3 Октомври, 2024 11:50 2 251 12

Евтината Tesla: какво се случва с нея и ще я има ли въобще?

  • tesla-
  • model2
Евтината Tesla: какво се случва с нея и ще я има ли въобще? - 1

Американският автомобилен производител по-рано потвърди, че базовото електрическо превозно средство остава в процес на разработка и продължава да се развива. В същото време все още няма прогнозна дата за началото на серийното производство, така че кога точно ще бъде попълнена гамата от модели на Tesla засега не е известно.

Перспективата за по-достъпно електрическо превозно средство с марка Tesla съществува от по-дълго време, отколкото мнозина биха искали да признаят, и докладите за неговото развитие варират между окуражаващи и противоречиви.

Като цяло бюджетен модел с цена до $25 000 може значително да увеличи продажбите на компанията. Въпреки това датата на пускане на новостта, която феновете вече са нарекли Model 2, в момента не е известна, както и няма официален тийзър за външния вид на колата.

Евтината Tesla: какво се случва с нея и ще я има ли въобще?

Дизайнерите на Carscoops обаче създадоха неофициална интерпретация на модела и дадоха на колата каросерия с пет врати, която наподобява едновременно хечбек и компактен кросоувър.

Бюджетният модел вероятно ще се конкурира с електрически хечбеци като VW ID.3 и MG4, както и с подобни по размер кросоувъри като Renault Megane E-Tech и предстоящия Nissan Leaf. Няма обаче отговор и на въпроса дали моделът изобщо ще се появи на бял свят.

Пазарът на електрически автомобили е достатъчно нестабилен и непостоянен, така че със спада в продажбите на Model 3 и Model Y, заедно с резкия спад в общия брой регистрации на електрически автомобили в Европа, Tesla може да се откаже от плановете си.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Буко Баламата

    19 6 Отговор
    Те съвсем скоро всичките ще са евтини защото никой няма да ги купува.
  • 2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    14 6 Отговор
    А с камиона какво става❓
    /за един преАтел питам, че го чака осма година/
  • 3 Любопитен

    16 6 Отговор
    Никога не бих купил електрически автомобил без значение колко агресивно го рекламирате. Има огромен проблем с издръжливостта на батериите и от техния саморазряд в студено време. Да не говориме че използването на климатик през лятото или зимата ще доведе до срив наполовина на без това изключително краткия живот на батерията. Престъпно е , че общините у нас купуват скъпи електробуси за градския транспорт при положение, че зимата трябва да си с ушанка и дебело яке за да не умреш от студ в тях. За да може електрическата кола да е конкурентна трябва батерията да издържа най-малко 30 години и да губи най-много 1% от капацитета си годишно.

    Коментиран от #4, #8

  • 4 Ти едва

    7 14 Отговор

    До коментар #3 от "Любопитен":

    ли може да си позволиш и кола различна от на газ... Тръгнал с електрички да се мери
  • 5 Антропофаг

    6 1 Отговор
    Който иска нека си удари "теслата" за $25к (ако я направят)- китайските евтинджози идат, по добри и с повече екстри (чичо Си ги спонсорира, а и всичко там е по-евтино), и щом требе да е електро- нека е от там, като айфона ми например!
  • 6 ⚜️Лопата с чип⚜️

    10 5 Отговор
    Евтина Тесла има във всяка железария! Относно автомобил Тесла, не евтин, а безплатен да ми го паркират, пак не го искам! Кво като е безплатен? Обичаме да пътуваме, да се отбиваме към непознати , китни местенца, да си правим пътешествия. С тоя дарак Тесла, освен да си прекарам времето по зарядните станции докато хората пътуват , не мерси!
  • 7 да ама не

    10 3 Отговор
    25х долара когато е в УСА, тук, пардон в Румъния, ще е 40х. евро. То поне да направиха представителство в БГ. Тогава наистина ще се чудя как хората купуват друг електрокар а не Тесла. Добре, правиш генерална грешка от глупост или си богат празноглавец и отиваш в магазина да си купиш електрокар. Ми поне си купи някаква Тесла.
    То и за хибридите се чудя, как хора отиват и купуват Пежа хибрид примерно, вместо ТойотаЛексъс. Обяснението е лесно- повечето мъже избират дизайн и нищо не ги интересува за карантията под опаковката.
  • 8 тъй шъй

    12 4 Отговор

    До коментар #3 от "Любопитен":

    Сега идва най-тежкото време за елкарите-зима. Нещо, което не се коментира , а е много важно, че при тях постоянно се отделя енергия за отопление на купето. При ДВГ и пълните хибриди в огромната част от времето отоплението е от излишна енергия, която така или иначе се произвежда от двигателя. Затова след като загрее двг-то няма разлика в разход на бензин спрямо топли месеци, или е пренебрежимо малка разликата. А батерия в рейс е само въпрос на време да стане фойерверк. Но за комисионната бариери няма.

    Коментиран от #11

  • 9 омъскаряване

    5 3 Отговор
    Всички тесли са евтини, но ги продават скъпо на джендъpляците🤣
  • 10 Ракетата Пейтриът 📡

    1 2 Отговор
    Вие от коя планета черпите новини? Явно не от тази.
    7 млн. коли в четвърто тримесечие на 2024.
    100 млн. произведени 4680,
    най-продаваната кола на 2024 г. (данни от JATO), 70 млрд. мили на ток годишно

  • 11 Дани

    1 3 Отговор

    До коментар #8 от "тъй шъй":

    Ти ми кажи кой кого вади от преспите :)

    Информирай се за OctoValve термопомпата - нещо, което при ДВГ е само сън.

    Както и това, че от 10 сипани литра гориво, 9 отиват в канала и само 1(един) се превръща в кинетична енергия (движение напред).
    25-35% КПД на ДВГ в реални условия като за начало и оттам се почва:
    - топлинни и механични загуби,
    - трueне, бучене и пушек,
    - амортизация (издухала компресия, блокирали хидравлични повдигачи, оттам цялото газоразпределение - няма тяга, отечки на ток и искра - няма мощност, запушени дюзи, ГНП за ремонт - прекъсва и не върви, таблото в грешки като коледна елха),
    - загуби по филтрация (затлачени филтри, DPF, EGR и катализатор, запушени маслени магистрали),
    - загуби от периферия на ремък (помпи, алтернатор, климатик, загуби по спекли лагери на обтегачите)
    - загуби в пробита генерация, загуби в трансмисия и диференциали,
    - постоянни течове на масло (няма паркинг без петна и локви),
    - постоянни ремонти, консумативи и чаркалаци.
    - вечна и постоянна реставрация на бутални машини от Викторианската епоха

    Всичо, което при ЕА го няма.

    +Плюс бонус КПД 98%,
    +Плюс бонус 2.50лв/100км на битов ток,
    +Плюс бонус рекуперация - на всяко спиране и на всяко спускане пълни ток в батерията, а дискове и накладки остават студени и карат по 300 хиляди.
    +Плюс живот на батерията в реални условия ПОЛОВИН МИЛИОН км - потвърдено от EV Clinic - най-добрия сервиз за батерии и електромобили в Европа.
    +Плюс бонус клим

    Коментиран от #12

  • 12 тъй шъй

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Дани":

    Посмали малко, че балонът ще се спука. Е, хубаво ама октоподът не решава това, че се черпи от полезната енергия за отопление на купето, за разлика от ДВГ, където благодарение на ниското КПД има излишна енергия и тя се ползва за отопление. Иначе хиляда думи и точки написани не променят този факт. И зимата, както и през лятото ще карате между тировете на магистралата. И други фирми ще направят такъв клапан, всъщност не е чудо голямо като вече е измислен, и да това прави Тесла по-ефективно, но няма голяма връзка с това което съм писал, защото този клапан не може да произведе допълнителна енергия, освен да открадне помалко от няколко източника на топлина.
    И ние сме чували, виждали това чудо на Тесла.