10 Септември, 2024 14:15 3 380 21

Европейската автомобилна индустрия се оказа в безпрецедентна ситуация

  • volkswagen-
  • оливер блуме-
  • криза
Европейската автомобилна индустрия се оказа в безпрецедентна ситуация - 1

Шефът на германския концерн Volkswagen Оливер Блуме заяви, че цялата европейска автомобилна индустрия е в изключително тежка ситуация, каквато не се е случвала досега. Той подчерта, че икономическите условия са станали особено трудни за марката Volkswagen.

Според него обичайното намаляване на разходите вече не е достатъчна мярка за стабилизиране на компанията. Блуме отбелязва, че в Европа се продават по-малко коли, докато азиатските конкуренти навлизат бързо на пазара, увеличавайки натиска върху европейските марки.

Това води до повишена конкуренция и намален пазарен дял. Volkswagen остава лоялен към Германия, а Блуме изрази желанието си бъдещите поколения да продължат да работят в предприятията на концерна.

Въпреки това, за да стабилизира ситуацията, компанията трябва да спести около €5 милиарда. По-рано ви съобщихме за възможността от масова стачка на служителите заради потенциално затваряне на два завода на Volkswagen.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Последния Софиянец

    50 1 Отговор
    За пръв път в историята си Фолксваген и Ауди затварят заводи.
  • 2 Мнение

    59 6 Отговор
    С такива партньори като задокеанските фашаги, НЕ само автомобилната индустрия ще бъде в такова положение!!!

    Не може цру да ти взривява северния поток и да ти разправя, че ти е партньор!!!

    С такива партньори, врагове НЕ са ни нужни!!!
  • 3 ЖЕКО

    42 2 Отговор
    скоро цяла европа ще бъде в тази ситуация загиваме бавно ,но загиваме
  • 4 да де

    36 3 Отговор
    Кой каза, че санкциите не работят?
  • 5 Тони

    35 10 Отговор
    Европа умира с бързи темпове а Ганчо си мисли че като ходи на море в Гърция е голям европеец .
    2025 година ще бъде краят на Европа и Америка.Всички инвестиции се местят на изток както и цялата индустрия ще бъде на изток .

    Коментиран от #7

  • 6 ⚜️Лопата с чип⚜️

    37 3 Отговор
    Ми нали Свободен пазар и конкуренция бе? Или това важи ако сте шефове на пазара и водите конкуренцията комфортно с обиколки? А като Ви по застигнат и се позиционират други на пазара, почваме с грозни мита , държавни стимули и прочие заклеймени преди това непазарни методи? Лицемерни , разнополови дъгички и изпаднали германци! Аре, на Ви пазар, на ви конкуренция, конкурирай Се или закривай!
  • 7 Ганчо

    11 4 Отговор

    До коментар #5 от "Тони":

    Гусин Тони(европееца) кажи на моя милост къде да ходя на море за да не ме осмиваш?
  • 8 Спецназ

    30 2 Отговор
    НИКОЙ не иска трошляците на швабите.

    То бива проблеми, бива, ама да са два-пъти повече от на корейските,
    това вече е прекалено.

    Бегай от тоя двигател, на оня кутията му давала дефекти,
    трети късал демпферен съединител- АРЕ улево, БЕ!
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Пилот на Ферари

    32 1 Отговор
    От Фолксваген почнаха да бият кепенците . Разправяха че ще фалират Руснаците , а почнаха да фалират Германците .
  • 11 до къде я докарахме

    25 1 Отговор
    Германците надуто да напускат руския пазар , а после да маскират фолксвагените като китайски автомобили за да могат да ги вкарат в Русия ! ха ха ха ....малоумна работа ..
  • 12 Фолксваген

    25 2 Отговор
    е тотален баклук, не знам защо в БГ толкова се кефят на тая марка. Българинът си вярва че Голф 2 е най-добрата кола, и така от едно време. Само френските таралясници са по-зле от Фолксваген
  • 13 Жеко

    30 1 Отговор
    И ние яко напреднахме с демокрацията и пазарната икономика .
    През 1983 година сме на 2 място в света при производство на слънчоглед .
    На първо при тютюн .
    На второ при домати .
    Сега не можем да произведем и за нас .
    И ще става още по зле .
  • 14 долу ЕС

    22 0 Отговор
    в европа носим дрехи и обувки внос, техника внос скоро и коли само внос!!!! от ценности права и атлантизъм се затри континент с 450 млн души
  • 15 Силанти

    18 0 Отговор
    В рецесия, затварят,, а цените на новите коли не намаляват, дори и на коли произведени преди две години, а опитват да ги пробутват за нови.
  • 16 Няма начин!

    17 2 Отговор
    Всичко това е последица от войната с Русия. Всеки път когато тръгнем на война с тях и Европа(а и света) се пренарежда. За добро или за зло, ще видим скоро!
  • 17 Трики

    4 1 Отговор
    Така е, последиците на качеството и цените на колите при профсъюзна работа са налице.
  • 18 Гост

    6 1 Отговор
    Като не слушате Акио Тойода да произвеждат хибриди, вместо електрокари.
  • 19 тъй шъй

    4 2 Отговор
    То пък бива четирихилядници в автосайт. Не е виновна нито Америка нито никой. Просто грешни избори от 30 години-залагане основно на дизел, след провала, основно на елкари. Пак нямат надеждни бензинови мотори и автоматични скоростни кутии. А хибридите им са просто залепен един електромотор. Нищо иновативно, нищо водещо, а и клиентите предпочитат японски и корейски надеждни коли, които няма да ги оставят по магистралите. Това са причинете, даже Урсула не е толкова виновна, защото Тойота се вместват в нормите, а немските не могат.
  • 20 Действителността

    0 4 Отговор
    TESLA SEMI е единственият ТИР-композиция в света, който може да измине над 1600 км на ден.

    Коментиран от #21

  • 21 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #20 от "Действителността":

    Сбъркал си с една 0.Пробег 1600 км за 8 работни часа са 200 км/ч средна скорост.