Стабилността на пазара на нови автомобили в Европейския съюз показва някои не особено оптимистични процеси в икономиката на страните участнички. Според ACEA продажбите на автомобили в ЕС са в застой, през октомври търсенето на нови автомобили се е увеличило само с 0.1%.
През месеца на пазарите в ЕС са регистрирани 866 400 нови коли. Този път от основните пазари на съюза Испания показа най-голям ръст (7%), докато Германия се възстанови с ръст от 6% след три месеца на спад. В същото време спад в потребителската активност е отчетен във Франция (-11%) и Италия (-9.1%).
Регистрация на нови автомобили в ЕС по източник на захранване:
Хибриди (HEV и PHEV) - 355 124 (+11,9%);
Бензинови автомобили - 266498 бр. (-6,8%);
Електрически превозни средства (BEV) - 124 907 бр. (+2,4%);
Дизелови коли - 94 587 (-7,6%);
Други - 25 281 (-13%).
Според резултатите от месец октомври 2024 година пазарът на нови леки автомобили в ЕС на годишна база нараства само с 0.7% - до 8 856 195 броя.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Факт
Коментиран от #2, #6, #10
12:18 22.11.2024
2 ДрайвингПлежър
До коментар #1 от "Факт":
Брюкселските еврофашисти водят истинска война срещу дизела - нормално е да потъва, въпреки че е най- ефикасното задвижване.Показателно е, че въпреки натиска за ЕЛ, въпреки субсидиите и облекченията да си го купиш и караш - там потъването е още по-драстично и хората просто виждат, че тая технология е изначално сгрешена
12:37 22.11.2024
3 ТаУмВзе
12:38 22.11.2024
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 замислен
12:56 22.11.2024
6 потъваш ти бе тролке
До коментар #1 от "Факт":
заедно с електричките нощо че никога няма да имаш !! но за всичко си наясно пе@д№ераст и за войната в украйна .кажи сега какво стана цялото нато се на@с№ра нали12:56 22.11.2024
7 ДрайвингПлежър
Сложи безумното поскъпване на новите коли заради Бруселоските фашисти и еко-тероризма
Сложи общата сгагнацията в икономиката и перспективите за идваща стагфлация и не са много мераклиите да купуват прескъпите им талиги.
Само булгаристанеца тегли заеми като ненормален, за да си купи кола и прескъп апартамент в софиското село и е първенец по ръст на продажбите - булгар булгар рекъл поета!
13:01 22.11.2024
8 Анонимен
13:34 22.11.2024
9 Шо станува
13:56 22.11.2024
10 Българин
До коментар #1 от "Факт":
Дизелът приятелче не потъва, потъват през зимата в студа твойте измислени мотокари.Дизелът си върви, километрите летят, топло е в салона и с един резервоар минавам повече от 1000км.Харчи ми 4л. на сто и това ми върши чудесна работа.Коментиран от #13
15:33 22.11.2024
11 такива работи
Пътуват хорат, веселят се, да им имаме стагнацията.
18:48 22.11.2024
12 Тхггкйг
20:34 22.11.2024
13 Сър Мастър Бейтс
До коментар #10 от "Българин":
Да, дизелите са икономични, но имат 2 основни проблема. Първо, зимата в града не могат да загреят. Второ, без редовни дълги преходи им се запушват ДПФ филтрите, което е голяма греда. С 2 думи, освен ако не говорим за коли преди 2004 година, дизелите не стават за градско. За извън града нямат равни обаче...00:24 23.11.2024
14 Като почнат и в Европа да си
17:00 23.11.2024
15 Пилот на Ферари
17:39 23.11.2024
16 Гост
4а0, 4а0, Га3пр0м.
ЕС ни храни.
...... и разни подобни кухи мантри.
17:06 24.11.2024