се произнася) ще отвеят европейци, американци, японци, марсианци и всички други във всички Вселени, защото хем са хубави, хем са евтини, хем невероятно-страхотно-чудесни. И накрая като мина крякането и врякането в стил "български театрален артист" и се оказва, че в чашата вода дори не е имало буря, а само приятно плацикане.

    Коментиран от #12, #13, #17

  • 2 БРАВО

    26 7 Отговор
    Някои нещастни производители се надяват хората да си купуват пежо с емблема на алфа и табло от опел. Или фолксваген с емблема на ауди и части от 90-те. Или китайско беенве...
  • 3 Ти да видиш

    13 16 Отговор
    Некои малоумници започнаха да се усещат!
  • 4 Владимир

    11 4 Отговор
    А защо толкова много ми прилича на Порше Тайкан?
    Можеше малко да го направят да се отличава
  • 5 Роко

    9 34 Отговор
    40 000 евро за китайски таралясник при това го били продавали на загуба?!?!?!?!? Леле Мъск пак ще фалира (то вече заприлича на фалита на САЩ вестник "Правда" още през 1950 писа че малко остава ама все не се случва). Докато китайчетата щяха да разбият пазара с новото си супер чудо Тесла измести Тойота от първото място за най - продавания нов автомобил (това е за феновете на ДВГ които предричаха крах на електричните и те познават колкото "Правда")

    Коментиран от #11

  • 6 БайБоцимир

    8 7 Отговор
    След 8 месеца, докато им дойде поръчаната кока, може да се окаже, че технологията е остаряла вече. Нови батерии, нови двигатели... по-голям пробег, по-лека кола. За година-две диста ще се ороменят нещата.
  • 7 Петър

    14 3 Отговор
    Цългарските разбирачи които и колело немогат да зглоцят изказват мнение хахаха
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Искам да се върнат файтоните...

    4 5 Отговор
    Трева и паша има навсякъде !Ганйоввццииии, вий сте еврраззийскиии профффаниии
  • 10 Гост

    7 3 Отговор
    Не върви нещо бизнеса, електричари.
  • 11 Седемдесет процента

    11 1 Отговор

    До коментар #5 от "Роко":

    от всички електрички са китайски. Досети се накъде вървят нещата... Някои прехвалени в Европа и фащ ще изпуснат кокала.
  • 12 Хмм

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Немислимо":

    Глупи имаш ли представа колко човека са се отказали от реда си за тесла? Аз познавам двама :)
  • 13 ШОу ми

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Немислимо":

    се произнася на китайски...питах навремето едно човече в Шанхай.И там си ги харесват много

    Коментиран от #16

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 закакво е тая мощност

    1 0 Отговор
    И тия нютони при положение че 90% от сешоарите карат с 110км/ч на магистралата.
  • 16 да си го напишат тогава

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "ШОу ми":

    С китайски йероглифи, написали го на латиница ще го роизнасяме според латиницата.
  • 17 Кофти работа

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Немислимо":

    Да си купиш кола и да не знаеш как се казва.