Китайският производител на инфраструктура за зареждане XCharge за първи път представи своята нова ултрабърза зарядна станция C7, която е с капацитет на зареждане до 420 kW. Премиерата се състоя в Осло на "EV Nordic Summit". Благодарение на гъвкавото разпределение на заряда, два автомобила могат да получават електричество едновременно. В уведомлението не се посочват етапите, на които може да се раздели мощността между двете точки за зареждане на колоната.
Но друга характеристика на C7 се откроява: докато процесът на зареждане се контролира чрез по-малък сензорен дисплей, 21.5-инчовият LCD екран може да бъде персонализиран, например за допълнителна реклама или информация. По този начин операторите ще имат възможност да печелят допълнителни приходи от реклама. Дизайнерските LED светлини, интегрирани в корпуса, могат да бъдат анимирани и цветът може да се регулира, с цел например за да се улесни намирането на станция за зареждане на голям паркинг.
Въпреки капацитета си за зареждане, високата близо два метра зарядна станция изисква само площ от 80 на 90 сантиметра и би трябвало лесно да се интегрира в съществуващи места за паркиране. XCharge не посочва в съобщението си дали е необходим допълнителен външен контролен шкаф за колоната. Станцията C7 обаче трябва да отговаря на всички изисквания на DIN 18040-3 за изграждане на такива станции на обществени места и открити пространства.
Според XCharge, C7 отговаря и на всички други технически и дизайнерски изисквания за използване в Германия и другите европейски страни. В допълнение към C7, гамата също така ще запази зарядните устройства C6EU и серията Net-Zero.
„Супербързата зарядна станция C7 е друго важно допълнение към нарастващото портфолио на XCharge“, казва Кристоф Еберсдорфер, регионален мениджър продажби на DACH, XCharge Европа. „Бързото предоставяне на високопроизводителни зарядни станции е от съществено значение за прехода към електрическа мобилност и бързото постигане на целите на Европа за Net Zero. С този нов продукт ние активно допринасяме за бързото разширяване на инфраструктурата за зареждане на електрически превозни средства."
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хм.....
Коментиран от #10
09:34 15.05.2023
2 Факт
09:35 15.05.2023
3 честен ционист
09:35 15.05.2023
4 Мдааа
09:35 15.05.2023
5 Сталин
09:37 15.05.2023
6 Шегобиец
10:03 15.05.2023
7 2+2=?
10:25 15.05.2023
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Последния Софиянец
12:18 15.05.2023
10 Горд собственик
До коментар #1 от "Хм.....":
Имам Дачия Спринг и реалното положение е :- да се зарежда само в гаража през ноща с оригиналното зарядно 3,5 kW
- да се кара само градско и до 50 км извън града със скорост до 80 км/ч
всичко нагоре от тези км е нереално, непрактично и доста по-скъпо от ДВГ, като се има в предвид че евреите кават "времето не е пари, а диаманти".
За другите електрични не мога да кажа как се држат.
13:04 19.05.2023