Генералният директор на автомобилния завод в Уляновск Адил Ширинов призна, че класическите модели "Буханка" и Hunter са автомобили от миналия век, но докато има търсене за тях, компанията ще ги произвежда.
ОТ УАЗ признават, че произвеждат остарели автомобили, но докато има търсене на моделите, познати, като "Буханка" и Hunter , компанията ще продължи да ги прави. Генералният директор на УАЗ Адил Ширинов каза това за портала 73online.
Според Ширинов Уляновският автомобилен завод е в нишата, където има търсене на „автомобили от миналия век“, тъй като има географски райони с ниска покупателна способност. „Можем да се гордеем, че толкова много години произвеждаме това, което се търси.
Докато има търсене, ние ще ги правим ”, казва още Ширинов. Освен това генералният директор на завода разказа за съдбата на така нареченото „руско Prado“. През януари Autonews.ru писа, че компанията е спряла разработването на новото SUV с рама, което трябваше да замени модела Patriot.
„Не затворихме проекта напълно, но сменихме приоритетите в нашата стратегия за развитие, която беше силно повлияна от пандемията и макроикономиката. Можем да потвърдим, че проектът е спрян засега. Преформатирахме нашия план за развитие като цяло, но не затваряме нищо. Разглеждаме много внимателно алтернативни решения “, допълва Ширинов.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Човека Културно обяснява че
Коментиран от #124
10:25 08.03.2021
2 Емил
Коментиран от #21, #61, #140, #163
10:26 08.03.2021
3 илийката
Коментиран от #7, #11, #15, #32, #40, #44, #57, #103, #106, #122, #131, #134, #153, #158, #161
10:28 08.03.2021
4 миии
Коментиран от #42
10:28 08.03.2021
5 ТтттТ
10:28 08.03.2021
6 Емил
Коментиран от #164
10:29 08.03.2021
7 свидетел
До коментар #3 от "илийката":
точно тези екстри са изключително необходими в тайгата и тундрата.....Коментиран от #25, #182
10:31 08.03.2021
8 Коко
Коментиран от #18, #91
10:31 08.03.2021
9 собственик
Коментиран от #17, #90, #151
10:32 08.03.2021
10 Гост
10:34 08.03.2021
11 БАЙ Х@Й‼
До коментар #3 от "илийката":
Чукчите винаги да искали колите им да имат сензор за включване на чистачките и фаровете 😉10:35 08.03.2021
12 1111
10:36 08.03.2021
13 Хасан
Коментиран от #176
10:37 08.03.2021
14 Kavkazec
10:37 08.03.2021
15 Случаен
До коментар #3 от "илийката":
Патриота има всичко, ама на него не са му екстрите проблема... Хантера май има абс, за климатик не съм сигурен, аербегове вече надали.10:38 08.03.2021
16 Перо
Коментиран от #160
10:40 08.03.2021
17 йяйя
До коментар #9 от "собственик":
Ще ги бие, стига да запали и да има кой да лежи под него един месец до следващата славна победа над гнилия капитализъм.Коментиран от #26, #85
10:40 08.03.2021
18 БАЙ Х@Й‼
До коментар #8 от "Коко":
Кажи го на Колт и АК !Коментиран от #24
10:41 08.03.2021
19 Random
Коментиран от #101
10:42 08.03.2021
20 4683
10:43 08.03.2021
21 Бачо Киро
До коментар #2 от "Емил":
Абе къде си тръгнал и ти да даваш акъл, бастун. Търсенето определя предлагането, просто и ясно. По разни забити местности хората ползват опростена техника, както по руските тайги, така и по американските степи. Как да го разбере гламавата ти тиква ...Коментиран от #30, #41
10:48 08.03.2021
22 Служба брат
10:49 08.03.2021
23 Бачо Киро
Коментиран от #108
10:50 08.03.2021
24 пффх
До коментар #18 от "БАЙ Х@Й‼":
Колт пък къде ги слагаш? Те произвеждат свърх модерно оръжие и оборудване. Това, че още продават и кремъклийки за колекционери е друго и не се купуват само заради ниската цена, щото хич не е ниска.Коментиран от #45, #154
10:51 08.03.2021
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Не един месец а цяла година да лежиш
До коментар #17 от "йяйя":
ТИ..... Се тая..... С три ключа отверка и клещи Нивга няма да останеш на пьтя стига неволята да та научи а вий си чакайте репатраците в тундрата до второто пришествие......Коментиран от #28, #67
10:52 08.03.2021
27 Там се кара най многс 40 и не трябва
До коментар #25 от "факти":
Еьрбег и на северните ширини рядко става 20 градуса следователно и климатик не трябва.... Ясно ли тий момченце НАЙ НАКРАЯ...Коментиран от #31
10:54 08.03.2021
28 йяйя
До коментар #26 от "Не един месец а цяла година да лежиш":
Ама аз и без тях никога не см оставал на пътя и точно там е разликата.Коментиран от #35
10:54 08.03.2021
29 другарят
Коментиран от #100
10:56 08.03.2021
30 рускенеф
До коментар #21 от "Бачо Киро":
Ами да произвеждат и каруци направо ,защото за тях търсенето също ще е огромно хахаха.Генереланият директор на УАЗ си е направил шега с такива русопитеци като вас ,пък вие му вярвате ,че само заради "търсенето" ги правили още тея кeнeфи.Толкова си могат просто баламурниците.Изостаналото им развитие и стандарта им ,не позволят друго.Коментиран от #38, #143
10:56 08.03.2021
31 Охоохо
До коментар #27 от "Там се кара най многс 40 и не трябва":
Ахааа, ето защо канадците не карат коли с климатици и все бедстват в тундрата завалиите. Ама хак да им е, като са бедни и прости.Коментиран от #37, #95
10:57 08.03.2021
32 Subaru STI
До коментар #3 от "илийката":
Тези автомобили са много по-проходими и по-евтини от "паркетните" джипове, които са нито истински off-roader-и, нито истински спортни коли.Коментиран от #34, #36
10:58 08.03.2021
33 3644
Коментиран от #58
11:02 08.03.2021
34 тц тц
До коментар #32 от "Subaru STI":
И кел файда, че са евтини и проходими, като идват счупени още от завода. Тъкмо я подкараш и айде пак на канала... И изобщо какво ги превъзнасяте, като на самите руснаци им се повръща от тях и отдавна са ги заменили с каквото и да е, но да не е руско? Ако не са държавните организации, които нямат избор, а купуват каквото им се заповяда от горе...Коментиран от #96
11:02 08.03.2021
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Фиат
До коментар #32 от "Subaru STI":
Русия е необятна там с паркетното джипче си заникъде, ни клима ни абс ще ти помогнат, ха хаКоментиран от #39
11:04 08.03.2021
37 Ква тундра в канада бееее
До коментар #31 от "Охоохо":
......Коментиран от #43, #46, #48
11:04 08.03.2021
38 БАЙ Х@Й‼
До коментар #30 от "рускенеф":
Колко Х5 и Q7 си видял на " Ком - Емине"?11:05 08.03.2021
39 кремълски орки
До коментар #36 от "Фиат":
Русия е като Мордор демек? Необятна мизерия.11:05 08.03.2021
40 един от многото
До коментар #3 от "илийката":
Не вярвам нито климатик , нито еърбег или аbs да те измъкнат от калта и да те преведат през тайгата! Посочи ми колко са вече истинските коли за оф роуд с ръчни скорости , без електроника с демултипликатор с два моста и бпокажи. Просто вече не ги правят и затова руснаците са прави , докато има търсене , ще има и производство.Коментиран от #79
11:09 08.03.2021
41 Перо
До коментар #21 от "Бачо Киро":
Не разбират,защото в БГ не търсенето определя предлагането,а обратно,предлагането от мутро-картела определя налаганото!11:09 08.03.2021
42 Въпросче
До коментар #4 от "миии":
Каточ са толкова морално остарели, зашо още са трън в очите на високотехнологичната ФАЩ?Коментиран от #47, #50
11:10 08.03.2021
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Перо
До коментар #24 от "пффх":
Колт щеше да фалира и фирмата е купена тази година от Ческа Збрьовка /CZ/!Коментиран от #49
11:17 08.03.2021
46 Нац Географ
До коментар #37 от "Ква тундра в канада бееее":
Модератора ми изтри коментара, защото явно и за него беше шокиращо, че в Канада също има Тайга и Тундра, а пък не карат УАЗ-ки. А уж били безаналогови!Коментиран от #128
11:18 08.03.2021
47 кхум
До коментар #42 от "Въпросче":
Бате, в САЩ изобщо не подозират за съществуването на тези коптори.11:19 08.03.2021
48 NikNay
До коментар #37 от "Ква тундра в канада бееее":
Не се справиш с географията и географските ширини , нали ?Коментиран от #52
11:21 08.03.2021
49 въве
До коментар #45 от "Перо":
Това какво общо има? Бугати, Ролс Ройс и Майбах знаеш ли по колко пъти са фалирали? Не правят хубави коли ли?11:25 08.03.2021
50 Небитието руско
До коментар #42 от "Въпросче":
Кое е трън в очите на американците ? Тея руски кeнeфи ли ? В САЩ хората дори в домашни условия могат да направят по-качествен автомпбил,а руските неандарталци едвам сглобили 4 гуми със шаси.11:31 08.03.2021
51 Има интерес
Не искам да кажа нищо против новите автомобили. Просто всеки влак си има пътници !!!
И те така ......................... !!!
11:39 08.03.2021
52 Абееее тундра и уазки има само
До коментар #48 от "NikNay":
На ино място. Га ша го проумейте..... И има стиии за форд морд тойото мойоти ходете там да са прайте на умни..11:50 08.03.2021
53 Бай Ставри
11:51 08.03.2021
54 Ужас
Коментиран от #76, #77, #181, #184
11:54 08.03.2021
55 Blackthorn
Коментиран от #56
11:56 08.03.2021
56 руски говедари
До коментар #55 от "Blackthorn":
Те от завода излизат и не палят,разпадат се в движение,пък ти си дрънкай коми демагог..12:02 08.03.2021
57 Кирил
До коментар #3 от "илийката":
Илийка, тези коли не са предназначени да се движат бързо...а да са проходими...нито абс, нито аирбег им трябват.....а за климатика...за какво ти е при положение че навън е -20...печка си трябва, а такава имва!12:04 08.03.2021
58 Абеее само кьт видите уаз и лада
До коментар #33 от "3644":
И Са ПОБЬРКВАТЕ....... НИЙ КЬТ ВИДИМ ФОРД МАЗДА ИЛ ДЕУ НЕ СА ПИБЬРКВАМЕ.... ЩО ТЪЙ....12:04 08.03.2021
59 СпецНаз
12:05 08.03.2021
60 Пежо
12:14 08.03.2021
61 Киро
До коментар #2 от "Емил":
Да не би някой друг да е имал кола,по времето на Мохамед???Що говориш глупости.Ай мисли,преди да кажеш нещо.12:19 08.03.2021
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 ДОКАЗАНО
12:31 08.03.2021
64 Бай Стою касапина
13:11 08.03.2021
65 Алоо
13:19 08.03.2021
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 чичо с Москвичо
До коментар #26 от "Не един месец а цяла година да лежиш":
И тел...тел...къде пропускаш този важен и технологично елементарен "свързващ" монтажен елемент... :)))13:36 08.03.2021
68 Георги
13:47 08.03.2021
69 европеец
14:00 08.03.2021
70 Ти ще му кажеш
14:17 08.03.2021
71 Факти
До коментар #25 от "факти":
Руския автопарк е в пъти по нов от нашия14:19 08.03.2021
72 Чалъмар BG
14:20 08.03.2021
73 УАЗ 469
14:34 08.03.2021
74 Стефан Петров
14:44 08.03.2021
75 Юли
14:52 08.03.2021
76 хаха
До коментар #54 от "Ужас":
Бунището е между ушите ти.Не знам ф3калометите с конкурс ли ви набират или сте природни таланти - тороразпръсквачки, ама я по-добре се връщай към селскостопанската дейност, че тука хората се опитват да четат и коментират горе-долу човешки. От ползваща компютър селскостопанска техника нужда нямаме.
Хората си казаха - за всеки влак си има пътници. Ако на клиентите за УАЗ-ките и джипкката не им трябваха евтини прости и лесни за поправяне високопроходими коли, завода нямаше да ги произвежда. Търсене и предлагане. Точка.
15:07 08.03.2021
77 Да бе
До коментар #54 от "Ужас":
Ядец че те е нямало да го кажеш на Наполеон и Хитлер. Те сигурно защото за по-тъпи били от тебе и са се юрнали да завладяват мизерията. И остави другото, ами Хитлер не е искал да излиза от "бунището". Нито от "бунището" житница, нито от "бунището" въглищни мини, нито от "бунището" с критични за легиращите материали за брояната за танковете, нито..., абе който иска ще чете. А "ужасите" ще си останете с пасенето.Коментиран от #80
15:16 08.03.2021
78 България
15:54 08.03.2021
79 Рандом
До коментар #40 от "един от многото":
Стига с тая тайга, да, проходими са, да стават за там, ама не е цяла Русия тайга! Продали са по-малко от 40хил за 2019г., тоест преди короната. Не ги купуват толкова, не са търсени колкото си мислиш(или мислите, че то много коментари за едно и също). Пред фалит са, "руското прадо" накрая ще бъде фейслифт на УАЗ Патриот, кола с уникално ниска безопасност, модел който е фейслифт на Симбир, от преди 30 години, който е по-комфортна версия на Хантер, който е от 70-те. Вътре всичко е внос от китай, мултимедия, електроника, само по двигателя има тук-там бош, ама пак мейд ин чайна. А качеството на изработката е пак под всякаква критика, фуги, боя, ръжда, отливки, пълен ужас. А цените не са и толкова ниски. Повечето руснаци предпочитат дъстър пред патриот, или втора ръка японско.Коментиран от #109
16:01 08.03.2021
80 некой
До коментар #77 от "Да бе":
И все пак са бедни, въпреки всички природни богатства...Коментиран от #147
16:03 08.03.2021
81 Сатъра на Хана
- блокировка на дифренциал , бързи - бавни , голям просвет
....... И за цената на добре оборудван Jeep Wrangler Rubicon , можеш да купиш 3 бройки Уаз Хънтер :))
Коментиран от #83, #98
16:05 08.03.2021
82 Манафоглу
16:08 08.03.2021
83 6956
До коментар #81 от "Сатъра на Хана":
Кой е тоя ненормалник който ще си купи 3 УАЗ-ки вместо Jeep Wrangler Rubicon ?Коментиран от #84
16:11 08.03.2021
84 Сатъра на Хана
До коментар #83 от "6956":
И за кво да си купя Джип Рубикон като ми трябва само за работа................... Имаше един дядо помак в Родопите и ми вика
....."Не мога да ги разбера туристите отиват в планината да се разкарват " :)) ........ .......... А ако говорим за най-доброто от двата свята - не е Ландкризъра или Ваген-а , ами Jeep Grand Cherokee Trailhawk или Chevrolet Colorado ZR2 Bison
16:16 08.03.2021
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Larsen
Коментиран от #88, #173
17:13 08.03.2021
87 Ставри
17:23 08.03.2021
88 инж Илич
До коментар #86 от "Larsen":
Личи си че си задръстен като карбуратор на Москвич 412Коментиран от #89
17:25 08.03.2021
89 Стефанов
До коментар #88 от "инж Илич":
Москвичът 412 няма карбуратор, бе, отворко!Коментиран от #94, #179
17:32 08.03.2021
90 Не забравяй
До коментар #9 от "собственик":
и цената,която е в пъти по-ниска от западните конкуренти,а ако решиш да го наточиш като Г класата с 3 блокируеми диференциала и повдигнато окачване и подходящи гуми,Г класата ще гледа втрещена в калта на баснословна цена,а тези работяги пак ще бъдат няколко десетки пъти по-евтини а със същите възможности.17:36 08.03.2021
91 Да много
До коментар #8 от "Коко":
си прав,но е видно,че при теб такъв липсва.17:39 08.03.2021
92 арто
17:41 08.03.2021
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 инж Илич
До коментар #89 от "Стефанов":
Да забравих той е с помпа дюза17:44 08.03.2021
95 Да сравняваш
До коментар #31 от "Охоохо":
Канада с частта на Русия зад Урал е просто смешно.Канада няма толкова територия колкото е азиатската част на Русия и там растоянията са като да преминеш целият континет северна Америка,а не една малка част от нея. Сравняваш несравними неща,мравка със слон. Вслучая слона е Русия,сещай се за мравката.17:49 08.03.2021
96 Я си карай
До коментар #34 от "тц тц":
японския курник и не се бутай в лигата на великите. Заменяли ги били с друго ама да не е руско. То ако беше така нямаше да ги произвеждат бе алкаш,а те продължават и ще продължават да ги произвеждат.В класа на тези от японските само Лендкрузера е конкурент,а от останалите само Г класата на Мерцедес,но като пари са в десекти пъти по-скъпи,а и където се вкарват тези нито една от двете споменати няма да влезе,понеже е скъпа и сложна за ремонт ако нещо се счупи,а УАЗ-ката на терен ще я оправят.А Сърбарото въобще не е за тук и никога не е било.17:55 08.03.2021
97 Володя 158см
😆😆😆😆😆
Защото няма от по миналия ,иначе тях щяха да произвеждат
Рядко изостанало племе е това
Буханката е Jeep FC от 54 година
Но пиянките са железни и не мръднаха и милимунда от това
17:56 08.03.2021
98 SONY
До коментар #81 от "Сатъра на Хана":
Сигурно , ама те и 3те ще искарат по малко от Jeep а -а може да те докарат и до самоубийство от повреди18:03 08.03.2021
99 4884
18:07 08.03.2021
100 ХХХХ
До коментар #29 от "другарят":
Прав си човек максимално опростени и като стане нещо модерния комп не ти пише обадисе на серзвиз. заради някоя глупост.От как една таква модерна газария ме остави да ме затрупа полвин метър сняг на Троян-Карнаре в зона без обхват заради понижено налягане в гумите с 0,1 бар. Намразих всички модерни газарии.
Модерния дачик в гумите ми даде понижено налягане. Аз спрях и огасих колата и слезнах да проверя гумите щот бях и с вериги.
Качих се и не ми даде да потегля заради ниско налягане в гумите. При опи за потегляне гаси двигателя.
Като влизах в прохода беш е към 21 часа и почваше да вали и за времето докато се мотах да разбера, какво става снеговале жа се усили рязко и затворили прохода.
И нямаше и приминаващи коли, щях да го зарежа тоя боклук.
Естествено в комплекта си тия модерни боклуци нямат една помпа.
На другия ден към 9ч ме намери един водач на снегорин.
Като му казах защо съм закъсал, човека помисли, че го базикам. Имаше маркуч от бутилката на машината му напомпихме гумите и веднага потеглих. Излязох след него.
Само аз си знам как съм изкарал ноща.
Така, че и българия могат да ви прецакат модерни компютърни системи.
Коментиран от #123, #159
18:34 08.03.2021
101 Petko
До коментар #19 от "Random":
Ела в Белгия да видиш , как за Хънтер се чака на опашка и около 10 месеца . Нормалните хора тук не са брюкселски джендъри , а практични.Коментиран от #113
18:36 08.03.2021
102 ЙОРДАН
Коментиран от #118
18:50 08.03.2021
103 Аналитик плюс
До коментар #3 от "илийката":
Вдигаш капака и си го отремонтирваш сам - затова!Коментиран от #111
19:09 08.03.2021
104 Руснак
Коментиран от #110
19:11 08.03.2021
105 тъпчо
19:12 08.03.2021
106 Митю
До коментар #3 от "илийката":
Абе умник, на коя префърцунена западна кола климатика работи при -30 и ако има кал до главините за чий ти е авс и еърбег.19:32 08.03.2021
107 стоян георгиев
19:37 08.03.2021
108 Гост
До коментар #23 от "Бачо Киро":
Мит е че УАЗ-а се ремонтира на място с чук. Колата съвсем не е проста. Просто трябва да я познаваш добре, за да се измъкнеш от ситуация - къде на един мост, къде с отверка да включваш вилките на скоростите и т.н.19:42 08.03.2021
109 ТАС
До коментар #79 от "Рандом":
Е не всичко, но над 50% от територията на Русия са подобни терени.Провери каква част от територията на русия е сибир.
Коментиран от #114
19:47 08.03.2021
110 Прав си
До коментар #104 от "Руснак":
Дай на глупака микроскоп, казваш, и му гледай сеираКоментиран от #116
19:50 08.03.2021
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 Тойота Тундра
20:02 08.03.2021
113 Random
До коментар #101 от "Petko":
Редят се на опашки щото не могат да оправят фабричните дефекти достатъчно бързо, иначе надали имат над 20 продажби годишно там.20:05 08.03.2021
114 Случаен
До коментар #109 от "ТАС":
А колко е населението? Голяма площ, ама те хората си купуват коли, не мечките. Правят коли за много малък пазар. И то с недобро качество.20:24 08.03.2021
115 Потьонкин
20:45 08.03.2021
116 Руснак
До коментар #110 от "Прав си":
Не, пиронът трябва да се забие с чук. Аз самият съм от Сибир и видях какво се случва с Lexus, ако отидете на лов или риболов. Следователно Lexus остават на паркинга в офиса и собствениците им се променят на УАЗ. Руснаците също могат да броят париКоментиран от #117
20:51 08.03.2021
117 Руснак
До коментар #116 от "Руснак":
Ето снимка на обикновена улица в Новосибирск, намерете поне един УАЗ ? градът не е неговата стихия21:06 08.03.2021
118 Ето защо
До коментар #102 от "ЙОРДАН":
Подиграваме им се, защото в сектор "Автомобили и части" вече десета година износът ни е почти три пъти по-голям от този на могъщата, велика, необятна и т.н. Русия с население повече от 20-сет пъти по многобройно от българското. А пък нека нямаме нито една собствена марка и да продължаваме да правим 75 % от частите на Лада, Рено, Нисан, Пежо и т.н. Понимаеш?Коментиран от #119
21:19 08.03.2021
119 Ето защо
До коментар #118 от "Ето защо":
Само софтуеъра за автомобилната индустрия, който не влиза в горната статистика и който се "пише" в България е по-голям от целия руски износ.21:22 08.03.2021
120 Ген И Водков
Коментиран от #121
21:41 08.03.2021
121 Руснак
До коментар #120 от "Ген И Водков":
Вие сте прав, защото Ердоган купил лош УАЗ. В допълнение към УАЗ, Русия не произвежда нищо. УАЗ също е зелен.21:52 08.03.2021
122 уточнение
До коментар #3 от "илийката":
Защото руснака още не се е изхитрил да прави скъпи модели , които хвърлят двигателя на 120 000 километра , ако не мине през през серия от свръх-скъпи ремонти , а чукчата в иглуто трябва да има серия от компютри стендове , и скъпи приспособления , горивото от студовете се сгъстява , луксозният джип не иска да запали на таблото му изписва серия от грешки , и ти казва - Закарай ма на топло .01:03 09.03.2021
123 финиш
До коментар #100 от "ХХХХ":
Нещо подобно ми е разказвал приятел пътувал нощно време по пътя Смоленск Москва . Студ минус десетки градуси . От двете страни на пътя по няколко метрови стени от сняг , като чисти снегорина , не можеш да се излезеш извън пътя дори да се изпикаеш . Вижда на пътя подскачащ човек , спира и човека скача в неговата кола без да пита какъв е и накъде отива . оказва се , че само преди двадесетина минути неговият Хюндай е аварирал , и след още двадесет минути е щял да бъде мъртъв от студ . Кожата между пръстите на ръцете е била започнала да му се цепи .01:23 09.03.2021
124 Там далеч
До коментар #1 от "Човека Културно обяснява че":
Търсене и предлагане. Нека МВ, ФОРД или ФВ да направят машина с подобни цена, проходимост и възможности за ремонт. Ще се продават веднага.01:44 09.03.2021
125 Ванко
Проходимоста им е идентична, г класата има + че е по мощна, но и много проблемна в кал електрониката не издържа а уаз-а има 5 кабела и няма какво да откаже
Коментиран от #132
07:42 09.03.2021
126 Аксел
07:55 09.03.2021
127 един от многото
08:37 09.03.2021
128 пенсионер
До коментар #46 от "Нац Географ":
По същата причина , по която в щатите и ЕС не се приема Руската ваксина!08:40 09.03.2021
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 АЙ СТИГА БЕ
08:56 09.03.2021
131 Домакин
До коментар #3 от "илийката":
Илийката, пий си ракийката, и не се изказвай неподготвен!09:00 09.03.2021
132 Дедо ти
До коментар #125 от "Ванко":
Имам "Г" класа произведена 80г. От ония дето се мият вътре с маркуча,но ти едва ли си виждал такава! И къде точно,и какво и е електронно??? Навремето и аз съм карал всички модели,на тия боклуци УАЗ! Леееко се доближава по проходимост до Мерцедеса само така наречената"текезесарка"!Коментиран от #166
09:30 09.03.2021
133 Светнат
09:30 09.03.2021
134 ББ4843
До коментар #3 от "илийката":
Ясно се казва, че има райони с ниска покупателната способност. Всяка компания си има политика и си я следва. Освен това карал ли си УАЗка? Извън пътя ще бие всички модерни и лъскави паркетни джипове. Ще и се опре може би само един и това е Лада Нива. Карал съм ги много и наистина са невероятно проходими. Затова ги търсят.Коментиран от #138
10:04 09.03.2021
135 Язе
;-)
10:08 09.03.2021
136 Брадвата
10:26 09.03.2021
137 Генчо
Коментиран от #141
10:56 09.03.2021
138 стоян георгиев
До коментар #134 от "ББ4843":
явно не си карал никога западен джип.аман от руски фенове дето не знаят нищо ни за уазката ни за нивата.уаза има едно единствено добро качество в планината и то е че е висок и може да накрачва коловозите.нищо друго!ни има силен двигател, ни някакво велико окачване,при нивата е още по-зле.иди в планинските села на родопите и гледаи кво карат местните.основно японско и основно витари.богатите карат основно немско или тоиоти.тук пишат разни пенсионери дето сте се возили на джип единствено през времето на казармата си.руския джип има един основен проблем и тои е че нестава за каране.без маитап.не става да го караш дълго.друса,измаря,чупи се ,харчи,неудобен е вътре ,неудобен е за управление и не е сметнат ни за планина ни за асвалт.пожелавам го на всичките му фенове от соца.дрогари само руски коли да карате и предимно в калта дето толкова много ви харесва!Коментиран от #142, #167
12:39 09.03.2021
139 По-читател
Коментиран от #144, #165
12:44 09.03.2021
140 ЕМИЛ - ДЕБИЛ
До коментар #2 от "Емил":
И твоите родители така, като гледам тук какво са създали, бая остаряла им е генетиката......12:50 09.03.2021
141 БЕНЧО
До коментар #137 от "Генчо":
И на учители по литература, и на учители по литература......Поне в твоя квартал.....
Коментиран от #168
12:53 09.03.2021
142 АБЕ
До коментар #138 от "стоян георгиев":
Стоянчо, дръжки с колела си карал.пак ти!Има четири западни автомобила.които могат каквото може УАЗ.
Това са два модела на jeep, land rover и Hammer. И всички те, с изключение на хамера, не стават за път защото ако вдигнеш над 90 ще се преобърнат на първия завой бе карач на западни джипове!
Хамерът превъзхожда УАЗ, само на асфалт и на пясък, и то, леко.
Всички други мутанти които ти наричаш джипове са за асфалт!
Ако се опиташ да правиш с тях същото което правиш с УАЗ на планина ще слезеш от тях със скоростния лост забит в ухото ти и с касетофона да замесва зъбите ти!
13:07 09.03.2021
143 Този коментар е премахнат от модератор.
144 ПОНЕ
До коментар #139 от "По-читател":
ток на 220 волта имат и ние остават по три месеца на тъмно в средновековни условия.....13:24 09.03.2021
145 Жулиен Гаков
Коментиран от #149, #155
13:43 09.03.2021
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 не е така
До коментар #80 от "некой":
Бедни са на цветни евростъкълца и долармъниста без никакво покритие, но за сметка на това са богати на реални ресурси и най-голямата територия на Земята.16:11 09.03.2021
148 Боре
17:28 09.03.2021
149 123
До коментар #145 от "Жулиен Гаков":
Странно че нещо толкова просто , като УАЗ-ката , може да е толкова чупливо. Явно защото е изключително калпаво направена . Ако бяха вкарали малко мисъл за толкова години производство , сега щяха да са направо вечни , а не да ръждясват и скърцат още от магазина17:38 09.03.2021
150 От опит знам
18:02 09.03.2021
151 военен
До коментар #9 от "собственик":
Не хи карат много18:50 09.03.2021
152 Технадзор
18:52 09.03.2021
153 Фенчо
До коментар #3 от "илийката":
Те спирачки почти нямат,а ти-климатик!Коментиран от #162
19:00 09.03.2021
154 Данчо
До коментар #24 от "пффх":
КОЛТ ли ? Тия дето скоро чехите ги купиха , ли ? Щото са много успешни в изработване на стрелящи , чат - пат , тояги .19:15 09.03.2021
155 1234
До коментар #145 от "Жулиен Гаков":
Ма много си съвършен ,баце !20:29 09.03.2021
156 Газ69
20:53 09.03.2021
157 гост
21:14 09.03.2021
158 Юри да ти го тури
До коментар #3 от "илийката":
Илийкааа, Мамин чикийкааа, иди в средата на, Якутия пред януари, при минус 50 с абеес, еърбег и климатик...И пръдни в мерцедеса си.
21:51 09.03.2021
159 гост
До коментар #100 от "ХХХХ":
Не е вярно, че при понижено налягане на гумите, автомобилите с датчици за налягане гасят колата и не може за се движи. Разбирам привързаността ви към съветското производство, но като лъжете за качествата на съвременните коли, не помагате соц. моделите да са по-привлекателни. Защо не се гаси двигателя при понижено налягане: 1. Това може да стане по време на движение; 2. Пониженото налягане е авария, както е и авария, ако датчика дефектира - затова се изписва предупреждение в червено за да може шофьора да реши; 3. Много от съвременните автомобили са с Run Flat гуми (всички нови BMW изобщо нямат резервни гуми) и могат да се движат без никакво налягане в гумите поне 80 км.21:57 09.03.2021
160 Дшмитър
До коментар #16 от "Перо":
По Бг селата се карат масово Витари, стари Мицубишита, Тойоти и чат-пат някой Галопер. Вече Уазки и Ниви почти не се виждат22:15 09.03.2021
161 Ехоо
До коментар #3 от "илийката":
Какъв аербег абс и климатик в степите и сибир ве аланколооо ахаха не си добре то 2месеца е 25градуса там и после минус 50 климатик и аербек търсиш хахахаха.за москва е друга бира пък и те изобилстват от западни та чак и американски и английски колкото сакаш могат да си ги позволят да си ги купят ако не вярваш поне си пусни някое предаване за живота в москва и цяла русия да видиш кво имат и кво не а не заучени фрази на някой си за какво излишен капитал да хабят за производство пък за по бедните лада дачия рено ниско бюджетни всичките има абс аербег и климатик кадето ги търсиш а ние и мотопед като старите балканчета не правим вместо да ги възродим по модерни и палещи а не като старите кошници кадето непалеха и невървяха като видят баира и румънците неможем да стигнем кръгла нула па се пънем кое било старо па кви екстри нямало нямало ма върви на всякаде няма сняг лед кал даяни яко и като се развали ремонт за стотинки екстри ми търсел за тундрите и сибир я бързо на лекар или вече е късно.00:42 10.03.2021
162 Много си отворен бе
До коментар #153 от "Фенчо":
Ми като си се качвал на бараки с развалено серво така в ела да те кача на работещо серво па като набия спирачките ако не си изплюеш фасадата ме заплюй.00:58 10.03.2021
163 Този коментар е премахнат от модератор.
164 Този коментар е премахнат от модератор.
165 Почитателю
До коментар #139 от "По-читател":
Незнам кво са казали японците за пърищата им ма поне влезни и си пусни в ютуб и гледай кви пърища и магистрали с по 6 и 8 платна имат бе геврек ни можем само да ги сънуваме тиквата да ни направи кадето след 5г леш и пак наново ако си поне българин иди виж на магистрала тракия посока софия до ихтиман на баира на завоя и виж зеленикавия асфалт е от бай тошо лиаицата 50г нее мръднал няма ни една дупка вълни или цепки е това е на половина от руското качество на магисталите им а не да ми разправяш че нямали пътища ти нямаш щото и това което имахме от тошовото наследство вече е размазано от непокизъм по негово време че и до преди 15г и най селския и горски път бяха на супер ниво караше се с 60че даже и 80 говоря за горски път не за магистрала а сега коловози по 80см от камионите дърварски мафиотски каде изсекоха горите после нямало вода ами да няма и капка да не остане дано та белким някой се сети да ги изрита от горите едно време как имаше вода и дъждове валеше сяка седмица за кратко сега 8месеца суша абе не бе то било от глобалното затопляне хахахах а да са чували за гори с статут вододайна зона а се секат на поразия капка дано да не остане за пиене простия народ го заслужава като седи и мълчи.няма страшно ще дистилираме от морето.01:27 10.03.2021
166 Пра дедо ти
До коментар #132 от "Дедо ти":
Незнам кво си карал ма когато успееш да натовариш 3-4кубика сурови дърва като суровото дърво тежи към 800-60кг за кубик като в уазката линеика и да ги изнасяш по наклон все едно се качваш за бузлуджа с някоя западна кошница па било и мерцедес освен ако нее военен камион мерцедес ела ми се обади.Коментиран от #169
01:46 10.03.2021
167 Този коментар е премахнат от модератор.
168 Генчо
До коментар #141 от "БЕНЧО":
хаха червен б.....к си ти от яд стана лилаф09:46 10.03.2021
169 Генчо
До коментар #166 от "Пра дедо ти":
УАЗката е копие на Американсия Джип Ванглер ве, таварищ. САЩ на Изток или на Запад от Маскве са разположени ти ше кажеш09:48 10.03.2021
170 Тимур
10:32 10.03.2021
171 незнайко
12:06 10.03.2021
172 Saly
12:22 10.03.2021
173 стоян
До коментар #86 от "Larsen":
До 86 ком -Биберончо -в северна Канада сигурно УАз карат =как ли се справят без безаналоговите УАЗ18:41 10.03.2021
174 Рико
21:19 10.03.2021
175 Геро
Никой не търси качествено там май
00:02 11.03.2021
176 555
До коментар #13 от "Хасан":
Много си далеч от истината.Като скъсаш ремък с Тойотата може да минат години докато се появи друга,ама с Буханката двайсетина минути и ще мине друга УАЗка,ще бръкне зад седалката и ще ти даде същия ремък ,щот каталог не им трябва.Той ще се прибере ,а ти ще си броиш парите в Тойтата. Захапваш ли или само лапаш?Коментиран от #178
01:06 11.03.2021
177 1944
07:27 11.03.2021
178 Руска скрап
До коментар #176 от "555":
По дeбилeн пример не съм чел.Целия ли кремълски слугинаж сте такива кухари ?11:45 11.03.2021
179 Ти отворко
До коментар #89 от "Стефанов":
МОСКВИЧ 412 виждал ли си?21:46 11.03.2021
180 Този коментар е премахнат от модератор.
181 Ердоган
До коментар #54 от "Ужас":
Не убиждай новите ми братушки!03:27 14.03.2021
182 Alex RB
До коментар #7 от "свидетел":
Тези автомобили могат да бъдат ремонтирани в най-близката ковачница.14:20 14.03.2021
183 Този коментар е премахнат от модератор.
184 Този коментар е премахнат от модератор.
185 Ставри
17:58 16.03.2021
186 АЙ СТИГА БЕ
22:24 08.07.2021