Водещият автомобилен производител в света, японската корпорация Toyota Motor, активно работи за създаването не само на електрически автомобили, но също така проектира и произвежда мобилни лични превозни средства. Индивидуалният електрически мобилен транспорт става все по -популярен и търсен в съвременните градове, гъсто наситени с превозни средства.
Високият риск от нараняване и честата поява на произшествия обаче предотвратяват широкото използване на двуколесни тротинетки, които дори са забранени за използване в някои райони, например в университетските кампуси. Така Toyota решава много от проблемите, присъщи на стандартните скутери с въвеждането на триколесния електрически вариант на тротинетка, напечен C + walkT.
Скутерът C + walkT, представен на официалния уебсайт на Toyota, е предназначен за движение в пешеходни зони, така че скоростта му е изкуствено ограничена и може да се регулира в диапазона от 2 до 6 км/ч. За потребители с опит са предвидени допълнителни настройки за увеличаване на скоростта на движение до 10 км/ч.
В допълнение към ниската си скорост, платформата C + walkT е оборудвана с три колела за стабилност на потребителя и за предотвратяване на инциденти. Друго предимство на устройството са неговите компактни размери (700 x 450 x 1 210 mm), което му позволява да заема място в пешеходната зона, сравнимо с площта, заета от обикновен пешеходец.
В системата за управление C + walkT има функция за откриване на препятствия, за да се избегнат сблъсъци. Когато сензорът открие препятствие в зоната на движение на скутера, скоростта автоматично се намалява до 2 км / ч. Удобният ергономичен волан позволява маневри, ускорение и забавяне с помощта на спирачни лостове. На волана има малък екран, който показва основните параметри на скутера: нивото на батерията и скоростта.
Електрическият тротинетка C + walkT се захранва от безчетков DC мотор, задвижване на предните колела и литиево-йонна батерия. Номиналната мощност на двигателя е 0,25 kW, а капацитетът на батерията, която е от т.нар. подвижен тип е 10.8 Ah. Пробегът с едно зареждане (без използване на специален режим на скорост) е 14 км. Времето за презареждане на батерията е 2.5 часа. Минималният радиус на завой на скутера е само 0.59 метра с възможност и за завъртане на място. Гумите в C + walkT са устойчиви на пробиване.
Производителят работи по модел C + walkT със седалка и по специален форм-фактор „теглич“ за инвалидна количка. Представеният модел може да бъде полезен и за хора, чиято работа изисква дълъг престой на крака или преодоляване на големи разстояния (пазачи, куриери). В допълнение, C + walkT може да се използва при посещение на музеи, паркове или за дълги обиколки на града. Моделът C + walkT в момента е на цена малко над 3000 долара (341 000 йени).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 2loop
12:29 07.10.2021
2 Пак е някакво начало
Не знам колко активно работи, но все още не са представили дори първия си електромобил, да не говорим за повече модели, да не говорим и за реално производство на електромобили. Все пак е добро начало. Тази година тротинетка с три колела, след пет години и истински електромобил. Очевидно е, че бленуваното водородно бъдеще отново се отлага за неопределено време, а хибридите ще бъдат забранени заедно с ДВГ. Да не се окаже, че за Toyota ще остане да произвежда само триколки след 2025 година, както са тръгнали да отричат електромобилите?
13:53 07.10.2021
3 Кочо
16:51 08.10.2021