А Елиав най-големият му брат чу, когато той говореше с мъжете, и гневът на Елиав пламна против Давид и той каза: Защо си слязъл тук? И на кого си оставил онези малко овце в пустинята? Аз зная гордостта ти и злината на сърцето ти, защото си слязъл, за да видиш битката!
1 Царе 17:28
Това е същият Давид, който часове по-късно ще убие Голиат. Същият Давид, който години по-късно ще обедини земите и хората на 12-те Израилеви племена. Но вижте с каква завист и злоба говори с него Елиав, по-големият му брат. „На кого си оставил онези малко овце в пустинята?“
Какъв жлъчен присмех към собствеността на родния им баща – Давид пасеше овцете на баща им, все пак. И отиде при братята си, за да им занесе печено жито и хляб – по заповед на баща им.
Така Давид се озова на бойното поле – не по свое хрумване. Изпълнявате ли волята на бащата, неизбежно някой брат ще ви намрази. Ще усетите злоба и завист. Но Баща ни знае защо ни е изпратил на бойното поле. Защото вярва, че сме победители. И Голиат няма да ни устои!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Анти седераст
Коментиран от #6, #11, #73
10:12 16.03.2019
4 Batushka
10:13 16.03.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Batushka
10:25 16.03.2019
9 Разтревожен
До коментар #6 от "Анти седераст":
Аве Родител 1, бавноразвиващ ли си?10:28 16.03.2019
10 Госあ
12:02 16.03.2019
11 Госあ
До коментар #3 от "Анти седераст":
Защо им дават Йерусалим ? Защо ?12:39 16.03.2019
12 Иванов
13:32 16.03.2019
13 Иванов
13:47 16.03.2019
14 СмотанРа
14:12 16.03.2019
15 без значение
Безумия, след безумия--породени от коварствата им с основа алчност, а наивниците да благоговеят пред тях--като си нямат друга работа. Я хайде не ни навирайте юдео-еврейски съчинения
за библейски мъдрости, защото ако най-малко знаеха как функционира вселената, нямаше да поднесат ,, божиите" си
заповеди, в този извратен вид. Зная много добре защо се изразявам така, за техните--еврейските ,,божи" заповеди. Нищо лично, но хайде стига с лъжите и измислиците на низшите.
Коментиран от #16, #17, #24
15:36 16.03.2019
16 Литератор
До коментар #15 от "без значение":
Как хубаво се възползваш от написаното, за да сееш антисемитска пропаганда. Явно не си чел достатъчно българските класици и световни автори. Щеше да знаеш, че завистта, алчността и злобата са навсякъде между хората със зли души.Коментиран от #18
17:41 16.03.2019
17 Иванов
До коментар #15 от "без значение":
Ако един ден ти се случи да делиш наследство с твои роднини, ще се видиш що за стока си и каква "добрина и благородство" ще те обземе докато се дърпате за косите. Винаги е било така и така ще бъде. Ако беше прочел главата щеше да разбереш, че човек не винаги изпълнява Волята Божия воден от съвършенни мотиви. Давид обаче спазва порядъка, тръгва от разума, преценява ползите и риска, опитва защитно снаряжение, но го изоставя и отива във Вярата. Така обединил нисшето и Висшето в себе си той се изправя срещу великана. В тази Книга има много мъдрост, но не можеш да я разбереш, ако не я обичаш. Описана е цялата Система за управление и как човек да маневрира безопасно, без катастрофи.Коментиран от #19
18:28 16.03.2019
18 без значение
До коментар #16 от "Литератор":
В написаното няма нито злоба, нито завист--това е коментар на статията, която библейски пояснява братските отношения. Мисля, че някъде пишеше, че талмудата сее омраза, срещу всички, които са не евреи. А мисля, че има и протоколите на така наречените--Сионски мъдреци. Така, че антисемитизма, ако изобщо има такъв, е следствие от причина. Не пренасяйте собствените си качества върху други само на базата на едно различно мнение от вашето
Какво трябва да прочета от българските класици--кое и по-точно
кой български класик да прочета--но на Вас препоръчвам да прочетете на Ив. Вазов--стихотворението ,,Жидов гроб" Това, че не приемам библейски съчинения за миродавност, не означава,
че мразя, а и най- вече завиждам, защото отлично знам, чии
са тези атрибути. Нищо лично---само различно мнение.
Коментиран от #32
18:33 16.03.2019
19 без значение
До коментар #17 от "Иванов":
Това с деленето на имущество е функция на низшите. Всичко каквото има индивида е това, което е вътре в него. И може да разполага само с него--и е длъжен да го опази. Мога да излязасамо с дрехата на гърба. В живота си имам такъв случай---напуснах бащиния си дом, без да търся наследство и каквото и да било, а на брат си казах---искам да те видя до къде ще стигнеш. Така, че това с деленето на имущество е от вашата камбанария, моята е друга.
Коментиран от #20
18:49 16.03.2019
20 Иванов
До коментар #19 от "без значение":
Е, поне сте го "благословили".)Коментиран от #26
19:05 16.03.2019
21 СмотанРа
19:33 16.03.2019
22 СмотанРа
19:34 16.03.2019
23 СмотанРа
20:38 16.03.2019
24 Не религиозен
До коментар #15 от "без значение":
Евреите не са "сигнали до "богоизбранничество"' С ДЕЛАТА СИ, а защото са потомство на Авраам. Поради вярата и покорството на Авраам, който Бог беше ИЗБРАЛ . Авраам извървя пътя, който Бог беше определил за негои придоби Божието благоволение. И Бог му обеща "Ще те направя баща на много народ и потомството ти на земята ще бъде БЛАГОСЛОВЕНО! "Коментиран от #25, #27
21:39 16.03.2019
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 без значение
До коментар #20 от "Иванов":
Явно и с ,, благословията" имаме разминаване. Благослова го извършва този, който ти е дал живота---другите не могат да се впишат в тази графа--нито брат, нито сестра, ели пък посредниците---черноризци, и всякакъв род религиозни изповедници. Когато се знае йерархичноста, е по-добре, защото нещата за в битието са по подредени.. Нищо лично--това е само едно мнение Вярата и Бога, не са религиозни атрибути, за да ме карат да ги търся там. ЗНАНИЕТО е далеч от църковните врати.Моля, обяснете ми каква е разликата между двупръстното кръстене и трипръстното такова. Къде е написано в библията за тази разлика ???
Коментиран от #28, #29
21:52 16.03.2019
27 без значение
До коментар #24 от "Не религиозен":
БОГ ОБЕЩАЛ--- е няма що!!!. Добре го представяте. Между впрочемне Вие, а в библията е написано. Най- напред -- няма богоизбрани,
има призвани---и от тях малцина избрани. Бог не обещава---
той създава. Ами, че на принципа на обещанието, Бог след време може да обещае и на други, такава привилегия.
Коментиран от #33, #45
22:11 16.03.2019
28 Иванов
До коментар #26 от "без значение":
Под "благословия" в кавички имам нещо друго предвид. Както и да е, но в човек няма нищо добро отвътре. Само е г о и з ъ м и нищо друго. Това което ни прави хора е вярата, защото тя ни учи да бъдем алтруисти. И това важи за всички хора, без изключение. Как да се кръстиме с пръсти? Както ви е удобно, когато сте сам, това са енергиини паси с общоукрепващо действие, като можете да се подсещате, че всичко трябва да започне от главата и да премине през сърцето за да направите нещо добро. Пред хората се кръстите с три пръста за да не ги дразните излишно. На сватба се казва горчиво, а на помен- Бог да прости и т. нат. Ако попаднете при мюслими, не ви препоръчвам да се кръстите, ще се изобличите като неверник. Там трябва да се гледа нагоре и ръцете с дланите също нагоре. Броеница е за предпочитане като камуфлаж, а цицина на челото за разкош. Това е шега. Бог иска от нас хората единствено да сме милостиви и да Го търсим и откриваме в живота си. Това ако спазвате, всичко ще е точно.Коментиран от #40
22:18 16.03.2019
29 Не религиозен
До коментар #26 от "без значение":
Очевидно дискусията не може да има конструктивен характер, поради противопоставянето на някои участници, които са тук единствено с такава задача и цел: Отричане на Всемогъщия Бог и създаване на смут и объркване, за да се измести фокуса от основната идея на автора. Но онези, които са посветени, добре разбират метафорите в статията. За останалите Бог има грижата. Той ще се погрижи за "овцете" си, които е призовал и ще отдели козите...22:22 16.03.2019
30 Не религиозен
22:37 16.03.2019
31 Иванов
Коментиран от #34
22:42 16.03.2019
32 Литератор
До коментар #18 от "без значение":
Като литератор и филолог най-напред трябва да коригирам правописа и пунктуацията, както и начина на изразяване...а не съм тук за това, та литературни образци не си струва да обсъждаме."МИродавността", както казваш на библейските послания е мъдрост, поучителна дори за тези, които не вярват в Бог и ги възприемат като легенди и митове. Не разбирам защо се оправдаваш, за неща като завист, алчност и злоба, които казах в общ смисъл, без да са адресирани конкретно към теб. Нищо лично - следвам своята логика.
23:08 16.03.2019
33 Не религиозен
До коментар #27 от "без значение":
Явно си "хвърлил" някой и друг поглед в Библията, но си чел- недочел, както и чул- недочул...Не познаването на Библията обаче, не те освобождава от отговорността да правиш посредствени изказвания, най-малкото защото ставаш смешен в очите на знаещите и аргументите ти са несъстоятелни. По-притеснителното е, че там ( в Библията- пише се главно Б) пише, че за "всяка празна дума, хората ще отговарят пред Бог, когато застанат пред Неговия съд.Коментиран от #37
23:16 16.03.2019
34 Не религиозен
До коментар #31 от "Иванов":
Иванов, разбира се, че НЕ сме овци, макар някои да ни мислят за такива и да се отнасят като с такива. Това са определения, с които в Библията се разграничават тези, които следват Бог и онези, които не се покоряват на думите Му.Коментиран от #35
23:22 16.03.2019
35 Иванов
До коментар #34 от "Не религиозен":
Това е така, но съдейки по днешното овцедушие на сънародниците ни, стигам до извода, че повечето хора го разбират буквално. Днес не са ни нужни овце, а лъвове! Лъвове като Давид!Коментиран от #38
23:31 16.03.2019
36 Иванов
Коментиран от #44
23:39 16.03.2019
37 без значение
До коментар #33 от "Не религиозен":
Надявам се да знаете, че Божия съд--са делата, които са съпътствали пребиваването на индивидите по време на всеки техен живот на земята. Това за празнословието--също е добре известно.Явно само не Ви е известно, че БОГА не е затворен в опушените и мрачни зидове. Той -- БОГА е дал всичко на всеки, и не с обещания, а с правила и свободната воля за индивида. На този принцип--априори е заложено всичко за пребиваването на земята.
Явно не разбрахте, че за мен БОГА не е несъществуващ--неговото присъствие е по-реално от колкото е описано в Библията. За това явно не можем да се разберем.
Коментиран от #39
23:54 16.03.2019
38 Не религиозен
До коментар #35 от "Иванов":
Овчарчето Давид, което носеше печено жито и хляб на братята си имаше лъвско сърце, затова се изправи пред Голиат и извика " Ти идеш против мен с меч и копие и сулица, а аз идвам против теб Името на Господа на силите, Бога на Израилете войски, върху които ти хвърли презрение. Днес Господ ще те предаде в ръката ми и като те порази ще ти отнема главата..., за да познае целият свят, че има Бог в Израиля и да познаят всички тук, че Господ не избавя с меч и копие, защото боят е на Господа и той ще ви предаде в нашата ръка" ( 1-ва Книга на царете 17:45-47). А сега приложи тези думи на Давид, към копнежа си за справедливост...Коментиран от #48
00:01 17.03.2019
39 Не религиозен
До коментар #37 от "без значение":
За обещанията като начало виж Второзаконие 28 глава. А точно НА МЕН МИ Е ИЗВЕСТНО, че Бог е ДУХ и не обитава в ръкотворни храмове... Но съм съгласна, че някои искат да го затворят зад каменни зидове... Добре е когато човек си изгражда представа за Бог, да се довери на Библията, а не собствените си разбирания.Коментиран от #41
00:13 17.03.2019
40 без значение
До коментар #28 от "Иванов":
Отговорих, Ви за благословията--без кавички. Защо мислите, че в човек отвътре няма нищо, но сте написали, че има само его-изъм.За разлика от Вас, зная точно посоките, начините и видовете кръстни свещенодействия, които не са описани в библията--но са с резултати, когато се прилагат. Вие бъркате Господине--всичко започва от Душата, не от главата, За да бъдеш алтруист---душата ти трябва да е чиста, тогава и Вяра имаш. Къде в библията е обяснението за равнораменния кръст, който е Истинния, а не голготския. Сърцето е анатомичен орган, а душата е тази, която
прави доброто. Само не ми казвайте, че душата е в сърцето,
защото тя не е физическа материя ---нали. С риск да Ви разгневя--ето един въпрос, който е извън библията, но касае
всеки човек почти; КОЙ си, не е РЕЦИПРОЧНО на КАКВО си.
Как бихте извели отговора освен словесно, а и с математическо
изражение. Не описваме библейските овце..................
Коментиран от #52
00:46 17.03.2019
41 без значение
До коментар #39 от "Не религиозен":
Защо трябва да се занимавам с библията и догмите им.Догмата, не е ли недоказано твърдение---В този ред на мисли---
какво означава--че по този начин ти се предлага нещо не доказано
Достатъчно е, че го чувствам, като присъствие, усещам го като закрила, именно защото нямам обремененост от библии и догми.
Това, че не мога да вярвам на библейските описания--не означава, че не съм негово творение.
Коментиран от #42
01:03 17.03.2019
42 Не религиозен
До коментар #41 от "без значение":
" Достатъчно е, че го чувствам, като присъствие, усещам го като закрила, именно защото нямам обремененост от библии и догми. Това, че не мога да вярвам на библейските описания--не означава, че не съм негово творение." Първо - чие творение? На някаква сила... както казват най-често- абе, има някаква сила Второ - това с чувствам го като присъствие, усещам го като закрила...пак ни води към Първо. Да, ама не го познавам този, чието творение съм...(няма да правя аналогия с отношения на човешко ниво), но пък и няма значение. Важното е, че ме закриля... Аз познавам моя ЗЕМЕН баща, но ПОЗНАВАМ и моят Небесен създател и отивам при Него като дете като при баща. Този, който ме е създал, знае най-добре всичко за мен и има отговорност и да се грижи за мен. Бог е ЛИЧНОСТ и разкрива своя характер на този,който иска да го познава в Библията. А всичко останало е фантазии, вследствие на бунт и суетни желания за оригинални открития... Та това е. Смятам, че един задълбочен и осмислен прочит на Библията е задължителен за всеки ПРОСВЕТЕН човек. Останалото са разни безплодни вярвания , които рано или късно свършват с разочарование. А после обвинят Бог … Но това е хитър трик на Сатаната. Подбужда гордостта на човека, мами и лъже с фалшива загриженост, а накрая "му гледа сеира" и злорадства.Коментиран от #62
02:16 17.03.2019
43 Госあ
02:21 17.03.2019
44 Не религиозен
До коментар #36 от "Иванов":
Той се е покрил цял ден. Може да е на консултации.02:29 17.03.2019
45 Не религиозен
До коментар #27 от "без значение":
Това е последен опит от моя страна да бъда любезна и търпелива... Понеже тук се получава, че някой "на краставичар- краставици продава" Липсата на интелигентна чувствителност е голям недостатък според мен… Исус каза на учениците си "Не вие избрахте мен, аз вас ИЗБРАХ". "А Бог няма ли да отдаде правото на своите ИЗБРАНИ, които викат към Него ден и нощ, ако и да се бави спрямо тях" (Лука 18:7). А твоя принцип за обещанието не работи при Бог. Обещанията на Бог не се променят и са за всеки (разбирай и някой друг ), който отговори на Неговия призив и реши да го следва. Само с повърхностни знания няма да успееш и ще заприличаш на "калинка", а такива мисля, че вече има достатъчно.02:58 17.03.2019
46 Не религиозен
Коментиран от #47
03:56 17.03.2019
47 Госあ
До коментар #46 от "Не религиозен":
Връзката е, че революцията е така изопачена,че старият монархичен строй е бил по справедлив.Коментиран от #49
04:01 17.03.2019
48 Иванов
До коментар #38 от "Не религиозен":
Чувствам се поласкан, че ме смяташ за подобен герой, но я си представи как се опълчвам срещу "филистимците". Моментално ще ме обяват за терорист и ще ме пратят в Гуантанамо. ) А и днес великаните са доста повече, та няма да ми стигнат и жълтите павета. )Коментиран от #50
04:54 17.03.2019
49 Не религиозен
До коментар #47 от "Госあ":
И си пропуснал да кажеш, че и за това са виновни евреите...Моля те, човек трябва да притежава все пак някакво чувство за мярка.Коментиран от #51
05:07 17.03.2019
50 Не религиозен
До коментар #48 от "Иванов":
Това беше казано доста освежаващо...Развесели ме. Аз имах предвид тези думи на Давид: " Днес Господ ще те предаде в ръката ми и като те порази ще ти отнема главата..., за да познае целият свят, че има Бог в Израиля и да познаят всички тук, че Господ не избавя с меч и копие, защото БОЯТ Е НА ГОСПОДА и той ще ви предаде в нашата ръка". Това във връзка с казаното от теб за овчедушието на сънародниците ни. Страхът е по-силен от глада.Коментиран от #53, #54
05:17 17.03.2019
51 Госあ
До коментар #49 от "Не религиозен":
"Аз мисля, че по скоро винаги като лешояди са се възползвали от случаите" спирам до тук от чувство за мярка. Просто не счетох за нужно да се повтарям ;)05:31 17.03.2019
52 Иванов
До коментар #40 от "без значение":
Да, някои хора все още имат и души. Обаче за да се изяват душите им е нужно определено усилие и то е точно намерението да помогнеш, да се оприличиш с Твореца, а не да прехвърлиш другия по гръб, хватка която се опитвате да ми приложите. Та именно по този начин се проявява душата и духът. На въпроса Кой си ти, отправен от Мойсей към Бога, Той отговаря- Който Съм, но ние хората не можем да кажем същото, много сме малки и кратковременни. Така, че математиката тук не може да бъде приложена, защото имаме само една Величина и бзкрайно множество неизвестни. Ама вие дерзайте, Нобеловата награда ви е в кърпа вързана и ви желая успех!Коментиран от #63
05:45 17.03.2019
53 Иванов
До коментар #50 от "Не религиозен":
Гладът е по- силен. Още Ленин е казал, остави един народ три дни да гладува и ето ти революция. Затова и "филистимците" ни морят лекичката, като как се вари жаба в студена вода. А за да ме разбереш, трябва да знаеш, че една тежка присъда може да бъде анулирана, но от праведник и ето аз търся такъв Човек и все ще намеря поне един. Може да си ти...)Коментиран от #55
05:59 17.03.2019
54 Иванов
До коментар #50 от "Не религиозен":
И моля те, не ме приемай за твой противник, ако и да ти причиних определени страдания. Не те измъчвам за лично удоволствие, а само за да дадеш най- доброто от себе си, защото царство, което воюва само срещу себе си, няма да оцелее.Коментиран от #56
06:28 17.03.2019
55 Не религиозен
До коментар #53 от "Иванов":
БОЯТ Е НА ГОСПОДА, извика Давид. И аз ще ти кажа същото. Докато този народ отхвърля Бог и служи на Мамон и на езическите си суеверия - новини не чакай!Коментиран от #71, #72
06:34 17.03.2019
56 Не религиозен
До коментар #54 от "Иванов":
Справка: Втора книга на летописите 7:1406:43 17.03.2019
57 Госあ
Коментиран от #58
06:49 17.03.2019
58 п.п.
До коментар #57 от "Госあ":
във връзка с бойното поле ;)06:50 17.03.2019
59 Госあ
Коментиран от #60
06:53 17.03.2019
60 Госあ
До коментар #59 от "Госあ":
Ако трябва да перифразирам "кокошката или яйцето" и да се извисява със задълбочени аналитични познания 😂Коментиран от #78
07:10 17.03.2019
61 Госあ
07:12 17.03.2019
62 без значение
До коментар #42 от "Не религиозен":
,,БОГ е личност, и разкрива своя характер на този, който иска да го познава в библията" До сега това беше ,,най-смисленото" определение касаещо БОГ и -- понеже БОГ е ,,личност", личността му се разкрива само библейски---това е според Вашата логика.Извън библейското разпознаване на БОГ е невъзможно --та Вие
си позволявате да го ограничавате до ниво личност.
Който се осмелява да вини БОГ--най-малкото е низша същност
Той е дал всичко на всеки БЕЗУСЛОВНО, а кой колко ще вземе от даденото е според личната воля, която пък е по НЕГОВАТА
ВОЛЯ. Не ограничавайте БОГА в библията. Не се побира в нея
08:00 17.03.2019
63 без значение
До коментар #52 от "Иванов":
Е щом стигнахме до ,,Нобеловата награда" --нещата не са толкова зле. Това, че Вие не можете да приведете въпроса в математическоизражение, означава ли това--че няма такова, само защото не е записано в библията. Нали знаете и това с помоща---Бог всичко дава, но в кошара не вкарва. Защо ми е да Ви прехвърлям по гръб--мислите ли, че стоите изправен, с това, което знаете от
библията, за библията. Нима Бога може да е ограничен само с
описанието в библията--не го затваряйте Той нито е християнин, нито мюсулманин, католик и т.н. Той е ВСЕМИР. Нищо лично
Коментиран от #64, #74
08:45 17.03.2019
64 Госあ
До коментар #63 от "без значение":
Опитах да приведа въпросът в математическо изражение според теорията за формиране на принципните компоненти и разпределението на вариабилните. Това е наистина един интересен статистически метод,при който множеството обекти с разлики във вариабилните помежду си се разпределя според нова двуизмерна или триизмерна координатна система формирана от разликите във вариабилните. Та според този анализ, вариабилните определят дименсиите. От друга страна, дименсиите вече съществуват преди преобразуването на принципните компоненти. Въпросът е, че новият модел отразява по точно теглата на вариабилните в новата координатна система, която пък се формира от обектите. Ако този модел започне да се самообучава с всеки следващ цикъл ще бъде по съвършен като показва много по точно разпределение. В този случай,кое е по правилно, началното разпределение или това в новата координатна система. Аз мисля, че дименсиите се променят и Бог се учи от нас,като може да бъде по кръвожаден или миролюбив в зависимост от теглата на тези две вариабилни най общо казано. Вариабилните, които ни определят са много разбира се. И тук идва нашият принос,коя наша страна ще храним за да натежи повече и колкото повече от нас развиват определени качества, толкова повече ще тежат и ще определят дименсиите на нашето битие. Това е еволюцията на Бог.Коментиран от #65, #84
09:17 17.03.2019
65 Кака до бате
До коментар #64 от "Госあ":
Помощ ! Логорея….Коментиран от #68
10:25 17.03.2019
66 Доктор Фокс
10:26 17.03.2019
67 Не религиозен
10:45 17.03.2019
68 Госあ
До коментар #65 от "Кака до бате":
Виждам че има интерес от моето уникално и фундаментално съждение,та, след като разяснихме случая на самообучение и пренареждането на дименсиите,остана въпросът за обектите и вариабилните. Без тях,дори първоначалното грубо разпределение по координати не би било възможно. Координатната система ли е възникнала първо за всяка вариабилна или възникването на обектите с техните вариабилни са определили първата координатна система? Смятам вече ви е ясна динамиката и самообучението, което се променя и усъвършенства всеки нов цикъл. С други думи, Бог ли създаде хората или хората Бог ? Това е с уточнението, че Бог се интересува само от хората (както в Библията и не му пука за природата иначе всичко е ясно-Бог създаде природата и от нея се родиха хората, които имат силата да променят единствено дименсиите на своето битие). И отново въпросът за кокошката или яйцето. Аз имам отговор на този въпрос и той е петела. Този отговор ще зарадва правоверните, защото изцяло съвпада с техните разбирания за реброто на Адам. Но за съжаление,не може да даде отговор на поставения от мен въпрос.Коментиран от #69
10:52 17.03.2019
69 п.п.
До коментар #68 от "Госあ":
Пропуснал съм прилагателното плосък. *С техните плоски разбирания. ;)10:57 17.03.2019
70 Госあ
Коментиран от #82
11:08 17.03.2019
71 Иванов
До коментар #55 от "Не религиозен":
Не прави сърцето си кораво като съдиш народа. Колцина от него са получили това, което ти е дадено на теб? Или спасението на давещите се е дело на самите давещи се? Ако и другите мислят така, горко ни! Мъдреците трябва да показват грешките на народа за да бъдат поправени тези грешки, но праведниците трябва да просят милост за народа, защото той не може да изпроси сам за себе си!Коментиран от #79
12:50 17.03.2019
72 Иванов
До коментар #55 от "Не религиозен":
Потърси и вникни в еврейската молитва- Дай ми сили( Ана бекоах) и се поучи от нея скъпа приятелко.12:56 17.03.2019
73 Иванов
До коментар #3 от "Анти седераст":
Хълм се нарича, не баир. И дали ще има не зависи от нас хората, а от Твореца. А това, че някой камиларин се е напушил с хашиш и е имал халюцинации, а други по- прости и от него са готови да режат глави е без значение. Всеки среден окултист изучаващ духовния свят ще ти каже, че вълшебни коне няма, а барак е еврейска дума означаваща светкавица.Коментиран от #75
13:25 17.03.2019
74 Иванов
До коментар #63 от "без значение":
Как може човек да затвори Бога? Няма такова нещо, нещо сте се объркали. Темата е по Библията и коментарите са по темата.13:42 17.03.2019
75 Госあ
До коментар #73 от "Иванов":
Хашиша е важен в началото, докато човек се научи да премества точката си на фокусиране. След това става излишен,дори вреден, защото нарушава аурата. Според Дон Хуан ;)Коментиран от #76
13:46 17.03.2019
76 Иванов
До коментар #75 от "Госあ":
Не препоръчвам халюциногени. Наградата за тях е в Гееном!Коментиран от #77
14:00 17.03.2019
77 Госあ
До коментар #76 от "Иванов":
Така е някои го постигат без тях,но за други са необходими в началото, както при случая на Кастанеда ;)14:05 17.03.2019
78 Кака до бате
До коментар #60 от "Госあ":
Сега пък пЕрафразирам… Нали щеше да използваш прафразирам.? Отказа ли се ? Третия път да знаеш, че в речника е ПАРАФРАЗА.Коментиран от #80
14:50 17.03.2019
79 Не религиозен
До коментар #71 от "Иванов":
Да съгласна съм, че сърцето не трябва да закоравява. Но като гледам този мой народ е закоравил сърцето си и предпочита да спазва ритуали и обреди и с това да се представя за "одобрен" пред Бог. И продължава да тъне в невежество. Знаеш притчата за семето и почвата. На асфалт няма как да поникне...14:58 17.03.2019
80 Госあ
До коментар #78 от "Кака до бате":
Пара е над пери е около,както ме подсети един човек. Така че ще използвам пери с корена фраза. Както споменах ....за правописа. правописа е за фарисеите.добре е че все пак проверяваш де.но сега не ми е нужно. Още няма да публикувам съжденията си по горе. Въпреки че ги намирам за гениални. Може би трябва още малко функционално доизпипванеКоментиран от #81
15:04 17.03.2019
81 Госあ
До коментар #80 от "Госあ":
Както казах,за всеки добър хибрид трябва експериментиране и време...15:13 17.03.2019
82 Не религиозен
До коментар #70 от "Госあ":
А как си с емоционалните пластове ? Някакво разместване забелязваш ли ?Коментиран от #83
15:25 17.03.2019
83 Госあ
До коментар #82 от "Не религиозен":
За хора които защитават тезата, че земята е плоска може би е трудно да работят с дименсии,но ако прочетеш всичко внимателно (мисля че добре съм обобщил анализа на принципните компоненти) може би ще разбереш брилянтното ми размишление. Иначе,да мога да местя точката си на фокусиране. Всеки човек би трябвало да може. Единственото статично нещо след раждането е смъртта. Човек може да мести фокусирането си винаги около смъртта.15:55 17.03.2019
84 без значение
До коментар #64 от "Госあ":
Поздрави за коментара. Няма да се хареса на библейските почитатели, защото това е извън библейско умозрение.Интелекта е непознат за библията--там важат свободните съчинения, догмите, или недоказуемите неща. Логиката също е нежелано присъствие в библейските иносказания. Сигурно ще ни и анатемосат, ама все тая--това е библейско религиозно постижение
Коментиран от #85
16:06 17.03.2019
85 Госあ
До коментар #84 от "без значение":
Това е и основното противопоставяне на философията и естествознанието с религията,в един момент се оказва че човекът не е център на вселената,а следствие на вселената.16:18 17.03.2019
86 Този коментар е премахнат от модератор.