3 Октомври, 2024 11:50 546 9

Евтината Tesla: какво се случва с нея и ще я има ли въобще?

  • tesla-
  • model2
Евтината Tesla: какво се случва с нея и ще я има ли въобще? - 1

Американският автомобилен производител по-рано потвърди, че базовото електрическо превозно средство остава в процес на разработка и продължава да се развива. В същото време все още няма прогнозна дата за началото на серийното производство, така че кога точно ще бъде попълнена гамата от модели на Tesla засега не е известно.

Перспективата за по-достъпно електрическо превозно средство с марка Tesla съществува от по-дълго време, отколкото мнозина биха искали да признаят, и докладите за неговото развитие варират между окуражаващи и противоречиви.

Като цяло бюджетен модел с цена до $25 000 може значително да увеличи продажбите на компанията. Въпреки това датата на пускане на новостта, която феновете вече са нарекли Model 2, в момента не е известна, както и няма официален тийзър за външния вид на колата.

Евтината Tesla: какво се случва с нея и ще я има ли въобще?

Дизайнерите на Carscoops обаче създадоха неофициална интерпретация на модела и дадоха на колата каросерия с пет врати, която наподобява едновременно хечбек и компактен кросоувър.

Бюджетният модел вероятно ще се конкурира с електрически хечбеци като VW ID.3 и MG4, както и с подобни по размер кросоувъри като Renault Megane E-Tech и предстоящия Nissan Leaf. Няма обаче отговор и на въпроса дали моделът изобщо ще се появи на бял свят.

Пазарът на електрически автомобили е достатъчно нестабилен и непостоянен, така че със спада в продажбите на Model 3 и Model Y, заедно с резкия спад в общия брой регистрации на електрически автомобили в Европа, Tesla може да се откаже от плановете си.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Буко Баламата

    13 3 Отговор
    Те съвсем скоро всичките ще са евтини защото никой няма да ги купува.
  • 2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    8 4 Отговор
    А с камиона какво става❓
    /за един преАтел питам, че го чака осма година/
  • 3 Любопитен

    9 3 Отговор
    Никога не бих купил електрически автомобил без значение колко агресивно го рекламирате. Има огромен проблем с издръжливостта на батериите и от техния саморазряд в студено време. Да не говориме че използването на климатик през лятото или зимата ще доведе до срив наполовина на без това изключително краткия живот на батерията. Престъпно е , че общините у нас купуват скъпи електробуси за градския транспорт при положение, че зимата трябва да си с ушанка и дебело яке за да не умреш от студ в тях. За да може електрическата кола да е конкурентна трябва батерията да издържа най-малко 30 години и да губи най-много 1% от капацитета си годишно.

    Коментиран от #4, #8

  • 4 Ти едва

    3 8 Отговор

    До коментар #3 от "Любопитен":

    ли може да си позволиш и кола различна от на газ... Тръгнал с електрички да се мери
  • 5 Антропофаг

    5 1 Отговор
    Който иска нека си удари "теслата" за $25к (ако я направят)- китайските евтинджози идат, по добри и с повече екстри (чичо Си ги спонсорира, а и всичко там е по-евтино), и щом требе да е електро- нека е от там, като айфона ми например!
  • 6 ⚜️Лопата с чип⚜️

    7 2 Отговор
    Евтина Тесла има във всяка железария! Относно автомобил Тесла, не евтин, а безплатен да ми го паркират, пак не го искам! Кво като е безплатен? Обичаме да пътуваме, да се отбиваме към непознати , китни местенца, да си правим пътешествия. С тоя дарак Тесла, освен да си прекарам времето по зарядните станции докато хората пътуват , не мерси!
  • 7 да ама не

    5 1 Отговор
    25х долара когато е в УСА, тук, пардон в Румъния, ще е 40х. евро. То поне да направиха представителство в БГ. Тогава наистина ще се чудя как хората купуват друг електрокар а не Тесла. Добре, правиш генерална грешка от глупост или си богат празноглавец и отиваш в магазина да си купиш електрокар. Ми поне си купи някаква Тесла.
    То и за хибридите се чудя, как хора отиват и купуват Пежа хибрид примерно, вместо ТойотаЛексъс. Обяснението е лесно- повечето мъже избират дизайн и нищо не ги интересува за карантията под опаковката.
  • 8 тъй шъй

    6 2 Отговор

    До коментар #3 от "Любопитен":

    Сега идва най-тежкото време за елкарите-зима. Нещо, което не се коментира , а е много важно, че при тях постоянно се отделя енергия за отопление на купето. При ДВГ и пълните хибриди в огромната част от времето отоплението е от излишна енергия, която така или иначе се произвежда от двигателя. Затова след като загрее двг-то няма разлика в разход на бензин спрямо топли месеци, или е пренебрежимо малка разликата. А батерия в рейс е само въпрос на време да стане фойерверк. Но за комисионната бариери няма.
  • 9 омъскаряване

    3 1 Отговор
    Всички тесли са евтини, но ги продават скъпо на джендъpляците🤣